abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173731703
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
ZarGon, weet niet of ik dat hier in dit topic mag melden. Dmen kan jk helaas ook niet... maar hij heeft excuses gemaakt. Toegegeven dat hij fout zat en dat hij te ver ging.
Je mag mij wel DMen hoor
█ A lone walker is both present and detached, more than an audience but less than a participant. Walking assuages or legitimizes this alienation.
  ▀▀
pi_173732032
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:36 schreef mootie het volgende:
Geeft 1 topic dan werkelijk zo ontzettend veel werk? 301 posts?
Nou ja:
- Modereren met de mobiele lay-out is kut. Het is gepriegel wanneer je een note moet plaatsen, reacties moet wijzigen/verwijderen of users moet melden bij de FA's.
- Je moet de inhoud van het topic relevant houden; alle ruis en bullshit kan weg. En in dit geval zijn er nogal wat nonbelievers, wat dus neerkomt op veel posts die weinig/niets toevoegen, maar wel topicvervuilend werken.
- In de gaten houden of het allemaal nog wel fatsoenlijk verloopt, er kan persoonlijk en giftig gereageerd worden (in dit geval).
- Zo'n topic heeft een grotere aantrekkingskracht, dus er worden meer reacties in een kortere tijd gepost (o.a. meer kans op slowchat). Als je er niet bij kunt zijn als mod, heb je geen grip op het topic en mag je dus achteraf puinruimen.
- Het is verder maar te hopen dat de verwijderde reacties niet terugkomen en dat de users snappen waarom het verwijderd is; anders blijf je bezig.
- En nog los van allemaal wat er in dat topic gebeurt door users, als mod moet je je (kunnen) verantwoorden voor je handelingen. Dus mag eventueel nog in dat topic of in dit FB-topic ermee bezighouden.

Plezierig is anders. En het wordt alleen maar onaantrekkelijker omdat het gedoe met zich kan meebrengen.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_173732154
Joh, dan heeft t verwijderen van posts wat vertraging. Who cares? Het is ook allemaal wel erg panisch hoor. Valt toch allemaal wel redelijk mee qua posts? Zoveel doodsbedreigingen (etc.) zie ik niet voorbij komen
█ A lone walker is both present and detached, more than an audience but less than a participant. Walking assuages or legitimizes this alienation.
  ▀▀
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')