abonnement Unibet Coolblue
pi_172886403
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:48 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Dat is het voornaamste criterium inderdaad, wil geen moslim-stigma.
Dat verdien je wel.
pi_172886706
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:21 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Okay... Ik houd de rest maar voor me.

Of nou ja, kies toch lekker voor mohammed dan is je gemeenschap blij en dat is natuurlijk het belangrijkste. Of past dat weer niet in het land waar je woont? Tsja...

Ps. een moslim die Tony heet en in kleren met de Italiaanse vlag erop rond paradeert is zeer freudiaans. Zeg maar een schaammarokkaan, dat lijkt me nog de grootste belediging voor je gemeenschaap.
Gemeenschap is niet belangrijkste maar wel van belang. Mohamed is geen optie want dat is een overdreven moslimnaam met dito stigma.

Anglo-saksische namen hebben niet dat moslim-stigma maar word ook niet gezien als afvalligheid, win win dus.

Wat bedoel je met zeer freudiaans? En waarom staat dat gelijk aan schaammarokkaan? Ben overigens geen mocro.
pi_172886718
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:28 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dat verdien je wel.
Hoezo?
pi_172886747
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik ken GOT alleen van die blonde dame, en ik zou mijn kind ook niet vernoemen naar zo iets, maar Tony naar Anthony Soprano is al beter dan Shaquilinoia.
Vind je Tony beter dan Jimmy uit The Wire/Better call saul?
pi_172886761
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:38 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat jij je gedraagt als die 'typische' moslim.

In ieder geval succes met je quest! Winter is here.
pi_172887057
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:39 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Omdat jij je gedraagt als die 'typische' moslim.

In ieder geval succes met je quest! Winter is here.
Wut hoezo? Ben agnostisch moslim opgegroeid in een dorp en absoluut geen extremist.
  Moderator donderdag 3 augustus 2017 @ 20:49:02 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172887105
Rheagar, Viserys?
Als je je kind Khal Drogo noemt word het wel een baasje
pi_172887277
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:39 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Vind je Tony beter dan Jimmy uit The Wire/Better call saul?
Ik heb The Wire nog niet gezien, wel van plan, en Better Call Saul ook niet gezien, máár:



dit vind ik wel een held, alleen schrijf je dat weer jimi. :P

Maar goed, ik zou mij niet erg veel aantrekken van anderen betreft de naam tenzij het echt raar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172887296
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:47 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Wut hoezo? Ben agnostisch moslim opgegroeid in een dorp en absoluut geen extremist.
Wil je het nou echt horen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172888542
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wil je het nou echt horen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat niet zelf maar de gemeenschap. Voor een Engelse naam is te zeggen dat je een universele naam wil omdat je wellicht gaat emigreren. Haat Nederland niet en studeer aan een universiteit.
pi_172959299
Mijn vrouw vond Carmine (Italiaanse jongensnaam) echt een hele gave naam, naar Carmine Lupertazzi uit The Sopranos. Echter nooit jongens gekregen.

Verder kun je denken aan Robert (Baratheon), Bobby (Baccalieri) of Christopher (Moltisanti). Andere optie is Giovanni ("Johnny Boy" Soprano, de vader van Tony), al is dat weer iets meer tokkie en denken mensen ook aan Giovanni van Bronkhorst.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172960227
Wat is er mis met gewoon een naam uit je moedertaal of cultuur?
Protège moi de mes désirs.
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 23:12:22 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172960313
quote:
6s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:42 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw vond Carmine (Italiaanse jongensnaam) echt een hele gave naam, naar Carmine Lupertazzi uit The Sopranos. Echter nooit jongens gekregen.

Verder kun je denken aan Robert (Baratheon), Bobby (Baccalieri) of Christopher (Moltisanti). Andere optie is Giovanni ("Johnny Boy" Soprano, de vader van Tony), al is dat weer iets meer tokkie en denken mensen ook aan Giovanni van Bronkhorst.
Ik denk dan aan Carmine Falcone uit Gotham:



_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172960613
quote:
6s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:42 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw vond Carmine (Italiaanse jongensnaam) echt een hele gave naam, naar Carmine Lupertazzi uit The Sopranos. Echter nooit jongens gekregen.

Verder kun je denken aan Robert (Baratheon), Bobby (Baccalieri) of Christopher (Moltisanti). Andere optie is Giovanni ("Johnny Boy" Soprano, de vader van Tony), al is dat weer iets meer tokkie en denken mensen ook aan Giovanni van Bronkhorst.
Dus je girl is fan en als je die wel kreeg werden ze naar Carmine genoemd?

Was je niet bang voor associatie met Carmine Jr.?

Vind Carmine een coole naam maar kan de r niet uitspreken dus geen optie. Christopher is christelijk. John is wel een optie, kun je in 't midden laten of' t refereert aan Jon Snow of Johnny Boy. Maar in Nederland word John gezien als een aso naam dus weet niet, wat vind jij daar van?
pi_172960629
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik denk dan aan Carmine Falcone uit Gotham:

[ afbeelding ]

_O_
Is dat niet Rawls uit The Wire?
pi_172960653
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat is er mis met gewoon een naam uit je moedertaal of cultuur?
Is onuitspreekbaar in 't Nederlands en Engels en word geassocieerd met Islam.
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 23:32:54 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172960809
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:25 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Is dat niet Rawls uit The Wire?
Ook :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172961141
quote:
11s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:24 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Dus je girl is fan en als je die wel kreeg werden ze naar Carmine genoemd?

Was je niet bang voor associatie met Carmine Jr.?

Vind Carmine een coole naam maar kan de r niet uitspreken dus geen optie. Christopher is christelijk. John is wel een optie, kun je in 't midden laten of' t refereert aan Jon Snow of Johnny Boy. Maar in Nederland word John gezien als een aso naam dus weet niet, wat vind jij daar van?
John is natuurlijk ook christelijk. Ik vind 't wel een tokkienaam ja. Vaak omdat Nederlanders ook Sjon zeggen en dan denk ik al snel aan Johnny Flodder.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172961809
quote:
6s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:49 schreef Nielsch het volgende:

John is natuurlijk ook christelijk. Ik vind 't wel een tokkienaam ja. Vaak omdat Nederlanders ook Sjon zeggen en dan denk ik al snel aan Johnny Flodder.
Je moet het ook niet als Sjon of Sjonnie gaan uitspreken, dan wordt het idd aso :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172962008
quote:
6s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

John is natuurlijk ook christelijk. Ik vind 't wel een tokkienaam ja. Vaak omdat Nederlanders ook Sjon zeggen en dan denk ik al snel aan Johnny Flodder.
Ja maar heeft niet die associatie bij iedereen die Christopher wel heeft, als is' t maar omdat 't woord Christ erin zit. Johannes is wel te christelijk.

Wat 't asogehalte van John betreft heb je vgm jammer genoeg gelijk maar ik vraag me af in hoeverre dat niet eveneens opgaat voor Jimmy en Tony. Zou niet weten wat er verder overblijft.

Iemand een suggestie uit Mad Men?
pi_172962023
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet het ook niet als Sjon of Sjonnie gaan uitspreken, dan wordt het idd aso :X
Daar heb je helaas niet altijd controle over.
pi_172962257
Imp.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:30:23 #173
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_173015291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zou spontaan vrienden worden met een neger die Henk heet, omdat ik dat schitterend vind :D
Meet my uncle!
Blood for breakfast, blood for lunch
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:57:05 #174
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173015872
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:39 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Daar heb je helaas niet altijd controle over.
Jawel hoor. Ik ben ook gezegend met die naam (vernoemd naar een cowboy-acteur. ;(. ) en als iemand sjon zegt dan luister ik niet. Leren ze snel genoeg.
And so is the past
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:24:52 #175
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_173016460
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:38 schreef JamesHustle het volgende:

[..]



Iemand een suggestie uit Mad Men?
Roger
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 9 augustus 2017 @ 20:44:51 #176
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173026859
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:38 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Ja maar heeft niet die associatie bij iedereen die Christopher wel heeft, als is' t maar omdat 't woord Christ erin zit. Johannes is wel te christelijk.

Wat 't asogehalte van John betreft heb je vgm jammer genoeg gelijk maar ik vraag me af in hoeverre dat niet eveneens opgaat voor Jimmy en Tony. Zou niet weten wat er verder overblijft.

Iemand een suggestie uit Mad Men?
Don :+
Ted, Stan, Lou, Bob(by) .

Ik heb overigens geen aso associatie bij Jo(h)n, tenzij het wordt uitgesproken als Sjon.
Bij Tony heb ik het wel.
En ik ken een jochie genaamd Jimmy, die is iig niet aso, maar ik vind 'verkleinnamen' niet leuk als het kind in kwestie eenmaal volwassenen is.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_173036141
Ik verveel me dus reageer toch maar even..
bij elke naam die je leuk vind geef je aan dat jij de r niet kunt uitspreken. Een oplossing zou dan kunnen zijn dat je wat logopedie lessen neemt en de r wel leert uitspreken.

Overigens niets mis met een naam kiezen uit een serie die je tof vind. Mijn dochters naam komt uit lotr.
pi_173090263
Ik heb nu al medelijden met dat arme kind..
Nee.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:16:42 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173090746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:56 schreef faptist het volgende:
Ik verveel me dus reageer toch maar even..
bij elke naam die je leuk vind geef je aan dat jij de r niet kunt uitspreken. Een oplossing zou dan kunnen zijn dat je wat logopedie lessen neemt en de r wel leert uitspreken.

Overigens niets mis met een naam kiezen uit een serie die je tof vind. Mijn dochters naam komt uit lotr.
Arwen? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173093068
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:56 schreef faptist het volgende:
Ik verveel me dus reageer toch maar even..
bij elke naam die je leuk vind geef je aan dat jij de r niet kunt uitspreken. Een oplossing zou dan kunnen zijn dat je wat logopedie lessen neemt en de r wel leert uitspreken.

Overigens niets mis met een naam kiezen uit een serie die je tof vind. Mijn dochters naam komt uit lotr.
Heb vernomen dat in US veel presentatoren op logopedie gaan om hun accent af te leren.

Werken dat soort lessen echter ook indien je een letter totaal niet kunt uitspreken en word je niet vreemd benaderd indien je daar als volwassene naartoe gaat? Want er zijn hordes hoogopgeleide chinezen en vraag me af waarom die niet op dat idee gekomen zijn.
pi_173093193
Dickon al genoemd?
pi_173093333
Ik wil mijn dochter later wel serieus Daenerys noemen O+
(she/her)
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:41:24 #183
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173094334
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:00 schreef Humberto-T het volgende:
Dickon al genoemd?
And so is the past
pi_173129585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:05 schreef Fylax het volgende:
Ik wil mijn dochter later wel serieus Daenerys noemen O+
tokkie gespot
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')