abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:06:17 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172874615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:04 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee gek.. dat is jusit slecht voor je weerstand

mensen die voor een jeugdpuistje kuurtjes halen.. dan ben je dus echt wel hypogonder
QED.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:08:05 #27
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_172874663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:04 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee gek.. dat is jusit slecht voor je weerstand

mensen die voor een jeugdpuistje kuurtjes halen.. dan ben je dus echt wel hypogonder
:')

Wat ik nu heb kun jij ook gewoon krijgen. Lekker door blijven knijpen in je puist gast.

Ook als u rode strepen ziet uitstralen vanaf de steenpuist of u algemene symptomen ondervindt ais koorts en rillingen of gezwollen lymfklieren, moet u een arts raadplegen. Dit zijn immers tekenen dat de infectie mogelijk is uitgezaaid. Vooral diabetespatiënten zijn vatbaar voor dergelijke gevaarlijke steenpuisten en moeten soms een antibioticakuur ondergaan. Soms kunnen terugkerende steenpuisten symptomen zijn van een ernstiger aandoening.

Of je bent inderdaad ontzettend dom of een ontzettende aandachtshoer, anders had je dit topic überhaupt niet geopend. Een ab is minder slecht voor je immuunsysteem dan een ontsteking in je lymfevaten met als gevolg een bloedvergiftiging. Helemaal vanaf je reet zit het snel in je lichaam, is maar een kort stukje.
pi_172877157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:01 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nou.. daarom ga ik (nog) niet naar de dokter, want zitten en lopen gaat prima.. alleen als ik er in knijp straalt de pijn door..
al moet ik wel zeggen dat ik het idee heb dat ik een klein beetje koortsig ben, maar dat komt denk ik omdat ik er gisteren in had geknepen... :D
Koorts, of lichte verhoging, is een indicatie van een ontsteking. Ik blijf erbij dat het zomaar een abces zou kunnen zijn.

Bij mij kwam die ook als "puistje" naar buiten, maar dat was enkel de top van de ijsberg...
Xboxlive: Mr Duplo
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')