abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:37:49 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172872554
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwah, er is niet echt een achtergrond die Euron 'begrijpelijk' maakt. Hij is gewoon batshit crazy, klaar.
Ja, en dats oort karakters zijn persoonlijk niet mijn favorite. Net als Ramsay. Maar da's puur persoonlijk. Ik vind een Cersei, waarbij je nog kan begrijpen waarom ze knotsknettergek aan t worden is, veel interessantere figuren. Die show-down tegen Ellaria was echt zo vet O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:39:12 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172872580
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het personage is door het script te veel over de top en ongeloofwaardig. Het geforceerde zit hem in dat het duidelijk een personage is dat zogenaamd grappig moet zijn. Lekker tegen Jaime ingaan, lekker goedkoop scoren.
Ja precies. Een dimensionaal en duidelijk wat ze met hem willen bereiken. Net als Ramsay. Zo;n Littlefinger of Cersei of Tywin, dat was veel interessanter.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:40:23 #128
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172872600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Euron is zo geforceerd
Ook eens.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172872621
Tsja. In het bronmateriaal is Euron nóg gekker.
pi_172872703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies. Een dimensionaal en duidelijk wat ze met hem willen bereiken. Net als Ramsay. Zo;n Littlefinger of Cersei of Tywin, dat was veel interessanter.
Yup. Al snap ik ook dat je niet alleen maar slinkse personages kunt hebben, maar deze is naar mijn smaak echt te eendimensionaal. Misschien verandert dat nog :)
pi_172872718
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Makkelijk scoren bij de kijkers. Ik vind het simpel. Het feit dat hij dat zegt tegen Jaime terwijl hij probeert ze te paaien is ook niet erg slim. Gaat nog wel tegen hem werken denk ik.
op dit moment is hij de kingmaker, maar idd allianties zijn altijd tijdelijk in got. we gaan zien wanneer deze gaat stranden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172872803
al met al een controversiele character die euron dus.

misschien moeten we een poll maken met twee keuzemogelijkheden:

Euron :r :r :r

of

Euron _O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172873081
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:51 schreef Slayage het volgende:
al met al een controversiele character die euron dus.

misschien moeten we een poll maken met twee keuzemogelijkheden:

Euron :r :r :r

of

Euron _O_ _O_ _O_
Euron _O_ _O_ _O_

Men moet niet vergeten dat het de bedoeling is dat hij een wazig achtergrond heeft. Ook in de boeken weet je niet precies wat hij heeft meegemaakt. Alleen dat hij een fcking badass is.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:09:12 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172873108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:07 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Euron _O_ _O_ _O_

Men moet niet vergeten dat het de bedoeling is dat hij een wazig achtergrond heeft. Ook in de boeken weet je niet precies wat hij heeft meegemaakt. Alleen dat hij een fcking badass is.
Ik vind 'm dus geen fucking badass. Ik vind m een overdreven dramaqueen. Ongeacht wazige achtergrond ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172873140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:09 schreef Ang3l het volgende:

Ik vind m een overdreven dramaqueen.
ik vraag me af wat jij verstaat onder "dramaqueen" :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:14:11 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172873234
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vraag me af wat jij verstaat onder "dramaqueen" :P
Nou, coming from me.... ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172873379
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind 'm dus geen fucking badass. Ik vind m een overdreven dramaqueen. Ongeacht wazige achtergrond ;)
Hoor wie het zegt :D Als iemand het kan weten :+
mag het weten
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:23:13 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172873441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt :D Als iemand het kan weten :+
Ja precies, it takes one to know one!

Ik ben t met Strawberry eens. Die dingen als "finger in the bum" en "does she like it soft or hard" zijn ZO obvious. Je hoeft niet te raden naar zijn inenties. En zo lomp, maar de iron islands zijn natuurlijk niet de bakermat van beschaving. ;)

Maar t is puur persoonlijke voorkeur. I'd rather poison a bitch than smack it's face.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172873530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Ang3l het volgende:

maar de iron islands zijn natuurlijk niet de bakermat van beschaving. ;)

"bitter angry people that are not good at anything"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172873611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
De acteur is het probleem niet wmb. Het personage is voor mij niet geloofwaardig
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:32 schreef oganesson het volgende:

[..]

Hij bouwt 1000 boten uit lucht, krijgt ze bemand met capabele mensen die ineens spontaan aan kwamen waaien en vaart sneller dan zijn schaduw. Oh en zijn timing is perfect.
Hoezo is hij niet geloofwaardig? :P :+
Mja, ik vind eerder alles om Euron heen ongeloofwaardig wat oganesson dus al aangeeft. Maar het karakter van Euron vind ik wel geloofwaardig. Hij is een losgeslagen loonatic piraat en dat speelt de acteur met verve. Dus daarom vind ik het een mixed bag. Zelfde met Dorne. Oberyn en zijn entree was gewoon ronduit gaaf in Kings Landing, idem met het hele toewerken tot aan het moment dat de mountain zijn gezicht tot moes drukte. Maar met de Sand Snakes en alles daarna ging het gewoon bergafwaarts.
mag het weten
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:29:37 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172873619
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

"bitter angry people that are not good at anything"
Ik vind m niet persee bitter overkomen. Angry hooguit :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:34:12 #142
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172873732
Oberyn >>> Euron.

Ook een karakter die opeens uit het niets opdook en een tikje overdreven stoer deed maar hij was wel echt een echte baas.

Bij Euron denk ik vooral :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172873870
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:07 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Euron _O_ _O_ _O_

Men moet niet vergeten dat het de bedoeling is dat hij een wazig achtergrond heeft. Ook in de boeken weet je niet precies wat hij heeft meegemaakt. Alleen dat hij een fcking badass is.
Euron is in het boek ook een crazy lunatic maar wel een crazy lunatic die respect verdient op basis van zijn kennis van de wereld en het toepassen van magische krachten. In de serie zie je helaas amper dat Euron een van de weinigen is die een bezoek aan Valyria heeft overleefd en daar nog wat leuke spulletjes vandaan heeft meegenomen.
.
pi_172873933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:34 schreef VeX- het volgende:
Oberyn >>> Euron.

Ook een karakter die opeens uit het niets opdook en een tikje overdreven stoer deed maar hij was wel echt een echte baas.

Bij Euron denk ik vooral :')
Bij Oberyn volgden ze het boek letterlijk. Nu niet daarom is Euron wat minder. Maar hij is echt wel een baas hoor
pi_172873970
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:39 schreef JamesBontkraag het volgende:

[..]

Euron is in het boek ook een crazy lunatic maar wel een crazy lunatic die respect verdient op basis van zijn kennis van de wereld en het toepassen van magische krachten. In de serie zie je helaas amper dat Euron een van de weinigen is die een bezoek aan Valyria heeft overleefd en daar nog wat leuke spulletjes vandaan heeft meegenomen.
Triest dat ze dat allemaal gewoon skippen. Nu lijkt het maar een nieuwe Ramsey i.p.v. iemand die met alle zwarte magie aan de slag is gegaan.
pi_172874000
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:39 schreef JamesBontkraag het volgende:

[..]

Euron is in het boek ook een crazy lunatic maar wel een crazy lunatic die respect verdient op basis van zijn kennis van de wereld en het toepassen van magische krachten. In de serie zie je helaas amper dat Euron een van de weinigen is die een bezoek aan Valyria heeft overleefd en daar nog wat leuke spulletjes vandaan heeft meegenomen.
Dat laatste hadden ze wel erin mogen doen als introductie. Voor mij part via Bran en zijn greenseer mogelijkheden. Heb je iig iets aan duidelijkheid dat ie niet de doorsnee piraat is.
mag het weten
pi_172874012
ramsey vergelijken euron :{

ramsey is een verwend kut kind, euron is een self made man
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172874338
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:44 schreef Slayage het volgende:
ramsey vergelijken euron :{

ramsey is een verwend kut kind, euron is een self made man
Verwend was Ramsey alles behalve. Euron is wel heel anders ja. Alleen dat krijgen de tv kijkers niet mee. Die hebben geen idee wat hij heeft gedaan en wat hij kan.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:59:41 #149
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_172874412
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind 'm dus geen fucking badass. Ik vind m een overdreven dramaqueen. Ongeacht wazige achtergrond ;)
Hij komt over als een loose cannon, maar in de gevechten die we nu gezien hebben kan hij zich wel aardig staande houden. Zeker geen prutser.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:03:01 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172874513
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Verwend was Ramsey alles behalve. Euron is wel heel anders ja. Alleen dat krijgen de tv kijkers niet mee. Die hebben geen idee wat hij heeft gedaan en wat hij kan.
Nee, we zien alleen 2 eendimensionale klootzakken. Daarom same same.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')