abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173064888
Barca kan er vrij weinig aan doen dat alle clubs weigeren medewerking te verlenen aan een transfer. Moet ook wel zeggen dat ik het een beetje een belachelijke tendens vind worden om spelers zo te proberen een mooie transfer door de neus te boren. Niet meer dan logisch dat je dan rebels gedrag krijgt bij de speler in kwestie, die natuurlijk een stap omhoog wil maken :)
pi_173064898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:41 schreef Dejannn het volgende:
Barca kan er vrij weinig aan doen dat alle clubs weigeren medewerking te verlenen aan een transfer. Moet ook wel zeggen dat ik het een beetje een belachelijke tendens vind worden om spelers zo te proberen een mooie transfer door de neus te boren. Niet meer dan logisch dat je dan rebels gedrag krijgt bij de speler in kwestie, die natuurlijk een stap omhoog wil maken :)
Wat?
pi_173064911
Je kunt het niet lezen wat er staat, of? ... ;)
pi_173064928
Ik sta eerder perplex van de onzin die ik onder ogen krijg.
pi_173064963
Je bedoeld dat jij er een andere mening op nahoud. Dat zou natuurlijk goed kunnen :).
pi_173065041
Ik vraag me gewoon oprecht af hoe je zoiets uit je toetsenbord krijgt. Een speler tekent zelf met zijn volle verstand een contract. In het geval van Coutinho heeft hij die nog meerdere keren verlengd ook. De club heeft het volste recht om die speler daaraan te houden. Dat heeft dus niet eens iets te maken met het misgunnen van een transfer, maar puur met eigen belang om je topspeler binnenboord te houden. Zeker als een club even twee dagen voor de competitiestart nog eens langskomst, ''hoi, we willen je beste speler''. Zo werkt het niet. Groot gelijk dat ze bij Dortmund en Liverpool zeggen dat ze mooi anders mogen zoeken.

Hadden ze bij Barcelona de zaakjes maar op orde moeten hebben en eerder moeten anticiperen. Die Neymar-saga speelde al weet ik veel hoeveel weken, zo niet maanden. Tijd zat om ergens aan te beginnen. Bij Dortmund zijn ze de lulligste niet. Aubameyang heeft ook uitgebreid de tijd gekregen om aan een transfer te werken, maar op een gegeven moment is het feest voorbij en is het voor de verkopende partij ook zaak om naar een vast patroon toe te werken. Maar dan kom je een week van te voren en drie weken voor het sluiten van de transfermarkt nog even langs. Ja, groetjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Koffieplanter op 11-08-2017 14:58:08 ]
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:59:32 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173065260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vraag me gewoon oprecht af hoe je zoiets uit je toetsenbord krijgt. Een speler tekent zelf met zijn volle verstand een contract. In het geval van Coutinho heeft hij die nog meerdere keren verlengd ook. De club heeft het volste recht om die speler daaraan te houden. Dat heeft dus niet eens iets te maken met het misgunnen van een transfer, maar puur met eigen belang om je topspeler binnenboord te houden. Zeker als een club even twee dagen voor de competitiestart nog eens langskomst, ''hoi, we willen je beste speler''. Zo werkt het niet. Groot gelijk dat ze bij Dortmund en Liverpool zeggen dat ze mooi anders mogen zoeken.

Hadden ze bij Barcelona de zaakjes maar op orde moeten hebben en eerder moeten anticiperen. Die Neymar-saga speelde al weet ik veel hoeveel weken, zo niet maanden. Tijd zat om ergens aan te beginnen. Bij Dortmund zijn ze de lulligste niet. Aubameyang heeft ook uitgebreid de tijd gekregen om aan een transfer te werken, maar op een gegeven moment is het feest voorbij en is het voor de verkopende partij ook zaak om naar een vast patroon toe te werken. Maar dan kom je een week van te voren en drie weken voor het sluiten van de transfermarkt nog even langs. Ja, groetjes.
met je eens, ik hoop ook dat zowel Dortmund als Liverpool dit vol kunnen houden tot 1 september
pi_173065304
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

met je eens, ik hoop ook dat zowel Dortmund als Liverpool dit vol kunnen houden tot 1 september
Hopelijk pleurt Southampton Van Dijk ook gewoon op de tribune
pi_173065338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:

Ik vind dat een contract daar niet zoveel garantie in geeft. Wanneer gebeurt het immers dat een speler zijn contract uitdient? Zelden. Helemaal in de huidige voetbalwereld waar elk jaar wel een nieuw contract wordt ondertekend. Vooral als het om dragende spelers gaat. Contracten zijn er voor mijn gevoel meer om A) spelers tevreden te houden B) geïnteresseerde clubs af te schrikken C) huidige club zekerheid te geven over een hoge transfersom bij een transfer

Naar mijn mening zouden de meeste clubs het beste kunnen meewerken aan een transfer van een speler als deze speler zelf aangeeft enorm graag te willen vertrekken :). Je hebt niets aan een ontevreden speler die liever het shirt van een andere club draagt.

Als je nu kijkt naar een aantal recente voorvallen: Dortmund zit met een speler die ontevreden is, training heeft geskipt en geschorst is tot na het weekend. Southampton zit met een speler die ook ontevreden is, weg wil en al drie weken apart van de groep traint (de aanvoerder notabene). En Liverpool lijkt nu ook met een speler die zitten die pissed off is en weg wil. Kortom, situaties waar je vrij weinig mee opschiet ;)
pi_173065369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind dat een contract daar niet zoveel garantie in geeft. Wanneer gebeurt het immers dat een speler zijn contract uitdient? Zelden. Helemaal in de huidige voetbalwereld waar elk jaar wel een nieuw contract wordt ondertekend. Vooral als het om dragende spelers gaat. Contracten zijn er voor mijn gevoel meer om A) spelers tevreden te houden B) geïnteresseerde clubs af te schrikken C) huidige club zekerheid te geven over een hoge transfersom bij een transfer

Naar mijn mening zouden de meeste clubs het beste kunnen meewerken aan een transfer van een speler als deze speler zelf aangeeft enorm graag te willen vertrekken :). Je hebt niets aan een ontevreden speler die liever het shirt van een andere club draagt.

Als je nu kijkt naar een aantal recente voorvallen: Dortmund zit met een speler die ontevreden is, training heeft geskipt en geschorst is tot na het weekend. Southampton zit met een speler die ook ontevreden is, weg wil en al drie weken apart van de groep traint (de aanvoerder notabene). En Liverpool lijkt nu ook met een speler die zitten die pissed off is en weg wil. Kortom, situaties waar je vrij weinig mee opschiet ;)
Je schiet er in de toekomst wel wat mee op als voetbalwereld. Als elke club zich zo gaat opstellen gaan die spelers dit soort fratsen ook minder uithalen. Nu denken ze overal mee weg te kunnen komen. Dat is de omgekeerde wereld.
pi_173065618
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als de club geen zin heeft om een speler te verkopen, dan is de zaak gewoon klaar. De club is bepalende partij, niet de speler. De club betaalt zijn salaris, niet andersom. Als het doel van de speler is om zo snel mogelijk een transfer te maken, moet hij 1) een contract van kortere duur tekenen, 2) zijn contract niet (meerdere keren) verlengen of 3) een clausule laten opnemen. Dat het in het verleden zo is gegaan zegt me niet zoveel. Dat het is gebeurd, betekent niet dat het de juiste procedure is. De club is en blijft de baas, niet de speler en al helemaal niet de zaakwaarnemer.

Coutinho (of Dembele) heeft niet zoveel te willen. Als Liverpool nee zegt, is het nee. Iets waar Liverpool alle reden toe heeft, zo vlak voor de competitiestart en de kwalificatie voor de Champions League. Dan kan Coutinho wel zielig en boos gaan doen, maar hij heeft er alle baat bij om gewoon te voetballen en vooral niet te mekkeren. Hij heeft namelijk een selectie af te dwingen voor een wereldkampioenschap deze zomer, hij kan er ongetwijfeld een paar leuke bonussen mee activeren en om een gevalletje werkweigering te voorkomen.

Ik hoop enorm dat Liverpool gewoon stug blijft doen en hem lekker aan zijn contract houdt.
pi_173065901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als de club geen zin heeft om een speler te verkopen, dan is de zaak gewoon klaar. De club is bepalende partij, niet de speler. De club betaalt zijn salaris, niet andersom. Als het doel van de speler is om zo snel mogelijk een transfer te maken, moet hij 1) een contract van kortere duur tekenen, 2) zijn contract niet (meerdere keren) verlengen of 3) een clausule laten opnemen. Dat het in het verleden zo is gegaan zegt me niet zoveel. Dat het is gebeurd, betekent niet dat het de juiste procedure is. De club is en blijft de baas, niet de speler en al helemaal niet de zaakwaarnemer.

Coutinho (of Dembele) heeft niet zoveel te willen. Als Liverpool nee zegt, is het nee. Iets waar Liverpool alle reden toe heeft, zo vlak voor de competitiestart en de kwalificatie voor de Champions League. Dan kan Coutinho wel zielig en boos gaan doen, maar hij heeft er alle baat bij om gewoon te voetballen en vooral niet te mekkeren. Hij heeft namelijk een selectie af te dwingen voor een wereldkampioenschap deze zomer, hij kan er ongetwijfeld een paar leuke bonussen mee activeren en om een gevalletje werkweigering te voorkomen.

Ik hoop enorm dat Liverpool gewoon stug blijft doen en hem lekker aan zijn contract houdt.
Geen enkele club zal sterkhouders willen verkopen. Dan kunnen we dus net zo goed het hele principe van transfers afschaffen. Een speler blijft bij één club en zit daar zijn carrière uit, klaar.

Het is zelfs geen uitzondering meer als spelers bijna worden gedwongen een aflopend contract te verlengen, anders speel je niet meer. En betreffende situatie Coutinho denk jij dat Liverpool akkoord was gegaan als hij een verkort contract had willen tekenen of met een clausule had komen aanzetten? Lijkt me erg stug. Die kun je niet maar even zo in contract proppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je schiet er in de toekomst wel wat mee op als voetbalwereld. Als elke club zich zo gaat opstellen gaan die spelers dit soort fratsen ook minder uithalen. Nu denken ze overal mee weg te kunnen komen. Dat is de omgekeerde wereld.
Al deze eerder genoemde spelers willen een transfer maken naar een betere en grotere club. Lijkt me niet iets wat je kunt omschrijven als fratsen :). Eerder een begrijpelijke ambitie.

Ik vind dat het probleem ook meer ligt bij de enorme financiële mogelijkheden van clubs waardoor er een situatie is ontstaan dat voor bepaalde teams verkopen eigenlijk niet meer nodig is. Daardoor krijg je dus situaties dat een transfer bijna niet meer bespreekbaar is. Speler X zou dan dus weten als hij een overstap maak van let's say Nantes naar Tottenham, hij nooit meer voor een betere club kan spelen want Tottenham wil hem niet verkopen, helemaal niet als hij uitgroeit tot een sterkhouder.

Zo krijg juist een hele rare voetbalwereld. En nu worden spelers dus afgerekend op hun ambitie op een stap vooruit te zetten? Belachelijk vind ik. Veel teams zijn nu eenmaal een 'stepping stone' omdat er simpelweg betere en succesvollere clubs zijn.
pi_173067086
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Geen enkele club zal sterkhouders willen verkopen. Dan kunnen we dus net zo goed het hele principe van transfers afschaffen. Een speler blijft bij één club en zit daar zijn carrière uit, klaar.

Het is zelfs geen uitzondering meer als spelers bijna worden gedwongen een aflopend contract te verlengen, anders speel je niet meer. En betreffende situatie Coutinho denk jij dat Liverpool akkoord was gegaan als hij een verkort contract had willen tekenen of met een clausule had komen aanzetten? Lijkt me erg stug. Die kun je niet maar even zo in contract proppen.
Waar haal je dat eerste nou weer vandaan? Iedereen is te koop, maar die situatie is compleet anders als jij twee dagen voor de start nog even komt aankloppen. Dortmund deed een maand geleden bij Aubameyang ook niet moeilijk en hij kreeg de tijd om te onderhandelen met Milan. Ten tweede is een release clause helemaal geen gekke verschijning meer. In Spanje is het verplicht en zelfs voldoende spelers in het correcte Duitsland hebben er een.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:43:55 #114
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_173067432
In de categorie belachelijke transfergeruchten:

Nice wil Jerome Boateng _O-
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:57:27 #115
309126 Doublepain
Illuminati Confirmed, #FVD
pi_173067646
Krijg nu een push bericht omtrent Di Maria van Marca

Di Maria, opcion Real... Para el Barca

Hmmm :{
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
#JANCEES4MOD
pi_173122835
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Krijg nu een push bericht omtrent Di Maria van Marca

Di Maria, opcion Real... Para el Barca

Hmmm :{
Lijkt me alsnog beter dan:

Barcelona is akkoord met Guangzhou Evergrande om Braziliaans international Paulinho over te nemen, weet Goal. Ook de Chinezen bevestigen de deal.
Goal onthulde in juni dat de 29-jarige op de radar stond bij de bespeler van Camp Nou. Vervolgens zagen de Catalanen tot drie keer toe een bod geweigerd worden door de Chinezen.
Een bedrag van om en nabij de veertig miljoen euro zou Barcelona betalen voor de Zuid-Amerikaanse topspeler, die in het verleden uitblonk voor Tottenham Hotspur.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:21:25 #117
454342 Bolasie
Just banter mate
pi_173137226
William Carvalho -> WHU?
Jesé -> Stoke?
Dab on it wagwan
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:13:18 #118
309126 Doublepain
pi_173138420
Ik zie nu pas dat Paulinho gewoon 29 is _O-

Ik dacht dat dat een talentje was van 22/23 :D
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
#JANCEES4MOD
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:59:03 #119
309126 Doublepain
pi_173148955
Dortmund wil 150 miljoen voor Dembele en Barca 'schijnt' 100 miljoen + 30 miljoen aan bonus geboden te hebben _O-

Ze zijn wel de weg kwijt daar en Stade Rennes pikt hier ook lekker aan mee :D
Ronaldo 20', 64'
#JANCEES4MOD
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:12:46 #120
454342 Bolasie
Just banter mate
pi_173168951
ed_aarons twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:11:28 Everton have agreed a £45m club record fee for Gylfi #Sigurdsson. The Iceland international will have his medical tomorrow #efc reageer retweet
Dab on it wagwan
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:24:14 #121
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173169333
Krankzinnig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en 2008-2009
Held Blaise NKUFO All time topscoorder in Enschede
WE WON IT ELEVEN TIMES!
pi_173169353
Manchester City are set to make a £60m offer for Arsenal's Alexis Sanchez.

Zou toch wel weer zonde zijn, Arsenal (wederom) leeggekocht door City. Chelsea schijnt daarnaast interesse te hebben in Oxlade - Chamberlain.

P.s. : Waarom is geen een club (Barca bijvoorbeeld) Geinteresseerd in Eriksen? Lijkt me echt veruit een betere aankoop dan Coutinho. Fantastische speler. Ook nog altijd maar 25 jaar.
pi_173169539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:12 schreef Bolasie het volgende:
ed_aarons twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:11:28 Everton have agreed a £45m club record fee for Gylfi #Sigurdsson. The Iceland international will have his medical tomorrow #efc reageer retweet
SkyKaveh twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:18:23 Great deal for Everton to sign Swansea-midfielder Gylfi Sigurdsson. £45m is a bargain for such an elite player. reageer retweet
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:20:57 #124
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_173171308
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

SkyKaveh twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:18:23 Great deal for Everton to sign Swansea-midfielder Gylfi Sigurdsson. £45m is a bargain for such an elite player. reageer retweet
Dit is nep.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 12:50:54 #125
454342 Bolasie
Just banter mate
pi_173181347
FabrizioRomano twitterde op woensdag 16-08-2017 om 12:48:51 Blaise Matuidi from PSG to #Juventus! Done deal, 3 years contract. He'll sign soon. 🇫🇷 #transfers reageer retweet
Dab on it wagwan
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')