abonnement Unibet Coolblue
pi_173064888
Barca kan er vrij weinig aan doen dat alle clubs weigeren medewerking te verlenen aan een transfer. Moet ook wel zeggen dat ik het een beetje een belachelijke tendens vind worden om spelers zo te proberen een mooie transfer door de neus te boren. Niet meer dan logisch dat je dan rebels gedrag krijgt bij de speler in kwestie, die natuurlijk een stap omhoog wil maken :)
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:42:15 #102
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173064898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:41 schreef Dejannn het volgende:
Barca kan er vrij weinig aan doen dat alle clubs weigeren medewerking te verlenen aan een transfer. Moet ook wel zeggen dat ik het een beetje een belachelijke tendens vind worden om spelers zo te proberen een mooie transfer door de neus te boren. Niet meer dan logisch dat je dan rebels gedrag krijgt bij de speler in kwestie, die natuurlijk een stap omhoog wil maken :)
Wat?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173064911
Je kunt het niet lezen wat er staat, of? ... ;)
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:43:29 #104
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173064928
Ik sta eerder perplex van de onzin die ik onder ogen krijg.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173064963
Je bedoeld dat jij er een andere mening op nahoud. Dat zou natuurlijk goed kunnen :).
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:49:20 #106
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173065041
Ik vraag me gewoon oprecht af hoe je zoiets uit je toetsenbord krijgt. Een speler tekent zelf met zijn volle verstand een contract. In het geval van Coutinho heeft hij die nog meerdere keren verlengd ook. De club heeft het volste recht om die speler daaraan te houden. Dat heeft dus niet eens iets te maken met het misgunnen van een transfer, maar puur met eigen belang om je topspeler binnenboord te houden. Zeker als een club even twee dagen voor de competitiestart nog eens langskomst, ''hoi, we willen je beste speler''. Zo werkt het niet. Groot gelijk dat ze bij Dortmund en Liverpool zeggen dat ze mooi anders mogen zoeken.

Hadden ze bij Barcelona de zaakjes maar op orde moeten hebben en eerder moeten anticiperen. Die Neymar-saga speelde al weet ik veel hoeveel weken, zo niet maanden. Tijd zat om ergens aan te beginnen. Bij Dortmund zijn ze de lulligste niet. Aubameyang heeft ook uitgebreid de tijd gekregen om aan een transfer te werken, maar op een gegeven moment is het feest voorbij en is het voor de verkopende partij ook zaak om naar een vast patroon toe te werken. Maar dan kom je een week van te voren en drie weken voor het sluiten van de transfermarkt nog even langs. Ja, groetjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Koffieplanter op 11-08-2017 14:58:08 ]
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:59:32 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173065260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vraag me gewoon oprecht af hoe je zoiets uit je toetsenbord krijgt. Een speler tekent zelf met zijn volle verstand een contract. In het geval van Coutinho heeft hij die nog meerdere keren verlengd ook. De club heeft het volste recht om die speler daaraan te houden. Dat heeft dus niet eens iets te maken met het misgunnen van een transfer, maar puur met eigen belang om je topspeler binnenboord te houden. Zeker als een club even twee dagen voor de competitiestart nog eens langskomst, ''hoi, we willen je beste speler''. Zo werkt het niet. Groot gelijk dat ze bij Dortmund en Liverpool zeggen dat ze mooi anders mogen zoeken.

Hadden ze bij Barcelona de zaakjes maar op orde moeten hebben en eerder moeten anticiperen. Die Neymar-saga speelde al weet ik veel hoeveel weken, zo niet maanden. Tijd zat om ergens aan te beginnen. Bij Dortmund zijn ze de lulligste niet. Aubameyang heeft ook uitgebreid de tijd gekregen om aan een transfer te werken, maar op een gegeven moment is het feest voorbij en is het voor de verkopende partij ook zaak om naar een vast patroon toe te werken. Maar dan kom je een week van te voren en drie weken voor het sluiten van de transfermarkt nog even langs. Ja, groetjes.
met je eens, ik hoop ook dat zowel Dortmund als Liverpool dit vol kunnen houden tot 1 september
pi_173065304
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

met je eens, ik hoop ook dat zowel Dortmund als Liverpool dit vol kunnen houden tot 1 september
Hopelijk pleurt Southampton Van Dijk ook gewoon op de tribune
pi_173065338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vraag me gewoon oprecht af hoe je zoiets uit je toetsenbord krijgt. Een speler tekent zelf met zijn volle verstand een contract. In het geval van Coutinho heeft hij die nog meerdere keren verlengd ook. De club heeft het volste recht om die speler daaraan te houden. Dat heeft dus niet eens iets te maken met het misgunnen van een transfer, maar puur met eigen belang om je topspeler binnenboord te houden. Zeker als een club even twee dagen voor de competitiestart nog eens langskomst, ''hoi, we willen je beste speler''. Zo werkt het niet. Groot gelijk dat ze bij Dortmund en Liverpool zeggen dat ze mooi anders mogen zoeken.

Hadden ze bij Barcelona de zaakjes maar op orde moeten hebben en eerder moeten anticiperen. Die Neymar-saga speelde al weet ik veel hoeveel weken, zo niet maanden. Tijd zat om ergens aan te beginnen. Bij Dortmund zijn ze de lulligste niet. Aubameyang heeft ook uitgebreid de tijd gekregen om aan een transfer te werken, maar op een gegeven moment is het feest voorbij en is het voor de verkopende partij ook zaak om naar een vast patroon toe te werken. Maar dan kom je een week van te voren en drie weken voor het sluiten van de transfermarkt nog even langs. Ja, groetjes.
Ik vind dat een contract daar niet zoveel garantie in geeft. Wanneer gebeurt het immers dat een speler zijn contract uitdient? Zelden. Helemaal in de huidige voetbalwereld waar elk jaar wel een nieuw contract wordt ondertekend. Vooral als het om dragende spelers gaat. Contracten zijn er voor mijn gevoel meer om A) spelers tevreden te houden B) geïnteresseerde clubs af te schrikken C) huidige club zekerheid te geven over een hoge transfersom bij een transfer

Naar mijn mening zouden de meeste clubs het beste kunnen meewerken aan een transfer van een speler als deze speler zelf aangeeft enorm graag te willen vertrekken :). Je hebt niets aan een ontevreden speler die liever het shirt van een andere club draagt.

Als je nu kijkt naar een aantal recente voorvallen: Dortmund zit met een speler die ontevreden is, training heeft geskipt en geschorst is tot na het weekend. Southampton zit met een speler die ook ontevreden is, weg wil en al drie weken apart van de groep traint (de aanvoerder notabene). En Liverpool lijkt nu ook met een speler die zitten die pissed off is en weg wil. Kortom, situaties waar je vrij weinig mee opschiet ;)

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 15:05:05 ]
pi_173065369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind dat een contract daar niet zoveel garantie in geeft. Wanneer gebeurt het immers dat een speler zijn contract uitdient? Zelden. Helemaal in de huidige voetbalwereld waar elk jaar wel een nieuw contract wordt ondertekend. Vooral als het om dragende spelers gaat. Contracten zijn er voor mijn gevoel meer om A) spelers tevreden te houden B) geïnteresseerde clubs af te schrikken C) huidige club zekerheid te geven over een hoge transfersom bij een transfer

Naar mijn mening zouden de meeste clubs het beste kunnen meewerken aan een transfer van een speler als deze speler zelf aangeeft enorm graag te willen vertrekken :). Je hebt niets aan een ontevreden speler die liever het shirt van een andere club draagt.

Als je nu kijkt naar een aantal recente voorvallen: Dortmund zit met een speler die ontevreden is, training heeft geskipt en geschorst is tot na het weekend. Southampton zit met een speler die ook ontevreden is, weg wil en al drie weken apart van de groep traint (de aanvoerder notabene). En Liverpool lijkt nu ook met een speler die zitten die pissed off is en weg wil. Kortom, situaties waar je vrij weinig mee opschiet ;)
Je schiet er in de toekomst wel wat mee op als voetbalwereld. Als elke club zich zo gaat opstellen gaan die spelers dit soort fratsen ook minder uithalen. Nu denken ze overal mee weg te kunnen komen. Dat is de omgekeerde wereld.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:15:39 #111
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173065618
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik vind dat een contract daar niet zoveel garantie in geeft. Wanneer gebeurt het immers dat een speler zijn contract uitdient? Zelden. Helemaal in de huidige voetbalwereld waar elk jaar wel een nieuw contract wordt ondertekend. Vooral als het om dragende spelers gaat. Contracten zijn er voor mijn gevoel meer om A) spelers tevreden te houden B) geïnteresseerde clubs af te schrikken C) huidige club zekerheid te geven over een hoge transfersom bij een transfer

Naar mijn mening zouden de meeste clubs het beste kunnen meewerken aan een transfer van een speler als deze speler zelf aangeeft enorm graag te willen vertrekken :). Je hebt niets aan een ontevreden speler die liever het shirt van een andere club draagt.

Als je nu kijkt naar een aantal recente voorvallen: Dortmund zit met een speler die ontevreden is, training heeft geskipt en geschorst is tot na het weekend. Southampton zit met een speler die ook ontevreden is, weg wil en al drie weken apart van de groep traint (de aanvoerder notabene). En Liverpool lijkt nu ook met een speler die zitten die pissed off is en weg wil. Kortom, situaties waar je vrij weinig mee opschiet ;)
Als de club geen zin heeft om een speler te verkopen, dan is de zaak gewoon klaar. De club is bepalende partij, niet de speler. De club betaalt zijn salaris, niet andersom. Als het doel van de speler is om zo snel mogelijk een transfer te maken, moet hij 1) een contract van kortere duur tekenen, 2) zijn contract niet (meerdere keren) verlengen of 3) een clausule laten opnemen. Dat het in het verleden zo is gegaan zegt me niet zoveel. Dat het is gebeurd, betekent niet dat het de juiste procedure is. De club is en blijft de baas, niet de speler en al helemaal niet de zaakwaarnemer.

Coutinho (of Dembele) heeft niet zoveel te willen. Als Liverpool nee zegt, is het nee. Iets waar Liverpool alle reden toe heeft, zo vlak voor de competitiestart en de kwalificatie voor de Champions League. Dan kan Coutinho wel zielig en boos gaan doen, maar hij heeft er alle baat bij om gewoon te voetballen en vooral niet te mekkeren. Hij heeft namelijk een selectie af te dwingen voor een wereldkampioenschap deze zomer, hij kan er ongetwijfeld een paar leuke bonussen mee activeren en om een gevalletje werkweigering te voorkomen.

Ik hoop enorm dat Liverpool gewoon stug blijft doen en hem lekker aan zijn contract houdt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173065901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als de club geen zin heeft om een speler te verkopen, dan is de zaak gewoon klaar. De club is bepalende partij, niet de speler. De club betaalt zijn salaris, niet andersom. Als het doel van de speler is om zo snel mogelijk een transfer te maken, moet hij 1) een contract van kortere duur tekenen, 2) zijn contract niet (meerdere keren) verlengen of 3) een clausule laten opnemen. Dat het in het verleden zo is gegaan zegt me niet zoveel. Dat het is gebeurd, betekent niet dat het de juiste procedure is. De club is en blijft de baas, niet de speler en al helemaal niet de zaakwaarnemer.

Coutinho (of Dembele) heeft niet zoveel te willen. Als Liverpool nee zegt, is het nee. Iets waar Liverpool alle reden toe heeft, zo vlak voor de competitiestart en de kwalificatie voor de Champions League. Dan kan Coutinho wel zielig en boos gaan doen, maar hij heeft er alle baat bij om gewoon te voetballen en vooral niet te mekkeren. Hij heeft namelijk een selectie af te dwingen voor een wereldkampioenschap deze zomer, hij kan er ongetwijfeld een paar leuke bonussen mee activeren en om een gevalletje werkweigering te voorkomen.

Ik hoop enorm dat Liverpool gewoon stug blijft doen en hem lekker aan zijn contract houdt.
Geen enkele club zal sterkhouders willen verkopen. Dan kunnen we dus net zo goed het hele principe van transfers afschaffen. Een speler blijft bij één club en zit daar zijn carrière uit, klaar.

Het is zelfs geen uitzondering meer als spelers bijna worden gedwongen een aflopend contract te verlengen, anders speel je niet meer. En betreffende situatie Coutinho denk jij dat Liverpool akkoord was gegaan als hij een verkort contract had willen tekenen of met een clausule had komen aanzetten? Lijkt me erg stug. Die kun je niet maar even zo in contract proppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je schiet er in de toekomst wel wat mee op als voetbalwereld. Als elke club zich zo gaat opstellen gaan die spelers dit soort fratsen ook minder uithalen. Nu denken ze overal mee weg te kunnen komen. Dat is de omgekeerde wereld.
Al deze eerder genoemde spelers willen een transfer maken naar een betere en grotere club. Lijkt me niet iets wat je kunt omschrijven als fratsen :). Eerder een begrijpelijke ambitie.

Ik vind dat het probleem ook meer ligt bij de enorme financiële mogelijkheden van clubs waardoor er een situatie is ontstaan dat voor bepaalde teams verkopen eigenlijk niet meer nodig is. Daardoor krijg je dus situaties dat een transfer bijna niet meer bespreekbaar is. Speler X zou dan dus weten als hij een overstap maak van let's say Nantes naar Tottenham, hij nooit meer voor een betere club kan spelen want Tottenham wil hem niet verkopen, helemaal niet als hij uitgroeit tot een sterkhouder.

Zo krijg juist een hele rare voetbalwereld. En nu worden spelers dus afgerekend op hun ambitie op een stap vooruit te zetten? Belachelijk vind ik. Veel teams zijn nu eenmaal een 'stepping stone' omdat er simpelweg betere en succesvollere clubs zijn.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:28:16 #113
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173067086
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Geen enkele club zal sterkhouders willen verkopen. Dan kunnen we dus net zo goed het hele principe van transfers afschaffen. Een speler blijft bij één club en zit daar zijn carrière uit, klaar.

Het is zelfs geen uitzondering meer als spelers bijna worden gedwongen een aflopend contract te verlengen, anders speel je niet meer. En betreffende situatie Coutinho denk jij dat Liverpool akkoord was gegaan als hij een verkort contract had willen tekenen of met een clausule had komen aanzetten? Lijkt me erg stug. Die kun je niet maar even zo in contract proppen.
Waar haal je dat eerste nou weer vandaan? Iedereen is te koop, maar die situatie is compleet anders als jij twee dagen voor de start nog even komt aankloppen. Dortmund deed een maand geleden bij Aubameyang ook niet moeilijk en hij kreeg de tijd om te onderhandelen met Milan. Ten tweede is een release clause helemaal geen gekke verschijning meer. In Spanje is het verplicht en zelfs voldoende spelers in het correcte Duitsland hebben er een.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:43:55 #114
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173067432
In de categorie belachelijke transfergeruchten:

Nice wil Jerome Boateng _O-
pi_173067646
Krijg nu een push bericht omtrent Di Maria van Marca

Di Maria, opcion Real... Para el Barca

Hmmm :{
pi_173122835
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Krijg nu een push bericht omtrent Di Maria van Marca

Di Maria, opcion Real... Para el Barca

Hmmm :{
Lijkt me alsnog beter dan:

Barcelona is akkoord met Guangzhou Evergrande om Braziliaans international Paulinho over te nemen, weet Goal. Ook de Chinezen bevestigen de deal.
Goal onthulde in juni dat de 29-jarige op de radar stond bij de bespeler van Camp Nou. Vervolgens zagen de Catalanen tot drie keer toe een bod geweigerd worden door de Chinezen.
Een bedrag van om en nabij de veertig miljoen euro zou Barcelona betalen voor de Zuid-Amerikaanse topspeler, die in het verleden uitblonk voor Tottenham Hotspur.
pi_173137226
William Carvalho -> WHU?
Jesé -> Stoke?
pi_173138420
Ik zie nu pas dat Paulinho gewoon 29 is _O-

Ik dacht dat dat een talentje was van 22/23 :D
pi_173148955
Dortmund wil 150 miljoen voor Dembele en Barca 'schijnt' 100 miljoen + 30 miljoen aan bonus geboden te hebben _O-

Ze zijn wel de weg kwijt daar en Stade Rennes pikt hier ook lekker aan mee :D
pi_173168951
ed_aarons twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:11:28 Everton have agreed a £45m club record fee for Gylfi #Sigurdsson. The Iceland international will have his medical tomorrow #efc reageer retweet
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:24:14 #121
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173169333
Krankzinnig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_173169353
Manchester City are set to make a £60m offer for Arsenal's Alexis Sanchez.

Zou toch wel weer zonde zijn, Arsenal (wederom) leeggekocht door City. Chelsea schijnt daarnaast interesse te hebben in Oxlade - Chamberlain.

P.s. : Waarom is geen een club (Barca bijvoorbeeld) Geinteresseerd in Eriksen? Lijkt me echt veruit een betere aankoop dan Coutinho. Fantastische speler. Ook nog altijd maar 25 jaar.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:29:06 #123
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173169539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:12 schreef Bolasie het volgende:
ed_aarons twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:11:28 Everton have agreed a £45m club record fee for Gylfi #Sigurdsson. The Iceland international will have his medical tomorrow #efc reageer retweet
SkyKaveh twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:18:23 Great deal for Everton to sign Swansea-midfielder Gylfi Sigurdsson. £45m is a bargain for such an elite player. reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:20:57 #124
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173171308
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

SkyKaveh twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 21:18:23 Great deal for Everton to sign Swansea-midfielder Gylfi Sigurdsson. £45m is a bargain for such an elite player. reageer retweet
Dit is nep.
pi_173181347
FabrizioRomano twitterde op woensdag 16-08-2017 om 12:48:51 Blaise Matuidi from PSG to #Juventus! Done deal, 3 years contract. He'll sign soon. 🇫🇷 #transfers reageer retweet
pi_173202148
Volgens Sky Sports Italia heeft Southampton een bod uitgebracht op Hoedt.

Daarnaast heeft Man City blijkbaar een bod uitgebracht op Jonny Evans.
Demain, on roule
pi_173203182
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:45 schreef Mykonos het volgende:
Volgens Sky Sports Italia heeft Southampton een bod uitgebracht op Hoedt.

Daarnaast heeft Man City blijkbaar een bod uitgebracht op Jonny Evans.
Van Dijk gaat dan toch weg lijkt me.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173203691
Van Lazio naar Southampton, is dat nu überhaupt een stap voorruit? Ja, financieel geheid plus het hele EPL riedeltje maar lijkt me dat Hoedt beter kan krijgen dat zo'n Engelse middenmotor :).
pi_173207243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:45 schreef Dejannn het volgende:
Van Lazio naar Southampton, is dat nu überhaupt een stap voorruit? Ja, financieel geheid plus het hele EPL riedeltje maar lijkt me dat Hoedt beter kan krijgen dat zo'n Engelse middenmotor :).
Blijkbaar niet dus.
pi_173207580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:45 schreef Dejannn het volgende:
Van Lazio naar Southampton, is dat nu überhaupt een stap voorruit? Ja, financieel geheid plus het hele EPL riedeltje maar lijkt me dat Hoedt beter kan krijgen dat zo'n Engelse middenmotor :).
Denk ik niet, op basis van wat zou hij meer kunnen krijgen dan ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173207629
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:45 schreef Dejannn het volgende:
Van Lazio naar Southampton, is dat nu überhaupt een stap voorruit? Ja, financieel geheid plus het hele EPL riedeltje maar lijkt me dat Hoedt beter kan krijgen dat zo'n Engelse middenmotor :).
Mooie stap om je te laten zien in de EPL bij een stabiele middenmotor.
pi_173209681
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:18 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Mooie stap om je te laten zien in de EPL bij een stabiele middenmotor.
Ik woon toch liever in Rome :P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:25:44 #133
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173210348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:50 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ik woon toch liever in Rome :P
En als ie het nog een jaar goed doet staan teams van nog een stapje hoger voor de deur
pi_173237202
Volgens de BBC heeft Liverpool een bod van rond de 125 miljoen euro door Barcelona op Coutinho in de papierversnipperaar gedaan.

pi_173239570
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de BBC heeft Liverpool een bod van rond de 125 miljoen euro door Barcelona op Coutinho in de papierversnipperaar gedaan.

[ afbeelding ]
LiverpoolGODEN _O_
pi_173242054
FabrizioRomano twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 20:56:44 Kalinic to AC Milan from Fiorentina for ¤25M. Done deal, loan with obligation to buy @SkySport #transfers reageer retweet
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:14:02 #137
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173315182
Volgens Di Marzio is Mbappé naar PSG bijna rond en halen ze Fabinho ook gelijk op. Samen voor ¤220M _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door hhh38 op 22-08-2017 02:22:15 ]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:26:01 #138
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_173318360
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 02:14 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Di Marzio is Mbappé naar PSG bijna rond en halen ze Fabinho ook gelijk op. Samen voor ¤220M _O-
PSGenot.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_173320791
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 02:14 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Di Marzio is Mbappé naar PSG bijna rond en halen ze Fabinho ook gelijk op. Samen voor ¤220M _O-
Eigenlijk moet je hopen dat PSG de CL wint dit seizoen, misschien dat FIFA/UEFA dan in gaan zien dat het de verkeerde kant opgaat in het voetbal. Zij trekken nu in het extreme wat de grootste ~10 clubs al jaren doen, waardoor die steeds meer de dienst uit zijn gaan maken.
pi_173321183
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je hopen dat PSG de CL wint dit seizoen, misschien dat FIFA/UEFA dan in gaan zien dat het de verkeerde kant opgaat in het voetbal. Zij trekken nu in het extreme wat de grootste ~10 clubs al jaren doen, waardoor die steeds meer de dienst uit zijn gaan maken.
Wat valt er tegen te doen? 6+5 is juridisch lastig. Eigen jeugd regel lijkt dan aantrekkelijker, maar zal zorgen voor een wedloop aan kinderhandel.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:30:26 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173321890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je hopen dat PSG de CL wint dit seizoen, misschien dat FIFA/UEFA dan in gaan zien dat het de verkeerde kant opgaat in het voetbal. Zij trekken nu in het extreme wat de grootste ~10 clubs al jaren doen, waardoor die steeds meer de dienst uit zijn gaan maken.
Ik neem aan dat ze dat sowieso wel door hebben, er valt alleen erg weinig aan te doen. Als FFP z'n werk doet zou dit nooit moeten kunnen en zou PSG waarschijnlijk uitgesloten kunnen worden van Europa, zoals kleinere clubs ook al is overkomen. Maar de vraag is of ze dat durven.

Ik sluit eerlijk gezegd beperkingen op transfers en salarissen uit omdat daar meestal toch wel een weg omheen is te vinden. Zo'n 6+5 zorgt alleen maar dat Bayern, Juve en PSG nog meer de eigen competitie gaan leegkopen.
pi_173322855
Enige wat je er tegen kunt doen is aandeelhouders verbieden. Financial faiarplay beter digtimmeren en misschien een soort van draft systeem introduceren in het voetbal.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:34:04 #143
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_173322924
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je hopen dat PSG de CL wint dit seizoen, misschien dat FIFA/UEFA dan in gaan zien dat het de verkeerde kant opgaat in het voetbal. Zij trekken nu in het extreme wat de grootste ~10 clubs al jaren doen, waardoor die steeds meer de dienst uit zijn gaan maken.
Niemand gaf een fuck omdat enkel kleinere clubs/landen slachtoffer werden van de macht van klein aantal clubs. Nu komt er ineens een nieuwe laag (PSG) boven de traditionele grote jongens als het om geld gaat.
De grote jongens gaan echt wel huilen nu hun positie in gevaar komt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:38:40 #144
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173323002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:30 schreef MichelWuyts het volgende:
Enige wat je er tegen kunt doen is aandeelhouders verbieden. Financial faiarplay beter digtimmeren en misschien een soort van draft systeem introduceren in het voetbal.
Draften werkt alleen in een gesloten systeem. Er zijn meer dan 100 professionele competities en clubs leiden hun eigen spelers op. Aandeelhouders verbieden gaat natuurlijk nooit meer lukken, dat had dan al in de jaren '90 moeten gebeuren of zelfs nog eerder.

De enige hoop is een héél goed FFP systeem, maar daar zullen gelukkig clubs als Real, Barca en Bayern nu ook wel voor zijn.
pi_173323290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Draften werkt alleen in een gesloten systeem. Er zijn meer dan 100 professionele competities en clubs leiden hun eigen spelers op. Aandeelhouders verbieden gaat natuurlijk nooit meer lukken, dat had dan al in de jaren '90 moeten gebeuren of zelfs nog eerder.

De enige hoop is een héél goed FFP systeem, maar daar zullen gelukkig clubs als Real, Barca en Bayern nu ook wel voor zijn.
Ik zie niet hoe FFP het probleem oplost dat de verschillen tussen de top en de rest veel groter worden, en de CL slechts een feestje van een klein aantal clubs. FFP zorgt ervoor dat grote clubs groot blijven, en kleine clubs klein. Het zorgt vooral voor dat dr sprong naar de top onmogelijk wordt en de positie van de BPL nog sterker. Manchester United smijt met bakken geld maar blijft zonder probleem binnen de regels.

De economische groei in het voetbal is nog steeds enorm, dat is de bepalende factor die ervoor zorgt dat er echt niets gaat veranderen ten gunste van clubs in Nederland.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:26:22 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173323908
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe FFP het probleem oplost dat de verschillen tussen de top en de rest veel groter worden, en de CL slechts een feestje van een klein aantal clubs. FFP zorgt ervoor dat grote clubs groot blijven, en kleine clubs klein. Het zorgt vooral voor dat dr sprong naar de top onmogelijk wordt en de positie van de BPL nog sterker. Manchester United smijt met bakken geld maar blijft zonder probleem binnen de regels.

De economische groei in het voetbal is nog steeds enorm, dat is de bepalende factor die ervoor zorgt dat er echt niets gaat veranderen ten gunste van clubs in Nederland.
Ik bedoelde ook niet per se dat het ten gunste van Nederlandse clubs moest zijn, ik vrees dat we moeten accepteren dat de marktwerking er vanzelf voor zorgt dat we nooit meer een grote rol zullen spelen. De macht van de grote competities is te groot om dat nog terug te draaien.

Ik bedoel meer dat er afspraken moeten worden gemaakt om de macht van rijke eigenaren, zaakwaarnemers en zelfs sponsoren enigszins te beperken. Deze zomer is gebleken dat PSG en in mindere mate Manchester City op een heel ander niveau kunnen inkopen. Dat lijkt me niet wenselijk en voor een maatregel die dat beperkt is een stuk meer steun te vinden lijkt me.
pi_173330002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:45 schreef Mykonos het volgende:
Volgens Sky Sports Italia heeft Southampton een bod uitgebracht op Hoedt.

Daarnaast heeft Man City blijkbaar een bod uitgebracht op Jonny Evans.
40 miljoen nog wel
pi_173330373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

40 miljoen nog wel
Dit klopt niet..
pi_173330528
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:04 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Dit klopt niet..
Ik zag een 4 en dan denkt elk weldenkend persoon aan 40
pi_173366709
De transfer van Dembélé zou nu rond zijn voor 150 miljoen euro.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 17:41:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')