abonnement Unibet Coolblue
pi_172860079
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:58 schreef RobinOok het volgende:
Vraagje : is er hier iemand die ooit, toen een ander vertčlde dat ze je wel leuk vonden ze om de hals gevallen? Ik ben echt zo ontzettend tegen "vertellen". Ik kan me niet eens voorstellen hoe dat goed kan aflopen.

Verder net besloten niet naar Tai Chi te gaan. Vond er vorige keer niks aan, in een vreemd cluppie (zomerrooster) en 19:30u is te vroeg en ik voel me bleh en mijn voeten doen nog zeer van de vorige keer.
Neuh, ik kan dat niet en t voelt ook raar.

Bij de mannen waar t wat mee werd was het flirten tot t zoenen was. Dan weet je t daarna wel. Ik doe ook niet aan daten (nou ja, met eentje wel, na het zoenen, en dat werd niks).

Bij mijn eenzijdige veriefdheden was het "hopen, hopen....helaas" :')

Ooit wel gehad dat iemand anders over mijn verliefdheid verteld had aan die jongen (die inmiddels iets los/vasts met een ander had terwijl ik in Amerika in een onderzoeksbieb zat te verpieteren).

Gelukkig hoorde ik dat pas nįdat ik in NL alweer gewoon zonder gene met hem aan de bar had gehangen. Anders had ik hem nooit meer aangekeken denk ik.
Kwak
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:35:09 #77
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172860169
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Bij de mannen waar t wat mee werd was het flirten tot t zoenen was.
Ja, zo! Dichterbij komen, nog dichter, dichter, zoenen!
Vertellen werkt niet.

Tussenstand niet : Robin, FFT, Kaatje, Kwakz0r.
pi_172860200
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:35 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, zo! Dichterbij komen, nog dichter, dichter, zoenen!
Vertellen werkt niet.
ik denk zelfs dat dat eerder afwijzend werkt.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:48:37 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172860417
Jammer Ludolf, maar nu weet zij het, misschien kan ze haar mindset omschakelen, voor haar ook een verrassing natuurlijk.

Annex... hectische tijden. Jullie zijn samen sterk :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:58:56 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172860672
Tartufo
Een mooie mix van oesterzwammen, portobello en kastanjechampignons met groene asperges, rode uienringen, rucola en Grana Padano kaas, besprenkeld met een huisgemaakte truffeltopping
Deze zonder rukkolaaaa :r

Tja hoe kom je aan een man/vrouw?
In ieder geval een beetje lef, ben met mannen dapperder dan met vrouwen qua omgang.
Nou hou ik helemaal niet van romantisch dus liever gewoon: Ik vind je leuk.
Sowieso vind ik: ik vind je leuk , een heel veelzeggende zin.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172860754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Tartufo
Een mooie mix van oesterzwammen, portobello en kastanjechampignons met groene asperges, rode uienringen, rucola en Grana Padano kaas, besprenkeld met een huisgemaakte truffeltopping
Deze zonder rukkolaaaa :r

Tja hoe kom je aan een man/vrouw?
In ieder geval een beetje lef, ben met mannen dapperder dan met vrouwen qua omgang.
Nou hou ik helemaal niet van romantisch dus liever gewoon: Ik vind je leuk.
Sowieso vind ik: ik vind je leuk , een heel veelzeggende zin.
Ik heb geen lef ;) Komt er een leuke man in mijn leven sla ik dicht of ben ik een gezellig maatje
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:06:47 #82
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172860839
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik denk zelfs dat dat eerder afwijzend werkt.
Ja, ik ook dus. Afknapper als iemand je gaat vertellen dat ie verliefd is. Of nog erger : een brief schrijven. Brrrr.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:08:08 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172860856
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb geen lef ;) Komt er een leuke man in mijn leven sla ik dicht of ben ik een gezellig maatje
Wel een lief gehad?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172860883
Ik heb een paar keer gehad dat een man mij de liefde verklaarde terwijl ik geen enkel teken van genegenheid/verliefdheid etc in zijn richting had getoond. Dat was op z'n zachtst gezegd heel awkward -O- Maar was wel lef hebben. Alleen ik geloof niet dat ik zoiets ooit zou doen als ik niet echt het gevoel had dat de persoon waar ik gek op ben ook iets voor mij voelt. Nee, dan zou ik het nog niet doen. Dan gaat het allemaal wel vanzelf. Er hoeft niets verklaart te worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172860992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wel een lief gehad?
Ja zeker. Nu niet (meer). Maar even denken hoe ik "eraan kwam". Een via een datingsite. Een vakantie, vriendengroep een paar keer.Dat was meestal dat het van vrienden langzaam overging in meer.
Kreeg gisteren appjes van een vriend die een leuke meneer heeft ontmoet op vakantie en zo smoorverliefd als hij nu is ben ik maar 1x geweest. Ik ben niet zo van de extremen al kan ik wel heel heel boos worden bij onrecht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172861113
De eerste en enige keer dat ik van te voren heb gezegd dat ik iemand leuk vond, was in groep 8 op de basisschool. Toen hebben we welgeteld 1 dag verkering gehad, waarna ik het heb uitgemaakt omdat ik het niet leuk vond dat hij het aan de hele klas had verteld.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:20:06 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172861131
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja zeker. Nu niet (meer). Maar even denken hoe ik "eraan kwam". Een via een datingsite. Een vakantie, vriendengroep een paar keer.Dat was meestal dat het van vrienden langzaam overging in meer.
Kreeg gisteren appjes van een vriend die een leuke meneer heeft ontmoet op vakantie en zo smoorverliefd als hij nu is ben ik maar 1x geweest. Ik ben niet zo van de extremen al kan ik wel heel heel boos worden bij onrecht.
Ja dat snap ik wel. tja ik weet niet, bij mij is het echt uit genegenheid ontstaan. Heel vertrouwd en heel logisch. Niks niet ongelooflijk willen rampetampen ofzo :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:21:12 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172861164
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:19 schreef Myraela het volgende:
De eerste en enige keer dat ik van te voren heb gezegd dat ik iemand leuk vond, was in groep 8 op de basisschool. Toen hebben we welgeteld 1 dag verkering gehad, waarna ik het heb uitgemaakt omdat ik het niet leuk vond dat hij het aan de hele klas had verteld.
Wat ben je een ongelooflijke bitch!! Arm jong! Je had wel even beter kunnen nadenken over de consequenties enzoll
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172861220
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel. tja ik weet niet, bij mij is het echt uit genegenheid ontstaan. Heel vertrouwd en heel logisch. Niks niet ongelooflijk willen rampetampen ofzo :P
Je weet al wat je aan elkaar hebt voordat het echt iets is. Wel zo fijn (en rustig, geen muizenissen zal hij wel zal hij niet, is dit wel leuk is dit niet leuk...dodelijk vermoeiend)
We have far more in common than that which devides us..
pi_172861421
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat ben je een ongelooflijke bitch!! Arm jong! Je had wel even beter kunnen nadenken over de consequenties enzoll
Zo ben ik gewoon. ;(
pi_172861555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je weet al wat je aan elkaar hebt voordat het echt iets is. Wel zo fijn (en rustig, geen muizenissen zal hij wel zal hij niet, is dit wel leuk is dit niet leuk...dodelijk vermoeiend)
Dat vond ik altijd zo vervelend aan datingsites. Dat je van te voren al zo bezig bent met of je wel of niet bij iemand past. Zelfs terwijl ik helemaal niet gefocust was op een relatie te krijgen, ben je toch opzoek naar een soort perfecte match.
pi_172861611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vond ik altijd zo vervelend aan datingsites. Dat je van te voren al zo bezig bent met of je wel of niet bij iemand past. Zelfs terwijl ik helemaal niet gefocust was op een relatie te krijgen, ben je toch opzoek naar een soort perfecte match.
Ik ben ook niet voor niets al een paar jaar gestopt.
Leven zoals het nu is bevalt prima. En komt er een leuke meneer langs (die ook nog wil blijven) is hij van harte welkom.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172862645
quote:
Dat zeg ik, de grap gaat langs mij heen. Totaal verkeerde plaats.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:19:54 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172863167
Hoe vaak gaan jullie uit eten? En dan wat het liefst/vaaks?

Kaatje, ik zie jou heel graag met een statige, zelfbewuste, betrouwbare man... Die MOET er gewoon voor je zijn!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172863264
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe vaak gaan jullie uit eten? En dan wat het liefst/vaaks?
Pff 2 keer of meer per maand.. Ene keer wat uitgebreider dan de andere keer. Verschilt heel erg.

Edit: dan heb ik 't over een 3 gangen diner he.

Niet over ergens ff gauw wat eten, want dat bijna wekelijks.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:24:06 #96
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172863291
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe vaak gaan jullie uit eten? En dan wat het liefst/vaaks?

Twee keer per week. En het verschilt nogal. Ik heb nog steeds geen fijne lijstjesmaaksysteem gevonden, dus het zijn vaak dezelfde restaurants.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:25:07 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_172863322
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe vaak gaan jullie uit eten? En dan wat het liefst/vaaks?

Kaatje, ik zie jou heel graag met een statige, zelfbewuste, betrouwbare man... Die MOET er gewoon voor je zijn!
Ik probeer 1x per maand. En dan de lokale horeca wat in Kleve voornamelijk Griek, Griek, Griek en steak is. Een all you can eat tent zo op zijn tijd vind ik ook wel lekker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_172863416
Ik heb nog nooit een liefdesverklaring gekregen of gegeven. Al snap ik prima dat Ludolf dat in dit geval wel deed omdat de dame in kwestie uit het buitenland komt.

Ik ben ook nog maar twee keer op date geweest. Een dubbele en een enkele, toen wilde hij geen seks maar we woonden wel zo'n beetje gelijk samen. En dat doen we nog steeds.

Ik heb wel nog een date gehad maar ik kwam er pas een paar jaar later achter dat het een date was. Had hij maar gezegd dat hij me leuk vond ;)
Spoilers!
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:28:06 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172863436
gemiddeld hier ook 2 x per week.
daar zit ook de pizzeria bij trouwens.
Daarnaast een visrestaurant, Griek, Balkan, Wok.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172863480
J en ik gaan 1 of 2 keer per jaar uit eten. En ik nog een keer of 3-4 met vrienden. We willen wel vaker maar het komt er te weinig van.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')