Blijkbaar niet, Qbuzz zijn geen ambtenaren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dit kan alleen door ambtenaren zijn bedacht http://www.rtvnoord.nl/ni(...)Helmond-om-te-tanken
Beetje uit zijn verband getrokken, natuurlijk, er zou een tankstation in Delfzijl komen bij Akzo wat dus een stuk dichterbij ligt en daar is het plan op gebaseerd, niet op naar Helmond rijden om te tanken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit noemen ze nou een prestigeproject.
Ook daarover was nog niets zeker. Maar je moet het vooral heel hard blijven roepen als je als Groningen voorop wil lopen met een bus waar nog niemand wat aan heeft, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje uit zijn verband getrokken, natuurlijk, er zou een tankstation in Delfzijl komen bij Akzo wat dus een stuk dichterbij ligt en daar is het plan op gebaseerd, niet op naar Helmond rijden om te tanken.
Voor personenwagens is het ook een voordeel dat je nog wel wat kan trekken met een waterstofauto. Een elektrische mag en kan niet meer dan een fietsendrager achteropquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Accutechniek gaat met sprongen vooruit. Maar idd, dat snel opladen/tanken is een (steeds kleiner wordend) voordeel van vloeibaar waterstof.
http://www.wattisduurzaam(...)mist-gaan-waterstof/
Maar gedaan door subsidie van het rijk via de provincie. En Qbuzz is volgens mij van de NSquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, Qbuzz zijn geen ambtenaren.
Tja, als je allemaal op elkaar gaat wachten gebeurt er nooit iets, natuurlijk. Overigens zijn dit allemaal commercieele bedrijven die hier bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook daarover was nog niets zeker. Maar je moet het vooral heel hard blijven roepen als je als Groningen voorop wil lopen met een bus waar nog niemand wat aan heeft, natuurlijk.
Dit is kapitaalvernietiging van de bovenste plank, en niets anders. Met een groen sausje, dus dan is het niet erg.
Oh?!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor personenwagens is het ook een voordeel dat je nog wel wat kan trekken met een waterstofauto. Een elektrische mag en kan niet meer dan een fietsendrager achterop
Dat maakt het nog geen ambtenaren, natuurlijk, dat zou jij toch als geen ander moeten weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar gedaan door subsidie van het rijk via de provincie. En Qbuzz is volgens mij van de NS
Er in mag, achterop mag nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh?!
Hoe zit dat dan met drie dikke dames achterin? Die wegen ook al snel zoveel als een vouwwagen..
Maar als je subsidie geeft waarbij je een tankstation belooft gaat daar ook wat fout.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen ambtenaren, natuurlijk, dat zou jij toch als geen ander moeten weten.
Maar voor dit soort grappen wel met dikke subsidie. Neem van mij aan dat er ergens wat lokale bestuurders vooraan hebben gestaan toen dit fantastische idee gepresenteerd werd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als je allemaal op elkaar gaat wachten gebeurt er nooit iets, natuurlijk. Overigens zijn dit allemaal commercieele bedrijven die hier bij betrokken zijn.
Zo te zien is het geen onoverkomelijk probleem van elektrische auto's in het algemeen?quote:
quote:Het ANWB kampeertijdschrift Kampeer en Caravan Kampioen beproefde als eerste in Europa de Tesla Model X als caravantrekker. Het had daarmee de Europese primeur om met een volledig elektrische auto met een forse caravan erachter te rijden. De testrit bleek niet alleen interessant voor de doelgroep. Ook de Tesla-organisatie deed inspiratie op voor verbeteringen aan de Model X.
Ze hadden inderdaad lekker bij Helmond in de buurt moeten gaan testen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar voor dit soort grappen wel met dikke subsidie. Neem van mij aan dat er ergens wat lokale bestuurders vooraan hebben gestaan toen dit fantastische idee gepresenteerd werd.
Juist bestuurders zouden moeten weten dat je niet zo veel koopt voor een commercieel bedrijf dat een plannetje lanceert. Dat moet je vastleggen, want anders krijg je dus dit soort dingen.
Een bevriende vrachtwagenchauffeur heeft becijferd dat het ongeveer 180 liter diesel kost om die mooie schone bus te tanken.
Seth, ben jij het?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
Gerrie Ei-khoff doet verslag van de eierencrisis. Dat verzin je ook niet.
Er is altijd wel een idioot te vinden die het komt goedpraten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als je allemaal op elkaar gaat wachten gebeurt er nooit iets, natuurlijk. Overigens zijn dit allemaal commercieele bedrijven die hier bij betrokken zijn.
Dat zou natuurlijk alsnog kunnen. Jammer van een paar Groningse egos.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad lekker bij Helmond in de buurt moeten gaan testen.
Ze zullen wel net weer niet de juiste concessies hebben daarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk alsnog kunnen. Jammer van een paar Groningse egos.
Ik vind het best raar dat een aardige gozer als hij van die bizarre waanideeën heeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:
P_T is toch wel een geweldig figuur. Op de meet moest ik ook vaak om hem lachen.
'tuurlijk, een EV van meer dan een ton als caravantrekker, wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo te zien is het geen onoverkomelijk probleem van elektrische auto's in het algemeen?
https://www.kampeermagazi(...)-als-caravantrekker/
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |