Neen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Staat dat in het VK niet gewoon ergens centraal geregistreerd
Zo daar komt een aap uit de mouw.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Lijkt me moeilijker te vervalsen dan een papieren diplomaatje.
Tankstationquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dit kan alleen door ambtenaren zijn bedacht http://www.rtvnoord.nl/ni(...)Helmond-om-te-tanken
Sowieso, waterstof als vloeibare brandstof willen inzettenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dit kan alleen door ambtenaren zijn bedacht http://www.rtvnoord.nl/ni(...)Helmond-om-te-tanken
Op zich is dat best een van de opties. Heeft nog wel voordelen ten opzichte van elektrisch rijden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sowieso, waterstof als vloeibare brandstof willen inzetten
Ik zou het knap vinden als je een paar voordelen wist op te noemen. Ik ken een hele waslijst aan nadelen iig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich is dat best een van de opties. Heeft nog wel voordelen ten opzichte van elektrisch rijden.
De bus op een trailer zetten om 500 km verderop te gaan tankenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich is dat best een van de opties. Heeft nog wel voordelen ten opzichte van elektrisch rijden.
Voor wat testritten en uitproberen is dat toch nog wel uit te leggen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De bus op een trailer zetten om 500 km verderop te gaan tanken
Brandstofcel techniek is niet oninteressant. Sneller nieuwe energie dan met een batterij.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je een paar voordelen wist op te noemen. Ik ken een hele waslijst aan nadelen iig.
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor wat testritten en uitproberen is dat toch nog wel uit te leggen?
quote:Dit park moet miljoenen toeristen verleiden het echte Amsterdam links te laten liggen
Vijf themaparken, 4000 hotelkamers, restaurants, bars etc. Holland World moet een gigantische toeristentrekker worden waar jaarlijks vier miljoen toeristen zich (op enkele kilometers van het echte Amsterdam) in Amsterdam kunnen wanen.
Dat is de droom van Hans van Driem, hij heeft een vlakte tussen Hoofddorp en Nieuw-Vennep op het oog als locatie voor Holland Park. 'Het is nog slechts een idee. We hebben 560 miljoen euro nodig voor de financiering.
http://www.at5.nl/artikel(...)inks_te_laten_liggen
Dat is uiteraard volkomen kansloos.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De bus op een trailer zetten om 500 km verderop te gaan tanken
Mijn hemel, hoe dom is dit dan?!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dit kan alleen door ambtenaren zijn bedacht http://www.rtvnoord.nl/ni(...)Helmond-om-te-tanken
Dat je niet uren op hoeft te laden maar gewoon kan tanken (als dat tankstation er is ).quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je een paar voordelen wist op te noemen. Ik ken een hele waslijst aan nadelen iig.
Heb niet het idee dat ze daar coffeeshops gaan neerzetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan men daar ook bepaalde inkopen doen, niet nader te benoemen voor de rest.
Accutechniek gaat met sprongen vooruit. Maar idd, dat snel opladen/tanken is een (steeds kleiner wordend) voordeel van vloeibaar waterstof.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat je niet uren op hoeft te laden maar gewoon kan tanken (als dat tankstation er is ).
Dat is veel flexibeler.
Dit noemen ze nou een prestigeproject.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |