abonnement Unibet Coolblue
pi_172854218
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Dat kan allemaal samenkomen bij het FvD. O+
Mooie club voor misfits O+
Ja doei.
pi_172854239
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, had vanavond afgesproken voor een date. De vorige keer had ze een paar dagen van tevoren afgezegd omdat ze nog te veel met haar ex in haar hoofd zat. Goed, kan gebeuren, verder het initiatief aan haar overgelaten tot contact zoeken. Bier drinken werd uitgesteld.

Weekje geleden appte ze toch ineens met het voorstel om alsnog af te spreken. Prima, doen we. Vandaag appte ik haar ter dubbelcheck of de date vandaag doorging, aangezien er een aantal dagen geen contact was. Komt er dus een drama-verhaal over haar ex en hoe ze vorige week toch dacht vrede ermee te hebben, maar dat er nu toch blijken sterke, wederzijdse gevoelens te zijn. En dat ze twijfelde of het vanavond wel door kon gaan, want het leverde haar toch wel schuldgevoelens op (ook al waren die misschien niet nodig). Wel konden we afspreken 'als vrienden'.

Toen maar een bericht teruggestuurd met de strekking dat ze kon opflikkeren.
Dit zou allemaal nooit gebeuren als je gewoon mannen zou daten.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:07:03 #103
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172854243
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Dat kan allemaal samenkomen bij het FvD. O+
Wat een vredesduifjes zijn het toch. ;(

quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Moslimhaat smeedt een hechte band blijkbaar..
Ja, dat lijkt inderdaad de gemene deler te zijn. Wat ontzettend sneu...
pi_172854258
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit zou allemaal nooit gebeuren als je gewoon mannen zou daten.
Die homo's komen me allemaal wel over als emotioneel stabiele types, inderdaad.
pi_172854285
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:08 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Die homo's komen me allemaal wel over als emotioneel stabiele types, inderdaad.
pi_172854286
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, had vanavond afgesproken voor een date. De vorige keer had ze een paar dagen van tevoren afgezegd omdat ze nog te veel met haar ex in haar hoofd zat. Goed, kan gebeuren, verder het initiatief aan haar overgelaten tot contact zoeken. Bier drinken werd uitgesteld.

Weekje geleden appte ze toch ineens met het voorstel om alsnog af te spreken. Prima, doen we. Vandaag appte ik haar ter dubbelcheck of de date vandaag doorging, aangezien er een aantal dagen geen contact was. Komt er dus een drama-verhaal over haar ex en hoe ze vorige week toch dacht vrede ermee te hebben, maar dat er nu toch blijken sterke, wederzijdse gevoelens te zijn. En dat ze twijfelde of het vanavond wel door kon gaan, want het leverde haar toch wel schuldgevoelens op (ook al waren die misschien niet nodig). Wel konden we afspreken 'als vrienden'.

Toen maar een bericht teruggestuurd met de strekking dat ze kon opflikkeren.
Pffff, dat moet je ook niet eens willen. Dat je al achter de feiten aanloopt voordat je nog maar moet beginnen met 'n biertje :')
Ja doei.
pi_172854333
"ja, maar we hebben allemaal baggage" *jank*

-Ja, maar ik ga die onhandige loodzware koffer niet vanaf het eerste moment dat ik je ken al voor je lopen dragen en dat je dan terwijl ik dat voor je doe en loop te klootviolen continu maar door blijft janken over hoe onhandig en zwaar die koffer wel niet is. :')
Ja doei.
pi_172854389
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hehehe.

Tegen heel Fok hun verwachtingen in ging m'n gaydar bij Erik niet af.
Ik heb zijn business card aan mijn zusje gegeven.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:15:44 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172854398
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb zijn business card aan mijn zusje gegeven.
Houdt die ook van Spandau Ballet?

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:16:15 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172854413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
"ja, maar we hebben allemaal baggage" *jank*

-Ja, maar ik ga die onhandige loodzware koffer niet vanaf het eerste moment dat ik je ken al voor je lopen dragen en dat je dan terwijl ik dat voor je doe en loop te klootviolen continu maar door blijft janken over hoe onhandig en zwaar die koffer wel niet is. :')
:D
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172854470
quote:
15s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik snap nooit hoe mensen denkers die extreem pro-Israël zijn, kunnen combineren met de denkers die denken dat de Joden (en dan vooral Soros natuurlijk) de wereld willen overheersen en de goede witte christenen om willen volken.
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Er is niet zoiets als 'de Jood' of 'de Israëli'. Er zijn honderdtal theorieën over alle mogelijke (sub)categorieën. Je zou eens wat vaker naar obscure documentaires moeten kijken.
pi_172854482
quote:
15s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Houdt die ook van Spandau Ballet?

Ik hoop het niet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:20:11 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172854492
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je zou eens wat vaker naar obscure documentaires moeten kijken.
Dan worden we allemaal zoals jij?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 15:22:14 #114
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172854522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
"ja, maar we hebben allemaal baggage" *jank*

-Ja, maar ik ga die onhandige loodzware koffer niet vanaf het eerste moment dat ik je ken al voor je lopen dragen en dat je dan terwijl ik dat voor je doe en loop te klootviolen continu maar door blijft janken over hoe onhandig en zwaar die koffer wel niet is. :')
Treffend :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172854528
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dan worden we allemaal zoals jij?
Dat lijkt me iets te optimistisch gedacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 15:23:05 ]
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:25:59 #116
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172854568
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Er is niet zoiets als 'de Jood' of 'de Israëli'. Er zijn honderdtal theorieën over alle mogelijke (sub)categorieën. Je zou eens wat vaker naar obscure documentaires moeten kijken.
Natuurlijk snap ik dat er niet zoiets is als de Jood of de Israëliet. Maar de combinatie extreem pro-Israël en aanhanger van de raarste antisemitische theorieën zijn, is iets dat niet klikt in mijn hoofd.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:26:07 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172854572
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Snap niet zo goed waarom je op een datingsite zit als je er dat soort drama in je leven is. Zet zo'n profiel dan even uit of iets dergelijks. Maar goed, dat zal wel te praktisch gedacht zijn.
Waarschijnlijk zo'n type dat op een datingsite zit om de ex te pesten of daarmee te zorgen dat hij terugkomt.
Again and again and again.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172854617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zo'n type dat op een datingsite zit om de ex te pesten of daarmee te zorgen dat hij terugkomt.
Again and again and again.
Heeft wel gewerkt, blijkbaar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172854626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zo'n type dat op een datingsite zit om de ex te pesten of daarmee te zorgen dat hij terugkomt.
Again and again and again.
"Ik heb gewoon veel aandacht nodig van anderen om over 'm heen te komen"

;(
Ja doei.
pi_172854638
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, had vanavond afgesproken voor een date. De vorige keer had ze een paar dagen van tevoren afgezegd omdat ze nog te veel met haar ex in haar hoofd zat. Goed, kan gebeuren, verder het initiatief aan haar overgelaten tot contact zoeken. Bier drinken werd uitgesteld.

Weekje geleden appte ze toch ineens met het voorstel om alsnog af te spreken. Prima, doen we. Vandaag appte ik haar ter dubbelcheck of de date vandaag doorging, aangezien er een aantal dagen geen contact was. Komt er dus een drama-verhaal over haar ex en hoe ze vorige week toch dacht vrede ermee te hebben, maar dat er nu toch blijken sterke, wederzijdse gevoelens te zijn. En dat ze twijfelde of het vanavond wel door kon gaan, want het leverde haar toch wel schuldgevoelens op (ook al waren die misschien niet nodig). Wel konden we afspreken 'als vrienden'.

Toen maar een bericht teruggestuurd met de strekking dat ze kon opflikkeren.
Niet je tijd aan verdoen, inderdaad.
pi_172854677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pffff, dat moet je ook niet eens willen. Dat je al achter de feiten aanloopt voordat je nog maar moet beginnen met 'n biertje :')
Ik vraag me ook af wat zo'n type dan precies als reactie verwacht. Dat ik heel empathisch ga lopen doen? "Oh ja, wat vervelend toch voor je, maakt niet uit dat je me zo behandelt hoor. Laten we vanavond een lekker platonisch biertje doen hihi." Kom toch eens op zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 16:21:23 ]
pi_172854693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Treffend :)
:7
Ja doei.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:33:07 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172854719
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heeft wel gewerkt, blijkbaar.
Voor nu, over een tijdje is het profiel gewoon weer actief.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:33:11 #124
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172854720
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat zo'n type dan precies als reactie verwacht. Dat ik heel empathisch gaan lopen doen? "Oh ja, wat vervelend toch voor je, maakt niet uit dat je me zo behandeld hoor. Laten we vanavond een lekker platonisch biertje doen hihi." Kom toch eens op zeg.
Je bent slechts een middel voor haar doel: de ex die van haar af wil terugwinnen. Misschien had ze je nog wat verder uitgebuit als je geen ruggengraat bleek te hebben.

Liefde is oorlog, beste Friek.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:34:19 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172854741
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat zo'n type dan precies als reactie verwacht. Dat ik heel empathisch gaan lopen doen? "Oh ja, wat vervelend toch voor je, maakt niet uit dat je me zo behandeld hoor. Laten we vanavond een lekker platonisch biertje doen hihi." Kom toch eens op zeg.
"Ja, maar ik was wel eerlijk dat ik er nog niet klaar voor ben..." :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')