abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172851329
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:46 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En dan sta jij voor de rechter.
Alsof ik daar niet eerder heb gestaan :')

Ergo: dat interesseert me niet. Ik laat mijn woongenot niet bederven door zo een onverlaat. Kom nou toch op zeg. Wat een slappe hap dat ze het al 17 jaar laten slepen. Doe ff vlug normaal. :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
pi_172851368
Ik had die vent allang vermoord. Hier falen politie en justitie toch echt hevig.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:52:24 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172851392
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ergo: dat interesseert me niet. Ik laat mijn woongenot niet bederven door zo een onverlaat. Kom nou toch op zeg. Wat een slappe hap dat ze het al 17 jaar laten slepen. Doe ff vlug normaal. :')
Oh je bent dus zelf ook een criminele tokkie, dan is het makkelijk praten ja
pi_172851460
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Oh je bent dus zelf ook een criminele tokkie, dan is het makkelijk praten ja
Nee, ik ben geen criminele tokkie en ik veroorzaak geen enkele overlast voor mijn buren. Ik sta te boek als vriendelijke buurman hier :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
pi_172851550
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:33 schreef Twiitch het volgende:

Ik vermoed niet dat jij kundig genoeg bent om dat op een ongeluk te laten lijken, tevens heb je dus een motief. De politie klopt dezelfde dag nog bij jou aan.
Oh, dan wel? Woord tegen woord enzo en me dunkt dat de bejaarde zwaar in het nadeel is met zijn 17 jaar lang overlast.
pi_172851758
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Na de eerste keer dat de politie niets doet niet zelf verhaal gaan halen :')

Sorry hoor, maar dit laat je toch geen 17 jaar over je heen komen.
dat kunnen ze dan ook niet. lees het artikel.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
pi_172851773
Gewoon terug doen. Kijken hoelang opa het leuk blijft vinden.

Wel echt een scenario voor een horrorfilm dit. Stiekem inbreken etc. Wat een mafkees.

Ik zou bijna zeggen schaf een grote hond aan dan komt de mafkees echt niet zomaar binnen, maar de kans op vergiftiging lijkt me erg aanwezig.
pi_172851823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:09 schreef naiipajiiau het volgende:

Wel echt een scenario voor een horrorfilm dit. Stiekem inbreken etc. Wat een mafkees.

Ik zou bijna zeggen schaf een grote hond aan dan komt de mafkees echt niet zomaar binnen, maar de kans op vergiftiging lijkt me erg aanwezig.
Een fles Lactulose achterover slaan en flink terug schijten. :)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:15:03 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172851895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:09 schreef naiipajiiau het volgende:

2 goed opgevoede Mechelse herders of dobermans. Hek om de tuin en lekker los laten lopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172852096
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:15 schreef fathank het volgende:

[..]

2 goed opgevoede Mechelse herders of dobermans. Hek om de tuin en lekker los laten lopen.
Totdat de gek iets eetbaars met vergif erin over de schutting gooit. Mensen doen dat... Of spijkers in worst.

Anders was het DE oplossing geweest. De honden voelen dan wel prima aan dat deze meneer niet welkom is.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:35:40 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172852321
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, dan wel? Woord tegen woord enzo en me dunkt dat de bejaarde zwaar in het nadeel is met zijn 17 jaar lang overlast.
Ik denk dat ze een moord wel wat serieuzer nemen dan een langslepende burenruzie ja.
pi_172852340
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Op het moment dat je iets te verliezen hebt, ben je altijd in het nadeel tegen een idioot zonder vooruitzicht. Je kunt hem wel goed te grazen nemen, maar dan zit je straks zelf in de cel. Zeker als het een bejaarde betreft.

Als je terug gaat treiteren, dan verlies je je positie als onschuldig slachtoffer. Dan is daarmee bewezen dat het een uit de hand gelopen burenruzie betreft en sta je zelf straks ook te boek als een lastige buur.

Dat gezegd hebbende betwijfel ik of ik 17 jaar lang zo rationeel zou blijven redeneren. Op een bepaald punt is de maat vol en dan ben ik ook niet meer voor rede vatbaar.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:39:09 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172852398
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:25 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Totdat de gek iets eetbaars met vergif erin over de schutting gooit. Mensen doen dat... Of spijkers in worst.

Anders was het DE oplossing geweest. De honden voelen dan wel prima aan dat deze meneer niet welkom is.
goed opgevoed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172852427
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een moord wel wat serieuzer nemen dan een langslepende burenruzie ja.
Of je had een boobytrap in je eigen tuin moeten bouwen. Met daar in de buurt iets waar de mafkees naar op zoek zou kunnen zijn. Of zou willen saboteren. En dan een flinke kuil of zo dat hij hard valt en zeker een poos uitgeschakeld is en dan als je hem vind: "Jaaa wat doet hij nou hier, loopt hij zomaar in mijn wasberenval?! Op MIJN terrein!"
pi_172852516
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ik het woord "moord" in de mond heb genomen... Er zijn wel wat meer wegen die naar Rome leiden om zo'n individu wat tammer te maken.
pi_172852520
De familie Griffioen verdient n of meerdere Nobelprijzen omdat ze nooit 'het recht' in eigen handen hebben genomen.
pi_172852529
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Of je had een boobytrap in je eigen tuin moeten bouwen. Met daar in de buurt iets waar de mafkees naar op zoek zou kunnen zijn. Of zou willen saboteren. En dan een flinke kuil of zo dat hij hard valt en zeker een poos uitgeschakeld is en dan als je hem vind: "Jaaa wat doet hij nou hier, loopt hij zomaar in mijn wasberenval?! Op MIJN terrein!"
Helaas is dat ook gewoon strafbaar (niet geheel onterecht) en kun je je niet beroepen op het feit dat iemand niks op jouw terrein te zoeken heeft. Als daarentegen niet de buurman, maar bijvoorbeeld iemand van de hulpdiensten, in je valstrik valt ben je helemaal de sjaak.
pi_172852551
3 maanden celstraf is de uitspraak.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:47:18 #44
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172852558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ik het woord "moord" in de mond heb genomen... Er zijn wel wat meer wegen die naar Rome leiden om zo'n individu wat tammer te maken.
Nou ja, ik las iets over "struikelen" en "stok in het oog". Afijn, mishandeling wordt ook veel zwaarder bestraft dan vandalisme.
pi_172852569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

dat is natuurlijk stoer gesproken vanachter je laptop.
pi_172852571
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

goed opgevoed.
Good luck with that. Honden blijven impulsief. En vele laten iets juist om de reden dat ze anders op hun donder krijgen van de baas. 3x raden wat er zonder baas gebeurt.

Mijn hond weet ook donders goed dat hij niet mijn pizza quatro stagionni mag pakken. Gebeurt ook niet als ik er ben. Zelfs niet als ik in een andere ruimte ben of boven. Maar laatst was ik even de deur uit niet meer over nagedacht en voila! Mijn pizza was vermist. En is tot op heden vermist....

Gaat een jaar lang goed maar dan op eens knapt er iets in dat hondenbreintje en denkt hij "f*ck it..." of zo.
pi_172852589
Wat ben ik blij dat wij op goede voet met alle buren staan.
pi_172852600
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:47 schreef Twiitch het volgende:

Nou ja, ik las iets over "struikelen" en "stok in het oog". Afijn, mishandeling wordt ook veel zwaarder bestraft dan vandalisme.
Want als je struikelt ben je meteen dood... :')
pi_172852605
Benieuwd wat nu het motief van die buurman is? Had hij liever een lekker wijf naast zijn woning willen hebben, wil hij eigenlijk de woning liever kopen, is het verveling of kickt hij op het machtsgevoel?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:50:04 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172852611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want als je struikelt ben je meteen dood... :')
Genoeg 81-jarigen die het niet na kunnen vertellen hoor.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')