abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 12:06:01 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172850379
Al 17 jaar lang gaat een gezin uit Leersum gebukt onder de terreur van hun buurman. De 81-jarige treiteraar moest daarvoor onlangs de astronomische dwangsom van 300.000 euro betalen alleen stopt nóg steeds niet. Nu dreigt voor elke nieuwe pesterij een maand cel. Maar of dat wel helpt?



Vanmiddag doet de rechter uitspraak in de unieke zaak waarin Rudolf R. voor de zoveelste keer spullen zou hebben vernield van zijn buurman Griffioen. Als het zelfbenoemde ‘monster van Leersum’ daadwerkelijk de cel in moet, gaat bij Gert Griffioen en zijn gezin de vlag nog niet uit. ,,Het zou na al die jaren strijd een hele fijne steun in de rug zijn, maar echt rust hebben we pas als hij is verhuisd,’’ zegt hij.

Het is haast niet te geloven dat iemand op zo’n gevorderde leeftijd zijn buren nog steeds het leven zo zuur kan maken dat hij nu een celstraf riskeert. Griffioen kan er met zijn verstand zelf ook niet bij, maar toch is het zo, laat hij zien op de haarscherpe beelden die camera’s maakten van een van de laatste vernielingen. Daarop is te zien hoe een man met een bivakmuts de vier ventieltjes van zijn autobanden kapot knipt met een betonschaar. R. ontkent dat hij het is, maar Griffioen herkende hem direct aan zijn loopje en de luier in zijn broek. En ook een agent heeft hem herkend.

Lastig en merkwaardig
En dit is alleen nog maar wat Griffioen de laatste jaren voor zijn kiezen krijgt. Het bizarre verhaal begint in 2000 als hij met zijn vrouw denkt het droomhuis van hun leven te kopen. De villa uit de jaren twintig van de vorige eeuw is prachtig gelegen midden in de Leersumse bossen. Ze horen dat er ook ‘een lastige en merkwaardige buurman’ woont. Maar dat kan toch nooit zo lastig zijn, dat daarmee niet te leven valt, denkt Griffioen toen nog.

Dat hebben ze geweten. Nadat er gedoe is over een pad langs het huis, verdwijnt plotseling de koopakte van het huis uit de administratie. Een dossier van het werk raakt vermist. De afstandsbediening van de tv. Vreemd, maar kan gebeuren als je net bent verhuisd, denken ze. Totdat er meer spullen verdwijnen en ze toch maar camera ophangen. Dan blijkt het hun buurman te zijn.

Uitwerpselen
De pesterijen gaan van kwaad tot erger. Er wordt met lampen door de ramen geschenen, auto’s vernield, ruiten beklad met modder, uitwerpselen op terrasstoelen gesmeerd en remmen van fietsen en auto’s onklaar gemaakt. Terrasstoelen worden doorgezaagd, buitenlampen stuk geslagen. ,,De spanning in het gezin was echt ondraaglijk. Elke keer moesten we maar weer afwachten hoe we ons huis zouden aantreffen.’’



In 2006 zijn ze zo klaar met de pesterijen dat ze een ander huis huren. Hun droomhuis willen ze verkopen, maar de makelaar constateert een gebrek: het ligt naast het monster van Leersum, zoals hij inmiddels te boek staat.

Dubbele woonlasten
Ze moeten voor zichzelf opkomen. De regie over hun leven weer krijgen. Met hulp van advocaat Bernard Tomlow voeren ze een jarenlange juridische strijd. R. moest daardoor al eens een dwangsom van 10.000 euro betalen. Hij doet het lachend en gaat gewoon door. De rechter waarschuwt R. daarna opnieuw met een dwangsom van 300.000 euro, maar ook dat weerhoudt R. niet om nieuwe vernielingen te plegen. Begin dit jaar moet hij het astronomische bedrag overmaken. Het lijkt veel geld, maar dekt volgens Griffioen nog lang niet alle geleden schade in al die tijd. ,,We hebben jarenlang dubbele woonlasten gehad omdat we een huurhuis hadden, hebben veel moeten investeren in beveiliging, maken kosten voor onze advocaat.’’

R. is echter nog altijd niet gestopt. Twee weken geleden doet het Openbaar Ministerie een nieuwe poging om de familie Griffioen te beschermen tegen R. Niet alleen eist de officier van justitie drie maanden cel voor de gepleegde vernielingen, maar ook een volledig contactverbod. Voor iedere overtreding zou R. opnieuw de cel in moeten. Vandaag hoort Griffioen of de rechter die strafeis overneemt. Het zou een enorme opluchting zijn en de familie eindelijk het gevoel geven dat ze worden gehoord. ,,We hebben vaak gehoord dat dit een uit de hand gelopen burenruzie is. Maar mensen snappen niet dat je ook een idiote buurman kan treffen. En daar is heel moeilijk iets tegen te doen.’’

http://www.ad.nl/binnenla(...)in-leersum~a5268797/

'Eindelijk van ons pensioen genieten.' Lekker rustige oude dag. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172850396
Ik dacht dat jij in Zaltbommel woonde, tong?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:07:54 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172850422
Die kerel is overduidelijk zwaargestoord en moet verpleegd worden.
pi_172850444
Wat een freak :o

Dit stuk;
quote:
Daarop is te zien hoe een man met een bivakmuts de vier ventieltjes van zijn autobanden kapot knipt met een betonschaar. R. ontkent dat hij het is, maar Griffioen herkende hem direct aan zijn loopje en de luier in zijn broek. En ook een agent heeft hem herkend.
Is die vent niet gewoon seniel als de pest? WTF. Hopelijk voor de familie Griffioen sterft ie snel en dan maar hopen dat hij geen familie heeft....
U MAD?
pi_172850448
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:07 schreef Twiitch het volgende:
Die kerel is overduidelijk zwaargestoord en moet verpleegd worden.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:09:07 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172850452
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:07 schreef Twiitch het volgende:
Die kerel is overduidelijk zwaargestoord en moet verpleegd worden.
in een dwangbuis
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:11:55 #7
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_172850516
Na de eerste keer dat de politie niets doet niet zelf verhaal gaan halen :')

Sorry hoor, maar dit laat je toch geen 17 jaar over je heen komen.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:13:34 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172850561
De tering. Ik zou na al die jaren gewoon zijn huis in de fik hebben gestoken. Al dan niet met die gast er in.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:15:27 #9
3542 Gia
User under construction
pi_172850610
De naam Griffioen komt me bekend voor. Is dit niet bij de Rijdende Rechter geweest.

Overigens hebben we in Helmond ook een 'boze buurman'.
http://www.ed.nl/helmond/(...)gn=socialsharing_web
Deze man woont naast een ijssalon "Nemanja", en valt hun klanten lastig, dient voortdurend klachten in over overlast. Mensen die aan de andere kant van de straat boven winkels wonen, mogen van hem niet op hun balkon zitten. Er is een ellenlange lijst aan 'terreur'daden door deze man, waar misschien dankzij de nieuwe Asowet eindelijk een eind aan komt.

Maar volgens mij gaat het in de zaak in de OP nog veel verder.
Dan moet daar toch zeker de Asowet op ingezet kunnen worden, zou je zo zeggen.
Dan kunnen die mensen eindelijk terug naar hun droomhuis.
pi_172850652
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Sorry hoor, maar dit laat je toch geen 17 jaar over je heen komen.
En dit dus.
De eerste keer denk je nog van WTF en spreek je de verzekering aan.... maar na 17 jaar had ik met een betonschaar z'n nek afgeknipt. Die familie Griffioen moet het weer op de nette manier gaan bewandelen :') Ja, dat helpt.
Gooi hem wat gifkruiden in een theepot ofzo. Klaaaar.
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 12:17:19 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_172850654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht dat jij in Zaltbommel woonde, tong?
'woonde' ?

Het is trouwens Tong.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 12:17:57 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_172850668
quote:
3s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een freak :o

Dit stuk;

[..]

Is die vent niet gewoon seniel
Seniel met een ventiel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172850849
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Na de eerste keer dat de politie niets doet niet zelf verhaal gaan halen :')

Sorry hoor, maar dit laat je toch geen 17 jaar over je heen komen.
Dit, het is niet dat je een probleem hebt met het clubhuis van Satudarah... Het gaat om een fucking bejaarde... :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:26:31 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172850869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit, het is niet dat je een probleem hebt met het clubhuis van Satudarah... Het gaat om een fucking bejaarde... :')
Dan sta je dus des te zwakker wanneer het uit de hand loopt......Want het is maar een bejaarde.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:26:57 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172850876
Paar Polen laten inbreken en al z'n luiers vol laten schijten zal hem een lesje leren.
And so is the past
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:27:22 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172850882
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:15 schreef Gia het volgende:
De naam Griffioen komt me bekend voor. Is dit niet bij de Rijdende Rechter geweest.

Overigens hebben we in Helmond ook een 'boze buurman'.
http://www.ed.nl/helmond/(...)gn=socialsharing_web
Deze man woont naast een ijssalon "Nemanja", en valt hun klanten lastig, dient voortdurend klachten in over overlast. Mensen die aan de andere kant van de straat boven winkels wonen, mogen van hem niet op hun balkon zitten. Er is een ellenlange lijst aan 'terreur'daden door deze man, waar misschien dankzij de nieuwe Asowet eindelijk een eind aan komt.

Maar volgens mij gaat het in de zaak in de OP nog veel verder.
Dan moet daar toch zeker de Asowet op ingezet kunnen worden, zou je zo zeggen.
Dan kunnen die mensen eindelijk terug naar hun droomhuis.
Knappe vent die mij gaat verbieden om op m'n balkon te zitten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172850887
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:26 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dan sta je dus des te zwakker wanneer het uit de hand loopt......Want het is maar een bejaarde.
Die willen wel eens "struikelen" of "per ongeluk" een tak in hun oog krijgen...
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:32:47 #20
3542 Gia
User under construction
pi_172850950
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:27 schreef fathank het volgende:

Knappe vent die mij gaat verbieden om op m'n balkon te zitten.
Ja, zo denk ik er ook over.
De burgemeester is nu aan 't uitzoeken of de Asowet https://www.justionadvoca(...)ing-van-woonoverlast hiertegen ingezet kan worden.

Tegen die buurman van Griffioen zou dat toch zeker moeten kunnen, lijkt me. Die gaat nog veel verder dan 'onze' Jos van N.

Ben wel benieuwd naar de uitspraak.
Het schijnt dat het huis van de buurman te koop staat, maar ik kan het niet vinden op Funda.
Denk dat nieuwe bewoners met de fanfare binnen gehaald worden.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:33:24 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172850966
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die willen wel eens "struikelen" of "per ongeluk" een tak in hun oog krijgen...
Ik vermoed niet dat jij kundig genoeg bent om dat op een ongeluk te laten lijken, tevens heb je dus een motief. De politie klopt dezelfde dag nog bij jou aan.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:39:01 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_172851085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Na de eerste keer dat de politie niets doet niet zelf verhaal gaan halen :')

Sorry hoor, maar dit laat je toch geen 17 jaar over je heen komen.
Ja, echt. Het is lekker afgelegen in de Leersumse bossen. Ik zou hem op een gegeven moment laten ''verdwijnen''.
pi_172851111
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:07 schreef Twiitch het volgende:
Die kerel is overduidelijk zwaargestoord en moet verpleegd worden.
Onzin. Die moet gewoon een paar flinke beuken voor die achterlijke harses van hem hebben.

Ik was zo klaar met zo een buurman. Jij denkt mij te kunnen kloten? Ik kan dat beter. Stuk vreten dat je er bent.

En nee, geen keyboardheld-toestanden, ik was daar echt zo klaar mee. Die vent ging verhuizen. Hoe dan ook. Of zich gedragen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172851156
Zolang over je heen laten lopen... Dan gewoon eigen rechter spelen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:46:57 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172851271
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Onzin. Die moet gewoon een paar flinke beuken voor die achterlijke harses van hem hebben.
En dan sta jij voor de rechter.
pi_172851329
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:46 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En dan sta jij voor de rechter.
Alsof ik daar niet eerder heb gestaan :')

Ergo: dat interesseert me niet. Ik laat mijn woongenot niet bederven door zo een onverlaat. Kom nou toch op zeg. Wat een slappe hap dat ze het al 17 jaar laten slepen. Doe ff vlug normaal. :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172851368
Ik had die vent allang vermoord. Hier falen politie en justitie toch echt hevig.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:52:24 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172851392
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Alsof ik daar niet eerder heb gestaan :')

Ergo: dat interesseert me niet. Ik laat mijn woongenot niet bederven door zo een onverlaat. Kom nou toch op zeg. Wat een slappe hap dat ze het al 17 jaar laten slepen. Doe ff vlug normaal. :')
Oh je bent dus zelf ook een criminele tokkie, dan is het makkelijk praten ja
pi_172851460
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Oh je bent dus zelf ook een criminele tokkie, dan is het makkelijk praten ja
Nee, ik ben geen criminele tokkie en ik veroorzaak geen enkele overlast voor mijn buren. Ik sta te boek als vriendelijke buurman hier :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172851550
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:33 schreef Twiitch het volgende:

Ik vermoed niet dat jij kundig genoeg bent om dat op een ongeluk te laten lijken, tevens heb je dus een motief. De politie klopt dezelfde dag nog bij jou aan.
Oh, dan wel? Woord tegen woord enzo en me dunkt dat de bejaarde zwaar in het nadeel is met zijn 17 jaar lang overlast.
pi_172851758
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Na de eerste keer dat de politie niets doet niet zelf verhaal gaan halen :')

Sorry hoor, maar dit laat je toch geen 17 jaar over je heen komen.
dat kunnen ze dan ook niet. lees het artikel.
pi_172851773
Gewoon terug doen. Kijken hoelang opa het leuk blijft vinden.

Wel echt een scenario voor een horrorfilm dit. Stiekem inbreken etc. Wat een mafkees.

Ik zou bijna zeggen schaf een grote hond aan dan komt de mafkees echt niet zomaar binnen, maar de kans op vergiftiging lijkt me erg aanwezig.
pi_172851823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:09 schreef naiipajiiau het volgende:
Gewoon terug doen. Kijken hoelang opa het leuk blijft vinden.

Wel echt een scenario voor een horrorfilm dit. Stiekem inbreken etc. Wat een mafkees.

Ik zou bijna zeggen schaf een grote hond aan dan komt de mafkees echt niet zomaar binnen, maar de kans op vergiftiging lijkt me erg aanwezig.
Een fles Lactulose achterover slaan en flink terug schijten. :)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:15:03 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172851895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:09 schreef naiipajiiau het volgende:
Gewoon terug doen. Kijken hoelang opa het leuk blijft vinden.

Wel echt een scenario voor een horrorfilm dit. Stiekem inbreken etc. Wat een mafkees.

Ik zou bijna zeggen schaf een grote hond aan dan komt de mafkees echt niet zomaar binnen, maar de kans op vergiftiging lijkt me erg aanwezig.
2 goed opgevoede Mechelse herders of dobermans. Hek om de tuin en lekker los laten lopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172852096
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:15 schreef fathank het volgende:

[..]

2 goed opgevoede Mechelse herders of dobermans. Hek om de tuin en lekker los laten lopen.
Totdat de gek iets eetbaars met vergif erin over de schutting gooit. Mensen doen dat... Of spijkers in worst.

Anders was het DE oplossing geweest. De honden voelen dan wel prima aan dat deze meneer niet welkom is.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:35:40 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172852321
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, dan wel? Woord tegen woord enzo en me dunkt dat de bejaarde zwaar in het nadeel is met zijn 17 jaar lang overlast.
Ik denk dat ze een moord wel wat serieuzer nemen dan een langslepende burenruzie ja.
pi_172852340
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Alsof ik daar niet eerder heb gestaan :')

Ergo: dat interesseert me niet. Ik laat mijn woongenot niet bederven door zo een onverlaat. Kom nou toch op zeg. Wat een slappe hap dat ze het al 17 jaar laten slepen. Doe ff vlug normaal. :')
Op het moment dat je iets te verliezen hebt, ben je altijd in het nadeel tegen een idioot zonder vooruitzicht. Je kunt hem wel goed te grazen nemen, maar dan zit je straks zelf in de cel. Zeker als het een bejaarde betreft.

Als je terug gaat treiteren, dan verlies je je positie als onschuldig slachtoffer. Dan is daarmee bewezen dat het een uit de hand gelopen burenruzie betreft en sta je zelf straks ook te boek als een lastige buur.

Dat gezegd hebbende betwijfel ik of ik 17 jaar lang zo rationeel zou blijven redeneren. Op een bepaald punt is de maat vol en dan ben ik ook niet meer voor rede vatbaar.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:39:09 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172852398
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:25 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Totdat de gek iets eetbaars met vergif erin over de schutting gooit. Mensen doen dat... Of spijkers in worst.

Anders was het DE oplossing geweest. De honden voelen dan wel prima aan dat deze meneer niet welkom is.
goed opgevoed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172852427
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een moord wel wat serieuzer nemen dan een langslepende burenruzie ja.
Of je had een boobytrap in je eigen tuin moeten bouwen. Met daar in de buurt iets waar de mafkees naar op zoek zou kunnen zijn. Of zou willen saboteren. En dan een flinke kuil of zo dat hij hard valt en zeker een poos uitgeschakeld is en dan als je hem vind: "Jaaa wat doet hij nou hier, loopt hij zomaar in mijn wasberenval?! Op MIJN terrein!"
pi_172852516
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een moord wel wat serieuzer nemen dan een langslepende burenruzie ja.
Ik geloof ook niet dat ik het woord "moord" in de mond heb genomen... Er zijn wel wat meer wegen die naar Rome leiden om zo'n individu wat tammer te maken.
pi_172852520
De familie Griffioen verdient één of meerdere Nobelprijzen omdat ze nooit 'het recht' in eigen handen hebben genomen.
pi_172852529
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Of je had een boobytrap in je eigen tuin moeten bouwen. Met daar in de buurt iets waar de mafkees naar op zoek zou kunnen zijn. Of zou willen saboteren. En dan een flinke kuil of zo dat hij hard valt en zeker een poos uitgeschakeld is en dan als je hem vind: "Jaaa wat doet hij nou hier, loopt hij zomaar in mijn wasberenval?! Op MIJN terrein!"
Helaas is dat ook gewoon strafbaar (niet geheel onterecht) en kun je je niet beroepen op het feit dat iemand niks op jouw terrein te zoeken heeft. Als daarentegen niet de buurman, maar bijvoorbeeld iemand van de hulpdiensten, in je valstrik valt ben je helemaal de sjaak.
pi_172852551
3 maanden celstraf is de uitspraak.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:47:18 #44
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172852558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ik het woord "moord" in de mond heb genomen... Er zijn wel wat meer wegen die naar Rome leiden om zo'n individu wat tammer te maken.
Nou ja, ik las iets over "struikelen" en "stok in het oog". Afijn, mishandeling wordt ook veel zwaarder bestraft dan vandalisme.
pi_172852569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ik het woord "moord" in de mond heb genomen... Er zijn wel wat meer wegen die naar Rome leiden om zo'n individu wat tammer te maken.
dat is natuurlijk stoer gesproken vanachter je laptop.
pi_172852571
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

goed opgevoed.
Good luck with that. Honden blijven impulsief. En vele laten iets juist om de reden dat ze anders op hun donder krijgen van de baas. 3x raden wat er zonder baas gebeurt.

Mijn hond weet ook donders goed dat hij niet mijn pizza quatro stagionni mag pakken. Gebeurt ook niet als ik er ben. Zelfs niet als ik in een andere ruimte ben of boven. Maar laatst was ik even de deur uit niet meer over nagedacht en voila! Mijn pizza was vermist. En is tot op heden vermist....

Gaat een jaar lang goed maar dan op eens knapt er iets in dat hondenbreintje en denkt hij "f*ck it..." of zo.
pi_172852589
Wat ben ik blij dat wij op goede voet met alle buren staan.
pi_172852600
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:47 schreef Twiitch het volgende:

Nou ja, ik las iets over "struikelen" en "stok in het oog". Afijn, mishandeling wordt ook veel zwaarder bestraft dan vandalisme.
Want als je struikelt ben je meteen dood... :')
pi_172852605
Benieuwd wat nu het motief van die buurman is? Had hij liever een lekker wijf naast zijn woning willen hebben, wil hij eigenlijk de woning liever kopen, is het verveling of kickt hij op het machtsgevoel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:50:04 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172852611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want als je struikelt ben je meteen dood... :')
Genoeg 81-jarigen die het niet na kunnen vertellen hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')