abonnement Unibet Coolblue
pi_172953652
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehehe. Tip: na het wassen even in de felle zon hangen. Dan gaan de sausvlekken er zo uit ;)
Thanks. Ligt nu in de week met Vanish, gooi het zo in de was.
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:13:53 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172956551
Echt, Fazzo, wat een drolletje ligt daar op je mooi kleedje. Mooie blik!

En dan Lemijn, van die heerlijke stille momenten in huis, als ze naast je liggen in een comaatje. Heerlijk :) En wat een bos met haar!

Noud O+ Hij is ook alweer zo groot.

Nazil, lekker dan! Hier wil Max trouwens helemaal nooit meer van een lepeltje eten. Hij heeft in de bieb misschien iets over Rapley gelezen. Ik leg ons eten op zijn blaadje en hij gaat het zelf wel regelen.

Wij bleven een beetje plakken bij vrienden vanmiddag (want voetbal!). Pizzaatje bestellen en mee-eten, geen probleem. Erna ook nog gezellig spelen, geen probleem. Echt super Max, met 1 uurtje slaap tussen de middag zo leuk blijven doen, ik reken het goed :s)

quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:17 schreef Mies_poes het volgende:
Mijn baby wringt sinds kort haar armpjes uit de gordel van de maxicosi super gevaarlijk. Snap het ook niet zo goed, want haar gordel zit zo strak dat er alleen een vinger tussen past. Hebben meer mensen dit?
Ja hoor, check. Armpje binnendoor naar buiten en hop. Lag hij ineens helemaal schuin te chillen in die maxi-cosi :o Daarom binnenkort maar door naar de volgende stoel.
pi_172956713
Over het fietsen; ja hallo, ik lees hier ook mee hoor :W Als je er wat van vindt, mag je het gewoon tegen me zeggen hoor. Niet zuur bedoeld trouwens.

Jeetje, die Noud! Wat een knap ventje. Had een heel ander kindje in mn hoofd.

Nazil, Rapley macaroni, dat is zo'n rapleyvariant die ik nog even probeer te vermijden :P
pi_172956823
SQ :* goed aan jezelf denken ook al is dat het eerste wat erbij inschiet met 2 kleine kinderen, je baan en alles wat er daarnaast nog bij komt kijken.
Je baan is maar je baan hè. Misschien kan je jezelf ziek melden om eens goed op te knappen als je al zo tijd aan het klungelen bent met je gezondheid. Dat klinkt misschien heel makkelijk gezegd maar niemand heeft er wat aan als je dadelijk helemaal niet meer je bed uit kan komen. Lief zijn voor jezelf :*

Fazz O+ wat een dotje
En idd wat heb je het mooi opgeruimd (maar misschien is het aan de andere kant van de foto wel anders? :D )
pi_172956941
SQ, sterkte!! Juist de mensen die niet willen zeuren en gewoon doorgaan lopen het meeste risico op een burnout hè. Neem alsjeblieft de tijd en de hulp om goed te herstellen.

Fietsen: hebben we bij R ook eerder dan 9 maanden gedaan. Voel ik me niet schuldig over ofzo, ze was echt sterk zat.
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:46:43 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_172957483
Ik ben al een paar weken ziek ikke ;) het was ook niet echt een keuze meer.
Bedankt voor alle lieve reacties O+
Morgen ga ik weer met mijn manager om de tafel. Even de verwachtingen managen. Want voorlopig ben ik er nog wel zoet mee.
disclaimer
pi_172958610
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 13:52 schreef Selvaria het volgende:
Ooh Lemijn, wat heerlijk! En ze worden echt echt echt nog veel leuker hoor. O+

Hoi Noud! O+

:W Cygne, hoe gaat het bij jullie?

L. heeft last van pieperitis vandaag, allemachtig. Ben het niet zo van haar gewend, ze is altijd zo vrolijk. Gelukkig ligt ze nu op één oor, hopelijk stapt ze zo met haar goede spekbeentje uit bed. *;
Wat naar voor L. :*

Hier gaat het goed! M en ik vieren vakantie bij mn zus in huis. Die is met haar gezin op vakantie maar haar oudste wilde niet mee. Kind vindt het allemaal prima en maakt eeen hoop plezier met zijn nichtje. Ik geniet echt intens van mn gezin. O+

https://imgur.com/kG69eFp

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 06-08-2017 22:41:24 ]
  zondag 6 augustus 2017 @ 22:29:06 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_172958872
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:21 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat naar voor L. :*

Hier gaat het goed! M en ik vieren vakantie bij mn zus in huis. Die is met haar gezin op vakantie maar haar oudste wilde niet mee. Kind vindt het allemaal prima en maakt eeen hoop plezier met zijn nichtje. Ik geniet echt intens van mn gezin. O+

https://m.imgur.com/a/Fia1K
O+

Je moet wel je foto even op privé zetten. Ik ging de eerste keer ook in de fout. Visibility moet "only me" zijn. Anders gaan ze je baby afzeiken :')
disclaimer
pi_172959083
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+

Je moet wel je foto even op privé zetten. Ik ging de eerste keer ook in de fout. Visibility moet "only me" zijn. Anders gaan ze je baby afzeiken :')
Hmm hij staat op 'hidden', 'only me" zie ik niet staan.

Edit: in de app wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cygne op 06-08-2017 22:41:44 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 6 augustus 2017 @ 22:36:15 #210
269689 crew  Viv
pi_172959094
Cygne O+ wat een beertje inmiddels!

SQ succes morgen bij het gesprek. :*
pi_172961146
Wow SQ, wat een knap ventje heb je! En heel fotogeniek ook nog eens. Ik delete altijd de meeste foto's na een 'shoot' om niet een megalading dezelfde foto's te hebben die ik dan later uit moet zoeken, maar ik zou bij zulke foto's ze allemaal niet weg willen gooien. Ik ben al tevreden als er 1 redelijke foto tussen zit.

Ging de middag beter Selvaria?

Gezellig Cygne! Hoe oud is je nichtje? Mijn nichtjes van 11 en 14 wonen tegenwoordig om de hoek maar moeten niks van baby's hebben helaas. Wel heel herkenbaar overigens...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_172961296
FF, 16 is ze.
pi_172963185
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:21 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat naar voor L. :*

Hier gaat het goed! M en ik vieren vakantie bij mn zus in huis. Die is met haar gezin op vakantie maar haar oudste wilde niet mee. Kind vindt het allemaal prima en maakt eeen hoop plezier met zijn nichtje. Ik geniet echt intens van mn gezin. O+
Wat fijn om te horen en wat een lekker ventje heb je daar. O+
pi_172963193
De middag wel FF, maar in de avond was het nog flink keten. Toen ik om 11 uur naar bed ging sliep ze nog niet en was ze nog vrolijk aan het rollen. :D Gelukkig was ze vannacht mans probleem, dus ik hoor zo wel hoe het gegaan is. :P
pi_172964088
SQ :* succes met je gesprek. Goed dat je er hulp bij zoekt
En ik heb helemaal niet gereageerd op je knappe ventje :o wat een knap mannetje is het O+ en ook al zo groot

Cygne ook al zo leukerd O+ lekker genieten van je gezin

Ik heb nog maar 1 dag een baby ;(

Nazil ik heb ook echt geen idee wat gigi zegt :D
pi_172965001
nog maar 1 dag ikke :o

cygne O+

succes SQ

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 10:19:12 #217
269689 crew  Viv
pi_172965132
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172965246
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 10:31:00 #219
269689 crew  Viv
pi_172965381
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:22:37 #220
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172967929
Wauw wat is die al groot ineens SQ! Het lijkt echt een superman capeje, zo schattig O+
Goed dat je hulp zoekt.. en hopelijk snel vooruitgang.. je afwezigheid was me ook opgevallen... en die " :P " achteraan je post :')

Lemijn wat zoet O+

Ik heb amber tijd om bij te lezen/te posten.. mega druk op het werk en ook thuis ren en vlieg ik tot het 21.00u is en dan heb ik geen puf meer om iets te doen (terwijl ik me overdag vanalles voorneem om 's avonds te doen.. dingen uitzoeken.. fotoboek maken.. 9 mnd boek afmaken.. enz.... maar dat komt er nooit van).

Oja.. Aa kan terug zwaaien O+

Edit: Sjit.. er was nog een pagina... ga zo ff lezen

[ Bericht 2% gewijzigd door Radyhyn op 07-08-2017 12:33:40 (pagina gemist) ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172968147
Ik zag 2 knappe baby's voorbij komen O+ Leuk pakje heeft Noud ook aan.

GM :* Wat Vivi zegt, zou je hulp van familie/vrienden kunnen krijgen in die periode?

Terugzwaaiskills voor Aa, tof!

Ik vind het zo leuk om te lezen wat ons allemaal weer te wachten staat qua ontwikkelingen. Bizar eigenlijk hoeveel ze leren in het eerste jaar.

Op dit moment geniet ik overigens vooral van het feit dat beide kindjes nu tegelijk (!) slapen en ik even voor pampus op de bank kan hangen met een kop thee :P
pi_172968611
Gewoonmezelf wat zwaar zeg. Dat lijkt me echt een hele moeilijke situatie! :* Het enige wat ik zou kunnen bedenken is inderdaad hulp inschakelen van familie/vrienden. Veel sterkte in ieder geval!

Wat leuk terugzwaaien Radyhyn :W . & herkenbaar het tijdsgebrek voor alles. & dan zit ik nog in mijn verlof, over een maandje heb ik helemaal geen tijd meer voor iets :o .

Fijn hè Kazy! Hier ook twee slapende kinderen O+ . Ik wilde zelf ook even gaan slapen, maar dat liet baby dan weer niet toe. De hele ochtend slapen en dan net even wakker, als ik ook wil gaan liggen. 5u vind ik namelijk best vroeg. Aangezien slapen dus niet lukte, maar vast eten gemaakt voor vanavond en 3 koffies gedronken c_/ *) .
pi_172968697
Jeetje SQ, sterkte en dikke knuffel. Is ook allemaal niet niks. Werk staat onderaan de priolijst he!

En GM, wat een rollercoaster zeg. Dikke knuffel!

Bij de middelste zijn wij ook ruim voor de 9 maand met hem gaan fietsen, maar hij tijgerde met 5 maand, zat toen ook goed stabiel. Liep rond tafel ed. met 7 maand. Kortom, sterk ventje. Bij oudste dochter zijn we rond de 9 maand voor het eerst een klein rondje gaan doen en ik vermoed dat de jongste nog later op de fiets zit, vnl omdat het dan best koud buiten is....

Overigens lees ik hier regelmatig, posten kom ik eigenlijk niet aan toe, maar alles gaat goed hier.
Ze rolt goed naar de buik, waarna je haar weer terug kan rollen wanneer ze het niet meer leuk vind. Om vervolgens bijna direct weer om te rollen :')
Enige jammere is dat ze te vroeg de nacht in gaat waardoor ik er 's nachts uitmoet. Best pittig met een drukke werkweek, maar nu weet ik ten minste waar andere het steeds over hebben. De andere 2 deden dat niet /spoiled
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:12:15 #224
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172968974
Gm wat een narigheid :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk James in het tijdschrift O+

Fazzolientje O+

Sterren-max-bad-man-schuif-dinges O+

Cygne, je foto kan ik niet zien.
Edit: Oh nu doet ie het wel!!! O+ O+ O+ Close up :D

Ikke wauw! Nog 1 dag! *O*

2 slapende kindjes lijkt mij ook heerlijk.. maar Vv is gestopt met middagdutjes vlak voor Aa geboren is ongeveer :P

Thee.. hopelijk ontdekt ze binnenkort de doorslaap-modus :)

Aa heeft het zelf gaan zitten ook dit weekend ontdekt.. Als we hem neerleggen en naar hem kijken dan doet hij het niet.. maar als we even met Vv bezig zijn of de kamer uitlopen dan zit hij opeens :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Radyhyn op 07-08-2017 14:11:00 ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172969237
GM
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kazy bizar is het hè. Het gaat zo verschrikkelijk snel allemaal. Als ik zie wat Stijn allemaal kan na een jaar en wat er het aankomende jaar dan weer allemaal gaat veranderen :o prachtig om te zien maar als je er over na denkt dan is het gewoon heel bizar dat dat allemaal kan in zn korte tijd.
Geniet van je rust moment.

Mijn baby slaapt, ik heb de zwem spullen klaar staan dus het is nu wachten tot hij wakker wordt en dan gaan we lekker zwemmen. Genieten van het zonnetje vandaag. Nu kan het nog

Selv hoe is het vandaag met je meisje?

Rady is het in de zomer altijd druk bij jullie op het werk?
Heb je al vakantie gehad of heb je nog wat te goed?
Een zwaaiende Aa O+ zo schattig dat zwaaien
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:28:48 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172969354
GM, wat een situatie. Ik wens je sterkte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kazy, ik doe met je mee. Op maandag maak ik altijd schoon :r en nu slaapt meneertje nog. Crash op de bank met thee dus.

Vieve, sterkte, dat is een lang dagje.

Thee, wat een verschil tussen jouw kinderen! Zo zie je maar dat er geen magische grens is voor bepaalde activiteiten, maar dat het goed kijken is naar jouw kind.

Ik heb besloten dat we niet meer gaan babyzwemmen. Vanmorgen was 30 minuten lang een ongelukkige Max. De 30 minuten daarna in het bad ernaast (beetje wandelen, spelen met vanalles en met andere kindjes) was dolle pret. Ook buiten het zwembad zou ik nooit iets forceren, dus waarom zou ik dat nu wel doen? Maandagochtend blijft zwemochtend, maar dan gewoon vrijzwemmen :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:12 schreef Radyhyn het volgende:
Sterren-max-bad-man-schuif-dinges

:D

Leuk hè, dat zitten! En dan triomfantelijk erbij kijken, of zo van: wtf did I do?
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:45:26 #227
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172969751
Lekker zwemmen Ikke! Heerlijk weer voor vandaag!
Wij hebben abonnementen voor mega buitenbad hier in de buurt gehaald in het voorjaar.. maar het weer is dus nog geen 1x in de abonnementsperiode goed genoeg geweest om te gaan (in elk geval niet op een dag dat we met z'n vieren konden gaan.. want alleen gaan met een peuter en baby zie ik niet zitten :P). Dus hopelijk nog ergens deze maand.. we moeten 2x gaan om het abonnement kiet te spelen.. en nog maar deze maand geldig :')

Quoi lekker vrij zwemmen is toch fijner dan! :Y
Ik twijfel nog of ik na de vakantie ga babyzwemmen met Aa. Dat was wel de bedoeling.. maar het lokale zwembad hier is vies, schimmelig en oud (ze zijn nieuw zwembad aan het bouwen op het moment).. en de leuke juf die we bij Vv hadden is er niet meer.. -O-
En in de buurt heb ik nog niet een geschikt ander zwembad kunnen vinden voor babyzwemmen op de vrijdag ochtend als Vv op de opvang is... ik blijf nog even twijfelen ;)

Op het werk is het gekkenhuis.. zoooo druk, al maanden.. mensen die langdurig ziek zijn en nu ook nog de vakanties. En dan komt nu zowat alles bij mij terecht nu mijn baas op vakantie is.. succes als je 3 dagen werkt :') Ik wil in september nog 2 weken vrij regelen.. maar waarschijnlijk gaan we niet weg en gaan we daarvan in de plaats de zolder opruimen en klusjes in het huis doen en van het vakantiegeld de buiten-schilder betalen :') En ik wilde zo graag naar Denemarken -O-
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172970778
Nou hopen op een mooi weekend dan maar en dan lekker gaan zwemmen.
Ik ga ook niet alleen met baby en peuter. Dan ren ik de hele tijd achter die 2 aan :')
mijn man zit op zolder te werken en ik ga hem dadelijk ontvoeren. Dan werkt hij vanavond verder als de jongens slapen.
Hopelijk kan je in september dan nog vrij regelen. Misschien een weekje klussen en een weekje rust pakken? Klussen kan altijd nog dat loopt (helaas) niet weg ;)

Quoi groot gelijk heb je. Lekker relax zwemmen als Max dat wel leuk vindt.

Ik heb toch maar besloten om een badpak te kopen ;( ik heb al tig bikini's besteld maar alles weer terug gestuurd want ik voel me dood ongeluk als ik die aan heb. Na Stijn heb ik er bijna geen striae bij gekregen maar mijn huid is wel nog slapper geworden. Eens zien of een badpak dat kan verbergen 8-)
pi_172971005
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:30 schreef ikke_84 het volgende:
Eens zien of een badpak dat kan verbergen 8-)
Ik heb zo'n figuurcorrigerende. Drukt de boel beetje plat en zie je niks meer van slapte oid.
pi_172971328
Goed om te horen thee!
Ik heb die nu ook besteld :D
Ik heb wel een beetje een lastige maat dus ik heb er gelijk maar 3 besteld en dan maar hopen dat er 1 past. Ik heb nog 4 weken om iets te vinden *)

Ik zit nog steeds te wachten tot mijn baby wakker wordt :') normaal slaapt hij 2 uurtjes, nu al bijna 3 uur
pi_172971354
Nog even over het plaatsen van foto's... in photobucket verplaatste ik de foto's naar een ander mapje om ze zo online niet meer zichtbaar te houden. Kan zoiets ook bij andere upload programma's? Ik had nu mijnalbum gebruikt maar zie geen mogelijkheid om iets te doen waardoor de link van de foto veranderd :{
pi_172971630
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef ikke_84 het volgende:
GM
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kazy bizar is het hè. Het gaat zo verschrikkelijk snel allemaal. Als ik zie wat Stijn allemaal kan na een jaar en wat er het aankomende jaar dan weer allemaal gaat veranderen :o prachtig om te zien maar als je er over na denkt dan is het gewoon heel bizar dat dat allemaal kan in zn korte tijd.
Geniet van je rust moment.

Mijn baby slaapt, ik heb de zwem spullen klaar staan dus het is nu wachten tot hij wakker wordt en dan gaan we lekker zwemmen. Genieten van het zonnetje vandaag. Nu kan het nog

Selv hoe is het vandaag met je meisje?

Rady is het in de zomer altijd druk bij jullie op het werk?
Heb je al vakantie gehad of heb je nog wat te goed?
Een zwaaiende Aa O+ zo schattig dat zwaaien
Ben je ook geopereerd?

Vanmorgen mn trots aan de kant gegooid en een oproep op fb gezet, en gelukkig zijn er veel toffe mensen die willen helpen.
Morgen nog even de gemeente bellen.
S. 2014
J. 2016
pi_172978854
Fazz ik verwijder de foto's gewoon weer van mijnalbum voor ik er een nieuwe op zet. Maar ik lees mee voor tips. Ik wil ook graag wat foto's online gaan bewaren.

Gm ik ben niet geopereerd. Ik kreeg ineens uitval in mijn been en tegelijk was de pijn ook weg. Nu nog een doof gevoel maar dat weegt niet op tegen de pijn die je hebt van een hernia.
Wat goed dat je nu al zoveel aanbod hebt gekregen van mensen die je willen helpen O+

Vorig jaar deze tijd...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172979143
En dit was vanmiddag :D
Ons spekkie is een echte waterrat. Hij was heel boos dat hij het water weer uit moest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172979615
GM: in welke regio woon je?

Toen ik geopereerd werd kon ik voa mijn verzekering thuiszorg krijgen voor een x aantal uren. Misschien kan jouw zorgverzekering je daar meer over vertellen.

Anders misschien voor 6 weken een gastouder / oppas aan huis?

Misschien kun je op een facebook groep in je regio om ideeen vragen. Vaak weten lokale mensen toch beter waar je aan kan kloppen of zijn er mensen die je kunnen helpen.

Wel super kut zeg.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 06:58:15 #236
269689 crew  Viv
pi_172988823
Klinkt goed GM, ik hoop dat je het rond krijgt met hulp uit verschillende richtingen. :* Als je 's nachts maar heel af en toe een kind uit bed hoeft te plukken, zou je daarvoor bijvoorbeeld de buren kunnen vragen stand-by te staan (als jullie contact goed is).
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:28 schreef Quoi het volgende:
Ik heb besloten dat we niet meer gaan babyzwemmen. Vanmorgen was 30 minuten lang een ongelukkige Max. De 30 minuten daarna in het bad ernaast (beetje wandelen, spelen met vanalles en met andere kindjes) was dolle pret. Ook buiten het zwembad zou ik nooit iets forceren, dus waarom zou ik dat nu wel doen? Maandagochtend blijft zwemochtend, maar dan gewoon vrijzwemmen :)
^O^ Als Max ongelukkig wordt van babyzwemmen lijkt me dat het doel ook voorbijschieten.

Aww, ikke_84 die foto van bijna-grote-broer met zijn koffertje!

Hier gaat het lekker, ZZ is enorm lief en leuk en en en.. O+
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:30:36 #237
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172989276
Ikke van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje!!! *O* *O*

Vivi fijn dat het allemaal goed gaat! :Y
GM wat goed dat je een oproep hebt gedaan!!! Het lijkt mij ook een grote stap om echt op die manier om hulp te vragen, maar nu is het echt nodig en zo te horen genoeg lieve mensen in je omgeving :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172990839
Mooie memorylane Ikke! Nog een dag en je hebt een dreumes :s)

GM, hoop dat het lukt met organiseren, lijkt me knap lastig :*

Al wat gehoord van je sollicitatie Q?

Ik heb hoop dat doorslapen toch een keer gaat gebeuren :+ De nachtvoeding is nu al rond 5/half 6! Als ze met dit tempo van verschuiven doorgaat, dan komt ze over 3 maanden wel rond 7 uur :P
Verder is ze zo lief en zoet O+ Zo wil ik er nog wel 1 :D
pi_172991512
Van harte gefeliciteerd Ikke! *O*

Ooit komt het wel Fazz. :+ L. heeft deze week twee nachten doorgeslapen, die zag ik vorige week nog niet aankomen met nog 2 a 3 nachtvoedingen. :D Ze slaapt sinds ze kan rollen op haar buik, ik heb het idee dat ze nu veel dieper en lekkerder slaapt, en wij ook.

GM, wat heftig. Hopelijk krijg je de hulp die je nodig hebt. :*
pi_172992074
Wij gaan jullie verlaten
Op naar het dreumestopic al voel ik me daar nog niet echt horen want Stijn zal altijd mijn baby'tje blijven ;( ;) O+
Tot snel :W



Bedankt voor de felicitaties :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:39:35 #241
269689 crew  Viv
pi_172992167
Hoera ikke_84! w/ Leuk overzicht! Wat groeit zo'n baby flink hè. Bij de foto van 7 maanden staat de maand er niet bij. ;)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:44:02 #242
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172992230
Gave collage!!! Wat een leuke ventjes O+ Veel plezier vandaag en :W
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172992297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoera ikke_84! w/ Leuk overzicht! Wat groeit zo'n baby flink hè. Bij de foto van 7 maanden staat de maand er niet bij. ;)
Die staat er wel bij maar het hokje is te klein. Dan valt Stijn er buiten :D op mijn laptop heb ik nog wel een goede foto maar dit was even snel gedaan via mijn mobiel ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:50:13 #244
269689 crew  Viv
pi_172992352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:47 schreef ikke_84 het volgende:
Die staat er wel bij maar het hokje is te klein. Dan valt Stijn er buiten :D op mijn laptop heb ik nog wel een goede foto maar dit was even snel gedaan via mijn mobiel ;)
Aha :D ik zie dat soort dingen altijd meteen, soms handig en soms irritant.
pi_172992645
Van harte gefeliciteerd lieve Ikke O+
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:26:55 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172993040
Wat een tof overzicht Ikke, ook omdat je oudste er telkens bij staat. Ook hij verandert in een jaar, zeg :P Van harte gefeliciteerd!! *O*

Ik heb net ook zo'n overzicht gemaakt, als uitnodiging voor zijn verjaardag. Supermooi om dat jaar terug te zien :)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:58:36 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172993925
Gefeliciteerd Ikke! Wat een lekker stel O+
KuikenGuppy
pi_172994241
Gefeliciteerd Ikke *O*

Ik meende uit je post op te maken dat z'n verjaardag morgen pas was :@
pi_172994886
Van harte gefeliciteerd Ikke, superleuke collage! Tot in het dreumes topic! :)
pi_172995129
Gefeliciteerd Ikke! En wat een leuke blijerik. O+
Tot over 4.5 maanden. :W
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_172995274
Ik begin een beetje radeloos te worden met Goedzakje nachtslaap.

Hij sliep vanaf 4.5 maanden door van 19u tot 6 of 7 uur.
Sinds een week of 4 werd hij steeds om 6 uur wakker voor een fles, toen om 5, toen om half 5 en vannacht om 3 uur.

Hij is 7.5 maanden en krijgt nog 4 flessen van 180+6
Daarnaast fruit en avond eten (groente - aardappel/quinoia/rijst whatever - soms een stukje kip)
Hij krijgt regelmatig kwark, zo'n goor zompig bio koekje, extra hapje fruit als wij tussendoor fruit eten.
Zou zeggen dat hij genoeg krijgt...

Al geprobeerd om pap te geven 's avonds maar het maakt allemaal niks uit.

Ook wil hij dus steeds eerder naar bed 's avonds. }:|
Eerst ging hij rond 19u, maar nu valt hij tegenwoordig om 17:45 al bijna in slaap en kunnen we het met in bad gaan nog een beetje rekken en ligt hij er om 18:15 in.
Dat helpt dus ook niet echt met later wakker worden in de ochtend maar een baby die tegen de slaap vecht ga ik ook niet wakker houden..

Overdag slaapt hij 2x 2 uur.
Boel pogingen gedaan om hem pas om 15u zijn tweede slaapje te laten doen zodat hij de 19u makkelijker haalt maar dat lukt niet. Hij ligt nu ook weer te tukken.

Het is een luxe probleem, maar het zou zo fijn zijn als hij tot een uur of 6 door slaapt.
Al is het 5.45 dat zou echt een feestje zijn op het moment. De wallen van Wim Kok staan mij namelijk niet zo goed.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:10:49 #252
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172995572
Als hij 's ochtends om 3 uur wakker wordt.. gaat hij dan na de fles weer slapen? Of is hij dan wakker wakker?

Misschien proberen hem een nachtfles te geven als jullie zelf gaan slapen. Dat hij dan half slapend die fles kan drinken en dan weer verder kan tukken?
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172995576
Wat lastig RF! Het lijkt me inderdaad lastig om met slaapjes te schuiven als hij dat bijna niet redt qua vermoeidheid. Soms kan het helpen om misschien even naar buiten te gaan, maar ik weet niet of hij snel in slaap valt in de wandelwagen?

Je kunt ook je baby bij je in bed laten slapen:p. Dit hebben we bij dreumes gedaan vanaf het moment dat ze kon staan (7 maanden ofzo), want toen ging ze snachts staan en wilde dan niet meer slapen in haar eigen bed. Voordeel: ze sliep dan uit tot 8.00u / 8.30u. Nadeel: hoewel best gezellig, er slaapt een dreumes tussen je vriend/man en jou :p.
Nu ze weer in haar eigen bed slaapt is het meestal rond de klok van 6.
pi_172996130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:10 schreef Radyhyn het volgende:
Als hij 's ochtends om 3 uur wakker wordt.. gaat hij dan na de fles weer slapen? Of is hij dan wakker wakker?

Misschien proberen hem een nachtfles te geven als jullie zelf gaan slapen. Dat hij dan half slapend die fles kan drinken en dan weer verder kan tukken?
Hij gaat na zijn fles direct weer slapen.
Een nachtfles geven is een optie, maar het consultatiebureau ziet hem liever op 3 dan op 4 flessen omdat hij bovenin de lijn zit en dan nog een extra fles is dan wel veel.
Zeker omdat hij het daarvoor altijd zonder die avond of nachtfles deed.

Bij ons in bed is niet echt een optie. Hij krabt, knijpt (en draait dan!) en trekt heul hard aan mijn haar.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:38:38 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172996165
Ja hoiiii

Papfles al geprobeerd? Daar tukt Larf nog altijd langer op dan op een gewone fles
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:45:04 #256
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172996283
Kan je overdag niet 1 fles laten vallen?
1 's ochtends, 1 tussen de middag en 1 's avonds en 1 's nachts?
Ik brainstorm gewoon een beetje mee hoor ;)

Wij doen de fles wel vaak wat voller.. 220/7 zo ongeveer...
Hij laat dan bijna altijd wel wat staan.. maar dan weet ik zeker dat hij genoeg heeft gehad.
's ochtends en 's avonds krijgt hij sinds kort een papfles (maar dat maakt hier inderdaad ook niet uit wat betreft wel/niet langer doorslapen).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:47:24 #257
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_172996324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:37 schreef ReginaFalange het volgende:

Een nachtfles geven is een optie, maar het consultatiebureau ziet hem liever op 3 dan op 4 flessen omdat hij bovenin de lijn zit en dan nog een extra fles is dan wel veel.

Het cb is niet de persoon die dan om 3 uur het bed uit moet, dus ik zou daar al niet naar luisteren.
Bovendien is op deze leeftijd 5 of 6 flessen ook niet heel gek. Je zou kunnen kijken naar een merk met minder suiker, zo zit in standaard1 ook al minder suiker dan in bijvoorbeeld 2. En is er onderling ook heel wat verschil.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:50:40 #258
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_172996399
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:47 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Het cb is niet de persoon die dan om 3 uur het bed uit moet, dus ik zou daar al niet naar luisteren.
Haha, dat dacht ik ook inderdaad. Er wordt straks nog genoeg eten geweigerd, zolang hij de fles accepteert.... :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_172996664
Ook nog even een slaapgerelateerd vraagje. Baby is nu bijna 2 maanden. Is het dan al nuttig / zinvol om met een slaapritueeltje te beginnen? Ze slaapt nu nog vaak in de box / wandelwagen & ook wel eens op haar buik dus dan is het fijn als ik haar in de gaten kan houden.
Maar bij dreumes deed ik dat ook altijd, nu resulterend in het feit dat ze haar dutjes smiddags nooit in bed doet maar altijd in de wandelwagen. & verder is het soms ook wel fijn als F wat rustiger boven kan liggen ivm gillende dreumes :). Maar weet niet wat een goede tijd is om daarmee te beginnen...
pi_172996910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:45 schreef Radyhyn het volgende:
Kan je overdag niet 1 fles laten vallen?
1 's ochtends, 1 tussen de middag en 1 's avonds en 1 's nachts?
Ik brainstorm gewoon een beetje mee hoor ;)

Wij doen de fles wel vaak wat voller.. 220/7 zo ongeveer...
Hij laat dan bijna altijd wel wat staan.. maar dan weet ik zeker dat hij genoeg heeft gehad.
's ochtends en 's avonds krijgt hij sinds kort een papfles (maar dat maakt hier inderdaad ook niet uit wat betreft wel/niet langer doorslapen).
Papfles hielp niet. Ook dan werd hij stipt om half 5 wakker. :'(
Overdag heb ik echt het idee dat ik hem al aan het volproppen ben.

Zo heeft hij vandaag op:

rond 03:00 Fles 180+6
07:00 fles 90+3
08.30 banaan
9.30: fles 90+3
11.30 halve boterham met mango/pompoen spread en superduper gezonde smoothie waar hij maar een paar slokjes van wilde.
13.40 180+6
17:00 kip, broccoli en quinoi
18.15: 180+6

Ik heb zelf het idee dat dit voor een baby van 7.5 maanden echt wel voldoende moet zijn.
De ochtend fles hebben we dus in 2 gedaan omdat hij anders 5 flessen zou hebben vandaag en het niet zou halen tot zijn volgende fles.

Hij drinkt trouwens AH bio melk nr 2
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:26:58 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172997240
RF voed je hem op verzoek?
KuikenGuppy
pi_172997437
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:26 schreef Burdie het volgende:
RF voed je hem op verzoek?
Nee, hij krijgt 4 flessen op redelijke vaste tijden.
Maar de laatste paar weken haalt hij die tijden dus niet meer, terwijl hij juist meer vaste voeding krijgt.

Als hij zijn eerste fles midden in de nacht krijgt dan schopt dat natuurlijk ook wel alles een beetje in de war en is hij 's ochtends ook nog eens hartstikke moe.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:40:23 #263
269689 crew  Viv
pi_172997541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:12 schreef ReginaFalange het volgende:
De ochtend fles hebben we dus in 2 gedaan omdat hij anders 5 flessen zou hebben vandaag en het niet zou halen tot zijn volgende fles.
Ik zou gewoon steeds een hele fles aanbieden, als ze alle 5 schoon op gaan zal hij wel echt honger hebben, toch? Tenminste, ZZ geeft het goed aan als ze genoeg heeft en wij gieten het ook niet te veel en te snel naar binnen (zie paced bottle feeding).
pi_172997913
*breekt in*
Wij zijn rond 7 maanden overgegaan op een bordje pap in de ochtend. Daar zit O. langer vol van zodat hij pas na zijn 1e slaapje zijn fruit krijgt (rond 10.30). Al het andere schuift dan ook wat op. Dan zaten we hier op 7.00 pap, 10.30 fruit, 12.30 boterham en fles, 15.00 fles, 17.00 avondmaaltijd en 18.30 voor het slapen de fles (en wij gaven dan nog een extra fles voor wij gingen slapen omdat zijn curve iets afboog dus zaten zelfs op 5 flessen). Dus misschien eens pap proberen?

Hoe dan ook zou ik eerder naar goedzakje en zijn behoeftes kijken dan luisteren naar het CB :)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:24:13 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172998363
Ik heb me bij vlagen zorgen gemaakt om de hoeveelheid flessen, maar ben er achteraf blij om dat ik heb volgehouden met het naar behoefte geven. En 's avonds en 's ochtends pap hielp ook wel.

Het worden er vanzelf minder!

Of het is gewoon een periode hé? Wij hebben ook 2 weken lang weer gebroken nachten gehad en toen ineens was het weer klaar. Blijkbaar was er meer energie nodig :)

Wij zijn net echt VERZOPEN! En verloren allemaal boodschappen onderweg (imagine minikrentenbollen die over de straat rollen :') ) :D
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:21:33 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172999443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:35 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Nee, hij krijgt 4 flessen op redelijke vaste tijden.
Maar de laatste paar weken haalt hij die tijden dus niet meer, terwijl hij juist meer vaste voeding krijgt.

Als hij zijn eerste fles midden in de nacht krijgt dan schopt dat natuurlijk ook wel alles een beetje in de war en is hij 's ochtends ook nog eens hartstikke moe.
En als je het nou eens op verzoek doet? Evt gewoon 1 of 2 dagen, om te kijken wat hij zelf aangeeft. Ze weten het zelf vaak prima.
Sorry als je er niks aan hebt, wij doen maar wat :') en dat bevalt best :P.
KuikenGuppy
pi_173000002
Ikke gefeliciteerd! Tot over 2 weken.

Rf ik weet het ook niet. L had rond die tijd of net iets later ook een periode dat hij elke keer vroeger kwam, maar dat kwam door niet-verduisterende gordijnen en steeds eerder licht. Nu komt hij weer tussen half 6 en half 7. Wij hadden zoiets van hij zal het wel nodig hebben. Als hij daarna verder slaapt, so be it. Nu slaapt hij na half 6 niet meer en dat vind ik erger :')
pi_173001626
Gefeliciteerd Ikke! *G*

RF: zou het niet gewoon een groeispurt zijn? Ik zou ook meegaan in zijn behoefte, ook als dat meer flessen of eten betekent. Het is vast een faaaase :*

Ik heb vanmiddag J. laten wegen en meten bij het cb. De eerste afspraak bij het cb is volgende week pas, maar we waren te nieuwsgierig naar zijn groei. Nieuwe stats: ruim 4700 gram en 55 cm. Meneer bleek dus in 4 weken tijd 1200 gram te zijn aangekomen, mijn spekkie :Y) En dan te bedenken dat we de halve zwangerschap in onzekerheid hebben gezeten, omdat hij zo klein zou zijn..

Daarna zijn we ook verzopen in de regen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:35:39 #269
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173002047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:12 schreef kazy het volgende:
Gefeliciteerd Ikke! *G*

RF: zou het niet gewoon een groeispurt zijn? Ik zou ook meegaan in zijn behoefte, ook als dat meer flessen of eten betekent. Het is vast een faaaase :*

Ik heb vanmiddag J. laten wegen en meten bij het cb. De eerste afspraak bij het cb is volgende week pas, maar we waren te nieuwsgierig naar zijn groei. Nieuwe stats: ruim 4700 gram en 55 cm. Meneer bleek dus in 4 weken tijd 1200 gram te zijn aangekomen, mijn spekkie :Y) En dan te bedenken dat we de halve zwangerschap in onzekerheid hebben gezeten, omdat hij zo klein zou zijn..

Daarna zijn we ook verzopen in de regen.
Wow, wat een goeie gewichtstoename :D Klopt dat wel met wat je aan hem/ zijn kleding zag? En jij had toch dat gedoe van kleine benen bij de SEO enzo? Fijn dat daar niks meer van over is! Hoe oud is jouwes nu? Ik wou dat hier ook lijstjes in de OP stonden, net als in Z&G }:|
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173002156
Nou.... ligt hij gewoon precies om 19.00 in zijn bedje! :')
Benieuwd wat hij vannacht doet.

Het geven van meer flessen vind ik geen probleem, maar als hij echt te zwaar wordt dan vind ik dat wel vervelend.

Hij heeft wel meer avond eten op vandaag en liefkozend de stronk van de broccoli toegesproken en er zelfs hapjes uit genomen terwijl wij zelf snel even wat naar binnen propte. O+

Pap lijkt trouwens niks uit te maken, hij gilt met of zonder pap net zo hard om de volgende fles.

Mijn luie goedzakje die trouwens te lui was om te rollen -terwijl hij dat wel kon- heeft vandaag echt minimaal 100 x omgerold. De.hele.dag. En staan en praten en zich proberen op te trekken aan de box. O+
Misschien moest hij even upgraden maar of dat nou midden in de nacht moet. }:|

Quoi: Ik zie het helemaal voor me, allemaal mini krentenbolletjes in plasjes water wegdrijven.
Ach gossie.

En wat lief dat jullie allemaal mee denken. :D

[ Bericht 5% gewijzigd door ReginaFalange op 08-08-2017 19:56:35 ]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:11:43 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173002721
Is hij te zwaar dan, RF? Of is dat een aanname die je doet?
Overigens hebben kinderen die op verzoek gevoed worden minder kans op overgewicht, omdat ze leren luisteren naar hun eigen hongerprikkel.
KuikenGuppy
pi_173002916
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:11 schreef Burdie het volgende:
Is hij te zwaar dan, RF? Of is dat een aanname die je doet?
Overigens hebben kinderen die op verzoek gevoed worden minder kans op overgewicht, omdat ze leren luisteren naar hun eigen hongerprikkel.
Even in een spoiler anders is het niks anders dan mijn lange klaag posts op deze pagina.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:24:40 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_173003097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:35 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Wow, wat een goeie gewichtstoename :D Klopt dat wel met wat je aan hem/ zijn kleding zag? En jij had toch dat gedoe van kleine benen bij de SEO enzo? Fijn dat daar niks meer van over is! Hoe oud is jouwes nu? Ik wou dat hier ook lijstjes in de OP stonden, net als in Z&G }:|
staat er ook, maar niemand vult m in :')
disclaimer
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:28:56 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173003244
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

staat er ook, maar niemand vult m in :')
Terwijl er nota bene bij staat dat het verplicht is!!!
KuikenGuppy
pi_173003971
Rf straks gaat hij kruipen en dan kruipt hij alles er af. Niet zo'n zorgen over maken en baby's hebben spek nodig. Ik wou dat die van mij het iets meer had, dat begint echt een spillebeen te worden nu.
pi_173005031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:12 schreef kazy het volgende:
Gefeliciteerd Ikke! *G*

RF: zou het niet gewoon een groeispurt zijn? Ik zou ook meegaan in zijn behoefte, ook als dat meer flessen of eten betekent. Het is vast een faaaase :*

Ik heb vanmiddag J. laten wegen en meten bij het cb. De eerste afspraak bij het cb is volgende week pas, maar we waren te nieuwsgierig naar zijn groei. Nieuwe stats: ruim 4700 gram en 55 cm. Meneer bleek dus in 4 weken tijd 1200 gram te zijn aangekomen, mijn spekkie :Y) En dan te bedenken dat we de halve zwangerschap in onzekerheid hebben gezeten, omdat hij zo klein zou zijn..

Daarna zijn we ook verzopen in de regen.
Goed bezig! Mijnes mocht vandaag naar het cb: 3970 gram en 55 cm. En ik vind hem ook al zo gegroeid!

Zal m'n baby ook eens in het lijstje zetten. :)
pi_173005199
Ik maakte me bij mijn oudste ook zorgen over het aantal flessen die hij kreeg. Want richtlijnen enzo...
Nu niet en dat werkt echt zoveel fijner.
Vanavond huilde Stijn en troosten was niet genoeg. Dus fles van 150 klaar gemaakt en die wilde hij hebben. Hij stopte zelf na zn 120cc en ging daarna tevreden slapen.
En dat was een uur na de papfles (180/6) die weer een uur na een volle bak warme eten met toetje en koekje was :D (jarig zijn maakt je hongerig blijkbaar ;) )
Op het cb zeg ik dat hij 3x150 krijgt O-)
Moraal van het verhaal...niet bang zijn dat je teveel voed ze kunnen dat zelf echt heel goed regelen

Fazz :D ik zei ook dat peuter na 2 dagen logeren als grote broer terug kwam. Hij kwam alleen de dag na de bevalling pas weer thuis ;) dat was ook wat verwarrend

Bedankt voor de felicitaties. Ik vind het nog gek om in het volgende topic te gaan posten :@
pi_173005466
Wow Kazy, wat een mooie stats! Dat is geen kleintje meer :D

RF, toen O een baby was zaten er in dit topic meerdere moeders met baby's die flink groeiden, maar die zijn in het dreumestopic volgens mij allemaal weer bijgetrokken. Ik zou me daar dus nog niet zoveel zorgen over maken, tenzij hij van 0 naar +2 is gegaan. Daarnaast is hoeveel hij drinkt in totaal belangrijker dan het aantal flessen denk ik.

Gefeliciteerd Ikke! Wat leuk zo'n fotospam met grote broer elke keer!

Ik heb vandaag contact gehad met de opvang waar mijn drietal straks heen gaat en ze gaan komende donderdag al wennen! Nu al vanwege zomervakantie en daardoor samenwerking met de vakantieopvang en omdat ik wilde dat er minimaal één leidster aanwezig is die er straks ook is op hun vaste dag (vanwege O, de tweeling maakt dat nog niet uit...). Mijn ervaring met kdv's is 0. Ik moet een fles, slaapzak en evt knuffel en speen meenemen. Krijg ik dat elke keer weer terug of moet ik een extra slaapzak en flessen aanschaffen? Ik moet die spullen sowieso nog kopen dus dan koop ik evt gelijk een grotere set.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173005599
FF: Ik weet natuurlijk niet hoe het elders geregeld is, maar op het kdv waar Timo heengaat heeft hij een mandje waar je reservekleding en dingen als een slaapzak in kwijt kan. Dan hoef je het dus niet steeds mee naar huis te nemen. Flessen hebben ze daar, alleen als ie de fles zou weigeren (omdat ze daar een andere hebben dan wij), dan moeten we zelf een flesje meenemen. Maar hoe het bij andere kdv's is weet ik dus niet.

Ikke: Gefeliciteerd met je dreumes! Leuke fotocollage!!
pi_173005717
RF er zitten zulke verschillen in gewicht bij baby's, zou daar me niet druk om maken. Drinkt hij ook water trouwens? Misschien gewoon dorst?
Ik kan me niet meer herinneren wanneer baby's aan het water ipv melk mogen eerlijk gezegd.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:45:46 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173005803
RF, ik hoop dat je wat hebt aan de reacties. Ik geloof echt ook dat je niet teveel kunt geven. En je had het over ineens opstaan in de box en vaak rollen? Die energie moet ergens vandaan komen, echt! Lekker geven, de fase gaat vanzelf voorbij.

FF, wat spannend! Je drietal gewoon even weg.

Hier valt het niet mee dat de gastouder een maandje met vakantie is. Dan heeft een kdv weer voordelen. Mijn moeder is na het oppas-avontuur door haar rug gegaan :{ dus ben ik deze week aan het puzzelen hoe ik toch wat kan werken. Morgen neemt een ex-collega van me afscheid en bij gebrek aan oppas neem ik Max gewoon lekker mee. Dagje A'dam it is O+

En de uitnodiging voor Max' verjaardag is verstuurd. Whoeaa.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:01:43 #282
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173006267
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Terwijl er nota bene bij staat dat het verplicht is!!!
Ik heb gelijk de brave burger uitgehangen :*

En burdie! Ik gebruik de witte overbroekjes van Pandababy dagelijks! De blauwe zijn al vanaf dat we begonnen te klein :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173006531
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:18 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Even in een spoiler anders is het niks anders dan mijn lange klaag posts op deze pagina.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lieverd ze regelen het zelf wel. als hij meer eten wil en niet te troosten is heeft hij gewoon honger.

jason is nu 4.5 maand dn weegt al 8.5 kilo bij 65 cm.. zit op de +2 lijn. de babypolitie vind dat hij op doeet moet de kinderarts vind dat belachelijk. babies horen niet op dieet. de een groeit harder dan de ander. jason slaapt snachts door en dan zou je denken valt er 1 fles af. nee die plakt hij gewoon overdag erbij. 5 x 180 1 a 2 fruithapjes en een potje warme prak van 6 maanden gaat hier gewoon echt op. wn dan nog tussendoor heeft hij reuze dorst/honger. dit werkt hij allemaal weg tussen half 6 smorgens en 7 uur savonds.

zolang hij niet ineens van 0 naar +2 gaat en verder gezond oogt je niet teveel zorgen maken.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_173006860
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

lieverd ze regelen het zelf wel. als hij meer eten wil en niet te troosten is heeft hij gewoon honger.


zolang hij niet ineens van 0 naar +2 gaat en verder gezond oogt je niet teveel zorgen maken.
En al gebeurt dit laatste wel, dan nog ben ook ik van mening dat die kindjes zich dat prima zelf weten te regelen allemaal :Y
Tis niet dat je ze vol stopt met allerlei hartigs en suikers he (en ook daar gaan ze niet dood aan als ze dat een keertje eten).
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:04:15 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173008068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:01 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik heb gelijk de brave burger uitgehangen :*

En burdie! Ik gebruik de witte overbroekjes van Pandababy dagelijks! De blauwe zijn al vanaf dat we begonnen te klein :o
Joh! Dus het bevalt wel, wasbaar? Kuiken heeft die kleinste ook nooit gedragen geloof ik, dat was ook zo'n forse O+. Met Guppy hebben we het niet eens meer geprobeerd :').
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:14:02 #286
269689 crew  Viv
pi_173008328
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:25 schreef ikke_84 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Ik vind het nog gek om in het volgende topic te gaan posten :@
Gewoon stiekem hier bij de baby's blijven posten dan 8-)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef Sam1993 het volgende:
jason is nu 4.5 maand dn weegt al 8.5 kilo bij 65 cm..
Hoe is het nu met mogelijke koemelkallergie en ander gedoe rondom het drinken?
pi_173009092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:14 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Gewoon stiekem hier bij de baby's blijven posten dan 8-)

[..]

Hoe is het nu met mogelijke koemelkallergie en ander gedoe rondom het drinken?
hij is nu over op nutramigen lgg voor de koemelkallergie hierdoor is het onrustige drinken weg de winderigheid afgenomen en hij poept nu ongeveer eens in de 2 a 3 dagen kwel nog heel hard krijgt hij niu forlax voor i p.v lactulose) het zuur is zo goed als weg hij spuugt nog wel veel als we niet indikken maar medocatie is niet meer nodig.

nadeel ik zit met maximale hoeveelheid voeding en hij heeft meer honger dan bij de andere voeding. indikken doen we al met jbpm. geprobeerd papflessen te geven maar daar gaat hij ook veel op spugen en hij is er niet meer door verzadigd. ik geef nu af en toe 1 fles van 180/4 i.p.v 180/6 en die dan 2 keer korter op elkaar want dorst/honger maar water vind hij blehh van de week onbewust een broodje gegeven om op te knagen. nog geen kwartier later rode puntjes rond zijn mond en handjes en 2 dagen lang gekresen en rare luieruitslag... oeps

inmiddels al maat 74.. en dat is puur voor de breedte haha
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_173010491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:35 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Wow, wat een goeie gewichtstoename :D Klopt dat wel met wat je aan hem/ zijn kleding zag? En jij had toch dat gedoe van kleine benen bij de SEO enzo? Fijn dat daar niks meer van over is! Hoe oud is jouwes nu? Ik wou dat hier ook lijstjes in de OP stonden, net als in Z&G }:|
Zijn wangen werden ineens een stuk boller, maar ik had niet het idee dat hij al zoveel was aangekomen :D Qua kleding heb ik niet zoveel gemerkt. Maat 56 slobbert nog steeds. Hij is nu overigens ruim 4 weken (van 9 juli).

We hadden destijds inderdaad het gedoe met de korte (boven)benen en (boven)armen. Bij de laatste echo viel de lengte van zijn benen nét binnen de curve en werd hij zelf in het geheel als 'klein' bestempeld.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 05:01:46 #289
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_173011364
Gefeliciteerd Ikke! Wat een leuke foto's!

Vieve: ik heb (deels) het boek "de tevreden baby" gelezen. Volgens de verloskundige zijn veel kraamverzorgenden er erg tevreden over, maar ik vond het voor ons (nog) te rigide. Volgens dit boek kun je al vanaf de geboorte prima een vast slaap- en eetschema aanleren. Misschien is het wat voor jou?

RF: ik heb geen tips, behalve dat in de bio 2 van AH inderdaad suiker zit. Je kunt dus nog overwegen om over te stappen. Ik heb niet heel uitgebreid onderzoek gedaan, maar weet dat Hipp 2 suikervrij is.
Verder is O. pas 1 keer bij het consultatiebureau geweest, maar de arts maakte zich totaal geen zorgen om gewicht +2 (bijna buiten de lijntjes) met lengte +0. Als we maar niet nog verder buiten de lijntjes zouden kleuren. Het klinkt mij daarom wat overdreven dat ze bij jullie al zo streng zijn, als het allemaal nog netjes rond 0 ligt? Succes met de gebroken nachten :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 07:10:15 #290
269689 crew  Viv
pi_173011799
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn ervaring met kdv's is 0. Ik moet een fles, slaapzak en evt knuffel en speen meenemen. Krijg ik dat elke keer weer terug of moet ik een extra slaapzak en flessen aanschaffen? Ik moet die spullen sowieso nog kopen dus dan koop ik evt gelijk een grotere set.
Wij hebben daar net als Gogo83 zo'n mandje voor haar spulletjes. Bij ons worden flessen en spenen alleen afgespoeld met koud water, ik neem dat dus steeds 's avonds weer mee naar huis voor de afwas/magnetronsterilisator.
pi_173012136
Vieve, volgens mij kun je vanaf twee/drie maanden beginnen met de slaaprituelen en een soort ritme. Ik heb ' s avonds wel een duidelijk ritueel en Y slaapt eigenlijk altijd op precies dezelfde tijd. Overdag doe ik dat nog niet.

FF, slaapzak en knuffel bleven altijd daar, inderdaad ook in een mandje.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173012272
Ik nam flessen (hij heeft geen fles meer overdag mijn grote jongen :'( :'() altijd mee naar huis, voeding in bakjes ook. Speen blijft daar en een knuffel ook. Slaapzak hoeven wij niet mee te nemen.
pi_173012349
Oh yes. Vandaag geslapen tot 5.15
Nog steeds vroeg, maar al een hele verbetering.

Moest er wel 4x uit snachts omdat hij op zijn buik was gaan liggen en niet meer terug kon door zijn slaapzak.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:55:59 #294
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173012563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:29 schreef Nazil het volgende:
Ik nam flessen (hij heeft geen fles meer overdag mijn grote jongen :'( :'() altijd mee naar huis, voeding in bakjes ook. Speen blijft daar en een knuffel ook. Slaapzak hoeven wij niet mee te nemen.
Absurd hé om geen doseerbakjes en fles meer mee te geven! Hier nu ook op pad zonder fles gewoon.

We hebben iig de trein op tijd vanmorgen. Dat was de grootste uitdaging.
pi_173015188
Geen flessen meer? Eten ze dan al helemaal met de pot mee?
Ik ben echt totaal vergeten hoe dat ging bij kind 1 :')

Mini was vandaag naar het cb met vriend. Gelukkig weinig huils na de prikken. Stats: 6300 gr bij 63 cm. Vrij gemiddeld voor 4 maanden volgens mij :)

RF, 5:15 klinkt al beter maar nog steeds geen goede nacht dus. Ik hoop dat je wat kunt met de gegeven tips! Ik ben ook erg voorstander van het volgen van de behoefte van je kind :)

Hoe gaat het bij jou met sporten Gogo? Ik ga vanavond voor het eerst Mpower doen ipv Back in Shape :o Ben benieuwd of ik het vol hou :+
pi_173015432
Godsamme, wat een nachten :O Baby slaapt alleen in z'n bed op zijn buik en anders tegen mij aan geplakt. Alleen als ik hem op zijn buik leg, gaat ie gelijk in kruipstand zitten hupsen en maakt zichzelf weer wakker. Dus hij ligt de hele nacht in ons bed te zeesterren.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:20:09 #297
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173016361
Fazzo, nee hoor, 's ochtends en 's avonds nog een grote fles. Al had een flesje voor de treinreis terug (gedurende tukkietijd) wel handig geweest ;)

Mpower heet het nu ja. Succes!
Ik sport al 4 weken niet en mijn rug doet het beter dan ooit :')
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:20:56 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173016381
Zeesterren O+
Sterkte vandaag Wup.
pi_173016955
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Geen flessen meer? Eten ze dan al helemaal met de pot mee?
Ik ben echt totaal vergeten hoe dat ging bij kind 1 :')

Mini was vandaag naar het cb met vriend. Gelukkig weinig huils na de prikken. Stats: 6300 gr bij 63 cm. Vrij gemiddeld voor 4 maanden volgens mij :)

RF, 5:15 klinkt al beter maar nog steeds geen goede nacht dus. Ik hoop dat je wat kunt met de gegeven tips! Ik ben ook erg voorstander van het volgen van de behoefte van je kind :)

Hoe gaat het bij jou met sporten Gogo? Ik ga vanavond voor het eerst Mpower doen ipv Back in Shape :o Ben benieuwd of ik het vol hou :+
alleen 's ochtends en 's avonds nog een fles maar die geven we altijd zelf.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:08:24 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173017264
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:36 schreef WupWup het volgende:
Godsamme, wat een nachten :O Baby slaapt alleen in z'n bed op zijn buik en anders tegen mij aan geplakt. Alleen als ik hem op zijn buik leg, gaat ie gelijk in kruipstand zitten hupsen en maakt zichzelf weer wakker. Dus hij ligt de hele nacht in ons bed te zeesterren.
Gelukkig krijg je er zooooooveel voor terug O+.

Sterkte ;) :*.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')