abonnement Unibet Coolblue
pi_172858263
Dat er een linkse wind waait ben ik overigens wel met TS eens. Mensen moeten zelf uitmaken wat ze doen. Meer de verantwoording bij de burger zelf leggen.

Ik heb jarenlang ook gerookt als een schoorsteen, maar nu ik er vanaf ben voel ik me echt beter dan ooit. Ik vind het ergens sneu (niet triest, maar sneu) voor de persoon zelf als er wel gespeeld wordt met de gedachte van stoppen, maar het niet lukt.
Niet dat iedereen moet stoppen, maar voor degene die het graag willen, is de realisatie dat ze verslaafd zijn vaak een bittere pil om te slikken.
pi_172858432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:32 schreef Bluffertje00 het volgende:
Vanwege mijn leeftijd reis ik weinig met de trein, maar als ik dan een keer met de trein ga, kan zo een reis wel 15 minuten tot 1 uur duren. Vroeger kon je in een rokerscoupé gewoon lekker je peukje opsteken. Maar door de linkse wind die door de coupés is gaan waaien kan dit helaas niet meer. Daarbij heb ik een dreigbrief naar de NS gestuurd. Waarin ik vertel dat, totdat de NS rookcoupés terugbrengt, ik gewoon op zo een trein-toiletje een shaggie opsteek.

Klacht: NS die rokerscoupés weghaald.
Extra klach: Het linkse beleid dat heerst bij de NS (Blaadjes op den rails-effect)
Had je niet hier al eerder een topic over geopend? :(
En waarom kom je er nu pas mee?
Het is vijftien jaar geleden toen het roken verboden werd in de trein.
Waarom heb je toen niet gereageerd?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172858451
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:06 schreef Monopoly het volgende:
Dat er een linkse wind waait ben ik overigens wel met TS eens. Mensen moeten zelf uitmaken wat ze doen. Meer de verantwoording bij de burger zelf leggen.
Niet mee eens, dan wordt het een zooitje. Want iedereen wil iets anders. Dan krijg je oorlog in de trein.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172858513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Niet mee eens, dan wordt het een zooitje. Want iedereen wil iets anders. Dan krijg je oorlog in de trein.
Ik bedoel meer in de algemeenheid. Er wordt in mijn optiek teveel betutteld door de overheid. Liever wat meer vrijheid naar de burger toe, met consequenties wanneer je er misbruik van maakt, dan het voor iedereen dicht te timmeren.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:20:21 #55
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172858591
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:58 schreef Monopoly het volgende:
TS wanneer heb je longonderzoek laten doen? Hoe staat het met de ongeremdeceldeling?
ik rook ook wel is cannabis dus die slopen de kankercellen wel weer.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:21:22 #56
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172858624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:13 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Had je niet hier al eerder een topic over geopend? :(
En waarom kom je er nu pas mee?
Het is vijftien jaar geleden toen het roken verboden werd in de trein.
Waarom heb je toen niet gereageerd?
NOGMAALS, TOEN HAD IK NOG GEEN INTRANET.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172858628
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik bedoel meer in de algemeenheid. Er wordt in mijn optiek teveel betutteld door de overheid. Liever wat meer vrijheid naar de burger toe, met consequenties wanneer je er misbruik van maakt, dan het voor iedereen dicht te timmeren.
mmmhhh, er komt juist steeds meer vrijheid. Dat van dat roken heeft te maken met de consequenties van meeroken. Medisch dus. En trouwens je kunt je sufpaffen bij zo'n stinkpaal op het perron voordat je de trein in stapt, wat veel rokers doen.
Als de overheid veel betuttelender optrad, was er allang een vuurwerkverbod en waren de accijnzen al veel hoger.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:23:04 #58
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172858665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

mmmhhh, er komt juist steeds meer vrijheid. Dat van dat roken heeft te maken met de consequenties van meeroken. Medisch dus. En trouwens je kunt je sufpaffen bij zo'n stinkpaal op het perron voordat je de trein in stapt, wat veel rokers doen.
Als de overheid veel betuttelender optrad, was er allang een vuurwerkverbod en waren de accijnzen al veel hoger.
Nee want als je een uur in de trein zit kan je niks. Gelukkig is er nog een rookhok (toilet in de trein)
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172858711
Net goed voor je.

Asociale tokkie :r
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:26:03 #60
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172858730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:25 schreef Moofasah het volgende:
Net goed voor je.

Asociale tokkie :r
Zeg dat maar tegen je ouwe tering moer!
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172858777
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:23 schreef Bluffertje00 het volgende:

[..]

Nee want als je een uur in de trein zit kan je niks. Gelukkig is er nog een rookhok (toilet in de trein)
Je kan toch ook wachten? Ik rook ook alleen maar thuis.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:33:05 #62
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172858889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:27 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je kan toch ook wachten? Ik rook ook alleen maar thuis.
Nee, nee, nee! Ik ben kettingroker.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172858950
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:33 schreef Bluffertje00 het volgende:

[..]

Nee, nee, nee! Ik ben kettingroker.
Je kunt geen uurtje zonder?
Dat is wel heel erg. Moet je zelf weten, maar het lijkt me zeer ongemakkelijk leven en kostbaar met je pensioentje. Als er iets veel geld kost is het wel roken. Drinken is een stuk goedkoper, kratje bier voor een tientje voor een tijd, maar als je kettingrookt heb je dus vier pakjes per dag nodig. Ik durf het voor de schrik niet uit te rekenen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:38:37 #64
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172859011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je kunt geen uurtje zonder?
Dat is wel heel erg. Moet je zelf weten, maar het lijkt me zeer ongemakkelijk leven en kostbaar met je pensioentje. Als er iets veel geld kost is het wel roken. Drinken is een stuk goedkoper, kratje bier voor een tientje voor een tijd, maar als je kettingrookt heb je dus vier pakjes per dag nodig. Ik durf het voor de schrik niet uit te rekenen.
Na 10 minuten moet ik een nieuwe peuk.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:39:22 #65
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172859026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je kunt geen uurtje zonder?
Dat is wel heel erg. Moet je zelf weten, maar het lijkt me zeer ongemakkelijk leven en kostbaar met je pensioentje. Als er iets veel geld kost is het wel roken. Drinken is een stuk goedkoper, kratje bier voor een tientje voor een tijd, maar als je kettingrookt heb je dus vier pakjes per dag nodig. Ik durf het voor de schrik niet uit te rekenen.
Daarom schiet ik ze zelf van een pot tabak.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172859032
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:38 schreef Bluffertje00 het volgende:

[..]

Na 10 minuten moet ik een nieuwe peuk.
Da's best kwalijk. Damn, ik dacht dat ik verslaafd was toen ik nog rookte :')
pi_172859051
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:38 schreef Bluffertje00 het volgende:

[..]

Na 10 minuten moet ik een nieuwe peuk.
Dat is echt triest. :{
Zo kun je volgens mij niet functioneren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172859083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:32 schreef Bluffertje00 het volgende:
Vanwege mijn leeftijd reis ik weinig met de trein, maar als ik dan een keer met de trein ga, kan zo een reis wel 15 minuten tot 1 uur duren. Vroeger kon je in een rokerscoupé gewoon lekker je peukje opsteken. Maar door de linkse wind die door de coupés is gaan waaien kan dit helaas niet meer. Daarbij heb ik een dreigbrief naar de NS gestuurd. Waarin ik vertel dat, totdat de NS rookcoupés terugbrengt, ik gewoon op zo een trein-toiletje een shaggie opsteek.

Klacht: NS die rokerscoupés weghaald.
Extra klach: Het linkse beleid dat heerst bij de NS (Blaadjes op den rails-effect)
Tabak heeft je hersenen op laten drogen.
pi_172859116
Of je pakt de stoptrein en neemt bij elke stop een rookpauze van een half uur ^O^
Mon 'en!
pi_172859198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:39 schreef Bluffertje00 het volgende:

[..]

Daarom schiet ik ze zelf van een pot tabak.
Ik weet niet of ik je moet geloven. Je schrijft ook dat je blowt. Dat heb ik oude mensen nooit zien doen. Ook schrijf je elders dat je vrouw blauwe brieven onder het parket schuift. Onmogelijk, want vroeg of laat komen ze je halen. Ik denk dus dat je gewoon een troll bent van in de twintig. Die inderdaad tegen alles aan schopt en omdat je nu pas kunt schrijven nu pas klaagt over het rookverbod in de trein. Ik vind dat je als je nu pas zit te zeuren je geen recht hebt, had je toen moeten doen, toen het verbod werd ingevoerd, toen had je recht van spreken, nu niet meer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172859595
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je kunt geen uurtje zonder?
Dat is wel heel erg. Moet je zelf weten, maar het lijkt me zeer ongemakkelijk leven en kostbaar met je pensioentje. Als er iets veel geld kost is het wel roken. Drinken is een stuk goedkoper, kratje bier voor een tientje voor een tijd, maar als je kettingrookt heb je dus vier pakjes per dag nodig. Ik durf het voor de schrik niet uit te rekenen.
Denken dat deze klapmongool gepensioneerd is :')
pi_172859619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:43 schreef bloempjuh het volgende:
Of je pakt de stoptrein en neemt bij elke stop een rookpauze van een half uur ^O^
Da's een goeie! :B
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172859722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:07 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Da's een goeie! :B
Ex-kettingroker hier, die ooit te veel tijd had tijdens het reizen.. ;)
Mon 'en!
pi_172859734
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:06 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Denken dat deze klapmongool gepensioneerd is :')
Dit is idd gewoon een zolderkamer troll met een uitkering.
pi_172861053
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je moet geloven. Je schrijft ook dat je blowt. Dat heb ik oude mensen nooit zien doen. Ook schrijf je elders dat je vrouw blauwe brieven onder het parket schuift. Onmogelijk, want vroeg of laat komen ze je halen. Ik denk dus dat je gewoon een troll bent van in de twintig. Die inderdaad tegen alles aan schopt en omdat je nu pas kunt schrijven nu pas klaagt over het rookverbod in de trein. Ik vind dat je als je nu pas zit te zeuren je geen recht hebt, had je toen moeten doen, toen het verbod werd ingevoerd, toen had je recht van spreken, nu niet meer.
^O^
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')