abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172843339
Ik heb een USB-stick aangesloten op mijn Android 7 smartphone via een OTG kabel. ik wil graag dat een app direct download met deze USB-stick als bestemming. Echter krijg ik niet de optie om deze USB als locatie te kiezen. Alleen de interne opslag en de micro-sd kaart krijg ik als optie. Andere soortgelijke apps Hebben deze zelfde rarigheid. Wat doe ik eventueel fout?

Ik wil persé direkt downloaden naar de USB omdat de interne geheugen te klein is voor het bestand.
pi_172843386
Waarom denk je dat wat jij wil wel kan?

Waar ben je mee bezig?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 23:34:34 ]
pi_172843443
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:33 schreef zarGon het volgende:
Waarom denk je dat wat jij wil wel kan?
Omdat het me anders vrij nichterig lijkt van Google als zoiets simpels niet zou kunnen of mogen.
pi_172843460
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:35 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Omdat het me anders vrij nichterig lijkt van Google als zoiets simpels niet zou kunnen of mogen.
Oh.

Okay.

Succes.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:37:48 #5
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_172843512
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:33 schreef zarGon het volgende:

Waar ben je mee bezig?
Top secret stuffs only need to know basis... etcetera.
pi_172843551
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh.

Okay.

Succes.
Je beantwoord mijn vraag met een vraag en dan zeg je doei?
pi_172843647
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:31 schreef Tamabralski het volgende:
Ik heb een USB-stick aangesloten op mijn Android 7 smartphone via een OTG kabel. ik wil graag dat een app direct download met deze USB-stick als bestemming. Echter krijg ik niet de optie om deze USB als locatie te kiezen. Alleen de interne opslag en de micro-sd kaart krijg ik als optie. Andere soortgelijke apps Hebben deze zelfde rarigheid. Wat doe ik eventueel fout?

Ik wil persé direkt downloaden naar de USB omdat de interne geheugen te klein is voor het bestand.
Het is per se, en niet persé (al is persé ook geaccepteerd omdat door Tokkies ingeburgerd).
Verder heb ik geen inhoudelijke reactie op jouw vraag.
pi_172843691
quote:
Wat moet die app doen dan.

Kan een non-troll met verstand van zaken mij vertellen of ik wel toegang krijg tot de USB-stick via apps. Als ik mijn Android 7 'root' ?
pi_172843732
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Het is per se, en niet persé (al is persé ook geaccepteerd omdat door Tokkies ingeburgerd).
Verder heb ik geen inhoudelijke reactie op jouw vraag.
Sorry dat ik je een spastische aanval heb bezorgd zeg. Poeh.
pi_172843772
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Sorry dat ik je een spastische aanval heb bezorgd zeg. Poeh.
^O^
pi_172844383
quote:
Okay dat geeft alvast hoop. You da man. Muchos Gracias!
pi_172996355
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:22 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Okay dat geeft alvast hoop. You da man. Muchos Gracias!
Die app is sinds 2014 niet meer geupdate. Ik zou niet te veel hoop hebben.

Wat je wilt, mag niet van Android. Er wordt bij downloaden op een Android OS meestal gebruik gemaakt van een tijdelijke map en die staat intern. Vanaf Android 7 kun je wel een sd card samen met het interne geheugen voegen, waardoor het één grote interne geheugen wordt. Kan nog steeds niet met OTG helaas.

In het verleden zijn er wel wat truukjes geweest met symlinks en zo, maar da's behoorlijk pittig en je loopt een flink risico het hele besturingssysteem kapot te maken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')