abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:23:12 #1
842 Zorro
Z
pi_172836525
Om te beginnen: Sterf Apple :r

Wat is er aan de hand:
Mijn dochter heeft een iPhone. Wil ze verkopen. Wil ze alle foto's bewaren. Geen probleem. Zet op iCloud.

HO! Ja dat zal wel. Ze is minderjarig. Wat lees ik? Je kan familieinstellingendingesiets doen. Dus ik, Apple hater dus zonder Apple toestel, denk: iCloud voor Windows installeren, dat gezinsgedoe installeren, haar lid maken en dan betaal ik dat 0,99 ct per maand wel. Zo gezegd zo gedaan, iCoud for Windows downloaden, installeren en dan...

HO! Ik moet een Apple ID hebben! Wil ik helemaal niet, maar dat kan ik nog snappen. Maak ik een Apple ID aan.

Zo, klaar. Inloggen in iCloud for Windows.

HO! Ja maar dat gaat zomaar niet! iCloud moet eerst worden geactiveerd op een Apple apparaat! JA MAAR DAT HEB IK NIET EN WIL IK NIET! Hoe moet mijn dochter, die zelf niet mag betalen, nou iCloud abbo krijgen als ik het niet aan kan maken! Stelletje idioten daar bij Apple.

TL;DR:
Minderjarige kan op geen enkele manier aan iCloud komen als ze de enige Apple gebruiker is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172836789
Google Foto's. Opgelost. Slotje.
pi_172837073
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
Om te beginnen: Sterf Apple :r

Wat is er aan de hand:
Mijn dochter heeft een iPhone. Wil ze verkopen. Wil ze alle foto's bewaren. Geen probleem. Zet op iCloud.

HO! Ja dat zal wel. Ze is minderjarig. Wat lees ik? Je kan familieinstellingendingesiets doen. Dus ik, Apple hater dus zonder Apple toestel, denk: iCloud voor Windows installeren, dat gezinsgedoe installeren, haar lid maken en dan betaal ik dat 0,99 ct per maand wel. Zo gezegd zo gedaan, iCoud for Windows downloaden, installeren en dan...

HO! Ik moet een Apple ID hebben! Wil ik helemaal niet, maar dat kan ik nog snappen. Maak ik een Apple ID aan.

Zo, klaar. Inloggen in iCloud for Windows.

HO! Ja maar dat gaat zomaar niet! iCloud moet eerst worden geactiveerd op een Apple apparaat! JA MAAR DAT HEB IK NIET EN WIL IK NIET! Hoe moet mijn dochter, die zelf niet mag betalen, nou iCloud abbo krijgen als ik het niet aan kan maken! Stelletje idioten daar bij Apple.

TL;DR:
Minderjarige kan op geen enkele manier aan iCloud komen als ze de enige Apple gebruiker is.
Kan wel, namelijk via betalen via iTunes kaarten.
Of denk je nu echt dat jij de enige met het probleem bent?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  FOK!fotograaf dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:41:59 #4
842 Zorro
Z
pi_172838184
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:49 schreef Chinless het volgende:

[..]

Kan wel, namelijk via betalen via iTunes kaarten.
Of denk je nu echt dat jij de enige met het probleem bent?
Nee maar het is toch debiel dat ik niet op hun eigen software, iCloud for Windows dat kan regelen? Ja dat kan wel, maar dan moet ik eeerst op een Apple machine de zaak instellen. Debiel is het. En iTunes kaarten ken ik niet. ik doe niks met Apple dus ben daar niet in thuis. Dus vind ik het op de website bij dat betaal gedoe. O hee, niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172903299
Het gaat alleen om de foto's? Die kun je toch gewoon via de usb kabel op je computer zetten?

iPhone foto’s overzetten naar Windows

Wil je foto’s kopiëren naar Windows 7, 8 of 10, dan kan dat onder meer via Windows Verkenner. Je koppelt daarvoor je iPhone met een usb-kabel met je computer. Via ‘Mijn computer’ klik je naar je iOS-apparaat en kies je voor \Internal Storage\DCIM\100APPLE. Vervolgens kun je (alle) foto’s selecteren en naar je computer overzetten. Vanuit de computermap kun je eveneens foto’s verwijderen die je niet meer nodig hebt. Wordt je iPhone niet herkend, sluit hem dan op een andere usb-poort aan of bekijk deze pagina voor meer informatie.

https://www.iphoned.nl/tips/3-iphone-fotos-computer/
pi_181291265
Edit: graag je eigen topic openen als je een vraag hebt. Niet andermans topic ''kapen''.

[ Bericht 24% gewijzigd door AlwaysHappy op 19-08-2018 11:48:48 ]
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:51:06 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181295165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef doorgeladen het volgende:
Het gaat alleen om de foto's? Die kun je toch gewoon via de usb kabel op je computer zetten?

iPhone foto’s overzetten naar Windows

Wil je foto’s kopiëren naar Windows 7, 8 of 10, dan kan dat onder meer via Windows Verkenner. Je koppelt daarvoor je iPhone met een usb-kabel met je computer. Via ‘Mijn computer’ klik je naar je iOS-apparaat en kies je voor \Internal Storage\DCIM\100APPLE. Vervolgens kun je (alle) foto’s selecteren en naar je computer overzetten. Vanuit de computermap kun je eveneens foto’s verwijderen die je niet meer nodig hebt. Wordt je iPhone niet herkend, sluit hem dan op een andere usb-poort aan of bekijk deze pagina voor meer informatie.

https://www.iphoned.nl/tips/3-iphone-fotos-computer/
Ja, dit. Heeft hier voor mij altijd gewerkt. Plus opties als Dropbox o.i.d.

Je kan ook (tijdelijk) gewoon even de leeftijd veranderen:

quote:
Op uw Apple ID-accountpagina

Log in bij uw Apple ID-accountpagina. Mogelijk moet u uw beveiligingsvragen beantwoorden.
Klik in het gedeelte 'Account' op 'Wijzig'.
Wijzig uw geboortedatum en klik op 'Gereed'.

Op een iPhone, iPad of iPod touch

Ga naar 'Instellingen' > [uw naam].
Tik op 'Naam, telefoonnummers, e-mail'. Mogelijk moet u het wachtwoord van uw Apple ID invoeren.
Tik op 'Wijzig geboortedatum' of 'Geboortedatum'. Mogelijk moet u uw beveiligingsvragen beantwoorden.
Wijzig uw geboortedatum en tik op 'Gereed'.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')