abonnement Unibet Coolblue
pi_172966104
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:21 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar goed, deze discussie gaat niet alleen over geeninspiratie1235.

Je reageerde op mijn bericht en viel mij aan op wat ik aantrekkelijk zou vinden volgens jou. Maar je hebt gelijk.

quote:
14, 18, 25, 30 indien ze het zich nog kan veroorloven etc

Veroorloven? Al is ze 100, iedereen mag vinden wat diegene zelf wil. Of je er succes mee hebt is een tweede, maar begin niet over wat vrouwen zich qua leeftijd alleen nog maar in gedachten kunnen veroorloven als er nog bejaarde mannen bestaan die een importbruid bestellen.

quote:
Nee.
En wat geeft jou meer recht om oppervlakkig te zijn dan de vrouw? Beetje apart om vrouwen aan te vallen op een instinct dat je zelf net zo goed hebt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:13:00 #202
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172966298
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:26 schreef Grems het volgende:

[..]

Nauwelijks. Uiterlijk blijft zeer lang dé bepalende factor of er überhaupt een kijkje naar het innerlijk komt.
In jouw wereld wel blijkbaar. In mijn wereld valt dat wel mee.
Natuurlijk is uiterlijk een fikse factor, zeker voor de eerste indruk. Maar andere zaken tellen ook zwaar en er zit een grote marge in wat aantrekkelijk is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:29:02 #203
451005 Grems
Clown World
pi_172966694
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Je reageerde op mijn bericht en viel mij aan op wat ik aantrekkelijk zou vinden volgens jou. Maar je hebt gelijk.

[..]

Veroorloven? Al is ze 100, iedereen mag vinden wat diegene zelf wil. Of je er succes mee hebt is een tweede, maar begin niet over wat vrouwen zich qua leeftijd alleen nog maar in gedachten kunnen veroorloven als er nog bejaarde mannen bestaan die een importbruid bestellen.

[..]

En wat geeft jou meer recht om oppervlakkig te zijn dan de vrouw? Beetje apart om vrouwen aan te vallen op een instinct dat je zelf net zo goed hebt.
Ik zit mobiel dus ga niet knoeien met meerdere citaten.

Veroorloven inderdaad. Zoals je aangeeft, iedereen mag zijn voorkeuren en harde eisen hebben. Op een bepaald moment boek je er geen resultaat meer mee.

Waar ontken ik mijn eigen oppervlakkigheid? Ik constateer de oppervlakkigheid van vrouwen, ik veroordeel het niet.
pi_172975447
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Prachtig. Alleen daar heb je niets aan onder de 25-30, vandaar dat men ( pua-achtigen, daar gaat mijn discussie met geeninspiratie over ), vooral jonge jongens aanraadt om zich te richten op het enige dat telt: oppervlakkigheden.
Ik was volgens mij ietsje gevoeliger voor een zekere status en (merk)kleding toen ik jonger was, maar dat was het wel. Voor de rest dacht ik zo'n beetje hetzelfde over 'aantrekkelijkheid' toen ik nog een tiener/puber was, als dat ik nu doe. Ik herken wat jij schrijft ook niet (zo) bij mijn (veelal knap en/of populair te noemen) vriendinnen van vroeger. Volgens mij leef jij echt in een bepaald milieu dat totaal niet het mijne is. Het aantal voorbeelden dat ik zou kunnen geven dat niet strookt met wat jij schrijft ligt een stuk hoger dan het aantal voorbeelden dat daarmee wel strookt. In mijn eigen ervaring vinden jongens/mannen uiterlijk belangrijker bij het andere geslacht dan dat meiden/vrouwen dat vinden.

Verder zit er ook een, soms zelfs groot, verschil tussen 'knap' en 'aantrekkelijk'. Er zijn meerdere mannen die ik 'objectief gezien' op zich knap vind, maar (totaal) niet aantrekkelijk en meerdere mannen die ik op zich niet knap of iig mínder knap vind, maar wél aantrekkelijk.

Voor zover het bij mij en andere vrouwen om mij heen om 'oppervlakkigheden' draait -en je zult mij zeker niet horen zeggen dat dat hélemaal niet het geval is- zijn dat voor een deel andere oppervlakkigheden dan die jij noemde...

Verder wordt het door sommigen ontkent, maar verschillen ideeën over knap- en/of aantrekkelijkheid nogal eens (enorm), echt waar.

En ja, natuurlijk gaat het bij een 1e indruk vooral om het uiterlijk, dat lijkt me nogal logisch. Maar veruit de meeste vrouwen (en ook de meeste mannen, for that matter) hebben/willen geen seks en al hélemaal geen relatie met iemand, puur op basis van een 1e indruk, dus tja...
Tails tell tales
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:32:05 #205
451005 Grems
Clown World
pi_172975901
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

In mijn eigen ervaring vinden jongens/mannen uiterlijk belangrijker bij het andere geslacht dan dat meiden/vrouwen dat vinden.
Vast een milieudingetje inderdaad, vrouwen die hun zaken goed voor elkaar hebben zijn vaak wat kritischer.

quote:
En ja, natuurlijk gaat het bij een 1e indruk vooral om het uiterlijk, dat lijkt me nogal logisch. Maar veruit de meeste vrouwen (en ook de meeste mannen, for that matter) hebben/willen geen seks en al hélemaal geen relatie met iemand, puur op basis van een 1e indruk, dus tja...
Prachtig, maar zoals we in dit topic lezen willen vrouwen in principe ( onzin natuurlijk, als je lekker genoeg bent kun je ze aanspreken in een mortuarium ) alleen aangesproken worden in de zeer competitierijke omgeving van een feest/bar/club. Dan kun je dus maar beter zo goed mogelijk voor de dag komen anders komt dat beter leren kennen er niet van.
pi_172976091
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Vast een milieudingetje inderdaad, vrouwen die hun zaken goed voor elkaar hebben zijn vaak wat kritischer.

[..]

Prachtig, maar zoals we in dit topic lezen willen vrouwen in principe ( onzin natuurlijk, als je lekker genoeg bent kun je ze aanspreken in een mortuarium ) alleen aangesproken worden in de zeer competitierijke omgeving van een feest/bar/club. Dan kun je dus maar beter zo goed mogelijk voor de dag komen anders komt dat beter leren kennen er niet van.
Mijn omgeving bestaat voor een groot deel uit universitair geschoolde, 'succesvolle' vrouwen en ja, die zijn inderdaad nog wel eens (te) kritisch, maar vaak is dat juist op andere vlakken dan het uiterlijk...
Zó de nadruk op uiterlijk leggen is volgens mij vooral iets voor de wat 'minder begaafden' en de ordinaire types van deze wereld...
Tails tell tales
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:47:46 #207
451005 Grems
Clown World
pi_172976177
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:43 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mijn omgeving bestaat voor een groot deel uit universitair geschoolde, 'succesvolle' vrouwen en ja, die zijn inderdaad nog wel eens (te) kritisch, maar vaak is dat juist op andere vlakken dan het uiterlijk...
Zó de nadruk op uiterlijk leggen is volgens mij vooral iets voor de wat 'minder begaafden' en de wat ordinaire types van deze wereld...
Mijn discussie met geeninspiratie gaat specifiek over pua-achtige praktijken en dus niet over langdurige relaties. En dan gaat het dus primair om uiterlijk/status of ze nu kapster is of een PhD heeft.
pi_172978174
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:47 schreef Grems het volgende:

[..]

Mijn discussie met geeninspiratie gaat specifiek over pua-achtige praktijken en dus niet over langdurige relaties. En dan gaat het dus primair om uiterlijk/status of ze nu kapster is of een PhD heeft.
Tja, jullie discussie niet helemaal gelezen, maar bij PUA-achtige praktijken en ONS's ligt de nadruk op andere dingen dan bij (langdurige) relaties. Dat vind ik begrijpelijk en in zoverre ben ik het ook wel met jou eens. Maar dan nog denk ik dat aantrekkelijkheid en op basis daarvan bijvoorbeeld wel/niet aangesproken willen worden en/of wel/niet (snel) seks met iemand willen hebben voor een deel (meer) in andere dingen zit dan jij denkt...
Tails tell tales
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:50:36 #209
451005 Grems
Clown World
pi_172979658
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tja, jullie discussie niet helemaal gelezen, maar bij PUA-achtige praktijken en ONS's ligt de nadruk op andere dingen dan bij (langdurige) relaties. Dat vind ik begrijpelijk en in zoverre ben ik het ook wel met jou eens. Maar dan nog denk ik dat aantrekkelijkheid en op basis daarvan bijvoorbeeld wel/niet aangesproken willen worden en/of wel/niet (snel) seks met iemand willen hebben voor een deel (meer) in andere dingen zit dan jij denkt...
Voor een deel, zeer zeker. Maar je zult het met mij eens zijn dat aan het uiterlijk veel sneller iets te veranderen valt ( kleding, geurtje, haar, iets langere termijn sporten ). Als een meid, zeer zeker in het uitgaansleven, al afknapt op het uiterlijk komen die "andere dingen" überhaupt niet aan bod.
pi_172980391
quote:
Een standaardformule die, je zegt het zelf al, vooral werkt bij 18jarigen.
Ik heb het idee dat zo'n beetje alles werkt bij 17 of 18 jarige meisjes (die nog geen vriendje hebben). Als ze hetero zijn tenminste kunnen ze op alles verliefd worden wat te dicht in hun buurt komt..., als ze jonger zijn durven ze nog niet en als ze ouder zijn willen ze niet meer of zijn te kritisch (of al voorzien).
pi_172984482
Ik zie steeds uiterlijk voorbij komen. Ooit had ik een onderzoek gelezen dat er sprake was van wederzijds liefde op het eerste gezicht bij 1 op de 10 koppels, zoiets kan ik herinneren. Dus wat de meeste mensen zoeken, of waar ze op wachten is een illusie?
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:15:13 #212
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172985258
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:56 schreef Yiwei het volgende:
Ik zie steeds uiterlijk voorbij komen. Ooit had ik een onderzoek gelezen dat er sprake was van wederzijds liefde op het eerste gezicht bij 1 op de 10 koppels, zoiets kan ik herinneren. Dus wat de meeste mensen zoeken, of waar ze op wachten is een illusie?
Liefde. Maar dat staat toch deels best wel los van random vrouwen aanspreken op straat? Vermoed dat de meeste van die lui gewoon druk op de bijballen hebben.
pi_172988951
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:50 schreef Grems het volgende:

[..]

Voor een deel, zeer zeker. Maar je zult het met mij eens zijn dat aan het uiterlijk veel sneller iets te veranderen valt ( kleding, geurtje, haar, iets langere termijn sporten ). Als een meid, zeer zeker in het uitgaansleven, al afknapt op het uiterlijk komen die "andere dingen" überhaupt niet aan bod.
Ja, nogal logisch, zoals jij als reactie op mij aangaf wil je voor mooie jonge vrouwen, die zijn nu eenmaal kritischer. Meid dat zegt het al. Hoe jong en aantrekkelijk ben je zelf? Blijkbaar ook niet aantrekkelijk genoeg, anders klaagde je niet over de knappe mannen die vrouwen konden aanspreken in een mortuarium.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:06:54 #214
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_172989108
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:56 schreef Yiwei het volgende:
Ik zie steeds uiterlijk voorbij komen. Ooit had ik een onderzoek gelezen dat er sprake was van wederzijds liefde op het eerste gezicht bij 1 op de 10 koppels, zoiets kan ik herinneren. Dus wat de meeste mensen zoeken, of waar ze op wachten is een illusie?
Als de verwachting 'eerste liefde op het eerste gezicht is' zal de realiteit voor velen hard aankomen. Dit kan een gevolg zijn van de welbekende romantische films die we zien en tegenwoordig ook nog de 'my life is perfect-posts op Facebook.

Zelf denk ik niet dat iedereen dit verwacht. Mijn vriendin en ik hadden dit allebei totaal niet tijdens onze eerste date. Ja, we vonden beide dat de ander er leuk uitzag, maar voor de rest hadden we 0,0 verwachtingen. (Ook wel logisch bij een Tinder-date)

Dat krijg je vanzelf als je teveel dates hebt gehad die uiteindelijk op niets uitlopen. Ik had m'n verwachtingen bijgesteld en pas vanaf de 5e date besefte ik me dat we nu op het keerpunt zaten waar het normaal besluiten er een einde aan te breien. Echter bleef het gezellig tussen ons en het hele verliefdheidsgevoel is pas vanaf toen gaan groeien.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_172989334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:06 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Als de verwachting 'eerste liefde op het eerste gezicht is' zal de realiteit voor velen hard aankomen. Dit kan een gevolg zijn van de welbekende romantische films die we zien en tegenwoordig ook nog de 'my life is perfect-posts op Facebook.

Zelf denk ik niet dat iedereen dit verwacht. Mijn vriendin en ik hadden dit allebei totaal niet tijdens onze eerste date. Ja, we vonden beide dat de ander er leuk uitzag, maar voor de rest hadden we 0,0 verwachtingen. (Ook wel logisch bij een Tinder-date)

Dat krijg je vanzelf als je teveel dates hebt gehad die uiteindelijk op niets uitlopen. Ik had m'n verwachtingen bijgesteld en pas vanaf de 5e date besefte ik me dat we nu op het keerpunt zaten waar het normaal besluiten er een einde aan te breien. Echter bleef het gezellig tussen ons en het hele verliefdheidsgevoel is pas vanaf toen gaan groeien.
awhh
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:48:08 #216
451005 Grems
Clown World
pi_172990087
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 07:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, nogal logisch, zoals jij als reactie op mij aangaf wil je voor mooie jonge vrouwen, die zijn nu eenmaal kritischer. Meid dat zegt het al. Hoe jong en aantrekkelijk ben je zelf? Blijkbaar ook niet aantrekkelijk genoeg, anders klaagde je niet over de knappe mannen die vrouwen konden aanspreken in een mortuarium.
Ik klaag niet.
pi_173001345
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:34 schreef jaha het volgende:

[..]

In mijn utopische wereld bestaat er gewoon op zondagmiddag een plaats in Nederland waar je heen kan om meisjes aan te spreken als jongen. Samen een kopje kofffie drinken is heus meer dan genoeg.
Noem eens een goede reden waarom dat nu niet gewoon kan in een parkje, winkelcentrum, koffiezaak of willekeurige andere plek waar je toevallig vrouwen tegen het lijf loopt. Toch niet omdat een aantal vrouwen, op een forum vol mensenschuwe autisten, beweert dat je ze groot onrecht aandoet, als je ze aanspreekt, wanneer ze zich daar niet urenlang specifiek voor hebben klaargemaakt en geen fles wijn achter de kiezen hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door AnanYaw op 08-08-2017 19:09:52 ]
pi_173001549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:06 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Als de verwachting 'eerste liefde op het eerste gezicht is' zal de realiteit voor velen hard aankomen. Dit kan een gevolg zijn van de welbekende romantische films die we zien en tegenwoordig ook nog de 'my life is perfect-posts op Facebook.

Zelf denk ik niet dat iedereen dit verwacht. Mijn vriendin en ik hadden dit allebei totaal niet tijdens onze eerste date. Ja, we vonden beide dat de ander er leuk uitzag, maar voor de rest hadden we 0,0 verwachtingen. (Ook wel logisch bij een Tinder-date)

Dat krijg je vanzelf als je teveel dates hebt gehad die uiteindelijk op niets uitlopen. Ik had m'n verwachtingen bijgesteld en pas vanaf de 5e date besefte ik me dat we nu op het keerpunt zaten waar het normaal besluiten er een einde aan te breien. Echter bleef het gezellig tussen ons en het hele verliefdheidsgevoel is pas vanaf toen gaan groeien.
Ik ben totaal geen 'liefde op het eerste gezicht' type. Ik heb zelfs 10 jaar lang zonder relatie gezeten puur omdat ik me met geen van de scharrels echt helemaal 100% op mijn gemak voelde. Maar de eerste date met mijn huidige vriendin was wel degelijk een soort vonk die vanaf het eerste moment oversloeg. Vanaf die date hebben we de volgende dag direct weer afgesproken en vanaf dat moment hadden we eigenlijk al min of meer 'verkering'.

Wij hadden allebei legio dates gehad die erg leuk waren maar altijd op niets zijn uitgelopen. Bij elkaar 'wisten' we gewoon vrij snel dat het anders was en daar hadden we echt geen 5 dates voor nodig.

Maar nu wil ik dit ook niet aandragen als een voorbeeld waarom onze relatie nou zo goed is verder maar het is wel degelijk mogelijk. Met mijn vorige vriendin (die van voor die 10 jaar geleden dus) duurde het inderdaad wat langer. Maar zo moeilijk is het ook niet om vrij snel te concluderen of ergens wel of niet potentie in zit, vind ik.
Conscience do cost.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:30:13 #219
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173012287
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:55 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Noem eens een goede reden waarom dat nu niet gewoon kan in een parkje, winkelcentrum, koffiezaak of willekeurige andere plek waar je toevallig vrouwen tegen het lijf loopt. Toch niet omdat een aantal vrouwen, op een forum vol mensenschuwe autisten, beweert dat je ze groot onrecht aandoet, als je ze aanspreekt, wanneer ze zich daar niet urenlang specifiek voor hebben klaargemaakt en geen fles wijn achter de kiezen hebben?
Precies! De bushalte, het zitgedeelte in het winkelcentrum, de bibliotheek.. Alle plekken zijn ideaal om vrouwen te ontmoeten. Het kernwoord hierbij vind ik 'toevallig'. Als je op deze plekken gaat jagen zal je geen succes boeken. Het spontaan en toevallig iemand tegenkomen op deze plekken is meer dan mogelijk - en in zekere zin werkt het beter dan iemand versieren in de bar. Want vrouwen, laten we eerlijk zijn, hoevaak hebben jullie met een jongen gepraat en gezoend in de bar waarvan je z'n naam de volgende ochtend alweer bent vergeten..

Een spontaan gesprek met een vreemde overdag is niet zo'n uitdaging voor de meeste. Hierbij draait het vooral om het laatste loodje wat voor de man het zwaarst weegt: In het nuchtere daglicht zeggen dat je haar vaker wilt zien en vervolgens haar contactgegevens vragen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben totaal geen 'liefde op het eerste gezicht' type. Ik heb zelfs 10 jaar lang zonder relatie gezeten puur omdat ik me met geen van de scharrels echt helemaal 100% op mijn gemak voelde. Maar de eerste date met mijn huidige vriendin was wel degelijk een soort vonk die vanaf het eerste moment oversloeg. Vanaf die date hebben we de volgende dag direct weer afgesproken en vanaf dat moment hadden we eigenlijk al min of meer 'verkering'.

Wij hadden allebei legio dates gehad die erg leuk waren maar altijd op niets zijn uitgelopen. Bij elkaar 'wisten' we gewoon vrij snel dat het anders was en daar hadden we echt geen 5 dates voor nodig.
Gaaf voorbeeld! Heerlijk om te lezen dat het zo ook kan gaan. Er is geen goed of fout in de manier hoe een goede relatie kan ontstaan. Wel mooi om te lezen dat wij aan twee redelijke uiterste zitten.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173020726
'Ieder woord aan advies is er eentje teveel'

Dat is de werktitel van mn nieuwe 508 paginas tellende boek over hoe je het beste kunt handelen.
pi_173021587
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:50 schreef Grems het volgende:

[..]

Voor een deel, zeer zeker. Maar je zult het met mij eens zijn dat aan het uiterlijk veel sneller iets te veranderen valt ( kleding, geurtje, haar, iets langere termijn sporten ). Als een meid, zeer zeker in het uitgaansleven, al afknapt op het uiterlijk komen die "andere dingen" überhaupt niet aan bod.
Yep, dat is waar. Dat aan het uiterlijk sneller (makkelijker) iets te veranderen valt. Hierin heb je zonder enige twijfel gelijk. Maar toch heb ik daar wel een aantal bedenkingen bij:

- Ik ben tégelijkertijd van mening dat dat allemaal dingen zijn die echt niet zo veel uithalen zo lang het qua uitstraling en dergelijke niet goed zit. Verandering moet toch vóóral "van binnen" komen, dat zal echt nog het meeste uithalen, zelfs wanneer het slechts om 1e indrukken gaat.

- Door je uiterlijk aan te passen met als enige of iig vóórnaamste doel te kunnen scoren, verlies je een deel van je authenticiteit en in mijn ogen zijn het juist veel van de meiden/vrouwen die wel wat in hun mars hebben, die dat vaak al snel "ruiken" en daar vervolgens op afknappen. Bovendien, mogelijk trek je op die manier ook niet de vrouwen aan die je het liefste aan zou willen trekken c.q. die het beste bij je zouden passen met het oog op 'meer'?

- In het verlengde daarvan: boven een zekere -meer universele- ondergrens qua 'lelijkheid', verschilt het echt best wel van persoon tot persoon wat men al dan niet knap en/of aantrekkelijk vind. Je kunt je uiterlijk wel aanpassen en een deel van de meiden/vrouwen zal je op die manier vast knapper/aantrekkelijker vinden en op basis daarvan ook sneller door je aangesproken willen worden, maar het kan best dat je daarmee de interesse van weer een andere groep vrouwen juist verliest, bijvoorbeeld het deel wat niet zo op 'gelikte' types valt. Goed, hierin kun je natuurlijk wel een bepaalde keuze maken, daarbij rekening houdend met het soort vrouwen dat je het liefste aan wil trekken...

Maar ja, als je tot nu toe geen enkel succes hebt met meiden/vrouwen en je moet érgens beginnen, dan zou het advies inderdaad kunnen zijn om (ook) iets aan je uiterlijk te doen. Tenminste, als je er echt redelijkerwijs vanuit mag gaan dat je 'struggles' inderdaad ook wel voor een deel -hoe klein ook- daaruit voortkomen en zo lang je aangepaste uiterlijk uiteindelijk nog maar wel (voldoende) 'als jouzelf' aanvoelt dan (zou ik zeggen). :)
Tails tell tales
pi_173022533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben totaal geen 'liefde op het eerste gezicht' type. Ik heb zelfs 10 jaar lang zonder relatie gezeten puur omdat ik me met geen van de scharrels echt helemaal 100% op mijn gemak voelde. Maar de eerste date met mijn huidige vriendin was wel degelijk een soort vonk die vanaf het eerste moment oversloeg. Vanaf die date hebben we de volgende dag direct weer afgesproken en vanaf dat moment hadden we eigenlijk al min of meer 'verkering'.

Wij hadden allebei legio dates gehad die erg leuk waren maar altijd op niets zijn uitgelopen. Bij elkaar 'wisten' we gewoon vrij snel dat het anders was en daar hadden we echt geen 5 dates voor nodig.

Maar nu wil ik dit ook niet aandragen als een voorbeeld waarom onze relatie nou zo goed is verder maar het is wel degelijk mogelijk. Met mijn vorige vriendin (die van voor die 10 jaar geleden dus) duurde het inderdaad wat langer. Maar zo moeilijk is het ook niet om vrij snel te concluderen of ergens wel of niet potentie in zit, vind ik.
Leuk/bijzonder hoe dat tussen jou en je (huidige) vriendin verlopen is en heel veel liefde en geluk nog samen. :)

Imo zijn er verschillende stadia te benoemen in het hele 'liefdesproces' en over de hele linie bekeken ben ik zélf vooralsnog juist erg langzaam in de liefde gebleken, maar in alle gevallen dat ik uiteindelijk heel erg verliefd werd (zó erg dat ik op een gegeven moment niet zo veel controle meer over mijn gevoelens had, waar dat eerder nog wel het geval was), was er eigenlijk vrij snel al wel 'iets', dus ben het (ergens) met dat dikgedrukte op zich toch wel eens...
Tails tell tales
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:59:45 #223
451005 Grems
Clown World
pi_173030716
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:08 schreef Forbry het volgende:

[..]Tenminste, als je er echt redelijkerwijs vanuit mag gaan dat je 'struggles' inderdaad ook wel voor een deel -hoe klein ook- daaruit voortkomen en zo lang je aangepaste uiterlijk uiteindelijk nog maar wel (voldoende) 'als jouzelf' aanvoelt dan (zou ik zeggen). :)
Daar mag je redelijkerwijs vanuit gaan.

pi_173030954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar mag je redelijkerwijs vanuit gaan.

[ afbeelding ]
Eén of ander 'aspiring model' krijgt online aandacht van vrouwen vanwege zijn uiterlijk. Tja, zo nietszeggend dat ik er echt helemaal niks mee kan. :')
Tails tell tales
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:11:30 #225
451005 Grems
Clown World
pi_173031040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eén of ander 'aspiring model' krijgt online aandacht van vrouwen vanwege zijn uiterlijk. Tja, zo nietszeggend dat ik er echt helemaal niks mee kan. :')
Gezien je voortdurende bagatelliseren van de rol en het belang van uiterlijk leek het mij wel een grappig/relevant overzichtje.

Je stelling is dat mannen met een minder uiterlijk maar dezelfde omschrijving dezelfde reacties zouden krijgen?
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:24:27 #226
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173031310
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:11 schreef Grems het volgende:

[..]

Gezien je voortdurende bagatelliseren van de rol en het belang van uiterlijk leek het mij wel een grappig/relevant overzichtje.

Je stelling is dat mannen met een minder uiterlijk maar dezelfde omschrijving dezelfde reacties zouden krijgen?
Niemand bagatelliseert hier de rol van het uiterlijk. Jij overdrijft die rol, verheft het tot bijna het enige en zeker het belangrijkste.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173031311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:11 schreef Grems het volgende:

[..]

Gezien je voortdurende bagatelliseren van de rol en het belang van uiterlijk leek het mij wel een grappig/relevant overzichtje.

Je stelling is dat mannen met een minder uiterlijk maar dezelfde omschrijving dezelfde reacties zouden krijgen?
Nee, dat is mijn stelling helemaal niet en er zal geen enkele vrouw ontkennen dat ook vrouwen naar uiterlijk kijken en daar soms ook op reageren zoals hier geschetst .. Maar dit is niet te vergelijken met IRL-situaties waarbij zowel die vrouwen als die jongen meer dan alleen een foto zijn, waarbij er ook een hele hoop andere dingen een rol gaan spelen dan alleen het 'plaatje'. Bovendien had ik al aangegeven dat bij 1e indrukken uiterlijk zeker wel een belangrijke rol speelt. Echter, er zijn maar weinig mannen die met aanpassingen qua uiterlijk van 'lelijk' of 'gemiddeld' naar 'model' gaan, dus ook in die zin slaat dit voorbeeld nergens op.
Tails tell tales
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:30:12 #228
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173031459
By the way. Ik heb aanspreken buiten uitgaansgelegenheden nooit als probleem gezien.
Wel hield en hou ik niet van opdringerig gedrag. Maar leuk een praatje aanknopen vind ik juist wel een pluspunt. Het moet er alleen niet te dik bovenop liggen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:44:08 #229
451005 Grems
Clown World
pi_173031781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn stelling helemaal niet en er zal geen enkele vrouw ontkennen dat ook vrouwen naar uiterlijk kijken en daar soms ook op reageren zoals hier geschetst .. Maar dit is niet te vergelijken met IRL-situaties waarbij zowel die vrouwen als die jongen meer dan alleen een foto zijn, waarbij er ook een hele hoop andere dingen een rol gaan spelen dan alleen het 'plaatje'. Bovendien had ik al aangegeven dat bij 1e indrukken uiterlijk zeker wel een belangrijke rol speelt. Echter, er zijn maar weinig mannen die met aanpassingen qua uiterlijk van 'lelijk' of 'gemiddeld' naar 'model' gaan, dus ook in die zin slaat dit voorbeeld nergens op.
Zeer zeker wel.

Dat laatste klopt inderdaad.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niemand bagatelliseert hier de rol van het uiterlijk. Jij overdrijft die rol, verheft het tot bijna het enige en zeker het belangrijkste.
Dat is het. Met een goed uiterlijk heb je 80 punten voorsprong.

quote:
"Tenminste, als je er echt redelijkerwijs vanuit mag gaan dat je 'struggles' inderdaad ook wel voor een deel -hoe klein ook- daaruit voortkomen"
Forby zwaait heen en weer tussen toegeven dat uiterlijk een aanzienlijke factor is en citaten zoals hierboven.
pi_173031885
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Zeer zeker wel.

Dat laatste klopt inderdaad.

[..]

Dat is het. Met een goed uiterlijk heb je 80 punten voorsprong.

[..]

Forby zwaait heen en weer tussen toegeven dat uiterlijk een aanzienlijke factor is en citaten zoals hierboven.
Ik zwaai niet heen en weer, jij ziet de nuances die er zijn gewoon niet.

Maar goed, heb niet het idee dat één van ons hier wijzer van gaat worden en ik weet zelf wel wat ik zoal wel/niet om mij heen zie gebeuren, dus laat het hierbij.
Tails tell tales
pi_173034091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar mag je redelijkerwijs vanuit gaan.

[ afbeelding ]
Ik vond die gast en die meiden echt niet boeiend/veelzeggend genoeg om de hele tekst te gaan zitten lezen, maar vanuit een ander topic kreeg ik mee, dat in de tekst ook staat vermeld dat hij een kinderverkrachter is. Ik begrijp wat je hiermee denkt te kunnen aantonen, maar imo maakt dat dit voorbeeld alleen maar nóg minder serieus te nemend. :')
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:02:36 #232
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173034187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:44 schreef Grems het volgende:
Dat is het. Met een goed uiterlijk heb je 80 punten voorsprong.
Tinder is natuurlijk niet bedoeld om persoonlijkheden met elkaar te vergelijken. In die context lijkt uiterlijk inderdaad een van de meest doorslaggevende factoren.

Misschien is dat het ook, maar dan alléén om een eerste date te initiëren. Vervolgens ligt de focus op het innerlijk en zal je dus door de mand vallen als blijkt dat je jezelf voordoet als iemand anders.

Kan gebeuren met mannen die zichzelf als de nieuwe James Bond presenteren, maar eigenlijk verdrinken in hun eigen onzekerheid. Qua vrouwen idem ditto natuurlijk.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173034530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:02 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Tinder is natuurlijk niet bedoeld om persoonlijkheden met elkaar te vergelijken. In die context lijkt uiterlijk inderdaad een van de meest doorslaggevende factoren.

Misschien is dat het ook, maar dan alléén om een eerste date te initiëren. Vervolgens ligt de focus op het innerlijk en zal je dus door de mand vallen als blijkt dat je jezelf voordoet als iemand anders.

Kan gebeuren met mannen die zichzelf als de nieuwe James Bond presenteren, maar eigenlijk verdrinken in hun eigen onzekerheid. Qua vrouwen idem ditto natuurlijk.
Plus dat wat foto's zien niet te vergelijken is met iemand IRL zien/meemaken, ook qua 1e indruk (die logischerwijs idd vooral op het uiterlijk gericht zal zijn).
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:36:39 #234
451005 Grems
Clown World
pi_173037069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vond die gast en die meiden echt niet boeiend/veelzeggend genoeg om de hele tekst te gaan zitten lezen, maar vanuit een ander topic kreeg ik mee, dat in de tekst ook staat vermeld dat hij een kinderverkrachter is. Ik begrijp wat je hiermee denkt te kunnen aantonen, maar imo maakt dat dit voorbeeld alleen maar nóg minder serieus te nemend. :')


_O_ _O_ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:02 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Tinder is natuurlijk niet bedoeld om persoonlijkheden met elkaar te vergelijken. In die context lijkt uiterlijk inderdaad een van de meest doorslaggevende factoren.

Misschien is dat het ook, maar dan alléén om een eerste date te initiëren. Vervolgens ligt de focus op het innerlijk en zal je dus door de mand vallen als blijkt dat je jezelf voordoet als iemand anders.

Kan gebeuren met mannen die zichzelf als de nieuwe James Bond presenteren, maar eigenlijk verdrinken in hun eigen onzekerheid. Qua vrouwen idem ditto natuurlijk.
Dat is het ook. Tinder is simpelweg een uitvergroting van de dagelijkse realiteit, als vrouwen onaantrekkelijke mannen met evenveel gemak weg konden swipen op straat of in het nachtleven zou het precies zo gebeuren.

Na een preselectie op uiterlijk. Ik begrijp het doel van deze post niet zo goed, wij zijn het met elkaar eens. Overigens is een voldoende aantrekkelijk uiterlijk ruimschoots compensatie voor een hele reeks aan karakterfouten.
pi_173037429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:36 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_

[..]
Deze gast kende ik al. Blijf je doorgaan met van die wat infantiele, nietszeggende voorbeelden te geven? Ik ben daar zelf iig wel klaar mee...
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:35:51 #236
451005 Grems
Clown World
pi_173038374
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Deze gast kende ik al. Blijf je doorgaan met van die wat infantiele, nietszeggende voorbeelden te geven? Ik ben daar zelf iig wel klaar mee...
Dat zei je gisteren ook inderdaad, je hoeft niet te reageren.
pi_173038435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:35 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat zei je gisteren ook inderdaad, je hoeft niet te reageren.
Ik kwam vandaag pas achter dat 'kinderverkrachter' in de tekst van je 1e vb, vandaar dat er toch nog even een reactie kwam. :)
Tails tell tales
pi_173038476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is het. Met een goed uiterlijk heb je 80 punten voorsprong.
Mensen die dit soort dingen zeggen lopen meestal 80 punten achter qua persoonlijkheid.
Conscience do cost.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:48:09 #239
451005 Grems
Clown World
pi_173038577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Mensen die dit soort dingen zeggen lopen meestal 80 punten achter qua persoonlijkheid.
Mensen met dermate slechte genen dat ze een goede baan/schoon strafblad/persoonlijkheid/intellect nodig hebben :')

C O P E
pi_173038720
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Mensen met dermate slechte genen dat ze een goede baan/schoon strafblad/persoonlijkheid/intellect nodig hebben :')

C O P E
Geloof het of niet, als woest aantrekkelijke dude heb ik dat net zo goed nodig wil ik een beetje kwaliteit kunnen krijgen in de vrouwenmarkt. De degelijke vrouwen kijken daar net zo goed naar natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_173038914
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Mensen met dermate slechte genen dat ze een goede baan/schoon strafblad/persoonlijkheid/intellect nodig hebben :')

C O P E
Sowieso schoon strafblad. :') Ik heb nog nooit een VOG hoeven overleggen op een date, maar misschien ben ik wel gewoon heel lekker.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:37:11 #242
451005 Grems
Clown World
pi_173040914
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Geloof het of niet, als woest aantrekkelijke dude heb ik dat net zo goed nodig wil ik een beetje kwaliteit kunnen krijgen in de vrouwenmarkt. De degelijke vrouwen kijken daar net zo goed naar natuurlijk.
Ongetwijfeld. Allemaal van secundair belang. Zonder je sterke genen/uiterlijk kreeg je significant minder kans om al die andere eigenschappen te laten zien.
pi_173040931
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Allemaal van secundair belang. Zonder je sterke genen/uiterlijk kreeg je significant minder kans om al die andere eigenschappen te laten zien.
Nah. Daar is alleen karakter voor vereist.
Conscience do cost.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:39:32 #244
451005 Grems
Clown World
pi_173040963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Nah. Daar is alleen karakter voor vereist.
Maar natuurlijk.
pi_173041325
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:43 schreef Lunatiek het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je uitsluitend op uiterlijk een telefoonnummer zou willen regelen. Ik zou toch minstens op enige belangstelling van de vrouw wachten, al is het maar een blik in mijn richting, voor ik überhaupt contact zou zoeken.
Je kunt wel handig inspelen op wat gemiddelde waarden van vrouwen, zoals de neiging tot zorgzaamheid en aardig gevonden worden (naast de gewone sociale interactie van elk mens), maar ben je echt een held als je op die manier een neukertje wilt regelen?
Ik heb mijn haren verloren en bovenop ben ik kaal. Om deze reden scheer ik met de tondeuze alles kaal. Denk je nou werkelijk dat er ook maar EEN vrouw is die naar mij kijkt? Ik heb het getest. En ik zal toch echt zelf op vrouwen af moeten stappen. Ik lijk net een of andere boze beveiliger, ik zie er intimiderend uit etc. Ik ben pas 24.


Ook al lijlkt het alsof ze in het begin geen interesse toont of je "lelijk" vind. Dus het slaat nergens op wat je zegt. Als ik zelf geen actie onderneem gebeurt er helemaal NIKS. Dus ik ben iemand die actief achter de vrouwen aangaat. En ik ben geen PUA gast, ik ben gewoon mezelf, en wie dat aanstaat daar ga ik mee verder. En wie dat niet aanstaat wens ik nog een prettige dag. Maar ik wordt vaker afgewezen dan dat er meiden zijn die me leuk vinden. En dat mag ook. Ik snap heel goed dat kaalheid mensen onaantrekkelijker maken. Maarja ik zet gewoon door.

Niks geen PUA shit, gewoon gesprek aanknopen en mijn authentieke persoonlijkheid naar voren proberen te brengen.
pi_173041681
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 07:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dan geloof je wat je wilt geloven. Ik zou nooit "met tegenzin genoegen met iemand nemen". Maar goed, je had mijn andere post niet gelezen, want dan wist je dat dit niet op mij van toepassing was.

[..]

Een standaardformule die, je zegt het zelf al, vooral werkt bij 18jarigen.

[..]

Horen die ook allemaal tot jouw eigen gebied qua wat je aantrekkelijk genoeg vind om te daten?

[..]

a. Door het innerlijk van mannen te leren kennen, waardoor het instinct voortaan wordt overschreven met hun uiterlijke eigenschappen als ze qua innerlijk mooi genoeg zijn
B. Wordt het een fetisj, dan is ook dit oppervlakkig

[..]

Komt niet door testosteren maar door een andere androgen, geloof ik. Dus dat zou het wel kunnen verklaren. Edit: wat ik op internet lees is de androgen die kaalheid veroorzaakt juist de sterkere vorm. Mannen met haar die beetje kalend zijn :P liefst met foute gel. Ja sorry val nu eenmaal op criminelen, ze moeten minstens een bank beroofd hebben wil ik erop vallen, houd niet van fatsoenlijke mannen.
Ik heb mijn mooie volle haarbos verloren op mijn 18e. Bovenop ben ik kaal, daardoor scheer ik mezelf ook helemaal kaal want zo'n kransje ziet er niet uit. Ik ben nu 24.

Ik kan je 1 ding vertellen: het is een fabeltje dat kaalheid wordt veroorzaakt door "testosteron" of door dat andere "androgen" wat jij bedoelt. Dat andere hormoon is Dihydrotestosteron aka DHT. Het ligt veeeel complexer dan dat en dat kan ik je niet allemaal uitleggen in een post. Dus dat kalende mannen zogenaamde "potenter" of "mannelijker" zijn is de grootste bullshit ever.

JA ik spreek vrouwen aan. Op straat, feestjes, uitgaan, school, vakantie, you name it. Waarom? Omdat als ik zelf geen actie onderneem er ook helemaal NIKS gebeurd. Denk je nou werkelijk dat er ook maar 1 dame is die op mij af stapt? Of naar me kijkt? De (jonge) meiden van nu willen toch echt iemand met haar. Ik zie eruit alsof ik 29 ben. Vaak schatten mensen mij ouder in. Ik kan hier wel om gaan zitten janken maar dat brengt me ook niet verder. Feit is dat kalende of geheel kale mannen op jonge leeftijd per definitie onaantrekkelijker worden gezien. Ik maak het aan den lijve mee. Ik weet hoe ik eruit zag toen ik nog haar had, en meisjes regelen gebeurde zonder moeite, ZONDER PUA,

Ik kan mezelf isoleren en niet meer buiten komen etc, nou dan weet ik 100% dat ik voor altijd alleen zal blijven. Maar nee ik bekijk het positief, en ik ga zelf actief achter de vrouwen aan.

Moet er wel bijzeggen dat jij echt heel erg verbitterd bent ten opzichte van mannen... Ik moet eerlijk toegeven dat het voor mij ook moeilijk is en het is easy om dan maar vrouwen te gaan haten. Want oppervlakkig dit, 18+ meiden willen volle bos baar etc, maar ik blijf positief. En anders maar alleen tegenwoordig is iedereen alleen :')
pi_173041882
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:43 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mijn omgeving bestaat voor een groot deel uit universitair geschoolde, 'succesvolle' vrouwen en ja, die zijn inderdaad nog wel eens (te) kritisch, maar vaak is dat juist op andere vlakken dan het uiterlijk...
Zó de nadruk op uiterlijk leggen is volgens mij vooral iets voor de wat 'minder begaafden' en de ordinaire types van deze wereld...
Uhm, ik weet niet op welke planeet jij leeft, maar er worden genoeg afwijzingen mbt uiterlijk gedaan door "universitair geschoolde" vrouwen ;) Ook hele nette vrouwen leggen de nadruk op uiterlijk. Ik ben daar het levende bewijs van.

Slaat nergens op om bepaalde groeperingen daarvoor aan te wijzen. Een vrouw is en blijft een vrouw. Of ze nou WO of vmbo geschoold is.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:57:04 #248
451005 Grems
Clown World
pi_173042525
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:28 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Uhm, ik weet niet op welke planeet jij leeft, maar er worden genoeg afwijzingen mbt uiterlijk gedaan door "universitair geschoolde" vrouwen ;) Ook hele nette vrouwen leggen de nadruk op uiterlijk. Ik ben daar het levende bewijs van.

Slaat nergens op om bepaalde groeperingen daarvoor aan te wijzen. Een vrouw is en blijft een vrouw. Of ze nou WO of vmbo geschoold is.
Nee man, vanaf een bepaald opleidingsniveau doen externe tekenen van gezondheid en sterke genen er niet meer toe.
pi_173042539
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:39 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
Kan je ook oefenen. Of je kan blijven klagen op de internets natuurlijk, misschien levert dat ook bitches op.
Conscience do cost.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:07:12 #250
451005 Grems
Clown World
pi_173042691
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Kan je ook oefenen. Of je kan blijven klagen op de internets natuurlijk, misschien levert dat ook bitches op.
Waar klaag ik dan?
pi_173042718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:07 schreef Grems het volgende:

[..]

Waar klaag ik dan?
Je hebt gelijk. Het is meer zielig doen.
Conscience do cost.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:12:12 #252
451005 Grems
Clown World
pi_173042770
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het is meer zielig doen.
Waar dan? Ik heb er geen enkel probleem mee.
pi_173046778
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Geloof het of niet, als woest aantrekkelijke dude heb ik dat net zo goed nodig wil ik een beetje kwaliteit kunnen krijgen in de vrouwenmarkt. De degelijke vrouwen kijken daar net zo goed naar natuurlijk.
Paljas :P

Maar ja, dat dus en ook wat je in post #238 schreef... ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:28 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Uhm, ik weet niet op welke planeet jij leeft, maar er worden genoeg afwijzingen mbt uiterlijk gedaan door "universitair geschoolde" vrouwen ;) Ook hele nette vrouwen leggen de nadruk op uiterlijk. Ik ben daar het levende bewijs van.

Slaat nergens op om bepaalde groeperingen daarvoor aan te wijzen. Een vrouw is en blijft een vrouw. Of ze nou WO of vmbo geschoold is.
Schreef ik als reactie en bij nader inzien een beetje onhandig, omdat het nu lijkt alsof ik een bepaald type mens standaard aan een zeker 'papiertje' koppel en dat is in mijn ogen lang niet altijd terecht. Maar in mijn ogen is het wél een bepaald -en nogal eens niet zo intelligent- type mens, dat náást naar het uiterlijk (dat meenemen in het geheel doet praktisch élke vrouw/man wel, dat wordt echt nergens ontkend) nauwelijks nog naar andere zaken kijkt en voor wie dat bijna de enige factor is om te bepalen of iemand al dan niet aantrekkelijk is...

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee man, vanaf een bepaald opleidingsniveau doen externe tekenen van gezondheid en sterke genen er niet meer toe.
Hierover spreken i.p.v. het gewoon over een knap en/of aantrekkelijk uiterlijk hebben :')
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:36:03 #254
451005 Grems
Clown World
pi_173047077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:22 schreef Forbry het volgende:
Hierover spreken i.p.v. het gewoon over een knap en/of aantrekkelijk uiterlijk hebben :')
Dat is om aan te tonen hoe absurd de stelling is dat vooral een bepaald segment van de ( vrouwelijke ) bevolking naar het uiterlijk kijkt.
pi_173047425
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Mensen die dit soort dingen zeggen lopen meestal 80 punten achter qua persoonlijkheid.
Jij lult uit je nek. Ik zag er heel goed uit toen ik nog haar had. Niet om arrogant te doen, maar meisjes regelen was geen probleem.

Nu ben ik kaalgeschoren. Ik moet nu 10000 x harder mijn best doen om op hetzelfde niveau mee te komen qua meiden versieren / relaties.

Ben 24 jaar. Mensen denken dat ik 30-35 ben. Kan zo doorgaan als een of andere lompe beveiliger van 2x2 meter

Mensen die er goed uitzien lopen idd 80 punten voor.
Het is niet anders. Ik accepteer het en ik ga door.
pi_173047578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee man, vanaf een bepaald opleidingsniveau doen externe tekenen van gezondheid en sterke genen er niet meer toe.
Dan moet ik nog even "dooroefenen". Tot nu toe weinig echt succes 😂

Wat doet er dan wel toe vanaf een bepaald opleidingsniveau? Je bedoelt hbo+ ? Kijken die dan naar je diploma/cijferlijst en welke studie je hebt gedaan en je bruto jaarsalaris?
pi_173052485
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:56 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dan moet ik nog even "dooroefenen". Tot nu toe weinig echt succes 😂

Wat doet er dan wel toe vanaf een bepaald opleidingsniveau? Je bedoelt hbo+ ? Kijken die dan naar je diploma/cijferlijst en welke studie je hebt gedaan en je bruto jaarsalaris?
Oh. Zit je nog op school? Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_173053986
quote:
11s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:35 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Oh. Zit je nog op school? Hoe oud ben je eigenlijk?
Ja ik zit nog op school. Ik ben 24. 😂
pi_173064323
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:18 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja ik zit nog op school. Ik ben 24. 😂
Oh, oké. Ik had met 24 jaar wel verwacht dat je je wilde haren had verloren.
pi_173078260
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:17 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Oh, oké. Ik had met 24 jaar wel verwacht dat je je wilde haren had verloren.
Ik heb ze inderdaad ook letterlijk verloren. Ik ben vanaf me 18e al kaal door mannelijke erfelijke haaruitval. Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken zeggen ze wel eens.

Maar hoezo had je dat dan al verwacht? Hoe oud ben jij dan? En van wie moet ik mezelf in een zogenaamd keurslijf proppen wat de maatschappij graag ziet? Denk je nou werkelijk dat dat mij wat gaat opleveren?
pi_173079279
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:58 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik heb mijn haren verloren en bovenop ben ik kaal. Om deze reden scheer ik met de tondeuze alles kaal. Denk je nou werkelijk dat er ook maar EEN vrouw is die naar mij kijkt? Ik heb het getest. En ik zal toch echt zelf op vrouwen af moeten stappen. Ik lijk net een of andere boze beveiliger, ik zie er intimiderend uit etc. Ik ben pas 24.


Ook al lijlkt het alsof ze in het begin geen interesse toont of je "lelijk" vind. Dus het slaat nergens op wat je zegt. Als ik zelf geen actie onderneem gebeurt er helemaal NIKS. Dus ik ben iemand die actief achter de vrouwen aangaat. En ik ben geen PUA gast, ik ben gewoon mezelf, en wie dat aanstaat daar ga ik mee verder. En wie dat niet aanstaat wens ik nog een prettige dag. Maar ik wordt vaker afgewezen dan dat er meiden zijn die me leuk vinden. En dat mag ook. Ik snap heel goed dat kaalheid mensen onaantrekkelijker maken. Maarja ik zet gewoon door.

Niks geen PUA shit, gewoon gesprek aanknopen en mijn authentieke persoonlijkheid naar voren proberen te brengen.
Meer dan genoeg vrouwen die een boze beveiliger zeer aantrekkelijk vinden..

Dat vrouwen niet naar je kijken ligt echt niet aan het feit dat je kaal bent..
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:37:11 #262
451005 Grems
Clown World
pi_173081952
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Meer dan genoeg vrouwen die een boze beveiliger zeer aantrekkelijk vinden..

Dat vrouwen niet naar je kijken ligt echt niet aan het feit dat je kaal bent..
Scheer jezelf kaal.
pi_173082348
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vond die gast en die meiden echt niet boeiend/veelzeggend genoeg om de hele tekst te gaan zitten lezen, maar vanuit een ander topic kreeg ik mee, dat in de tekst ook staat vermeld dat hij een kinderverkrachter is. Ik begrijp wat je hiermee denkt te kunnen aantonen, maar imo maakt dat dit voorbeeld alleen maar nóg minder serieus te nemend. :')
Naast de vermelding kinderverkrachter had hij iets meer op zijn kerfstokje :)
Maar hij is onder andere veroordeeld tot statutory rape ( sex met een minderjarige )
Alleen is dat in de VS nogal een vage term <voor ons> omdat hij op dat moment 20 was, en zijn vriendin 17.
Die aanklacht is erbij geschoven om zijn veroordeling zeker te stellen, de sex was wederzijds vrijwillig, alleen vonden de advocaten van de tegenpartij dat niet.
Rare mensen daar in de VS hoor :+
pi_173083384
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Meer dan genoeg vrouwen die een boze beveiliger zeer aantrekkelijk vinden..

Dat vrouwen niet naar je kijken ligt echt niet aan het feit dat je kaal bent..
Toen ik nog haar had kreeg ik veel meer aanspraak. Veel meer aandacht. Ik hoefde niks te doen, maar nu is het wel heel anders als je met een kale kop rondloopt. Dit zijn mijn ervaringen tot nu toe. Ik kan beter vrouwen van 30-35 daten ofzo😂😂 Misschien heb ik niet meer de uitstraling die ik had toen ik nog haar had. Achja je kan niet alles hebben in het leven. Mijn focus ligt nu op studie.
pi_173184196
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:16 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik heb mijn mooie volle haarbos verloren op mijn 18e. Bovenop ben ik kaal, daardoor scheer ik mezelf ook helemaal kaal want zo'n kransje ziet er niet uit. Ik ben nu 24.

Ik kan je 1 ding vertellen: het is een fabeltje dat kaalheid wordt veroorzaakt door "testosteron" of door dat andere "androgen" wat jij bedoelt. Dat andere hormoon is Dihydrotestosteron aka DHT. Het ligt veeeel complexer dan dat en dat kan ik je niet allemaal uitleggen in een post. Dus dat kalende mannen zogenaamde "potenter" of "mannelijker" zijn is de grootste bullshit ever.

JA ik spreek vrouwen aan. Op straat, feestjes, uitgaan, school, vakantie, you name it. Waarom? Omdat als ik zelf geen actie onderneem er ook helemaal NIKS gebeurd. Denk je nou werkelijk dat er ook maar 1 dame is die op mij af stapt? Of naar me kijkt? De (jonge) meiden van nu willen toch echt iemand met haar. Ik zie eruit alsof ik 29 ben. Vaak schatten mensen mij ouder in. Ik kan hier wel om gaan zitten janken maar dat brengt me ook niet verder. Feit is dat kalende of geheel kale mannen op jonge leeftijd per definitie onaantrekkelijker worden gezien. Ik maak het aan den lijve mee. Ik weet hoe ik eruit zag toen ik nog haar had, en meisjes regelen gebeurde zonder moeite, ZONDER PUA,

Ik kan mezelf isoleren en niet meer buiten komen etc, nou dan weet ik 100% dat ik voor altijd alleen zal blijven. Maar nee ik bekijk het positief, en ik ga zelf actief achter de vrouwen aan.

Moet er wel bijzeggen dat jij echt heel erg verbitterd bent ten opzichte van mannen... Ik moet eerlijk toegeven dat het voor mij ook moeilijk is en het is easy om dan maar vrouwen te gaan haten. Want oppervlakkig dit, 18+ meiden willen volle bos baar etc, maar ik blijf positief. En anders maar alleen tegenwoordig is iedereen alleen :')
Oh oke, dan heb ik weer wat geleerd. Jammer dat je zo vroeg je haar bent verloren. Dat is vreemd op zo'n jonge leeftijd. Ik neem aan dat je al de nodige middelen hebt geprobeert die niet werkten. Dan is het goed dat je je hoofd maar gewoon kaal hebt geschoren. Ik geloof ook best dat je nu minder gewild bent onder bepaalde doelgroepen die niet op het type beveiliger vallen. Ik zeg nergens dat vrouwen niet oppervlakkig kunnen zijn. Ik bedoelde alleen maar dat je een niche moet vinden van vrouwen mannen die kale mannen juist sexy vinden. Denk je dat de meesten geen moeite hoeven te doen om als aantrekkelijk te worden gezien? Of dat als een gemiddeld mens aantrekkelijk gevonden wil worden, deze niet naar een niche doelgroep moet zoeken die daadwerkelijk zit te wachten op die persoon? Het is normaal dat vrouwen meestal niet op mannen afstappen. Je had het waarschijnlijk gewoon beter dan de meesten toen je nog haar had, en nu kun je er niet aan wennen nu je niet meer in die bovengemiddelde positie zit. Mannen stappen nooit op mij af als ik ga stappen, nooit. Ook toen ik jonger was wilden ze altijd mijn vriendinnen. En ik ben al zeg ik het zelf niet lelijk. Maar ik voldoe gewoon niet aan het plaatje dat de gemiddelde man aantrekkelijk genoeg vind om op af te stappen, maakt niet uit hoe goed ik me verzorg en hoe lang ik mijn haar laat groeien. Irritant, maar het leven is meer dan sjans hebben van vreemden. Je bent positief en dat is goed, maar je zit nog wel met dit probleem aan je post te merken. Ik denk dat je nog wel wat meer zelf acceptatie kunt gebruiken. Ik ben inderdaad verbitterd voor een deel. Het interesseert me niet en ik schaam me er niet voor. Het is voor mij gedeeltelijk gewoon een logische keuze om niet enthousiast te zijn over mannen. . Zelfs de mannen die mij aantrekkelijk vonden, vonden mij nooit zo aantrekkelijk dat het hen belette mij te dumpen (en nee dit waren geen criminelen). Ik heb geen oordeel over onbekende mannen als persoon, maar ik zal nooit meer op ze afstappen met als doel flirten. Waarom zou ik in godsnaam moeite doen voor iemand die mij minder aantrekkelijk vind dan dat ik mezelf vind en mij minder waardeert dan in theorie mogelijk zou zijn. Ik houd in het algemeen gewoon niet van mannen, voor mij hebben ze als soort afgedaan. ja ik kan ook pisitief zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-08-2017 15:22:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173195248
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh oke, dan heb ik weer wat geleerd. Jammer dat je zo vroeg je haar bent verloren. Dat is vreemd op zo'n jonge leeftijd. Ik neem aan dat je al de nodige middelen hebt geprobeert die niet werkten. Dan is het goed dat je je hoofd maar gewoon kaal hebt geschoren. Ik geloof ook best dat je nu minder gewild bent onder bepaalde doelgroepen die niet op het type beveiliger vallen. Ik zeg nergens dat vrouwen niet oppervlakkig kunnen zijn. Ik bedoelde alleen maar dat je een niche moet vinden van vrouwen mannen die kale mannen juist sexy vinden. Denk je dat de meesten geen moeite hoeven te doen om als aantrekkelijk te worden gezien? Of dat als een gemiddeld mens aantrekkelijk gevonden wil worden, deze niet naar een niche doelgroep moet zoeken die daadwerkelijk zit te wachten op die persoon? Het is normaal dat vrouwen meestal niet op mannen afstappen. Je had het waarschijnlijk gewoon beter dan de meesten toen je nog haar had, en nu kun je er niet aan wennen nu je niet meer in die bovengemiddelde positie zit. Mannen stappen nooit op mij af als ik ga stappen, nooit. Ook toen ik jonger was wilden ze altijd mijn vriendinnen. En ik ben al zeg ik het zelf niet lelijk. Maar ik voldoe gewoon niet aan het plaatje dat de gemiddelde man aantrekkelijk genoeg vind om op af te stappen, maakt niet uit hoe goed ik me verzorg en hoe lang ik mijn haar laat groeien. Irritant, maar het leven is meer dan sjans hebben van vreemden. Je bent positief en dat is goed, maar je zit nog wel met dit probleem aan je post te merken. Ik denk dat je nog wel wat meer zelf acceptatie kunt gebruiken. Ik ben inderdaad verbitterd voor een deel. Het interesseert me niet en ik schaam me er niet voor. Het is voor mij gedeeltelijk gewoon een logische keuze om niet enthousiast te zijn over mannen. . Zelfs de mannen die mij aantrekkelijk vonden, vonden mij nooit zo aantrekkelijk dat het hen belette mij te dumpen (en nee dit waren geen criminelen). Ik heb geen oordeel over onbekende mannen als persoon, maar ik zal nooit meer op ze afstappen met als doel flirten. Waarom zou ik in godsnaam moeite doen voor iemand die mij minder aantrekkelijk vind dan dat ik mezelf vind en mij minder waardeert dan in theorie mogelijk zou zijn. Ik houd in het algemeen gewoon niet van mannen, voor mij hebben ze als soort afgedaan. ja ik kan ook pisitief zijn.
pi_173196087
Gebrek aan haar is een slecht excuus.
Conscience do cost.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:49:06 #268
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_173365646
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh oke, dan heb ik weer wat geleerd. Jammer dat je zo vroeg je haar bent verloren. Dat is vreemd op zo'n jonge leeftijd. Ik neem aan dat je al de nodige middelen hebt geprobeert die niet werkten. Dan is het goed dat je je hoofd maar gewoon kaal hebt geschoren. Ik geloof ook best dat je nu minder gewild bent onder bepaalde doelgroepen die niet op het type beveiliger vallen. Ik zeg nergens dat vrouwen niet oppervlakkig kunnen zijn. Ik bedoelde alleen maar dat je een niche moet vinden van vrouwen mannen die kale mannen juist sexy vinden. Denk je dat de meesten geen moeite hoeven te doen om als aantrekkelijk te worden gezien? Of dat als een gemiddeld mens aantrekkelijk gevonden wil worden, deze niet naar een niche doelgroep moet zoeken die daadwerkelijk zit te wachten op die persoon? Het is normaal dat vrouwen meestal niet op mannen afstappen. Je had het waarschijnlijk gewoon beter dan de meesten toen je nog haar had, en nu kun je er niet aan wennen nu je niet meer in die bovengemiddelde positie zit. Mannen stappen nooit op mij af als ik ga stappen, nooit. Ook toen ik jonger was wilden ze altijd mijn vriendinnen. En ik ben al zeg ik het zelf niet lelijk. Maar ik voldoe gewoon niet aan het plaatje dat de gemiddelde man aantrekkelijk genoeg vind om op af te stappen, maakt niet uit hoe goed ik me verzorg en hoe lang ik mijn haar laat groeien. Irritant, maar het leven is meer dan sjans hebben van vreemden. Je bent positief en dat is goed, maar je zit nog wel met dit probleem aan je post te merken. Ik denk dat je nog wel wat meer zelf acceptatie kunt gebruiken. Ik ben inderdaad verbitterd voor een deel. Het interesseert me niet en ik schaam me er niet voor. Het is voor mij gedeeltelijk gewoon een logische keuze om niet enthousiast te zijn over mannen. . Zelfs de mannen die mij aantrekkelijk vonden, vonden mij nooit zo aantrekkelijk dat het hen belette mij te dumpen (en nee dit waren geen criminelen). Ik heb geen oordeel over onbekende mannen als persoon, maar ik zal nooit meer op ze afstappen met als doel flirten. Waarom zou ik in godsnaam moeite doen voor iemand die mij minder aantrekkelijk vind dan dat ik mezelf vind en mij minder waardeert dan in theorie mogelijk zou zijn. Ik houd in het algemeen gewoon niet van mannen, voor mij hebben ze als soort afgedaan. ja ik kan ook pisitief zijn.
Ik kreeg ook nooit veel aandacht met het uitgaan en mijn vriendin altijd wel. Vond dat zelf wel grappig hoe vaak ik wel aangesproken ben omdat ze zo makkelijk bij mijn vriendin in de buurt konden komen. Ook wel eens gehad dat ze probeerden mijn vriendin te versieren en toen dat niet lukte ze mij probeerden te versieren. Nu zat ik gewoon ook niet op sex te wachten maar ik wilde gewoon een echte relatie dus ik vond het altijd wel handig.

Tot mijn huidige man, die zag mijn vriendin helemaal niet staan en vond haar lang niet zo knap als mij. Volgens mij meende hij het ook nog. Dan weet je zeker dat die persoon helemaal voor je gaat. Heb het in elk geval nooit erg gevonden eerder amusant. Er zijn in mijn leven ook maar enkele mannen geweest waar ik op viel de meesten vind ik helemaal niks. Voor een relatie dan he. Had eerder medelijden met mijn mooie vriendin dat ze altijd lastig gevallen werd door vervelende mannen, die het alleen om haar uiterlijk ging.
To BG or not to BG!
pi_173381722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:49 schreef oppiedoppie het volgende:

Ik kreeg ook nooit veel aandacht met het uitgaan en mijn vriendin altijd wel. Vond dat zelf wel grappig hoe vaak ik wel aangesproken ben omdat ze zo makkelijk bij mijn vriendin in de buurt konden komen. Ook wel eens gehad dat ze probeerden mijn vriendin te versieren en toen dat niet lukte ze mij probeerden te versieren. Nu zat ik gewoon ook niet op sex te wachten maar ik wilde gewoon een echte relatie dus ik vond het altijd wel handig.

Tot mijn huidige man, die zag mijn vriendin helemaal niet staan en vond haar lang niet zo knap als mij. Volgens mij meende hij het ook nog. Dan weet je zeker dat die persoon helemaal voor je gaat. Heb het in elk geval nooit erg gevonden eerder amusant. Er zijn in mijn leven ook maar enkele mannen geweest waar ik op viel de meesten vind ik helemaal niks. Voor een relatie dan he. Had eerder medelijden met mijn mooie vriendin dat ze altijd lastig gevallen werd door vervelende mannen, die het alleen om haar uiterlijk ging.
Goed van je dat je helemaal niet verbitterd bent geworden hierdoor. Als ik in deze situatie was en men wou met mij daten omdat mijn vriendin nee zei, zou ik op een vriendelijke manier nee bedankt hebben gezegd. Ik vind het namelijk erg bot als dit zo duidelijk blijkt , dat vind ik eerder een belediging dan een versierpoging. Bovendien vind ik het arrogant dat ze er dan nog gewoon van uit gaan dat je op ze zit te wachten. Maar goed, misschien hebben ze dan het motto niet geschoten is altijd mis. Gelukkig is het beter afgelopen voor je en heb je niet genoegen hoeven nemen met zo'n type. Hoewel het natuurlijk niet altijd zo zwart wit is, misschien gingen ze alleen voor je vriendin omdat ze werden aangemoedigd door anderen en interesseerde het ze zelf weinig wie van de 2 ze zouden krijgen. Maar hoe dan ook is het beter dat je nu iemand hebt gevonden waarvan je zeker weer dat diegene jou leuk vindt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:03:17 #270
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_173478096
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed van je dat je helemaal niet verbitterd bent geworden hierdoor. Als ik in deze situatie was en men wou met mij daten omdat mijn vriendin nee zei, zou ik op een vriendelijke manier nee bedankt hebben gezegd. Ik vind het namelijk erg bot als dit zo duidelijk blijkt , dat vind ik eerder een belediging dan een versierpoging. Bovendien vind ik het arrogant dat ze er dan nog gewoon van uit gaan dat je op ze zit te wachten. Maar goed, misschien hebben ze dan het motto niet geschoten is altijd mis. Gelukkig is het beter afgelopen voor je en heb je niet genoegen hoeven nemen met zo'n type. Hoewel het natuurlijk niet altijd zo zwart wit is, misschien gingen ze alleen voor je vriendin omdat ze werden aangemoedigd door anderen en interesseerde het ze zelf weinig wie van de 2 ze zouden krijgen. Maar hoe dan ook is het beter dat je nu iemand hebt gevonden waarvan je zeker weer dat diegene jou leuk vindt.
Ik bedoelde het iets anders dan dat het er staat denk ik. Ik vond het namelijk wel handig dat ik meteen wist dat het ze ook niet om en echte relatie ging als ze eerst mijn vriendin wilden versieren. Ik moest dan altijd keihard lachen, ben niet zo subtiel, en probeerde ze toch mijn weer aan te smeren want ik ben geen 2e keus natuurlijk. Daar zat ik echt niet op te wachten. Ik ben niet zon toegankelijk type en weet meteen wie ik wel leuk vind. En vooral wie ik niet leuk vind en dat waren die types altijd, niet leuk. Dus daarom vond ik het ook helemaal niet erg. Als het nu wel leuke jongens waren geweest die nooit naar mij keken dat had het me misschien wel mn zelfvertrouwen gekost.
To BG or not to BG!
pi_173495616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:03 schreef oppiedoppie het volgende:

Ik bedoelde het iets anders dan dat het er staat denk ik. Ik vond het namelijk wel handig dat ik meteen wist dat het ze ook niet om en echte relatie ging als ze eerst mijn vriendin wilden versieren. Ik moest dan altijd keihard lachen, ben niet zo subtiel, en probeerde ze toch mijn weer aan te smeren want ik ben geen 2e keus natuurlijk. Daar zat ik echt niet op te wachten. Ik ben niet zon toegankelijk type en weet meteen wie ik wel leuk vind. En vooral wie ik niet leuk vind en dat waren die types altijd, niet leuk. Dus daarom vond ik het ook helemaal niet erg. Als het nu wel leuke jongens waren geweest die nooit naar mij keken dat had het me misschien wel mn zelfvertrouwen gekost.
Oh oke, gelukkig maar!
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173495751
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar mag je redelijkerwijs vanuit gaan.

[ afbeelding ]
Nou die meiden zijn lekker eerst de liefde aan het opbouwen voordat ze sex kunnen hebben (ahem).
pi_173495827
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar mag je redelijkerwijs vanuit gaan.

[ afbeelding ]
Dit zegt toch alles!? Als het werkelijk om het karakter / innerlijk zou gaan, dan zouden minder knappe kerels net zo overspoeld worden met gewillige berichtjes van lekkere wijven.
Nee, wat zeg ik!? Dan zouden kerels met een mooi karakter NOG meer van zulk soort berichten krijgen, want het persoon is immers belangrijker dan het uiterlijk :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173495840
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 02:52 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Nou die meiden zijn lekker eerst de liefde aan het opbouwen voordat ze sex kunnen hebben (ahem).
Ik denk dat bij de meeste mensen in eerste instantie toch seksuele aantrekkingskracht de doorslag geeft.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')