abonnement Unibet Coolblue
pi_172833891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Zou je er ook een fysiek stukje in willen? Bijvoorbeeld billenkoek als de afwas niet goed gedaan is, ik noem maar wat.
Nee, billenkoek niet direct. Een tijdje in de hoek staan is geen probleem.
pi_172833940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:14 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Nee, billenkoek niet direct. Een tijdje in de hoek staan is geen probleem.
Komt er visite, zeggen die van wat doet marius in de hoek?
Zeg je zo van ja das een fetish en ik krijg er een harde van :')
pi_172833971
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:17 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Komt er visite, zeggen die van wat doet marius in de hoek?
Zeg je zo van ja das een fetish en ik krijg er een harde van :')
Geen idee, maar dat zou ik niet zeggen.
pi_172833990
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:19 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Geen idee, maar dat zou ik niet zeggen.
Je chickie misschien wel ;) :P
pi_172834017
Ik denk dat jij haar beter op kunt voeden.
pi_172834028
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:20 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je chickie misschien wel ;) :P
Dat zou zomaar kunnen, maar meer in de woorden dat ik straf heb.
Hetzelfde zou zijn als ik er 's avonds voor het oog niet ben. Dan zou ze zeggen dat ik op bed lig.
pi_172834104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:23 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, maar meer in de woorden dat ik straf heb.
Hetzelfde zou zijn als ik er 's avonds voor het oog niet ben. Dan zou ze zeggen dat ik op bed lig.
Dan denken de mensen dat je mishandeld wordt of een slappe zak ben, dat wil je toch niet als man
pi_172834140
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dan denken de mensen dat je mishandeld wordt of een slappe zak ben, dat wil je toch niet als man
Stoer is het niet in ieder geval maar dat zit niet in me.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:12:21 #59
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172834848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Marius95 het volgende:

[..]

De eerste keer voor mij. Voor haar is er wel eens iets stukgelopen.
24/7 Dom/sub is best wel heftig/intens. Bedenk goed of je dat wel echt wil en kan volhouden.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:19:27 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172834977
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:31 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Stoer is het niet in ieder geval maar dat zit niet in me.
Op zich best stoer dat jij je vol inzet om je leven te 'leiden' ( :P ) zoals jij het wil. Genoeg mensen die het uit een schaamtegevoel proberen te verdrukken en maar in de mal onvoltooid door het leven zwerven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_172835252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:02 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Is dit de eerste keer dat je überhaupt zo'n relatie aangaat? Heb je wel eens een 'part time' relatie gehad op deze manier, bij gebrek aan een beter woord?
Nee, zo'n relatie had hij ook met zijn moeder.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172835447
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

24/7 Dom/sub is best wel heftig/intens. Bedenk goed of je dat wel echt wil en kan volhouden.
De tijd zal het leren. Ik zie het meer als een vrouw met de (spijker) broek aan thuis.
pi_172836309
En dan gaat dit mis en sta je op straat. En dan heb je totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel en ervaring als volwassene, maar de buitenwereld zal je wel als volwassene behandelen. Ga je dan terug naar mama?

Ik denk meer dat dit een excuus is om niet je eigen leven te hoeven leiden. Het is geen fetish, het is angst. Angst om je eigen keuzes te maken en verantwoordelijkheid te nemen.

Je snapt toch wel dat er een moment komt dat dat toch echt zal moeten? Dat gaat een harde klap worden.
pi_172836328
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Dat houd dan op maar dat werd toch al door iedereen afgekeurd.
Wacht wat :')
pi_172836351
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wacht wat :')
Zie pohi
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_172836362
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:49 schreef jpg97 het volgende:
Dat is geen "fetish" maar gewoon luiheid.

Ga op jezelf en zoek werk, klaploper.
Volwassenheid niet aankunnen
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:18:58 #67
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_172836430
Jezus wat een topic alweer.

Moest wel een paar keer grinniken tijdens het lezen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_172836556
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volwassenheid niet aankunnen
En TS wilt zijn moeder neuken.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:33:19 #69
441859 crew  Lenny77
pi_172836762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:24 schreef Steenkool het volgende:

[..]

En TS wilt zijn moeder neuken.
Dit is niet waar. Zijn moeder stuurde hem gewoon naar zijn kamer ofzo. Dit was evenzeer geen gezonde relatie. Dus goed dat dat voorbij is.

Hoe dan ook, fijn dat je iemand hebt gevonden!
Hopelijk loopt het zoals jullie beiden willen en veel succes!

Wat een veroordeling weer hier...
Ts en de vriendin zijn beiden volwassenen en stappen er vrijwillig in.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:42:20 #70
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172838191
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:56 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Zo'n weekend komt er ook aan.
Ik zou in ieder geval niet te snel gaan. Dit lijkt me een relatie waarbij vertrouwen en goede communicatie echt essentieel zijn.

Verder heb ik andere topics een beetje door gelezen en ik maak me wel zorgen. Ik vraag me af of je niet gewoon professionele hulp nodig hebt. Niet dat een fetisj iets slechts is, maar omdat jij je in het verleden juist klein gehouden voelde. Het lijkt erop alsof je je daarbij neergelegd hebt, in plaats van je los te rukken en zelfstandig te worden.

Ik ben geen psycholoog, maar denk goed na over waarom je dit doet en of de issues niet dieper liggen en de fetisj slechts een uiting daarvan is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:44:10 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172838240
Heb je jezelf te vondeling gelegd?
pi_172840853
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Zijn moeder stuurde hem gewoon naar zijn kamer ofzo. Dit was evenzeer geen gezonde relatie. Dus goed dat dat voorbij is.

Hoe dan ook, fijn dat je iemand hebt gevonden!
Hopelijk loopt het zoals jullie beiden willen en veel succes!

Wat een veroordeling weer hier...
Ts en de vriendin zijn beiden volwassenen en stappen er vrijwillig in.
Zo is dat. Je moet het altijd maar afwachten en hopen op het goede.
Dank voor je steun. Ik begrijp dat niet iedereen begrijpt dat seks niet op de eerste plaats staat.
pi_172840998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:12 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Zo is dat. Je moet het altijd maar afwachten en hopen op het goede.
Dank voor je steun. Ik begrijp dat niet iedereen begrijpt dat seks niet op de eerste plaats staat.
Jouw begrip voor eenieder die hier een beetje de draak steekt met jouw wens siert je enorm. Ik hoop dat je het geluk vindt waar je zo hard naar op zoek bent.
pi_172841107
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jouw begrip voor eenieder die hier een beetje de draak steekt met jouw wens siert je enorm. Ik hoop dat je het geluk vindt waar je zo hard naar op zoek bent.
Ik begrijp ook wel dat het niet alledaags is wat ik heb, dus dan kun je ook de gekste reacties verwachten. Het kan ook bijna niet anders dan dat ik weleens voor gek kom te staan tegenover iemand, hoewel velen wel iets weten hierover.
pi_172841159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel dat het niet alledaags is wat ik heb, dus dan kun je ook de gekste reacties verwachten. Het kan ook bijna niet anders dan dat ik weleens voor gek kom te staan tegenover iemand, hoewel velen wel iets weten hierover.
Dan nog laat je de schaamte niet de overhand nemen en ga je serieus in op de reacties die volgen. Niet iedereen staat zo stevig in z'n schoenen.
pi_172841269
Los van dit onderdeel
quote:
Wat ik mij eerder afvraag.... mag je er nog op? Of beperk je je tot handwerk?
Klinkt de rest eigenlijk als een gewoon huwelijk 😁
pi_172841338
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:25 schreef Rookierookie het volgende:
Los van dit onderdeel

[..]

Klinkt de rest eigenlijk als een gewoon huwelijk 😁
Zo wil ik het ook zien, al zal het dan samenwonen zijn, maar dat staat eigenlijk gelijk.
pi_172841380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Marius95 het volgende:

Ik begrijp ook wel dat het niet alledaags is wat ik heb, dus dan kun je ook de gekste reacties verwachten. Het kan ook bijna niet anders dan dat ik weleens voor gek kom te staan tegenover iemand, hoewel velen wel iets weten hierover.
Seks, of een fetisj werkt in op je beloningscentrum, je wordt er voor beloond. Jij zoekt een patroon ingericht op opvoedkundige principes, het is niet zozeer dat het niet alledaags is, het lijkt mij in de weg te staan van een gezonde levensstijl.

Maar je hebt gelijk, ben normaal niet zo van het oordelen. Als jij er gelukkig mee bent en de verhouding is gebaseerd op gelijkwaardigheid, is er weinig mis. Het is in ieder geval al een stuk gezonder dat het niet langer je moeder is.
pi_172845737
Zoveel kinkshaming in dit topic. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_172845774
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 06:29 schreef superniger het volgende:
Zoveel kinkshaming in dit topic. :')
Een mengelmoes van kinkshaming en een seksistische visie op de maatschappelijke plichten van een man.

Als een vrouw ervoor kiest om een relatie aan te gaan, waarbij ze de verantwoordelijkheid uit handen geeft, dan heeft dat een veel minder negatieve connotatie. Als die er al is, richt het zich voornamelijk op de man. Die zal wel een ziekelijke obsessie voor macht hebben.

Als een man echter verantwoordelijkheid uit handen geeft, gaat het in tegen de eis van de maatschappij. Want een vrouw hoeft slechts te doen wat voor haar werkt, dus als je samen prima rondkomt mag ze fulltime huisvrouw worden, de babygirl spelen van een oudere man etc., maar voor een man is zoiets nog steeds vaak niet oké.
pi_172845799
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 06:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Een mengelmoes van kinkshaming en een seksistische visie op de maatschappelijke plichten van een man.

Als een vrouw ervoor kiest om een relatie aan te gaan, waarbij ze de verantwoordelijkheid uit handen geeft, dan heeft dat een veel minder negatieve connotatie. Als die er al is, richt het zich voornamelijk op de man. Die zal wel een ziekelijke obsessie voor macht hebben.

Als een man echter verantwoordelijkheid uit handen geeft, gaat het in tegen de eis van de maatschappij. Want een vrouw hoeft slechts te doen wat voor haar werkt, dus als je samen prima rondkomt mag ze fulltime huisvrouw worden, de babygirl spelen van een oudere man etc., maar voor een man is zoiets nog steeds vaak niet oké.
Nou, dat is niet waar wat je zegt in mijn geval. Ik vind het bij een vrouw juist nog net iets erger, omdat vrouwen vaak zo ziekelijk geobsedeerd kunnen zijn door mannen dat ze alles voor hem opgeven en zich laten manipuleren dat ik denk waar is je zelfvertrouwen, en andersom toch minder.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_172845858
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 06:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, dat is niet waar wat je zegt in mijn geval. Ik vind het bij een vrouw juist nog net iets erger, omdat vrouwen vaak zo ziekelijk geobsedeerd kunnen zijn door mannen dat ze alles voor hem opgeven en zich laten manipuleren dat ik denk waar is je zelfvertrouwen, en andersom toch minder.
De maatschappij dat ben jij, maar de persoonlijke visie van één persoon is niet de maatschappelijke visie. In de maatschappelijke visie wordt van een man meer verantwoordelijkheid verwacht (en aan een man meer verantwoordelijkheid toegeschreven) dan van een vrouw.

Dat zie je bij dit soort relaties, dat zie je bij huismannen tov huisvrouwen, dat zie je bij seksuele relaties met minderjarigen, dat zie je bij straffen voor misdrijven etc.
pi_172846047
TS, heb je verder nog dagbesteding, iets voor jezelf?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:01:54 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172846174
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 07:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
TS, heb je verder nog dagbesteding, iets voor jezelf?
In een ander topic meldde hij dat hij een kantoorbaan heeft.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:13:05 #85
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172846793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:41 schreef Marius95 het volgende:

[..]

De tijd zal het leren. Ik zie het meer als een vrouw met de (spijker) broek aan thuis.
Zoals jij je wens omschrijft gaat het veel verder dan dat. Mijn vrouw en ik leven ook 24/7 Dom/sub maar dan wel een hele lichte versie.

Ga je ook toestemming moeten vragen voor toiletbezoek of is het meer ageplay? Want je hebt het over opvoeden.
pi_172847011
Als het ageplay is, dan hoort daar ook ontwikkeling bij toch?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:28:03 #87
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172847048
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het ageplay is, dan hoort daar ook ontwikkeling bij toch?
Niet per se. Sommigen willen alleen spelen, sommigen willen the full package.

In "fetish land" is ageplay ook nog best controversieel. Omdat er soms ook een seksuele kant aan zit; vind ik persoonlijk ook niet goed.
pi_172847854
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Niet per se. Sommigen willen alleen spelen, sommigen willen the full package.

In "fetish land" is ageplay ook nog best controversieel. Omdat er soms ook een seksuele kant aan zit; vind ik persoonlijk ook niet goed.
Je speelt dat je een 12 jarige bent en seks hebt?

Vanuit ervaring met psychiatrie denk ik heel erg aan een recept voor of bij persoonlijkheidsstoornis bij dit soort verregaande inrichtingen van het leven.
Maar het zal ook wel eens goed gaan hoor.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:06:40 #89
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172847909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je speelt dat je een 12 jarige bent en seks hebt?

Vanuit ervaring met psychiatrie denk ik heel erg aan een recept voor of bij persoonlijkheidsstoornis bij dit soort verregaande inrichtingen van het leven.
Maar het zal ook wel eens goed gaan hoor.
Daarom is het (in mijn ogen) terecht niet "normaal".

Het opvoedgedeelte zoals in dit topic (zonder seksuele lading) vind ik dan weer anders; sommige mensen vinden het fijn de teugels uit handen te kunnen geven.
pi_172848019
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom is het (in mijn ogen) terecht niet "normaal".

Het opvoedgedeelte zoals in dit topic (zonder seksuele lading) vind ik dan weer anders; sommige mensen vinden het fijn de teugels uit handen te kunnen geven.
Is dat zo? TS gaf eerder al eens aan dat hij het 'spannend' vindt als hij weet dat hij huisarrest gaat krijgen, vroeg naar bed moet of in de hoek moet gaan staan. Seks is meer dan penetratie en voor mijn gevoel zit er aan zijn verhaal echt een seksuele lading. Past daarom misschien ook beter in SEX. Zal daar in ieder geval meer begrip krijgen.

Want ik snap zulke fetishes echt niet. Maar dat heeft meer met mij dan met TS te maken.
Ik ben blij dat hij zijn behoefte aan zo'n relatie niet meer met zijn moeder invult. Maar hij komt erg naïef en kinderlijk over, dus ik hoop dat hij geen échte pijn gaat voelen als zijn partner andere beelden heeft bij de relatie dan hij heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:13:04 #91
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172848049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat zo? TS gaf eerder al eens aan dat hij het 'spannend' vindt als hij weet dat hij huisarrest gaat krijgen, vroeg naar bed moet of in de hoek moet gaan staan. Seks is meer dan penetratie en voor mijn gevoel zit er aan zijn verhaal echt een seksuele lading. Past daarom misschien ook beter in SEX. Zal daar in ieder geval meer begrip krijgen.

Want ik snap zulke fetishes echt niet. Maar dat heeft meer met mij dan met TS te maken.
Ik ben blij dat hij zijn behoefte aan zo'n relatie niet meer met zijn moeder invult. Maar hij komt erg naïef en kinderlijk over, dus ik hoop dat hij geen échte pijn gaat voelen als zijn partner andere beelden heeft bij de relatie dan hij heeft.
Oh, dat stuk heb ik dan even gemist :@
pi_172848141
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom is het (in mijn ogen) terecht niet "normaal".

Het opvoedgedeelte zoals in dit topic (zonder seksuele lading) vind ik dan weer anders; sommige mensen vinden het fijn de teugels uit handen te kunnen geven.
Ook zonder de seks word je nogal afhankelijk. Maar ik ben er waarschijnlijk te normaal voor.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 10:25:55 #93
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_172848346
Succes Marius!! Ik hoop dat het voor jullie zal werken :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_172850232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 07:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
TS, heb je verder nog dagbesteding, iets voor jezelf?
Ik lig niet aan de ketting dan hoor. Zolang ik gewoon doe wat ik moet doen is er niets aan de hand.
pi_172850237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In een ander topic meldde hij dat hij een kantoorbaan heeft.
Klopt
pi_172850425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat zo? TS gaf eerder al eens aan dat hij het 'spannend' vindt als hij weet dat hij huisarrest gaat krijgen, vroeg naar bed moet of in de hoek moet gaan staan. Seks is meer dan penetratie en voor mijn gevoel zit er aan zijn verhaal echt een seksuele lading. Past daarom misschien ook beter in SEX. Zal daar in ieder geval meer begrip krijgen.

Want ik snap zulke fetishes echt niet. Maar dat heeft meer met mij dan met TS te maken.
Ik ben blij dat hij zijn behoefte aan zo'n relatie niet meer met zijn moeder invult. Maar hij komt erg naïef en kinderlijk over, dus ik hoop dat hij geen échte pijn gaat voelen als zijn partner andere beelden heeft bij de relatie dan hij heeft.
Klopt. Met deze dingen krijg ik te maken als ik niet in het gareel blijf. Er kan best weleens een verrassing zijn waar ik niet op reken maar ze weet wat ik niet wil en dat gebeurt dan ook niet. Geweld is not done in ieder geval. Om 7 uur naar bed moeten 's-avonds zal best voor gaan komen, maar vind ik minder problematisch.
pi_172850639
Maar dit is niet zoals bijvoorbeeld daddydom en Littlegirl relaties of wel?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:22:43 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172850795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:08 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Klopt. Met deze dingen krijg ik te maken als ik niet in het gareel blijf. Er kan best weleens een verrassing zijn waar ik niet op reken maar ze weet wat ik niet wil en dat gebeurt dan ook niet. Geweld is not done in ieder geval. Om 7 uur naar bed moeten 's-avonds zal best voor gaan komen, maar vind ik minder problematisch.
Heb je dan helemaal geen behoefte aan een normale, volwassen relatie, waarin je op basis van gelijkwaardigheid lief, leed en verantwoordelijkheid deelt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_172850909
Maar kun je wel voor jezelf zorgen? Ben je onafhankelijk genoeg dat je als het na 1, 5, 10 of zelfs 20 jaar zou stoppen je op eigen benen kan staan? Heb je je dan wel ontwikkeld tot gezonde volwassene die zijn eigen boontjes kan doppen? Of moet je dan terug naar mama en hoop je een nieuwe dom te vinden?

En hoe gaan jullie met geld om? Als bij een normale relatie, of beheert zij dat ook allemaal? Houd je überhaupt je eigen geld in eigen beheer?

Wordt ze jouw exclusieve vriendin of mag ze doen wat ze wil?

Allenaal oprechte vragen van mij. Deels nieuwsgierigheid, deels angst dat je alles uit handen geeft en min of meer misbruikt wordt door de vrouw zolang het leuk is.
pi_172850914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:57 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik lig niet aan de ketting dan hoor. Zolang ik gewoon doe wat ik moet doen is er niets aan de hand.
Hoe gaat dat dan bij het nemen van beslissingen over jullie leven?
Zoals woonplaats, inrichting van jullie huis, keuze van vrienden, hobby's die jullie niet gemeen hebben? Moet jij overal toestemming voor vragen en heeft zij een veto daarin als jij andere voorkeuren, behoeften of wensen hebt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')