abonnement Unibet Coolblue
pi_172859526
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:50 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Ja, of onder iemands partytent je tentje opzetten wil ook nog weleens succesvol zijn.
Dan moet ik wel heel aardig doen zeker
pi_172859529
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:01 schreef Tankiej het volgende:
Waarom is 'geen idee' geen optie :o
Anders, namelijk? :P
Het weer zat niet mee
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:09:15 #105
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_172859650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Al hoewel ik laatste allerlei bieren door elkaar heb lopen drinken en dat bleek op de terugweg niet zo'n goed idee te zijn ;(
Mixen van drank gaat nooit goed.
En teveel verschillende soorten bier hoort daar ook bij.

  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:38:19 #106
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_172860219
Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 02-08-2017 om 15:06:44 Helaas kan Skott niet naar Lowlands komen. Vervanging is echter al geregeld! Triple threat @BitsOfNaaz staat vrijda… https://t.co/WZsuacZcKI reageer retweet
:(
pi_172860260
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen.

Nee mensen, mister Lowlands ziet ervanaf dit jaar. Het leeft niet bij me. Ik word er niet enthousiast van dit jaar. 0 must sees ook. Op zich wel benieuwd naar de nieuwe indeling, maar dat is dan ook alles. Misschien was dit het wel voor me, misschien volgend jaar gewoon weer, ik zie het wel. Drink een biertje op me.
Mister Lowlands... :D ^O^

Dat is PV..., heeft er nog niet 1 gemist... oO/ B:)B

Toen ik ergens in de 20 was was er de discussie 'Gaan we ook nog als we 40 zijn?'. _O-
Heb ook circa 0 must see's -O- (dat waren er ooit een stuk of 25) <O)
pi_172860286
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:03 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Ik heb voornamelijk last van mensen die fucking eikels zijn. Want chille mensen blijven op drugs & alcohol nog steeds chill.
klopt idd!!

alhowel van alcohol mensen niet echt leuker worden
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:49:42 #109
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172860448
dat er nog zoveel interesse is voor Lowlands als je kijkt op kaartverkoop sites.
De hype van Lowlands is pas echt begonnen toen het uitverkocht was.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:17:24 #110
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_172863084
Zie dat er dit jaar tassencontrole is dmv scannen. Vrees dat ik mijn lachgas dit jaar thuis zal moeten laten -O- Gok dat je die patronen gelijk ziet bij zo'n scanner. Jammer dat ze daar nu zo moeilijk over doen, tot twee jaar terug mocht je het gewoon meenemen.

Alle overige middelen kunnen gewoon op de oldschool methode mee 8-) Helaas gaat een doosje lachgas niet in m'n boxer passen _O-
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:45:23 #111
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_172864115
Ben ook erg benieuwd of die röntgenscanner een drama gaan veroorzaken qua wachttijden voor de poort.
Net als dat jaren geleden was, toen ze ook streng gingen controleren en mensen echt uren aan het wachten waren.

Gelukkig is de techniek nog niet zo geavanceerd als deze Partyflock User denkt dat het is...
Xtc gebruik en bodyscans

_O-
pi_172866679
quote:
12s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:40 schreef Burnett het volgende:

[..]

Mister Lowlands... :D ^O^

Dat is PV..., heeft er nog niet 1 gemist... oO/ B:)B
Had 'ie maar een FOK account aan moeten maken ;)
pi_172870592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef Junkie het volgende:
Ben ook erg benieuwd of die röntgenscanner een drama gaan veroorzaken qua wachttijden voor de poort.
Net als dat jaren geleden was, toen ze ook streng gingen controleren en mensen echt uren aan het wachten waren.

Gelukkig is de techniek nog niet zo geavanceerd als deze Partyflock User denkt dat het is...
Xtc gebruik en bodyscans

_O-
Misschien dat het ook sneller gaat :)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:19:50 #114
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_172870928
Over 2 weken lopen de eerste nu de camping op :) .
Man wat heb ik er veel zin in. O+
pi_172871136
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen.

Nee mensen, mister Lowlands ziet ervanaf dit jaar. Het leeft niet bij me. Ik word er niet enthousiast van dit jaar. 0 must sees ook. Op zich wel benieuwd naar de nieuwe indeling, maar dat is dan ook alles. Misschien was dit het wel voor me, misschien volgend jaar gewoon weer, ik zie het wel. Drink een biertje op me.
Noobie.. ik sluit me bij je aan.. :* wij gaan ook niet voor het eerst in 11 jaar en ik weet niet of het er nog van gaat komen -O-

Geen Charlie meer geeft wel de doorslag dat ik denk dat het er ook echt niet meer van gaat komen.. Als ze die er af gooien halen ze voor mij juist het leukste er af en ben ik bang dat de rest van de programmering ook steeds verder van me af komt te staan. BKS maar eens proberen volgend jaar denk ik.. :)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:47:05 #116
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172871347
Charlie er uit is wel een nieuwe bevestiging dat het festival en ik steeds verder van elkaar afdrijven -O- . Vind ik echt een zwaar gemis, juist Charlie was (tot vorig jaar toen het er veel te druk was) nog zo´n plek waar je met een biertje in de hand kleine dingen kon ontdekken, met enig geluk nog met nodige gitaargeweld er tussen.

Zou me niet verbazen als mijn LL tijd er definitief op zit en 2016 mijn laatste editie blijft :'( Niet onlogisch dat dat moment een keer komt overigens, ik luister teveel naar ouwe lullenmuziek inmiddels. Hoewel ik een hele brede smaak ben ik veel meer van de bands/live muziek dan van de elektronische acts. Maar ik ga het heerlijke LL gevoel wel ontzettend missen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_172871484
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:09 schreef Junkie het volgende:

[..]

Mixen van drank gaat nooit goed.
En teveel verschillende soorten bier hoort daar ook bij.

Haha, die is goed! Everybody out!
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:04:06 #118
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172871710
Overigens denk ik dat festivalterrein al zo vroeg open gaat op donderdag omdat ze scheiding festivalterrein en camping er grotendeels uitgehaald hebben. Ofwel: een strengere controle bij festivalterrein gaan doen en op deze manier hopen de wachttijden nog een beetje binnen de perken te houden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_172871822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:04 schreef TAV74 het volgende:
Overigens denk ik dat festivalterrein al zo vroeg open gaat op donderdag omdat ze scheiding festivalterrein en camping er grotendeels uitgehaald hebben. Ofwel: een strengere controle bij festivalterrein gaan doen en op deze manier hopen de wachttijden nog een beetje binnen de perken te houden.
Toch zijn het heel verschillende soorten controles: de ene op groot kampeerspul, de andere op drank en drugs. Valt nauwelijks te combineren, lijkt me.
pi_172871850
ik denk dat de controle op vooral drugs bij de hoofdingang strenger wordt, zodat dit minder nodig is tijdens de rest van het festival.
(natuurlijk is controleren op drugs bijna altijd een zinloze operatie, hoewel ze op de donderdag wel drugshonden in zouden kunnen zetten)
pi_172871934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:09 schreef leonolsthoorn het volgende:
ik denk dat de controle op vooral drugs bij de hoofdingang strenger wordt, zodat dit minder nodig is tijdens de rest van het festival.
Juist dat lijkt me vrijwel niet te doen. "Speld in hooiberg", als je met een rugzak, drie tassen, vijf slaapzakken en een tentje aan komt zetten.
pi_172871963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef Lowietjes het volgende:

[..]

Juist dat lijkt me vrijwel niet te doen. "Speld in hooiberg", als je met een rugzak, drie tassen, vijf slaapzakken en een tentje aan komt zetten.
Dit inderdaad, kan je altijd wel ergens tussen stoppen.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:16:24 #123
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_172872050
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef Lowietjes het volgende:

[..]

Juist dat lijkt me vrijwel niet te doen. "Speld in hooiberg", als je met een rugzak, drie tassen, vijf slaapzakken en een tentje aan komt zetten.
Ik denk dat hun prioriteit dit jaar met name zal liggen bij het er voor zorgen dat er geen gek binnenkomt om een hoop onzin uit te halen. Het lijkt me niet dat drugs hun grootste zorg is en voor de grote problemen zorgt bij Lowlands bezoekers.
pi_172872159
quote:
Ik denk dat hun prioriteit dit jaar met name zal liggen bij het er voor zorgen dat er geen gek binnenkomt om een hoop onzin uit te halen
ik denk dat daarom ook het terrein eerder open gaat, zodat de rij voor de bandjestent er niet meer is. Dat was echt de ideale Kalashnikov schietbaan, bah.
pi_172872198
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:16 schreef Vlinderlavendel het volgende:

[..]

Ik denk dat hun prioriteit dit jaar met name zal liggen bij het er voor zorgen dat er geen gek binnenkomt om een hoop onzin uit te halen. Het lijkt me niet dat drugs hun grootste zorg is en voor de grote problemen zorgt bij Lowlands bezoekers.
True. De nieuwe realiteit.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:21:34 #126
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_172872202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef leonolsthoorn het volgende:

[..]

ik denk dat daarom ook het terrein eerder open gaat, zodat de rij voor de bandjestent er niet meer is. Dat was echt de ideale Kalashnikov schietbaan, bah.
Oeh ja, hou op hou op. Moet er niet aan denken. :( :N
pi_172872211
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef leonolsthoorn het volgende:

[..]

ik denk dat daarom ook het terrein eerder open gaat, zodat de rij voor de bandjestent er niet meer is. Dat was echt de ideale Kalashnikov schietbaan, bah.
:')
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:22:04 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172872216
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:08 schreef Lowietjes het volgende:

[..]

Toch zijn het heel verschillende soorten controles: de ene op groot kampeerspul, de andere op drank en drugs. Valt nauwelijks te combineren, lijkt me.
Steekproefsgewijs kunnen ze wel wat, gaat ze toch niet om kleine prive hoeveelheden. En wellicht sowieso strengere tassencontroles bij de ingang gelet op dreiging van idioten met verkeerde plannen. Denk hoe dan ook dat de openingstijden daar iets mee te maken hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_172872378
De metaaldetectoren bij Rock Werchter zorgden voor langere rijen. Maar die stonden er (helaas) puur voor de show. Vrijwilligers die erbij stonden, keken niet op of om. Telefoon, portemonnee en dergelijke moest je in een plastic tasje doen en om de detector heen afgeven, Maar soms stond er niemand en gaf ik het tasje maar aan mezelf door, buitenom. Lachwekkend.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:31:43 #130
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_172872440
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Steekproefsgewijs kunnen ze wel wat, gaat ze toch niet om kleine prive hoeveelheden. En wellicht sowieso strengere tassencontroles bij de ingang gelet op dreiging van idioten met verkeerde plannen. Denk hoe dan ook dat de openingstijden daar iets mee te maken hebben.
Denk het ook. Alle tassen gaan dit jaar toch door die scanners die ze ook op het vliegtuig hebben?
Het lijkt me niet dat de mensen die echt een stuk moeten rijden (zoals wij) al om 9 uur voor de poort staan. Zo krijg je dus wel een betere spreiding. We rijden waarschijnlijk rond een uur of 10/11 aan en dan zijn we rond 12/13 uur daar.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:33:15 #131
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_172872466
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:29 schreef Lowietjes het volgende:
De metaaldetectoren bij Rock Werchter zorgden voor langere rijen. Maar die stonden er (helaas) puur voor de show. Vrijwilligers die erbij stonden, keken niet op of om. Telefoon, portemonnee en dergelijke moest je in een plastic tasje doen en om de detector heen afgeven, Maar soms stond er niemand en gaf ik het tasje maar aan mezelf door, buitenom. Lachwekkend.
_O- Klopt bij mij ging hij af en ze hebben nog niet eens in mijn tas gekeken of mij gefouilleerd. Blijkbaar zie ik er niet gevaarlijk genoeg uit.
pi_172872616
bij Graspop metal meeting stonden ook metaaldetectoren :D is niet eens naar omgekeken, iedereen met studs en spikes en kisten met stalen neuzen, zinloos natuurlijk.
pi_172873001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Noobie.. ik sluit me bij je aan.. :* wij gaan ook niet voor het eerst in 11 jaar en ik weet niet of het er nog van gaat komen -O-

Geen Charlie meer geeft wel de doorslag dat ik denk dat het er ook echt niet meer van gaat komen.. Als ze die er af gooien halen ze voor mij juist het leukste er af en ben ik bang dat de rest van de programmering ook steeds verder van me af komt te staan. BKS maar eens proberen volgend jaar denk ik.. :)
Gezellig!
pi_172873085
quote:
12s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Gezellig!
:D

We hebben dit jaar TakeRoot nog tegoed. Misschien volgend jaar Dynamo ook weer meepakken als die een beetje leuk programmeren. Genoeg leuke kleine festivallen om te bezoeken. Maar ik ga absoluut het (ouderwetse) Lowlandsgevoel missen... :{
pi_172873233
Ik vind het op zich wel jammer dat de Charlie weg is, maar het gebied zal ongeveer hetzelfde aanvoelen onder de Lima vlag, en de Charlie bandjes zijn wat meer verspreid over de podia. Al zal het totaal aantal Charliebandjes wel afgenomen zijn.
Bij mij heerst vooral het gevoel dat ik teleurgesteld ben in het 25 jarig jubileum.
Totaal niks aan gedaan eigenlijk. De veranderingen hadden ook op een andere editie kunnen gebeuren. Lowlands meezingen was tot een paar jaar geleden ook vaste prik en niet verbonden aan iets speciaals. 2 spotgoedkope headliners omdat niemand ze buiten de benelux ze nog moet hebben. En dan nog minder podia planten... Nee, had ik toch meer van verwacht.
En ik hoop echt dat het festival terrein en niet zo grauw uit komt te zien als de site en het eerdere filmpje met EvE doet vermoeden.
pi_172873901
Door Charlie te schrappen, schrappen ze dus meteen een enorme lijst bandjes.. er is niets voor in de plaats gekomen. Dus gewoon letterlijk minder acts.
En verder eens idd..
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:46:49 #137
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172874058
quote:
6s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

En ik hoop echt dat het festival terrein en niet zo grauw uit komt te zien als de site en het eerdere filmpje met EvE doet vermoeden.
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, Alpha terrein lijkt me bijvoorbeeld best sober/saai te worden voor LL begrippen. Nog los van feit dat ik het erg jammer vind dat ze maar half overkappen daar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:51:42 #138
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172874200
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Door Charlie te schrappen, schrappen ze dus meteen een enorme lijst bandjes..
Sowieso hebben ze er wel wat afgesnoept laatste jaren. Alpha had altijd 6 acts op een dag, nu nog 5. Bravo had ook meer als ik het goed heb,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_172874316
Maar verder zal ik qua klachten het hierbij houden en niet de spirit voor de anderen doorkruizen.
pi_172874493
quote:
Ook bij dit soort instanties is het komkommertijd en moeten ze toch iets verzinnen om op de radar te blijven.
pi_172874529
ik ben wel benieuwd naar de Lowlands Merch dit jaar, lijkt me dat er wel erg mooie textiel printjes van de nieuwe vormgeving te maken zijn!
pi_172874890
nog wat info over de Arttube (alsof iemand daar doelgericht naartoe gaat)

ARTTUBE OP LOWLANDS
Geïnteresseerd in kunst op Lowlands? ARTtube zorgt voor kunst in de ARTtube-tent. Van dagelijkse ARTtours over het Lowlands-terrein tot kunst kijken met je oren, een grote Kunst Kwis en echte videokunst uit de museumcollecties. Van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat verrassen wij je met de beste kunst en design uit de museumcollecties.

Over ARTtube
ARTtube is hét online museumplatform met video’s en blogs over actuele tentoonstellingen, kunst en design. Op ARTtube krijg je een andere kijk op kunst, design en het museum. ARTtube bestaat uit een collectief van musea, zoals het Stedelijk Museum Amsterdam, Museum Boijmans Van Beuningen, De Pont Museum, M HKA, Gemeentemuseum Den Haag én CBK Rotterdam. Deze musea delen video’s achter de schermen van het museum, van kunstenaars en ontwerpers en van kunststromingen en kunstwerken. Meer dan 1000 video’s zijn gratis te bekijken op www.arttube.nl.

Programma-onderdelen Lowlands

ARThart: de Museumtinder van ARTtube. Van welke kunst gaat jouw hart harder kloppen? Je ontdekt je museum-match bij ons ARThart. In 10 seconden swipe je door collectiestukken van meer dan 30 musea uit Nederland en België. Het resultaat? Een persoonlijk ARThart en een
museum-match. Wie zei dat kunst moeilijk was?

ARTtours: een theatrale beleving van de kunst op Lowlands met een spraakmakende tour langs alle kunstwerken op het terrein. Dagelijks, meerdere keren per dag.
Kunst kijken met je oren: Kijken doe je met je… oren! Ogen dicht/blinddoek voor, luisteren en laat je hoofd een plaatje maken van wat de presentator je vertelt. Klopt het met het beeld van het echte werk? Elke dag twee edities met andere kunstwerken en presentatoren als Abdelkader Benali, Stephanie Afrifa en Quincy Gario.

ARTtube On Stage: 3 spraakmakende kunstliefhebbers delen vrijdagmiddag hun favoriete kunstvideo’s op het grote scherm. Het thema? Mode, trends en activisme.
Vincent op Vrijdag presenteert de grote Vincent Dating Show: het Van Gogh Museum brengt de werken van Van Gogh uit de Nederlandse musea samen in de grote Vincent Dating Show. Vincent had namelijk niet zo’n geluk in de liefde. In de Grote Dating Show worden mannelijke en vrouwelijke ‘Vincents’ gekoppeld aan hun perfecte match. Eén kandidaat kan kiezen uit drie dames of heren. De vragen zijn gebaseerd op het leven en werk van Vincent van Gogh.

De Grote Kunst Kwis: na de legendarische eerste editie op Lowlands 2016 weer terug op het ARTtube-podium: Ko & Kho! Wie gaat er zaterdag met het superfantastische prijzenpakket naar huis?

Meet the Artist: wie bedacht toch die enorme astronaut bij de X-Ray? Meet Joseph Klibansky, Tom Claassen en Alissa & Nienke. De kunstenaars achter de kunst op Lowlands nemen zondagmiddag plaats op het podium en staan klaar voor al je vragen.

ARTllove: tussen de presentaties en tours door kun je in de ARTtube-tent genieten van echte videokunst en video’s over kunst, design, exposities en de musea.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:22:12 #144
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172874964
quote:
Echt, je kunt te ver gaan in je maatregelen |:(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_172876999
Desperados Crazy Town is back! In dé partytent op Cape Lowlands kun je het hele weekend uit je los op de ene muzikale verrassing naar de andere. Met o.a. Johan Gielen (Trance Energy Classic Set), DJ Moortje, Kuenta i Tambu DJ-set, Partysquad 10 jaar, DJ Michieltjee & Marco Kaas, Sunny Sjoerd, Jamrock Soundsystem, Roger Brouwn, Snelle Jelle, Wiebel, Cream, OVO Gomes, Slick, Turne, Odin Prime, D-Rok, SMPH en AmsterdamSoundsytem.

Het belangrijkste item in deze madness? De Desperados bel! Krijg hem te pakken en start een verrassingsoptreden. Het precieze tijdschema vind je iedere dag op de deur van Desperados Crazy Town.
జ్ఞ‌ా
pi_172877013
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:55 schreef µ het volgende:
Desperados Crazy Town is back! In dé partytent op Cape Lowlands kun je het hele weekend uit je los op de ene muzikale verrassing naar de andere. Met o.a. Johan Gielen (Trance Energy Classic Set), DJ Moortje, Kuenta i Tambu DJ-set, Partysquad 10 jaar, DJ Michieltjee & Marco Kaas, Sunny Sjoerd, Jamrock Soundsystem, Roger Brouwn, Snelle Jelle, Wiebel, Cream, OVO Gomes, Slick, Turne, Odin Prime, D-Rok, SMPH en AmsterdamSoundsytem.

Het belangrijkste item in deze madness? De Desperados bel! Krijg hem te pakken en start een verrassingsoptreden. Het precieze tijdschema vind je iedere dag op de deur van Desperados Crazy Town.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand Johan Gielen al gespot? Die WTF staat in de Bravo overigens.. vroeg op de dag. Zal dus wel NL act zijn ja.,
జ్ఞ‌ా
pi_172877086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:03 schreef leonolsthoorn het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de Lowlands Merch dit jaar, lijkt me dat er wel erg mooie textiel printjes van de nieuwe vormgeving te maken zijn!
Ik snap het halen van merchandise nooit zo goed.
Als ik zoiets zou halen zou ik het eerst minstens 20 jaar opbergen om het daarna te overwegen te gaan dragen. Nu met iets van 2016, 2015 of zo rondlopen is zo.... :')
Begin 2000 kan dan wel weer, maar is lang niet zo stoer als voor de milleniumwisseling. :P
Het weer zat niet mee
pi_172877251
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:55 schreef µ het volgende:
Desperados Crazy Town is back! In dé partytent op Cape Lowlands kun je het hele weekend uit je los op de ene muzikale verrassing naar de andere. Met o.a. Johan Gielen (Trance Energy Classic Set), DJ Moortje, Kuenta i Tambu DJ-set, Partysquad 10 jaar, DJ Michieltjee & Marco Kaas, Sunny Sjoerd, Jamrock Soundsystem, Roger Brouwn, Snelle Jelle, Wiebel, Cream, OVO Gomes, Slick, Turne, Odin Prime, D-Rok, SMPH en AmsterdamSoundsytem.

Het belangrijkste item in deze madness? De Desperados bel! Krijg hem te pakken en start een verrassingsoptreden. Het precieze tijdschema vind je iedere dag op de deur van Desperados Crazy Town.
Dacht dat er vorig jaar meer Rap / Hip-Hop geprogrammeerd stond (als verrassing kwam), lijkt nu meer een DJ-paradijs.

Zal die ook groter zijn dan eerst?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_172877283
Desperados Crazy Town dus volledig overslaan. _O-
Het weer zat niet mee
pi_172877556
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Verregende_Otter het volgende:
Desperados Crazy Town dus volledig overslaan. _O-
#RT
pi_172878279
Ik ga even kijken bij Johan Gielen, kan je daar achter komen hoe laat dat ongeveer staat?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:05:43 #152
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_172878466
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga even kijken bij Johan Gielen, kan je daar achter komen hoe laat dat ongeveer staat?
Er komt blijkbaar een papiertje te hangen op de deur van de Desperados waar het op staat.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:16:04 #153
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_172878803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga even kijken bij Johan Gielen, kan je daar achter komen hoe laat dat ongeveer staat?
Vorige keer hing iets van een programma in de tent zelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')