abonnement Unibet Coolblue
pi_172886264
Goede instelling Nanuke ^O^
Zo was ik hier vandaag na 3 ramen gewassen te hebben al weer klaar. Die andere komen een andere keer wel :P
  donderdag 3 augustus 2017 @ 20:41:15 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172886817
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:15 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik krijg het ook rechtstreeks van het uwv, als uitzendkracht. Beetje jammer, gezien ze dat gaan doen op basis van het gemiddelde loon van het afgelopen jaar, en ik inmiddels meer ben gaan werken (en verdienen). Maar ik heb sowieso een ingewikkelde situatie met het uwv, dus ach. :+
Ah ja die was ik vergeten op te sommen inderdaad.
Dat is best zuur ja -O-
Sowieso is hun berekenmethode nogal uh krom helaas.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_172886955
Nolita, hoe was de afspraak vanmiddag nog? Is er al een beslissing?

Nanuke verlof! *O* Zoveel mogelijk lekker van genieten inderdaad ;)

Donna, hoop dat de medicijnen snel werken en dat de dufheid meevalt :*

Ik krijg volgens mij gewoon mijn laatst verdiende loon betaald tijdens m'n verlof. Wel fijn ook, want ik ga de komende 3 maanden tijdelijk weer 1 dag extra werken (ouderschapsverlof van nr.1 is op), en krijg dat salaris dus ook tijdens m'n verlof *)

Ouderschapsverlof is absoluut niet verplicht om op te nemen, maar de mogelijkheden verkennen is natuurlijk altijd slim ;)
Let daarbij vooral op de voorwaarden in de cao; er zijn soms best addertjes onder het gras (dat je bijv. na afloop van je verlof weer per se je oude aantal uren moet gaan werken).

In mijn geval kan ik 2 jaar lang een dag minder werken, daarna alsnog minder blijven werken én het eerste jaar is deels doorbetaald, dus ik maak er straks zeker weer gebruik van :7
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 3 augustus 2017 @ 20:46:18 #154
409579 LuDann
All the way
pi_172887005
Mijn baby doet ut nog. O+

quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Meestal ontvangt je werkgever de uitkering en betalen ze jouw je salaris door. Dus dan verandert je salaris niet.
Alleen zelfstandigen/mensen die in de ww komen krijgen de uitkering rechtstreeks van het UWV over het algemeen.

En als je ouderschapsverlof hebt lopen krijg je zelfs meer omdat het verlof opgeschort wordt tijdens je zwangerschapsverlof. Dan krijg je dus tijdelijk weer voor je volledige contracturen betaald.
Ah ok, dat stond niet zo duidelijk op de website van het UWV. Ik zal eens informeren bij HR. Dat zou een fijne meevaller zijn!

Ouderschapsverlof heb ik niet, ik werk al parttime (0,8 fte). Misschien maar even een weekje ouderschapsverlof opnemen dan. :+

Ik zou ook geen ouderschapsverlof willen, ik doe een promotieonderzoek en dat loopt eigenlijk alleen lekker als ik er genoeg tijd aan kan besteden. Vind mijn werk hartstikke leuk ook. Lekker rustig vergeleken bij dagen thuis met dreumes. :P
pi_172887895
Dat laatste kan ik me voorstellen LuDann :P
Ik zie om die reden ook niet zo op tegen tijdelijk een extra dag werken terwijl papa lekker thuis is bij stuiterpeuter O-)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:19:56 #156
409579 LuDann
All the way
pi_172893759
Haha, ja lekker toch. :D

Overigens ben ik gisteren op mijn vingers getikt vanwege te weinig vrij nemen. :') Ik krijg in september weer nieuwe vrije dagen maar heb er nog 17 staan waarvan ik er 3 sowieso niet mag meenemen.

Misschien toch maar eens lekker gaan walvissen op de bank een weekje. :+ Voelt alleen zo zonde van mijn tijd.
pi_172897028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:19 schreef LuDann het volgende:
Haha, ja lekker toch. :D

Overigens ben ik gisteren op mijn vingers getikt vanwege te weinig vrij nemen. :') Ik krijg in september weer nieuwe vrije dagen maar heb er nog 17 staan waarvan ik er 3 sowieso niet mag meenemen.

Misschien toch maar eens lekker gaan walvissen op de bank een weekje. :+ Voelt alleen zo zonde van mijn tijd.
SPOILER: ontlurkt offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172897044
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:44 schreef twist02 het volgende:
Nolita, hoe was de afspraak vanmiddag nog? Is er al een beslissing?
Lief dat je ernaar vraagt! Tot 1 cm zou keizersnede betekenen; vanaf 2 cm gewone bevalling. Het was 1,6 cm }:|. Dit betekent dat ik vanaf nu bij de gynaecoloog blijf en een spontane bevalling mag afwachten. En dan dus tijdens bevalling onder begeleiding van de gynaecoloog 'proberen' of het lukt met risico op alsnog keizersnede.
Ik hoop heel erg dat het gewoon gaat lukken, maar vind het nu al spannend.

Nanuke verlof! *O* Hier ook vanalles te doen, er is nu 1 week voorbij en heb mezelf welgeteld 1 half uur in de middag op de bank gegund de afgelopen week. Ik heb me voorgenomen om de komende week toch wat meer rust tussendoor te nemen. Hopelijk lukt jou dat ook!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:33:51 #159
409579 LuDann
All the way
pi_172897824
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

SPOILER: ontlurkt offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi! :D Ik stuur je even een PM.
pi_172898610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:45 schreef Tink89 het volgende:
Ik ontlurk even:

Als er iemand vragen heeft over verlof, doorbetaling, Cao, ouderschapsverlof en wat er aan regels geldt als je kind ziek is en jij niet kunt gaan werken ofzo: stuur dan gerust een berichtje. Het is mijn werkx om dat soort dingen uit te leggen in jip en janneke :) en voor fokkers is dat natuurlijk hartstikke gratis O+
Nou, dan ben ik wel benieuwd!

(Sla deze post maar over als je er niks aan vindt)

Ik werk in het Voortgezet Onderwijs. Heb na mijn verlof 0,2fte voor 50% betaald ouderschapsverlof gehad (geregeld in de aanvulling op de CAO van mijn bovenschools bestuur). Dat geldt voor maximaal de helft van de wettelijke OV uren. Ik ben toen voordat mijn betaald verlof op was teruggegaan naar 4 dagen werken, omdat dat het begin van het schooljaar was en ik weer meer wilde werken.

Maar, nu wilde ik na twee jaar weer terug naar drie dagen, en werd mij verteld dat ik geen OV meer mag opnemen omdat het niet in meerdere stukken mag. Ik heb nog nagevraagd: ook geen onbetaald verlof? Nee dat kon ook niet. Maar volgens mij is dat laatste gewoon niet waar! Het betaald verlof is volgens mij in de aanvullende CAO inderdaad gesteld op opname in 1 stuk, maar het onbepaalde mag je toch in meerdere stukken opnemen? Anders echt doodzonde dat ik het gewoon kwijt ben!

Ik heb nu deeltijdontslag genomen, en heb daar wel vrede mee, dat had ik anders na het verlof gedaan (in de CAO VO hoef je niet terug te betalen tenzij je minder dan de helft van je oorspronkelijke aanstelling gaat werken, en dat is niet zo als je van 0,8 naar 0,6 gaat). Maar er wordt me nu wel pensioenopbouw door de neus geboord!
Kwak
pi_172898675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:28 schreef Nolita het volgende:

[..]

Lief dat je ernaar vraagt! Tot 1 cm zou keizersnede betekenen; vanaf 2 cm gewone bevalling. Het was 1,6 cm }:|. Dit betekent dat ik vanaf nu bij de gynaecoloog blijf en een spontane bevalling mag afwachten. En dan dus tijdens bevalling onder begeleiding van de gynaecoloog 'proberen' of het lukt met risico op alsnog keizersnede.
Ik hoop heel erg dat het gewoon gaat lukken, maar vind het nu al spannend.
Lijkt me een erg dubbele "uitslag" zo? Heel fijn dat het misschien toch gewoon natuurlijk kan, maar kan me ook indenken dat de onzekerheid vervelend is :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:21:03 #162
382129 crew  Donna
pi_172898788
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:19 schreef LuDann het volgende:
Haha, ja lekker toch. :D

Overigens ben ik gisteren op mijn vingers getikt vanwege te weinig vrij nemen. :') Ik krijg in september weer nieuwe vrije dagen maar heb er nog 17 staan waarvan ik er 3 sowieso niet mag meenemen.

Misschien toch maar eens lekker gaan walvissen op de bank een weekje. :+ Voelt alleen zo zonde van mijn tijd.
Ik zou zeker even lekker walvissen! Lekker nog even wat tijd aan jezelf besteden.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:22:52 #163
382129 crew  Donna
pi_172898827
Ik heb goed nieuws. Ik ben nog wel misselijk (als de primperan weer uitgewerkt is), maar het is veel beter te doen én ik heb vannacht geslapen als een roosje. Ik heb al weken niet tot de wekker geslapen, steeds tussen 4 en 5 wakker en daarna ook niet weer in slaap kunnen komen. Vannacht een nacht gemaakt van 10 tot 7!! Ik voel me herboren.

Heb echt wel het idee dat mijn misselijkheid samen hangt met slecht slapen, wat de huisarts dus ook dacht.
pi_172898862
De kratjes voor moeders voor moeders zouden "onopvallend" opgehaald worden.
Meneer wist niet dat de kratjes op het balkon stonden. Belde aan en schreeuwde de hele flat wakker. _O- Hmmm.
Protège moi de mes désirs.
pi_172899127
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De kratjes voor moeders voor moeders zouden "onopvallend" opgehaald worden.
Meneer wist niet dat de kratjes op het balkon stonden. Belde aan en schreeuwde de hele flat wakker. _O- Hmmm.
Hopelijk sliepen je buren nog. :o
Bij mij deden ze het wel heel netjes, ook altijd een tas eromheen. Behalve die ene keer dat mijn vriend de kratten meegaf en zei dat die zakken niet nodig waren. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb goed nieuws. Ik ben nog wel misselijk (als de primperan weer uitgewerkt is), maar het is veel beter te doen én ik heb vannacht geslapen als een roosje. Ik heb al weken niet tot de wekker geslapen, steeds tussen 4 en 5 wakker en daarna ook niet weer in slaap kunnen komen. Vannacht een nacht gemaakt van 10 tot 7!! Ik voel me herboren.

Heb echt wel het idee dat mijn misselijkheid samen hangt met slecht slapen, wat de huisarts dus ook dacht.
Heel fijn dat je medicijnen werken en ook al zo snel! Als ik moe ben dan ben ik ook altijd sneller misselijk, dat was ook al zo voor de zwangerschap.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_172899217
Nolita: Hopelijk gaat het lukken!

Donna: Fijn dat het beter gaat :)

Duman: Ohh verschrikkelijk :|W

Gister afspraak VK. Ze hebben een echo gemaakt en de baby ligt goed met zn hoofd naar beneden.
Pff morgen alweer 36 weken. Nog 1 week en dan mag tie komen ^O^
pi_172899368
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Hopelijk sliepen je buren nog. :o
Bij mij deden ze het wel heel netjes, ook altijd een tas eromheen. Behalve die ene keer dat mijn vriend de kratten meegaf en zei dat die zakken niet nodig waren. :D
Om half 11? :P
Ik hoorde al een busje stoppen met veel lawaai, dacht nog: "het zal toch niet...?". Stond meneer voor de deur met twee kratten in zijn hand. "Hallo, ik kom de kratten ophalen". :')
Het is dat ik vandaag thuis werk, anders had 'ie ze voor mijn voordeur achtergelaten, denk ik.
Protège moi de mes désirs.
pi_172899391
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:15 schreef twist02 het volgende:

[..]

Lijkt me een erg dubbele "uitslag" zo? Heel fijn dat het misschien toch gewoon natuurlijk kan, maar kan me ook indenken dat de onzekerheid vervelend is :*
Het voelt idd precies zoals je omschrijft. ik weet dat je nooit zekerheid kunt hebben over je bevalling, maar bij voorbaat onzekerheid is lastig. Volgende week weer mijn eigen gynaecoloog (had nu vakantie en had nu ivm ziekte de vervanger van haar vervanger..handig) en hoop dan ook wat meer erover in gesprek te kunnen gaan. Ben ook heel benieuwd hoe zij erover denkt en of ze mss nog eens wil meten over 2 weken ofzo..gewoon voor de rust tussen mijn oren.

Donna wat fijn dat de medicatie zijn werk doet!
pi_172899708
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb goed nieuws. Ik ben nog wel misselijk (als de primperan weer uitgewerkt is), maar het is veel beter te doen én ik heb vannacht geslapen als een roosje. Ik heb al weken niet tot de wekker geslapen, steeds tussen 4 en 5 wakker en daarna ook niet weer in slaap kunnen komen. Vannacht een nacht gemaakt van 10 tot 7!! Ik voel me herboren.

Heb echt wel het idee dat mijn misselijkheid samen hangt met slecht slapen, wat de huisarts dus ook dacht.
*O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172902210
Fijn Donna! Wat een goede nachtrust al niet kan doen *O*

Tijd vliegt he Memoru :o

Zo, de babystrijk is gedaan. Lag me al 3 weken aan de staren maar had er echt geen zin in! :@
Nu is m'n rug gesloopt en zweet ik als een otter.
Dat zweten vind ik echt het allervervelendst aan de zwangerschap, voorheen zweette ik amper
;(
pi_172902357
Ik ben uitgenesteld met babyspullen, dus ik ben maar aan de rest van de inboedel begonnen :') alle handdoeken en washandjes vervangen (en wat oude bewaard om babykots mee op te ruimen :7). Next up, beddengoed *O* :@ :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172902954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:18 schreef Flav het volgende:
Fijn Donna! Wat een goede nachtrust al niet kan doen *O*

Tijd vliegt he Memoru :o

Zo, de babystrijk is gedaan. Lag me al 3 weken aan de staren maar had er echt geen zin in! :@
Nu is m'n rug gesloopt en zweet ik als een otter.
Dat zweten vind ik echt het allervervelendst aan de zwangerschap, voorheen zweette ik amper
;(
Ja, zoveel zweet! Gelukkig stinkt het niet zo erg. Nu heeft het bij mij wel extreme vormen aangenomen, bij 37 graden. En dan nog vocht vast kunnen houden 8)7

Donna, wat heerlijk dat je goed hebt kunnen slapen zonder misselijkheid!

Dames met verlof, geniet écht van de momenten dat je wel rust kunt pakken! Dat komt gewoon niet meer terug. Ook niet met het verlof van een eventueel tweede kindje, want dan huppelt er al 1 rond.

Hmmm, ik heb hier trouwens een nieuwe favoriet gevonden. Radler 0,0% citroen met vlierbes :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_172903169
Ik was qua drankjes aan het gingerbeer geslagen, kwam er na n tijdje pas achter dat in sommige merken daarvan alcohol zit -O- terwijl het dus altijd gewoon tussen de frisdranken op de kaart staat. Niet vreselijk veel alcohol, 0,5% maar wel stom :(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172903844
Na de bevalling komt er ook liters zweet uit alle poriën.
Er hing pertinent een geur van zure melk, (angst)zweet en poep om me heen :')
pi_172903912
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was qua drankjes aan het gingerbeer geslagen, kwam er na n tijdje pas achter dat in sommige merken daarvan alcohol zit -O- terwijl het dus altijd gewoon tussen de frisdranken op de kaart staat. Niet vreselijk veel alcohol, 0,5% maar wel stom :(
Ja, belachelijk is dat }:| de radlers hier zijn soms ook met alcohol, maar Soproni is echt 0,0% gelukkig. Vind het wel lekker fris zo en niet alleen maar gewone frisdrank of water.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_172904460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:39 schreef Skittles het volgende:
Na de bevalling komt er ook liters zweet uit alle poriën.
Er hing pertinent een geur van zure melk, (angst)zweet en poep om me heen :')
oh blugh, ik ben van mezelf al n zweterd, dat wordt nog wat dan _O- fingers crossed voor het uitblijven van een hittegolf eind vd maand :') met de huidige temperaturen vind ik het gezwanger sowieso een stuk fijner dan toen het 30 graden was :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172904505
Eens! Deze temperaturen zijn heerlijk, mag wel zo blijven :Y
En die erbij wind is ook lekker als je bezweet bent haha.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:28:12 #178
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172904637
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben uitgenesteld met babyspullen, dus ik ben maar aan de rest van de inboedel begonnen :') alle handdoeken en washandjes vervangen (en wat oude bewaard om babykots mee op te ruimen :7). Next up, beddengoed *O* :@ :P
Dit heb ik ook gedaan :o Wat grappig. Wel in heel laag tempo, en ik was ook nog niet klaar, maar wat ik deed was wel fijn.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172905186
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:18 schreef Flav het volgende:
Eens! Deze temperaturen zijn heerlijk, mag wel zo blijven :Y
En die erbij wind is ook lekker als je bezweet bent haha.
en iedereen zegt "oh wat lekker, verlof in de zomer, lekker in de zon liggen" _O- naaah
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172905294
Nee, ik hoef geen hittegolf meer deze maand. Deze 10 dagen vakantie is meer dan genoeg. En dan is het hier nog uit te houden omdat vriend en schoonouders lekker veel met S. doen en ik in het zwembad kan gaan liggen. Thuis is het niet-zwanger al geen favoriet, zwanger al helemaal niet.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_172905312
Van mij mag het wel iets warmer. Kan het zwembad weer de tuin in O+

Volgens mij ben ik een geval apart :+
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:18:13 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172905509
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:39 schreef Skittles het volgende:
Na de bevalling komt er ook liters zweet uit alle poriën.
Er hing pertinent een geur van zure melk, (angst)zweet en poep om me heen :')
Je vergeet de weeïge geur van bloed. Niet eens perse vies maar wel typisch iets van de eerste week. :Y
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172905724
Kraamzuivering had ik nog even geblokkeerd ja ;(
pi_172905756
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:30 schreef Skittles het volgende:

Kraamzuivering had ik nog even geblokkeerd ja ;(
is dat iets wat ik wil googelen :X?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:41:51 #185
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_172905898
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

is dat iets wat ik wil googelen :X?
Absoluut niet :N

Overigens kwam ik hier via de AT en sprint ik nu OUD weer uit :o :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_172905905
Kan je doen! Ik heb even gekeken en Google laat niets ranzigs zien helaas :+ Of je ervaart het vanzelf na de bevalling
pi_172905973
Jamaar die geur is niet googlebaar haha
pi_172906205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef Skittles het volgende:
Kan je doen! Ik heb even gekeken en Google laat niets ranzigs zien helaas :+ Of je ervaart het vanzelf na de bevalling
ach ik heb de slijmprop ook maar gegoogled :') leuk dat ze zeggen dat je erop moet letten of ie komt, mja dan moet ik wel weten hoe het eruit ziet :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172906276
Als een grote prop slijm :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172906502
Is dat een verkapt mijn-bevalling-is-aanstaande-foto Skittles?!
pi_172906599
Nee, dat is niet mijn hand of slijmprop _O-
Als mijn bevalling aanstaande was, liep rende waggelde ik nu hyperventilerend rondjes door de woonkamer
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:23:10 #192
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172906619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:03 schreef Skittles het volgende:
Als een grote prop slijm :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij kloppend :o Sowieso is het simpel hoor: als je denkt 'hee wat doet die enorme snottebel in mijn onderbroek terwijl ik niet verkouden ben' dan heb je 'm gevonden.
Maar waarom zou je erop moeten letten, stond dat erbij LDG? Het verliezen van het ding zegt niks.

En ik vind die kraamzuivering echt niet zo'n punt. Maar misschien ben ik door mijn werk teveel gewend aan bloed :9

Ervaringstip: veeeeel drinken, vaak gaan plassen, nagieten met dat MvM-kannetje, en dan niet moeilijk doen met afvegen maar gewoon dat dikke kraamverband tegen je natte min of meer schone onderkantje O+ doen. Absorbeert prima.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172906723
Een slijmprop is zo'n typisch geval "als het zover is, weet je het wel" :Y
En het zegt inderdaad helemaal niks; ik heb 'm de vorige keer 3x voorbij zien komen :+

Oh jongens, mijn man is as we speak een heerlijke half flinke rauwe steak voor me aan het bakken! :Y) :9 :9~

Serieus, had iemand me dat niet eerder kunnen zeggen, dat dat gewoon mag als-ie bevroren geweest is? }:|
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172906736
Tijdens de samen bevallen cursus zeiden ze dat t verliezen van die prop t begin kon aankondigingen, maar dat t dan ook nog n tijdje kan duren 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:11:35 #195
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172907473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Tijdens de samen bevallen cursus zeiden ze dat t verliezen van die prop t begin kon aankondigingen, maar dat t dan ook nog n tijdje kan duren 8)7
Ja precies, daarom heb je er niks aan! :{w
Elke dag kan het beginnen, of toch niet. En hoe langer niet, hoe groter de kans dat vandaag toch wel. Best lastig!

Ik vond trouwens die slijmprop toch leuk, al duurde het echte werk nog een week. Ik vatte het wel op als een teken dat er iets gebeurt, dat mijn lichaam werkt zoals het bedoeld is, zoiets.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:19:19 #196
269689 crew  Viv
pi_172907590
Ik verloor mijn slijmprop pas tijdens de bevalling, zo'n 2 uur voordat de baby er was, dus daar had je qua voorspellende waarde ook niks aan. :')
pi_172907901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:03 schreef Skittles het volgende:
Als een grote prop slijm :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klikte ik toch? ;(
pi_172907914
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Vrij kloppend :o Sowieso is het simpel hoor: als je denkt 'hee wat doet die enorme snottebel in mijn onderbroek terwijl ik niet verkouden ben' dan heb je 'm gevonden.

_O- _O- ik moest zowaar een plasje plegen van t lachen!
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:43:19 #199
382129 crew  Donna
pi_172908128
Oei. Ik googlede kraamzuivering.

En ik vind menstruatiegeur altijd al zo vies :r :r
pi_172908193
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik verloor mijn slijmprop pas tijdens de bevalling, zo'n 2 uur voordat de baby er was, dus daar had je qua voorspellende waarde ook niks aan. :')
Nou, het heeft toch wel goed voorspelt dat er spoedig een baby aankomt :+

Na het verliezen van de slijmprop begonnen bij mij de weeën. Er zat een deel van de prop op een wc papier en die heb ik bewaard voor de verloskundige. Just in case. Misschien wilde ze 'm bewonderen ofzo
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')