abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172944787
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

henna achtige dingen kunnen sowieso wel toch? Al kan ik me niet voorstellen dat een keer je haar gewoon verven echt zo schadelijk is :@ miss even kijken of je ergens een handleiding kan vinden en checken of er een waarschuwing in staat?
Henna wil ik niet meer in mijn haar.

Ik heb begrepen dat het inademen van de geur slecht is. Daarnaast kunnen de slechte stoffen via je hoofdhuid in je bloedbaan komen. Maar ik denk dat dit best achterhaald is?

Mja, probeer dat eens uit te leggen aan iedereen hier. :+
pi_172944994
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 13:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Henna wil ik niet meer in mijn haar.

Ik heb begrepen dat het inademen van de geur slecht is. Daarnaast kunnen de slechte stoffen via je hoofdhuid in je bloedbaan komen. Maar ik denk dat dit best achterhaald is?

Mja, probeer dat eens uit te leggen aan iedereen hier. :+
Volgens mij kan je je haar gewoon veilig verven. Stuur anders je vk een mailtje. Heb je de reactie zwart op wit om aan je omgeving te laten zien!
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 15:42:16 #253
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_172947035
Week 19 is begonnen hier. Dat betekent: nog n week tot de Belangrijke Echo, nog n week tot het wereldkundig maken op Twitter en tevens nog n week tot het grote inkopen-doen van start kan *)
Wo ist der Fhrer, der mich fhrt?
pi_172947164
Ik lig al de hele dag in bed. Meer dan slapen en overgeven doe ik niet. Oh joy. Hoe doen mensen dit wekenlang?
Gisteren had ik echt een topdag en dan nu dit :'(

Het zal wel een vierling zijn :X
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 16:10:53 #255
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_172947431
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ik lig al de hele dag in bed. Meer dan slapen en overgeven doe ik niet. Oh joy. Hoe doen mensen dit wekenlang?
Gisteren had ik echt een topdag en dan nu dit :'(

Het zal wel een vierling zijn :X
Sterkte en hou vol! :* ^O^
Wo ist der Fhrer, der mich fhrt?
  zondag 6 augustus 2017 @ 16:38:59 #256
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_172948036
Donna: awwww sterkte ;(

Geen idee eigenlijk hoe het zit met haarverven. (Verf mn haar niet) maar misschien dat een haarspoeling minder schadelijk is?

Gisteren is mijn po en douchestoel binnengekomen. Dat soort dingen bestelde ik ook vaak op mn werk. Voel me nu net een oud vrouwtje :')
pi_172948321
Meh, wat klote Donna. Veel sterkte. :*

Mini, spannend. Wanneer heb je de echo precies?

Ik heb de hele middag met een zielig slapend kind op de bank gelegen terwijl d'r broertje d'r van binnen wakker probeert te trappen. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_172950006
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:42 schreef minilot het volgende:
Week 19 is begonnen hier. Dat betekent: nog n week tot de Belangrijke Echo, nog n week tot het wereldkundig maken op Twitter en tevens nog n week tot het grote inkopen-doen van start kan *)
tof, en spannend, maar vooral tof *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172950038
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef Memoru het volgende:
Donna: awwww sterkte ;(

Geen idee eigenlijk hoe het zit met haarverven. (Verf mn haar niet) maar misschien dat een haarspoeling minder schadelijk is?

Gisteren is mijn po en douchestoel binnengekomen. Dat soort dingen bestelde ik ook vaak op mn werk. Voel me nu net een oud vrouwtje :')
Een po ja? Die heb ik er niet bij :D ik heb een stoel, een bedsteun en kekke klossen. Heb ik een po nodig :?
  zondag 6 augustus 2017 @ 17:45:41 #260
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_172950245
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Een po ja? Die heb ik er niet bij :D ik heb een stoel, een bedsteun en kekke klossen. Heb ik een po nodig :?
Wij slapen op de 2e etage. Toilet is op de 1e. Dus dan zou ik anders steeds de trap op en af moeten. Dus in die situatie is n po wel handig.

Bedsteun heb ik idd ook. Klossen kunnen niet onder mn bed. Dus heb n extra matras erop gegooid.
pi_172950285
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:45 schreef Memoru het volgende:

[..]

Wij slapen op de 2e etage. Toilet is op de 1e. Dus dan zou ik anders steeds de trap op en af moeten. Dus in die situatie is n po wel handig.

Bedsteun heb ik idd ook. Klossen kunnen niet onder mn bed. Dus heb n extra matras erop gegooid.
oh onze toilet is naast de slaapkamer, moet goedkomen dus ^O^
pi_172950627
Ik dacht dat je die po ook nodig had voor een thuisbevalling?

Beterschap Donna!
pi_172950779
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:03 schreef Songeur het volgende:
Ik dacht dat je die po ook nodig had voor een thuisbevalling?

Beterschap Donna!
Ik heb geen po in huis gehaald voor mijn thuisbevalling en ik heb er niemand over gehoord.

Aww Donna, wat naar. ;(. Sterkte!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172951042
Mijn trollbaby :') gisterenavond had ik nog bijna de verloskundige gebeld ivm ontzettend weinig levendigheid. Vandaag verbouwt hij nonstop de hele boel :D verwarrend geval is het.
pi_172953064
Ik heb niks van de thuiszorgwinkel in huis gehad rondom de bevalling. Ons hoge bed voldeed zonder klossen al aan de norm, en ik zou toch poliklinisch bevallen (dat werd dus alsnog een thuisbevalling :') ). Wij hebben wel een wc boven en staand douchen ging ook prima, dus niks aan gemist.
pi_172953294
Waar is de bedsteun voor nodig bij de bevalling :?
Ik heb (nog) niks in huis voor de bevalling zelf behalve het kraampakket (en de dingen die je toch wel in huis heb zoals een emmer). Ik zal aanstaande woensdag wel vragen wat ze willen dat ik in huis haal.
pi_172953444
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:19 schreef Skittles het volgende:
Waar is de bedsteun voor nodig bij de bevalling :?
Ik heb (nog) niks in huis voor de bevalling zelf behalve het kraampakket (en de dingen die je toch wel in huis heb zoals een emmer). Ik zal aanstaande woensdag wel vragen wat ze willen dat ik in huis haal.
oh puur om in bed relaxt rechtop te kunnen zitten, niet echt noodzakelijk verder hoor. Hier bij de thuiszorgwinkel stond ie bij de categorie kraamtijd oid en hij wad ook gratis, dus maar meegenomen _O- misschien handig bij het voeden oid. En zo niet,ach dan ligt ie onder t bed todat we de klossen en de stoel (als ik die ga gebruiken?) terug gaan brengen.
pi_172953609
Oh bij het voeden in de kraamtijd (en daarna vast ook) zal het zeker handig kunnen zijn! Ik dacht echt voor tijdens de bevalling en zag het nut niet zo :P
pi_172954021
En 38 weken vandaag *O*

Dat hebben we gevierd door naar een indoor speeltuin en zwembad te gaan O+
Achter m'n peuter aan proberen te klimmen was wel een klein beetje een #fail :')
pi_172954284
Tip voor thuisbevallers: een bouwlamp op statief (Ja, echt!) Mijn verloskundige zei dat ze nog nooit zo'n fijn licht had gehad bij een thuisbevalling :D meestal moeten ze het doen met een 40 watt peertje in een plafonniere :')
disclaimer
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:04:47 #271
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_172954339
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Yup, ze kunnen daarmee 2 dingen controleren: de hoeveelheid bloedverlies en of je een ontsteking hebt (dan zou de kraamzuivering gaan stinken). :9
Het meurt toch soberso naar stinkende sloot? Menstruatie keer tien :r

Die van mij vroeg me alleen naar de kleur en hoeveel *O*
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:24:34 #272
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_172956874
Tijdens de intake met de kraamzorg kwamen de hulpmiddelen ter sprake. T was gratis dus dacht doe alles maar :p als ik t niet nodig blijkt te hebben kan t altijd terug.

Baby heeft minimaal 1x per dag de hik. Gek gevoel is dat tegen mn schaambot :')
pi_172958108
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Tip voor thuisbevallers: een bouwlamp op statief (Ja, echt!) Mijn verloskundige zei dat ze nog nooit zo'n fijn licht had gehad bij een thuisbevalling :D meestal moeten ze het doen met een 40 watt peertje in een plafonniere :')
Oh ja, ons licht was wel echt ondermaats eigenlijk. Wij hebben deze:
ikea-ps-hanglamp-wit__0364067_PE548627_S4.JPG
dus het enige wat we op dat moment nog konden doen was die klepjes openzetten. :D Wel hele knusse sfeer en foto's daardoor!
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:04 schreef kwakz0r het volgende:
Het meurt toch soberso naar stinkende sloot? Menstruatie keer tien :r
Kun je nagaan hoe erg het meurt als je er een ontsteking bij krijgt. :o
pi_172965021
Ik mag half 11 de huisarts weer bellen voor iets anders. Krijg diarree van Primperan en ik ben bang dat ik ga uitdrogen als het niet veranderd. Daarbij werkt het ook amper tegen de misselijkheid en ik heb nergens trek in. Alles komt er toch uit en via die weg krijg je snel genoeg afkeer van alles.
Gelukkig is m'n huisarts een fijne huisarts dus we gaan vast een oplossing vinden.
pi_172965034
Skittles 38 weken! *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')