abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 juli 2017 @ 22:51:52 #1
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819242


Vanaf vrijdag 4 tot en met zondag 13 augustus vinden in Londen de wereldkampioenschappen atletiek plaats. Het toernooi zal plaatsvinden in Queen Elizabeth Olympic Park waar vijf jaar geleden nog de Olympische atletiekwedstrijden werden georganiseerd. In die zin een mooie opvolger voor het WK atletiek van twee jaar geleden dat in het Olympisch stadion van Peking werd gehouden.


De locatie voor het WK atletiek

Het toernooi zal op vrijdag vermoedelijk eerst aanvangen met een totaal overbodig en nutteloze openingsceremonie, maar om 20.00 begint het dan toch echt met de voorrondes van de 100 meter bij de mannen. En dat is meteen genieten want dan komen allerlei exootjes voorbij in alle soorten en maten (soms zelfs letterlijk) en twintig minuten later trappen de discuswerpers (met Erik Cadee) af voor de kwalificatie.

Vanaf zaterdag beginnen ook de ochtendsessies. Op de dagen dat er ochtendsessies zijn, kun je zo rond 10.00 gaan klaarzitten en ben je zo rond 13.00 klaar. De avondsessies vangen op wisselende tijden aan, maar om 18.30 ben je zeker wel op tijd, wat een groot voordeel is voor de werkenden onder ons t.o.v. het WK zwemmen.

Het WK atletiek waar we voor het laatst nog de levende legende kunnen zien op een toernooi: Usain Bolt (die tegenwoordig schijn te dromen van een carrière als topvoetballer).


Ook de geweldenaar op de lange afstanden Mo Farah zal voor het laatst op een atletiektoernooi op de gewone atletiekbaan te vinden zijn. Na dit toernooi gaat hij zich focussen op de marathon.

Handige links:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het WK atletiek op TV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagschema van vrijdag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt er ook wat te spelen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 03-08-2017 16:57:20 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:55:42 #2
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819357
Als er nog ideeën zijn voor de OP dan hoor ik het graag. Dan kan ik die er inzetten, zodat het handig is voor de volgende topics.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172819393
Goed dat ik nog even een F5 heb gedaan alvorens mijn topic in te voeren.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:58:40 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819439
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:57 schreef wimderon het volgende:
Goed dat ik nog even een F5 heb gedaan alvorens mijn topic in te voeren.
Altijd vervelend. Ik was er zelf eigenlijk ook bang voor, dat ik bezig was met de OP en dan net iemand een minuutje daarvoor toch het topic had aangemaakt.

Niet teveel tijd eraan besteed hopelijk?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:59:45 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172819472
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:55 schreef Redefine het volgende:
Als er nog ideeën zijn voor de OP dan hoor ik het graag. Dan kan ik die er inzetten, zodat het handig is voor de volgende topics.
De Engelse wiki. Geeft een hele overzichtelijke lijst van de uitslagen, medaillespiegel en zulks.

https://en.wikipedia.org/(...)onships_in_Athletics
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172819505
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:58 schreef Redefine het volgende:

[..]

Altijd vervelend. Ik was er zelf eigenlijk ook bang voor, dat ik bezig was met de OP en dan net iemand een minuutje daarvoor toch het topic had aangemaakt.

Niet teveel tijd eraan besteed hopelijk?
Toch wel een half uur ofzo :')

Anyway, dit is nog wel bruikbaar denk ik:

TV:
BBC, voor als u behoefte heeft aan de analyses van Michael Johnson en niet op een Boltdown of Mo-Time meer of minder kijkt.
EUROSPORT, met ochtendsessiegenot maar ook heel af en toe een commerciële onderbreking.
NOS, voor als u geen enkel flintertje nieuws over Dafne wilt missen.
SPORZA, met twee enthousiaste liefhebbers als commentatoren die helemaal uit hun dak zullen gaan als Thiam haar gouden plak ophaalt.

Valt er ook wat te spelen? Jazeker. Hier kun je meedoen aan een spel dat uit twee onderdelen (met elk een ranking) bestaat. Allereerst dien je voor elk onderdeel het podium te voorspellen. Vervolgens kun je aan 20 van je voorspelde winnaars punten (20 tot en met 1) toekennen. Bij beide spellen geldt natuurlijk dat degene met de meeste punten wint.
  maandag 31 juli 2017 @ 23:02:07 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819532
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De Engelse wiki. Geeft een hele overzichtelijke lijst van de uitslagen, medaillespiegel en zulks.

https://en.wikipedia.org/(...)onships_in_Athletics
Heb m toegevoegd. Op de IAAF en de Londen site is dat ook wel te vinden, maar niet zo snel als op de wiki pagina inderdaad.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 31 juli 2017 @ 23:03:54 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819599
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:00 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toch wel een half uur ofzo :')

Anyway, dit is nog wel bruikbaar denk ik:

TV:
BBC, voor als u behoefte heeft aan de analyses van Michael Johnson en niet op een Boltdown of Mo-Time meer of minder kijkt.
EUROSPORT, met ochtendsessiegenot maar ook heel af en toe een commerciële onderbreking.
NOS, voor als u geen enkel flintertje nieuws over Dafne wilt missen.
SPORZA, met twee enthousiaste liefhebbers als commentatoren die helemaal uit hun dak zullen gaan als Thiam haar gouden plak ophaalt.

Valt er ook wat te spelen? Jazeker. Hier kun je meedoen aan een spel dat uit twee onderdelen (met elk een ranking) bestaat. Allereerst dien je voor elk onderdeel het podium te voorspellen. Vervolgens kun je aan 20 van je voorspelde winnaars punten (20 tot en met 1) toekennen. Bij beide spellen geldt natuurlijk dat degene met de meeste punten wint.
Ah dat is wel minder ja :') Had ik ook kunnen hebben als jij net eerder was geweest.

Ik zal die andere dingen ook toevoegen. Al zal ik even kijken of ik wat meer dingen in een spoiler ga zetten, zodat de OP wat overzichtelijker is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172819625
Is er, behalve Columbiafan, iemand die uitkijkt naar de 12 kilo wegende Konstanze Klosterhalfen?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 31 juli 2017 @ 23:12:08 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172819801
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:51 schreef Redefine het volgende:


Ook de geweldenaar op de lange afstanden Mo Farah zal voor het laatst op de gewone atletiekbaan te vinden zijn. Na dit toernooi gaat hij zich focussen op de marathon.


Dat is niet waar, hij loopt nog in Zürich na het WK :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 31 juli 2017 @ 23:13:50 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819837
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is niet waar, hij loopt nog in Zürich na het WK :P
Dat wist ik al, maar omdat jij het bent heb ik het aangepast.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 31 juli 2017 @ 23:19:14 #12
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819924
Zo, nu is de OP weer wat completer. Ik heb bewust de kopjes met informatie (links, Nederlanders etc.) steeds in een spoiler gezet. Dit maakt het het wat prettiger leesbaar voor het open van het topic op een smartphone.

En t.z.t. zou het handig zijn als een mod het topic kan reeksen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 31 juli 2017 @ 23:20:28 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172819947
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:05 schreef wimderon het volgende:
Is er, behalve Columbiafan, iemand die uitkijkt naar de 12 kilo wegende Konstanze Klosterhalfen?
Ik ben vooral benieuwd welke Duitse sportesr er door hem de hemel in worden geprezen, om deze atleten vervolgens in geen enkele uitslag terug te kunnen vinden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 31 juli 2017 @ 23:21:41 #14
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172819965
Gaan ze die 50 kilometer hobbelen voor vrouwen nu echt met zijn drieën lopen, of hebben ze inmiddels een hoop wildcards afgegeven?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 31 juli 2017 @ 23:27:26 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172820067
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
Gaan ze die 50 kilometer hobbelen voor vrouwen nu echt met zijn drieën lopen, of hebben ze inmiddels een hoop wildcards afgegeven?
Op de IAAF site staan nog steeds maar zeven deelneemsters bij het onderdeel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172820407
De link van het spelletje is weggevallen :P

http://www.atstat.org/contest/default.asp
  maandag 31 juli 2017 @ 23:55:36 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172820571
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:47 schreef wimderon het volgende:
De link van het spelletje is weggevallen :P

http://www.atstat.org/contest/default.asp
Ik zag het. Had de tekst gekopieerd en daarna niet de link nog bewerkt. Maar nu klopt het weer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172821570
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd welke Duitse sportesr er door hem de hemel in worden geprezen, om deze atleten vervolgens in geen enkele uitslag terug te kunnen vinden.
Klosterhalfen is gewoon een supertalent, die verwacht ik in de finale van de 1500 (afhankelijk van het wedstrijdverloop) in de top 6. Ze draait een formidabel seizoen en kan in ideale omstandigheden nu al richting 3:56-3:57. In Berlijn gaat ze écht meedoen voor de prijzen. Duitsland zie ik 3 a 5 medailles halen. Röhler, Vetter, Schäfer, Freimuth en als alles meezit 4x100(v), Hess, Kazmirek, Harting en Storl. Hoop op goud van de speerwerpers.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 01:21:56 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172821684
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 01:10 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Klosterhalfen is gewoon een supertalent, die verwacht ik in de finale van de 1500 (afhankelijk van het wedstrijdverloop) in de top 6. Ze draait een formidabel seizoen en kan in ideale omstandigheden nu al richting 3:56-3:57. In Berlijn gaat ze écht meedoen voor de prijzen. Duitsland zie ik 3 a 5 medailles halen. Röhler, Vetter, Schäfer, Freimuth en als alles meezit 4x100(v), Hess, Kazmirek, Harting en Storl. Hoop op goud van de speerwerpers.
Klosterhalfen is een supertalent ja, al is een toernooi lopen nog wel wat anders dan de losse wedstrijden in het regulieren seizoen. Maar om nu al te stellen dat ze volgend jaar al echt gaat meedoen om de prijzen is nog wat voorbarig. Gezien haar talent zou dat zeker moeten kunnen, maar het is altijd nog afwachten hoe iemand zich ontwikkelt en al helemaal hoe iemand omgaat met het presteren voor thuispubliek. Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn, dat jij iemand al een fantastische carrière hebt toegedicht en dat uiteindelijk toch nog anders uitpakt :P Dat enthousiasme kan ik absoluut wel waarderen juist, maar het heeft wel iets grappigs (vandaar ook mijn pi bij die reactie ;)

Dat de Duitsers meerdere medailles gaan halen, lijkt mij toch wel vrij logisch. Genoeg kansen. Zeker bij het speerwerpen moet het toch wel gaan lukken. Dat kan nog een hele mooie wedstrijd worden _O_

Al is het meestal beter om het andersom te denken. Zo waren de wedstrijden in Rio waar ik steeds van zei dat ze waardeloos zouden worden (verspringen) juist schitterende wedstrijden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:10:42 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172822879
quote:
13s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Op de IAAF site staan nog steeds maar zeven deelneemsters bij het onderdeel.
Amerikaanse is nog toegelaten na tussenkomst van een advocaat, omdat ze de continentale kampioen is en daarom toegelaten diende te worden. Blijft een rare situatie, maar goed, in 2019 zal dat ongetwijfeld beter zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172824245
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:05 schreef wimderon het volgende:
Is er, behalve Columbiafan, iemand die uitkijkt naar de 12 kilo wegende Konstanze Klosterhalfen?
Broekje blijft aan voor Konstanze.

Sowieso lastig voor haar om toernooien te gaan winnen denk ik, weet niet of ze tegen al het laatste ronde geweld op kan.

Al zou ik denk nog wel eerder Klosterhalfen supporteren dan Lollerlaura Muir, zou het tussen die 2 gaan dan juich ik met Colombiafan mee.
Jack does it in real time...
pi_172828324
Mooi laat in de avond :)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:54:22 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172834587
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:55 schreef Redefine het volgende:
Als er nog ideeën zijn voor de OP dan hoor ik het graag. Dan kan ik die er inzetten, zodat het handig is voor de volgende topics.
Volgens mij is het "betekent" ipv. betekend :@ En ik weet niet of Karina hier nog komt maar die gaat altijd helemaal leip op rode randjes om de afbeeldingen, en ik vind het ook wel irritant ergens :+

Maar goed, dat zijn slechts pietluttige details. Tevens TVP dit.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172835098
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:38 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Broekje blijft aan voor Konstanze.

Sowieso lastig voor haar om toernooien te gaan winnen denk ik, weet niet of ze tegen al het laatste ronde geweld op kan.

Al zou ik denk nog wel eerder Klosterhalfen supporteren dan Lollerlaura Muir, zou het tussen die 2 gaan dan juich ik met Colombiafan mee.
Haar Engels is er trouwens wel flink op vooruit gegaan.

EuroAthletics twitterde op maandag 17-07-2017 om 13:20:01 Germany's Konstanze Klosterhalfen claimed her first track title over 1500m in Bydgoszcz.Watch out for her… https://t.co/Rk04q9F5j7 reageer retweet
Ik heb het persoonlijk trouwens meer voor (de iets minder getalenteerde) Alina Reh.
pi_172836046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi laat in de avond :)
^O^
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:56:51 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172838578
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:54 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Volgens mij is het "betekent" ipv. betekend :@ En ik weet niet of Karina hier nog komt maar die gaat altijd helemaal leip op rode randjes om de afbeeldingen, en ik vind het ook wel irritant ergens :+

Maar goed, dat zijn slechts pietluttige details. Tevens TVP dit.
Heb de zin over Bolt aangepast, waardoor het niet uitmaakt of het betekent of betekend is :P Wat betreft die rode randjes om de foto's, was mij het nog niet opgevallen. Het is dat je het zegt, anders had ik niet eens gezien. Geen idee hoe dat is aan te passen. Als je een tip daarvoor hebt, dan hoor ik het wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:01:30 #27
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172838701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Heb de zin over Bolt aangepast, waardoor het niet uitmaakt of het betekent of betekend is :P Wat betreft die rode randjes om de foto's, was mij het nog niet opgevallen. Het is dat je het zegt, anders had ik niet eens gezien. Geen idee hoe dat is aan te passen. Als je een tip daarvoor hebt, dan hoor ik het wel.
De OP is 720 pixels breed dus [IMG=720] als tag gebruiken, gewoon afsluiten met [/IMG]

Oh, en dan bij de header (bovenste afbeelding) [cimg] en [/cimg] tags gebruiken dan staat ie in het midden ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:08:43 #28
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172840759
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De OP is 720 pixels breed dus [ [url= als tag gebruiken, gewoon afsluiten met ]afbeelding[/url] ]

Oh, en dan bij de header (bovenste afbeelding) [ [url= en ]afbeelding[/url] ] tags gebruiken dan staat ie in het midden ;)
Ah dank. Heb het aangepast, nu klopt het.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:11:48 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172840833
Wordt wel een kampioenschap waar de nodige toppers missen. Recent nog Rudisha, eerder al o.a. Greg Rutherford en Kirani James ;( die hebben aangegeven dat ze er niet bij kunnen zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:23:43 #30
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172841206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah dank. Heb het aangepast, nu klopt het.
Schitterend. Nu hoeft het feest alleen nog maar te beginnen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:28:10 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172841342
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:23 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Schitterend. Nu hoeft het feest alleen nog maar te beginnen.
We zitten er allemaal al klaar voor :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 augustus 2017 @ 15:45:55 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172854966
emenews twitterde op woensdag 02-08-2017 om 01:35:19 Some news. Filippidis is out of London, Spotakova possibly last Worlds, IAAF Congress oficially opened, Thiam only hep, no HJ. reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 augustus 2017 @ 15:46:19 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172854975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Redefine het volgende:
en Kirani James ;( die hebben aangegeven dat ze er niet bij kunnen zijn.
Dit had ik gemist volgens mij -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:50:00 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172860454
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit had ik gemist volgens mij -O-
Hij was ziek en is nog niet fit genoeg om in topvorm op het WK te kunnen verschijnen. Was dit jaar al niet in zijn beste vorm.

Maar wat die ziekte is/was Heb ik nergens kunnen vinden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172860873
Mo_Farah twitterde op woensdag 02-08-2017 om 13:10:40 SO excited to have my own Mobot emoji!! #MoFarah #onemomile and #mobot Bring on World Champs!! #roadtolondon reageer retweet


(Kan dit ook op FOK!?)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:13:56 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172860957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:09 schreef wimderon het volgende:
Mo_Farah twitterde op woensdag 02-08-2017 om 13:10:40 SO excited to have my own Mobot emoji!! #MoFarah #onemomile and #mobot Bring on World Champs!! #roadtolondon reageer retweet
[ afbeelding ]

(Kan dit ook op FOK!?)
En daarnaast dan ook de Bolt move en de handjes van Beitia. En een schoenen gooiende smiley.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 augustus 2017 @ 20:14:25 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172860972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:09 schreef wimderon het volgende:
Mo_Farah twitterde op woensdag 02-08-2017 om 13:10:40 SO excited to have my own Mobot emoji!! #MoFarah #onemomile and #mobot Bring on World Champs!! #roadtolondon reageer retweet
[ afbeelding ]

(Kan dit ook op FOK!?)
Ja, dat kan niet op FOK! en dat gaan we niet achter neerleggen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 augustus 2017 @ 20:56:05 #38
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172862354
Zemlyak en Povh zijn door Oekraïne teruggetrokken vanwege dopinggedoe.
http://totallympics.com/i(...)omment&comment=90593
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 2 augustus 2017 @ 21:28:49 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172863467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Zemlyak en Povh zijn door Oekraïne teruggetrokken vanwege dopinggedoe.
http://totallympics.com/i(...)omment&comment=90593
Povh zullen ze niet zo snel missen, maar Zemlyak hadden ze wel kunnen gebruiken bij de estafette. En is geloof ik ook een van de snelste Europese vrouwen dit seizoen op de 400 meter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172869415
Wegens een kapotte hamstring zegt Andre de Grasse: 'Houdoe en tot een volgende keer.'
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 08:28:42 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172870414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 02:04 schreef wimderon het volgende:
Wegens een kapotte hamstring zegt Andre de Grasse: 'Houdoe en tot een volgende keer.'
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172870502
Bolt jogt weer naar een titel. Straks gewoon in een lachwekkende 9.91 ofzo.
Jack does it in real time...
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:41:43 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172870533
Jammer, had wel willen zien of hij wellicht nu al de kroon van Bolt kon overnemen :(.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 08:43:12 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172870549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:41 schreef Szura het volgende:
Jammer, had wel willen zien of hij wellicht nu al de kroon van Bolt kon overnemen :(.
Ik geloof nooit dat hij dat had gekund :P

Wel kut voor Canada op de estafette, waar ze ipv medaillekandidaat nu gewoon kansloos zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 augustus 2017 @ 11:13:16 #45
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172873213
http://www.nu.nl/sport-ov(...)an-halen-dan-nu.html

quote:
"Als ik een keer WK-goud kan halen, dan is het nu. Ja, je kunt zeggen dat ik in de vorm van mijn leven ben", aldus Hassan woensdagavond in de lobby van het hotel van de Nederlandse ploeg in de Britse hoofdstad.
quote:
"Als ik bijvoorbeeld moe ben tijdens een training, hoef ik alleen maar naar een andere loper te kijken en die moeheid is weg.
_O- _O-

quote:
Wie weet ben ik op de WK van 2019 en op de Spelen van Tokio een jaar later op twee afstanden top. Dat moet kunnen. De groei is er nog niet uit."
Sifan gaat schroeien _O_
pi_172874770
Sooow, Salazar-gains. Dat is vast het geheim van MoBot ook, als hij Keniaantjes ziet is hij gelijk niet moe meer.

Maar WIJ gaan wel JUICHEN voor Sifan natuurlijk, als ze voor ONS een gouden PLAK binnenhaalt!
Jack does it in real time...
pi_172878255
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader

Sifan in heat 2 met Tsegay, Simpson en Muir.
pi_172878434
Ik ben erg benieuwd wat Caster op die 1500 doet, lijkt me toch een gevaarlijk klant.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 16:56:49 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172881033
Povh en Zemlyak staan weer op de lijst, schijnbaar nogal raar gedoe rondom hun tests.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 17:21:02 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172881384
Ik snap er geen kut meer van, wat de marathon betreft. De ene zegt dat Bekele niet meedoet, de andere van wel, Atstat heeft hem toegevoegd, maar ik kan niks vinden. Zelfde met Kiprotich, terwijl beiden op de startlijsten staan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172881594
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Povh en Zemlyak staan weer op de lijst, schijnbaar nogal raar gedoe rondom hun tests.

[ afbeelding ]
WTF, wat een amateurisme als ik het zo lees.
pi_172882415
Nu al een genotsshow dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172885026
Aids weer, het invullen van de predictions voor het snelwandelen :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 19:47:54 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172885288
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:39 schreef wimderon het volgende:
Aids weer, het invullen van de predictions voor het snelwandelen :')
Doorgaans heb ik daar toch minder moeite mee dan de 5 of vooral 10 kilometer (of de marathon) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172886201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Doorgaans heb ik daar toch minder moeite mee dan de 5 of vooral 10 kilometer (of de marathon) :P
Op de marathon is het ook grotendeels vrij random ja, maar bij het snelwandelen zijn het echt namen die je 1x per jaar tegenkomt. Met nu ook nog eens een heel leger nieuwe Chinezen en een paar mindere Russen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 20:24:02 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172886279
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Op de marathon is het ook grotendeels vrij random ja, maar bij het snelwandelen zijn het echt namen die je 1x per jaar tegenkomt. Met nu ook nog eens een heel leger nieuwe Chinezen en een paar mindere Russen.
Immer falende Japanners die in het voorseizoen bloedsnel waren maakt de 20km wel makkelijker :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:12:03 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172893486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Povh en Zemlyak staan weer op de lijst, schijnbaar nogal raar gedoe rondom hun tests.

[ afbeelding ]
Wat een bizar verhaal :') Lijkt mij vrij logisch dat ze gewoon op het WK mogen starten, want hier zijn zoveel fouten gemaakt dat alleen vrijspraak logisch zou zijn. Ook al zouden ze ook echt positief zijn, wat gezien het verhaal zelfs niet eens 100% zeker is :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 23:21:23 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172893804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat een bizar verhaal :') Lijkt mij vrij logisch dat ze gewoon op het WK mogen starten, want hier zijn zoveel fouten gemaakt dat alleen vrijspraak logisch zou zijn. Ook al zouden ze ook echt positief zijn, wat gezien het verhaal zelfs niet eens 100% zeker is :D
Terwijl het laatste nieuws in Oekraïne dan weer zegt dat de Oekraïnse bond ze tóch terugtrekt :')
http://xsport.ua/athletic(...)sorevnovaniy_325187/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:33:19 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172894137
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Terwijl het laatste nieuws in Oekraïne dan weer zegt dat de Oekraïnse bond ze tóch terugtrekt :')
http://xsport.ua/athletic(...)sorevnovaniy_325187/
Volgens dat stukje had de Oekraïense bond ze al geschorst (zonder dat ze daar eigenlijk gerechtigd toe waren). Die bond is dus nogal proactief en wil blijkbaar een schandaal dan maar voorkomen (dat ze uiteindelijk wel positief waren en ze hen wel hadden laten meedoen). Vermoed dat een stap naar het CAS wel gunstig zou kunnen zijn voor die twee. Al is het de vraag of het op de korte termijn kan.

Maar het is wel een behoorlijke soap aan het worden. Doet me een beetje denken aan Kenteris en Thanou voor de OS van Athene en hun zogenaamde motorongeluk. De zaak is wel enorm verschillend, omdat ze hier mogelijk onschuldig zijn en er sowieso al fouten zijn gemaakt en die twee toen juist wel schuldig waren. Maar qua soapgehalte lijkt het er wel op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:37:12 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172894217
Wat dat betreft is de Oekraïense bond het tegenovergestelde van de Spaanse of de Tsjechische (Kreuziger) sportbond (en vergeet er vast een paar), die doodleuk sporters vrijspreken of heel erg mild bestraffen, terwijl ze positief bevonden zijn (en dan tegen de wens in van de overkoepelende sportbond).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 augustus 2017 @ 23:41:14 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172894296
Oekraïne komt zo een beetje over alsof ze een bruin vingertje willen halen bij de IAAF.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:43:25 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172894339
quote:
9s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:41 schreef heywoodu het volgende:
Oekraïne komt zo een beetje over alsof ze een bruin vingertje willen halen bij de IAAF.
Ja. Braafste jongetje van de klas dit dat. Of een beetje om hun grote vriend Rusland nog meer in het hemd te zetten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:50:16 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172894447
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:13 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/sport-ov(...)an-halen-dan-nu.html

[..]

[..]

_O- _O-

[..]

Sifan gaat schroeien _O_
Trainen onder Salazar is al niet echt jofel, maar dit soort teksten zijn helemaal dubieus :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172894803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Immer falende Japanners die in het voorseizoen bloedsnel waren maakt de 20km wel makkelijker :T
Jij bent als een echte fanboy aan het invullen, aan je voorspellingen bij de mannen te zien :7

Ik heb Ezekiel niet eens in de top 3 staan ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:18:15 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172894921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jij bent als een echte fanboy aan het invullen, aan je voorspellingen bij de mannen te zien :7

Ik heb Ezekiel niet eens in de top 3 staan ;(
Ik heb louter alleszins realistische zaken ingevuld vooralsnog.

Mekhissi moet eigenlijk voor Kemboi, maar die man selecteren, daar gaan we dus echt niet aan beginnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172895117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Trainen onder Salazar is al niet echt jofel, maar dit soort teksten zijn helemaal dubieus :')
Je gaat er ook slechter Nederlands van praten hoor ik bij een interview met de NOS.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:14:23 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172896682
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je gaat er ook slechter Nederlands van praten hoor ik bij een interview met de NOS.
Daar heeft Mo Farah ook altijd al last van.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172900460
Zou Sifan haar deurbel nog wel kunnen horen?
pi_172903885
Volgens we de grote Mo Farahshow vanavond op de BBC? :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:47:04 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172903979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:42 schreef Columbiafan het volgende:
Volgens we de grote Mo Farahshow vanavond op de BBC? :D
Ik weet niet of ik dat aan ga kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:55:11 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172904110
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat aan ga kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mis je juist alle exoten op de 100 meter :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172904128
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan mis je juist alle exoten op de 100 meter :{
En Sifan ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:57:10 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904133
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan mis je juist alle exoten op de 100 meter :{
Uiteraard neem ik de hele sessie op :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:59:13 #74
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172904166
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat aan ga kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuuuuuuuuuuuuut neeee
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:02:58 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904226
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

wuuuuuuuuuuuuut neeee
Zegt degene die een finalesessie in het zwemmen gemist heeft.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:05:19 #76
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172904256
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zegt degene die een finalesessie in het zwemmen gemist heeft.
Hah! We hebben er een stream bij gehad onder het eten :@
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172904424
wacht even, heywoodu gaat voor de bioscoop in plaats van atletiek. Wat is hier aan de hand? :o
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:19:40 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904518
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hah! We hebben er een stream bij gehad onder het eten :@
:D

Dat ga ik in de bioscoop maar niet doen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:20:05 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:13 schreef komrad het volgende:
wacht even, heywoodu gaat voor de bioscoop in plaats van atletiek. Wat is hier aan de hand? :o
Eén keer en ik mis geen enkele finale live, de rest van het WK kom ik het huis natuurlijk niet uit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172904531
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eén keer en ik mis geen enkele finale live, de rest van het WK kom ik het huis natuurlijk niet uit.
ik dacht al, zou Bruna op bezoek zijn O-)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:24:11 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904581
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:20 schreef komrad het volgende:

[..]

ik dacht al, zou Bruna op bezoek zijn O-)
:D

En maar even terug naar de atletiek: heeft iedereen z'n Atstat ingevuld? :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172904591
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:D

En maar even terug naar de atletiek: heeft iedereen z'n Atstat ingevuld? :7
wat moet ik invullen?

en ja ik volg atletiek niet heel erg intensief
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:30:25 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904665
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:25 schreef komrad het volgende:

[..]

wat moet ik invullen?

en ja ik volg atletiek niet heel erg intensief
http://www.atstat.org/contest/default.asp

Top-3 per onderdeel en dan optioneel ook nog de Top 20, een spelonderdeel waarbij je 20-19-18-17 etc punten geeft aan de door jou voorspelde winnaars. Daar kies je dus de grootste favorieten uit om veel punten aan te geven. Staat ook in de OP want wimderon laat natuurlijk geen atletiektoernooi voorbij gaan zonder Atstat :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:36:17 #84
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172904750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:D

En maar even terug naar de atletiek: heeft iedereen z'n Atstat ingevuld? :7
Nee bij zwemmen vorig jaar met Jos zijn poule vond ik het al moeilijk zat ondanks dat ik 2e werd. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172904794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

http://www.atstat.org/contest/default.asp

Top-3 per onderdeel en dan optioneel ook nog de Top 20, een spelonderdeel waarbij je 20-19-18-17 etc punten geeft aan de door jou voorspelde winnaars. Daar kies je dus de grootste favorieten uit om veel punten aan te geven. Staat ook in de OP want wimderon laat natuurlijk geen atletiektoernooi voorbij gaan zonder Atstat :9
dat is niet aan mij besteed :) Ik doe alleen maar aan wielren en biatlon prono's
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:45:26 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904927
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:47 schreef wimderon het volgende:

Beste Wim,

Je bent Letsrun en de mogelijke prijs van 200k vergeten :o
http://www.letsrun.com/ne(...)-prediction-contest/

Groetjes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:45:48 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904934
Of niet vergeten maar gewoon bewust niet gemeld om de kans op winst te vergroten :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:48:17 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904979
Overigens is die van Letsrun sowieso wel leuk om erbij te pakken, ook als je niks gaat voorspellen, want bij de toppers op de onderdelen in die prono (ze hebben niet elk onderdeel) staan er wat feitjes enzo, altijd leuk :)

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172904982
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Of niet vergeten maar gewoon bewust niet gemeld om de kans op winst te vergroten :{w
als je alles inclusief de marathon 1-2-3 goed hebt ben je een echte Nostradamus. En 200k rijker :9
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:49:58 #90
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172904999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:48 schreef komrad het volgende:

[..]

als je alles inclusief de marathon 1-2-3 goed hebt ben je een echte Nostradamus. En 200k rijker :9
Zul je zien, net als ik alles goed heb zijn er nog 10 en moet je de prijs delen ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172905024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zul je zien, net als ik alles goed heb zijn er nog 10 en moet je de prijs delen ;(
20k over 10 jaar is nog best aardig :) en ik voorspel dat er geen 10 mensen gaan zijn die inclusief marathon alles 1-2-3 goed hebben
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:03:49 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172905249
Denken dat Ta Lou 3e wordt :')

Ik doe die van atstat alleen mee voor het 20-19-18-17 spel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:07:28 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172905307
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat Ta Lou 3e wordt :')

Ik doe die van atstat alleen mee voor het 20-19-18-17 spel.
Schippers, de dames uit Trinidad of de Amerikanen buiten Bowie zie ik het ook niet doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172906000
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Beste Wim,

Je bent Letsrun en de mogelijke prijs van 200k vergeten :o
http://www.letsrun.com/ne(...)-prediction-contest/

Groetjes.
De winnende was al ingevuld, dus ik vond het een beetje nutteloos om iedereen moeite voor niets te laten doen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:49:21 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172906032
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan mis je juist alle exoten op de 100 meter :{
Dat is overigens weinig meer aan nu, want de IAAF heeft een nieuwe regel: vroeger mocht elk land sowieso één vrouw en één man sturen, nu moeten landen waarvan niemand zich geplaatst heeft kiezen of ze een vrouw of man naar het WK laten gaan :{

Dan krijg je dus dit:
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader

Voorrondes met gewoon prima sprinters als Rodney, Volko, Matadi, Barnes, Burke etc, allemaal sub-10.20 gasten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172907001
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is overigens weinig meer aan nu, want de IAAF heeft een nieuwe regel: vroeger mocht elk land sowieso één vrouw en één man sturen, nu moeten landen waarvan niemand zich geplaatst heeft kiezen of ze een vrouw of man naar het WK laten gaan :{

Dan krijg je dus dit:
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader

Voorrondes met gewoon prima sprinters als Rodney, Volko, Matadi, Barnes, Burke etc, allemaal sub-10.20 gasten.
Ik vind de exoten bij het zwemmen leuker dan bij atletiek tbh
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_172907277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

http://www.atstat.org/contest/default.asp

Top-3 per onderdeel en dan optioneel ook nog de Top 20, een spelonderdeel waarbij je 20-19-18-17 etc punten geeft aan de door jou voorspelde winnaars. Daar kies je dus de grootste favorieten uit om veel punten aan te geven. Staat ook in de OP want wimderon laat natuurlijk geen atletiektoernooi voorbij gaan zonder Atstat :9
Lekker dan, hij loopt elke keer vast als ik de loop nummers bij de vrouwen heb ingevuld. Moet elke keer opnieuw alles invullen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:01:18 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172907345
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:55 schreef Max23 het volgende:

[..]

Lekker dan, hij loopt elke keer vast als ik de loop nummers bij de vrouwen heb ingevuld. Moet elke keer opnieuw alles invullen
Vaag. Hier gaat hij na het opslaan wel naar een wit scherm, maar dan gewoon even terug en op F5 drukken en alles staat er weer..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172908026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Vaag. Hier gaat hij na het opslaan wel naar een wit scherm, maar dan gewoon even terug en op F5 drukken en alles staat er weer..
Gelukt eindelijk.

Ik ben benieuwd of ik geen laatste ga eindigen. Heb via mobiel gedaan, kon geen seizoenslijsten ernaast houden ivm tijd en zo.

Dit wordt wellicht lachwekkend :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:48:11 #100
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172908232
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

Gelukt eindelijk.

Ik ben benieuwd of ik geen laatste ga eindigen. Heb via mobiel gedaan, kon geen seizoenslijsten ernaast houden ivm tijd en zo.

Dit wordt wellicht lachwekkend :D
Ik ben nu wel benieuwd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172908482
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben nu wel benieuwd.
Heb ook gewoon maar wat ingevuld, bij een aantal onderdelen kende ik niemand van de deelnemers :o
pi_172908718
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heb ook gewoon maar wat ingevuld, bij een aantal onderdelen kende ik niemand van de deelnemers :o
Zul je net zien dat jij alles goed hebt.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:09:48 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172908742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heb ook gewoon maar wat ingevuld, bij een aantal onderdelen kende ik niemand van de deelnemers :o
Bij 20 km snelwandelen voor vrouwen kwam ik niet verder dan de drie Chinese deelneemsters in willekeurige volgorde te pleuren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172908928
Juist, die uitreiking van medailles.
pi_172908952
EUROSPORT los.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:21:14 #106
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172908965
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is overigens weinig meer aan nu, want de IAAF heeft een nieuwe regel: vroeger mocht elk land sowieso één vrouw en één man sturen, nu moeten landen waarvan niemand zich geplaatst heeft kiezen of ze een vrouw of man naar het WK laten gaan :{

Dan krijg je dus dit:
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader

Voorrondes met gewoon prima sprinters als Rodney, Volko, Matadi, Barnes, Burke etc, allemaal sub-10.20 gasten.
Dat had ik nog niet meegekregen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:21:40 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172908973
Rooie Krek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172908974
BBC is er ook al bij.
pi_172908983
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij 20 km snelwandelen voor vrouwen kwam ik niet verder dan de drie Chinese deelneemsters in willekeurige volgorde te pleuren.
Ik heb mijn hoop gevestigd op Maria Guadalupe González en Antonella Palmisano.
pi_172908993
Ennis in het expertenpanel bij de BBC.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:24:12 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:21 schreef Columbiafan het volgende:
BBC is er ook al bij.
Die zet ik hooguit aan voor Michael Johnson. Verder zit ik niet te wachten op 24/7 Motime.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:24:57 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909041
'Het is wat het is' Usain Bolt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172909048
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:24 schreef Redefine het volgende:

[..]
Verder zit ik niet te wachten op 24/7 Motime.
pi_172909080
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zitte daar anders ook wel flink op de Bolt hypetrein.
pi_172909095
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Zitte daar anders ook wel flink op de Bolt hypetrein.
Dat zal bij ES en andere zenders helaas niet anders zijn.
pi_172909098
ARD/ZDF met een zeer matige coverage dit WK.
pi_172909148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat zal bij ES en andere zenders helaas niet anders zijn.
Ik mag overigens toch hopen dat de NOS Hassan en Schippers kapot gaat hypen?
pi_172909159
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik mag overigens toch hopen dat de NOS Hassan en Schippers kapot gaat hypen?
Gras is groen lijkt me.
pi_172909199
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Gras is groen lijkt me.
Het is natuurlijk ook wel bijzonder voor elk land dat niet Kenia, Ethiopie, Jamaica, USA of GB is om twee absolute topfavorieten voor goud te hebben.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:32:24 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909229
Wordt wel zwaar voor de NOS over drie jaar in Tokyo. Geen Phelps en Bolt. Alleen Dafne op de hypetrain.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172909272
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:32 schreef Redefine het volgende:
Wordt wel zwaar voor de NOS over drie jaar in Tokyo. Geen Phelps en Bolt. Alleen Dafne op de hypetrain.
Sifan gaat tegen dan als een keizerin over de 1500/5000 heersen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:35:41 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Sifan gaat tegen dan als een keizerin over de 1500/5000 heersen.
800 erbij gewoon omdat het kan. Als ze moe denkt te worden, kijkt ze gewoon even naar een concurrente en ze kan er weer tegenaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:38:18 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909370
Ohuruogu krijgt zometeen 27 medailles uitgereikt, omdat er wat Russinnen geschrapt zijn wegens dopinggebruik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Forum Admin / PR vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:41:51 #124
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172909457
Leuk gezang
pi_172909501
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:41 schreef Sked het volgende:
Leuk gezang
EO Korenslag?
pi_172909527
Die slapende hont. _O-
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:46:01 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172909567
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:32 schreef Redefine het volgende:
Wordt wel zwaar voor de NOS over drie jaar in Tokyo. Geen Phelps en Bolt. Alleen Dafne op de hypetrain.
Je kan altijd een nieuwe hypetrain starten he, pas op wat je zegt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:46:02 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909568
Let the games begin.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:47:02 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909593
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Je kan altijd een nieuwe hypetrain starten he, pas op wat je zegt
Ze verzinnen altijd wel wat ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Forum Admin / PR vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:47:14 #130
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172909598
JAA ook nog even volksliedje
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:47:19 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172909602
Ik vind dit niet mooi.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:47:48 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909618
Oja, meteen MOTIME vanavond, feest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172909620
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:32 schreef Redefine het volgende:
Wordt wel zwaar voor de NOS over drie jaar in Tokyo. Geen Phelps en Bolt. Alleen Dafne op de hypetrain.
Mag de NOS dat wel allemaal uitzenden dan? :P
pi_172909627
Ik kijk uit naar de reeksen van de 1500, dat wordt echt een van de absolute topnummers bij de dames.
pi_172909649
WK atletiek is toch nog een ander niveautje, qua beleving, dan een WK zwemmen. _O_ _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:49:05 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909652
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk uit naar de reeksen van de 1500, dat wordt echt een van de absolute topnummers bij de dames.
Deelnemersveld vol :r-momentjes. Heerlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:49:42 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909672
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Columbiafan het volgende:
WK atletiek is toch nog een ander niveautje, qua beleving, dan een WK zwemmen. _O_ _O_
Eerste avond vind ik altijd wel erg mager, daarna is het altijd wel een topshowtje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:50:22 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172909693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mag de NOS dat wel allemaal uitzenden dan? :P
Kennelijk wel :P. Althans het atletiek. http://nos.nl/artikel/218(...)2023-bij-de-nos.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:50:25 #139
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Columbiafan het volgende:
WK atletiek is toch nog een ander niveautje, qua beleving, dan een WK zwemmen. _O_ _O_
Het is inderdaad nog beter. Daarom mooie opbouw. Eerst zwemmen dan atletiek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172909700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Deelnemersveld vol :r-momentjes. Heerlijk.
Voor wie ga jij dan duimen? :D Simpson? Kipyegon?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:50:52 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909708
Coe kent iedereen persoonlijk in het stadion.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:51:34 #142
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909738
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Voor wie ga jij dan duimen? :D Simpson? Kipyegon?
Gewoon voor Sifan, ik mag haar mentaliteit wel.

Salazar blijft wel een boef.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:51:57 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909745
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef borisz het volgende:

[..]

Kennelijk wel :P. Althans het atletiek. http://nos.nl/artikel/218(...)2023-bij-de-nos.html
Gaat om de OS he ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:52:03 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909749
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gewoon voor Sifan, ik mag haar mentaliteit wel.

Salazar blijft wel een boef.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:52:05 #145
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172909750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef Redefine het volgende:
Coe kent iedereen persoonlijk in het stadion.
Iedere kerst een kaartje toch ja toch
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:52:51 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909766
Discuswerp goden staan al klaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172909771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gaat om de OS he ;)
Die wordt daar ook specifiek genoemd ;)

quote:
Eerder bemachtigde de NOS de uitzendrechten voor de Europese kampioenschappen atletiek in 2018 en ook op de Olympische Spelen van 2020 zijn alle atletiekdisciplines bij de NOS te zien.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:53:08 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172909780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gaat om de OS he ;)
Ook op de Olympische Spelen van 2020 zijn alle atletiekdisciplines bij de NOS te zien.

Lezen
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:53:53 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909803
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:53 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ook op de Olympische Spelen van 2020 zijn alle atletiekdisciplines bij de NOS te zien.

Lezen
Niet op de link geklikt, maar niks gezegd dan :+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:55:26 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172909853
heywoodu kan dit gewoon doorspoelen vanavond _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:55:34 #151
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909858
Zo even London ophemelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:56:09 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909877
Die microfoon galmt zo sterk dat ze hem tot Primrose Hill kunnen horen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172909878
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef DeLuna het volgende:
heywoodu kan dit gewoon doorspoelen vanavond _O_
Wie is heywoodu? Ken alleen heywoowelt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172909893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gewoon voor Sifan, ik mag haar mentaliteit wel.

Salazar blijft wel een boef.
Ik duim overigens ook gewoon voor Hassan, en natuurlijk ook voor Koko (maar dat is dan eerder voor een persoonlijke topprestatie). Muir, Simpson of Semenya zou ik wel een absolute flopshow vinden. Dibaba of Kipyegon kan ik wel mee leven.
pi_172909896
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef DeLuna het volgende:
heywoodu kan dit gewoon doorspoelen vanavond _O_
Slecht in planning die jongen.
pi_172909913
Dat gelul mag wel eens stoppen.
pi_172909914
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Slecht in planning die jongen.
Zie hem nog wel tijdens de OS op vakantie gaan naar een oord zonder TV/internet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172909920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:57 schreef Columbiafan het volgende:
Dat gelul mag wel eens stoppen.
We wisten al dat het om 20.00u begon :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:58:10 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172909929
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:56 schreef franklop het volgende:

[..]

Wie is heywoodu? Ken alleen heywoowelt
_O-
pi_172909930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:57 schreef franklop het volgende:

[..]

We wisten al dat het om 20.00u begon :+
Klopt, had eerder wat leuke voorbeschouwend filmpjes verwacht.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:58:17 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909934
Dibaba vind ik ook wel prima ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:58:35 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172909941
Bij welke TV-boer kijken jullie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172909950
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:56 schreef franklop het volgende:

[..]

Wie is heywoodu? Ken alleen heywoowelt
Wat is heywoowelt?
  Forum Admin / PR vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:58:56 #164
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172909952
Nou hehe
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:58:56 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172909953
Coe staat er ook bij alsof die er geen zin in heeft. Maar ja dat kun je wel verwachten van die hypocriete lul.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172909965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke TV-boer kijken jullie?
Ik ga de heren en dames mensen van de NOS een kans geven.
pi_172909967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wat is heywoowelt?
TDF / De Avondetappe #132

Vanaf daar lezen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:59:37 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172909972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:57 schreef franklop het volgende:

[..]

We wisten al dat het om 20.00u begon :+
Ja maar ik kijk liever naar shots van atleten die hun warming up doen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:00:04 #169
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172909981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke TV-boer kijken jullie?
ES, is het ook bij de NOS dan?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172909988
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja maar ik kijk liever naar shots van atleten die hun warming up doen
Laat je Pino toch even rekken en strekken?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172909995
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

ES, is het ook bij de NOS dan?
NPO 3 vanaf nu zo'n beetje
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Forum Admin / PR vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:01:04 #172
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_172910009
Dames en heren zegt Dione? :(
pi_172910020
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef DeLuna het volgende:
heywoodu kan dit gewoon doorspoelen vanavond _O_
Denken dat Heywoodu hier ook maar 1 seconde van gaat doorspoelen :')
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:01:54 #174
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910031
ZAP naar Ketnet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:02:27 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910040
Qua commentaar vind ik ES en NOS eigenlijk wel prima bij atletiek. Maar ik zie dat Dione Giechel er weer zit. Dus dan is de keuze voor ES snel gemaakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910044
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZAP naar Ketnet.
Ik ben inmiddels ook al gezapt naar Ketnet. _O-
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:02:40 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910045
Krekorie
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172910056
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:03:38 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910066
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:00 schreef franklop het volgende:

[..]

Laat je Pino toch even rekken en strekken?
Pino is de mascotte van dit toernooi. De nieuwe Cooly.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910067
Ga de komende dagen afwisselen tussen NOS (Sifan, Schippers), Sporza (Thiam,..), ARD/ZDF (speerwerpen, eventueel andere werpnummers), BBC (Farah), France 2/3 (polsstok, tienkamp...), Eurosport (heats en aanvulling)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:03:45 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910070
Sedocgod als nachtgast bij de NOS vorig jaar _O_
Sowieso was dat baas.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:04:09 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910073
Prelemenerie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels ook al gezapt naar Ketnet. _O-
Sporza zendt ook al uit? :D Mooi.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:04:42 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910086
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Sedocgod als nachtgast bij de NOS vorig jaar _O_
Sowieso was dat baas.
Sedoc vond ik juist wat minder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:04:46 #185
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172910090
Hebben jullie er een beetje zin in?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:05:03 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910096
Mooi, de NOS zit te lullen terwijl de reeksen van de 100 meter beginnen. Topzender.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910100
Die nummer 8, is dat de jongen met het PR van 12.7? :D
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:05:21 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910102
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZAP naar Ketnet.
Die is niet in HD
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172910104
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:04 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Sporza zendt ook al uit? :D Mooi.
3e kanaal, helaas is de beeldkwaliteit wat minder.
Zenden gewoon series 100 m uit.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:05:40 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910112
Bah, wat een afgrijslijke visuals.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:05:58 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910122
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de NOS zit te lullen terwijl de reeksen van de 100 meter beginnen. Topzender.
De voorrondes zijn geen hoofdact.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

3e kanaal, helaas is de beeldkwaliteit wat minder.
Zenden gewoon series 100 m uit.
Bij mij is dit wel gewoon HD?
pi_172910148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:06 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Bij mij is dit wel gewoon HD?
Hier (Ziggo) is de beeldkwaliteit beduidend minder dan Eurosport.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:06:57 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910150
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:06 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Bij mij is dit wel gewoon HD?
Welk kanaal?
pi_172910155
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Sedocgod als nachtgast bij de NOS vorig jaar _O_
Sowieso was dat baas.
Midden in de nacht naar 23 verschillende sporten live kunnen kijken _O_

Zo jammer dat de OS maar 1x in de 4 jaar is
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:07:21 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910161
Er kon een vliegtuig landen tussen nummer drie en vier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:07:47 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910173
Technisch falen :')
pi_172910175
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Welk kanaal?
53 bij Ziggo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:08:22 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172910190
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij 20 km snelwandelen voor vrouwen kwam ik niet verder dan de drie Chinese deelneemsters in willekeurige volgorde te pleuren.
Niet eens de best rappe Russische?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172910194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hier (Ziggo) is de beeldkwaliteit beduidend minder dan Eurosport.
Telenet hier, zou me ook vies tegenvallen mocht dit in Vlaanderen niet in HD uitgezonden worden.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:08:40 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910198
Bolttime bij de NOS.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:08:52 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910200
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Telenet hier, zou me ook vies tegenvallen mocht dit in Vlaanderen niet in HD uitgezonden worden.
Owh jij woont in België. Zeg dat dan.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:08:56 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910204
De NOS zit nog steeds te lullen. Sporza it is dan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:09:09 #204
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:07 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Midden in de nacht naar 23 verschillende sporten live kunnen kijken _O_

Zo jammer dat de OS maar 1x in de 4 jaar is
Stiekem misschien maar goed ook _O- alles moest ervoor wijken die twee weken _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:09:14 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910208
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet eens de best rappe Russische?
Huh, doen de Rusjes daar mee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:09:34 #206
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910217
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet eens de best rappe Russische?
Ga eens film kijken joh
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:09:34 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910218
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:09:34 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910219
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Owh jij woont in België. Zeg dat dan.
Dit niet weten :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:10:07 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910236
Tuvalugod _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172910237
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zit nog steeds te lullen. Sporza it is dan.
Gras is groen
Bal is rond
Dafnehype
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172910249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit niet weten :')
Om een of andere reden denk ik altijd dat hij een Duitser is. Waarom weet ik eigenlijk niet goed.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:10:56 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910255
Jammer dat ze vergeten zijn de PB's en SB's op de site te zetten ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:11:02 #213
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910259
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Stiekem misschien maar goed ook _O- alles moest ervoor wijken die twee weken _O-
Mijn leven zou er niet gezonder op worden als er veel vaker een OS zou zijn _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:11:30 #214
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910275
Eerste koopturk gespot.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:11:52 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zit nog steeds te lullen. Sporza it is dan.
Of gewoon BBC1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:12:24 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:11 schreef chufi het volgende:

[..]

Of gewoon BBC1
BBC1 stelt me vaak ook teleur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910304
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze vergeten zijn de PB's en SB's op de site te zetten ;(
Staan er toch wel op?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:13:02 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:11 schreef Redefine het volgende:
Eerste koopturk gespot.
Hij heeft zelfs zn naam verandert .. Emre heet ie nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:13:29 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910321
2 PR's _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:13:30 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910322
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

BBC1 stelt me vaak ook teleur.
De BBC is alleen te pruimen als er geen Britse topfavorieten zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:13:39 #221
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910324
Tamoa met een PR van 12.12 *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:14:10 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:13 schreef chufi het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs zn naam verandert .. Emre heet ie nu
Zijn achternaam ook.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:14:12 #223
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910336
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

BBC1 stelt me vaak ook teleur.
OK of gewoon Eurosport.. NOS doet alsof ze zo exclusief zijn door iets live uit te zenden maar meestal missen ze altijd net die moment dat het gebeurd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_172910341
Muir heeft toch een fantastisch Brits hoofd. _O_
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:15:21 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910364
Ed Sheeran :r
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:15:31 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910366
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

De BBC is alleen te pruimen als er geen Britse topfavorieten zijn.
Alleen bij de F1 ben ik echt altijd ontzettend lyrisch over de verslaggeving, al is dat ook minder geworden toen Lewis Hamilton ineens mee ging doen. (Al heeft de Beeb die maar een paar jaar gehad sinds 1996)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:15:31 #227
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910368
Maar goed wij hebben Sifan,, maar die spreekt iig nog een beetje Nederlands
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:16:24 #228
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910390
Een Hondurees die Palacios heet, origineel :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910399
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Maar goed wij hebben Sifan,, maar die spreekt iig nog een beetje Nederlands
En is geen koopbuitenlander
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:18:16 #230
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910436
Slowaaks record koekoek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:18:39 #231
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172910443
Zijn er serieus deelnemers met een PR van 15s? :o
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:18:40 #232
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:16 schreef franklop het volgende:

[..]

En is geen koopbuitenlander
Maar goed het gaat sneller en sneller
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_172910456
Een Keniaan, die komt 42 kilometer en 95 meter tekort vandaag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172910468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn er serieus deelnemers met een PR van 15s? :o
Dacht dat de traagste iets van een 12.7 had.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:20:08 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910473
Zou die Saudi de enige zijn die Mohammed heet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910478
Eerste keer Belgengenot. ^O^
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:20:36 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910482
Eerste Nederlander in actie _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910484
Vind de tijd bij atletiek tussen de heats altijd veel te lang duren. Waarom niet zoals zwemmen gelijk met volgende verder..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:20:56 #239
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910490
Discus is begonnen ne NOS begint nu aan de 100 m
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:21:04 #240
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172910494
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:19 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dacht dat de traagste iets van een 12.7 had.
Ok, dan overdrijven ze dus een beetje bij de NOS. 15s zou zelfs de gemiddelde FOK!ker met bierbuik nog halen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:21:33 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910505
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
Vind de tijd bij atletiek tussen de heats altijd veel te lang duren. Waarom niet zoals zwemmen gelijk met volgende verder..
Behalve vorig jaar in Rio dan :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910514
Een soort EK 1988 shirtjes.
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:21:55 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910515
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Behalve vorig jaar in Rio dan :X
Wat was er toen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:21:57 #244
451829 crew  H.Vviv
pi_172910516
Cadee in actie w/
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:22:12 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910526
Matige worp van Cadee
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172910527
Nieuwe shirts zijn wel bijzonder :D Ode aan het EK van '88?
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:22:14 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910529
Dat moet beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:22:14 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910530
cADEE gooit onde r de 60 m
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:22:26 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910534
Dat was een Gvd van Erik
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:22:55 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat was er toen?
Toen kon je een krant uitlezen tussen verschillende onderdelen door. Met dank aan de NBC.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910543
Ben nu al de NOS zat, op naar Sporza
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:23:22 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910548
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Toen kon je een krant uitlezen tussen verschillende onderdelen door. Met dank aan de NBC.
Dat was vooral met de finales.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:24:25 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat was vooral met de finales.
Ja. Maar dat was toen wel belachelijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:24:37 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910573
Stahl niet voorbij de 62 meter, dat moet verder lijkt me.

Milanov wel aardig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:25:36 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910586
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:25:54 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stahl niet voorbij de 62 meter, dat moet verder lijkt me.

Milanov wel aardig.
Een aardige jongen?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:26:32 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
Er gebeuren meer onderdelen op hetzelfde moment ja , beetje multitasken lukt niet meer?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:26:33 #259
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910601
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Ja pcies
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:27:06 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910609
Bij het WK atletiek moet ik wel veel meer in mijn ritme komen ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:27:11 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef chufi het volgende:

[..]

Er gebeuren meer onderdelen op hetzelfde moment ja , beetje multitasken lukt niet meer?
Als er een scherm was voor ieder onderdeel dat er bezig is wel ja.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:27:29 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Twee nummers door elkaar zou ik wel leuk vinden bij het zwemmen :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910622
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen :D
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:28:44 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910644
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Twee nummers door elkaar zou ik wel leuk vinden bij het zwemmen :+
Ze doen soms zelfs vier nummers door elkaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:29:02 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen :D
Heywoodu vindt dat leuk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:29:20 #266
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als er een scherm was voor ieder onderdeel dat er bezig is wel ja.
Ja nee helaas geen multicast streams bij Eurosport..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:30:35 #267
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910678
JAAA SIFAN SCHROEIGODIN
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:30:36 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:29 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja nee helaas geen multicast streams bij Eurosport..
Blijft toch wel typisch dat anno nu dat nog niet of nauwelijks mogelijk is op tv.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910684
Hassan kan prima tactische wedstrijden aan hoor.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:31:13 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen :D
Is dat t maximum op de player?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:31:51 #271
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910709
ES is weer lekker sport tussen de reclames door aan het doen i.p.v.andersom.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:33:05 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910746
Jaaa een Q-tje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:33:05 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910747
8.05 als limiet voor de finale bij het verspringen. Man, man, man :N
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is dat t maximum op de player?
Jup.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:33:52 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jup.
Dus als je meer sporten zou willen kijken heb je pech? :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910772
Ohja, Semenya die de 1500 ook loopt
pi_172910781
Semenya ;(
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:34:42 #278
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910791
Marokko doet ook aan driehoekjes
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:35:03 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910804
Semenyaids
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:35:30 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910817
SemenNEE
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:35:44 #281
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910823
Judd heeft voordeel als er wint in de rug is. Maar ja de andere helft weer nadeel natuurlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:36:03 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910828
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:35 schreef Pino112 het volgende:
SemenNEE
Zolang ze maar geen kwak uitdeelt. xd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910867
Schroeigenot in de reeksen _O_
pi_172910876
Semenya kapot maken, wel een lekker tactiek. _O_ _O_
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:38:04 #285
451829 crew  H.Vviv
pi_172910878
Niks mis mee met deze tussentijden.
pi_172910880
Ooow daar komt ze :D
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:38:12 #287
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:37 schreef Columbiafan het volgende:
Semenya kapot maken, wel een lekker tactiek. _O_ _O_
Komt ze al aan
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172910885
Castratie Semenya
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:38:42 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910891
zou wel genot zijn als semenya eruit ligt straks
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172910897
Tijdsnelsten zullen dus wel uit deze heat komen.
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:39:24 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172910904
Judd _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172910911
Semenya gaat gevaarlijk worden :(
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:39:56 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910918
oke, semenya gaat dus winnen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:40:05 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172910921
4.02.68 in een serie. :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172910925
Semenya pakt de dubbel
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:40:52 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172910951
Waarom doet zij niet mee in een reeks voor genderneutralen ofzo.
pi_172910955
Ah Dione gaat weer praten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172910960
Cadee foutpoging
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:41:09 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_172910965
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Blijft toch wel typisch dat anno nu dat nog niet of nauwelijks mogelijk is op tv.
Lang geleden hadden ze toch al PiP (picture in picture TV)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_172910975
Die blik in de ogen van Dibaba als ze Semenya achter zich ziet. _O-
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:41:34 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172910978
Stahl nu wel goed
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')