abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:41:33 #201
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_172905893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij bij je om de hoek woonde (en hij geen Max Verstappen was) je hem geen blik waardig zou keuren.
Dan zou hij me misschien niet opvallen nee. Maar ik bekijk hem nu al duidelijk anders dan het gros van de mensen doet, die zien hem meer als puberige puistenkop. Tuurlijk is het geen enorme schoonheid maar wat mij betreft heeft hij wel iets leuks (en dan bedoel ik niet zijn miljoenen ;) )
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:00:52 #202
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_172906240
Story-topic :')

Hier, voor in de OP...

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_172906405
http://www.gpupdate.net/n(...)-formule-1-coureurs/

quote:
Strafpunten per coureur
Daniil Kvyat- 10
Sebastian Vettel- 7
Kevin Magnussen- 7
Stoffel Vandoorne- 5
Sergio Pérez- 5
Jolyon Palmer- 5
Carlos Sainz- 5
Nico Hülkenberg- 4
Esteban Ocon- 4
Romain Grosjean- 3
Max Verstappen- 3
Felipe Massa- 2
Lewis Hamilton- 2
Pascal Wehrlein- 2
Daniel Ricciardo- 0
Kimi Räikkönen- 0
Marcus Ericsson- 0
Fernando Alonso- 0
Lance Stroll- 0
Valtteri Bottas- 0
quote:
Reprimandes per coureur
Sergio Pérez- 2 (*)
Sebastian Vettel- 1
Lance Stroll- 1
Daniel Ricciardo- 1 (*)
Carlos Sainz- 1

* Eén ontvangen reprimande betreft geen 'driver infringement'
Kvyat :')
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:14:31 #204
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_172906461
Meer strafpunten dan WK-punten _O_ held :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:26:18 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172906701
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja sinds gisteren. _O_

Het is nog niet wat het moet zijn, maar ergens komende week zal ik wel weer aan het werk kunnen denk ik als het zo doorzet :)
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:47:03 #207
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172909594
quote:
Fucking soft
Butter soft
Silky soft
pi_172909654
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172909912
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Fucking soft
Butter soft
Silky soft
Fucking kan niet he ;)

Al die reacties onder de video toen Max 1e werd in Spanje met het commentaar van Olav:
"WHAT! can you guys swear on TV??"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:18:58 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172911827
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Story-topic :')

Hier, voor in de OP...

[ afbeelding ]
Komkommertijd hè :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172915037
komkommertijd:

Morgen naar een Astra H OPC kijken... je leeft maar 1x en m'n vorige auto (BMW E46) heb ik van ellende binnen 4 maanden weer ingeruild voor een Astra.
Voor m'n huidige baan heb ik geen auto meer nodig dus rij nog maar een paar km per week :{
pi_172916200
quote:
Ik zie niet wie het is :@ Seb?
pi_172925195
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:15 schreef SnowOokami het volgende:
komkommertijd:

Morgen naar een Astra H OPC kijken... je leeft maar 1x en m'n vorige auto (BMW E46) heb ik van ellende binnen 4 maanden weer ingeruild voor een Astra.
Voor m'n huidige baan heb ik geen auto meer nodig dus rij nog maar een paar km per week :{
Fiets je naar je werk of krijg je ov volledig vergoed?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_172925325
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie niet wie het is :@ Seb?
Jep :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172925367
Overigens opvallend dat ze in dit filmpje niet samen iets doen maar apart. Geen idee wanneer het opgenomen is. Valt wel op. Niks achter zoeken. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172925436
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:11 schreef Geralt het volgende:
Overigens opvallend dat ze in dit filmpje niet samen iets doen maar apart. Geen idee wanneer het opgenomen is. Valt wel op. Niks achter zoeken. :@
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic :7

Voor als je wel iets achter zoekt
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_172925848

Die had ik nog niet gezien hier. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172925877
Ow en je kan een dag testen in de F1 sim van Mercedes winnen:
https://www.mercedesamgf1(...)at-brackley-ungated/

:9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:49:33 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172926136
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef Geralt het volgende:
Ow en je kan een dag testen in de F1 sim van Mercedes winnen:
https://www.mercedesamgf1(...)at-brackley-ungated/

:9
Jullie kunnen opgeven hoor, ik win.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172926589
quote:
Kvyat heeft er 2 teveel en Vettel heeft te weinig strafpunten.
pi_172927059
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:15 schreef SnowOokami het volgende:
komkommertijd:

Morgen naar een Astra H OPC kijken... je leeft maar 1x en m'n vorige auto (BMW E46) heb ik van ellende binnen 4 maanden weer ingeruild voor een Astra.
Voor m'n huidige baan heb ik geen auto meer nodig dus rij nog maar een paar km per week :{
Ik heb twee jaar zo'n ding gehad, full options ex-demo van Opel Nederland. Toch nog een voordeel bij Opel te werken 8-)
pi_172927338
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:05 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Fiets je naar je werk of krijg je ov volledig vergoed?
Fiets!

Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:46 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik heb twee jaar zo'n ding gehad, full options ex-demo van Opel Nederland. Toch nog een voordeel bij Opel te werken 8-)
Net testrit gedaan :o IK WIL ER 1 NU!!! :9~

Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
pi_172927932
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Fiets!

Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).

[..]

Net testrit gedaan :o IK WIL ER 1 NU!!! :9~

Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
OPC is toch beetje een tokkie hot hatch...
pi_172927934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Fiets!

Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).

[..]

Net testrit gedaan :o IK WIL ER 1 NU!!! :9~

Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
wat moet zon kar nog koste, hoeveel pk en 0-200?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172927948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Fiets!

Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).

[..]

Net testrit gedaan :o IK WIL ER 1 NU!!! :9~

Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
Klinkt als olie in de turbo, goed dat je em laat staan...
pi_172928155
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

wat moet zon kar nog koste, hoeveel pk en 0-200?
Gemiddeld zijn ze 10k, een goede (dealer onderhouden) en de Nürburgring ed. zitten vaak rond de 15k.
Standaard hebben ze 240pk (2L turbo), 320Nm koppel... 0 - 100 in 6,5s.

Staat maar 1 Nürburgring ed. te koop op het moment (in Duitsland):
https://www.autoscout24.n(...)b4b7b98ac6?cldtidx=2

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

OPC is toch beetje een tokkie hot hatch...
Wat is volgens jou dan geen tokkie auto?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:37 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Klinkt als olie in de turbo, goed dat je em laat staan...
Yep of de klepseals, ding rookte ook stationair (toen de motor goed warm was). Daarnaast werkten de remmen niet goed... (heb nu een H met 105pk) maar die van mij remt toch een stuk beter, deed de tellerklok verlichting het niet, was de bumperbevestiging aan 1 kant kapot, was de einddemper scheef (hoe je dat voor elkaar krijgt is me echt een raadsel...), trok de auto naar links en trilde het stuur constant.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:58:14 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172928334
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:49 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Gemiddeld zijn ze 10k, een goede (dealer onderhouden) en de Nürburgring ed. zitten vaak rond de 15k.
Standaard hebben ze 240pk (2L turbo), 320Nm koppel... 0 - 100 in 6,5s.

Staat maar 1 Nürburgring ed. te koop op het moment (in Duitsland):
https://www.autoscout24.n(...)b4b7b98ac6?cldtidx=2

[..]

Wat is volgens jou dan geen tokkie auto?

[..]

Yep of de klepseals, ding rookte ook stationair (toen de motor goed warm was).

Ruim 16k voor een auto van 9 jaar oud vind ik best veel geld. Risico van een snelle uitvoering (Gti, Gsi, Rs3, GT) enz. is dat ze nogal eens afgetrapt zijn. Aanschaf is 1, onderhoud (zeker bij de merkdealer) is prijzig en omvangrijk vaak.
pi_172928498
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ruim 16k voor een auto van 9 jaar oud vind ik best veel geld. Risico van een snelle uitvoering (Gti, Gsi, Rs3, GT) enz. is dat ze nogal eens afgetrapt zijn. Aanschaf is 1, onderhoud (zeker bij de merkdealer) is prijzig en omvangrijk vaak.
Ja moet zeggen dat die ene wel erg duur is, maar er zijn er maar 250 geloof ik.

Je ziet helaas maar weinig OPC die volledig dealer onderhouden worden, laatst werd er een Nurburgring ed. bij Opel Broekhuis verkocht en die was volledig dealer onderhouden.
Persoonlijk laat ik m'n auto altijd dealer onderhouden (airco en banden niet). De enige die ik niet naar de dealer bracht was de BMW die ik hiervoor had, daar werken alleen maar idioten :') nog nooit zo'n triest zooitje meegemaakt... en maar betalen. Je zag dat ze daar niet gewend waren oudere auto's te onderhouden.

Je moet de financiële middelen wel hebben ja voor dealer onderhoud :P maar goed als ik die niet had was ik niet op zoek naar een H OPC :7

Al denk ik wel dat ik zelf weer wat onderhoud ga doen als ik er 1tje vind. Zat nog te twijfelen of ik die van vanmorgen zou opknappen, maar daar vond ik hem te duur voor.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnowOokami op 05-08-2017 17:15:10 ]
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:28:48 #229
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172928791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:07 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ja moet zeggen dat die ene wel erg duur is, maar er zijn er maar 250 geloof ik.

Je ziet helaas maar weinig OPC die volledig dealer onderhouden worden, laatst werd er een Nurburgring ed. bij Opel Broekhuis verkocht en die was volledig dealer onderhouden.
Persoonlijk laat ik m'n auto altijd dealer onderhouden (airco en banden niet). De enige die ik niet naar de dealer bracht was de BMW die ik hiervoor had, daar werken alleen maar idioten :') nog nooit zo'n triest zooitje meegemaakt... en maar betalen. Je zag dat ze daar niet gewend waren oudere auto's te onderhouden.

Je moet de financiële middelen wel hebben ja voor dealer onderhoud :P maar goed als ik die niet had was ik niet op zoek naar een H OPC :7

Al denk ik wel dat ik zelf weer wat onderhoud ga doen als ik er 1tje vind. Zat nog te twijfelen of ik die van vanmorgen zou opknappen, maar daar vond ik hem te duur voor.
Ik heb een jaar geleden een nieuw dieseltje gekocht. Ik rijd ongeveer 35k per jaar, en mijn auto is bij de dealer in onderhoud. 4 Jaar garantie en mobiliteitsgarantie. Ik kan gewoon niet zonder auto, vandaar een nieuwe (ja, zonde van je geld).
Ik vind meer dan 15k voor een tweedehands auto best risicovol. Maar misschien ben ik wat ouderwets.
pi_172928987
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik heb een jaar geleden een nieuw dieseltje gekocht. Ik rijd ongeveer 35k per jaar, en mijn auto is bij de dealer in onderhoud. 4 Jaar garantie en mobiliteitsgarantie. Ik kan gewoon niet zonder auto, vandaar een nieuwe (ja, zonde van je geld).
Ik vind meer dan 15k voor een tweedehands auto best risicovol. Maar misschien ben ik wat ouderwets.
Nee hoor, het is ook veel geld. Maar het is wel een "niche", zoveel zijn er niet dus dan ligt de prijs automatisch hoog, maar ik zoek geen Nurburgring ed ;) (die zijn alleen in het wit geleverd) dus dat scheelt weer wat geld.

Dit vind ik overigens wel belachelijk duur:
https://www.autoscout24.n(...)eb4f0c1528?cldtidx=4

Het is wel een origineel Nederlandse auto, dealer onderhouden met Pro Drive upgrade... maar toch, bijna 2x de gemiddelde prijs van de andere 2e hands STI.

Nieuwe auto is inderdaad ook zonde van het geld, de afschrijving na 1 dag is al extreem. Waarom kan je niet zonder auto? werk?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:52:59 #231
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172929202
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:41 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Nee hoor, het is ook veel geld. Maar het is wel een "niche", zoveel zijn er niet dus dan ligt de prijs automatisch hoog, maar ik zoek geen Nurburgring ed ;) (die zijn alleen in het wit geleverd) dus dat scheelt weer wat geld.

Dit vind ik overigens wel belachelijk duur:
https://www.autoscout24.n(...)eb4f0c1528?cldtidx=4

Het is wel een origineel Nederlandse auto, dealer onderhouden met Pro Drive upgrade... maar toch, bijna 2x de gemiddelde prijs van de andere 2e hands STI.

Nieuwe auto is inderdaad ook zonde van het geld, de afschrijving na 1 dag is al extreem. Waarom kan je niet zonder auto? werk?
Klote verbinding openbaar vervoer naar het werk, hobby's waar ik mijn auto voor nodig heb, een zoon waarmee ik graag op pad ga.
Waarom een nieuwe? Ik kocht 5 jaar geleden een nieuwe, na 4 jaar kreeg ik een goed inruilaanbod. Dus daar maar op ingegaan. Deze zal ik nu nog een jaar of 3 rijden (tot 150k) en dan komen de onkosten. Dan zie ik wel weer wat ik doe.
Ik denk dat een belangrijke reden ook is, dat ik niet graag voor onverwachte onkosten kom te staan. Met een nieuwe auto met garantie loop ik dat risico niet.

En ja, die Subaru is overpriced.
pi_172930718
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:52 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat een belangrijke reden ook is, dat ik niet graag voor onverwachte onkosten kom te staan. Met een nieuwe auto met garantie loop ik dat risico niet.
Nouja wat zijn onverwachte kosten? Het is een gebruiksvoorwerp en dingen gaan stuk. Je kan niet verwachten dat je alleen 1x per jaar een beurtje en APK en soms een nieuw setje banden eronder dat je er dan bent.

Die uitlaat rot een keer door, je airco gaat een keer stuk, distributieriem/waterpomp etc moet een keer vervangen worden, remschijven zijn een keer op, koppeling gaat een keer stuk etc etc etc.

Een auto rijden kost geld. Als je dergelijk onderhoud niet wilt hebben dan zou ik ze niet verder op rijden dan 75K. Jij stelt 150K. Genoeg auto's die 150K rijden waarbij heel bovenstaand riedeltje al een keer aan de beurt is geweest hoor. Imo zijn die kosten dan ook gewoon allemaal te verwachten.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172930727
Ow dit ging over F1 trouwens. Excuus. Terug ontopic :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172930767
Vroem vroem.
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:23:58 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172930894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vroem vroem.
Die zien we in de Vuelta weer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172931215
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja wat zijn onverwachte kosten? Het is een gebruiksvoorwerp en dingen gaan stuk. Je kan niet verwachten dat je alleen 1x per jaar een beurtje en APK en soms een nieuw setje banden eronder dat je er dan bent.

Die uitlaat rot een keer door, je airco gaat een keer stuk, distributieriem/waterpomp etc moet een keer vervangen worden, remschijven zijn een keer op, koppeling gaat een keer stuk etc etc etc.

Een auto rijden kost geld. Als je dergelijk onderhoud niet wilt hebben dan zou ik ze niet verder op rijden dan 75K. Jij stelt 150K. Genoeg auto's die 150K rijden waarbij heel bovenstaand riedeltje al een keer aan de beurt is geweest hoor. Imo zijn die kosten dan ook gewoon allemaal te verwachten.
M'n oude Astra G (1998 / benzine) liep altijd en dat ding had 190k gelopen (ja midden en einddemper waren een keer vervangen en de distributie), maar koppeling en de rest was nog origineel.
Deze Astra H (2006 / benzine) is eigenlijk ook nooit wat mee (heeft alleen airco gremlins), blokken achter zijn laatst vervangen (127k gelopen), heb er afgelopen jaar 22.000km mee gereden.

De BMW E46 (318Ci) was toch wel het ergste wat ik heb meegemaakt (van alle auto's die ik heb gehad)... ABS sensoren, brandstofpomp, differentieel ophanging, inlaat spruitstuk, AC sensor, draagarmen, pedaal sensoren... allemaal kapot. Toen heb ik zelf nog een grote beurt uitgevoerd en toen haalde ik de originele (uit 2003) bougies en filters eruit, ding had blijkbaar nog nooit onderhoud gehad (op de olie na :') )
Vliegwiel ging na het differentieel onderhoud moeilijk doen en daarna moest het differentieel zelf gereviseerd worden.
Ben 3x op de snelweg gestrand, waarvan 1x daadwerkelijk weggesleept door de ANWB. (121k gelopen... :') )

M'n buurman heeft overigens een nieuwe Corsa OPC-line gekocht in 2015... bij aflevering was de voorruit niet goed (gelamineerd glas), heeft ook eindeloos geduurd voordat Opel die kosteloos heeft vervangen, nieuw of 2e hands blijft altijd een gok.

Tis nog geen race week, dus nog niet on-topic :+
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:59:05 #237
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172931660
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja wat zijn onverwachte kosten? Het is een gebruiksvoorwerp en dingen gaan stuk. Je kan niet verwachten dat je alleen 1x per jaar een beurtje en APK en soms een nieuw setje banden eronder dat je er dan bent.

Die uitlaat rot een keer door, je airco gaat een keer stuk, distributieriem/waterpomp etc moet een keer vervangen worden, remschijven zijn een keer op, koppeling gaat een keer stuk etc etc etc.

Een auto rijden kost geld. Als je dergelijk onderhoud niet wilt hebben dan zou ik ze niet verder op rijden dan 75K. Jij stelt 150K. Genoeg auto's die 150K rijden waarbij heel bovenstaand riedeltje al een keer aan de beurt is geweest hoor. Imo zijn die kosten dan ook gewoon allemaal te verwachten.
Mijn vorige auto had alleen 6 (4 voor 2 achter) nieuwe banden en een accu (die laatste viel onder de garantie). Had 140k gelopen. Gewoon Duitse degelijkheid denk ik.
pi_172933486
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:49 schreef SnowOokami het volgende:

Wat is volgens jou dan geen tokkie auto?

Dat zou een hele lange lijst worden.

Ik vind namelijk vrijwel geen enkele auto echt tokkie, maar de OPC wel. Impreza overigens ook. Zeker als er weer zo'n idoot dikke pijp onder hangt en herrie maken de norm is (ok, ik had voor mijn huidige auto een E63 AMG, maar ik vond het ook eigenlijk wel een beetje beschamend).
pi_172933679
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat zou een hele lange lijst worden.

Ik vind namelijk vrijwel geen enkele auto echt tokkie, maar de OPC wel. Impreza overigens ook. Zeker als er weer zo'n idoot dikke pijp onder hangt en herrie maken de norm is (ok, ik had voor mijn huidige auto een E63 AMG, maar ik vond het ook eigenlijk wel een beetje beschamend).
:D wat is er nou weer beschamend aan zo'n auto? Overigens ben ik ook geen fan van wannabe-mods (grote uitlaat, bizarre body mods etc.) Reed hiervoor een E46 en die heeft volgens mij een slechtere reputatie :P

Ik heb nu een gewone H GTC...


Zoveel verschil zit er niet in met de OPC:
pi_172935851
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:21 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

:D wat is er nou weer beschamend aan zo'n auto? Overigens ben ik ook geen fan van wannabe-mods (grote uitlaat, bizarre body mods etc.) Reed hiervoor een E46 en die heeft volgens mij een slechtere reputatie :P

Ik heb nu een gewone H GTC...
[ afbeelding ]

Zoveel verschil zit er niet in met de OPC:
[ afbeelding ]

Het lawaai. Die AMG's maken een hoop herrie. Ben blij dat ik nu een fluisterstille auto heb.

Kijk, op het circuit kan ik ook genieten van een jankende V12 of V10, maar zo door het dorp rijdend... niet echt mijn ding.
pi_172937977
Uhm, zijn er geen andere topics voor tweede hands auto praat?
  zondag 6 augustus 2017 @ 00:46:00 #242
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_172938764
Je moet toch wat tijdens zo'n zomerbreak :+
Flesje bier
pi_172941622
idd :+ en er is toch geen F1 nieuws
  zondag 6 augustus 2017 @ 10:25:24 #244
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172941710
Slopel :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 6 augustus 2017 @ 10:44:51 #245
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172942034
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:25 schreef daNpy het volgende:
Slopel :')
....en in een F1-thread? WTF?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172942545
Geen Citroen Xsara Desire hebben. :')
Ja doei.
pi_172942572
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Citroen Xsara Desire hebben. :')
Jij wel? oO<
pi_172942594
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Citroen Xsara Desire hebben. :')
Wij zijn hier tenminste solidair met McLaren Honda O-)
Zolang je die Honda hybrids onder de 6000 toeren houdt, gaat er niets kapot... :s)
  zondag 6 augustus 2017 @ 11:21:24 #249
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172942731
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:14 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Wij zijn hier tenminste solidair met McLaren Honda O-)
Zolang je die Honda hybrids onder de 6000 toeren houdt, gaat er niets kapot... :s)
Honda's horen het pas boven de 8000 te doen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 6 augustus 2017 @ 11:23:48 #250
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172942788
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Citroen Xsara Desire hebben. :')
De Picasso ken ik wel, is de Desire ook zo'n familieauto?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')