SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De domme vragen genot zo.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MAXHYPE MAX DEED NIKS FOUT ONTERECHTE STRAF
Max reed veel te hard, remde veel te diep in, onderstuur > boem.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MAXHYPE MAX DEED NIKS FOUT ONTERECHTE STRAF
FC Motorproblemen, hoe kan dat nou, Lammers? Leg het ons uit.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij naar Ferrari/Mercedes?
Hopelijk komt ie boven tafel uitquote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FC Motorproblemen, hoe kan dat nou, Lammers? Leg het ons uit.
Zo is dat.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max reed veel te hard, remde veel te diep in, onderstuur > boem.
thx, ik kijk morgen maar naar de herhaling denk ikquote:
Nu bezig.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
thx, ik kijk morgen maar naar de herhaling denk ik
ik ga nu toch echt slapenquote:Op maandag 31 juli 2017 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
item komt over een minuut of tien
Mooi, dan ben ik op tijd om weg te zappenquote:Op maandag 31 juli 2017 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
item komt over een minuut of tien
Alleen maar omdat een auto voor hem (te) langzaam ging. Had die auto er niet gezeten had hij niet zo hard hoeven remmen, had hij zijn banden niet geblokkeerd en had hij niet tegen Ricciardo aangereden.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max reed veel te hard, remde veel te diep in, onderstuur > boem.
Klopt, Bottas nam die linkerbocht als een oud wijf. Waardoor Max flink in de ankers moest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar omdat een auto voor hem (te) langzaam ging. Had die auto er niet gezeten had hij niet zo hard hoeven remmen, had hij zijn banden niet geblokkeerd en had hij niet tegen Ricciardo aangereden.
Dat pleit hem natuurlijk niet vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar omdat een auto voor hem (te) langzaam ging. Had die auto er niet gezeten had hij niet zo hard hoeven remmen, had hij zijn banden niet geblokkeerd en had hij niet tegen Ricciardo aangereden.
Weltschmerz heeft er niet zo veel verstand van. Die geilt alleen op Vettel omdat hij Duits is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef tja77 het volgende:
Jankende Vettel <-> gras is groen
http://m.gpupdate.net/nl/(...)het-is-niet-eerlijk/
Overigens vindt Vettel ook dat Ferrari de beste auto heeft. Terwijl oa Weltschmerz overduidelijk de Mercedes als beste auto bestempelt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. V. Bottas 1:19:867 31 2. L. Stroll 1:19:949 14 3. C. Leclerc 1:19:992 12 4. N. Latifi 1:21:341 9 5. G. Russell 1:22:507 16 6. S. Gelael 1:22:693 16 7. S. Ferrucci 1:24:272 12 8. N. Mazepin 1:25:696 11 9. G. Malja 7 10. S. Vandoorne 6 11. M. Verstappen 1 |
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat pleit hem natuurlijk niet vrij.
Is afhankelijk van het circuit. Op de snellere circuits (waar het vooral op motorvermogen aankomt) is de Mercedes beter, op de langzamere circuits de Ferrari.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef tja77 het volgende:
Jankende Vettel <-> gras is groen
http://m.gpupdate.net/nl/(...)het-is-niet-eerlijk/
Overigens vindt Vettel ook dat Ferrari de beste auto heeft. Terwijl oa Weltschmerz overduidelijk de Mercedes als beste auto bestempelt.
Kimiquote:Op maandag 31 juli 2017 23:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was.. maar een paar mooie boardradio's hier
https://www.formula1.com/(...)adio_in_Hungary.html
Ja Kimi kan echt hilarisch doen. En Lewis die angst heeft voor Max!quote:
Niet de overduidelijk beste, wel overduidelijk de beste met een vrij krappe marge. Vettel zal zijn prestatie altijd als teamprestatie neerzetten, of de remmen nou in de fik vliegen en zijn start verpesten of dat zoiets relatiefs simpels als de stuurinrichting niet goed in elkaar is gezet. Ook na het echec van Silverstone laat hij het team niet neerzetten als een stelletje prutsers die het WK hebben verloren. Dat is zijn mentaliteit en dat is zijn manier van werken, hij laat Raikkonen ook rustig credits nemen voor snelheid tov Vettel die hij niet had. Waarom zou hij het erin wrijven? Hij is niet met zijn team in gevecht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef tja77 het volgende:
Overigens vindt Vettel ook dat Ferrari de beste auto heeft. Terwijl oa Weltschmerz overduidelijk de Mercedes als beste auto bestempelt.
Er zijn twee enigzins Duitse eigenschappen aan Vettel die ik wel weet te waarderen ja. Als het een voetballer was zou het er zo eentje zijn die in de 90e minuut de beslissende goal maakt of de beslissende pass geeft. En hij etaleert die Rijnlandse samenwerkingscultuur, competitief ben je gezamenlijk en naar buiten toe, niet intern. Dat is een verschil met de Angelsaksische werkcultuur waarin collega's ook vaak rivalen zijn en elkaar soms zelfs tegenwerken. Hamilton lijkt daar dan weer een product van, dan verkloot hij bijvoorbeeld helemaal zelf een flink aantal races in een heel aardige McLaren en ligt hij in punten ver achter Button, en dan gaat hij doodleuk aan iedereen die het horen wil vertellen dat de engineers hun werk niet goed hebben gedaan. "It's the car, man". Wat zou nou het beste werken als je kampioen wil worden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Weltschmerz heeft er niet zo veel verstand van. Die geilt alleen op Vettel omdat hij Duits is.
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:35 schreef opreis het volgende:
En als Vettel niet wint is het door pech, and als Ham niet wint dan is het omdat hij iets fout doet.
Kijk maar naar Baku, o nee....
twitter:VerstappenNL twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 11:47:27 Some issues on the RB13 mean Verstappen is sidelined. But @redbullracing is working hard to get Max out soon. #F1Testing #BudaTest reageer retweet
Was die klapband niet ontstaan door te lang doorrijden op diezelfde band?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.
Jep. Daar mag Liberty ook wel eens naar gaan kijken, want dat kan stukken beter. Gewoon een livestreampje met commentator en ju. Alleen al van de views die dat oplevert kan dat betaald worden lijkt me zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:31 schreef Dauthi het volgende:
Wordt er vandaag getest is er geen livestream wat een zwaktebod van F1. Bij Indy is dat gewoon live te volgen op youtube...
Ze hebben allemaal angst voor Maxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja Kimi kan echt hilarisch doen. En Lewis die angst heeft voor Max!
Al bij de dokter/chirurg geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Daar mag Liberty ook wel eens naar gaan kijken, want dat kan stukken beter. Gewoon een livestreampje met commentator en ju. Alleen al van de views die dat oplevert kan dat betaald worden lijkt me zo.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze daar iets mee gaan doen in de nabije toekomst. Althans dat hoop ik dan maar
Het is zelfs de comeback van Kubica in de nieuwe auto. Dit had net zo hard gemarket kunnen worden als Alonso op Indy. 2 miljoen+ unieke views...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Daar mag Liberty ook wel eens naar gaan kijken, want dat kan stukken beter. Gewoon een livestreampje met commentator en ju. Alleen al van de views die dat oplevert kan dat betaald worden lijkt me zo.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze daar iets mee gaan doen in de nabije toekomst. Althans dat hoop ik dan maar
Ow crap inderdaad, dat was ik helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het is zelfs de comeback van Kubica in de nieuwe auto. Dit had net zo hard gemarket kunnen worden als Alonso op Indy. 2 miljoen+ unieke views...
De hoeveelheid open deuren die jij intrapt is weer eens niet verrassend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet de overduidelijk beste, wel overduidelijk de beste met een vrij krappe marge. Vettel zal zijn prestatie altijd als teamprestatie neerzetten, of de remmen nou in de fik vliegen en zijn start verpesten of dat zoiets relatiefs simpels als de stuurinrichting niet goed in elkaar is gezet. Ook na het echec van Silverstone laat hij het team niet neerzetten als een stelletje prutsers die het WK hebben verloren. Dat is zijn mentaliteit en dat is zijn manier van werken, hij laat Raikkonen ook rustig credits nemen voor snelheid tov Vettel die hij niet had. Waarom zou hij het erin wrijven? Hij is niet met zijn team in gevecht.
[..]
Er zijn twee enigzins Duitse eigenschappen aan Vettel die ik wel weet te waarderen ja. Als het een voetballer was zou het er zo eentje zijn die in de 90e minuut de beslissende goal maakt of de beslissende pass geeft. En hij etaleert die Rijnlandse samenwerkingscultuur, competitief ben je gezamenlijk en naar buiten toe, niet intern. Dat is een verschil met de Angelsaksische werkcultuur waarin collega's ook vaak rivalen zijn en elkaar soms zelfs tegenwerken. Hamilton lijkt daar dan weer een product van, dan verkloot hij bijvoorbeeld helemaal zelf een flink aantal races in een heel aardige McLaren en ligt hij in punten ver achter Button, en dan gaat hij doodleuk aan iedereen die het horen wil vertellen dat de engineers hun werk niet goed hebben gedaan. "It's the car, man". Wat zou nou het beste werken als je kampioen wil worden?
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar feit is dat ik niet verrast ben dat Vettel meedoet om de titel en Raikkonen en Verstappen niet, dat ik niet verrast ben dat Ferrari na Silverstone weer sterk terug zou komen, dat ik niet verrast ben dat Hamilton grillig presteert en dat ik niet verrast ben dat Verstappen een crash heeft veroorzaakt en door een ervaren coureur onvolwassen wordt genoemd. Ik was zelfs niet verrast dat Verstappen wel een tijdstraf kreeg. Dat zat er allemaal al aan te komen, maar was de echte kenners blijkbaar ontgaan.
[..]
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.
Het is ook wel weer typisch hoor. Wat een gestuntel allemaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:twitter:VerstappenNL twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 11:47:27 Some issues on the RB13 mean Verstappen is sidelined. But @redbullracing is working hard to get Max out soon. #F1Testing #BudaTest reageer retweet
idd, wat dat aan gaat, kan RB nog veel leren van Mercedes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:13 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch hoor. Wat een gestuntel allemaal.
Verstappen maakte een fout, dat kwam mede door het feit dat Bottas als een oud wijf door de bocht ging. Geen excuus, maar het speelde wel degelijk mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar feit is dat ik niet verrast ben dat Vettel meedoet om de titel en Raikkonen en Verstappen niet, dat ik niet verrast ben dat Ferrari na Silverstone weer sterk terug zou komen, dat ik niet verrast ben dat Hamilton grillig presteert en dat ik niet verrast ben dat Verstappen een crash heeft veroorzaakt en door een ervaren coureur onvolwassen wordt genoemd. Ik was zelfs niet verrast dat Verstappen wel een tijdstraf kreeg. Dat zat er allemaal al aan te komen, maar was de echte kenners blijkbaar ontgaan.
Natuurlijk is dat pech, maar jij doet het voorkomen alsof Vettel alleen punten verliest door pech en wanneer Hamilton punten verliest ligt het aan hemzelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.
Vettel zou natuurlijk nooit tegen een teamgenoot crashen, al helemaal niet in een jaar waarin het kampioenschap op het spel staat want dan is Vettel superieurquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen maakte een fout, dat kwam mede door het feit dat Bottas als een oud wijf door de bocht ging. Geen excuus, maar het speelde wel degelijk mee.
Jou verraste de straf voor Max niet? Mij wel, zeker gezien de fout van Bottas in Spanje waarmee hij met 1 dom moment zowel Max als Kimi eruit knikkerde. Dat waren ook nog es 2 concurerende teams. En niet eens je eigen teamgenoot waardoor je je team dupeert.
Waar je heen wilt met je "dat zal er allemaal al aan te komen" is me ook niet duidelijk. Maar je mag het me gerust uitleggen.
Ik erger me er ook groen geel aan. Er is een gat met de 2 topteams, maar elke keer dat je de kans krijgt data te vergaren laat je het weer schieten. In de vrije trainingen rijden ze minder rondjes en tijdens testdagen zijn ze altijd aan het kutten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:13 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch hoor. Wat een gestuntel allemaal.
Idd! Heel ergerlijk. Bottas al 71 rondjes, Leclerc 49, Verstappen 6.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik erger me er ook groen geel aan. Er is een gat met de 2 topteams, maar elke keer dat je de kans krijgt data te vergaren laat je het weer schieten. In de vrije trainingen rijden ze minder rondjes en tijdens testdagen zijn ze altijd aan het kutten.
FTFYquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Idd! Heel ergerlijk. Bottas al 71 rondjes, Leclerc 49, Verstappen 6.
lekker bezig hoor RBRenault.
Bottas test niet voor mercedesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Idd! Heel ergerlijk. Bottas al 71 rondjes, Leclerc 49, Verstappen 6.
lekker bezig hoor RB.
Wel voor Pirelli, aldus GPUpdatequote:
omdat het zo'n open deur is....quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel zou natuurlijk nooit tegen een teamgenoot crashen, al helemaal niet in een jaar waarin het kampioenschap op het spel staat want dan is Vettel superieur
van Weltschmerz en zijn voorspellende gaven ingefluisterd gekregen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
En Vandoorne is stilgevallen.
Waarom verbaast me dat niet?
jep, maar die gaat dan natuurlijk niet met engine modes kloten enzo, die rijdt gewoon op een veilige instelling. Russel heeft er iig een stuk minder afgelegdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel voor Pirelli, aldus GPUpdate
Pirelli loog dus dat het probleem bij Vettel aan de band lag en niet aan Vettel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:52 schreef tja77 het volgende:
Een klapband KAN domme pech zijn.
Echter als je teveel vraagt van je rubber ronden lang, en weigert een pitstop te maken, dan kun je wachten op een klapband.
Max gaf een 10-tal ronden eerder al aan dat zijn rubber hard terugliep.
Een klapband kan dus ook gewoon een fout zijn in het bandenmanagement. En valt dus op te lossen door minder van je banden te vragen, of een extra pitstop inplannen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Al bij de dokter/chirurg geweest?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow crap inderdaad, dat was ik helemaal vergeten!
Die is creatief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet de overduidelijk beste, wel overduidelijk de beste met een vrij krappe marge.
Nee, ik vertrouw mijn eigen glazen bol meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
van Weltschmerz en zijn voorspellende gaven ingefluisterd gekregen?
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.quote:
Vandaag is het de motor, maar het is structureel, dat ze minder rondes maken dan Mercedes en Ferrari.quote:
Dat is van 2016quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jawel, ik volg het wel.
http://m.gpupdate.net/nl/(...)el-kwam-door-rommel/
[..]
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
Deze dan?quote:
quote:Pirelli lanceerde meteen een onderzoek om de oorzaak te achterhalen, maar dat leverde nog geen sluitende antwoorden op. Het bevestigt dat Vettel te maken kreeg met een traag leeglopende band, die het structureel begaf op het moment dat er geen druk meer inzat. De precieze oorzaak van die leegloper kon de bandenleverancier niet achterhalen omdat de band uiteindelijk helemaal werd verwoest. Een forensisch onderzoek van de verschillende onderdelen bracht niets abnormaals aan het licht.
Mogelijk lagen brokstukken op het circuit aan de oorzaak van de lekke band. De banden van Vettel waren al 32 ronden oud en in principe meer vatbaar voor lekken. Dat kan volgens Pirelli echter niet bewezen worden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
fijn om te horen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
quote:
quote:
quote:
Zeker, het heeft in elk geval een flink stuk onrust weggehaald bij mij. De orthoptist zei van te voren ja een paar dagen zou eventueel kunnen dat je dubbelziet. De chirurg zegt het is pas een week geleden, dubbelzien is normaal nu nog, dat komt nog wel goed, geef het wat tijd. Ik zag de bui al weer hangen dat er een tweede operatie nodig was wat pas over een half jaar kan en hoe in de tussentijd dan met dubbelzien daar had ik geen idee van. Ik hoop volgende week weer aan het werk te kunnenquote:
Is hij nu nog aan het rijden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:44 schreef ondeugend het volgende:
Mercedes schijnt nog steeds een probleem met de radiocommunicatie te hebben.
[ afbeelding ]
Hij schijnt al 3 keer voorbij te zijn gereden
quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 14:47:51 @F1 Phew! He's back!! 😜If he hadn't stopped that lap we would have had to get the giant net out to capture him...… https://t.co/bHZUTB2tAy reageer retweet
Misschien is hij nu zijn wagen wel naar de pits aan het duwen.quote:
Ik weet dat Mansell het ooit probeerde maar die viel flauw voordat hij de finish haalde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is hij nu zijn wagen wel naar de pits aan het duwen.
(Kennervraag: wie heeft zijn F1 auto over de finish geduwd tijdens een GP?)
Jack Brabham, 1959 Sebring.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is hij nu zijn wagen wel naar de pits aan het duwen.
(Kennervraag: wie heeft zijn F1 auto over de finish geduwd tijdens een GP?)
Prost in 86 was inderdaad de laatste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het meest recente geval zal Prost wel geweest zijn, maar er zijn nog best wat anderen geweest. Jack Brabham won de wereldtitel door z'n auto heuvel op over de finish te duwen.
gaat Vijay investeren in Sauber als die nu al achter het stuur zatquote:
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gaat Vijay investeren in Sauber als die nu al achter het stuur zat
Waarom is dat schokkend?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.
BIjna 4x een raceafstand op een dag is toch best behoorlijk. Al ga je dan wel denken; waar zijn ze dan mee aan het werk. Lijkt bijna alleen maar rondjes rijden om het rondjes rijdenquote:
Mercedes heeft de meest betrouwbare motor....quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.
Ja dat snap ik, maar je zou toch ook op aero gebied eea willen testen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mercedes heeft de meest betrouwbare motor....
Daarna Ferrari, Renault en Honda, al denk ik dat Honda > Renault aan het inhalen is
Mercedes moet sowieso werken aan z'n grip, technisch is die wel in orde.
Misschien zijn ze nu aan het testen waar ze betere aero nodig hebben?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je zou toch ook op aero gebied eea willen testen?
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu aan het testen waar ze meer aero nodig hebben?
Twee. Een voor bandentests (Bottas) en de andere voor normaal testwerk (Russell)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Twee. Een voor bandentests (Bottas) en de andere voor normaal testwerk (Russell)
Door het vermogen terug te schroeven kun je het aantal ronden aardig opvoeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
BIjna 4x een raceafstand op een dag is toch best behoorlijk. Al ga je dan wel denken; waar zijn ze dan mee aan het werk. Lijkt bijna alleen maar rondjes rijden om het rondjes rijden
Goed nieuws over je ogen, dat is mooiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef Geralt het volgende:
Hechtingen in je ogen is overigens geen pretje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
Goed om te lezen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zeker, het heeft in elk geval een flink stuk onrust weggehaald bij mij. De orthoptist zei van te voren ja een paar dagen zou eventueel kunnen dat je dubbelziet. De chirurg zegt het is pas een week geleden, dubbelzien is normaal nu nog, dat komt nog wel goed, geef het wat tijd. Ik zag de bui al weer hangen dat er een tweede operatie nodig was wat pas over een half jaar kan en hoe in de tussentijd dan met dubbelzien daar had ik geen idee van. Ik hoop volgende week weer aan het werk te kunnen
Alleen doe ik dat niet en meen jij mijn woorden te moeten verzinnen. Ik vond het gewoon niet zo ernstig omdat wheelbangen iets is wat een auto kan hebben, en het de race op geen enkele manier kon beinvloeden. Maar Hamilton wilde er per se een puntenvoordeel uitslepen en ging samen met zijn vriendjes van de media theater te maken alsof het de Barcelona selectie was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
De hoeveelheid open deuren die jij intrapt is weer eens niet verrassend.
Feit blijft dat zolang jij Vettel's wheelbangen als "hoort erbij" en "kan geen kwaad" bestempeld en daarmee onderstreept dat het prima is dat Vettel eigen rechtertje speelt en zich boven de marshalls en wedstrijdleiding plaatst je een blindere fanboy bent dan de Max fanaten.
Blabla Vettel janks blabla, iedereen in koor. Nou is de radio voor intern gebruik maar je zou ook eens kunnen afvragen of hij misschien wel eens een punt heeft, of meestal zelfs.quote:Al dat gejank van Vettel om acties van anderen die hij zelf net zo hard doet maken van hem een verwend meisje, een meervoudig wereldkampioen onwaardig. En dan zeker die mentaliteit die erachter hangt heeft niks met sportiviteit te maken.
Wel een excuus dus? Nee, het speelde niet mee. Hij zat gewoon verkeerd en verloor daardoor posities, zijn reactie daarop was erg onvolwassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen maakte een fout, dat kwam mede door het feit dat Bottas als een oud wijf door de bocht ging. Geen excuus, maar het speelde wel degelijk mee.
Een beetje naief om nog consistentie van de stewards te verwachten, en onpartijdigheid. Ik zei meteen dat ie straf zou krijgen, je kunt het nalezen in het racetopic, de reden stond er ook bij, nl. dat zo Verstappen voor Hamilton werd weggehaald. Daar komt nog bij dat er langer irritaties in het veld zijn over Verstappen, leuk hoor dat leven en laten leven, maar het zijn altijd anderen die moeten laten leven.quote:Jou verraste de straf voor Max niet? Mij wel, zeker gezien de fout van Bottas in Spanje waarmee hij met 1 dom moment zowel Max als Kimi eruit knikkerde. Dat waren ook nog es 2 concurerende teams. En niet eens je eigen teamgenoot waardoor je je team dupeert.
Doorgaans blijk ik hier een minderheidsstandpunt in te nemen, daar heb ik verder geen moeite mee. Maar de meesten hier hebben stellig zaken beweerd als dat RBR dit seizoen Ferrari voorbij zou gaan en het superieure Mercedes zou gaan uitdagen, dat Raikkonen supersnel is en Vettel zou aftroeven, daarvoor zelfs dat die Alonso partij zou geven, dat na Silverstone Hamilton en Mercedes zouden doorstoten en er met titel vandoor zouden gaan. En dan heb ik, die dat allemaal altijd tegengesproken heeft en de feiten mij gelijk geven, er geen verstand van? Misschien heb ik dat ook wel niet, maar ik heb wel genoeg verstand om het domme gelul over F1 van feiten en zinnige opinies te scheiden, en dat is dan blijkbaar genoeg om het een stuk beter te zien.quote:Waar je heen wilt met je "dat zal er allemaal al aan te komen" is me ook niet duidelijk. Maar je mag het me gerust uitleggen.
Vind het maar raar dat hij beweert alles te kunnen, ik heb zelf het bot van m'n linkerarm eruit gehad door glas (snee van 16 cm / 8 cm aan weerszijde van m'n elleboog) en zelfs na tig hechtingen is het spierweefsel niet 100% goed terug gegroeid... heb er nagenoeg nooit last van, maar bij langdurige belasting gaat dat gedeelte van de arm wel "irriteren" en soms doet het gewoon serieus pijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ben echt benieuwd wat Kubica morgen kan laten zien. Ik gok zomaar dat ze hem wel een keer licht naar buiten sturen voor een paar snelle rondjes. Ik bedoel je moet natuurlijk de hype zelf wel een beetje helpen nietwaar?
quote:Nico Hulkenberg insists he took no insult from Kevin Magnussen’s ‘suck my balls’ comment, as he branded the Dane a ‘wannabe Verstappen’.
The Renault driver clashed with his Haas rival in front of the television cameras after the Hungarian Grand Prix, after the pair came to blows on track during their fight for position when Hulkenberg was run off the circuit.
Hulkenberg confronted Magnussen live on camera to accuse him of being the most unsporting driver on the grid, before the Dane told him: “Suck my balls, honey.”
The incident was a major talking point across social media, and Magnussen’s team boss Gunther Steiner later backed his driver’s outburst.
Writing in his exclusive column for German station Sport1 on Tuesday, however, Hulkenberg said he was surprised there had been such a frenzy over the incident – but he said he took no offence.
"I wish there were as many people talking about the race,” he said. “At the moment we have different challenges in Formula 1 than the balls of a wannabe Verstappen.
“I'm not the kind of guy to curry favour with the public after the race, and I don't need to insult someone. If I have a problem with somebody, I go ahead and say what's on my mind.
“But the fans are happy about seeing a sport in which competition is being lived and somebody is speaking his mind. This is the fun thing about F1, especially with hot-headed sensitive people.
“With Kevin it's like having a little brother. You know he is not able to defend himself in any other way. Therefore, it's easy to take his remarks with a smile on your face."
Coincidentally, Hulkenberg bumped into Steiner at Budapest airport on Monday morning and the pair cheekily posed for a photo that was posted on Instagram to make light of the ‘suck my balls’ remark.]
Dat Magnussen niet kan tippen aan Max qua drivers skills, maar ondanks dat gebrek aan skills wel probeert te verdedigen zoals Max dat doet. Met als resultaat dat MAG wel gevaarlijk bezig is itt Max.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niet zeker hoe Hulkenberg hier Max wil typeren.... Eehh?
[..]
Ik word een beetje geïrriteerd van die hype. Gun hem het wel, maar het is een beetje teveel ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ben echt benieuwd wat Kubica morgen kan laten zien. Ik gok zomaar dat ze hem wel een keer licht naar buiten sturen voor een paar snelle rondjes. Ik bedoel je moet natuurlijk de hype zelf wel een beetje helpen nietwaar?
Ik denk dat jij het perfect verwoord.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat Magnussen niet kan tippen aan Max qua drivers skills, maar ondanks dat gebrek aan skills wel probeert te verdedigen zoals Max dat doet. Met als resultaat dat MAG wel gevaarlijk bezig is itt Max.
"Hij probeert te verdedigen zoals Vertstappen dat doet maar faalt daar jammerlijk in".
Het is een sneer naar MAG, niet naar Max
Renault en Kubica weten wat ze aan elkaar hebben aangezien ze dit jaar al twee keer samen getest hebben. Het gaat er nu juist om de andere teams te laten zien wat Kubica nog kan, als ik dit stuk van motorsport.com mag geloven. En ja, een paar snelle rondjes horen daar ook bij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ben echt benieuwd wat Kubica morgen kan laten zien. Ik gok zomaar dat ze hem wel een keer licht naar buiten sturen voor een paar snelle rondjes. Ik bedoel je moet natuurlijk de hype zelf wel een beetje helpen nietwaar?
quote:So what is the point of the exercise, and what exactly is he hoping to achieve?
The answer is simple. By the end of Wednesday Kubica wants to be regarded not just by Renault, but by the whole F1 paddock, as a credible contender for a future race seat.
It's not about proving to himself, or even the Renault engineers who have long admired him, that he can do it – his two test outings in the 2012 Lotus-Renault E20 have already done that. Now it's just a question of perception.
And as ever, that's an important factor. When the subject of Kubica came up recently one senior F1 team person said he thought that the Pole would have no chance of being able to return, that he was deluding himself, and was in for a big disappointment – and that Renault shouldn't have gone along with encouraging his dreams of a return.
Kubica has to put an end to such negative beliefs once and for all, and Wednesday is his chance to do that.
...
You can be pretty sure that Kubica will be allowed to go for an ultimate laptime – not just for show but because he has to continue to sample all race weekend circumstances. It will be fascinating to see where he will be in the order at the end of the day relative to some of the top prospects from the current generation.
Dank u voor het complimentquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het perfect verwoord.
En wederom mis je totaal het punt waar het om gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alleen doe ik dat niet en meen jij mijn woorden te moeten verzinnen. Ik vond het gewoon niet zo ernstig omdat wheelbangen iets is wat een auto kan hebben, en het de race op geen enkele manier kon beinvloeden.
Het is helemaal prima dat hij een punt kán hebben, zeker zelfs.quote:Blabla Vettel janks blabla, iedereen in koor. Nou is de radio voor intern gebruik maar je zou ook eens kunnen afvragen of hij misschien wel eens een punt heeft, of meestal zelfs.
Link klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26 Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef ondeugend het volgende:
Kubica rijdt de pits uit en neemt meteen een stuk pitbox meeLink klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26 Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
Dus omdat een auto het kan hebben valt het allemaal wel mee? Sorry hoor, maar als je die criteria hanteert dan ben je niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alleen doe ik dat niet en meen jij mijn woorden te moeten verzinnen. Ik vond het gewoon niet zo ernstig omdat wheelbangen iets is wat een auto kan hebben, en het de race op geen enkele manier kon beinvloeden. Maar Hamilton wilde er per se een puntenvoordeel uitslepen en ging samen met zijn vriendjes van de media theater te maken alsof het de Barcelona selectie was.
Waarom denk je dat ze fan zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:00 schreef Smacked_Actor het volgende:
De hypocrisie slaat blijkbaar ook op de Vettel fanboys over.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef ondeugend het volgende:
Kubica rijdt de pits uit en neemt meteen een stuk pitbox meeLink klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26 Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
zelf spot +1quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:00 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Hij heeft toch niks aan zn ogen mag ik hopen??
Ik hanteer tenminste criteria, dat kun je van "Vettel deed wat fout dus moet Hamilton een puntenvoorsprong cadeau krijgen" niet zeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus omdat een auto het kan hebben valt het allemaal wel mee? Sorry hoor, maar als je die criteria hanteert dan ben je niet helemaal goed.
Hij kan vooralsnog gewoon prima mee dus.quote:
Weet je niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij kan vooralsnog gewoon prima mee dus.
Gelukkig zijn daar de testdagen voorquote:
Mwoah, bij McLaren gebruiken ze daar ook de VT's, races en soms zelfs de kwalificaties voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar de testdagen voor
haha.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, bij McLaren gebruiken ze daar ook de VT's, races en soms zelfs de kwalificaties voor.
twitter:ToroRossoSpy twitterde op woensdag 02-08-2017 om 14:05:56 Time for #BudaTest afternoon session, @kvyatofficial takes over from Carlos.. Yep, this way we're sure they won't collide into each other! 😂 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Peterselieman het volgende:twitter:ToroRossoSpy twitterde op woensdag 02-08-2017 om 14:05:56 Time for #BudaTest afternoon session, @kvyatofficial takes over from Carlos.. Yep, this way we're sure they won't collide into each other! 😂 reageer retweet
Ik wacht op Leclercquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:50 schreef Funzel het volgende:
Lando Norris gaat er ook wel eentje worden hé? Ziet er indrukwekkend uit.
Jep, die laat ook veel mooie dingen zien in de jeugdseries. Dat wordt de nieuwe Britse held na het pensioen van Hamiltonquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:50 schreef Funzel het volgende:
Lando Norris gaat er ook wel eentje worden hé? Ziet er indrukwekkend uit.
Ik denk het ook ja. George Russell heeft ook wel talent denk ik, maar gok dat die er net wat onder zit nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, die laat ook veel mooie dingen zien in de jeugdseries. Dat wordt de nieuwe Britse held na het pensioen van Hamilton
En Giovinazzi! Niet omdat ie zo goed is maar we moeten toch minstens één clown in het veld hebben die met onderdelen gaat strooien als ze straks Palmer de zak geven...quote:
Bij welk team moet Giovadinges dan gaan rijden? Want Sauber zal wel met Ericsson en Leclerc in zee gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En Giovinazzi! Niet omdat ie zo goed is maar we moeten toch minstens één clown in het veld hebben die met onderdelen gaat strooien als ze straks Palmer de zak geven...
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij welk team moet Giovadinges dan gaan rijden? Want Sauber zal wel met Ericsson en Leclerc in zee gaan.
Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Gio zou sowieso naar een Ferrari-team gaan lijkt me.
Gasly en Kvyat hebben op skies gereden?quote:
Ericsson heeft de steun van Longbow, eigenaar van Sauber, dus dan is er daar maar een stoeltje te vervullen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Gio zou sowieso naar een Ferrari-team gaan lijkt me.
Ericsson heeft sterke banden met de Zweedse eigenaar van Sauber, die tevens zijn sponsor is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Gio zou sowieso naar een Ferrari-team gaan lijkt me.
Yep! Zie ook F1 / Silly Season 2018quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?
Ericsson heeft goede banden met Longbow Finance, die Sauber gered hebben en nu eigenaar zijn..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Gio zou sowieso naar een Ferrari-team gaan lijkt me.
Misschien op ongemerkte banden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gasly en Kvyat hebben op skies gereden?
pirelli stelt bij de tests ook wat ongemerkte banden ter beschikkingquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gasly en Kvyat hebben op skies gereden?
Pi heren... pi!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
pirelli stelt bij de tests ook wat ongemerkte banden ter beschikking
- Wat sasquatsch dus zegt
Daar let ik nooit op. Zeker niet mobiel.quote:
Oke, ik zal niet meer pi-enquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op. Zeker niet mobiel.
3.14quote:
Goed zoquote:
Zou wel zuur zijn als GioGod geen stoeltje heeft :/quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?
Zweedse coureur en Zweedse sponsor, dus de link is snel gelegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:35 schreef Gezicht het volgende:
Dat van Ericsson en de Sauber-eigenaar wist ik niet. Is wat mij betreft nu ook niet bepaald een opvallende rijder, maar dat zal ook aan z'n auto te wijten zijn.
Ik geloof echt niet dat die man stelselmatig kan presteren als je zijn beperking in ogenschouw neemt. Met zijn rechterhand kan die amper een stressbal samenknijpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:57 schreef sasquatsch het volgende:
Persconferentie Kubica Live
https://m.facebook.com/st(...)8&id=178371828856499
Groot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:05 schreef Gezicht het volgende:
Hoe reeël achten we de kans Nyck de Vries voor 2020 in de F1 te zien?
Dat bericht is van 6 februariquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)gramma/#close-cookie
En hij rijdt nog steeds "gewoon" GP2 nu... Volg het niet op de voet maar volgens mij doet hij het daar prima.quote:
Ja en?quote:
Het is geen bevestiging, want hij rijdt gewoon nog voor McLaren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja en?
Ik meende te herinneren dat hij van plan is eruit te stappen en vond daar bevestiging van. Ik post geen nieuwtje.
Hopelijk vindt hij nog een ingang naar F1 maar voorlopig tikt de tijd door en is hij nog ver van de F1.
Inderdaad, want hij is er dus niet uit gestapt. Dat is hij ook nooit van plan geweest.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is geen bevestiging, want hij rijdt gewoon nog voor McLaren.
Dus als je dan een bericht pakt dat zo lang geleden geschreven is, check dan ook even wat er daarna daadwerkelijk gebeurt is.
Dat bericht is toen meteen ontkend.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)gramma/#close-cookie
En in een recent tv programma.. denk een peptalk gaf hij aan graag te willen maar dat McLaren niets zwart op wit heeft gezet. Voorlopig veel testen op de simulator en verder niksquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat bericht is toen meteen ontkend.
http://m.gpupdate.net/nl/(...)ng-driver-programme/
Hij zit nog steeds in het McLaren junior programma.
Goede inhoudelijke reactie van een mod nog wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Soms denk ik echt dat mensen expres het gebeurd en het is gebeurt schrijven... gewoon per definitie de verkeerde keuze.
/grammarnazi
Tja, hij verwoordt wel precies wat ik ook al tijden denk. Die fouten komen zo vaak voor dat willekeurig d of t schrijven meer correcte zinnen oplevert. "t" ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie van een mod nog wel.
Lijkt op een random voetballer zoquote:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind hem wel iets hebben, komt denk ik door die pretoogjes ofzo! Hij heeft iets ondeugends, daarnaast is humor ook aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach ja, van zijn uiterlijk moet hij het nu eenmaal niet hebben. Gelukkig heeft hij andere capaciteiten.
Coureur en miljonair helpt ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind hem wel iets hebben, komt denk ik door die pretoogjes ofzo! Hij heeft iets ondeugends, daarnaast is humor ook aantrekkelijk.
Een paar miljoen op de bank maakt een man direct een stuk aantrekkelijker. Een vrouw doorgaans ook, dus voel je niet bezwaard.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:22 schreef Starlie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind hem wel iets hebben
wordt het dubbelzien al iets minder?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een paar miljoen op de bank maakt een man direct een stuk aantrekkelijker. Een vrouw doorgaans ook, dus voel je niet bezwaard.
Ja sinds gisteren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wordt het dubbelzien al iets minder?
Haha nou dat zou dan onbewust zijn als hem dat voor mij aantrekkelijk maakt!quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren.
Het is nog niet wat het moet zijn, maar ergens komende week zal ik wel weer aan het werk kunnen denk ik als het zo doorzet
Ik denk dat als hij bij je om de hoek woonde (en hij geen Max Verstappen was) je hem geen blik waardig zou keuren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind hem wel iets hebben, komt denk ik door die pretoogjes ofzo! Hij heeft iets ondeugends, daarnaast is humor ook aantrekkelijk.
Dan zou hij me misschien niet opvallen nee. Maar ik bekijk hem nu al duidelijk anders dan het gros van de mensen doet, die zien hem meer als puberige puistenkop. Tuurlijk is het geen enorme schoonheid maar wat mij betreft heeft hij wel iets leuks (en dan bedoel ik niet zijn miljoenen )quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij bij je om de hoek woonde (en hij geen Max Verstappen was) je hem geen blik waardig zou keuren.
quote:Strafpunten per coureur
Daniil Kvyat- 10
Sebastian Vettel- 7
Kevin Magnussen- 7
Stoffel Vandoorne- 5
Sergio Pérez- 5
Jolyon Palmer- 5
Carlos Sainz- 5
Nico Hülkenberg- 4
Esteban Ocon- 4
Romain Grosjean- 3
Max Verstappen- 3
Felipe Massa- 2
Lewis Hamilton- 2
Pascal Wehrlein- 2
Daniel Ricciardo- 0
Kimi Räikkönen- 0
Marcus Ericsson- 0
Fernando Alonso- 0
Lance Stroll- 0
Valtteri Bottas- 0
Kvyatquote:Reprimandes per coureur
Sergio Pérez- 2 (*)
Sebastian Vettel- 1
Lance Stroll- 1
Daniel Ricciardo- 1 (*)
Carlos Sainz- 1
* Eén ontvangen reprimande betreft geen 'driver infringement'
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren.
Het is nog niet wat het moet zijn, maar ergens komende week zal ik wel weer aan het werk kunnen denk ik als het zo doorzet
Fucking softquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:40 schreef SnowOokami het volgende:
https://www.motorsport.co(...)nd-tyre-2018-937965/
inb4;
-Mega Soft
-Giga Soft
Fucking kan niet hequote:
Komkommertijd hèquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Story-topic
Hier, voor in de OP...
[ afbeelding ]
Ik zie niet wie het is Seb?quote:
Fiets je naar je werk of krijg je ov volledig vergoed?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:15 schreef SnowOokami het volgende:
komkommertijd:
Morgen naar een Astra H OPC kijken... je leeft maar 1x en m'n vorige auto (BMW E46) heb ik van ellende binnen 4 maanden weer ingeruild voor een Astra.
Voor m'n huidige baan heb ik geen auto meer nodig dus rij nog maar een paar km per week
Jepquote:
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:11 schreef Geralt het volgende:
Overigens opvallend dat ze in dit filmpje niet samen iets doen maar apart. Geen idee wanneer het opgenomen is. Valt wel op. Niks achter zoeken.
Jullie kunnen opgeven hoor, ik win.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef Geralt het volgende:
Ow en je kan een dag testen in de F1 sim van Mercedes winnen:
https://www.mercedesamgf1(...)at-brackley-ungated/
Kvyat heeft er 2 teveel en Vettel heeft te weinig strafpunten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:11 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-formule-1-coureurs/
[..]
[..]
Kvyat
Ik heb twee jaar zo'n ding gehad, full options ex-demo van Opel Nederland. Toch nog een voordeel bij Opel te werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:15 schreef SnowOokami het volgende:
komkommertijd:
Morgen naar een Astra H OPC kijken... je leeft maar 1x en m'n vorige auto (BMW E46) heb ik van ellende binnen 4 maanden weer ingeruild voor een Astra.
Voor m'n huidige baan heb ik geen auto meer nodig dus rij nog maar een paar km per week
Fiets!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Fiets je naar je werk of krijg je ov volledig vergoed?
Net testrit gedaan IK WIL ER 1 NU!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:46 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar zo'n ding gehad, full options ex-demo van Opel Nederland. Toch nog een voordeel bij Opel te werken
OPC is toch beetje een tokkie hot hatch...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Fiets!
Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).
[..]
Net testrit gedaan IK WIL ER 1 NU!!!
Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
wat moet zon kar nog koste, hoeveel pk en 0-200?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Fiets!
Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).
[..]
Net testrit gedaan IK WIL ER 1 NU!!!
Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
Klinkt als olie in de turbo, goed dat je em laat staan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Fiets!
Maar OV kan ook (dus de vergoeding steek ik nu in m'n zak).
[..]
Net testrit gedaan IK WIL ER 1 NU!!!
Maar helaas die auto rookte me teveel (blauw), dus niet gedaan.
Gemiddeld zijn ze 10k, een goede (dealer onderhouden) en de Nürburgring ed. zitten vaak rond de 15k.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
wat moet zon kar nog koste, hoeveel pk en 0-200?
Wat is volgens jou dan geen tokkie auto?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
OPC is toch beetje een tokkie hot hatch...
Yep of de klepseals, ding rookte ook stationair (toen de motor goed warm was). Daarnaast werkten de remmen niet goed... (heb nu een H met 105pk) maar die van mij remt toch een stuk beter, deed de tellerklok verlichting het niet, was de bumperbevestiging aan 1 kant kapot, was de einddemper scheef (hoe je dat voor elkaar krijgt is me echt een raadsel...), trok de auto naar links en trilde het stuur constant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:37 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Klinkt als olie in de turbo, goed dat je em laat staan...
Ruim 16k voor een auto van 9 jaar oud vind ik best veel geld. Risico van een snelle uitvoering (Gti, Gsi, Rs3, GT) enz. is dat ze nogal eens afgetrapt zijn. Aanschaf is 1, onderhoud (zeker bij de merkdealer) is prijzig en omvangrijk vaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gemiddeld zijn ze 10k, een goede (dealer onderhouden) en de Nürburgring ed. zitten vaak rond de 15k.
Standaard hebben ze 240pk (2L turbo), 320Nm koppel... 0 - 100 in 6,5s.
Staat maar 1 Nürburgring ed. te koop op het moment (in Duitsland):
https://www.autoscout24.n(...)b4b7b98ac6?cldtidx=2
[..]
Wat is volgens jou dan geen tokkie auto?
[..]
Yep of de klepseals, ding rookte ook stationair (toen de motor goed warm was).
Ja moet zeggen dat die ene wel erg duur is, maar er zijn er maar 250 geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ruim 16k voor een auto van 9 jaar oud vind ik best veel geld. Risico van een snelle uitvoering (Gti, Gsi, Rs3, GT) enz. is dat ze nogal eens afgetrapt zijn. Aanschaf is 1, onderhoud (zeker bij de merkdealer) is prijzig en omvangrijk vaak.
Ik heb een jaar geleden een nieuw dieseltje gekocht. Ik rijd ongeveer 35k per jaar, en mijn auto is bij de dealer in onderhoud. 4 Jaar garantie en mobiliteitsgarantie. Ik kan gewoon niet zonder auto, vandaar een nieuwe (ja, zonde van je geld).quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat die ene wel erg duur is, maar er zijn er maar 250 geloof ik.
Je ziet helaas maar weinig OPC die volledig dealer onderhouden worden, laatst werd er een Nurburgring ed. bij Opel Broekhuis verkocht en die was volledig dealer onderhouden.
Persoonlijk laat ik m'n auto altijd dealer onderhouden (airco en banden niet). De enige die ik niet naar de dealer bracht was de BMW die ik hiervoor had, daar werken alleen maar idioten nog nooit zo'n triest zooitje meegemaakt... en maar betalen. Je zag dat ze daar niet gewend waren oudere auto's te onderhouden.
Je moet de financiële middelen wel hebben ja voor dealer onderhoud maar goed als ik die niet had was ik niet op zoek naar een H OPC
Al denk ik wel dat ik zelf weer wat onderhoud ga doen als ik er 1tje vind. Zat nog te twijfelen of ik die van vanmorgen zou opknappen, maar daar vond ik hem te duur voor.
Nee hoor, het is ook veel geld. Maar het is wel een "niche", zoveel zijn er niet dus dan ligt de prijs automatisch hoog, maar ik zoek geen Nurburgring ed (die zijn alleen in het wit geleverd) dus dat scheelt weer wat geld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden een nieuw dieseltje gekocht. Ik rijd ongeveer 35k per jaar, en mijn auto is bij de dealer in onderhoud. 4 Jaar garantie en mobiliteitsgarantie. Ik kan gewoon niet zonder auto, vandaar een nieuwe (ja, zonde van je geld).
Ik vind meer dan 15k voor een tweedehands auto best risicovol. Maar misschien ben ik wat ouderwets.
Klote verbinding openbaar vervoer naar het werk, hobby's waar ik mijn auto voor nodig heb, een zoon waarmee ik graag op pad ga.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee hoor, het is ook veel geld. Maar het is wel een "niche", zoveel zijn er niet dus dan ligt de prijs automatisch hoog, maar ik zoek geen Nurburgring ed (die zijn alleen in het wit geleverd) dus dat scheelt weer wat geld.
Dit vind ik overigens wel belachelijk duur:
https://www.autoscout24.n(...)eb4f0c1528?cldtidx=4
Het is wel een origineel Nederlandse auto, dealer onderhouden met Pro Drive upgrade... maar toch, bijna 2x de gemiddelde prijs van de andere 2e hands STI.
Nieuwe auto is inderdaad ook zonde van het geld, de afschrijving na 1 dag is al extreem. Waarom kan je niet zonder auto? werk?
Nouja wat zijn onverwachte kosten? Het is een gebruiksvoorwerp en dingen gaan stuk. Je kan niet verwachten dat je alleen 1x per jaar een beurtje en APK en soms een nieuw setje banden eronder dat je er dan bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:52 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat een belangrijke reden ook is, dat ik niet graag voor onverwachte onkosten kom te staan. Met een nieuwe auto met garantie loop ik dat risico niet.
M'n oude Astra G (1998 / benzine) liep altijd en dat ding had 190k gelopen (ja midden en einddemper waren een keer vervangen en de distributie), maar koppeling en de rest was nog origineel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja wat zijn onverwachte kosten? Het is een gebruiksvoorwerp en dingen gaan stuk. Je kan niet verwachten dat je alleen 1x per jaar een beurtje en APK en soms een nieuw setje banden eronder dat je er dan bent.
Die uitlaat rot een keer door, je airco gaat een keer stuk, distributieriem/waterpomp etc moet een keer vervangen worden, remschijven zijn een keer op, koppeling gaat een keer stuk etc etc etc.
Een auto rijden kost geld. Als je dergelijk onderhoud niet wilt hebben dan zou ik ze niet verder op rijden dan 75K. Jij stelt 150K. Genoeg auto's die 150K rijden waarbij heel bovenstaand riedeltje al een keer aan de beurt is geweest hoor. Imo zijn die kosten dan ook gewoon allemaal te verwachten.
Mijn vorige auto had alleen 6 (4 voor 2 achter) nieuwe banden en een accu (die laatste viel onder de garantie). Had 140k gelopen. Gewoon Duitse degelijkheid denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja wat zijn onverwachte kosten? Het is een gebruiksvoorwerp en dingen gaan stuk. Je kan niet verwachten dat je alleen 1x per jaar een beurtje en APK en soms een nieuw setje banden eronder dat je er dan bent.
Die uitlaat rot een keer door, je airco gaat een keer stuk, distributieriem/waterpomp etc moet een keer vervangen worden, remschijven zijn een keer op, koppeling gaat een keer stuk etc etc etc.
Een auto rijden kost geld. Als je dergelijk onderhoud niet wilt hebben dan zou ik ze niet verder op rijden dan 75K. Jij stelt 150K. Genoeg auto's die 150K rijden waarbij heel bovenstaand riedeltje al een keer aan de beurt is geweest hoor. Imo zijn die kosten dan ook gewoon allemaal te verwachten.
Dat zou een hele lange lijst worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:49 schreef SnowOokami het volgende:
Wat is volgens jou dan geen tokkie auto?
wat is er nou weer beschamend aan zo'n auto? Overigens ben ik ook geen fan van wannabe-mods (grote uitlaat, bizarre body mods etc.) Reed hiervoor een E46 en die heeft volgens mij een slechtere reputatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou een hele lange lijst worden.
Ik vind namelijk vrijwel geen enkele auto echt tokkie, maar de OPC wel. Impreza overigens ook. Zeker als er weer zo'n idoot dikke pijp onder hangt en herrie maken de norm is (ok, ik had voor mijn huidige auto een E63 AMG, maar ik vond het ook eigenlijk wel een beetje beschamend).
Het lawaai. Die AMG's maken een hoop herrie. Ben blij dat ik nu een fluisterstille auto heb.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
wat is er nou weer beschamend aan zo'n auto? Overigens ben ik ook geen fan van wannabe-mods (grote uitlaat, bizarre body mods etc.) Reed hiervoor een E46 en die heeft volgens mij een slechtere reputatie
Ik heb nu een gewone H GTC...
[ afbeelding ]
Zoveel verschil zit er niet in met de OPC:
[ afbeelding ]
....en in een F1-thread? WTF?quote:
Jij wel?quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Citroen Xsara Desire hebben.
Wij zijn hier tenminste solidair met McLaren Hondaquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Citroen Xsara Desire hebben.
Honda's horen het pas boven de 8000 te doen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wij zijn hier tenminste solidair met McLaren Honda
Zolang je die Honda hybrids onder de 6000 toeren houdt, gaat er niets kapot...
De Picasso ken ik wel, is de Desire ook zo'n familieauto?quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Citroen Xsara Desire hebben.
Volgens mij is dat inderdaad ook van het type 'hoe kom je zo lullig mogelijk van a naar b'.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
De Picasso ken ik wel, is de Desire ook zo'n familieauto?
Dat laatste zou ik nooit durven beweren, maar het is wel echt een familie auto, 2 volwassenen 1.5 kind en een golden retriever.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad ook van het type 'hoe kom je zo lullig mogelijk van a naar b'.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik nooit durven beweren, maar het is wel echt een familie auto, 2 volwassenen 1.5 kind en een golden retriever.
Wat moet je met een grote auto als je geen groot gezin hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een kleine saaie rot-autootjes allemaal...
Rij gewoon een 15 jaar oude Renault Grand Espace en bidden dat je auto niet stuk gaat onderweg.
#solidairmetmax #livingontheedge
Een hoop zooi meenemenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat moet je met een grote auto als je geen groot gezin hebt?
Past ook prima in een leuke auto. Echt, de gedachte dat als je een auto lelijk maakt dat er dan meer ruimte ontstaat, die snap ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik nooit durven beweren, maar het is wel echt een familie auto, 2 volwassenen 1.5 kind en een golden retriever.
Zo saai is de Honda niet hoor. Door CVT automaat ben je vaak als eerste weg bij verkeerslicht, electrisch rijden is ook nog wel geinig af en toe, ligt goed op de weg (helt soms wat over, okay), 1 van de beste auto's die we gehad hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een kleine saaie rot-autootjes allemaal...
Rij gewoon een 15 jaar oude Renault Grand Espace en bidden dat je auto niet stuk gaat onderweg.
#solidairmetmax #livingontheedge
Er staat een boom in m'n achtertuin ter compensatiequote:
Een versnellingsbak nodig hebben is zo uit de tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zo saai is de Honda niet hoor. Door CVT automaat ben je vaak als eerste weg bij verkeerslicht, electrisch rijden is ook nog wel geinig af en toe, ligt goed op de weg (helt soms wat over, okay), 1 van de beste auto's die we gehad hebben.
Okee, hij is saai
Dan is het goed!quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er staat een boom in m'n achtertuin ter compensatie
Waarheen?quote:
Precies, wat heb je aan een vervoermiddel als je maar de helft kan vervoeren?quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarheen?
Tis een vervoersmiddel, geen koffer op wielen of verhuiswagen.
Wanneer moet je zoveel vervoeren dat je een boedelbak nodig zou hebben? Ik de laatste 10 jaar in ieder geval niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Precies, wat heb je aan een vervoermiddel als je maar de helft kan vervoeren?
Kan je weer gaan klooien met een boedelbak...
Dat weet ik ook niet, ik kan altijd alles in m'n auto krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wanneer moet je zoveel vervoeren dat je een boedelbak nodig zou hebben? Ik de laatste 10 jaar in ieder geval niet.
Reed er gisteren 1 voor mij ri. Groningen over de A6, was jij dat toevallig? (reed zo'n 137km/u)quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een kleine saaie rot-autootjes allemaal...
Rij gewoon een 15 jaar oude Renault Grand Espace en bidden dat je auto niet stuk gaat onderweg.
#solidairmetmax #livingontheedge
Of een zondags karretje uit Japan halenquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Reed er gisteren 1 voor mij ri. Groningen over de A6, was jij dat toevallig? (reed zo'n 137km/u)
En Honda heeft echt wel leuke auto's
[ afbeelding ]
Of de NSX (zowel oud als nieuw )
Honda is toch F1-gerelateerd?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:37 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet, maar kan heel dit gekeuvel niet beter in het F1 SC topic?
Zeker, maar als zoveel offtopic geneuzel gewoon kan in dit topic, dan heeft heel die SC natuurlijk geen enkel bestaansrecht. Dat is mijn hele punt.quote:
Dat is dit topic toch al? Half dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:37 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet, maar kan heel dit gekeuvel niet beter in het F1 SC topic?
Dat was het al in 1965quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een versnellingsbak nodig hebben is zo uit de tijd.
Niet echt. Verder rijdt hij vooral en was hij goedkoopquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
De Picasso ken ik wel, is de Desire ook zo'n familieauto?
Idd, zou mooi zijn als ze eind dit jaar er serieus bij zitten (huidige concept lijkt te werken). Afgelopen race al een voorproefje gehad iig.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wanneer moet je zoveel vervoeren dat je een boedelbak nodig zou hebben? Ik de laatste 10 jaar in ieder geval niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat ook inderdaad..quote:Op maandag 7 augustus 2017 05:11 schreef opreis het volgende:
Honda lijkt iig kosten nog moeite te sparen. Dat kan je van Renault niet zeggen. Ik had verwacht van renault dat nu ze weer hun eigen team hebben en het token regelement weg is dat ze vaker met updates zouden komen maar dat valt behoorlijk tegen
Vandoorne was de Leclerc van twee jaar geleden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 08:31 schreef opreis het volgende:
Alonso wel, Vandoorne maakt nog geen geweldige indruk op me
Dit ja, die jongen komt dit jaar nog niet super uit de verf maar die verdient zeker een verdere toekomst in de F1. Ik ben benieuwd wat hij kan met een betere autoquote:Op maandag 7 augustus 2017 09:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandoorne was de Leclerc van twee jaar geleden.
Alleen Norris stapt in, rijdt een paar rondjes en die rijdt daarna even snel/sneller als Vandoorne...quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja, die jongen komt dit jaar nog niet super uit de verf maar die verdient zeker een verdere toekomst in de F1. Ik ben benieuwd wat hij kan met een betere auto
quote:Op maandag 7 augustus 2017 08:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad..
En ik zie het zo, als ik zie waartoe Alonso en Vandoorne intoe in staat zijn met hun tekort aan vermogen en dan toch Q3 rijden en in top 10 mee kunnen doen, hoe simpel gaan ze dan wel niet naar de top toe als dat tekort (+betrouwbaarheid) is opgelost cq verbeterd.
Naar mijn idee zou RBR dus een betere partner hebben aan Honda dan aan Renault die liever met eigen team wil winnen tegenover Honda wat gewoon een supplier is. En RBR en McLaren kunnen meeliften op elkaars data en successen.
Mja in een auto welke barst van nieuwe updates, wellicht draaiend op een andere (agressievere) enginemode etc. Het is niet zo gemakkelijk te vergelijken. Daarnaast is Norris ook gewoon een enorm talent natuurlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen Norris stapt in, rijdt een paar rondjes en die rijdt daarna even snel/sneller als Vandoorne...
Daarom, als McLaren lekker gaat op Spa en Monza, dan hoop/duim ik echt dat RedBull de stier bij de hoorns vat en gaat voor het grote onbekende.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://www.motorsport.co(...)nault-target-939204/
Dat denk ik niet. Denk dat ze bij McLaren en Honda het zullen toejuichen een 2e team als RBR van Honda motoren te voorzien. Dan krijg je een strijd + samenwerking. Honda boeit het niet of ze met McLaren of RBR kampioen bij de constructeurs worden.. Als ze het maar worden. Voor McLaren een enorme boost en nieuwe challenge om 1e Honda team te blijven, voor RBR een challenge om dat plekje op te eisen. Gezondere concurrentie kan je niet hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Moet McLaren ze wel eerst laten vallen, anders blijft Red Bull alsnog een tweede team
ik geloof niet dat McLaren er zo over denkt en die hebben het vetorechtquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Denk dat ze bij McLaren en Honda het zullen toejuichen een 2e team als RBR van Honda motoren te voorzien. Dan krijg je een strijd + samenwerking. Honda boeit het niet of ze met McLaren of RBR kampioen bij de constructeurs worden.. Als ze het maar worden. Voor McLaren een enorme boost en nieuwe challenge om 1e Honda team te blijven, voor RBR een challenge om dat plekje op te eisen. Gezondere concurrentie kan je niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |