SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De domme vragen genot zo.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MAXHYPE MAX DEED NIKS FOUT ONTERECHTE STRAF
Max reed veel te hard, remde veel te diep in, onderstuur > boem.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MAXHYPE MAX DEED NIKS FOUT ONTERECHTE STRAF
FC Motorproblemen, hoe kan dat nou, Lammers? Leg het ons uit.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij naar Ferrari/Mercedes?
Hopelijk komt ie boven tafel uitquote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FC Motorproblemen, hoe kan dat nou, Lammers? Leg het ons uit.
Zo is dat.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max reed veel te hard, remde veel te diep in, onderstuur > boem.
thx, ik kijk morgen maar naar de herhaling denk ikquote:
Nu bezig.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
thx, ik kijk morgen maar naar de herhaling denk ik
ik ga nu toch echt slapenquote:Op maandag 31 juli 2017 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
item komt over een minuut of tien
Mooi, dan ben ik op tijd om weg te zappenquote:Op maandag 31 juli 2017 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
item komt over een minuut of tien
Alleen maar omdat een auto voor hem (te) langzaam ging. Had die auto er niet gezeten had hij niet zo hard hoeven remmen, had hij zijn banden niet geblokkeerd en had hij niet tegen Ricciardo aangereden.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max reed veel te hard, remde veel te diep in, onderstuur > boem.
Klopt, Bottas nam die linkerbocht als een oud wijf. Waardoor Max flink in de ankers moest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar omdat een auto voor hem (te) langzaam ging. Had die auto er niet gezeten had hij niet zo hard hoeven remmen, had hij zijn banden niet geblokkeerd en had hij niet tegen Ricciardo aangereden.
Dat pleit hem natuurlijk niet vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar omdat een auto voor hem (te) langzaam ging. Had die auto er niet gezeten had hij niet zo hard hoeven remmen, had hij zijn banden niet geblokkeerd en had hij niet tegen Ricciardo aangereden.
Weltschmerz heeft er niet zo veel verstand van. Die geilt alleen op Vettel omdat hij Duits is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef tja77 het volgende:
Jankende Vettel <-> gras is groen
http://m.gpupdate.net/nl/(...)het-is-niet-eerlijk/
Overigens vindt Vettel ook dat Ferrari de beste auto heeft. Terwijl oa Weltschmerz overduidelijk de Mercedes als beste auto bestempelt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. V. Bottas 1:19:867 31 2. L. Stroll 1:19:949 14 3. C. Leclerc 1:19:992 12 4. N. Latifi 1:21:341 9 5. G. Russell 1:22:507 16 6. S. Gelael 1:22:693 16 7. S. Ferrucci 1:24:272 12 8. N. Mazepin 1:25:696 11 9. G. Malja 7 10. S. Vandoorne 6 11. M. Verstappen 1 |
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat pleit hem natuurlijk niet vrij.
Is afhankelijk van het circuit. Op de snellere circuits (waar het vooral op motorvermogen aankomt) is de Mercedes beter, op de langzamere circuits de Ferrari.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef tja77 het volgende:
Jankende Vettel <-> gras is groen
http://m.gpupdate.net/nl/(...)het-is-niet-eerlijk/
Overigens vindt Vettel ook dat Ferrari de beste auto heeft. Terwijl oa Weltschmerz overduidelijk de Mercedes als beste auto bestempelt.
Kimiquote:Op maandag 31 juli 2017 23:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was.. maar een paar mooie boardradio's hier
https://www.formula1.com/(...)adio_in_Hungary.html
Ja Kimi kan echt hilarisch doen. En Lewis die angst heeft voor Max!quote:
Niet de overduidelijk beste, wel overduidelijk de beste met een vrij krappe marge. Vettel zal zijn prestatie altijd als teamprestatie neerzetten, of de remmen nou in de fik vliegen en zijn start verpesten of dat zoiets relatiefs simpels als de stuurinrichting niet goed in elkaar is gezet. Ook na het echec van Silverstone laat hij het team niet neerzetten als een stelletje prutsers die het WK hebben verloren. Dat is zijn mentaliteit en dat is zijn manier van werken, hij laat Raikkonen ook rustig credits nemen voor snelheid tov Vettel die hij niet had. Waarom zou hij het erin wrijven? Hij is niet met zijn team in gevecht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef tja77 het volgende:
Overigens vindt Vettel ook dat Ferrari de beste auto heeft. Terwijl oa Weltschmerz overduidelijk de Mercedes als beste auto bestempelt.
Er zijn twee enigzins Duitse eigenschappen aan Vettel die ik wel weet te waarderen ja. Als het een voetballer was zou het er zo eentje zijn die in de 90e minuut de beslissende goal maakt of de beslissende pass geeft. En hij etaleert die Rijnlandse samenwerkingscultuur, competitief ben je gezamenlijk en naar buiten toe, niet intern. Dat is een verschil met de Angelsaksische werkcultuur waarin collega's ook vaak rivalen zijn en elkaar soms zelfs tegenwerken. Hamilton lijkt daar dan weer een product van, dan verkloot hij bijvoorbeeld helemaal zelf een flink aantal races in een heel aardige McLaren en ligt hij in punten ver achter Button, en dan gaat hij doodleuk aan iedereen die het horen wil vertellen dat de engineers hun werk niet goed hebben gedaan. "It's the car, man". Wat zou nou het beste werken als je kampioen wil worden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Weltschmerz heeft er niet zo veel verstand van. Die geilt alleen op Vettel omdat hij Duits is.
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:35 schreef opreis het volgende:
En als Vettel niet wint is het door pech, and als Ham niet wint dan is het omdat hij iets fout doet.
Kijk maar naar Baku, o nee....
twitter:VerstappenNL twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 11:47:27 Some issues on the RB13 mean Verstappen is sidelined. But @redbullracing is working hard to get Max out soon. #F1Testing #BudaTest reageer retweet
Was die klapband niet ontstaan door te lang doorrijden op diezelfde band?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.
Jep. Daar mag Liberty ook wel eens naar gaan kijken, want dat kan stukken beter. Gewoon een livestreampje met commentator en ju. Alleen al van de views die dat oplevert kan dat betaald worden lijkt me zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:31 schreef Dauthi het volgende:
Wordt er vandaag getest is er geen livestream wat een zwaktebod van F1. Bij Indy is dat gewoon live te volgen op youtube...
Ze hebben allemaal angst voor Maxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja Kimi kan echt hilarisch doen. En Lewis die angst heeft voor Max!
Al bij de dokter/chirurg geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Daar mag Liberty ook wel eens naar gaan kijken, want dat kan stukken beter. Gewoon een livestreampje met commentator en ju. Alleen al van de views die dat oplevert kan dat betaald worden lijkt me zo.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze daar iets mee gaan doen in de nabije toekomst. Althans dat hoop ik dan maar
Het is zelfs de comeback van Kubica in de nieuwe auto. Dit had net zo hard gemarket kunnen worden als Alonso op Indy. 2 miljoen+ unieke views...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Daar mag Liberty ook wel eens naar gaan kijken, want dat kan stukken beter. Gewoon een livestreampje met commentator en ju. Alleen al van de views die dat oplevert kan dat betaald worden lijkt me zo.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze daar iets mee gaan doen in de nabije toekomst. Althans dat hoop ik dan maar
Ow crap inderdaad, dat was ik helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het is zelfs de comeback van Kubica in de nieuwe auto. Dit had net zo hard gemarket kunnen worden als Alonso op Indy. 2 miljoen+ unieke views...
De hoeveelheid open deuren die jij intrapt is weer eens niet verrassend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet de overduidelijk beste, wel overduidelijk de beste met een vrij krappe marge. Vettel zal zijn prestatie altijd als teamprestatie neerzetten, of de remmen nou in de fik vliegen en zijn start verpesten of dat zoiets relatiefs simpels als de stuurinrichting niet goed in elkaar is gezet. Ook na het echec van Silverstone laat hij het team niet neerzetten als een stelletje prutsers die het WK hebben verloren. Dat is zijn mentaliteit en dat is zijn manier van werken, hij laat Raikkonen ook rustig credits nemen voor snelheid tov Vettel die hij niet had. Waarom zou hij het erin wrijven? Hij is niet met zijn team in gevecht.
[..]
Er zijn twee enigzins Duitse eigenschappen aan Vettel die ik wel weet te waarderen ja. Als het een voetballer was zou het er zo eentje zijn die in de 90e minuut de beslissende goal maakt of de beslissende pass geeft. En hij etaleert die Rijnlandse samenwerkingscultuur, competitief ben je gezamenlijk en naar buiten toe, niet intern. Dat is een verschil met de Angelsaksische werkcultuur waarin collega's ook vaak rivalen zijn en elkaar soms zelfs tegenwerken. Hamilton lijkt daar dan weer een product van, dan verkloot hij bijvoorbeeld helemaal zelf een flink aantal races in een heel aardige McLaren en ligt hij in punten ver achter Button, en dan gaat hij doodleuk aan iedereen die het horen wil vertellen dat de engineers hun werk niet goed hebben gedaan. "It's the car, man". Wat zou nou het beste werken als je kampioen wil worden?
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar feit is dat ik niet verrast ben dat Vettel meedoet om de titel en Raikkonen en Verstappen niet, dat ik niet verrast ben dat Ferrari na Silverstone weer sterk terug zou komen, dat ik niet verrast ben dat Hamilton grillig presteert en dat ik niet verrast ben dat Verstappen een crash heeft veroorzaakt en door een ervaren coureur onvolwassen wordt genoemd. Ik was zelfs niet verrast dat Verstappen wel een tijdstraf kreeg. Dat zat er allemaal al aan te komen, maar was de echte kenners blijkbaar ontgaan.
[..]
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.
Het is ook wel weer typisch hoor. Wat een gestuntel allemaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:twitter:VerstappenNL twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 11:47:27 Some issues on the RB13 mean Verstappen is sidelined. But @redbullracing is working hard to get Max out soon. #F1Testing #BudaTest reageer retweet
idd, wat dat aan gaat, kan RB nog veel leren van Mercedes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:13 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch hoor. Wat een gestuntel allemaal.
Verstappen maakte een fout, dat kwam mede door het feit dat Bottas als een oud wijf door de bocht ging. Geen excuus, maar het speelde wel degelijk mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar feit is dat ik niet verrast ben dat Vettel meedoet om de titel en Raikkonen en Verstappen niet, dat ik niet verrast ben dat Ferrari na Silverstone weer sterk terug zou komen, dat ik niet verrast ben dat Hamilton grillig presteert en dat ik niet verrast ben dat Verstappen een crash heeft veroorzaakt en door een ervaren coureur onvolwassen wordt genoemd. Ik was zelfs niet verrast dat Verstappen wel een tijdstraf kreeg. Dat zat er allemaal al aan te komen, maar was de echte kenners blijkbaar ontgaan.
Natuurlijk is dat pech, maar jij doet het voorkomen alsof Vettel alleen punten verliest door pech en wanneer Hamilton punten verliest ligt het aan hemzelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als een klapband al geen pech meer mag heten dan ben je echt ver heen.
Vettel zou natuurlijk nooit tegen een teamgenoot crashen, al helemaal niet in een jaar waarin het kampioenschap op het spel staat want dan is Vettel superieurquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen maakte een fout, dat kwam mede door het feit dat Bottas als een oud wijf door de bocht ging. Geen excuus, maar het speelde wel degelijk mee.
Jou verraste de straf voor Max niet? Mij wel, zeker gezien de fout van Bottas in Spanje waarmee hij met 1 dom moment zowel Max als Kimi eruit knikkerde. Dat waren ook nog es 2 concurerende teams. En niet eens je eigen teamgenoot waardoor je je team dupeert.
Waar je heen wilt met je "dat zal er allemaal al aan te komen" is me ook niet duidelijk. Maar je mag het me gerust uitleggen.
Ik erger me er ook groen geel aan. Er is een gat met de 2 topteams, maar elke keer dat je de kans krijgt data te vergaren laat je het weer schieten. In de vrije trainingen rijden ze minder rondjes en tijdens testdagen zijn ze altijd aan het kutten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:13 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch hoor. Wat een gestuntel allemaal.
Idd! Heel ergerlijk. Bottas al 71 rondjes, Leclerc 49, Verstappen 6.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik erger me er ook groen geel aan. Er is een gat met de 2 topteams, maar elke keer dat je de kans krijgt data te vergaren laat je het weer schieten. In de vrije trainingen rijden ze minder rondjes en tijdens testdagen zijn ze altijd aan het kutten.
FTFYquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Idd! Heel ergerlijk. Bottas al 71 rondjes, Leclerc 49, Verstappen 6.
lekker bezig hoor RBRenault.
Bottas test niet voor mercedesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Idd! Heel ergerlijk. Bottas al 71 rondjes, Leclerc 49, Verstappen 6.
lekker bezig hoor RB.
Wel voor Pirelli, aldus GPUpdatequote:
omdat het zo'n open deur is....quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel zou natuurlijk nooit tegen een teamgenoot crashen, al helemaal niet in een jaar waarin het kampioenschap op het spel staat want dan is Vettel superieur
van Weltschmerz en zijn voorspellende gaven ingefluisterd gekregen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
En Vandoorne is stilgevallen.
Waarom verbaast me dat niet?
jep, maar die gaat dan natuurlijk niet met engine modes kloten enzo, die rijdt gewoon op een veilige instelling. Russel heeft er iig een stuk minder afgelegdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel voor Pirelli, aldus GPUpdate
Pirelli loog dus dat het probleem bij Vettel aan de band lag en niet aan Vettel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:52 schreef tja77 het volgende:
Een klapband KAN domme pech zijn.
Echter als je teveel vraagt van je rubber ronden lang, en weigert een pitstop te maken, dan kun je wachten op een klapband.
Max gaf een 10-tal ronden eerder al aan dat zijn rubber hard terugliep.
Een klapband kan dus ook gewoon een fout zijn in het bandenmanagement. En valt dus op te lossen door minder van je banden te vragen, of een extra pitstop inplannen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Al bij de dokter/chirurg geweest?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow crap inderdaad, dat was ik helemaal vergeten!
Die is creatief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet de overduidelijk beste, wel overduidelijk de beste met een vrij krappe marge.
Nee, ik vertrouw mijn eigen glazen bol meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
van Weltschmerz en zijn voorspellende gaven ingefluisterd gekregen?
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.quote:
Vandaag is het de motor, maar het is structureel, dat ze minder rondes maken dan Mercedes en Ferrari.quote:
Dat is van 2016quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jawel, ik volg het wel.
http://m.gpupdate.net/nl/(...)el-kwam-door-rommel/
[..]
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
Deze dan?quote:
quote:Pirelli lanceerde meteen een onderzoek om de oorzaak te achterhalen, maar dat leverde nog geen sluitende antwoorden op. Het bevestigt dat Vettel te maken kreeg met een traag leeglopende band, die het structureel begaf op het moment dat er geen druk meer inzat. De precieze oorzaak van die leegloper kon de bandenleverancier niet achterhalen omdat de band uiteindelijk helemaal werd verwoest. Een forensisch onderzoek van de verschillende onderdelen bracht niets abnormaals aan het licht.
Mogelijk lagen brokstukken op het circuit aan de oorzaak van de lekke band. De banden van Vettel waren al 32 ronden oud en in principe meer vatbaar voor lekken. Dat kan volgens Pirelli echter niet bewezen worden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
fijn om te horen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
quote:
quote:
quote:
Zeker, het heeft in elk geval een flink stuk onrust weggehaald bij mij. De orthoptist zei van te voren ja een paar dagen zou eventueel kunnen dat je dubbelziet. De chirurg zegt het is pas een week geleden, dubbelzien is normaal nu nog, dat komt nog wel goed, geef het wat tijd. Ik zag de bui al weer hangen dat er een tweede operatie nodig was wat pas over een half jaar kan en hoe in de tussentijd dan met dubbelzien daar had ik geen idee van. Ik hoop volgende week weer aan het werk te kunnenquote:
Is hij nu nog aan het rijden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:44 schreef ondeugend het volgende:
Mercedes schijnt nog steeds een probleem met de radiocommunicatie te hebben.
[ afbeelding ]
Hij schijnt al 3 keer voorbij te zijn gereden
quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 14:47:51 @F1 Phew! He's back!! 😜If he hadn't stopped that lap we would have had to get the giant net out to capture him...… https://t.co/bHZUTB2tAy reageer retweet
Misschien is hij nu zijn wagen wel naar de pits aan het duwen.quote:
Ik weet dat Mansell het ooit probeerde maar die viel flauw voordat hij de finish haalde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is hij nu zijn wagen wel naar de pits aan het duwen.
(Kennervraag: wie heeft zijn F1 auto over de finish geduwd tijdens een GP?)
Jack Brabham, 1959 Sebring.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is hij nu zijn wagen wel naar de pits aan het duwen.
(Kennervraag: wie heeft zijn F1 auto over de finish geduwd tijdens een GP?)
Prost in 86 was inderdaad de laatste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het meest recente geval zal Prost wel geweest zijn, maar er zijn nog best wat anderen geweest. Jack Brabham won de wereldtitel door z'n auto heuvel op over de finish te duwen.
gaat Vijay investeren in Sauber als die nu al achter het stuur zatquote:
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gaat Vijay investeren in Sauber als die nu al achter het stuur zat
Waarom is dat schokkend?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.
BIjna 4x een raceafstand op een dag is toch best behoorlijk. Al ga je dan wel denken; waar zijn ze dan mee aan het werk. Lijkt bijna alleen maar rondjes rijden om het rondjes rijdenquote:
Mercedes heeft de meest betrouwbare motor....quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.
Ja dat snap ik, maar je zou toch ook op aero gebied eea willen testen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mercedes heeft de meest betrouwbare motor....
Daarna Ferrari, Renault en Honda, al denk ik dat Honda > Renault aan het inhalen is
Mercedes moet sowieso werken aan z'n grip, technisch is die wel in orde.
Misschien zijn ze nu aan het testen waar ze betere aero nodig hebben?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je zou toch ook op aero gebied eea willen testen?
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu aan het testen waar ze meer aero nodig hebben?
Twee. Een voor bandentests (Bottas) en de andere voor normaal testwerk (Russell)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Was vooral geschokt over het aantal rondjes van Mercedes 2 coureurs, meer dan 270 rondjes en maar 1 auto gebruikt.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Twee. Een voor bandentests (Bottas) en de andere voor normaal testwerk (Russell)
Door het vermogen terug te schroeven kun je het aantal ronden aardig opvoeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
BIjna 4x een raceafstand op een dag is toch best behoorlijk. Al ga je dan wel denken; waar zijn ze dan mee aan het werk. Lijkt bijna alleen maar rondjes rijden om het rondjes rijden
Goed nieuws over je ogen, dat is mooiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef Geralt het volgende:
Hechtingen in je ogen is overigens geen pretje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja. Volgens de operateur was de operatie prima gelukt. Dat ik nu nog alles dubbel zie lag in de lijn der verwachting en de bedoeling (en verwachting) is dat dat allemaal nog gewoon bij gaat trekken. Alles wat gecontroleerd en gemeten is ziet er goed uit in elk geval en ik heb nu 1 hechting minder in mijn ogen, want eentje kon er al uit.
Goed nieuws dus. Slechte nieuws is dat ik voorlopig absoluut nog niet kan autorijden vanwege dat dubbelzien alles verder dan een meter en dat ik nog altijd behoorlijk koppijn heb vanwege dat mijn hersenpan overuren draait om continu te proberen dat beeld enkel te krijgen ipv dubbel.
Verwachting is dat alles in orde komt dus.
Goed om te lezen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zeker, het heeft in elk geval een flink stuk onrust weggehaald bij mij. De orthoptist zei van te voren ja een paar dagen zou eventueel kunnen dat je dubbelziet. De chirurg zegt het is pas een week geleden, dubbelzien is normaal nu nog, dat komt nog wel goed, geef het wat tijd. Ik zag de bui al weer hangen dat er een tweede operatie nodig was wat pas over een half jaar kan en hoe in de tussentijd dan met dubbelzien daar had ik geen idee van. Ik hoop volgende week weer aan het werk te kunnen
Alleen doe ik dat niet en meen jij mijn woorden te moeten verzinnen. Ik vond het gewoon niet zo ernstig omdat wheelbangen iets is wat een auto kan hebben, en het de race op geen enkele manier kon beinvloeden. Maar Hamilton wilde er per se een puntenvoordeel uitslepen en ging samen met zijn vriendjes van de media theater te maken alsof het de Barcelona selectie was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
De hoeveelheid open deuren die jij intrapt is weer eens niet verrassend.
Feit blijft dat zolang jij Vettel's wheelbangen als "hoort erbij" en "kan geen kwaad" bestempeld en daarmee onderstreept dat het prima is dat Vettel eigen rechtertje speelt en zich boven de marshalls en wedstrijdleiding plaatst je een blindere fanboy bent dan de Max fanaten.
Blabla Vettel janks blabla, iedereen in koor. Nou is de radio voor intern gebruik maar je zou ook eens kunnen afvragen of hij misschien wel eens een punt heeft, of meestal zelfs.quote:Al dat gejank van Vettel om acties van anderen die hij zelf net zo hard doet maken van hem een verwend meisje, een meervoudig wereldkampioen onwaardig. En dan zeker die mentaliteit die erachter hangt heeft niks met sportiviteit te maken.
Wel een excuus dus? Nee, het speelde niet mee. Hij zat gewoon verkeerd en verloor daardoor posities, zijn reactie daarop was erg onvolwassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen maakte een fout, dat kwam mede door het feit dat Bottas als een oud wijf door de bocht ging. Geen excuus, maar het speelde wel degelijk mee.
Een beetje naief om nog consistentie van de stewards te verwachten, en onpartijdigheid. Ik zei meteen dat ie straf zou krijgen, je kunt het nalezen in het racetopic, de reden stond er ook bij, nl. dat zo Verstappen voor Hamilton werd weggehaald. Daar komt nog bij dat er langer irritaties in het veld zijn over Verstappen, leuk hoor dat leven en laten leven, maar het zijn altijd anderen die moeten laten leven.quote:Jou verraste de straf voor Max niet? Mij wel, zeker gezien de fout van Bottas in Spanje waarmee hij met 1 dom moment zowel Max als Kimi eruit knikkerde. Dat waren ook nog es 2 concurerende teams. En niet eens je eigen teamgenoot waardoor je je team dupeert.
Doorgaans blijk ik hier een minderheidsstandpunt in te nemen, daar heb ik verder geen moeite mee. Maar de meesten hier hebben stellig zaken beweerd als dat RBR dit seizoen Ferrari voorbij zou gaan en het superieure Mercedes zou gaan uitdagen, dat Raikkonen supersnel is en Vettel zou aftroeven, daarvoor zelfs dat die Alonso partij zou geven, dat na Silverstone Hamilton en Mercedes zouden doorstoten en er met titel vandoor zouden gaan. En dan heb ik, die dat allemaal altijd tegengesproken heeft en de feiten mij gelijk geven, er geen verstand van? Misschien heb ik dat ook wel niet, maar ik heb wel genoeg verstand om het domme gelul over F1 van feiten en zinnige opinies te scheiden, en dat is dan blijkbaar genoeg om het een stuk beter te zien.quote:Waar je heen wilt met je "dat zal er allemaal al aan te komen" is me ook niet duidelijk. Maar je mag het me gerust uitleggen.
Vind het maar raar dat hij beweert alles te kunnen, ik heb zelf het bot van m'n linkerarm eruit gehad door glas (snee van 16 cm / 8 cm aan weerszijde van m'n elleboog) en zelfs na tig hechtingen is het spierweefsel niet 100% goed terug gegroeid... heb er nagenoeg nooit last van, maar bij langdurige belasting gaat dat gedeelte van de arm wel "irriteren" en soms doet het gewoon serieus pijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ben echt benieuwd wat Kubica morgen kan laten zien. Ik gok zomaar dat ze hem wel een keer licht naar buiten sturen voor een paar snelle rondjes. Ik bedoel je moet natuurlijk de hype zelf wel een beetje helpen nietwaar?
quote:Nico Hulkenberg insists he took no insult from Kevin Magnussen’s ‘suck my balls’ comment, as he branded the Dane a ‘wannabe Verstappen’.
The Renault driver clashed with his Haas rival in front of the television cameras after the Hungarian Grand Prix, after the pair came to blows on track during their fight for position when Hulkenberg was run off the circuit.
Hulkenberg confronted Magnussen live on camera to accuse him of being the most unsporting driver on the grid, before the Dane told him: “Suck my balls, honey.”
The incident was a major talking point across social media, and Magnussen’s team boss Gunther Steiner later backed his driver’s outburst.
Writing in his exclusive column for German station Sport1 on Tuesday, however, Hulkenberg said he was surprised there had been such a frenzy over the incident – but he said he took no offence.
"I wish there were as many people talking about the race,” he said. “At the moment we have different challenges in Formula 1 than the balls of a wannabe Verstappen.
“I'm not the kind of guy to curry favour with the public after the race, and I don't need to insult someone. If I have a problem with somebody, I go ahead and say what's on my mind.
“But the fans are happy about seeing a sport in which competition is being lived and somebody is speaking his mind. This is the fun thing about F1, especially with hot-headed sensitive people.
“With Kevin it's like having a little brother. You know he is not able to defend himself in any other way. Therefore, it's easy to take his remarks with a smile on your face."
Coincidentally, Hulkenberg bumped into Steiner at Budapest airport on Monday morning and the pair cheekily posed for a photo that was posted on Instagram to make light of the ‘suck my balls’ remark.]
Dat Magnussen niet kan tippen aan Max qua drivers skills, maar ondanks dat gebrek aan skills wel probeert te verdedigen zoals Max dat doet. Met als resultaat dat MAG wel gevaarlijk bezig is itt Max.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niet zeker hoe Hulkenberg hier Max wil typeren.... Eehh?
[..]
Ik word een beetje geïrriteerd van die hype. Gun hem het wel, maar het is een beetje teveel ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ben echt benieuwd wat Kubica morgen kan laten zien. Ik gok zomaar dat ze hem wel een keer licht naar buiten sturen voor een paar snelle rondjes. Ik bedoel je moet natuurlijk de hype zelf wel een beetje helpen nietwaar?
Ik denk dat jij het perfect verwoord.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat Magnussen niet kan tippen aan Max qua drivers skills, maar ondanks dat gebrek aan skills wel probeert te verdedigen zoals Max dat doet. Met als resultaat dat MAG wel gevaarlijk bezig is itt Max.
"Hij probeert te verdedigen zoals Vertstappen dat doet maar faalt daar jammerlijk in".
Het is een sneer naar MAG, niet naar Max
Renault en Kubica weten wat ze aan elkaar hebben aangezien ze dit jaar al twee keer samen getest hebben. Het gaat er nu juist om de andere teams te laten zien wat Kubica nog kan, als ik dit stuk van motorsport.com mag geloven. En ja, een paar snelle rondjes horen daar ook bij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ben echt benieuwd wat Kubica morgen kan laten zien. Ik gok zomaar dat ze hem wel een keer licht naar buiten sturen voor een paar snelle rondjes. Ik bedoel je moet natuurlijk de hype zelf wel een beetje helpen nietwaar?
quote:So what is the point of the exercise, and what exactly is he hoping to achieve?
The answer is simple. By the end of Wednesday Kubica wants to be regarded not just by Renault, but by the whole F1 paddock, as a credible contender for a future race seat.
It's not about proving to himself, or even the Renault engineers who have long admired him, that he can do it – his two test outings in the 2012 Lotus-Renault E20 have already done that. Now it's just a question of perception.
And as ever, that's an important factor. When the subject of Kubica came up recently one senior F1 team person said he thought that the Pole would have no chance of being able to return, that he was deluding himself, and was in for a big disappointment – and that Renault shouldn't have gone along with encouraging his dreams of a return.
Kubica has to put an end to such negative beliefs once and for all, and Wednesday is his chance to do that.
...
You can be pretty sure that Kubica will be allowed to go for an ultimate laptime – not just for show but because he has to continue to sample all race weekend circumstances. It will be fascinating to see where he will be in the order at the end of the day relative to some of the top prospects from the current generation.
Dank u voor het complimentquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het perfect verwoord.
En wederom mis je totaal het punt waar het om gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alleen doe ik dat niet en meen jij mijn woorden te moeten verzinnen. Ik vond het gewoon niet zo ernstig omdat wheelbangen iets is wat een auto kan hebben, en het de race op geen enkele manier kon beinvloeden.
Het is helemaal prima dat hij een punt kán hebben, zeker zelfs.quote:Blabla Vettel janks blabla, iedereen in koor. Nou is de radio voor intern gebruik maar je zou ook eens kunnen afvragen of hij misschien wel eens een punt heeft, of meestal zelfs.
Link klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26 Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef ondeugend het volgende:
Kubica rijdt de pits uit en neemt meteen een stuk pitbox meeLink klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26 Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
Dus omdat een auto het kan hebben valt het allemaal wel mee? Sorry hoor, maar als je die criteria hanteert dan ben je niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alleen doe ik dat niet en meen jij mijn woorden te moeten verzinnen. Ik vond het gewoon niet zo ernstig omdat wheelbangen iets is wat een auto kan hebben, en het de race op geen enkele manier kon beinvloeden. Maar Hamilton wilde er per se een puntenvoordeel uitslepen en ging samen met zijn vriendjes van de media theater te maken alsof het de Barcelona selectie was.
Waarom denk je dat ze fan zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:00 schreef Smacked_Actor het volgende:
De hypocrisie slaat blijkbaar ook op de Vettel fanboys over.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef ondeugend het volgende:
Kubica rijdt de pits uit en neemt meteen een stuk pitbox meeLink klikken voor het filmpjetwitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 09:06:26 Robert #Kubica driving our R.S.17! Even our garage was too excited! #BudaTest https://t.co/f5lpilaVuJ reageer retweet
zelf spot +1quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:00 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Hij heeft toch niks aan zn ogen mag ik hopen??
Ik hanteer tenminste criteria, dat kun je van "Vettel deed wat fout dus moet Hamilton een puntenvoorsprong cadeau krijgen" niet zeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus omdat een auto het kan hebben valt het allemaal wel mee? Sorry hoor, maar als je die criteria hanteert dan ben je niet helemaal goed.
Hij kan vooralsnog gewoon prima mee dus.quote:
Weet je niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij kan vooralsnog gewoon prima mee dus.
Gelukkig zijn daar de testdagen voorquote:
Mwoah, bij McLaren gebruiken ze daar ook de VT's, races en soms zelfs de kwalificaties voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar de testdagen voor
haha.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, bij McLaren gebruiken ze daar ook de VT's, races en soms zelfs de kwalificaties voor.
twitter:ToroRossoSpy twitterde op woensdag 02-08-2017 om 14:05:56 Time for #BudaTest afternoon session, @kvyatofficial takes over from Carlos.. Yep, this way we're sure they won't collide into each other! 😂 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Peterselieman het volgende:twitter:ToroRossoSpy twitterde op woensdag 02-08-2017 om 14:05:56 Time for #BudaTest afternoon session, @kvyatofficial takes over from Carlos.. Yep, this way we're sure they won't collide into each other! 😂 reageer retweet
Ik wacht op Leclercquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:50 schreef Funzel het volgende:
Lando Norris gaat er ook wel eentje worden hé? Ziet er indrukwekkend uit.
Jep, die laat ook veel mooie dingen zien in de jeugdseries. Dat wordt de nieuwe Britse held na het pensioen van Hamiltonquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:50 schreef Funzel het volgende:
Lando Norris gaat er ook wel eentje worden hé? Ziet er indrukwekkend uit.
Ik denk het ook ja. George Russell heeft ook wel talent denk ik, maar gok dat die er net wat onder zit nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, die laat ook veel mooie dingen zien in de jeugdseries. Dat wordt de nieuwe Britse held na het pensioen van Hamilton
En Giovinazzi! Niet omdat ie zo goed is maar we moeten toch minstens één clown in het veld hebben die met onderdelen gaat strooien als ze straks Palmer de zak geven...quote:
Bij welk team moet Giovadinges dan gaan rijden? Want Sauber zal wel met Ericsson en Leclerc in zee gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En Giovinazzi! Niet omdat ie zo goed is maar we moeten toch minstens één clown in het veld hebben die met onderdelen gaat strooien als ze straks Palmer de zak geven...
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij welk team moet Giovadinges dan gaan rijden? Want Sauber zal wel met Ericsson en Leclerc in zee gaan.
Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Gio zou sowieso naar een Ferrari-team gaan lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |