abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172908524
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:15 schreef ato het volgende:

[..]

Deze werd eerste in de eerste halve finale voor Salvador.
In de finale tweede:

"Viva la Diva" ook echt :')

Niet een heel gruwelijk nummer, maar honderd keer minder speciaal dan Amar Pelos Dois. Hiermee hadden ze de finale niet gehaald. Wat klinkt het vreselijk als die mannen meezingen :X
pi_172908533
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Als wij een nationale finale hadden gehad, had jij het jodelnummer boven Salvador gekozen denk ik. :P

En trek het je niet zo persoonlijk aan joh. Een paar posts geleden zette ik er toch al "niet alle" bij..
oke :D
pi_172919422
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef Greys het volgende:
Als iemand nu een mes op m'n keel zou zetten en ik zou degene meten noemen waarmee we - zonder dat we dus een nummer hebben gehoord - toch kiezen voor Waylon solo. Ondanks dat ik met een aantal anderen ook goed zou kunnen leven. Maar zonder een nummer te hebben zou ik dan gaan voor altijd goede live zang, inleving, zelfverzekerd op een groot podium, ervaring (zelfs met esf), goede kop en eindelijk eens laten horen aan het esf publiek wat ie echt kan ipv tweede stem mogen mompelen bij Ilse.

Dus als ik m'n geld ergens op zou moeten zetten zou hij me het meeste vertrouwen geven, dat we er sowieso niet mee voor lul zouden staan.
Gun to your head

Sharon of Maan

(plies zeg Sharon) _O- _O- _O-
Being immortal is fun.
pi_172919737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:31 schreef Nexum het volgende:

[..]

Gun to your head

Sharon of Maan

Ja Sharon.
En niet eens omdat ik dat van jou moet zeggen. :P

Maar omdat ik daar meer vertrouwen in zou hebben alles bij elkaar genomen. Zonder lied of wat dan ook.
pi_172920265
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:31 schreef Nexum het volgende:

[..]

Gun to your head

Sharon of Maan

ik zeg dan ook Sharon, zeker binnen het dance genre, maar als we het hebben over ballads, dan Maan :D
pi_172920358
quote:
After the complete staff of Turkish broadcaster TRT was changed, the possibility of a return increased. On the evening of 12 July 2017 Sertab Erener announced on an instagram live chat that Turkey would return and that she wishes luck to the next representative. If this is the case, a reliable statement can be expected in the following weeks.[65] maNga, the 2010 Turkish representatives, also expressed their interests for Turkey returning to the contest
dit nieuws heb ik net gelezen, ik hoop het zo dat Turkije terugkeert O+ O+ O+
pi_172921722
Ik eigenlijk niet. Als er n land is dat profiteert van diaspora, dan is het Turkije wel.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_172921802
Nu Erdogan vol Adolf is gegaan mogen er zeker alleen nog maar mannen gaan?
pi_172921976
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ik eigenlijk niet. Als er n land is dat profiteert van diaspora, dan is het Turkije wel.
er waren turken aan het stemmen bij het ESF van dit jaar, ik kreeg van hen zo ver om voor Yodel It te stemmen, en die had haar hele familie aan het stemmen gekregen op mijn favo :D

dus ze vinden ESF nog steeds kei leuk, en ja diaspora hebben meerdere landen, zoals Roemeni, Israel weet ik eigenlijk niet precies, maar ik kan me voorstellen dat er veel in Europa wonen van israelische afkomst, zoals hier bij ons Dotan :D
pi_172922277
Turkije mag van mij ook wegblijven. Om meerdere redenen.
pi_172922739
Turkije is mijn second homeland (ben in Nederland geboren maar beide ouders zijn Turks), dus ik zie ze wel graag terugkeren, vooral omdat mijn moeder dan weer helemaal enthousiast wordt voor het ESF. :D
Being immortal is fun.
pi_172923019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:31 schreef Nexum het volgende:
Turkije is mijn second homeland (ben in Nederland geboren maar beide ouders zijn Turks), dus ik zie ze wel graag terugkeren, vooral omdat mijn moeder dan weer helemaal enthousiast wordt voor het ESF. :D
ESF is ook een familieshow

en leuk om weer iets meer te weten van jou O+
pi_172923558
Turkije mag best voor mij terug komen, ik hou politiek en ESF graag gescheiden.
Dat mag de EBU ook doen ;)

En de diaspora is nu wel verminderd door de jury.
Life can be a bitch, so like it..
pi_172923588
Maar het gaat om Nederland in deze topic, is de comissie er al uit?
Of zijn ze nog in onderhandeling met artiesten?
pi_172923920
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:06 schreef ato het volgende:
Maar het gaat om Nederland in deze topic, is de comissie er al uit?
Of zijn ze nog in onderhandeling met artiesten?
weet ik niet, en mijn schuld dat ik afdwaalde naar een land onderwerp hier
pi_172996216
quote:
Iris lonkt naar Portugal
Harpmeisje Iris Kroes timmert na het winnen van The Voice of Holland nog steeds aardig aan de weg. De Friezin tokkelt en zingt dat het een lieve lust is op cruiseschepen en in theaters, maar vandaag dook ze de studio in om iets op te nemen. Wat? Bij een foto zette ze een paar opmerkelijke hashtags: #esf en #eurovision. Wordt Iris de opvolgster van OG3NE of schreef ze een nummer voor de Nederlandse Eurovisie-inzending in Portugal 2018? Nee dus! Ze neemt deel aan een internationaal schrijverskamp dat liedjes maakt voor het ESF.
Bron: AD

Laten we hopen dat het bij schrijven voor anderen blijft :+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172996667
Zo'n internationaal schrijvers kamp is dat ook voor andere landen?

Het is niet te hopen dat de comissie al de artiest uitgekozen heeft en er weer een internationale schrijvers kamp komt ( hallo Maan).
pi_172997166
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:02 schreef ato het volgende:

Het is niet te hopen dat de comissie al de artiest uitgekozen heeft en er weer een internationale schrijvers kamp komt ( hallo Maan).
:o

nou ja als Maan wordt gekozen, misschien kan ze dan wat van papa's geld gebruiken om eventjes een goede songwriter en producer te strikken :D
pi_172997198
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:02 schreef ato het volgende:
Klopt, volgens mij zijn daardoor een paar liedjes geschreven door Nederlanders toen ook in Litouwen of zo geindigd vorig jaar.
pi_172997371
Bijt m'n kop er maar af maar als ze een goed nummer zou hebben mag Iris van mij lekker zelf naar het ESF.

Over opvallen en anders gesproken. :)

Veel liever dan Maan. Ja cht. Bite me.
pi_172997398
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:32 schreef Greys het volgende:
Bijt m'n kop er maar af maar als ze een goed nummer zou hebben mag Iris van mij lekker zelf naar het ESF.

Over opvallen en anders gesproken. :)

Veel liever dan Maan. Ja cht. Bite me.
dat mag jij vinden hoor, maar ik vind als Maan een supergoed liedje heeft toch wel ESF geschikt
pi_172997665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:33 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat mag jij vinden hoor, maar ik vind als Maan een supergoed liedje heeft toch wel ESF geschikt
Vandaag wel ja.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_172997711
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:45 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Vandaag wel ja.
ik ben de grootste Maan fan hier op FOK! denk ik :D

natuurlijk ben ik gewoon positief over haar, ik gun Maan het ESF wel, die ervaring is ook nog eens goed voor haar, en ik gun haar dan ook een heel goed liedje
pi_172997917
Weet je wat me trouwens ook opvalt, wij scoren sinds de jury's voor 50% terug zijn echt heel goed bij die juryleden, ook al is onze inzending dat objectief gezien niet waard. Trijntje werd 5e in de halve finale en Og3ne stond als je het objectief bekijkt ook echt wel een paar treden te hoog, 5e in de finale was een beetje teveel eer voor dit clichematige gebeuren.

Misschien heeft AVROTROS ook wel stiekem wat stemdealtjes met andere landen gesloten... zou wel een bak zijn als we Malta en Azerbaijan beschuldigen maar zelf geen haar beter zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172997968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:33 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Oh vast, maar we hadden het hier laatst over dat als je echt iets anders dan de rest hebt, je sowieso al meer opvalt. En wat dat betreft vind ik Iris met prachtige zangstem en harp dan toch echt een stuk specialer en meer apart dan Maan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')