abonnement Unibet Coolblue
pi_172821010
En we hebben nu trouwens Tapia ook als CV.

Panfluitje er bij, laat Aguero maar komen.
pi_172821013
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wees blij met een derde plaats volgend seizoen.

En je mag dit quoten
Vind je het leuk dat Feyenoord weer even terug is? :)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:26:42 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172821023
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Denk dat Ajax in de afgelopen 10 jaar maar 4x CL groepsfase heeft gehaald.

Hoe kan je dan falen? (serieuze vraag).
Nooit boven kunnen gepresteerd maar altijd wel boven de lager geklasseerde gekomen. Vrij nietszeggend allemaal. Zelfs in een poule met Zagreb en het slechtste Lyon allertijden werd niet overwinterd. Vervolgens er standaard uitgewipt worden door de Kopenhagens van deze wereld. Dat noem ik falen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172821032
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan onderschat je de positie van back bijvoorbeeld. Haps, Karsdorp, Willems zijn spelers die veel meer passen in het huidige voetbal op die plekken dan de spelers die Ajax daar nu heeft lopen.

In heel Europa spelen daar snelle, rappe spelers. Bij jullie staan daar nu twee omgebouwde centrale verdedigers. Leuk voor de inspeel pass in het middenveld (want dat was zo'n beetje het enige wat bijv Sinkgraven goed deed op die plek), maar die positie eist een heel ander pakket als je het mij vraagt.
Ik begrijp niet waarom je gelijk naar Ajax refereer.

Of denk je echt dat een Haps of Diks op dit moment beter zijn dan een Veltman of Viergever?
Gino ♥
pi_172821037
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat komt doordat de defensie van PSV gewoon goed stond. Als je het gat van Moreno op wil vullen met Schwaab, Luckassen of enig ander vijfderangsspelertje moet je even je goed achter de oren krabben.
Aan de andere kant compenseren we nu wel met Lozano in de aanval, waar we eerst weinig tegen krijgen en weinig goals, zal het nu meer tegen krijgen en meer goals worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wees blij met een derde plaats volgend seizoen.

En je mag dit quoten
Ik heb mijn PSV bril op, dus ik negeer je post
pi_172821047
Diks _O_. Jammer dat hij een dom dom dom dom dom figuur is geweest door naar Fiorentina te gaan. Zou ik ook doen, maar toch.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:28:56 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172821049
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je gelijk naar Ajax refereer.

Of denk je echt dat een Haps of Diks op dit moment beter zijn dan een Veltman of Viergever?
Haps absoluut. Diks is een reservebackie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172821060
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je gelijk naar Ajax refereer.

Of denk je echt dat een Haps of Diks op dit moment beter zijn dan een Veltman of Viergever?
Haps als linksback, ja . Voor in de Eredivisie zeer zeker. Voegt veel meer toe. Diks ben ik nog niet zo'n fan van.

Ik kijk naar Ajax omdat dat de rijkste club is van Nederland. Als je het op bepaalde plekken beter doet dan zij, dan doe je het in de regel dus goed in de Eredivisie.
pi_172821066
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Nooit boven kunnen gepresteerd maar altijd wel boven de lager geklasseerde gekomen. Vrij nietszeggend allemaal. Zelfs in een poule met Zagreb en het slechtste Lyon allertijden werd niet overwinterd. Vervolgens er standaard uitgewipt worden door de Kopenhagens van deze wereld. Dat noem ik falen.
Oh je hebt gelijk hoor. Dat jaar met Milan was ook wel erg treurig.

Maar als je de selecties bekijk in die jaren vraag ik het mij af of dat aan de trainer ligt.
Gino ♥
pi_172821072
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk hoor. Dat jaar met Milan was ook wel erg treurig.

Maar als je de selecties bekijk in die jaren vraag ik het mij af of dat aan de trainer ligt.
We hebben het toch niet over de trainer? Over de club Ajax.
Die hebben ook gewoon gefaald Europees.

Één EL finale maakt niet dat Ajax dat gelijk beter gaat doen. Net als dat één kampioenschap Feyenoord niet gelijk weer dé kandidaat maakt.

Met als kanttekening dan Feyenoord wel beter aan kan haken in de competitie door het kampioenschap, en Ajax door de EL finale niet zo zeer aanhaakt Europees. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 00:31:28 ]
pi_172821088
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aan de andere kant compenseren we nu wel met Lozano in de aanval, waar we eerst weinig tegen krijgen en weinig goals, zal het nu meer tegen krijgen en meer goals worden.

Dat zou ik niet als iets positiefs beschouwen in de strijd om de titel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:31:43 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172821092
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk hoor. Dat jaar met Milan was ook wel erg treurig.

Maar als je de selecties bekijk in die jaren vraag ik het mij af of dat aan de trainer ligt.
Het ging mij dan ook meer om die haha Feyenoord gaat falen in de CL reacties die ik van Ajacieden krijgt. Ze hebben zelf 0 gepresteerd in dat toernooi dus waar hebben ze het over.

Lekker miljoentjes pakken en 1 of 2 leuke resultaatjes neerzetten. Het lot van een Nederlandse club.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172821095
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Haps als linksback, ja . Voor in de Eredivisie zeer zeker. Voegt veel meer toe. Diks ben ik nog niet zo'n fan van.

Ik kijk naar Ajax omdat dat de rijkste club is van Nederland. Als je het op bepaalde plekken beter doet dan zij, dan doe je het in de regel dus goed in de Eredivisie.
Ik ben geen fan van die jongen. Je vergelijking loopt ook mank, maar dat is een andere discussie.
Gino ♥
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:33:08 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172821121
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van die jongen. Je vergelijking loopt ook mank, maar dat is een andere discussie.
Als je 100 miljoen op de bank hebt staan en je hebt twee centrale verdedigers op de backposities staan dan gaat er toch echt heel wat mis
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172821126
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van die jongen. Je vergelijking loopt ook mank, maar dat is een andere discussie.
Welke vergelijking? Viergever - Haps is een prima vergelijking.

Al denk ik wel dat het iets andere personen zijn. :D
pi_172821133
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je 100 miljoen op de bank hebt staan en je hebt twee centrale verdedigers op de backposities staan dan gaat er toch echt heel wat mis
En een middenvelder er neer zet omdat Feyenoord dat ook deed. :D
pi_172821139
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet als iets positiefs beschouwen in de strijd om de titel.
Voor de eredivisie is dat wel goed genoeg, overigens heb ik geen flauw idee hoe goed Luckassen is, wie weet gaat dat heel goed tussen hem en Isimat..
pi_172821144
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Het ging mij dan ook meer om die haha Feyenoord gaat falen in de CL reacties die ik van Ajacieden krijgt. Ze hebben zelf 0 gepresteerd in dat toernooi dus waar hebben ze het over.

Lekker miljoentjes pakken en 1 of 2 leuke resultaatjes neerzetten. Het lot van een Nederlandse club.
Best begrijpelijk wel ergens. Gewoon misschien wel jaloezie.


Ach een derde plekje zou wel fijn zijn natuurlijk.

Maar dat is in pot 4 ook erg lastig.
Gino ♥
pi_172821146
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je 100 miljoen op de bank hebt staan en je hebt twee centrale verdedigers op de backposities staan dan gaat er toch echt heel wat mis
en je laat een topper naar Lyon gaan
pi_172821159
De aanvoerders trouwens nu bij de topclubs. _O-

Ajax: Veltman. _O-
PSV: Van Ginkel. _O-
Feyenoord: El Ahmadi. _O_
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:36:00 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172821164
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en je laat een topper naar Lyon gaan
Ja dat snap ik ook nog steeds niet maar volgens Pietertje Zwart is Veltkutje supergoed ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172821187
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je 100 miljoen op de bank hebt staan en je hebt twee centrale verdedigers op de backposities staan dan gaat er toch echt heel wat mis
Precies.

Waarom zou je dan als feyenoord blij zijn dat je betere spelers in je selectie heb dan de grote falende concurrentie?

Dat zou wel het calimero syndroom zijn.

Het is godverdomme geen prestatie van feyenoord en PSV dat ze nog mee doen op de titel, maar faalbeleid van Ajax.
Gino ♥
pi_172821194
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook nog steeds niet maar volgens Pietertje Zwart is Veltkutje supergoed ofzo
Lijkt mij echt het perfecte voorbeeld van een scholletje.
pi_172821198
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en je laat een topper naar Lyon gaan
Tete is wel overschat hoor.
Gino ♥
pi_172821200
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Voor de eredivisie is dat wel goed genoeg, overigens heb ik geen flauw idee hoe goed Luckassen is, wie weet gaat dat heel goed tussen hem en Isimat..
Ik denk dat je daar iets te makkelijk over denkt. Natuurlijk heeft PSV individuele kwaliteit, maar het is alleen maar FdB-be like geschuif. De defensie oogt bij lange na nog niet goed en met Luckassen ga je dat ook niet verbeteren. Die jongen was al een en al treurigheid bij AZ, dan helpt het ook niet dat hij in moet worden gepast in een zoekend PSV. Bij AZ had hij dan nog een Vlaar naast of achter zich, nu iemand die al omwaait wanneer je hem diep in zijn ogen kijkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')