abonnement Unibet Coolblue
pi_173085978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:54 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je klinkt nu net zo dom als Billy.

Het is: ergeren aan
of: je irritern

"irriteren aan" kan niet.

Dus: erger je je nooit?
of: irriteren ze je nooit?
DicK MovE
pi_173086284
oO/
SOONY
pi_173088643
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:54 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je klinkt nu net zo dom als Billy.

Het is: ergeren aan
of: je irriteren

"irriteren aan" kan niet.

Dus: erger je je nooit?
of: irriteren ze je nooit?
:')
daarbij zal ik je typfout ook maar even verbeteren in het dikgedrukt. :)
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:51:33 #79
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_173094595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:21 schreef Ronzz het volgende:

[..]

:')
daarbij zal ik je typfout ook maar even verbeteren in het dikgedrukt. :)
Lief van jou wel.
Maar je kunt er om lachen, het klinkt gewoon erg dom, "ik irriteer me aan..." en die Billy zegt dat te pas en te onpas.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:54:19 #80
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173096576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:02 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij op élke opmerking positief kan zijn.
Irriteer je je nooit? :)
Nee hoor, ik weet dat ik gelijk heb, dus ik bezie alle opmerkingen met een glimlach :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173104081
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 03:27 schreef Za het volgende:
Die vriend van Foor is toch een ingehuurde acteur mag ik hopen?

Wat een ontzettend slecht gespeelde act tussen Floor en "haar vriend" Dominique :O
Als ik acteren wil zien, kijk ik wel naar gtst..... :{

Ze gaan toch niet dit faken zeg }:|
The secret of getting ahead is getting started
pi_173150091
René moet wel altijd iemand hebben om te haten he?! Eerst was het Jessie, toen Jeroen en nu Floor... Zou je niet zeggen van zo'n zweverig zogenaamd verdelievend typetje. Een echte hater is het.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:02:44 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_173156213
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:57 schreef RobbieRonald het volgende:
René moet wel altijd iemand hebben om te haten he?! Eerst was het Jessie, toen Jeroen en nu Floor... Zou je niet zeggen van zo'n zweverig zogenaamd verdelievend typetje. Een echte hater is het.
het is een vreemde gast
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_173156252
Hij heeft in ieder geval psychische problemen....
SOONY
pi_173191352
Die Floor is zich echt aan t opdringen aan Jeroen :')
The secret of getting ahead is getting started
pi_173215869
De manier waarop Floor ja zegt als haar vriend vraagt of ze seks heeft gehad met Jeroen. Dat blijhoofd van haar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:52:42 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173216177
Floor is gewoon verliefd.
pi_173228861
Jammer dat jeroen weg is, ondanks dat het een beetje een viezerik was was het op dit moment wel de leukste persoon van utopia -O- en dat zegt meer over de rest...
Beau vindt het gewoon jammer dat er niemand meer is die haar ego heel de dag opkrikt :')
pi_173229403
Even een vraagje aan degene die ook de livestreams volgen, in hoeverre wijkt het beeld af wat geschetst wordt in de tv uitzendingen van wat jullie op de livestreams zien? Op tv komt het bijvoorbeeld over dat Jeroen de hele dag niks zou doen, of dat Linda de hele dag aan het eten is. Zijn er bijvoorbeeld ook zaken die in de livestreams duidelijk naar voren komen maar op tv nauwelijks worden getoond?
pi_173230439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:13 schreef jesseax het volgende:
Even een vraagje aan degene die ook de livestreams volgen, in hoeverre wijkt het beeld af wat geschetst wordt in de tv uitzendingen van wat jullie op de livestreams zien? Op tv komt het bijvoorbeeld over dat Jeroen de hele dag niks zou doen, of dat Linda de hele dag aan het eten is. Zijn er bijvoorbeeld ook zaken die in de livestreams duidelijk naar voren komen maar op tv nauwelijks worden getoond?
Mijn mening over de verschillen tussen de uitzendingen en de streams.

Mensen worden in de uitzending verder in een hokje geduwd en anderen juist oppervlakkig besproken.
Bewoners:
-Jeroen zat vaak op de bank, klopt met de streams. Hij maakte veel muziek en dat was niet veel te zien in de uitzendingen. Klopt dus gedeeltelijk

-Linda is veel etend te zien in de uitzendingen en op de streams. Voor de rest niet vaak genoeg in de uitzendingen gezien. Klopt dus waarschijnlijk redelijk

-Chipp is niet veel in de uitzendingen geweest en als een soort van figurant, terwijl hij de streams voornamelijk domineert met zitten, computeren, liggen en praten. Klopt dus niet

-Bas is een figurant geworden, komt redelijk overeen met de streams. Klopt dus

-Johan heb ik nog niet veel gezien in de uitzendingen.

-Beau speelt de stokende juffrouw met sexy kleding, komt helemaal overeen met de streams. Iedere dag sporten en een beetje interessant lopen doen met een vinger of pen bij haar mond. Klopt bijna helemaal

-Cemal wordt op tv vaak weggezet als harde werker, terwijl hij op de streams vaak spelletjes aan het doen is en voetbaluitslagen aan het kijken is. Cemal is niet slim en dat is in de uitzendingen ook te zien. Klopt gedeeltelijk

-Romy is een apart geval, ze doet allemaal van die domme en kleine klusjes. In de uitzendingen zie je dat en haar gestook. Maar de smerige kant van Romy van scheten en boeren laten niet. Klopt dus gedeeltelijk

-Billy de verknipte gek van het stel. Ze is luier dan de uitzendingen soms doen blijken. Voor de rest klopt het wel

-René is een rare vent die wel werkt. Komt redelijk goed overeen met de streams

-Noah is in de uitzendingen niet veel aanwezig, maar wel irritant als het wel zo is. Op de streams te zien als een stoker en een schreeuwer. Klopt dus gedeeltelijk

-Floor en Madilia zijn eigenlijk precies zoals op de streams. Hoewel de menselijke trekjes in de uitzendingen lijken te ontbreken. Klopt bijna helemaal

-Jacco is best wel een sympathieke gast, maar hij praat ook gemakkelijk over zogenaamde vrienden. Klopt

-Demi en Fay zijn zoals op de streams. Klopt

Situaties:
Uitzendingen zijn voornamelijk opgebouwd uit tv-momentjes (momentjes die bewoners pakken dat ze zeker weten in de uitzending te komen) inclusief de ruzies, stemming, markt, presentaties, centraals :O.
Daarnaast is er nog het vaste geroddel, knip- en plakwerk van hard werkende Utopianen, de financiën, de lachende Utopianen en de huilende Utopianen.
Sommige ruzie worden verdraaid in de uitzending (meestal korter gemaakt dan op de streams). Zaken worden soms helemaal niet behandeld in de uitzendingen. Streamlocks worden gebruikt op de streams om zaken exclusief voor de uitzendingen te gebruiken.

Een soort kladje van mijn mening over de streams en de uitzendingen met elkaar vergeleken.
SOONY
pi_173230572
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mijn mening over de verschillen tussen de uitzendingen en de streams.

Mensen worden in de uitzending verder in een hokje geduwd en anderen juist oppervlakkig besproken.
Bewoners:
-Jeroen zat vaak op de bank, klopt met de streams. Hij maakte veel muziek en dat was niet veel te zien in de uitzendingen. Klopt dus gedeeltelijk

-Linda is veel etend te zien in de uitzendingen en op de streams. Voor de rest niet vaak genoeg in de uitzendingen gezien. Klopt dus waarschijnlijk redelijk

-Chipp is niet veel in de uitzendingen geweest en als een soort van figurant, terwijl hij de streams voornamelijk domineert met zitten, computeren, liggen en praten. Klopt dus niet

-Bas is een figurant geworden, komt redelijk overeen met de streams. Klopt dus

-Johan heb ik nog niet veel gezien in de uitzendingen.

-Beau speelt de stokende juffrouw met sexy kleding, komt helemaal overeen met de streams. Iedere dag sporten en een beetje interessant lopen doen met een vinger of pen bij haar mond. Klopt bijna helemaal

-Cemal wordt op tv vaak weggezet als harde werker, terwijl hij op de streams vaak spelletjes aan het doen is en voetbaluitslagen aan het kijken is. Cemal is niet slim en dat is in de uitzendingen ook te zien. Klopt gedeeltelijk

-Romy is een apart geval, ze doet allemaal van die domme en kleine klusjes. In de uitzendingen zie je dat en haar gestook. Maar de smerige kant van Romy van scheten en boeren laten niet. Klopt dus gedeeltelijk

-Billy de verknipte gek van het stel. Ze is luier dan de uitzendingen soms doen blijken. Voor de rest klopt het wel

-René is een rare vent die wel werkt. Komt redelijk goed overeen met de streams

-Noah is in de uitzendingen niet veel aanwezig, maar wel irritant als het wel zo is. Op de streams te zien als een stoker en een schreeuwer. Klopt dus gedeeltelijk

-Floor en Madilia zijn eigenlijk precies zoals op de streams. Hoewel de menselijke trekjes in de uitzendingen lijken te ontbreken. Klopt bijna helemaal

-Jacco is best wel een sympathieke gast, maar hij praat ook gemakkelijk over zogenaamde vrienden. Klopt

-Demi en Fay zijn zoals op de streams. Klopt

Situaties:
Uitzendingen zijn voornamelijk opgebouwd uit tv-momentjes (momentjes die bewoners pakken dat ze zeker weten in de uitzending te komen) inclusief de ruzies, stemming, markt, presentaties, centraals :O.
Daarnaast is er nog het vaste geroddel, knip- en plakwerk van hard werkende Utopianen, de financiën, de lachende Utopianen en de huilende Utopianen.
Sommige ruzie worden verdraaid in de uitzending (meestal korter gemaakt dan op de streams). Zaken worden soms helemaal niet behandeld in de uitzendingen. Streamlocks worden gebruikt op de streams om zaken exclusief voor de uitzendingen te gebruiken.

Een soort kladje van mijn mening over de streams en de uitzendingen met elkaar vergeleken.
Ah top bedankt helder antwoord!
Wat mij inderdaad opviel was dat Noah in zijn eerste week sympathiek oogde, maar nu vooral een hoop herrie maakt om niks. En dat Romy en Billy vooral een hoop roepen over hoe hard er wel niet gewerkt moet worden, maar zelf zie ik ze in de uitzendingen nauwelijks werken. Uit jouw reactie maak ik op dat het dus vooral bij een hoop roepen en weinig doen blijft.
pi_173230777
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:12 schreef jesseax het volgende:

[..]

Ah top bedankt helder antwoord!
Wat mij inderdaad opviel was dat Noah in zijn eerste week sympathiek oogde, maar nu vooral een hoop herrie maakt om niks. En dat Romy en Billy vooral een hoop roepen over hoe hard er wel niet gewerkt moet worden, maar zelf zie ik ze in de uitzendingen nauwelijks werken. Uit jouw reactie maak ik op dat het dus vooral bij een hoop roepen en weinig doen blijft.
Noah maakt problemen om niks inderdaad. Hij komt schijnheilig over.

Cemal kookt trouwens ook best vaak. Ook niet te zien in de uitzendingen.
De ruzies over vegan koken halen de uitzendingen volgens mij ook niet.

Romy doet wel wat, maar laten we het maar houden op een soort van huishoudelijke klusjes. Billy spettert soms met wat verf en ze doet soms een huishoudelijke taak. Veel praten over werken inderdaad :P

"Veel roepen en weinig doen" :Y
SOONY
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:49:43 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173238287
Tnx! Heb ik mij ook weleens eens afgevraagd. Scheelt dat het redelijk overeen komt, ondanks dat je weer dat sommige zaken meer of minder in beeld wordt gebracht.
pi_173244231
God wat was die Billy weer lelijk met haar gesnauw :')
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:22:56 #95
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173247524
De tweeling. Wat zijn ze toch geweldig. *;

Samen zijn ze toch een stuk leuker dan met die Chipp erbij. Hoog knuffelgehalte maar als je ze pislink maakt zijn het twee leeuwinnen. ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:33:12 #96
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173247822
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:13 schreef jesseax het volgende:
Even een vraagje aan degene die ook de livestreams volgen, in hoeverre wijkt het beeld af wat geschetst wordt in de tv uitzendingen van wat jullie op de livestreams zien? Op tv komt het bijvoorbeeld over dat Jeroen de hele dag niks zou doen, of dat Linda de hele dag aan het eten is. Zijn er bijvoorbeeld ook zaken die in de livestreams duidelijk naar voren komen maar op tv nauwelijks worden getoond?
Die twee voorbeelden die je geeft kloppen aardig met het beeld dat de streamers van ze krijgen. :)
En verder, tja.. Ze komen op tv over zoals van ze verlangd wordt.

Vondel zei het al: "De wereld is een schouwtoneel.." ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173248219
Ik mis de goede oude tijd van 3 dagen geleden toen de stemming in de loods nog anti-Bill was... Wat volledig terecht was.
pi_173254778
ben eigenlijk benieuwd hoe billy eruit zag voor die hockey stick volgens mij was het ervoor ook al een monster.
pi_173270603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:54 schreef redboyke het volgende:
ben eigenlijk benieuwd hoe billy eruit zag voor die hockey stick volgens mij was het ervoor ook al een monster.
Vind ik erg overdreven om een persoon qua uiterlijk een monster te noemen }:| sorry hoor maar je bent de perfectie zelfve zeker..
Qua innerlijk kun je iemand wel zo categoriseren.

Ps Bas...idd wat een schim is dat nog. Totaal niet boeiend meer. Ik weet nog in t begin was hij een leuke entertainer.
The secret of getting ahead is getting started
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 augustus 2017 @ 19:40:45 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_173306697
wat een gedoe weer :') om een fucking hamburger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')