abonnement Unibet Coolblue
pi_172826000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:00 schreef robbietobbie het volgende:
Nu hopen dat Dany met de dothraki en draken richting casterly rock rijdt en onderweg de Lannisters tegenkomt. Meteen dat goud afpakken :Y
casterly rock heeft al jaren geen goud
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:23:43 #252
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_172826050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Naast het feit dat de actrice gewoonweg niet kan acteren, staat mij tegen dat ze gewoon alles in haar schoot geworpen krijgt. Ze heeft tot nu toe (ik ben bij 7.1) helemaal niks hoeven doen om zover te komen. Ze is al 6 seizoenen lang houterig, beweegt haar armen niet en kan niks anders dan boos kijken en luid praten dat ze recht heeft op alles en nog wat.

De schrijvers doen hun stinkende best om de feministische natte droom van een powervrouw neer te zetten. Een vrouw met macht, fuck yeah. Iedereen luistert naar haar, want ze is geboren tijdens een Storm ofzo. Whatever.
Datzelfde zie je terug bij de Sandsnakes, bij Olenna Tyrell, bij Yara, bij Arya.
Khals die collectief bang worden en vergeten dat ze kunnen bewegen terwijl ze langzaam naar ze toeloopt om alles in brand te steken. Waardeloos.

De schrijvers hebben ook gezegd (in de dvd commentaren) dat ze gaan voor wat een dramatische scene is. Maakt niet uit of het goed geschreven is, of of het logisch is. Dit maakt haar problemen alleen maar erger.
_O_

Goede samenvatting inderdaad. Zeker in Game of Thrones, waar de meeste characters gewoon dood gaan als ze één misstap maken, is het gewoon zwaar irritant wanneer iemand fout op fout maakt en er niet alleen mee weg blijft komen, maar ook nog eens de endgame haalt.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_172826057
jammer dat melissandre zo weinig credits krijgt voor jon en dany bij elkaar te brengen en zo eindelijk ogenschijnlijk doet wat the lord of light altijd had geplandd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172826080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef Shakkara het volgende:

[..]

_O_

Goede samenvatting inderdaad. Zeker in Game of Thrones, waar de meeste characters gewoon dood gaan als ze één misstap maken, is het gewoon zwaar irritant wanneer iemand fout op fout maakt en er niet alleen mee weg blijft komen, maar ook nog eens de endgame haalt.
het heet niet voor niks, a song of ice and fire...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172826124
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Slaat wrs weer nergens op wat ik zeg. :@
sws :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172826137
Lees hier niets over de bank van BRAVOS.

hebben zij nog een cruciale rol? Aanegezien ze kunnen helpen om nieuwe legers te financieren.

Hebben zij überhaupt macht om schulden terug te halen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:29:37 #257
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_172826163
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:24 schreef Slayage het volgende:
het heet niet voor niks, a song of ice and fire...
Jon Snow zelfde verhaal, ik was echt zo blij dat die eindelijk geheel terecht en om logische redenen dood was, gaan ze hem terughalen :O

Ik vind Cersei momenteel de minst erge van wat er nu nog rondloopt, en dat zegt toch wat... }:|

Baelish is ook wel nice, maar je ziet al mijlenver aankomen dat hij de laatste tijd alleen maar diende om pisvlek JON SNOW uit de brand te helpen en hij nu geen nut meer heeft en dus waarschijnlijk snel dood gaat. :N

No-one is safe, ja behalve als je Dany, Jon of Tyrion heet, dan kan je alles flikken.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:31:04 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172826194
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:29 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Jon Snow zelfde verhaal, ik was echt zo blij dat die eindelijk geheel terecht en om logische redenen dood was, gaan ze hem terughalen :O

Ik vind Cersei momenteel de minst erge van wat er nu nog rondloopt, en dat zegt toch wat... }:|

Baelish is ook wel nice, maar je ziet al mijlenver aankomen dat hij de laatste tijd alleen maar diende om pisvlek JON SNOW uit de brand te helpen en hij nu geen nut meer heeft en dus waarschijnlijk snel dood gaat. :N
De schrijvers laten zien dat ze er niks van kunnen nu ze GRRM niet meer hebben om Baelish te schrijven. Hij is sinds seizoen 5 kansloos aan het kutten. Gewoon omdat de schrijvers niet weten wat ze met hem aan moeten.
Dus zal hij straks vermoord worden. Ben benieuwd welke powervrouw het mag doen. Brienne, Sansa of Arya.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172826223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef MichelWuyts het volgende:
Lees hier niets over de bank van BRAVOS.

hebben zij nog een cruciale rol? Aanegezien ze kunnen helpen om nieuwe legers te financieren.

Hebben zij überhaupt macht om schulden terug te halen.
cersei gaf aan dat hij nog even moest wachten en dat straks de kansen anders zullen liggen waardoor de bank eventueel alsnog cersei zou steunen. en nu dat dorne, highgarden, unsullied (zo goed als), yara uitgeschakeld zijn ziet het er veel beter uit voor onze cunt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172826282
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef Slayage het volgende:
jammer dat melissandre zo weinig credits krijgt voor jon en dany bij elkaar te brengen en zo eindelijk ogenschijnlijk doet wat the lord of light altijd had geplandd.
Het onderonsje tussen Melissandre en Varys vond ik haast een LF - Varys gehalte hebben. Maar dan niet van twee politieke masterminds maar als twee discipelen, de een namens the realm en de ander namens de lord of Light.

Ben benieuwd welke trucs Varys nog heeft. Dacht even dat we zouden zien hoe Mel zich van de klif zou werpen gezien het 'I've brought ice and fire together' wat mij deed neigen naar: mijn taak zit erop, kthnxbye :W
mag het weten
pi_172826316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De schrijvers laten zien dat ze er niks van kunnen nu ze GRRM niet meer hebben om Baelish te schrijven. Hij is sinds seizoen 5 kansloos aan het kutten. Gewoon omdat de schrijvers niet weten wat ze met hem aan moeten.
Dus zal hij straks vermoord worden. Ben benieuwd welke powervrouw het mag doen. Brienne, Sansa of Arya.
Arya natuurlijk. On a quest to kill a Queen kan wel wachten als Arya te horen krijgt van Bran dat LF achter alle ellende zat.
mag het weten
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:36:29 #262
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_172826333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
De schrijvers laten zien dat ze er niks van kunnen nu ze GRRM niet meer hebben om Baelish te schrijven. Hij is sinds seizoen 5 kansloos aan het kutten. Gewoon omdat de schrijvers niet weten wat ze met hem aan moeten.
Dus zal hij straks vermoord worden. Ben benieuwd welke powervrouw het mag doen. Brienne, Sansa of Arya.
Het Bear Island grietje met een bijl groter dan zijzelf _O-

Maar nee, ik denk dat Sansa van Bran hoort wat Baelish uitgespookt heeft en de hele war in gang gezet heeft en hem dan ter dood veroordeelt en Arya het vonnis uitvoert wat natuurlijk poetisch is want Arya heeft Ned toen onthoofd zien worden.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_172826527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Het Bear Island grietje met een bijl groter dan zijzelf _O-

Maar nee, ik denk dat Sansa van Bran hoort wat Baelish uitgespookt heeft en de hele war in gang gezet heeft en hem dan ter dood veroordeelt en Arya het vonnis uitvoert wat natuurlijk poetisch is want Arya heeft Ned toen onthoofd zien worden.
Krijg er een beetje Gimli imitatie van. :D

Jup, dat verwacht ik ook. Al ben ik wel benieuwd wat het leger van the Vale dan doet. Je hebt nog steeds dat moederskindje van een Robyn op de troon. En Royce als generaal. Denk dat zonder steun van de Vale nadat LF van het toneel af is, Winterfell nog maar wat kan.
mag het weten
pi_172826531
zo had ik het niet eerder bekeken. olenna is zo verantwoordelijk voor de dood van al die lanisters :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:55:19 #265
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172826827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze heeft tot nu toe (ik ben bij 7.1)
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic
pi_172826840
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

casterly rock heeft al jaren geen goud
Nee. maar Jaime is net onderweg naar kings landing met een flinke lading Tyrell goud. Dat kan ze mooi afpakken waardoor Cersei de Iron Bank niet kan terugbetalen.
Als Dany via de normale weg richting casterly rock zou gaan dan zou ze onderweg het Lannister leger tegen moeten komen.
pi_172826928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef MichelWuyts het volgende:
Lees hier niets over de bank van BRAVOS.

hebben zij nog een cruciale rol? Aanegezien ze kunnen helpen om nieuwe legers te financieren.

Hebben zij überhaupt macht om schulden terug te halen.
Ik denk dat Dany het goud van de Tyrells in handen krijgt waardoor Cersei de Iron Bank niet kan terugbetalen. De Iron Bank is vrij machtig, als die kant kiezen voor Jon/Dany kan dat een flink voordeel opleveren.
Volgens mij hebben ze ook een link met de Faceless Men, dus wie weet sturen ze wel iemand om de schuld op een andere manier bij Cersei te innen :)
pi_172826968
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Naast het feit dat de actrice gewoonweg niet kan acteren, staat mij tegen dat ze gewoon alles in haar schoot geworpen krijgt. Ze heeft tot nu toe (ik ben bij 7.1) helemaal niks hoeven doen om zover te komen. Ze is al 6 seizoenen lang houterig, beweegt haar armen niet en kan niks anders dan boos kijken en luid praten dat ze recht heeft op alles en nog wat.

De schrijvers doen hun stinkende best om de feministische natte droom van een powervrouw neer te zetten. Een vrouw met macht, fuck yeah. Iedereen luistert naar haar, want ze is geboren tijdens een Storm ofzo. Whatever.
Datzelfde zie je terug bij de Sandsnakes, bij Olenna Tyrell, bij Yara, bij Arya.
Khals die collectief bang worden en vergeten dat ze kunnen bewegen terwijl ze langzaam naar ze toeloopt om alles in brand te steken. Waardeloos.

De schrijvers hebben ook gezegd (in de dvd commentaren) dat ze gaan voor wat een dramatische scene is. Maakt niet uit of het goed geschreven is, of of het logisch is. Dit maakt haar problemen alleen maar erger.
Wat zie je precies terug bij Sandsnakes, Olenna, Yara en Arya? Puur dat ze vrouw zijn plus geen makke lammetjes?
pi_172827030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Naast het feit dat de actrice gewoonweg niet kan acteren, staat mij tegen dat ze gewoon alles in haar schoot geworpen krijgt. Ze heeft tot nu toe (ik ben bij 7.1) helemaal niks hoeven doen om zover te komen. Ze is al 6 seizoenen lang houterig, beweegt haar armen niet en kan niks anders dan boos kijken en luid praten dat ze recht heeft op alles en nog wat.

De schrijvers doen hun stinkende best om de feministische natte droom van een powervrouw neer te zetten. Een vrouw met macht, fuck yeah. Iedereen luistert naar haar, want ze is geboren tijdens een Storm ofzo. Whatever.
Datzelfde zie je terug bij de Sandsnakes, bij Olenna Tyrell, bij Yara, bij Arya.
Khals die collectief bang worden en vergeten dat ze kunnen bewegen terwijl ze langzaam naar ze toeloopt om alles in brand te steken. Waardeloos.

De schrijvers hebben ook gezegd (in de dvd commentaren) dat ze gaan voor wat een dramatische scene is. Maakt niet uit of het goed geschreven is, of of het logisch is. Dit maakt haar problemen alleen maar erger.
Dat ze niks heeft hoeven doen is gewoon echt niet waar. Dan heb je niet goed op zitten letten.

Van uitgehuwelijkt worden aan een of andere wilde barbaar.


Naar leider van datzelfde volk en nog tal van andere groepen mensen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 12:03:30 ]
pi_172827124
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat zie je precies terug bij Sandsnakes, Olenna, Yara en Arya? Puur dat ze vrouw zijn plus geen makke lammetjes?
Kaneelstokje heeft een hekel aan feminisme en dergelijke zaken en denkt dat de schrijvers van de serie hem met elke sterke vrouw dergelijk gedachtegoed door de strot willen drukken.

Wat krankzinnig is, maar ja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:07:42 #271
35723 crew  GGMM
pi_172827141
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:44 schreef Joosie200 het volgende:

Ik kan mij beter vinden in Preston dan DB Weiss en David Benioff
PRESTON _O_

JR-Style en ik vinden dat écht grappig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:13:18 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172827280
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik denk dat Dany het goud van de Tyrells in handen krijgt waardoor Cersei de Iron Bank niet kan terugbetalen. De Iron Bank is vrij machtig, als die kant kiezen voor Jon/Dany kan dat een flink voordeel opleveren.
Volgens mij hebben ze ook een link met de Faceless Men, dus wie weet sturen ze wel iemand om de schuld op een andere manier bij Cersei te innen :)
Ik denk alleen niet dat Dany snel genoeg die lading kan onderscheppen, want ze weet nu nog niet eens dat Highgarden overmeesterd is, ze was helemaal gefocust op Casterly Rock. Dat goud komt wel gewoon aan in Kings Landing imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172827296
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet dat Dany snel genoeg die lading kan onderscheppen, want ze weet nu nog niet eens dat Highgarden overmeesterd is, ze was helemaal gefocust op Casterly Rock. Dat goud komt wel gewoon aan in Kings Landing imo.
Nou als jij het vindt, dan zal het wel zo zijn.
pi_172827371
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kaneelstokje heeft een hekel aan feminisme en dergelijke zaken en denkt dat de schrijvers van de serie hem met elke sterke vrouw dergelijk gedachtegoed door de strot willen drukken.

Wat krankzinnig is, maar ja.
Ah, gewoon hoog red pill-gehalte, ik was er al bang voor.
pi_172827391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:44 schreef oganesson het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Men gelooftin het zuiden niet in the White Walkers. Cercei al helemaal niet. Als Cercei hoort dat Jon trouw zweert aan Dany, dan is zij wel bang dat de noorderlingen komen. En wellicht splitst ze daarom haar leger op.
Tevens zal ze wel weten dat de Knights uit the vale daar ook zijn, dus maakt ze zich onnodig zorgen om twee legers.
Echt niemand noemt the vale. Dat vind ik ook apart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')