abonnement Unibet Coolblue
pi_172811537
Ik vraag me af hoe dit meestal gaat bij koppels die zonder condoom willen vrijen.
Mijn vriendin heeft graag dat we steeds met een condoom neuken om niet zwanger te worden.
Ik heb een hekel aan condooms en zou graag hebben dat ze de pil gebruikt. Al mijn vrienden doen dat

Ze aarzelt en zegt steeds dat we condoom + pil moeten gebruiken. Dus heb ik voorgesteld dat ik via de arts een SOA test laat uitvoeren waarbij op papier bewezen wordt dat ik niks heb.

Maar nu ik de procedure eens bekijk zie ik dat het niet gebruikelijk is dat zo'n resultaten op papier worden gezet. En al helemaal niet in een andere taal.

Jullie beginnen gewoon aan de pil zonder dat er iets op papier staat?
pi_172811657
Gewoon lekker batsen jongen. Die papierwinkel forget it.
pi_172811695
Condoom + pil is wel het meest veilig en lijkt me erg verstandig in jullie situatie..
pi_172811756
De huisarts krijgt de resultaten ongetwijfeld op papier en leest ze gewoon op. Vraag om een uitdraai of kopietje voor je vriendin. Dan kan ze dat zelf door google translate slingeren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172811882
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:21 schreef madam-april het volgende:
Condoom + pil is wel het meest veilig en lijkt me erg verstandig in jullie situatie..
Omdat je denkt dat zij wel eens wat zou kunnen hebben?
Als we een keer langer bij elkaar zijn vind ik dat we best uit respect voor elkaar (en ook voor onszelf) ons laten testen zodat we allebei gerust kunnen zijn.

Ik heb het nu een aantal keer voorgehad dat ik een slappe lul kreeg door een condoom omdat mijn eikel dan totaal niks meer voelt.

Het is alsof je naar een TV zit te kijken met oordoppen.
Misschien is het nu psychologisch geworden dat condooms niet voor me werken. Dat ik op voorhand al denk van "o nee"

Of mss lag het aan de maat of de kwaliteit. Of moet ik gewoon meer oefenen
pi_172811903
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:30 schreef StevieW0nder het volgende:
Het is alsof je naar een TV zit te kijken met oordoppen.
Dan zet je het volume wat hoger. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 31 juli 2017 @ 18:32:32 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172811907
Ik kreeg een sms'je dat het oké was
pi_172812356
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:30 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Omdat je denkt dat zij wel eens wat zou kunnen hebben?
Als we een keer langer bij elkaar zijn vind ik dat we best uit respect voor elkaar (en ook voor onszelf) ons laten testen zodat we allebei gerust kunnen zijn.

Ik heb het nu een aantal keer voorgehad dat ik een slappe lul kreeg door een condoom omdat mijn eikel dan totaal niks meer voelt.

Het is alsof je naar een TV zit te kijken met oordoppen.
Misschien is het nu psychologisch geworden dat condooms niet voor me werken. Dat ik op voorhand al denk van "o nee"

Of mss lag het aan de maat of de kwaliteit. Of moet ik gewoon meer oefenen
Nee om een zwangerschap uit te sluiten..

Edit: de pil is namelijk nogal gevoelig voor 'ongelukjes'.. Verkeerd gebruik, een keer een pil vergeten, vergeten dat je hebt overgegeven na het innemen, etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door madam-april op 31-07-2017 18:58:17 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 20:45:10 #9
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172815617
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:14 schreef StevieW0nder het volgende:
Ik vraag me af hoe dit meestal gaat bij koppels die zonder condoom willen vrijen.
Mijn vriendin heeft graag dat we steeds met een condoom neuken om niet zwanger te worden.
Ik heb een hekel aan condooms en zou graag hebben dat ze de pil gebruikt. Al mijn vrienden doen dat

Ze aarzelt en zegt steeds dat we condoom + pil moeten gebruiken. Dus heb ik voorgesteld dat ik via de arts een SOA test laat uitvoeren waarbij op papier bewezen wordt dat ik niks heb.

Maar nu ik de procedure eens bekijk zie ik dat het niet gebruikelijk is dat zo'n resultaten op papier worden gezet. En al helemaal niet in een andere taal.

Jullie beginnen gewoon aan de pil zonder dat er iets op papier staat?
Wat hebben je vrienden er mee te maken? of neuken die allemaal jouw vriendin?
pi_172816442
Euh, wil ze zelf wel aan de pil? Is geen snoepje he.
Verder gewoon samen testen als het een relatie wordt. Je krijgt het niet op papier, je moet gewoon bellen.
pi_172857222
je kan een kopie van je medisch dossier opvragen, in het ziekenhuis en ook je huisarts kan op verzoek van alles voor je uitprinten. Laatst nog een diagnose laten uitprinten, heeft ie ter plekke voor me gedaan, meteen klaar wel zo handig. mar ik vraag me wel af hoe lang jullie al samen zijn? de pil is echt troep trouwens en als een dame daar niet aan wil of als zij condooms wil blijven gebruiken dan heb je je daar maar gewoon aan te houden vriend. koop van die dunne condoompjes dan, die zijn speciaal voor hogere gevoeligheid. en laat dan ook even weten of het werkt of niet.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:11:40 #12
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_172860910
Jezelf laten testen :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 23:47:52 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_172868211
ga gewoon samen naar de dokter en zet der eens niet zo onder druk!
pi_172947348
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:45 schreef Flogging het volgende:

[..]

Wat hebben je vrienden er mee te maken? of neuken die allemaal jouw vriendin?
Dan kan zo'n test niet veel kwaad denk ik. :')
pi_173130692
gewoon vragen om de uitslag per mail of toegestuurt. i.v.m. doorgeven huisarts. kunnen ze niet weigeren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')