abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 21 november 2000 @ 02:05:16 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_483762
Hans, zeker weten!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_483783
dat zou een leuke opsteker zijn voor homoseksueel nederland maar ik ben er nog niet helemaal zeker van . volgens mij heeft hij zijn verkiezing tot populairste bussagier van vanavond in ieder geval te danken aan zijn (fantastische) woede uitval van vorige week toen hij die tafel met eten tegen de grond smeet. dat ze dit onvergetelijke stukje TV nog vaak mogen herhalen. hans is volgens mij wel de bussagier met de laagste irritatiefactor op het moment dus wat dat betreft lijkt hij me een van de kanshebbers.
pi_483812
Ik denk dat de tafel-schoonveeg actie het niet alleen was , ik denk dat de "acties" die op texel en in de gaykrant gehouden zijn ook geholpen hebben.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2000 @ 09:06:54 #4
862 Arcee
Look closer
pi_483882
En de winnaar wordt?

Koen, en terecht.

  dinsdag 21 november 2000 @ 10:46:36 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_484073
quote:
Op 21 november 2000 02:38 schreef Matador het volgende:
dat zou een leuke opsteker zijn voor homoseksueel nederland maar ik ben er nog niet helemaal zeker van.
Wat een onzin... Als Koen wint is het een opsteker voor heteroseksueel België? Als Hans wint, wint Hans, en niet homoseksueel Nederland of gay Texel.
quote:
volgens mij heeft hij zijn verkiezing tot populairste bussagier van vanavond in ieder geval te danken aan zijn (fantastische) woede uitval van vorige week toen hij die tafel met eten tegen de grond smeet.
waarom zit Nancy dan niet bij de populairsten? Die had toch de woedeaanvallen van de week, me dunkt. Zou het niet zijn dat naarmate de bus vordert ineens de wat rustiger mensen (die voorheen werden overschreeuwd door wandelende gebitten als Richard of misleide quasi-kunstenaars als Ruth, ineens ook wat meer 'air time' krijgen, en Nederland ineens kan zien dat Hans gewoon een goeie gozer is? De woede-aanval heeft hem geen kwaad gedaan, maar ik denk dat je Hans tekort doet als je alles daaraan ophangt.
quote:
dat ze dit onvergetelijke stukje TV nog vaak mogen herhalen.
mee eens
quote:
hans is volgens mij wel de bussagier met de laagste irritatiefactor op het moment dus wat dat betreft lijkt hij me een van de kanshebbers.
Ook mee eens...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_484088
Of Hans nou wint of niet , hij is voor mij nu al De Winnaar van de Bus.

1. Om zijn Karakter
2. Om zijn uitstraling
3. Om zijn sociale vermogens
4. Omdat zijn vriendje ook zo leuk is.
5. Omdat hij zo lief is.
Vul maar in......

Hans moet dus winnen!!!

(jammer dat hij homo is).

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_484106
quote:
Op 21 november 2000 02:38 schreef Matador het volgende:
dat zou een leuke opsteker zijn voor homoseksueel nederland
Waarom ? Zo een bijzondere nicht is het toch niet ??
quote:
volgens mij heeft hij zijn verkiezing tot populairste bussagier van vanavond in ieder geval te danken aan zijn (fantastische) woede uitval van vorige week toen hij die tafel met eten tegen de grond smeet. dat ze dit onvergetelijke stukje TV nog vaak mogen herhalen.
Het staat in real video op mijn site
quote:
hans is volgens mij wel de bussagier met de laagste irritatiefactor op het moment dus wat dat betreft lijkt hij me een van de kanshebbers.
Hij is zeker een kanshebber, zeker als er in homo kringen actie wordt gevoerd om op hem te gaan stemmen. Wanneer hij toch al redelijk populair is kan zoiets wel eens de doorslag gaan geven, en de hoofdprijs is toch zeker een ton of 5.
Maar Zoë maakt ook een hele grote kans op de eindoverwinning.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_485498
Hans of Koen, Zoë maakt dus geen enkele kans met haar sjacherijnige gedoe, Mariska zit er nog steeds in vanwege de gratie van de mede buspassagiers, Nancy is de eerstvolgende die eruit gestemd wordt (en terecht!), Bart zijn ware aard komt naar boven (saaie lul), Sandra zit in de bus als 'vulmateriaal'!
  dinsdag 21 november 2000 @ 21:36:04 #9
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_485526
Mr arogant egoist asociaal en gehaat door allemaal:

Koen

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  Admin woensdag 22 november 2000 @ 09:32:53 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_486319
Nee, na nog een paar dagen goed op Hans gelet te hebben wordt hij de terechte winnaar.
Het spelletje van Koen begint te vervelen, het wordt tijd voor iets nieuws Koen, dit kennen we nu wel.
De meiden winnaar?
Met hun humeur en gejank?
Nah, dacht het niet.

Nee, winnaar bekent :Hans!!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 22 november 2000 @ 10:37:01 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_486415
quote:
Op 22 november 2000 09:32 schreef yvonne het volgende:
Nee, winnaar bekent :Hans!!!
Wat bekent 'ie dan?

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_486431
Hans en Koen blijven als laatste over.

Ik denk toch dat een hele boel mensen dan Koen (ook al is hij de enige reden om naar die hele bus te kijken) toch nog willen naaien...

Dus: HANS wordt de winnaar

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')