abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:48:00 #51
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173208338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:26 schreef Tchock het volgende:
Geen idee wat we van Freire kunnen verwachten. Is het niet handiger een verdediger te halen?
Uhm........... Hij is een verdediger.....?





:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_173208428
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Uhm........... Hij is een verdediger.....?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Heh, ik zou zweren dat ik gelezen had dat het een aanvaller was. Nou ja, prima nieuws dan.
pi_173209034
Met dank aan baas Tchock een nieuwe OP ^O^
pi_173209085
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:18 schreef Monopoly het volgende:
Met dank aan baas Tchock een nieuwe OP ^O^
Direct al gedateerd:

https://www.voetbal247.nl(...)vida-van-pec-zwolle/

Kvida verhuurd aan Almere.
pi_173209148
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Direct al gedateerd:

https://www.voetbal247.nl(...)vida-van-pec-zwolle/

Kvida verhuurd aan Almere.
Aangepast :)
pi_173209174
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:23 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Aangepast :)
Foutje bij Johan Cruijff Schaal
pi_173209209
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Foutje bij Johan Cruijff Schaal
Je zet me zwetend aan het werk, slavendrijver 10.gif
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:43:58 #58
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173209598
Goeden OP. ResPECt.
pi_173238610
Gelukkig begint het voetbalweekend weer, maar nu moeten we wachten tot zondagmiddag 16.45 ;(
Bram van Polen was de 1e 'Speler van de week' bij voetbal inside trouwens. ^O^ Vanavond kijken :)
pi_173270440


0-3 ^O^
pi_173272890
Overigens ben ik wel content dat de wedstrijd om kwart voor 5 begint. Ik heb om half 1 de schoonfamilie over de vloer. Die zijn weg tegen de tijd dat voetbal begint. Da's mooi meegenomen.
pi_173280406
Zin in _O_

Sparta moet te doen zijn. Zijn uit vorm, belangrijke spelers verloren en ook vorig seizoen konden we daar vrij makkelijk winnen. Maar het blijft toch link, PEC - Sparta was dan weer een ramp :P

Vorige week had trouwens maar één club meer doelpogingen (Ajax, 30) dan PEC (29).
pi_173284028
De verdediging van PEC wordt alom geroemd in binnen- en buitenland.
Mijn hemel. We hebben echt mazzel dat we tegen wat zwakkere tegenstanders spelen, die straffen het nog niet zo erg af. Dit gaat ons heel veel punten kosten als er niet snel wat veranderd. Echt belabberd. Sandler was ook te laat bij de 1-1. Stond laf toe te kijken. Poeiert een bal maar naar de tegenstanders vanaf achter. Zo onnodig. Elke bal die hij speelt is voor Boer, Bakker of Sparta volgens mij :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2017 17:59:06 ]
pi_173284900
Matige wedstrijd met een terechte uitslag. Marcellis was sterk achterin, Sandler blijft erg slordig.
pi_173293388
quote:
15s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
Matige wedstrijd met een terechte uitslag. Marcellis was sterk achterin, Sandler blijft erg slordig.
Slordig is zacht uitgedrukt. Hij komt tekort op dit niveau.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:06:58 #66
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173297711
Was niet echt geweldig, was ook niet heel slecht. Het was voornamelijk gewoon slordig. Sandler moet echt zsm vervangen worden, die kan het niet aan. Saymak en Bakker (vooral de laatste) zijn ook tot nu toe erg aan het tegenvallen en het is tijd dat Erik Israelsson maar eens een van de twee gaat vervangen. Bakker ging ook geweldig de fout in bij de 1-1 en Mühren kon ook wel lekker simpel intikken zeg. Man van de wedstrijd was eigenlijk de scheids, ik zeik graag op de arbitrage maar gisteren was wel een hoogtepunt hoor. Zo zeg. :')

Enfin, op naar zaterdag.
pi_173303419
De scheids floot aardig. Mokhtar had geluk dat hij geen rood kreeg na zijn klootzakkerij met die Sparta speler :') Wel een penalty ontnomen maar we hebben ook een paar keer gemazzeld met vrije trappen..
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:54:51 #68
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173304669
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:02 schreef Monopoly het volgende:
De scheids floot aardig. Mokhtar had geluk dat hij geen rood kreeg na zijn klootzakkerij met die Sparta speler :') Wel een penalty ontnomen maar we hebben ook een paar keer gemazzeld met vrije trappen..
Sparta mocht ook van geluk spreken dat er twee spelers geen rood kregen. Eerste was die idiote actie op Thomas en de andere zat ook al wel heel gauw op twee keer geel maar kreeg ze niet. Mokkie had gewoon moeten kappen, had wel verwacht dat hij rood kreeg.
pi_173306689
Scheids was echt heel erg slecht inderdaad. Droevig.

Sandler krijgt een 7 - hoogste cijfer van het team - van VI. Wat hebben die gekeken :')
pi_173378566
Morgenavond een zwaarbevochten 2-1 overwinning op Twente.
pi_173384448
Ik ben er ook bij morgen. Zin an.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:39:55 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173411133
2-0 _O_

En Freire is binnen, hij heeft eindelijk een werkvergunning.
pi_173413353
Wedstrijd in het stadion meegemaakt. PEC speelde uitstekend, Twente bijzonder zwak. Dik verdiende zege.
  zondag 27 augustus 2017 @ 01:52:01 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173413609
Jan Rons, who?!

Schippie!!!!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173413714
Heerlijk! Kom net uit de stad. PEC was echt oppermachtig, vooral eerste helft. Volkomen verdiende overwinning, zelfs Sandler speelde acceptabel.

Goed dat Freire binnen is. Ander nieuws: Zwolle speelt de eerste ronde van de beker uit tegen De Meern op 19-21 september.
pi_173413838
quote:
17s.gif Op zondag 27 augustus 2017 02:16 schreef Tchock het volgende:
Heerlijk! Kom net uit de stad. PEC was echt oppermachtig, vooral eerste helft. Volkomen verdiende overwinning, zelfs Sandler speelde acceptabel.

Goed dat Freire binnen is. Ander nieuws: Zwolle speelt de eerste ronde van de beker uit tegen De Meern op 19-21 september.
Oppermachtig, was inderdaad ook een woord dat vanavond bij mij opkwam. FC Twente leek bij vlagen meer op een Jupiler League-club dan op een club die linkerrijtje Eredivisie speelt. Op pakweg een kwartier in de tweede helft na, oogde het allemaal totaal hulpeloos, terwijl PEC gretig en attractief voetbal speelde.
  zondag 27 augustus 2017 @ 08:10:23 #77
202014 JJH
Knetter. O+
pi_173415940
Fijne pot om te kijken inderdaad. Lekker voor het zelfvertrouwen ook.
Ik zat net ff NOS eredivisie te kijken, het was blijkbaar voor het eerst sinds februari dat de nul gehouden werd.
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:26:54 #78
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173423689
Genoten hoor, heerlijke wedstrijd. Ook lekker dat de 0 werd gehouden. Moet wel oppassen dat ik niet teveel vertrouwen erin krijg, want het kan zo ook weer compleet misgaan. Thomas is echt super, gewoon super. Wat een heerlijke speler.
pi_173425200
Parzyszek valt me tot nu toe wel wat tegen. Hij werkt wel hard maar wordt nauwelijks in het spel betrokken en heeft zeer weinig balcontacten. Bijna al het gevaar komt van de flanken of uit de tweede lijn.
pi_173448256
Na de interlandbreak spelen 'we' uit bij Ajax.
Als de verdediging zo blijft (zonder Freire), gaan we met 5-0 nat. Als de verdediging de boel beter op orde heeft, hebben we serieus kans op een punt, en heel misschien meer.

We zijn niet gestraft voor de verdediging door een mak Twente, een Sparta (wat speelt als Roda vorig seizoen) en een Roda die niet de mogelijkheden heeft om volop te jagen.

Ondanks dat Ajax stroef begon, gaan wij gigantisch de bietenbrug op, omdat wij achterin tegen Youness en supersub Huntelaar simpelweg geen kans maken.
Aanvallend en qua middenveld doen we het meer dan prima. Maar verdedigend gaan we na de interlandbreak, de spreekwoordelijke deksel op de neus krijgen. Helaas maar waar.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 augustus 2017 @ 20:17:42 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173448642
Woensdag oefenen tegen Heerenveen, interessant.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:48:55 #82
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173449568
Piotr heeft gewoon pech dat de ballen niet vaak naar hem toe gaan, voor de rest is hij wel een prima speler.

VI komt zojuist met dit:

quote:
Met de huur van Nicolas Freire heeft PEC Zwolle de selectie praktisch op orde. Technisch directeur Gerard Nijkamp hoopt enkel nog een buitenspeler aan zijn selectie toe te voegen. Een van de kandidaten is Ajacied Queensy Menig.

De voorbije twee seizoenen werd de rappe buitenspeler al gehuurd. Eerder wees Menig een overgang naar FC Groningen van de hand. Nijkamp: 'We hopen nog op een buitenkansje. We hebben meerdere lijntjes uitstaan. In een ideale wereld voegen we nog een buitenspeler aan de selectie toe. Of dat Menig is? Het zou best kunnen dat we deze week nog een lijntje naar hem uitgooien. Maar er zijn meerdere kandidaten.'

Maandag verwachtte Nijkamp dat de Zwolse selectie verder in tact zou blijven. 'Op dit moment heb ik geen signalen dat andere spelers nog zullen vertrekken. We zijn tevreden.'
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 augustus 2017 @ 20:59:48 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173449842
Lam naar FC Zwolle in Enschede.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:41:54 #84
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173470189
Reijnders naar AZ.

quote:
Tijjani Reijnders vervolgt zijn loopbaan bij AZ. Als de veelbelovende middenvelder van PEC Zwolle woensdag de medische keuring doorstaat, zal hij een contract voor drie jaar, met een optie voor twee extra seizoenen, tekenen in Alkmaar.

De 19-jarige Reijnders is bij PEC in het bezit van een amateurstatus waardoor AZ slechts met een kleine opleidingsvergoeding over de brug hoeft te komen. PEC opende vorige week de jacht op zijn handtekening, maar werd daarin uiteindelijk afgetroefd door AZ.

De subtopper uit Alkmaar volgde de spelmaker al langer en maakte de interesse kenbaar nadat Reijnders imponeerde in de voorbereiding en eerder deze maand zijn debuut maakte in de hoofdmacht tegen Roda JC. De huidige club van Reijnders ondernam daarop vorige week middels gesprekken met de technische staf en de clubleiding pogingen om hem met een ontwikkelingsplan en een eerste profcontract binnenboord te houden.

Tot een tegenvoorstel kwam het niet omdat Reijnders verkocht was na een bezoek aan AZ. De talentvolle middenvelder wordt woensdag gekeurd in Alkmaar. Als hij de medische testen met succes volbrengt zet hij zijn handtekening onder een driejarig contract met een optie voor twee extra seizoenen. PEC haalt geen vervanger voor Reijnders, die in de eerste drie eredivisieduels van het seizoen in de wedstrijdselectie werd opgenomen door trainer John van ’t Schip.
Gerard heeft lekker liggen slapen hoor. Wat zit die gast de laatste tijd te doen joh? :')
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:59:30 #85
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173480559
PECZwolle twitterde op woensdag 30-08-2017 om 13:59:01 Transfer | Terell Ondaan versterkt PEC Zwolle! Lees hier het volledige bericht: https://t.co/aiAQoTsyfH #peczwollehttps://t.co/uEhW73bP11 reageer retweet
Reijnders is weg.

AZAlkmaar twitterde op woensdag 30-08-2017 om 15:45:54 ? TRANSFER:?? AZ neemt Reijnders (19) over van PEC Zwolle.? Zie AZ.nl voor reacties: https://t.co/74FbVHBmy2... https://t.co/yvvbYTWaci reageer retweet


[ Bericht 32% gewijzigd door Gtaboy107 op 30-08-2017 15:53:40 ]
pi_173493268
Voetbalselectie is meer dan de optelsom van technische kwaliteiten

quote:
Het is codetaal voor insiders. „Als we hier zeggen dat Mokhtar een rooie is, weten we: dat is een individualist, die gaat voor zichzelf, die kijkt niet achterom, die zegt: wij gaan die kant op, of je volgt me, of niet.” Aan het woord is Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle. Het gaat over linksbuiten Youness Mokhtar.

Drie typologieën hebben ze bij PEC gedefinieerd om spelers te duiden. Rood staat voor kracht, recalcitrant, creatief, pakt regelmatig kaarten, is soms fenomenaal en soms ook niet. Tegenovergestelde is de blauwe speler, die controleert, organiseert, werkt gestructureerd, gaat voor zekerheid. De groene voetballer is loyaal, mensengericht, laat het initiatief aan anderen en volgt. „Als je er daar te veel van hebt, werkt het niet”, zegt Nijkamp.

Donderdag sluit de transferperiode voor de eredivisie, om 23.59 uur. Dan zit de belangrijkste taak van de technisch directeuren erop; het samenstellen van de selectie. De vraag aan Nijkamp: hoe formeer je de ideale selectie?

De juiste mix

Het is een onderwerp waarvoor de aandacht groeit. Een selectie is meer dan de optelsom van voetbaltechnische kwaliteiten, het moet een uitgebalanceerd geheel zijn; power en lichtvoetigheid, routine en jonge honden, individualisten en waterdragers. Kunst is de goede mix te vinden.

Zwolle is interessant in dezen. Teleurstellend vorig seizoen met een veertiende plaats, te veel jonge spelers, te veel huurlingen (zeven), te weinig PEC Zwolle-identiteit. Ofwel, een selectie uit balans. Er is ingegrepen deze zomer, vooralsnog met succes. Deze seizoensopening oogt de ploeg weerbaarder, onder nieuwe coach John van ’t Schip. Ongeslagen nog en een derde plaats na de zege op FC Twente zaterdag.

Veel middelen om te handelen op de transfermarkt heeft Nijkamp niet. Hij moet altijd zoeken naar transfervrije spelers. „Daar leven we van.” Hij heeft de beschikking over een spelersbudget (salarishuis) van 3,8 miljoen voor 23 selectiespelers. Het salarisplafond ligt op zo’n 200.000 euro. Ter vergelijking: bij Ajax ligt dat rond 1,5 miljoen euro, bij Feyenoord op 1 miljoen.

Typologieën als hulpmiddel

Met behulp van de typologieën kan worden gezocht naar de juiste balans op drie niveaus; in de selectie, in het basisteam en per linie. Nijkamp: „Je moet niet vier roden hebben in de verdediging, dan krijg je veel kaarten en hebben we een grotere selectie nodig.”

Ander voorbeeld. Het centrale verdedigingsduo wordt achterin gevormd door Dirk Marcellis en Philippe Sandler. Een complementair koppel, vindt Nijkamp. Marcellis is taakbewust, neemt verantwoordelijkheid, veegt zijn straatje schoon, en dat van zijn collega. „Hij is de gestructureerde werkende man die zegt: ik begin vanochtend aan mijn taak en om vijf uur ben ik klaar en is het geen rommeltje.”

Sandler is de ontdekker, speelt meer op intuïtie, neemt meer risico, zal eerder voor een solo of een dieptebal gaat. Ter illustratie: hij geeft in de eerste helft meer passes (70) dan alle spelers van Twente bij elkaar (69). Beredeneerd naar de typologieën is Marcellis ‘blauw’ en Sandler ‘rood’.

Die kennis gebruikt Nijkamp in zijn transferbeleid. Dit weekend kwam de huur van de Argentijnse verdediger Nicolás Freire rond, als hij zich goed manifesteert en de concurrentie van Sandler wint zal hij een koppel vormen met Marcellis. „Hij is temperamentvol, speelt met lef”, zegt Nijkamp over de aanwinst. Ofwel: Freire heeft rode trekjes.

Nijkamp (47) gaat zijn zesde seizoen in bij PEC en staat bekend als vindingrijk. Hij was in beeld als technisch directeur bij de KNVB, maar de keuze viel op Hans van Breukelen. Hij wil benadrukken dat de typologieën slechts als hulpmiddel dienen, en niet dé methode is om te komen tot een geschikte selectie.

Over de persoonlijkheid van spelers wordt hij gevoed door mentaal teamontwikkelaar Joost Leenders van de Talentenacademie, die sinds vorig seizoen zes uur per week werkzaam is bij PEC. Leenders voert gesprekken met spelers en de technische staf, voor coaching en begeleiding.

Het ideale team

Waarom een speler doet wat hij doet brengt Leenders terug tot diens karakter. „Dat is waardevolle informatie voor mij”, zegt Nijkamp. „Bij het formeren van het ideale team weet ik dat ik hier niet alleen maar Dirk Marcellissen moet hebben. Want dan ben ik verdedigend wel goed georganiseerd, maar hoe wij willen spelen, met de opbouw van achteruit, missen we dan creativiteit. Ik zal er altijd een karakter naast moeten hebben die dat deel brengt.”

Leenders adviseert de technisch directeur tegen het eind van het seizoen wat voor soort persoonlijkheden de selectie in zijn ogen nodig heeft, voor het nieuwe jaar. Afgelopen seizoen was de analyse dat het te jeugdig en onervaren was. Er werd afscheid genomen van het model met veel jonge huurspelers. Nijkamp: „Die jongens zijn er wel, maar eigenlijk ook weer niet, na een jaar doen ze de hier de deur weer achter zich dicht.”

Er waren vorig seizoen zorgen over de saamhorigheid in de kleedkamer. Het typische PEC-gevoel – voor elkaar door het vuur in de wedstrijden en buiten het veld dingen ondernemen – was verdwenen. Met het terughalen van middenvelder Erik Bakker (27) en doelman Diederik Boer (36) – spelers die de identiteit van PEC kennen – is dat er weer. Nijkamp: „Als je een paar van die karakters erbij zet gaan andere jongens ook ander gedrag tonen, en wordt er opeens weer een kaartje gelegd.” Er zijn nu twee kaartgroepen.

Nijkamp kijkt bij het aantrekken van nieuwe speler ook of de statistieken naar de norm van PEC zijn. „Kom je wel boven die twaalf kilometer uit, wat gemiddeld hoort binnen de eredivisie voor een middenvelder?” En voor buitenspelers: hoe vaak zit je in de sprint boven een bepaald aantal kilometers, de high intensity runs. „Doordat wij een speelwijze hebben waarin backs opkomen, zijn die runs van twintig kilometer per uur of sneller erg belangrijk.”

Nijkamp pakt drie A4’tjes uit zijn map, de papieren compositie van PEC Zwolle voor dit seizoen. Eerste vel: alle selectiespelers, waar je ziet welke posities dubbel bezet zijn – zoals hij wil – en waar nog witte vlekken zitten. Tweede vel: een schaduwlijst, voor het geval er nog spelers vertrekken de komende dagen. Derde vel: een Excel-sheet met een groslijst van spelers waar PEC sluimerende interesse in heeft.

De typologieën, de expertise van Leenders, de data – het zijn Nijkamps handvaten bij de totstandkoming van deze documenten. Nijkamp: „Zoveel mogelijk van een onderbuikgevoel naar ratio.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ie-12721415-a1571446
pi_173499735
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:59 schreef Stabiel het volgende:
Voetbalselectie is meer dan de optelsom van technische kwaliteiten

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ie-12721415-a1571446
Interessant, thanks voor delen! Lijkt me geen woord gelogen aan de analyse wat er miste vorig jaar. Verdonk was echt een dieptepunt wat spelers zonder PEC-binding betreft.
pi_173499815
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Een van de kandidaten is Ajacied Queensy Menig.

De voorbije twee seizoenen werd de rappe buitenspeler al gehuurd. Eerder wees Menig een overgang naar FC Groningen van de hand. Nijkamp: 'We hopen nog op een buitenkansje. We hebben meerdere lijntjes uitstaan. In een ideale wereld voegen we nog een buitenspeler aan de selectie toe. Of dat Menig is? Het zou best kunnen dat we deze week nog een lijntje naar hem uitgooien. Maar er zijn meerdere kandidaten.'
Niet, dus:

quote:
Een mooie transfer op komst voor Queensy Menig. De Telegraaf meldt dat Claudio Ranieri de 22-jarige aanvaller naar Nantes haalt. Menig speelde de afgelopen twee seizoenen op huurbasis voor PEC Zwolle.
Aldus VI.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 17:00:39 #89
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173505937
Tot zover (hopelijk) deadline day.
pi_173506164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tot zover (hopelijk) deadline day.
quote:
Ondanks zijn relatief jonge leeftijd, heeft hij al 54 wedstrijden in de benen
Amper 2 seizoenen op zijn 23e, nou nou. Ik hoop dat hij goed is.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:30:29 #91
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173508652
We wachten af. Ondertussen heeft Koppers een blessure opgelopen vandaag tijdens een potje voetvolley.



Die ben je wel een tijdje kwijt. :')

5-6 maanden dus. Genot.

JohanInan twitterde op donderdag 31-08-2017 om 20:03:49 Dico Koppers heeft achillespees gescheurd en komt in 2017 niet meer in actie voor PEC Zwolle. Herstel vergt 5-6 maanden', laat PEC weten reageer retweet


[ Bericht 50% gewijzigd door Gtaboy107 op 31-08-2017 20:08:04 ]
pi_173510498
Jeeezus wat kut. Daar gaat je nieuwe aanwinst.

Misschien dat de Nijkamp nog reageert vanavond, deadline is nog niet verstreken natuurlijk.
pi_173511316
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Tchock het volgende:
Jeeezus wat kut. Daar gaat je nieuwe aanwinst.

Misschien dat de Nijkamp nog reageert vanavond, deadline is nog niet verstreken natuurlijk.
Hij heeft de excelsheets al klaar liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 21:04:27 ]
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 2 september 2017 @ 22:38:30 #94
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173552837
Ehizibue heeft verlengd tot 2020.
pi_173581092
Thomas is weer bij de selectie, hij moest eigenlijk morgen met Nieuw-Zeeland spelen tegen de Salomonseilanden maar krijgt na de 6-1 overwinning in de heenwedstrijd vrij. Goed nieuws.
pi_173673577
Matchday. Doorgaans is Ajax-uit werkelijk totaal kansloos, dus ik heb nul verwachtingen. Als we scoren zou dat mooi zijn en voor een gelijkspel teken ik ook meteen.

Wel zin in. Stomme interlandbreak.
  zaterdag 9 september 2017 @ 20:35:38 #97
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173682625
Ajax gaat gewoon winnen, je gaat geen kans maken.

Hopelijk heb ik het fout maar ik heb er geen enkel vertrouwen in.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 september 2017 @ 21:01:16 #98
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173683078
Goal. Nu heeft Huntelaar tegen al zijn Eredivisietegenstanders gescoord.
pi_173683493
En een mooie 1-0 ook. Daarna was het overleven en nu naar de rust toe kakt het enorm in.

Van Polen schiet echt tekort tegen Neres, het heeft allemaal een tamelijk kansloze uitstraling van Zwolse kant.
pi_173684563
En daar is de 2-0. Ondanks Boergod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')