abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 05:09:09 #51
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_172822548
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 05:07 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

hij verdient beter dan wat zij hem geeft. misschien niet veel beter, maar wel beter. uitgaande van wat we hier lezen, is er geen enkele reden om aan te nemen dat hij een alcoholist is die af en toe een klap uitdeelt, o.i.d. Leuk dat jij wil gaan zitten fantaseren om haar gedrag minder erg te maken, slaat alleen nergens op.
Waaruit maak je op dat ik haar gedrag minder erg wil maken? Ze is een overspelige snol die niet volwassen genoeg is om op zichzelf te staan. Dat staat vast. Ik ga alleen nooit uit van enkel de TS, dus of hij wel of niet beter verdient, weten we niet. Dat heeft verder niets met TS te maken.
pi_172822564
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 05:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waaruit maak je op dat ik haar gedrag minder erg wil maken? Ze is een overspelige snol die niet volwassen genoeg is om op zichzelf te staan. Dat staat vast. Ik ga alleen nooit uit van enkel de TS, dus of hij wel of niet beter verdient, weten we niet. Dat heeft verder niets met TS te maken.
Wanneer dit een OP betreft waarin TS zijn/haar partner fileert; oke. Maar zij is hier de boosdoener. Dus denk je niet dat als haar ex een ontzettende paardenlul was ze dat zelf wel had vermeld? Om haar een reden te geven voor haar gedrag?

Nogmaals: omgekeerd denk ik niet dat je zo naar redenen had gezocht. Sommige vrouwen zijn gewoon lomp. Zonder dat een man daar aanleiding voor heeft gegeven. Kan je accepteren dat dit mogelijk is? Als het mogelijk is dat mannen zonder reden lomp zijn, dan vrouwen ook, toch?
in ether
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 05:15:56 #53
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_172822572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 05:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Wanneer dit een OP betreft waarin TS zijn/haar partner fileert; oke. Maar zij is hier de boosdoener. Dus denk je niet dat als haar ex een ontzettende paardenlul was ze dat zelf wel had vermeld? Om haar een reden te geven voor haar gedrag?

Nogmaals: omgekeerd denk ik niet dat je zo naar redenen had gezocht. Sommige vrouwen zijn gewoon lomp. Zonder dat een man daar aanleiding voor heeft gegeven. Kan je accepteren dat dit mogelijk is? Als het mogelijk is dat mannen zonder reden lomp zijn, dan vrouwen ook, toch?
Uiteraard, maar daar valt niets over te zeggen. De man is ook 'lomp' want hij geeft nooit bloemen/ kleinigheidjes, ze doen nooit iets leuks, ze hebben weinig seks. Nou zal ze zelf waarschijnlijk ook weinig initiatief nemen hoor, maar het lijkt hier dat hij haar voor granted neemt. Een saaie kerel gewoon, waarmee ik dus nogmaals haar hoerengedrag niet goedpraat. Ze had het gewoon al veel eerder uit moeten maken of beter moeten communiceren om het daarna alsnog uit te maken.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:08:37 #54
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_172829766
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zou er persoonlijk meer bij stil staan dat je persoonlijk je relatie verkloot hebt. Eerlijk zijn is blijkbaar erg moeilijk voor je (wees gerust, je bent niet de enige hoor, het verbaasd me soms hoe sommige mensen zich gedragen in relaties..). Dan heb ik het niet eens over wat je met die andere gast hebt gedaan (al vind ik dat alsnog kansloos, en helemaal triest om de schuld bij je vriend te leggen met de woorden: ''ach, HIJ had het toch uitgemaakt..''), maar meer over het feit dat je je vriend niet genoeg vertrouwd(e) om te vertellen wat je allemaal dwars zat/zit.

Communiceren is niet heel moeilijk (en dat is het enige onderdeel wat de schuld is van jullie allebei). Het resultaat wat je ervoor terug krijgt is gigantisch. Je leert elkaar beter kennen en je weet hoe je allebei in de relatie staat. Je weet hoe de ander denkt en waar de ander behoefte aan heeft. In plaats daarvan pap je aan met een andere jongen. En dan durf je nog verbaast te zijn ook dat hij dat niet fijn vind (het is niet voor niets dat mensen vaak jaloers worden met een reden - jij bewijst alleen maar dat zijn jaloerse gevoelens terecht waren..). What the fuck? Ik zou echt eens in de spiegel kijken en een goed gesprek aangaan met je vriend. Het is vrij duidelijk dat je hem niet wil en liever iets begint met iemand anders, en dat verdient hij gewoon om te weten. Moeilijk voor jou misschien, maar je moet toch een keer leren om eerlijk te zijn en om aan anderen te denken.

Je bent duidelijk uit op adviezen waarin benoemd wordt dat je je absoluut niet schuldig hoeft te voelen en dat je gewoon met anderen mag doen wat je maar wil, dus excuses dat je die van mij niet krijgt. Je weet best wat het beste is wat je kan doen. Punt is dat je het niet durft/wil. Het is aan jou om de stap te zetten. Succes ermee, ik hoop dat je in gaat zien dat je vriend meer verdiend dan dit. En jij zelf ook eigenlijk.
Hier is eigenlijk alles mee gezegd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak en bevat altijd minimaal een kern van waarheid.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:10:39 #55
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172829817
Ik zou TS een bosje klaprozen geven :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:03:04 #56
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_172847838
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Na de eerste paar alinea's is dit mijn voorlopige conclusie
[ afbeelding ]
ook die van je vriend

edit: je vriend zou je gewoon buiten moeten gooien
Precies dit. Vooral die edit. Jouw exvriend verdient beter.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:10:00 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172849313
Haha, de tering zeg.
pi_172850000
Iedereen is het met elkaar eens _O_ en TS is gevlucht omdat niemand haar vertelde wat ze graag wilde horen ;(
pi_172850413
Tering wat een gedoe altijd dit soort relaties, en ook altijd die typische 'ruzies' die er schijnbaar altijd bij horen (dit keer al in de 1e alinea ongeveer).

Wat ben ik soms blij dat mijn relatie dodelijk saai is vergeleken met dit soort toestanden.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:22:40 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172852032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:07 schreef Ronaldsen het volgende:

Wat ben ik soms blij dat mijn relatie dodelijk saai is vergeleken met dit soort toestanden.
Echt he. Zoveel mensen die gewoon niet in staat zijn om te communiceren, vreemdgaan of het gewoon leuk vinden drama te creren :D Zo moeilijk is het allemaal niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_172852296
TS is zo'n typje dat nooit tevreden en gelukkig kan zijn.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:00:14 #62
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172852826
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:52 schreef b0unty het volgende:

[..]

Natuurlijk snap ik dat dit allemaal niet echt ideaal is geweest en dat het dom is geweest. Maar waarom zou ik mijn vriend iets moeten vertellen wat gebeurd is toen HIJ het uitmaakte?
Ross-Rachel-on-a-break.jpg
Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:07:31 #63
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_172854250
Ts zien we nooit meer terug
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:12:51 #64
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_172873199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:07 schreef Steef121 het volgende:
Ts zien we nooit meer terug
Dit. Zo voorspelbaar :D
pi_172964025
Dit lijkt me precies het juiste moment om aan kinderen te beginnen. Dat zal jullie dichter bij elkaar brengen.
pi_172965387
Vind het altijd wel opmerkelijk dat dit soort topics de twee problemen door elkaar lopen, en dat mensen het zichzelf daarom veel moeilijker en complexer en ingewikkelder maken dan het nodig is.

Probleem 1: huidige relatie loopt niet goed, men is niet tevreden.
Probleem 2: gevoelens voor een ander.

In plaats van zich te richten op eerst probleem 1 en vervolgens eventueel op probleem 2, houdt men zich bezig met allebei. En dat werkt niet, want probleem 1 oplossen vergt veel moeite, terwijl jezelf bezighouden met probleem 2 veel leuker is.

Op die manier krijgt de huidige relatie nooit de kans om op te knappen, te herstellen en aangenaam te worden, want men gaat er niet echt voor. Men is namelijk bezig met een ander, met een vers iets dat alleen daardoor al veel leuker is. Gras, overkant, groen, en zo.

En bam, voordat je het weet, loopt je huidige relatie nog en heb je gevoelens voor een ander. En dan zit je echt in de knoop, want welke optie je ook kiest, je gaat mensen kwetsen. En dan merk je dat het toch echt niet anders kan, en dan... *drama*, yay.

MAAK. EEN. KEUZE.
GA. ERVOOR.
KIES.
EN. WERK. ER. HARD. AAN.

Nondeju.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_172985168
Ik ben persoonlijk een van die mensen die zoenen als vreemdgaan ziet. Daarom verbaasde mij het enorm toen ik las dat HIJ zoveel spijt had terwijl jij keihard aan het vreemdgaan bent fysiek en mentaal... Zeer zwak ook, dat ik begrijp dat jij je, huidige, vriend niet hebt verteld over je minnaar.. Maar he.. je hebt al 2 jaar een relatie, dat wil je niet zomaar opgeven toch....

En nu voel je jezelf zo zielig omdat het allemaal niet gaat zoals je wilde.... Ik kots van je gedrag!

Wat hoop ik voor die jongen dat hij snel de waarheid inziet en kiest voor een beter leven...
pi_172987259
TS Komt hier niet meer terug hoor
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:36:02 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_172994858
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:13 schreef b0unty het volgende:

Ik vind mijn vriend heel lief.. maar kom bij hem gewoon veelste veel te kort qua seks, intimiteit, liefde, romantiek of leuke dingen doen..
En wat heb je zelf eraan gedaan om dit ter verbeteren?
Ik en mijn vriendin hebben een tijdje ook geen leuke dingen gedaan omdat ik de enige kostwinner was maar we wel graag droog wilde wakker worden.
Zou het heel erg hebben gevonden als ze toen buiten de deur zou kijken omdat leuke dingen doen er gewoon even niet in zat.
Ik lees dat jij studeert dus ik ga er even vanuit dat je vriend iets meer bijdraagt of droeg (want heb het topic niet helemaal doorgelezen) aan de vaste lasten.
N/A
pi_173231406
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Je vriend is een onnozelaar. Van die jaloerse types :') Wat the fuck zeg.... echt zo'n onnozele eigenschap. Van dat claim gedrag. Alsof je nadat je officieel een relatie hebt niet naar vrouwen mag kijken of er mee mag praten :') Zoiets heet vertrouwen.

Mijn ex-vrouw kwam vaak nachten niet thuis na het stappen. Als ik haar dan vroeg waar ze was geweest dan zei ze steevast; bij een vriendin blijven slapen! Nou, prima toch!!!

en dat het nu je ex-vrouw is heeft natuurlijk een heel andere reden:)
pi_173239907
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:13 schreef b0unty het volgende:
Maar ik weet van mezelf dat ik niet zomaar opgeef en ook niet alleen kan zijn, -
De kern van het probleem.
WAAROM KAN JIJ NIET ALLEEN ZIJN???????

Te pijnlijk de confrontatie met je zelf? Of kan je niet tegen verveling? Geen vriendinnen?

Geef alle jongens/mannen een dikke vinger, en ga eens nadenken wat je zelf wil.
WAT WIL JE MET JE LEVEN??!

Denk daar eens aan, hoe ga je het inrichten? Monogame relaties of niet? Daarna ge je dat pad in waar je denkt gelukkiger van te worden.

Maar dit halfslachtige naar je vriend en je minnaar toe slaat nergens op voor hen.En als je even geen tijd voor jezelf neemt en even alleen bent, dan blijf je komende tijd wel je kut volgen en van bloem naar bloem fladderen...

Benieuwd of de andere reacties ook dit zeiden, ga zo ff lezen
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173249650
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Na de eerste paar alinea's is dit mijn voorlopige conclusie
[ afbeelding ]
ook die van je vriend

edit: je vriend zou je gewoon buiten moeten gooien
Dank voor de samenvatting ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 06:24:04 #73
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173249670
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:36 schreef b0unty het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje jammer dat er meteen wordt gezegd dat ik aan mezelf moet werken? Wat heeft dat te maken met mijn huidige relatie?

Tegenwoordig gooit iedereen maar om de kleinste redenen hun relatie weg en omdat ik wil blijven vechten voor mijn relatie ( die op dit moment nu ook gewoon prima gaat ) moet ik ineens eerst aan mezelf gaan werken? Volgens mij ben ik oud en wijs genoeg
In je hele verhaal komt niet naar voren waarom je je huidige vriend hebt, behalve iets als "ik kan niet alleen zijn" en een soort drang te bewijzen dat je heus wel een serieuze relatie kunt onderhouden (heb je iets te bewijzen, bijvoorbeeld tegenover gescheiden ouders, of broers en zussen, of is het een religieuze norm?).
Gevolg is dat jij op dit moment niet serieus over je opties na kunt denken, want je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van je vriend. Ik heb zo het idee dat je ook financieel van hem afhankelijk bent (jij nog op school/pas van school/nog geen vaste baan waarschijnlijk). Dat is een "vastheid" die je niet wilt opgeven voor a) zelfstandig zijn in een positie waarin jij bepaalt wie er bij jou thuis komt en eventueel in jouw bed en b) een pril liefdesavontuur met iemand die jou dat (nog) niet kan bieden.

Je schrijft dat je wilt vechten voor je relatie - opvallend, want wat is dat? Meeste mensen drukken het uit als dat ze willen vechten voor hun vriend, maar het lijkt er sterk op dat het hebben van een relatie, met alle zekerheden vandien, belangrijker is dan met wie je die relatie hebt. Je schrijft immers ook dat je niet 100% voor je vriend gaat.
In dit geval is die relatie die zo belangrijk voor je is een relatie die je zekerheden biedt, maar ook een vriend die je niet geeft wat je graag wilt, een relatie zonder romantiek, met veel ruzie. Is dat de relatie waar je energie in wilt steken ten koste van alles? Hoe denk je dat je over 5 jaar in die relatie zit? Ben je niet aan een dood paard aan het trekken?

Je schrijft niet waarover de ruzies gaan: zijn dat steeds dezelfde dingen, of is ruziemaken voor jullie een manier om de lucht te klaren, posities uit te vechten? Dus dat na de ruzie een beslissing is genomen waar jullie allebei vrede mee hebben en verder kunnen gaan zonder over dat onderwerp nog eens te ruzin. Of zijn het ruzies met veel verwijten over steeds hetzelfde omdat jullie niet echt bij elkaar passen?

Oud en wijs genoeg: ik heb niet die indruk. Anders zou je je zelfstandiger opstellen en volwassener over relaties denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 19-08-2017 06:39:57 ]
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 06:44:03 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173249684
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:36 schreef b0unty het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje jammer dat er meteen wordt gezegd dat ik aan mezelf moet werken? Wat heeft dat te maken met mijn huidige relatie?

Tegenwoordig gooit iedereen maar om de kleinste redenen hun relatie weg en omdat ik wil blijven vechten voor mijn relatie ( die op dit moment nu ook gewoon prima gaat ) moet ik ineens eerst aan mezelf gaan werken? Volgens mij ben ik oud en wijs genoeg
make up your mind. Die achteloze houding van het overkomt me allemaal maar en ik wil niet zomaar mijn relatie opgeven is puberaal en respectloos. Een relatie waar je nooit 100% voor bent gegaan.
Voor beide mannen heb je geen respect, het wordt met beide mannen niks.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 07:16:08 #75
152283 totalvamp
Tell your world!
pi_173249711
het valt me altijd op hoe naief veel vrouwen zijn.

Nee hij wil gewoon vrienden zijn. Er zit echt niks meer achter :') wat een fucking bullshit. Als een man duidelijk achter een vrouw aangaat om vrienden te worden zit er maar 1 ding in zijm hoofd. Sex.

De stupiditeit van TS springt er vanaf
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')