abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172813463
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:30 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Maar genderneutraal is toch niet iets wat 'te pikken' valt? Het is toch gewoon je kind van alles aanbieden en dat het de vrije keuze heeft?
Klopt, er werd hem van alles aangeboden, maar zijn keuze is, zonder enige dwang, auto auto auto.
Soms als er een meisjesbaby komt komen er allemaal poppen. Maar zij vragen ook op verjaardagen allemaal " one fits all" speelgoed en kleding.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172813576
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:47 schreef borisz het volgende:
Benieuwd wanneer Isa verzuurde ex-crew wordt :P.
Ik had al om de cursus gevraagd, maar weet nog niet hoe, wat en waar -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172813595
Ik kreeg een uitnodiging in de brievenbus...heb zin om er even heen te gaan _O-
https://verwachteenwonder.nl/#trailer
We have far more in common than that which devides us..
pi_172813610
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn ouders hebben nog nooit van dat gendergedoe gehoord. Mijn voorkeur ging uit naar lego, buitenspelen, hutten bouwen in het hooi en indiaantje spelen. Geen pop die mij kon bekoren al hebben ze hun best gedaan met pasteltintjes, toch stiekem wel popjes... Ik knipte hun haren af en als ik echt slecht gehumeurd was dan gooide ik ze op de grond en sprong er op.
Haha, alsof je het over mij hebt....behalve dat ik het haren knippen van de poppen niet deed omdat ik een slecht humeur had, het was gewoon het enige dat ik kon verzinnen waar die dingen goed voor waren. Er werden al snel geen nieuwe barbiepoppen meer in huis gehaald gelukkig, wel ieder jaar weer een gevreesde babypop voor m'n verjaardag gehad van oma, want m'n moeder snapte intussen wel dat ik die dingen gewoon eng vond, maar het was oma niet uit te leggen dat een meisje poppen niet leuk kon vinden.

Overigens lag m'n broertje altijd in een bed zo vol met knuffels en poppen dat hij er zelf niet bij paste, hield ie niet van ruwe spelletjes en dat cowboytje/indiaantje was niks voor hem. Dus dat hele vooraf bepalen wat kinderen leuk vinden op grond van hun genitaliën is inderdaad niet handig.
Later bleek m'n broertje trouwens homo, maar ook dat bleek lastig uit te leggen aan oma
het is ook nooit goed -O-
  maandag 31 juli 2017 @ 19:53:09 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172813972
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja!
Nee was leuk, klein babbeltje gemaakt :)

Zie nu dat ik de verkeerde heb gekocht met vlees dus moet binnenkort maar nog een keer een zak halen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172813985
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom vermoeiend? Ik vind het onzin om een baby per definitie autootjes toe te stoppen omdat het een jongen is. Of nog erger, rompers met autootjes. Nu hij groot genoeg is om zijn voorkeuren duidelijk te maken, vind ik het prima dat hij een voorkeur heeft voor voertuigen. Maar de vanzelfsprekendheid 'jongens willen auto's en meisjes poppen' vind ik flauwekul.
O+ O+

"Oooh, je krijgt een meisje, wat heerlijk, dan krijg je allemaal zoete roze kleertjes"
Ik hou helemaal niet van roze babykleren, kind krijgt kleren in allerlei kleuren aan.
"Wacht maar, daar kom je nog wel van terug als ze er eenmaal is. En anders krijg je die dingen toch wel, dan moet je ze wel aandoen"
Hmhm, moet jij opletten moeder...

Niet dus.
De mijne ook allerlei soorten speelgoed aangeboden, ongeacht gender van het kind. Meisje had jaren een treinobsessie, inmiddels vindt ze ook paarden, o.a. my little pony, en prinsessenjurken bijzonder fijn (maar ook nog immer Cars en Thomas de trein etc). Jongen stoeit bijzonder graag, lijkt deze maand treinen te hebben ontdekt maar draagt ook graag prinsessenjurken en kijkt Frozen het liefst in de Elsajurk of rok. Als er gedanst wordt, moet eerst zo'n jurk aan, anders telt het niet.


Best goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 31 juli 2017 @ 19:56:47 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172814085
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat dat joch toch denk ik dan.
Wil hij auto, dan is het auto, wil hij pop, ook prima.
Dat gefrustreerde opleggen is zoooo triest, net als antroposofen met hun poppen zonder gezicht en houten blokken.
Waarom poppen zonder gezichten? Welk idee zit daar achter?

Larf hier zoent alles wat een gezichtje heeft plat op de bek tegenwoordig. Pop, mens, plaatje en laatst ook een potje gebakken uitjes op vakantie :+
Ik vind het wel lollig.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172814158
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom poppen zonder gezichten? Welk idee zit daar achter?

Larf hier zoent alles wat een gezichtje heeft plat op de bek tegenwoordig. Pop, mens, plaatje en laatst ook een potje gebakken uitjes op vakantie :+
Ik vind het wel lollig.
Oh heerlijk! Hoe oud is ze nou?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 31 juli 2017 @ 20:03:15 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172814311
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Hoe oud is ze nou?
Einz :7

Dat net die blauwe kaas was eigenlijk omdat ze het net gejat had van me vanmiddag. Ze eet alles op pap na.
Zal wel weer veranderen, qua gedrag, maar nu wel heel chill
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 juli 2017 @ 20:03:43 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172814326
Hou je als meisje al niet van kleurtjes en 'mietje' dingen... krijg je verdorie regenboog pieten :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172814394
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Einz :7

Dat net die blauwe kaas was eigenlijk omdat ze het net gejat had van me vanmiddag. Ze eet alles op pap na.
Zal wel weer veranderen, qua gedrag, maar nu wel heel chill
Kan ik helemaal inkomen. Pap :r Zo smerig.
Maar ze at de blauwe kaas wel? Gaaf is dat dan, zo'n uk met mooie smaak (ik deed er wat langer over om het lekker te vinden)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 31 juli 2017 @ 20:05:43 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_172814395
Mijn eieren zijn niet vergiftigd. Win.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172814409
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef Lonaa het volgende:
Mijn eieren zijn niet vergiftigd. Win.
Die van mij ook niet joepie
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 31 juli 2017 @ 20:07:50 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_172814468
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die van mij ook niet joepie
*O*

Mijne kwamen van de Lidl. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 31 juli 2017 @ 20:08:39 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172814501
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan ik helemaal inkomen. Pap :r Zo smerig.
Maar ze at de blauwe kaas wel? Gaaf is dat dan, zo'n uk met mooie smaak (ik deed er wat langer over om het lekker te vinden)
Ja hoor, liefste dingen met veel smaak eigenlijk. En alles met kaas.

Als ze het weg kan krijgen met haar twee tanden eet ze gewoon met ons mee met alles.
Laatst had ik vrij pittige curry en die vond ze wel wat minder maar dat snapte ik wel toen ik zelf begon te eten _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 juli 2017 @ 20:09:06 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172814519
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*O*

Mijne kwamen van de Lidl. :7
Roerei :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172814562
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*O*

Mijne kwamen van de Lidl. :7
Biologisch van de AH (moest ff op het doosje kijken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_172814604
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:18 schreef mjan het volgende:

[..]

O+

Ik begon als vijfjarige al te steigeren als mijn ouders me een jurk aan wilden trekken.
Ik ben met jullie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172814610
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hoor, liefste dingen met veel smaak eigenlijk. En alles met kaas.

Als ze het weg kan krijgen met haar twee tanden eet ze gewoon met ons mee met alles.
Laatst had ik vrij pittige curry en die vond ze wel wat minder maar dat snapte ik wel toen ik zelf begon te eten _O-
Heerlijk, zo'n meeeter. Heb een neef van ruim 20...patat met frikandel svp. Als dat op de kaart van een restaurant staat kijkt hij niet verder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172814788
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom poppen zonder gezichten? Welk idee zit daar achter?

Larf hier zoent alles wat een gezichtje heeft plat op de bek tegenwoordig. Pop, mens, plaatje en laatst ook een potje gebakken uitjes op vakantie :+
Ik vind het wel lollig.
Fantasie stimuleren en dat soort. Vooral niet al iets voor ze invullen. Dus geen Lego van Maya de bij maar houten blokken waar ze dan zelf bij kunnen/ moeten bedenken wat het is.

De mijne zitten allebei op sofenschool/-kdv en daar speelt dat idd nogal. Ze koken op het kdv ook elke middag verse soep, hebben een moestuin etc. Zoon geniet zich suf. Ik moet af en toe nogal slikken van het gehalte aan zijige kwazel. Maar het went.

En thuis rijden ze dan weer fijn met hun plastic RC auto's. Voor de balans.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 31 juli 2017 @ 20:26:13 #146
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172815107
In onze gids staat om 20:30 op RTL5 : Lelijke eendjes. Natuurprogramma met Lieke van Lexmond. Zou dat een grapje of een foutje zijn?
pi_172815169
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:26 schreef RobinOok het volgende:
In onze gids staat om 20:30 op RTL5 : Lelijke eendjes. Natuurprogramma met Lieke van Lexmond. Zou dat een grapje of een foutje zijn?
Iemand met humor.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172815366
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef Vanyel het volgende:

De mijne zitten allebei op sofenschool/-kdv en daar speelt dat idd nogal. Ze koken op het kdv ook elke middag verse soep, hebben een moestuin etc. Zoon geniet zich suf. Ik moet af en toe nogal slikken van het gehalte aan zijige kwazel. Maar het went.

Nu word ik nieuwsgierig: wat is de sofenschool?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 31 juli 2017 @ 20:35:57 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172815368
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heerlijk, zo'n meeeter. Heb een neef van ruim 20...patat met frikandel svp. Als dat op de kaart van een restaurant staat kijkt hij niet verder.
Ach, alles kan nog veranderen

En die neef van je is vast binnen no time een alleseter als hij een relatie krijgt of de deur uit gaat ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 juli 2017 @ 20:36:38 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172815376
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Fantasie stimuleren en dat soort. Vooral niet al iets voor ze invullen. Dus geen Lego van Maya de bij maar houten blokken waar ze dan zelf bij kunnen/ moeten bedenken wat het is.

De mijne zitten allebei op sofenschool/-kdv en daar speelt dat idd nogal. Ze koken op het kdv ook elke middag verse soep, hebben een moestuin etc. Zoon geniet zich suf. Ik moet af en toe nogal slikken van het gehalte aan zijige kwazel. Maar het went.

En thuis rijden ze dan weer fijn met hun plastic RC auto's. Voor de balans.
Ah op die manier, zit wel iets in.
Mits niet overdreven.
Klinkt wel goed zo die combinatie ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')