abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 juli 2017 @ 14:29:45 #26
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172806765
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat vindt de janksmoelenbrigade eigenlijk van deze aflevering? Post gerust een uitgebreide recensie.
Tenenkrommende jank TV. Ik houd niet van het commercieel uitbaten van tranen en emoties

A nice man with good intentions ...... maar we weten allemaal dat de weg naar de hel geplaveid is met goede bedoelingen

Typisch het Linkse wegkijken en alles dood-nuanceren: "Nouri is een fantastische jongen dus Nederland heeft geen Marokkanenprobleem en alle rechtse mensen van VVD tot PVV en FvD zijn gevaarlijke racisten

Interviewer weigerde moeilijke vragen te stellen of om door te vragen. Bijvoorbeeld: "waarom hebben linkse politici als u toch altijd zo'n verschrikkelijk naïef mens- en wereldbeeld?" Of "waarom hebben volgens u blanke witte mannen geen moraal en zijn gekleurde mensen fantastisch? Janine is en prima mens maar zoals voor elk links medemens geldt, leeft zij in een informatiebubble, gespeend van enig realiteitsbesef. Zomergasten is duidelijk niet haar ding.

Nee, dit elitaire grachtengordelfeestje van toute D66/GL-Nederland is een typisch a-Nederlandse culturele happening
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_172806832
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:29 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tenenkrommende jank TV. Ik houd niet van het commercieel uitbaten van tranen en emoties

A nice man with good intentions ...... maar we weten allemaal dat de weg naar de hel geplaveid is met goede bedoelingen

Typisch het Linkse wegkijken en alles dood-nuanceren: "Nouri is een fantastische jongen dus Nederland heeft geen Marokkanenprobleem en alle rechtse mensen van VVD tot PVV en FvD zijn gevaarlijke racisten

Interviewer weigerde moeilijke vragen te stellen of om door te vragen. Bijvoorbeeld: "waarom hebben linkse politici als u toch altijd zo'n verschrikkelijk naïef mens- en wereldbeeld?" Of "waarom hebben volgens u blanke witte mannen geen moraal en zijn gekleurde mensen fantastisch? Janine is en prima mens maar zoals voor elk links medemens geldt, leeft zij in een informatiebubble, gespeend van enig realiteitsbesef. Zomergasten is duidelijk niet haar ding.

Nee, dit elitaire grachtengordelfeestje van toute D66/GL-Nederland is een typisch a-Nederlandse culturele happening
Ik heb eerder het idee dat Zomergasten niet zo 'jouw ding' is. Net als alle andere klootjesvolkrechtse clowntjes lijk je maar niet te snappen dat het geen politieke interviews zijn op het scherpst van de snede, maar een TV avondje verzorgd door de gast. Zoals ik al aangaf blijf het een bijzonder fenomeen, zo'n programma kijken en dan janken over het format.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172806926
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:29 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tenenkrommende jank TV. Ik houd niet van het commercieel uitbaten van tranen en emoties

A nice man with good intentions ...... maar we weten allemaal dat de weg naar de hel geplaveid is met goede bedoelingen

Typisch het Linkse wegkijken en alles dood-nuanceren: "Nouri is een fantastische jongen dus Nederland heeft geen Marokkanenprobleem en alle rechtse mensen van VVD tot PVV en FvD zijn gevaarlijke racisten

Interviewer weigerde moeilijke vragen te stellen of om door te vragen. Bijvoorbeeld: "waarom hebben linkse politici als u toch altijd zo'n verschrikkelijk naïef mens- en wereldbeeld?" Of "waarom hebben volgens u blanke witte mannen geen moraal en zijn gekleurde mensen fantastisch? Janine is en prima mens maar zoals voor elk links medemens geldt, leeft zij in een informatiebubble, gespeend van enig realiteitsbesef. Zomergasten is duidelijk niet haar ding.

Nee, dit elitaire grachtengordelfeestje van toute D66/GL-Nederland is een typisch a-Nederlandse culturele happening
Hij heeft gisteren expliciet gezegd dat er een probleem is met Marokkanen, maar dat wil jij niet horen. Past kennelijk niet in je straatje.

Wanneer heeft hij gezegd dat blanke mannen geen moraal hebben? Of wil je dat hij geconfronteerd wordt met verzonnen uitlatingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 14:38:33 ]
pi_172806944
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:29 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tenenkrommende jank TV. Ik houd niet van het commercieel uitbaten van tranen en emoties

A nice man with good intentions ...... maar we weten allemaal dat de weg naar de hel geplaveid is met goede bedoelingen

Typisch het Linkse wegkijken en alles dood-nuanceren: "Nouri is een fantastische jongen dus Nederland heeft geen Marokkanenprobleem en alle rechtse mensen van VVD tot PVV en FvD zijn gevaarlijke racisten

Interviewer weigerde moeilijke vragen te stellen of om door te vragen. Bijvoorbeeld: "waarom hebben linkse politici als u toch altijd zo'n verschrikkelijk naïef mens- en wereldbeeld?" Of "waarom hebben volgens u blanke witte mannen geen moraal en zijn gekleurde mensen fantastisch? Janine is en prima mens maar zoals voor elk links medemens geldt, leeft zij in een informatiebubble, gespeend van enig realiteitsbesef. Zomergasten is duidelijk niet haar ding.

Nee, dit elitaire grachtengordelfeestje van toute D66/GL-Nederland is een typisch a-Nederlandse culturele happening
Als ze die vragen had gesteld was van der Laan keihard door de mand gevallen!
  maandag 31 juli 2017 @ 14:47:53 #30
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172807099
quote:
3s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren expliciet gezegd dat er een probleem is met Marokkanen, maar dat wil jij niet horen. Past kennelijk niet in je straatje.

Wanneer heeft hij gezegd dat blanke mannen geen moraal hebben? Of wil je dat hij geconfronteerd wordt met verzonnen uitlatingen?
Van der Laan suggereerde er op los dat het een lieve lust was.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 31 juli 2017 @ 14:52:52 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172807193
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Als ze die vragen had gesteld was van der Laan keihard door de mand gevallen!
Als je dat soort vragen had verwacht, snap je echt geen iota van het format van Zomergasten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 31 juli 2017 @ 14:55:10 #32
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172807248
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat Zomergasten niet zo 'jouw ding' is. Net als alle andere klootjesvolkrechtse clowntjes lijk je maar niet te snappen dat het geen politieke interviews zijn op het scherpst van de snede, maar een TV avondje verzorgd door de gast. Zoals ik al aangaf blijf het een bijzonder fenomeen, zo'n programma kijken en dan janken over het format.
Mwah, interessante wetenschappers als Maier, Denys, Smeets, Swaab en van Os die in voorgaande seizoenen optraden zijn eindeloos genietbaarder dan die zelfbenoemde, "progressieve" wereldverbeteraars met hun subjectieve waarheden.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_172807258
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je dat soort vragen had verwacht, snap je echt geen iota van het format van Zomergasten.
Sowieso is het nogal naïef te denken dat een ervaren burgemeester als EvdL problemen zou hebben met vragen die niveau PowNews niet ontstijgen.

Overigens was het zelfs politiek gezien wel interessant toen hij o.a. Samson hard aanviel.
pi_172807291
Overigens zou ik best kijken naar een avondje Zomergasten met Thierry Baudet. Geert Wilders lijkt me dan weer minder leuk, dat zal ongeveer zoals die van Rutte zijn aangevuld met wat dartfragmenten.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:58:36 #35
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172807310
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens zou ik best kijken naar een avondje Zomergasten met Thierry Baudet. Geert Wilders lijkt me dan weer minder leuk, dat zal ongeveer zoals die van Rutte zijn aangevuld met wat dartfragmenten.
Klopt. Baudet is een intellectueel (met opvattingen die ik niet allemaal deel) maar Wilders is een losgeslagen idioot.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 31 juli 2017 @ 15:10:19 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172807544
Baudet is een idiote losgeslagen intellectueel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_172807562
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:55 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Mwah, interessante wetenschappers als Maier, Denys, Smeets, Swaab en van Os die in voorgaande seizoenen optraden zijn eindeloos genietbaarder dan die zelfbenoemde, "progressieve" wereldverbeteraars met hun subjectieve waarheden.
Ja precies, je hebt selectief problemen met het format. Als het mensen zijn die niet direct uitspraken doen waarvan klootjesvolkrechts gaat schuimbekken dan is het format van het programma prima, maar als het iemand als v/d Laan betreft die eigenlijk hooguit een paar keer een onderwerpje over integratie aansnijdt dan is het allemaal vreselijk. Als je bovendien de aflevering had gezien, dan had je ook vrij duidelijk gehoord hoe v/d Laan sprak over het aanpakken van veelplegers en daar was toch weinig 'progressieve wereldverbeteraar' aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172807638
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:10 schreef Ringo het volgende:
Baudet is een idiote losgeslagen intellectueel.
Kan interessant zijn, toch de man die het stokje van Wilders zal overnemen en misschien zelfs verder komt. En ze gaven Abou Jahjah ook een podium.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:24:28 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172807790
Abou Jahjah heb ik niet gezien, niks gemist volgens mij. Als jonge renegaat was Baudet best een interessante gast geweest, maar nu hij eenmaal in de Kamer zit, zou ik deze beroepsblaaskaak lekker links (rechts) laten liggen. Dat worden anders drie uren toeterende propaganda.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_172807865
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Kan interessant zijn, toch de man die het stokje van Wilders zal overnemen en misschien zelfs verder komt. En ze gaven Abou Jahjah ook een podium.
Dat laatste was wat mij betreft ook een vergissing. Jahjah en Baudet zijn beiden vrij oninteressante aandachtshoeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 31 juli 2017 @ 15:33:45 #41
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172807993
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:10 schreef Ringo het volgende:
Baudet is een idiote losgeslagen intellectueel.
Inderdaad. Ik vind Baudet een interessante man hoor. Maar als je hem bij Zomergasten neerzet krijg je toch gewoon weer hetzelfde te horen als altijd. Hetzelfde riedeltje, zoals in elk ander van zijn interviews. Daar heb ik niet zo'n zin in.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 31 juli 2017 @ 15:36:59 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172808062
En dan wordt dit de film zeker: Renaissance Man (1994) - IMDb

Nee, laat maar. Sowieso.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172808106
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:24 schreef Ringo het volgende:
Abou Jahjah heb ik niet gezien, niks gemist volgens mij. Als jonge renegaat was Baudet best een interessante gast geweest, maar nu hij eenmaal in de Kamer zit, zou ik deze beroepsblaaskaak lekker links (rechts) laten liggen. Dat worden anders drie uren toeterende propaganda.
Weet ik niet. Baudet is natuurlijk wat meer een extremist dan JahJah maar wie weet maakt hij van de hele avond een prachtige ode aan de Europese cultuur. Het is een rare druif maar ik vind hem niet bij voorbaat oninteressant en juist het maken een TV-avond zou hij wel eens heel goed kunnen indien hij afziet van het plichtmatig berijden van zijn stokpaardjes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172808112
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:33 schreef richolio het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind Baudet een interessante man hoor. Maar als je hem bij Zomergasten neerzet krijg je toch gewoon weer hetzelfde te horen als altijd. Hetzelfde riedeltje, zoals in elk ander van zijn interviews. Daar heb ik niet zo'n zin in.
LOL ja, want bij iemand als Van der Laan is dat natuurlijk héél anders. :')
pi_172808149
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat laatste was wat mij betreft ook een vergissing. Jahjah en Baudet zijn beiden vrij oninteressante aandachtshoeren.
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:24 schreef Ringo het volgende:
Abou Jahjah heb ik niet gezien, niks gemist volgens mij. Als jonge renegaat was Baudet best een interessante gast geweest, maar nu hij eenmaal in de Kamer zit, zou ik deze beroepsblaaskaak lekker links (rechts) laten liggen. Dat worden anders drie uren toeterende propaganda.
Zou mij iig helpen me beter te kunnen verplaatsen in zijn achterban. En eerlijk gezegd denk ik dat dat voor de gemiddelde VPRO- / Zomergasten kijker geen kwaad kan, er is veel onwetendheid over wat (jong) extreem rechts beweegt.

Politici in Zomergasten is sowieso een groot risico. In verkiezingstijd, zoals bij Rutte, hoe dan ook nooit doen.
pi_172808267
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Zou mij iig helpen me beter te kunnen verplaatsen in zijn achterban. En eerlijk gezegd denk ik dat dat voor de gemiddelde VPRO- / Zomergasten kijker geen kwaad kan, er is veel onwetendheid over wat (jong) extreem rechts beweegt.

Politici in Zomergasten is sowieso een groot risico. In verkiezingstijd, zoals bij Rutte, hoe dan ook nooit doen.
Dan kun je ook gewoon eens wat vaker topics in NWS lezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172808471
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:48 schreef Monolith het volgende:

Kijk je überhaupt ooit Zomergasten?
potentieel het beste programma vd NL tv

het zou alleen langer moeten duren en een voorwaarde is dat je een interessante gast hebt.
Dat juffrouwtje van vorige week was dat , EvdL was dat NIET.
pi_172808539
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:


Overigens was het zelfs politiek gezien wel interessant toen hij o.a. Samson hard aanviel.
waarom?

Samson is weg, en zelf is ie straks ook weg

als ie nu Lodewijk Asscher van de zijkant zou hebben geramd...
pi_172808604
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

maar als het iemand als v/d Laan betreft die eigenlijk hooguit een paar keer een onderwerpje over integratie aansnijdt dan is het allemaal vreselijk. ...
Het vreselijke is vooral de paternalistische benadering van EvdL en zijn kliek van integratie.
Het heeft een hoog de-witte-m/v-die-het-goed-voor-heeft-met-zielige-allochtoon gehalte.

ALLE topambtenaren in Amsterdam zijn nog steeds WIT. Terwijl de stad op 50% allochtonen zit.

Voor de interviewster GEEN reden tot een vraagje.
Nee nee, het moest VOELGOED blijven
  maandag 31 juli 2017 @ 16:16:02 #50
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172808824
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:02 schreef riazop het volgende:
waarom?

Samson is weg, en zelf is ie straks ook weg

als ie nu Lodewijk Asscher van de zijkant zou hebben geramd...
Maar Lodewijk Asscher zat niet in dat debatfragment.
Het was Samson die een lelijke misser maakte, Van der Laan reageerde dáárop om aan te geven waarom volgens hem het gehele politieke systeem failliet is.

Wel bij de les blijven, ouwe schuimbek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')