abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 juli 2017 @ 13:17:49 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172805480
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nee niet echt. Ben wel een keer door een lekker wijf verleid tot een trio met haar en haar lelijke vriendin. Uiteraard op ingegaan voor de lekkere en ik dacht dan neem ik die lelijkerd er wel bij. Maar op de hotelkamer aangekomen had de lekkere opeens een vriend en liet mij met de lelijke achter, met puppyoogjes.... Bleek het gewoon een scheme om die lelijke aan seks te helpen. Inmiddels was ik zo opgegeild dat ik niet meer terug kon.

Echt medelijden was het niet, ik moest op dat moment gewoon mijn zak legen.
En weggaan was geen optie? Als ze zoiets bij mij zouden flikken dan had diegene toch echt pech.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:29:50 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172806767
Ja, als ik de reakties zo lees, ... de vrouwen hebben dat altruisme niet zo, mannen wel. Strookt ook met het feit dat er een organisatie is die gehandicapten aan een (niet gehandicapte) sex partner helpt. Zij hebben voldoende aanbod van lieve altruistische mannen die zo een arme vrouw die vanwege haar handicap "zichzelf niet kan helpen" wel eens lekker willen verwennen.

Ach ja, binnenkort komen de eerste sexrobots en binnen afzienbare tijd nemen die alles over. Kijk maar eens, de mens rekende, en de computer rekent 1000 x zo snel en 1000 x zo goed. Dan iedereen een sexrobot, (ja, ook de vrouwen mogen er een daar heb ik geen probleem mee) en dan is dat ook weer geregeld.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172806793
waarom alleen vrouwen en mannen?
pi_172806794
Nee, medelijden met iemand hebben vind ik totaal niet geil.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:36:41 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172806899
Niet uit medelijden, maar met een bierbril op wil je nog wel eens je grenzen verleggen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172807008
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:36 schreef fathank het volgende:
Niet uit medelijden, maar met een bierbril op wil je nog wel eens je grenzen verleggen.
de grenzen van de sekse?
  maandag 31 juli 2017 @ 15:18:50 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172807681
Nooit uit medelijden. Wel eens gehad dat iemand er in de nacht toch beter uitzag als in de ochtend. Zo'n drank maakt meer kapot dan je lief is momentje. Maar fuck it, leuke avond/nacht gehad, toen was het best.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:21:24 #33
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172807729
Nee. Uiteindelijk wordt niemand daar écht gelukkig van, denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_172813951
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, als ik de reakties zo lees, ... de vrouwen hebben dat altruisme niet zo, mannen wel. Strookt ook met het feit dat er een organisatie is die gehandicapten aan een (niet gehandicapte) sex partner helpt. Zij hebben voldoende aanbod van lieve altruistische mannen die zo een arme vrouw die vanwege haar handicap "zichzelf niet kan helpen" wel eens lekker willen verwennen.

Ach ja, binnenkort komen de eerste sexrobots en binnen afzienbare tijd nemen die alles over. Kijk maar eens, de mens rekende, en de computer rekent 1000 x zo snel en 1000 x zo goed. Dan iedereen een sexrobot, (ja, ook de vrouwen mogen er een daar heb ik geen probleem mee) en dan is dat ook weer geregeld.

^O^ :W
Sterven mensen wel uit he leesfok :P

OT: alleen als ze negerinnetje is of arabisch
pi_172820465
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:31 schreef Drug het volgende:
waarom alleen vrouwen en mannen?
ahhwww je werkt bij de NS?... ik heb meedelijden met je... Neukon? NOT!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:07:56 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172823861
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:42 schreef Drug het volgende:

[..]

de grenzen van de sekse?
Neu, geen drank in de wereld die me doet twijfelen aan m'n geaardheid.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:43:46 #37
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_172825369
had ooit een keer een tinder date met een opzich knappe jongen, dus ik zat op het station op hem te wachten. hij kwam vanuit de andere kant van het land en had geen zin om 's avonds laat nog in de trein te moeten zitten, dus hij had een hotel geboekt. toen hij uitstapte dacht ik er nog aan om te rennen, hij zou me toch niet bij kunnen houden, 1 been en voet was namelijk niet volgroeid en daardoor liep hij nogal vaag :') ik was op dat moment nogal schuchter/verlegen dus ik durfde niet lullig te doen tegen die jongen, het was via app enzo ook al wel duidelijk geworden dat het om seks ging ''en daarna zien we wel verder''. heb het dus wel gedaan met hem, geprobeerd zo weinig mogelijk op zijn beentje te letten, maar had ik hem in het echt ontmoet dan had ik hem zo niet uitgekozen. dick was prima tho dusja i dont really care
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_172825411
Ah man ik wordt alleen maar uit medelijden geneukt, zoveel wijven die medelijden met mij hebben. Het is geweldig.
pi_172825440
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:06 schreef Geerd het volgende:
Beetje vent draait daar zijn hand niet voor om toch kom..
Daarna meteen door halve liters klappen
Precies. Niets mis mee om je soms van je goede kant laten zien. En als de lelijkheid echt stoort kan je gewoon je twisted fantasieen uitleven om er nog wat uit te halen. Terugzien doe je ze toch niet meer.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:48:56 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172825452
Nee, want ik zou hem dan niet omhoog krijgen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:29:04 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172826157
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Sterven mensen wel uit he leesfok :P

Wil de laatste mens het licht uitdoen svp ...........
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172857032
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nee niet echt. Ben wel een keer door een lekker wijf verleid tot een trio met haar en haar lelijke vriendin. Uiteraard op ingegaan voor de lekkere en ik dacht dan neem ik die lelijkerd er wel bij. Maar op de hotelkamer aangekomen had de lekkere opeens een vriend en liet mij met de lelijke achter, met puppyoogjes.... Bleek het gewoon een scheme om die lelijke aan seks te helpen. Inmiddels was ik zo opgegeild dat ik niet meer terug kon.

Echt medelijden was het niet, ik moest op dat moment gewoon mijn zak legen.
Ach... zij wilde... jij wilde... niet zo heel netjes van die lekkere dan maar zolang je maar niet tegen die meid zegt dat ze eigenlijk te lelijk was en dat ze het echt alleen aan haar vriendin te danken had dat je het wel met haar wilde doen.... vraag ik me wel af, was ze alleen lelijk van gezicht en had ze wel een lekker lichaam?


quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, als ik de reakties zo lees, ... de vrouwen hebben dat altruisme niet zo, mannen wel. Strookt ook met het feit dat er een organisatie is die gehandicapten aan een (niet gehandicapte) sex partner helpt. Zij hebben voldoende aanbod van lieve altruistische mannen die zo een arme vrouw die vanwege haar handicap "zichzelf niet kan helpen" wel eens lekker willen verwennen.

^O^ :W
mannen altruistisch? vrouwen niet?? ik denk toch echt dat de meeste vrouwen meer seks hebben voor de man terwijl ze het eigenlijk niet willen zelf dan dat het andersom is....
pi_172857210
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:08 schreef leoneuktgraag het volgende:

[..]

Ach... zij wilde... jij wilde... niet zo heel netjes van die lekkere dan maar zolang je maar niet tegen die meid zegt dat ze eigenlijk te lelijk was en dat ze het echt alleen aan haar vriendin te danken had dat je het wel met haar wilde doen.... vraag ik me wel af, was ze alleen lelijk van gezicht en had ze wel een lekker lichaam?

[..]

mannen altruistisch? vrouwen niet?? ik denk toch echt dat de meeste vrouwen meer seks hebben voor de man terwijl ze het eigenlijk niet willen zelf dan dat het andersom is....
Nee ze was dik maar niet lekker dik, lichaam als een aardappel. Kort blond haar. Ze kwam uit Spakenburg en verkocht vis. Gelukkig rook ze niet naar vis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172857251
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee ze was dik maar niet lekker dik, lichaam als een aardappel. Kort blond haar. Ze kwam uit Spakenburg en verkocht vis. Gelukkig rook ze niet naar vis.
hahah nou ja gelukkig had ze een gat toch...
pi_172857857
Ja. Vervelend meisje dat er stalkerig was. Op een gegeven moment afgesproken dat als ik haar zou neuken, dat ze dan zou kappen.

Zo gezegd, zo gedaan. Ze gaf wel een wereldse blowjob weg. Daarna ogen dicht, snel pompen en wegwezen met die handel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')