abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 juli 2017 @ 22:20:42 #26
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172795659
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:08 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zo jij haat mannen ofzo???
nee, mannen haten hun ouder wordende vrouwen. omdat ze ze nog steeds vergelijken met dezelfde tienertjes, niet meegegroeid , omdat ze altijd die plaatjes zijn blijven bekijken. maar omdat hun eigen vrouw hun was, administratie en huishouden doet, en ze last but not least een inkomen meebrengt, houdt hij haar toch maar, want zo'n golddiggertje is zo jummie jummie maar niet te bekostigen. dus dan maar een keer betaald stiekem snoepen, zijn vrouw stiekem lelijk vinden (openlijk in de keyboardwarriorzone) en van werk naar pc hobbelen.
  zondag 30 juli 2017 @ 22:26:45 #27
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172795822
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het idee dat een vrouw niet onafhankelijk kan zijn (een 'echte man' wil geen werkende vrouw?) en wel als een stereotype Gooische huisvrouw elke dag naar de tennisclub, tutten en winkelen, zodat de 'hardwerkende man' kan klagen om haar te onderhouden, is voor sommigen blijkbaar aantrekkelijker dan het alternatief.
Plus ze vergelijken leven met een vrouw met hun eigen gierige vreugdeloze leven, waarin de uitkomst is dat in het leven met de vrouw meer uitgegeven wordt, dat zijn blijkbaar kosten aan een vrouw, in plaats van normale kosten in het leven.
gierige vreugdeloze leven hihi!

als zo'n man verliefd wordt op een hoertje, is hij niet gierig hoor! hij haalt zonder pardon zijn zwart werk klus geld voor haar uit de zak en anders doet ie wel een graai in het huishoudpotje, dat zijn vrouw meebetaald aan het hoertje, daar zit hij niet mee. Zijn vrouw telt namelijk niet mee.
en oudere gooise vrouwen eindigen soms ook in de bijstand, want als de gooise man een 2e leg wil, blijkt er een contract te zijn waardoor de oudere gooise vrouw zonder pardon naakt op straat wordt gezet.
ik raad dan ook iedere oudere nederlandse vrouw aan een track in de auto. een slimme meid is beter voorbereid.
  maandag 31 juli 2017 @ 00:05:47 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_172797750
Nou, nou, jabima. Beetje vergelijkbaar dit met wat onze toetsenbordhelden posten. Er zijn zoveel leuke mannen. Net zoals er ook veel erg leuke vrouwen zijn. Als ze nou ook nog onderling zouden communiceren, zouden hun relaties ook leuk blijven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_172797924
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, nou, jabima. Beetje vergelijkbaar dit met wat onze toetsenbordhelden posten. Er zijn zoveel leuke mannen. Net zoals er ook veel erg leuke vrouwen zijn. Als ze nou ook nog onderling zouden communiceren, zouden hun relaties ook leuk blijven.
Face-to-face, that is. Dan zie je dat de ander een echt mens van vlees en bloed is, compleet met gevoelens, oordelen en onzekerheden, net als jij. Op FOK! zie je alleen tekst en plaatjes: dat ontmenselijkt, zodat je makkelijker je onvrede met je eigen leven afreageert op de anonieme "vijand".
pi_172799859
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:20 schreef jabima het volgende:

[..]

nee, mannen haten hun ouder wordende vrouwen. omdat ze ze nog steeds vergelijken met dezelfde tienertjes, niet meegegroeid , omdat ze altijd die plaatjes zijn blijven bekijken. maar omdat hun eigen vrouw hun was, administratie en huishouden doet, en ze last but not least een inkomen meebrengt, houdt hij haar toch maar, want zo'n golddiggertje is zo jummie jummie maar niet te bekostigen. dus dan maar een keer betaald stiekem snoepen, zijn vrouw stiekem lelijk vinden (openlijk in de keyboardwarriorzone) en van werk naar pc hobbelen.
Wat is er met jou gebeurd mop? Aan de kant gezet voor een jonger exemplaar?
pi_172816704
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 05:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd mop? Aan de kant gezet voor een jonger exemplaar?
_O-
  maandag 31 juli 2017 @ 21:53:48 #32
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172817607
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 05:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd mop? Aan de kant gezet voor een jonger exemplaar?
nee, nu nog even niet, maar misschien komt dat nog als ik ouder ben. ik heb naar aanleiding van 3 recente scheidingen in mijn omgeving ivm gezamenlijke bezoeken van deze mannen aan pauschall fkk clubs in duitsland wat research gedaan op hookers en ijsberenforum, de consumentenbond en wegwijzer aangaande hoeren: er is gewoon een totale parallelwereld gaande, een miljardenindustrie. en het grootste mannengeheim, wat ze met elkaar delen. Ruim de helft van de mannen gaat minstens één keer per maand naar een prostituee (staat zelfs op de site van de christenunie haha) maar andere onderzoeken geven nog veel meer aan. mannen liegen hun vrouw iedere dag voor: over hoe knap ze is, dat ze de enige is, dat hij geen interesse heeft in anderen, dat hoeren vies zijn, dat hij nooit is vreemdgegaan en ook nooit zal doen etc. mannen en vrouwen gaan beide vreemd, voor spanning, of versieren etc. maar daaroverheen gaat de man nog naar de hoeren. en 95% is de getrouwde man. en hoeren klinkt abstract: dit zijn mooie jonge meiden met allemaal uiterlijkheden die de vrouw van de man niet heeft, want daarom gaat hij er heen. want spannend en variatie kan hij met wat licht en lingerie in de slaapkamer samendoen met zijn partner, maar een lekker jong mooi en strak uiterlijk die krijg je er niet mee. maar het is net of iedereen doet alsof het niet bestaat.
pi_172832360
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:53 schreef jabima het volgende:

[..]

nee, nu nog even niet, maar misschien komt dat nog als ik ouder ben. ik heb naar aanleiding van 3 recente scheidingen in mijn omgeving ivm gezamenlijke bezoeken van deze mannen aan pauschall fkk clubs in duitsland wat research gedaan op hookers en ijsberenforum, de consumentenbond en wegwijzer aangaande hoeren: er is gewoon een totale parallelwereld gaande, een miljardenindustrie. en het grootste mannengeheim, wat ze met elkaar delen. Ruim de helft van de mannen gaat minstens één keer per maand naar een prostituee (staat zelfs op de site van de christenunie haha) maar andere onderzoeken geven nog veel meer aan. mannen liegen hun vrouw iedere dag voor: over hoe knap ze is, dat ze de enige is, dat hij geen interesse heeft in anderen, dat hoeren vies zijn, dat hij nooit is vreemdgegaan en ook nooit zal doen etc. mannen en vrouwen gaan beide vreemd, voor spanning, of versieren etc. maar daaroverheen gaat de man nog naar de hoeren. en 95% is de getrouwde man. en hoeren klinkt abstract: dit zijn mooie jonge meiden met allemaal uiterlijkheden die de vrouw van de man niet heeft, want daarom gaat hij er heen. want spannend en variatie kan hij met wat licht en lingerie in de slaapkamer samendoen met zijn partner, maar een lekker jong mooi en strak uiterlijk die krijg je er niet mee. maar het is net of iedereen doet alsof het niet bestaat.
Op basis van dit bericht stel ik me voor dat je door een opeenstapeling van rot ervaringen een negatieve manier van kijken naar de wereld hebt ontwikkeld. Dat is misschien wel helemaal terecht, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet gelukkig van wordt en daar ook niet een man mee gaat vinden die wel goed voor je is.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:02:24 #34
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172836008
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:53 schreef jabima het volgende:

[..]

nee, nu nog even niet, maar misschien komt dat nog als ik ouder ben. ik heb naar aanleiding van 3 recente scheidingen in mijn omgeving ivm gezamenlijke bezoeken van deze mannen aan pauschall fkk clubs in duitsland wat research gedaan op hookers en ijsberenforum, de consumentenbond en wegwijzer aangaande hoeren: er is gewoon een totale parallelwereld gaande, een miljardenindustrie. en het grootste mannengeheim, wat ze met elkaar delen. Ruim de helft van de mannen gaat minstens één keer per maand naar een prostituee (staat zelfs op de site van de christenunie haha) maar andere onderzoeken geven nog veel meer aan. mannen liegen hun vrouw iedere dag voor: over hoe knap ze is, dat ze de enige is, dat hij geen interesse heeft in anderen, dat hoeren vies zijn, dat hij nooit is vreemdgegaan en ook nooit zal doen etc. mannen en vrouwen gaan beide vreemd, voor spanning, of versieren etc. maar daaroverheen gaat de man nog naar de hoeren. en 95% is de getrouwde man. en hoeren klinkt abstract: dit zijn mooie jonge meiden met allemaal uiterlijkheden die de vrouw van de man niet heeft, want daarom gaat hij er heen. want spannend en variatie kan hij met wat licht en lingerie in de slaapkamer samendoen met zijn partner, maar een lekker jong mooi en strak uiterlijk die krijg je er niet mee. maar het is net of iedereen doet alsof het niet bestaat.
Dat regelmatig bezoeken van een prostituee valt anders behoorlijk mee:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)tit-1456355-a1188547
pi_172836171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:02 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dat regelmatig bezoeken van een prostituee valt anders behoorlijk mee:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)tit-1456355-a1188547
Maar 1 op de 4 zou er wel ervaring mee hebben.. Had niet verwacht dat dat zoveel was.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:09:42 #36
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172836209
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar 1 op de 4 zou er wel ervaring mee hebben.. Had niet verwacht dat dat zoveel was.
Op zich is dat niet een heel gekke conclusie als dat over een heel leven wordt getrokken. Zullen er genoeg bij zijn die het bij één keer of het maar een paar keer houden. Daarbij, druk je het in percentages uit, dan kom je uit op 25 %.
pi_172836294
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:09 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Op zich is dat niet een heel gekke conclusie als dat over een heel leven wordt getrokken. Zullen er genoeg bij zijn die het bij één keer of het maar een paar keer houden. Daarbij, druk je het in percentages uit, dan kom je uit op 25 %.
Die berekening kon ik ook nog wel maken hoor :P
Alsnog meer dan ik had verwacht.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172836306
Beste snollen, hoe vaak moet ik van die tuthola's als jullie
niet zeggen dat mannen niet vrouwonvriendelijk zijn,
maar bitchonvriendelijk. Al jullie wijven die het verschil niet
zien tussen een meisje en een bitch, willen dat gewoon niet
zien omdat jullie zelf bitchen zijn. En als je nou godverdomme
moet horen wat nou pas echt vrouwonvriendelijk is, dan zal je het
krijgen ook.

Er is een oude wet die zegt
slet, je enige recht is het aanrecht.
En opzich is die wet nog niet zo slecht
want als het aan mij lag bestond die echt.
Want wat heb je voor de rest nou nog aan vrouwen?
Je kan niet op ze bouwen en ze zeker niet vertrouwen.
Alleen neuken, neuken en nog eens neuken,
maar voor de rest laten ze m'n handen jeuken.
Ze winden je om hun vinger als ze merken dat je zwicht,
maar ik lach ze uit in hun opgemaakte gezicht.
Want ze weten niet dat ik weet hoe laat het is,
die jouw trucjes niet toelaat, miss.
Ik vergelijk vrouwen geestelijk met kinderen
slechts om te hinderen zie ze maar als minderen,
Want kijk nou eens naar sporten of beroepen,
het vrouwelijk geslacht moet altijd in aparte groepen.
Lichamelijk zijn ze met alles nummer twee,
en met denksporten doen ze helemaal niet mee.
In beroepen doen ze meestal het lichte werk,
en aan de top staan ze zelden lang sterk.
Daarom zijn vrouwen ook meestal ver beneden,
want als de poen op is zijn ze zo weer verdwenen
Maar dat zijn de snollen, en die dump ik toch,
want zonder hun heb ik m'n handen en ook m'n geld nog.
Geil uitziende wijven die geven je een stijve,
en als het aan hun ligt zal het daar ook bij blijven.
Wijven, als ik rechter was dan zal ik maar bedaren,
want ik zou verkrachting radicaal legaal verklaren.
Jullie willen graag gelijke rechten aan mannen?
Doe niet zo interessant, ga naar je potten en pannen.
Stomme feministen willen zich niet laten kisten,
maar hier volgt een feit die jullie vast niet wisten
Jullie vrouwen zijn van het zwakke geslacht,
nooit gedacht waarom vrouwen altijd worden verkracht?
Het is omdat jullie meestal zo moeilijk doen,
en daarom houden mannen niet altijd hun fatsoen.
Teven denken met neuken iets weg te geven,
maar ik weet dat jullie netzo veel plezier beleven.
En als je dacht dat jullie mij versieren konden,
voor wijven zoals jullie is de vibrator uitgevonden.
Ja, ik wijs je op je plaats in deze maatschappij,
met beide benen op de grond, hou jij het huis maar bij!
Stouw je niet te veel grote plannen in je hoofd,
omdat een verliefde man jou van alles beloofd.
Want als de liefde vervaagd dan denkt de man pas goed,
en zet hij jou bij de rest van het vuilnis op de stoep.
Maar in een goede bui laat hij jou nog wat zwoegen
en gaat ie met z'n vrienden langs nog een paar kroegen.
En al jullie meisjes wacht hetzelfde lot,
dus pleeg maar zelfmoord of wordt een pot.
Of leg je er bij neer, jullie zijn minderwaardig,
maar daarom vind ik jullie niet minder aardig.
Want als je echt denkt dat ik dit allemaal meen,
dan vind ik jou geen stomme trut, maar dan ben je er ook een.

BITCH!

Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn..
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:17:41 #39
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172836391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die berekening kon ik ook nog wel maken hoor :P
Alsnog meer dan ik had verwacht.
Sorry :@
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:38:21 #40
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172836856
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:53 schreef jabima het volgende:

[..]

nee, nu nog even niet, maar misschien komt dat nog als ik ouder ben. ik heb naar aanleiding van 3 recente scheidingen in mijn omgeving ivm gezamenlijke bezoeken van deze mannen aan pauschall fkk clubs in duitsland wat research gedaan op hookers en ijsberenforum, de consumentenbond en wegwijzer aangaande hoeren: er is gewoon een totale parallelwereld gaande, een miljardenindustrie. en het grootste mannengeheim, wat ze met elkaar delen. Ruim de helft van de mannen gaat minstens één keer per maand naar een prostituee (staat zelfs op de site van de christenunie haha) maar andere onderzoeken geven nog veel meer aan. mannen liegen hun vrouw iedere dag voor: over hoe knap ze is, dat ze de enige is, dat hij geen interesse heeft in anderen, dat hoeren vies zijn, dat hij nooit is vreemdgegaan en ook nooit zal doen etc. mannen en vrouwen gaan beide vreemd, voor spanning, of versieren etc. maar daaroverheen gaat de man nog naar de hoeren. en 95% is de getrouwde man. en hoeren klinkt abstract: dit zijn mooie jonge meiden met allemaal uiterlijkheden die de vrouw van de man niet heeft, want daarom gaat hij er heen. want spannend en variatie kan hij met wat licht en lingerie in de slaapkamer samendoen met zijn partner, maar een lekker jong mooi en strak uiterlijk die krijg je er niet mee. maar het is net of iedereen doet alsof het niet bestaat.
Ach, boeiend. Seks is seks. Dit is totaal geen bedreiging voor je relatie.
Dat erg vinden dat je man 'vreemd gaat' is puur iets in je hoofd. Dingen die je verkeerd begrijpt, illusies, waar je ondertussen veel te veel waarde aan hecht.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:51:47 #41
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172840265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:38 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ach, boeiend. Seks is seks. Dit is totaal geen bedreiging voor je relatie.
Dat erg vinden dat je man 'vreemd gaat' is puur iets in je hoofd. Dingen die je verkeerd begrijpt, illusies, waar je ondertussen veel te veel waarde aan hecht.
https://www.flaironline.n(...)koppels-elkaar-gaan/ : 1 overspel

als jouw vrouw vreemdgaat met haar leuke huisarts moet je er ook maar niet te veel waarde aan hechten. en met die hoge alimentatie straks kan je zelf een beetje moeilijk rondkomen, maar voor haar is het prettig om wat extra zakgeld te hebben als ze met haar nieuwe vriend, de huisarts, op wintersport gaat ;)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:03:51 #42
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172840608
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:51 schreef jabima het volgende:

[..]

https://www.flaironline.n(...)koppels-elkaar-gaan/ : 1 overspel

als jouw vrouw vreemdgaat met haar leuke huisarts moet je er ook maar niet te veel waarde aan hechten. en met die hoge alimentatie straks kan je zelf een beetje moeilijk rondkomen, maar voor haar is het prettig om wat extra zakgeld te hebben als ze met haar nieuwe vriend, de huisarts, op wintersport gaat ;)
Dat is een ander manier van vreemdgaan dan bijvoorbeeld zo afen toe eens langs een hoer gaan, of seksclub, of whatever.
Vreemdgaan met een huisarts zal minder snel op lust gebaseerd zijn, en eerder een affaire betreffen. Dán loopt je relatie wél gevaar. :Y

Thanks for giving me dat voorbeeld.. kan ik meteen het verschil duidelijk maken. ;)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:27:31 #43
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172841324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:13 schreef Hallojo het volgende:
Beste snollen, hoe vaak moet ik van die tuthola's als jullie
niet zeggen dat mannen niet vrouwonvriendelijk zijn,
maar bitchonvriendelijk. Al jullie wijven die het verschil niet
zien tussen een meisje en een bitch, willen dat gewoon niet
zien omdat jullie zelf bitchen zijn. En als je nou godverdomme
moet horen wat nou pas echt vrouwonvriendelijk is, dan zal je het
krijgen ook.

Er is een oude wet die zegt
slet, je enige recht is het aanrecht.
En opzich is die wet nog niet zo slecht
want als het aan mij lag bestond die echt.
Want wat heb je voor de rest nou nog aan vrouwen?
Je kan niet op ze bouwen en ze zeker niet vertrouwen.
Alleen neuken, neuken en nog eens neuken,
maar voor de rest laten ze m'n handen jeuken.
Ze winden je om hun vinger als ze merken dat je zwicht,
maar ik lach ze uit in hun opgemaakte gezicht.
Want ze weten niet dat ik weet hoe laat het is,
die jouw trucjes niet toelaat, miss.
Ik vergelijk vrouwen geestelijk met kinderen
slechts om te hinderen zie ze maar als minderen,
Want kijk nou eens naar sporten of beroepen,
het vrouwelijk geslacht moet altijd in aparte groepen.
Lichamelijk zijn ze met alles nummer twee,
en met denksporten doen ze helemaal niet mee.
In beroepen doen ze meestal het lichte werk,
en aan de top staan ze zelden lang sterk.
Daarom zijn vrouwen ook meestal ver beneden,
want als de poen op is zijn ze zo weer verdwenen
Maar dat zijn de snollen, en die dump ik toch,
want zonder hun heb ik m'n handen en ook m'n geld nog.
Geil uitziende wijven die geven je een stijve,
en als het aan hun ligt zal het daar ook bij blijven.
Wijven, als ik rechter was dan zal ik maar bedaren,
want ik zou verkrachting radicaal legaal verklaren.
Jullie willen graag gelijke rechten aan mannen?
Doe niet zo interessant, ga naar je potten en pannen.
Stomme feministen willen zich niet laten kisten,
maar hier volgt een feit die jullie vast niet wisten
Jullie vrouwen zijn van het zwakke geslacht,
nooit gedacht waarom vrouwen altijd worden verkracht?
Het is omdat jullie meestal zo moeilijk doen,
en daarom houden mannen niet altijd hun fatsoen.
Teven denken met neuken iets weg te geven,
maar ik weet dat jullie netzo veel plezier beleven.
En als je dacht dat jullie mij versieren konden,
voor wijven zoals jullie is de vibrator uitgevonden.
Ja, ik wijs je op je plaats in deze maatschappij,
met beide benen op de grond, hou jij het huis maar bij!
Stouw je niet te veel grote plannen in je hoofd,
omdat een verliefde man jou van alles beloofd.
Want als de liefde vervaagd dan denkt de man pas goed,
en zet hij jou bij de rest van het vuilnis op de stoep.
Maar in een goede bui laat hij jou nog wat zwoegen
en gaat ie met z'n vrienden langs nog een paar kroegen.
En al jullie meisjes wacht hetzelfde lot,
dus pleeg maar zelfmoord of wordt een pot.
Of leg je er bij neer, jullie zijn minderwaardig,
maar daarom vind ik jullie niet minder aardig.
Want als je echt denkt dat ik dit allemaal meen,
dan vind ik jou geen stomme trut, maar dan ben je er ook een.

BITCH!

Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn..
mannen als jij, zonder verstand en met domme kracht, let op hier is nurse rached die als laatste lacht.
de meeste vrouwen zijn geen hoeren of snollen, dat is enkel zo'n vrouw uit wiens baarmoeder jij komt rollen.
vrouwen zijn de slimste met iq testen en op school, en laten als manager jou het zware werk doen, dat is pas een goal!
meer vrouwen dan mannen op hbo en universiteit, zodat zij, en niet jij, straks in de grootste auto rijdt.
veel mannen krijgen zakgeld van hun vrouw omdat ze niet met geld kunnen omgaan, en maar zeuren maar toch bang om alleen komen te staan.
helden zijn het met praatjes onder elkaar en achter de pc, in het echt win je er vaak geen oorlogen mee. de nederlandse man is een slappe hap, daarom gaan vrouwen graag met buitenlandse mannen op stap.
nederlandse mannen hebben vaak kleine leuters, daarom vallen ze ook vaker op tieners en kleuters.
vooral oude mannetjes alleen dat is zieligheid ten top, jong zijn ze al niet zelfstandig, oud is pas echt een flop.
dikke buik, kale kop, rode wangetjes en spataderen op de ballonkuiten, naar ware liefde kan de ouder wordende man vaak fluiten.
veel mannen lopen met een oostblokdame trots door de straten, dat het geen hoofdprijs is maar een tijdelijke geldplukster hebben zij niet in de gaten.
en vele mannen zijn door deze slimme vrouwen holder de bolder, en wonen later weer met veel schulden bij zijn ouders op zolder.
gek op meisjes die hun kind kunnen zijn, maar zelf wil je niet dat jouw dochter wordt gepakt door een oude man, dat vind je dan een zwijn.
als jouw beste vriend jouw dochter een geile meid van 14 vindt die hij met haar toestemming gaat misbruiken, doe dan gezellig mee of ga ook aan haar slipje ruiken. want mannen hebben vieze sexuele voorkeuren, dus over misbruik van jouw familie moet jij dan ook niet gaan zeuren.
alle vrouwen, dus ook jouw moeder en dochter noem jij een snol en een hoer, hopelijk lig jij niet bij de slaapkamer van je dochter op de loer.
want mannen zijn nummer 1 in moord en in incest, ja dat mannelijk geslacht is behoorlijk verpest.
ook bij criminaliteit, oorlogen, marteling en zedenmisdrijven staan mannen vooraan, vele mannen hadden ze beter al in de wieg dood kunnen slaan.
dichter bij huis zijn het vreemdgaande zwijnen, die van mij bij minderjarige activiteit achter de tralies mogen verdwijnen.
stressziekten en hart en vaatziekten is voor mannen vaker fataal, gelukkig gaat zijn vrouw dan met zijn opgebouwde pensioen in spanje met julio aan de haal.
zelfmoord is het hoogst onder oudere gescheiden zakken, ze hadden eerst moeten nadenken voordat ze met met hun leugens door het ijs zakken.
gelukkiger worden vrouwen ouder dan mannen, dat is dus het zwakke geslacht, en daarom is het de vrouw die letterlijk als laatste lacht.
pi_172841497
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:27 schreef jabima het volgende:

[..]

mannen als jij, zonder verstand en met domme kracht, let op hier is nurse rached die als laatste lacht.
de meeste vrouwen zijn geen hoeren of snollen, dat is enkel zo'n vrouw uit wiens baarmoeder jij komt rollen.
vrouwen zijn de slimste met iq testen en op school, en laten als manager jou het zware werk doen, dat is pas een goal!
meer vrouwen dan mannen op hbo en universiteit, zodat zij, en niet jij, straks in de grootste auto rijdt.
veel mannen krijgen zakgeld van hun vrouw omdat ze niet met geld kunnen omgaan, en maar zeuren maar toch bang om alleen komen te staan.
helden zijn het met praatjes onder elkaar en achter de pc, in het echt win je er vaak geen oorlogen mee. de nederlandse man is een slappe hap, daarom gaan vrouwen graag met buitenlandse mannen op stap.
nederlandse mannen hebben vaak kleine leuters, daarom vallen ze ook vaker op tieners en kleuters.
vooral oude mannetjes alleen dat is zieligheid ten top, jong zijn ze al niet zelfstandig, oud is pas echt een flop.
dikke buik, kale kop, rode wangetjes en spataderen op de ballonkuiten, naar ware liefde kan de ouder wordende man vaak fluiten.
veel mannen lopen met een oostblokdame trots door de straten, dat het geen hoofdprijs is maar een tijdelijke geldplukster hebben zij niet in de gaten.
en vele mannen zijn door deze slimme vrouwen holder de bolder, en wonen later weer met veel schulden bij zijn ouders op zolder.
gek op meisjes die hun kind kunnen zijn, maar zelf wil je niet dat jouw dochter wordt gepakt door een oude man, dat vind je dan een zwijn.
als jouw beste vriend jouw dochter een geile meid van 14 vindt die hij met haar toestemming gaat misbruiken, doe dan gezellig mee of ga ook aan haar slipje ruiken. want mannen hebben vieze sexuele voorkeuren, dus over misbruik van jouw familie moet jij dan ook niet gaan zeuren.
alle vrouwen, dus ook jouw moeder en dochter noem jij een snol en een hoer, hopelijk lig jij niet bij de slaapkamer van je dochter op de loer.
want mannen zijn nummer 1 in moord en in incest, ja dat mannelijk geslacht is behoorlijk verpest.
ook bij criminaliteit, oorlogen, marteling en zedenmisdrijven staan mannen vooraan, vele mannen hadden ze beter al in de wieg dood kunnen slaan.
dichter bij huis zijn het vreemdgaande zwijnen, die van mij bij minderjarige activiteit achter de tralies mogen verdwijnen.
stressziekten en hart en vaatziekten is voor mannen vaker fataal, gelukkig gaat zijn vrouw dan met zijn opgebouwde pensioen in spanje met julio aan de haal.
zelfmoord is het hoogst onder oudere gescheiden zakken, ze hadden eerst moeten nadenken voordat ze met met hun leugens door het ijs zakken.
gelukkiger worden vrouwen ouder dan mannen, dat is dus het zwakke geslacht, en daarom is het de vrouw die letterlijk als laatste lacht.
_O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:00:15 #45
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172842267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:03 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat is een ander manier van vreemdgaan dan bijvoorbeeld zo afen toe eens langs een hoer gaan, of seksclub, of whatever.
Vreemdgaan met een huisarts zal minder snel op lust gebaseerd zijn, en eerder een affaire betreffen. Dán loopt je relatie wél gevaar. :Y

Thanks for giving me dat voorbeeld.. kan ik meteen het verschil duidelijk maken. ;)
o, dus als je vrouw/vriendin alleen eenmalige seks heeft met haar huisarts en vooruit ook met de shoarmaboer, de pizzabezorger en met de glazenwasser dan is dat niet erg? nou, ze loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf die het wel erg vindt. dat is dan namelijk iemand die van haar houdt. want als je van je partner houdt wil je die niet delen, ook niet mey betaalde of vluchtige seks.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:01:00 #46
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172842299
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:33 schreef Hallojo het volgende:

[..]

_O_
heb ik gewonnen ?
pi_172842359
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:01 schreef jabima het volgende:

[..]

heb ik gewonnen ?
Dat soberso niet natuurlijk. Maar het was een leuke poging ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172843629
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:27 schreef jabima het volgende:

[..]

mannen als jij, zonder verstand en met domme kracht, let op hier is nurse rached die als laatste lacht.
de meeste vrouwen zijn geen hoeren of snollen, dat is enkel zo'n vrouw uit wiens baarmoeder jij komt rollen.
vrouwen zijn de slimste met iq testen en op school, en laten als manager jou het zware werk doen, dat is pas een goal!
meer vrouwen dan mannen op hbo en universiteit, zodat zij, en niet jij, straks in de grootste auto rijdt.
veel mannen krijgen zakgeld van hun vrouw omdat ze niet met geld kunnen omgaan, en maar zeuren maar toch bang om alleen komen te staan.
helden zijn het met praatjes onder elkaar en achter de pc, in het echt win je er vaak geen oorlogen mee. de nederlandse man is een slappe hap, daarom gaan vrouwen graag met buitenlandse mannen op stap.
nederlandse mannen hebben vaak kleine leuters, daarom vallen ze ook vaker op tieners en kleuters.
vooral oude mannetjes alleen dat is zieligheid ten top, jong zijn ze al niet zelfstandig, oud is pas echt een flop.
dikke buik, kale kop, rode wangetjes en spataderen op de ballonkuiten, naar ware liefde kan de ouder wordende man vaak fluiten.
veel mannen lopen met een oostblokdame trots door de straten, dat het geen hoofdprijs is maar een tijdelijke geldplukster hebben zij niet in de gaten.
en vele mannen zijn door deze slimme vrouwen holder de bolder, en wonen later weer met veel schulden bij zijn ouders op zolder.
gek op meisjes die hun kind kunnen zijn, maar zelf wil je niet dat jouw dochter wordt gepakt door een oude man, dat vind je dan een zwijn.
als jouw beste vriend jouw dochter een geile meid van 14 vindt die hij met haar toestemming gaat misbruiken, doe dan gezellig mee of ga ook aan haar slipje ruiken. want mannen hebben vieze sexuele voorkeuren, dus over misbruik van jouw familie moet jij dan ook niet gaan zeuren.
alle vrouwen, dus ook jouw moeder en dochter noem jij een snol en een hoer, hopelijk lig jij niet bij de slaapkamer van je dochter op de loer.
want mannen zijn nummer 1 in moord en in incest, ja dat mannelijk geslacht is behoorlijk verpest.
ook bij criminaliteit, oorlogen, marteling en zedenmisdrijven staan mannen vooraan, vele mannen hadden ze beter al in de wieg dood kunnen slaan.
dichter bij huis zijn het vreemdgaande zwijnen, die van mij bij minderjarige activiteit achter de tralies mogen verdwijnen.
stressziekten en hart en vaatziekten is voor mannen vaker fataal, gelukkig gaat zijn vrouw dan met zijn opgebouwde pensioen in spanje met julio aan de haal.
zelfmoord is het hoogst onder oudere gescheiden zakken, ze hadden eerst moeten nadenken voordat ze met met hun leugens door het ijs zakken.
gelukkiger worden vrouwen ouder dan mannen, dat is dus het zwakke geslacht, en daarom is het de vrouw die letterlijk als laatste lacht.
:D heb je dit zelf bedacht? :')
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:52:00 #49
470078 jabima
al spiegeltherapie gedaan?
pi_172843826
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:43 schreef -Magica- het volgende:

[..]

:D heb je dit zelf bedacht? :')
het kwam zonder veel moeite naar boven.
maar grapje hoor
pi_172843935
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef jabima het volgende:

[..]

het kwam zonder veel moeite naar boven.
maar grapje hoor
Dan heb je sowieso gewonnen _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')