abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 juli 2017 @ 17:45:20 #1
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_172788857
Ik ben benieuwd naar antwoorden op onderstaande vragen:

Volgens de meest gangbare religies heft God de wereld geschapen, ook alles wat zich op aarde en zelfs daarbuiten bevind. Ook heeft alles een doel nietwaar? Alles is perfect uitgedacht aldus gelovigen. Dit kan volgens hen alleen gedaan zijn door een super macht genaamd god.

Waarom heeft god de man tepels gegeven?
Wie of wat heft god gecreeerd? hoe is hij ontstaan?
  zondag 30 juli 2017 @ 17:53:39 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_172789051
42. Slotje.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  zondag 30 juli 2017 @ 18:02:53 #3
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_172789318
Hadden Adam en Eva een navel?

En als je dan verder denkt; God heeft ons geschapen naar zijn evenbeeld. Heeft God ook een navel?

En als je dan zegt dat Adam en Eva geen navel hadden, hoe is navelpluis dan in de wereld gekomen? Heeft dat zichzelf geschapen? Staat navelpluis op gelijke hoogte met God?

Enzovoort enzoverder. Waarschijnlijk duizenden mensen om vermoord.
Op het scherp van de snede.
pi_172790228
Als God een man is, heeft hij dan ook een lul? En wat doet hij daar dan zoal mee de hele dag? En als God geen lul heeft, wat hangt er dan aan zijn kruis?

O, laat maar.
  zondag 30 juli 2017 @ 18:50:49 #5
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_172790346
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
Als God een man is, heeft hij dan ook een lul? En wat doet hij daar dan zoal mee de hele dag? En als God geen lul heeft, wat hangt er dan aan zijn kruis?

O, laat maar.
:)

De vroege Jahweh had in ieder geval nog het fatsoen om Asherah af en toe een veeg te geven, maar dat was er bij de Joden ook redelijk snel af.
Op het scherp van de snede.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:20:32 #6
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172807712
Ik geloof in Odin, ik vier geen sinterklaas maar winterfeesten en heb iedereen zwart als roet, met een roede en een zak vol met zaden. fuk joe kwinsie gaario!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 31 juli 2017 @ 16:24:59 #7
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_172809020
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:45 schreef scoober het volgende:
Ik ben benieuwd naar antwoorden op onderstaande vragen:

Volgens de meest gangbare religies heft God de wereld geschapen, ook alles wat zich op aarde en zelfs daarbuiten bevind. Ook heeft alles een doel nietwaar? Alles is perfect uitgedacht aldus gelovigen. Dit kan volgens hen alleen gedaan zijn door een super macht genaamd god.

Waarom heeft god de man tepels gegeven?
Wie of wat heft god gecreeerd? hoe is hij ontstaan?
Graag de FAQ sectie van de Bijbel goed doorlezen, daar staat alles duidelijk uitgelegd.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_172810158
"Gods wegen zijn ondoorgrondelijk".
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_172817591
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:45 schreef scoober het volgende:
Ik ben benieuwd naar antwoorden op onderstaande vragen:

Volgens de meest gangbare religies heft God de wereld geschapen, ook alles wat zich op aarde en zelfs daarbuiten bevind. Ook heeft alles een doel nietwaar? Alles is perfect uitgedacht aldus gelovigen. Dit kan volgens hen alleen gedaan zijn door een super macht genaamd god.

Waarom heeft god de man tepels gegeven?
Wie of wat heft god gecreeerd? hoe is hij ontstaan?
Als alles ontstaan is? Hoe ben jij dan ontstaan? Hetzelfde geval denk ik.

En tepels? Dat heeft ook nut. Een aardbei of pruimtabak zonder smaak en kleur. (Gevoel) zegt ook niks. Een aardbei is mooi omdat als die geplukt is het groene blad het geheel af maakt. Als een kers op de taart of pudding in het geval van een vrouw. Pruimtabak geeft smaak en men kan er maar van blijven genieten en hetgeen blijvend liefkozen. Pruimtabak spuug je uit en brengt geen vrucht voort. Dat andere zaakje wel van een man. En een vrouw en een man samen pruimen behoorlijk wat af met elkander :P

Een losse pruim is als een mossel zonder ossel. Je hebt er geen flikker aan. Stop dat ding in je bek en je proeft de zilte zee. Of niet? Voor mij een vraag voor u een weet om maar bescheiden te blijven in mijn woordspelingen.

:P

Toen jij jong was vroeg je jezelf af als klein kind, waarom mag dat? Waarom leef ik? Zo'n figuur als God is hetzelfde soort van. Het is dan ook een vieze oude man. Die misschien al genoeg pruimtabak heeft geproefd.

https://www.trouw.nl/home(...)rd-op-wolk~abad1113/

God de vader is anders in het Christelijk geloof. Die oordeelt over de mensheid grofgezegd. Het is dan ook de belichaming van 'god' die nooit te zien is.

Enkel Mozes zag een wolk. Of hij een gestalte zag of niet. Een wolk en een persoon kan God ook zo tevoorschijn toveren. Dus bewijs maar filosofisch bezien of die dat ook was.

Jij kent mij niet en ik ken jou niet. Als ik je zie weet ik wie je bent. Meer niet. (Hetzelfde geval)

Iedereen zegt wel: God is overal. Maar waar dan? Ik kan hem niet vinden cq zien aangezien ik vooral dat laatste oorspronkelijk bedoelde.

Tijd is oneindig en niet meetbaar. Vandaar dat een entiteit/bewustzijn/god er altijd kon zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Faz3D op 31-07-2017 23:00:44 ]
pi_172825227
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:45 schreef scoober het volgende:
Volgens de meest gangbare religies
Euh, zoals?
Conscience do cost.
pi_172826331
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:45 schreef scoober het volgende:
Ik ben benieuwd naar antwoorden op onderstaande vragen:

Volgens de meest gangbare religies heft God de wereld geschapen, ook alles wat zich op aarde en zelfs daarbuiten bevind. Ook heeft alles een doel nietwaar? Alles is perfect uitgedacht aldus gelovigen. Dit kan volgens hen alleen gedaan zijn door een super macht genaamd god.

Waarom heeft god de man tepels gegeven?
Wie of wat heft god gecreeerd? hoe is hij ontstaan?
God heeft de man tepels geschonken omdat een tepelloze man zichzelf niet kan piercen.

God is geschapen door het verbeeldingsvermogen van de mens. Zonder gelovige mens geen God.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')