abonnement Unibet Coolblue
pi_172782173
https://www.beautify.nl/langer-haar-dan-ooit/

https://www.google.nl/amp(...)haar-krijgen%3famp=1

https://followfashion.nl/(...)r-lang-laten-groeien

http://www.grazia.nl/beauty/laat-groeien-met-centimeter-week

Ik wil mijn haren tot aan mijn middel laten groeien (ik ben er bijna), maar het lijkt niet op te schieten. Ben nu aan the inversion method begonnen, aangezien dat wel echt resultaat blijkt te leveren. Geen idee hoe ver het me zal brengen...
  zondag 30 juli 2017 @ 14:43:37 #2
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_172784190
Gewoon geduld hebben.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_172784353
Ik volg dit ook even...
Regelmatig laten knippen, niet verven en olie in je haar doen zoals jojoba of argan. Maar kokosvet schijnt toch wel echt de hairfixer te zijn.

Die meid in dat youtubefilmpje.. dat haar kan toch nooit zo snel groeien? Dat is te mooi om waar te zijn.
Loedermoeder
pi_172784505
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:49 schreef Hedera het volgende:
Ik volg dit ook even...
Regelmatig laten knippen, niet verven en olie in je haar doen zoals jojoba of argan. Maar kokosvet schijnt toch wel echt de hairfixer te zijn.
Als ik het internet mag geloven, dan niet langer dan een halve centimet laten knippen (want ik dacht te hebben gelezen dat het haar maar een centimer per maand groeit...), anders heeft het laten groeien niet zoveel zin. :P
pi_172784557
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:49 schreef Hedera het volgende:
Die meid in dat youtubefilmpje.. dat haar kan toch nooit zo snel groeien? Dat is te mooi om waar te zijn.
Ja, ik probeer nu ook die methode uit. Ook andere bloggers geven aan dat ze langer haar hebben gekregen in een week.
pi_172784758
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik het internet mag geloven, dan niet langer dan een halve centimet laten knippen (want ik dacht te hebben gelezen dat het haar maar een centimer per maand groeit...), anders heeft het laten groeien niet zoveel zin. :P
Mijn haar groeit 3 cm.

Neem vitaminepillen! Bouncecurl bijv
pi_172784799
Als je je hoofdhuid masseert: Jamaicaanse castoroil blijkt te helpen?
pi_172785024
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mijn haar groeit 3 cm.

Neem vitaminepillen! Bouncecurl bijv
Thanks, is die niet speciaal voor mensen met gekruld haar (vanwege de zwavelbruggen in het haar)?
pi_172786013
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Thanks, is die niet speciaal voor mensen met gekruld haar (vanwege de zwavelbruggen in het haar)?
Er zitten vitamines in die goed voor haargroei zijn.

En anders haal je iets anders waarin in ieder geval biotine zit. Tevens kun jij zwarte komijn olie slikken (tyfesgoorrrrrrr), dat is goed voor het haar. En tja sommigen hebben nu eenmaal minder groei eh.
pi_172807867
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, ik probeer nu ook die methode uit. Ook andere bloggers geven aan dat ze langer haar hebben gekregen in een week.
Post anders even een before and after? Ik ben wel echt benieuwd en als het helpt ga ik het ook uitproberen :)
Loedermoeder
  maandag 31 juli 2017 @ 19:49:16 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172813846
Graag ontopic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172814818
arganolie en regelmatig de puntjes knippen dan groeit het sneller
pi_172816617
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:17 schreef ashanti2017 het volgende:
arganolie en regelmatig de puntjes knippen dan groeit het sneller
Het groeit sneller door het knippen van de puntjes? Weet je wel hoe belachelijk dat is?

Hoofdhuid masseren en genoeg van de juiste vitamines en mineralen innemen werkt wel.
pi_172824346
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het groeit sneller door het knippen van de puntjes? Weet je wel hoe belachelijk dat is?
Gespleten haarpunten wegkappen scheelt wel enorm en voorkomt dat de haar verder naar boven splijt en afbreekt. Lijkt me redelijk logisch dan als je dat voorkomt dat de haar uiteindelijk langer wordt, dan dat je er niks mee doet en 'vanzelf' op een bepaalde lengte blijft hangen omdat het steeds splijt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172828674
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:28 schreef Hedera het volgende:

[..]

Post anders even een before and after? Ik ben wel echt benieuwd en als het helpt ga ik het ook uitproberen :)
Ik heb geen before picture, goed idee voor de volgende keer :) voor nu zal ik moeten kijken of ik verschil zie..

Wat betreft de soort olie gebruik ik Arganolie van Creme of Nature die ik inmasseer terwijl ik mijn hoofd ondersteboven houd. Mijn haren voelen na het wassen (met Alpecin Cafeïne shampoo) en drogen een beetje vettig aan merk ik. Ben benieuwd. :D
pi_172828738
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het groeit sneller door het knippen van de puntjes? Weet je wel hoe belachelijk dat is?

Hoofdhuid masseren en genoeg van de juiste vitamines en mineralen innemen werkt wel.
Wat voor vitamines zou je aanbevelen? Ik gebruik standaard Davitamon Compleet..
pi_172836840
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat voor vitamines zou je aanbevelen? Ik gebruik standaard Davitamon Compleet..
Ik beveel toch iets aan. Waarom negeer je dat.

Met Davitamon kom je er niet.
pi_172837039
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik beveel toch iets aan. Waarom negeer je dat.

Met Davitamon kom je er niet.
Daarvoor heb ik je bedankt, maar dat wil niet per definitie zeggen dat je ook de oplossing hebt. Voor iedereen werkt iets anders, dus mensen mogen hier hun ervaringen delen en andere opties bieden.
pi_172837092
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:47 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daarvoor heb ik je bedankt, maar dat wil niet per definitie zeggen dat je ook de oplossing hebt. Voor iedereen werkt iets anders, dus mensen mogen hier hun ervaringen delen en andere opties bieden.
Voor je haar heb je biotone en komijnzaad nodig. Andere opties qua vitamine is er niet.

Die cafeïne shampoo is trouwens troep. Zit sls in.
pi_172904434
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:49 schreef Hedera het volgende:
Ik volg dit ook even...
Regelmatig laten knippen, niet verven en olie in je haar doen zoals jojoba of argan. Maar kokosvet schijnt toch wel echt de hairfixer te zijn.

Die meid in dat youtubefilmpje.. dat haar kan toch nooit zo snel groeien? Dat is te mooi om waar te zijn.
Regelmatig knippen voor gespleten puntjes, maar zeker niet te vaak. Haar groeit 1.25cm per maand dus als je regelmatig laat knippen kun je natuurlijk wachten tot sint juttemes tot je haar langer word.
En verven moet helaas wel want ik begin al aardig wat grijze haren te krijgen.

Mijn haar komt tot net over de helft van mijn rug, maar ik heb helaas wel erg fijn haar, dus los staat het goed maar in een staart is het maar een zielig sliertje.
pi_172922824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:13 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Regelmatig knippen voor gespleten puntjes, maar zeker niet te vaak. Haar groeit 1.25cm per maand dus als je regelmatig laat knippen kun je natuurlijk wachten tot sint juttemes tot je haar langer word.
En verven moet helaas wel want ik begin al aardig wat grijze haren te krijgen.

Mijn haar komt tot net over de helft van mijn rug, maar ik heb helaas wel erg fijn haar, dus los staat het goed maar in een staart is het maar een zielig sliertje.
Dat klopt. Ik bedoelde meer gezonder laten groeien.
Voor de rest is lengte en denk ook wel de volheid van het haar erfelijk.
Loedermoeder
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:02:45 #22
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172923531
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:44 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Gespleten haarpunten wegkappen scheelt wel enorm en voorkomt dat de haar verder naar boven splijt en afbreekt. Lijkt me redelijk logisch dan als je dat voorkomt dat de haar uiteindelijk langer wordt, dan dat je er niks mee doet en 'vanzelf' op een bepaalde lengte blijft hangen omdat het steeds splijt.
Nee hoor, haar groeit prima door als je het niet knipt. Heb ooit eens 3 jaar lang niet laten knippen, toen was het langer dan ooit en sneller dan met regelmatig laten bijpunten.
Het nadeel eraan is dat op ten duur je haar gewoon niet zo mooi meer is. Vooral onderaan.

Je kan er beter voor zorgen dat je je haar niet teveel sloopt. Föhnen, kleuren, maar denk ook aan slijtage doordat je haar tussen je rug en de leuning zit e.d.
Voorzichtig kammen, niet teveel troep in je haar om het te stylen. Vlecht in als je slaapt, gewoon je haar beschermen en verzorgen.

Vooral niet te vaak naar de kapper. Eens per half jaar ofzo, maar altijd zeggen dat het 2/3 maand geleden was als ze vragen wanneer je voor het laatst naar de kapper bent geweest. En heel erg duidelijk maken dat er echt maar een klein beetje af mag, zo minimaal mogelijk. Kijk zelf naar je haar en geef aan hoeveel eraf mag.
Veel kappers zijn geneigd er teveel af te halen, daar moet je een stokje voor steken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173005175
Even een update: ik heb 1 plukje dat kort was in de gaten gehouden en ja het werkt ook bij mij (al groeide het maar met ong. 2 centimer in 1 week)!
pi_174911972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef TheInnocent het volgende:
Even een update: ik heb 1 plukje dat kort was in de gaten gehouden en ja het werkt ook bij mij (al groeide het maar met ong. 2 centimer in 1 week)!
FF terugspoelen.. wat heb je nou exact gedaan?
Loedermoeder
pi_174916541
Regelmatig knippen.. haarmaskers gebruiken met natuurlijke producten.
pi_174916780
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 21:45 schreef Hedera het volgende:

[..]

FF terugspoelen.. wat heb je nou exact gedaan?
Moest even teruglezen: wat betreft de soort olie gebruikte ik Arganolie van Creme of Nature die ik inmasseerde terwijl ik mijn hoofd ondersteboven hield. Mijn haren voelden na het wassen (met Alpecin Cafeïne shampoo) en drogen een beetje vettig aan. Dit een week lang geloof ik. ;)
pi_174918195
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Moest even teruglezen: wat betreft de soort olie gebruikte ik Arganolie van Creme of Nature die ik inmasseerde terwijl ik mijn hoofd ondersteboven hield. Mijn haren voelden na het wassen (met Alpecin Cafeïne shampoo) en drogen een beetje vettig aan. Dit een week lang geloof ik. ;)
Bizar!
Is het niet iets tussen je oren dat je denkt dat het gegroeid is?
Loedermoeder
pi_174918522
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:06 schreef Hedera het volgende:

[..]

Bizar!
Is het niet iets tussen je oren dat je denkt dat het gegroeid is?
Ik had een klein plukje haar dat te kort was om mee te nemen in een zijscheiding, en dat gebeurde wel na die week. Misschien dat het beter bleef zitten door de olie, geen idee, maar had wel echt verschil gezien weet ik nog. :) Daarna er geen behoefte meer aan gehad om nog eens uit te proberen. ;)
pi_174945418
Heb pas gelezen dat er eigenlijk niks helpt om je haar sneller te laten groeien. Was geloof ik een stuk uit quest
pi_174959446
De maximale lengte van je haar is genetisch bepaald.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2017 @ 17:51:12 #31
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175155895
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:50 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
De maximale lengte van je haar is genetisch bepaald.
Kaalheid ook.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175170378
Je haar groeit echt niet sneller door olie en maskers en allerlei pilletjes.
Als je sterker haar wil helpen vitamines wel zoals vitamine D ,zink alles wat goed is voor je nagels is ook goed voor haren.

Om je haren goed te houden, slapen met een losse knot bovenop je kop.
Satijnen kussensloop tegen klitten en schuren.
Geen elastiekjes gebruiken met metaal erin.
Niet te vaak wassen.
Niet verven.
Geen hete Krul of stijltangen gebruiken.
Borstelen met een mason Pearson borstel of andere boarhair borstel.

Haar is dood, haar slijt, haar breekt
En ja...haar groeit ongelijk ook
Puntjes knippen hoeft echt niet elke vier weken als je voorzichtig met je haar bent.

En op een dag ben je het zat ( ik wel)
En dan laat je het korter knippen en dat is zoooooooooo lekker!
:W
  zondag 19 november 2017 @ 21:04:58 #33
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_175180970
Geduld en veel eiwitten eten/ en of supplementen slikken. Laatste werkte
bij mij wel erg goed. En voor de rest met rust laten. Niet je haren stijlen of fohnen of haarlak en al dat soort shit. En niet je haren in laagjes dunt je haar uit/ breekt je haar sneller af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')