abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172779665


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)

Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur

Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier

Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172779713
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:04 schreef kahlie het volgende:
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30327997/
Volgens mij hadden ze ook kleinere varianten, maar heb geen kind dus alleen zijlings gezien.

Ik zoek ook een opberger, maar dan eentje die volgens mij uit een serie komt.
Het is een uittrekbare la, A4 formaat, die je toen ook kon stapelen enzo, transparant.
Ik kom helaas nergens uit, weet iemand dit?
Deze:
?

Dit is KUPOL en volgens mij uit het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172780387
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]?

Dit is KUPOL en volgens mij uit het assortiment.
JAAAA! Die is het (al had ik een kleiner formaat). Wat jammer dat hij uit het assortiment is.
Krijgen we daar nog iets voor terug? Zo makkelijk om een dichte, uittrekbare lade te hebben.
pi_172781311
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:30 schreef kahlie het volgende:

[..]

JAAAA! Die is het (al had ik een kleiner formaat). Wat jammer dat hij uit het assortiment is.
Krijgen we daar nog iets voor terug? Zo makkelijk om een dichte, uittrekbare lade te hebben.
Geen idee :? woensdag/donderdag zal het nieuwe assortiment op de site staan gok ik
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172800356
Dank je wel Bartjebart. Ik hou het maar in de gaten dan.
pi_172912873
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen idee :? woensdag/donderdag zal het nieuwe assortiment op de site staan gok ik
Volgende week woensdag/donderdag? ;)

Edit: of is dit het: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/news/departments/

[ Bericht 10% gewijzigd door rgras op 04-08-2017 22:17:10 ]
pi_172916363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 22:05 schreef rgras het volgende:

[..]

Volgende week woensdag/donderdag? ;)

Edit: of is dit het: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/news/departments/
Ik dacht even dat ze Frosta opgedoekt hadden, maar er is nu een gekleurde versie (met hardboardzitting) ernaast.
pi_172933062
Vraag aan de kenners: Ik zie dat Ikea Amersfoort het GOLV laminaat in de aanbieding heeft met 15% korting. Kan ik dat ook laten bezorgen in Arnhem of doen ze dat niet omdat Ikea Duiven dan dichterbij is? Met andere woorden wat is het bezorggebied van Ikea Amersfoort?
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_172935739
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:30 schreef kahlie het volgende:

[..]

JAAAA! Die is het (al had ik een kleiner formaat). Wat jammer dat hij uit het assortiment is.
Krijgen we daar nog iets voor terug? Zo makkelijk om een dichte, uittrekbare lade te hebben.
Xenos verkoopt ook iets soortgelijks. Misschien heb je daar meer geluk.
pi_172941953
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:53 schreef secondant het volgende:
Vraag aan de kenners: Ik zie dat Ikea Amersfoort het GOLV laminaat in de aanbieding heeft met 15% korting. Kan ik dat ook laten bezorgen in Arnhem of doen ze dat niet omdat Ikea Duiven dan dichterbij is? Met andere woorden wat is het bezorggebied van Ikea Amersfoort?
Toen ik jaren terug iets liet bezorgen betaalde je zowel per gewicht als afstand vanaf de vestiging.
Ik weet niet meer of er ook een echt limiet aan zat, maar de prijzen liepen behoorlijk op.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig is met de "verzamel en transport service" maar eerst was het zo dat je zelf alles moest gaan kopen en er "toevallig" een filiaal van een transportbedrijf naast/in IKEA zat waar je alles heen moest brengen. (en zelf regelen e.d.)
pi_172944112
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:53 schreef secondant het volgende:
Vraag aan de kenners: Ik zie dat Ikea Amersfoort het GOLV laminaat in de aanbieding heeft met 15% korting. Kan ik dat ook laten bezorgen in Arnhem of doen ze dat niet omdat Ikea Duiven dan dichterbij is? Met andere woorden wat is het bezorggebied van Ikea Amersfoort?
In principe kun je vanuit elke vestiging iets laten thuisbezorgen, of deze nou wel of niet in je postcodegebied staat.Het kan echter wel wat langer duren omdat de verschillende vestigingen gebruik maken van verschillende transporteurs.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172963825
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen idee :? woensdag/donderdag zal het nieuwe assortiment op de site staan gok ik
De nieuwe catalogus staat nu in de app *O*
pi_172966784
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

De nieuwe catalogus staat nu in de app *O*
De Nederlandse versie?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172967975
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:35 schreef faptist het volgende:

[..]

Xenos verkoopt ook iets soortgelijks. Misschien heb je daar meer geluk.
Ben ik al geweest, maar ze hebben het niet. Het was echt een handige A4 lade, die je kon opstapelen. De mini ladeblokjes van de Xenos waren allemaal te hoog. Echt heel vervelend! Maar bedankt voor de tip.
pi_172970264
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De Nederlandse versie?
Tot dusver alleen Egypte, Qatar, VS en de Emiraten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:45:29 #16
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172972428
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:24 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ben ik al geweest, maar ze hebben het niet. Het was echt een handige A4 lade, die je kon opstapelen. De mini ladeblokjes van de Xenos waren allemaal te hoog. Echt heel vervelend! Maar bedankt voor de tip.
Hema?
https://www.hema.nl/winke(...)eem/stapelbare-lade-(39812001)
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_172986818
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:24 schreef kahlie het volgende: [..]

Ben ik al geweest, maar ze hebben het niet. Het was echt een handige A4 lade, die je kon opstapelen. De mini ladeblokjes van de Xenos waren allemaal te hoog. Echt heel vervelend! Maar bedankt voor de tip.
Ik had er al een gezien toen ze nog niet in de verkoop waren. Toen ze er wel stonden, begon ik te stapelen. Heb alles weer teruggezet toen ik de prijsjes opgeteld had. Lades waar A4's goed in kunnen waren vrij duur.

De eerste triplex Moppe-ladenkastjes waren lang niet op onze A#-maten berekend. Ik zag een stel heel enthousiast kijken en vertelde toen dat er helaas geen A4 in kon. Geloofden ze niet, dus velletje papier erbij gehouden. Zo hoefden ze het niet teleurgesteld weer terug te brengen. Inmiddels zijn ze passend gemaakt, het blokje van 3 brede lades. Ze zijn nu in de aanbieding van € 14.95 / st. voor € 12.71 / st. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90265576/
pi_172988995
quote:
Helaas zijn die niet op meer op voorraad. Echt jammer, dat had goed gewerkt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:13 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik had er al een gezien toen ze nog niet in de verkoop waren. Toen ze er wel stonden, begon ik te stapelen. Heb alles weer teruggezet toen ik de prijsjes opgeteld had. Lades waar A4's goed in kunnen waren vrij duur.

De eerste triplex Moppe-ladenkastjes waren lang niet op onze A#-maten berekend. Ik zag een stel heel enthousiast kijken en vertelde toen dat er helaas geen A4 in kon. Geloofden ze niet, dus velletje papier erbij gehouden. Zo hoefden ze het niet teleurgesteld weer terug te brengen. Inmiddels zijn ze passend gemaakt, het blokje van 3 brede lades. Ze zijn nu in de aanbieding van € 14.95 / st. voor € 12.71 / st. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90265576/
Ik zoek echt plastic i.v.m. de ruimte waar ik ze in wil gebruiken. Moppe ken ik inderdaad al, maar dat gaat niet werken.

Jullie zijn lief met alle tips :*
pi_172999356
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:07 schreef rgras het volgende:

[..]

Tot dusver alleen Egypte, Qatar, VS en de Emiraten.
Hoe kun je die bekijken in de app?
pi_173043433
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:30 schreef kahlie het volgende:

[..]

JAAAA! Die is het (al had ik een kleiner formaat). Wat jammer dat hij uit het assortiment is.
Krijgen we daar nog iets voor terug? Zo makkelijk om een dichte, uittrekbare lade te hebben.
Ik zocht opbergboxen op de Blokker site en kwam deze tegen.
http://www.blokker.nl/nl/(...)s-ladekast-3-lades-1
pi_173055811
Die heeft wel een goede vrij recente recensie, dus ik zal 'm in gedachten houden:

Gekocht voor in een kast tussen twee planken. De transparante laden maken het geheel overzichtelijk. Laden schuiven makkelijk, afmeting is ruim A4 dus ideaal voor print papier.

Moet hem ook eerst zien, want veel van dat soort ladenkastjes heeft hinderlijke hoekjes, nisjes, randjes.
pi_173060228
Bedankt NedKelly.

Jammer dat dat kreng alleen online te zien is. Ik ben idd ook bang voor hoekjes e.d. zodat hij net niet lekker in de kast past, Teslynd. Daarom vond ik het zo fijn dat die van de IKEA echt netjes zijn en precies de goede afmeting en je kon dus zelf kiezen hoeveel je er op wilde stapelen, wat handiger werkt met kasten van allerlei afmetingen.
pi_173078663
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:23 schreef kahlie het volgende:
Bedankt NedKelly.

Jammer dat dat kreng alleen online te zien is. Ik ben idd ook bang voor hoekjes e.d. zodat hij net niet lekker in de kast past, Teslynd. Daarom vond ik het zo fijn dat die van de IKEA echt netjes zijn en precies de goede afmeting en je kon dus zelf kiezen hoeveel je er op wilde stapelen, wat handiger werkt met kasten van allerlei afmetingen.
De totaalprijs was een deal breaker. De kastjes zelf waren ideaal. Ik loop nog steeds te kijken naar goede & (voor mij) betaalbare modellen als ik in zulke winkels ben.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:05:58 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173090546
Woont er iemand in de buurt van de Ikea in Hengelo? De handgrepen voor onze keuken zijn uit het assortiment en alleen in Hengelo nog op voorraad en we hebben nog vier setjes nodig. Beloning voor kopen en opsturen (op onze kosten natuurlijk): eeuwige dankbaarheid en roem!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173090592
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 18:05 schreef Tink89 het volgende:
Woont er iemand in de buurt van de Ikea in Hengelo? De handgrepen voor onze keuken zijn uit het assortiment en alleen in Hengelo nog op voorraad en we hebben nog vier setjes nodig. Beloning voor kopen en opsturen (op onze kosten natuurlijk): eeuwige dankbaarheid en roem!
Welke handgrepen wil je hebben?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:29:55 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173092332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 18:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke handgrepen wil je hebben?
Ohja, dat had ik erbij moeten zetten. De Värde in de kleine maat. 3, maar liefst 4 setjes.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173142227
Heb de nieuwe catalogus bekeken. En eigenlijk weinig interieurs gezien die mijn stijl zijn! Jullie?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:18:31 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173152849
Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe kleur van die oorfauteuil, dat mintgroene/lichtblauwe zegmaar. Die zou ik zo neerzetten :) En verder vind ik de interieurs beter dan vorig jaar. Toen vond ik heel veel rommelig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:26:39 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173152981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe kleur van die oorfauteuil, dat mintgroene/lichtblauwe zegmaar. Die zou ik zo neerzetten :) En verder vind ik de interieurs beter dan vorig jaar. Toen vond ik heel veel rommelig.
Die met die plantprint? Die vind ik vreemd genoeg helemaal prachtig, en dat is niks voor mij.
Ik heb kind zelfs al geïnstrueerd papa te vertellen dat mama die wil :') :@

Edit: ik zie het al, je bedoelt deze denk ik: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30361043/

[ Bericht 8% gewijzigd door Leandra op 15-08-2017 09:40:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:06:59 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173153562
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die met die plantprint? Die vind ik vreemd genoeg helemaal prachtig, en dat is niks voor mij.
Ik heb kind zelfs al geïnstrueerd papa te vertellen dat mama die wil :') :@

Edit: ik zie het al, je bedoelt deze denk ik: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30361043/
Jaaa, die :D Perfect voor een eventuele toekomstige babykamer ooit, maar de hoes kan er niet af. Dat wordt hem dus niet... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:08:52 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173153582
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jaaa, die :D Perfect voor een eventuele toekomstige babykamer ooit, maar de hoes kan er niet af. Dat wordt hem dus niet... -O-
Nou is dat met een oorfauteuil ook wel lastig, een losse hoes, maar idd jammer, want hij is prachtig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173156371
ik vond de oude groene mooier maar die is helaas uit het assortiment.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 14:16:12 #33
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_173502775
Is de SVALNÄS-serie ook geschikt voor montage in de badkamer (eigenlijk als doucheplanken)?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_173506605
Ik ben weg van deze kast en hier hangt-ie al aan de muur. Het was wel een behoorlijke klus om alle onderdelen bij elkaar te krijgen, want de voorraden in de diverse filialen zijn waardeloos.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_173506700
quote:
5s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is de SVALNÄS-serie ook geschikt voor montage in de badkamer (eigenlijk als doucheplanken)?
Ha, dat is ook toevallig! Wij hebben een bamboe-stelling van Ikea in onze badkamer staan en dat gaat prima, maar die wordt niet nat. Ik heb ook een blad van bamboe voor in bad en daar staat regelmatig water op waardoor de plank aangetast is geraakt (schimmel?). Als er geen water op zou blijven liggen, zou het denk ik wel goed gaan. Maar zelf zou ik de gok niet nemen met onbewerkt hout in de douchecabine. (Misschien kan het met hardhout?) Ik stel me bovendien zo voor dat de witte steunen gaan roesten. Maar buiten een cabine zou ik het gewoon doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:23:02 #36
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173539667
Passen de kallax wielen ook op de expedit?

En wat zou er gebeuren als je hem plaatst onder een expedit kast en deze in de hoogte neerzet (dus niet de maximale hoogte van 80cm aanhoud maar 180 als hoogte neemt)

Ervaringen?


http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00288657/

[ Bericht 33% gewijzigd door hierissieweer op 02-09-2017 12:47:13 ]
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_173548032
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:23 schreef hierissieweer het volgende:
Passen de kallax wielen ook op de expedit?

En wat zou er gebeuren als je hem plaatst onder een expedit kast en deze in de hoogte neerzet (dus niet de maximale hoogte van 80cm aanhoud maar 180 als hoogte neemt)

Ervaringen?

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00288657/
Dat dénk ik wel. Maar als je dat zeker wilt weten is het handig de diepte van de EXPEDIT kast op te meten en te vergelijken met die van KALAX.

Als je de kast in de hoogte plaatst heb je kans dat de kast omvalt bij het verrijden omdat de kast topzwaar kan worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Vis een optie? zondag 3 september 2017 @ 09:10:05 #38
70532 loveli
N
pi_173556753
Zijn er ook oplossingen om een kallax op wieltjes strak tegen een muur te zetten? Die van Ikea steken nogal uit. Of is het anders niet stabiel genoeg?
crap in = crap out
pi_173556985
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:23 schreef hierissieweer het volgende:
Passen de kallax wielen ook op de expedit?

En wat zou er gebeuren als je hem plaatst onder een expedit kast en deze in de hoogte neerzet (dus niet de maximale hoogte van 80cm aanhoud maar 180 als hoogte neemt)

Ervaringen?


http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00288657/
hier wel :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_173557077
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 09:10 schreef loveli het volgende:
Zijn er ook oplossingen om een kallax op wieltjes strak tegen een muur te zetten? Die van Ikea steken nogal uit. Of is het anders niet stabiel genoeg?
Misschien als je losse wielen haalt bij de bouwmarkt.
De ikeawielen staan net naast de kast ivm stabiliteit.
  zondag 3 september 2017 @ 10:24:57 #41
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173557630
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hier wel :Y
Hoe bedoel je?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 3 september 2017 @ 10:25:44 #42
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173557646
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat dénk ik wel. Maar als je dat zeker wilt weten is het handig de diepte van de EXPEDIT kast op te meten en te vergelijken met die van KALAX.

Als je de kast in de hoogte plaatst heb je kans dat de kast omvalt bij het verrijden omdat de kast topzwaar kan worden.
Wielen komen er alleen onder voor de leukigheid. Dus blijft stil staan :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_173557908
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:25 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Wielen komen er alleen onder voor de leukigheid. Dus blijft stil staan :)
Komt de kast tegen de muur te staan of in het midden van de ruimte?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_173560312
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Komt de kast tegen de muur te staan of in het midden van de ruimte?
Wat ook belangrijk is, kan er door iets of iemand in geklommen worden?
Alhoewel, de wielen van de kalax zijn breder dan de diepte van de kast. Misschien maakt het het juist stabieler. Wel de rem erop zetten.


[ Bericht 6% gewijzigd door Charlie_Brown op 03-09-2017 13:31:06 ]
pi_173560490
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
:')

Hier passen de wielen van de kallax prima onder de expedit :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_173560696
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:13 schreef Charlie_Brown het volgende:

[..]

Wat ook belangrijk is, kan er door iets of iemand in geklommen worden?
Alhoewel, de wielen van de kalax zijn breder dan de diepte van de kast. Misschien maakt het het juist stabieler. Wel de rem erop zetten.
[ afbeelding ]

Nou ja... IKEA geeft niet voor niets aan dat je de kast niet in de hoogte op de wielen 'mag' plaatsen. Dan helpen die paar centimeters dat de wielen uitsteken ook niet echt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_173563076
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben weg van deze kast en hier hangt-ie al aan de muur. Het was wel een behoorlijke klus om alle onderdelen bij elkaar te krijgen, want de voorraden in de diverse filialen zijn waardeloos.

[ afbeelding ]
Ik vind deze heel tof! M'n vriend vindt m maar niets, vooral door de benodigde gaten in de muur.
Nu hebben we de norråssen, die vind ik ook prima.
pi_173579710
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 15:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vind deze heel tof! M'n vriend vindt m maar niets, vooral door de benodigde gaten in de muur.
Nu hebben we de norråssen, die vind ik ook prima.
Valt wel mee: drie gaten per verticale lat van het lange type. Het aftekenen is wel een behoorlijke klus, want de planken passen niet als de latten net iets te dicht bij elkaar of uit elkaar zijn bevestigd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 september 2017 @ 13:01:53 #49
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_173580872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ha, dat is ook toevallig! Wij hebben een bamboe-stelling van Ikea in onze badkamer staan en dat gaat prima, maar die wordt niet nat. Ik heb ook een blad van bamboe voor in bad en daar staat regelmatig water op waardoor de plank aangetast is geraakt (schimmel?). Als er geen water op zou blijven liggen, zou het denk ik wel goed gaan. Maar zelf zou ik de gok niet nemen met onbewerkt hout in de douchecabine. (Misschien kan het met hardhout?) Ik stel me bovendien zo voor dat de witte steunen gaan roesten. Maar buiten een cabine zou ik het gewoon doen.
Ik heb het gevraagd in een filiaal, maar ze raden het inderdaad af. Sowieso gebruik in een vochtige ruimte.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 4 september 2017 @ 13:23:28 #50
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_173581094
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik heb het gevraagd in een filiaal, maar ze raden het inderdaad af. Sowieso gebruik in een vochtige ruimte.
bijzonder, ik lees geregeld over bamboe tuinmeubels. Dat gaat gewoon goed gegrijp ik. Ik heb zelf ook wat bamboe in de tuin, dat vergrijst alleen. (planken van overgebleven parket)
Tot nooit .......
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')