abonnement Unibet Coolblue
pi_172894249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-series-aangekondigd
"Nieuwe Netflix anime series aangekondigd"

8 nieuwe series aangekondigd. :9~
TV / [Netflix NL #98] Waar iedereen Ozark kijkt
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:10:26 #104
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_172894792
Waar blijft het nieuwe seizoen van Wet Hot American Summer? Topshow.
Bedankt Hans.
pi_172894970
Het nieuwe seizoen van narcos komt ook wel snel. Eigenlijk niet verwacht.
pi_172897320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:10 schreef bascross het volgende:
Waar blijft het nieuwe seizoen van Wet Hot American Summer? Topshow.
Vandaag!!
pi_172897776
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best of Me, The – 2014 12 1:57 uur
Audio: Engels | CC: NL
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Michelle Monaghan, James Marsden, Luke Bracey
De vonken vliegen ervan af bij deze oud-klasgenoten als zij naar huis terugkeren voor een begrafenis maar pijnlijke herinneringen voorkomen een gezamenlijke toekomst.

Icarus – 2017 12 2:01 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Controversieel, Documentaire, Misdaad, Provocerend, Sport
Acteurs: Bryan Fogel, Grigory Rodchenkov
Een Amerikaanse filmmaker komt ongewild in een wereldwijd dopingschandaal terecht als een Russische wetenschapper schokkende details over een grote samenzwering lekt.

Jago: A Life Underwater – 2015 9 0:48 uur
Audio: Indonesisch | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Documentaire, Natuur & ecologie
Met slechts een harpoen en een hap lucht houdt een bejaarde duiker een verbluffende traditie van het Bajau-volk uit Indonesië in ere: diepzeejagen.

Voltron: De legendarische beschermer (seizoen 3) – 2016 12 - Netflix Original
Audio: o.a. Engels, Nederlands | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Animatie
Acteurs: Jeremy Shada, Tyler Labine, Bex Taylor-Klaus
In deze nieuwe versie van Voltron beschermen vijf antihelden en hun vliegende robotleeuwen het universum van het kwade.

Wet Hot American Summer: Ten Years Later – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Elizabeth Banks, Lake Bell, H. Jon Benjamin
Tien jaar na een wilde zomer als jeugdleider komen de vrienden weer samen voor een weekend met hechtere vriendschappen, liefdesrelaties en huiveringwekkende avonturen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:27:03 #108
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_172898917
Ik vind het raar (en jammer) dat de Big Bang Theory wel op Netflix DE staat, maar niet hier in NL.
Was er afgelopen week, 2 afleveringen gekeken onder de indruk dat ik het gemist had dat het er was.....Maar dat had ik dus niet -O-
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_172900109
Comedy legend Carol Burnett will make her return to series television and her Netflix debut in 2018. A Little Help With Carol Burnett features Carol, celebrity guests, and every day people receiving advice to their real-life problems from the straightest-shooters around: little kids.


From co-creators Tony Yacenda (Pillow Talking) and Dan Perrault (Honest Trailers), and showrunner Dan Lagana (Zach Stone Is Gonna Be Famous), American Vandal is a half-hour true-crime satire that explores the aftermath of a costly high school prank that left twenty-seven faculty cars vandalized with phallic images. Over the course of the eight-episode season, an aspiring sophomore documentarian investigates the controversial and potentially unjust expulsion of troubled senior (and known dick-drawer) Dylan Maxwell. Not unlike its now iconic true-crime predecessors, the addictive American Vandal will leave one question on everyone's minds until the very end: Who drew the dicks?


One country music icon. Five hilarious friends. Brad Paisley is joined by comedians Nate Bargatze, John Heffron, Jon Reep, Sarah Tiana, and Mike E. Winfield for a night of laughs and music. Streaming Aug. 15 on Netflix.


• Tweede seizoen van Anne With An E besteld
• [...] Diablero besteld. Het wordt een Spaanstalige serie en de opnames zullen plaatsvinden in Mexico. Diablero staat gepland om in 2018 gelanceerd te worden. Voor deze serie wordt samengewerkt met de regisseurs J.M. Cravioto (El Chapo) en Rigoberto Castaneda (KM 31).
• Carol Burnett krijgt in 2018 een eigen show op Netflix. In A Little Help with Carol Burnett gaat de 83-jarige comédienne het gesprek aan met jonge kinderen. In deze interviews worden verschillende dilemma’s aan de kinderen voorgelegd. De kinderen zullen acht, negen of tien jaar oud zijn en Burnett zal steeds voor een komische benadering kiezen om een onbevangen sfeer te creëren. De eerste teaser is inmiddels ook al verschenen.

http://www.netflix-nederl(...)n-2-besteld-netflix/
http://www.netflix-nederland.nl/netflix-newsflash-week-31b-2017/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:20:40 #110
335263 freaky40
pi_172903423
Wet Hot American Summer eerste episode gezien. Ik wist van de meeste niet meer wie/wie was in de eerste serie. Maar al met al zeer leuke start.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:00:46 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_172904189
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:26 schreef Aether het volgende:

From co-creators Tony Yacenda (Pillow Talking) and Dan Perrault (Honest Trailers), and showrunner Dan Lagana (Zach Stone Is Gonna Be Famous), American Vandal is a half-hour true-crime satire that explores the aftermath of a costly high school prank that left twenty-seven faculty cars vandalized with phallic images. Over the course of the eight-episode season, an aspiring sophomore documentarian investigates the controversial and potentially unjust expulsion of troubled senior (and known dick-drawer) Dylan Maxwell. Not unlike its now iconic true-crime predecessors, the addictive American Vandal will leave one question on everyone's minds until the very end: Who drew the dicks?

_O_

Ze gaan de grap ook gewoon uitrekken over acht episodes.

Ik gok zoiets:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:28:00 #112
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_172904631
Ik heb nu 2 afleveringen gezien van Ozark maar tot nu toe kan ik er niet inkomen. Het gaat erg sloom voor mij. Ik twijfel of ik verder kijk.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:11:26 #113
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172916134
Te zien tot en met 10 augustus

Hummingbird (2013, 2,98)
pi_172916408
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:28 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu 2 afleveringen gezien van Ozark maar tot nu toe kan ik er niet inkomen. Het gaat erg sloom voor mij. Ik twijfel of ik verder kijk.
Heb het hele seizoen gekeken maar dat gevoel bleef. Wel aardig maar niks bijzonders.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:40:58 #116
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_172916537
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Designated Survivor wordt echt steeds saaier en slechter. Maar ja, ben al bij aflevering 17, dus zal het maar afkijken. Voor Jack Bauer.
Vond het juist cool :Y ben benieuwd naar seizoen 2

Al veel goede dingen gehoord over Ozark, hier oa, ben benieuwd :Y
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:40:23 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172917367
Eerste aflevering van Mar de Plastico bekeken.
Twijfel. Wordt het later nog wat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:30:38 #118
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_172920339
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:00 schreef speknek het volgende:

[..]

_O_

Ze gaan de grap ook gewoon uitrekken over acht episodes.

Ik gok zoiets:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel wat.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_172921004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:04 schreef Tokay het volgende:
Onlangs de Spaanse film Contratiempo gekeken. Wow! Echt zo'n film waar je twee, drie dagen later nog over napraat (de steengoede acteurs, de waanzinnige plottwist, het sobere camerawerk ...). Ik wil veel meer van dit op Netflix! Tips zijn welkom.
Prima film. Spannend wie/wat nu echt heeft gedaan.
pi_172921057
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mean Girls – 2004 6 1:37 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy
Acteurs: Lindsay Lohan, Rachel McAdams, Tina Fey
Cady wordt opgenomen in de populaire kliek van haar nieuwe middelbare school maar de hel breekt los wanneer de ex-vriend van de leidster een oogje blijkt te hebben op Cady.

Mean Girls 2 – 2011 6 1:37 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy, Feelgood
Acteurs: Meaghan Martin, Maiara Walsh, Jennifer Stone
Zij is een buitenbeentje dus haar vader belooft de universiteitskosten van een medeleerlinge te financieren als zij omgaat met zijn dochter.

Saving Private Ryan – 1998 16 2:49 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES NL
Genre: Actie, Drama, Oorlog
Acteurs: Tom Hanks, Tom Sizemore, Edward Burns
Acht Amerikaanse Army Rangers dringen het door Duitsers bezette gebied binnen tijdens de Tweede Wereldoorlog en vinden er een soldaat wiens drie broers zijn vermoord.

Top Gun – 1986 6 1:49 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Actie, Drama, Romantisch
Acteurs: Tom Cruise, Kelly McGillis, Val Kilmer
Een combinatie van actie en romantiek maakte deze film tot de kaskraker van de jaren 80. Maverick wordt aangenomen bij Top Gun, de eliteschool van de Marine.

Vaiana – 2016 6 1:47 uur
Audio: Engels, Nederlands | CC: NL
Genre: Avontuur, Feelgood
Acteurs: Auli'i Cravalho, Dwayne Johnson, Rachel House
Een Polynesisch meisje dat later stamhoofd zal worden, onderneemt een gevaarlijke reis met een opschepperige halfgod om zijn fout goed te maken en haar volk te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_172921188
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:40 schreef golfer het volgende:
Eerste aflevering van Mar de Plastico bekeken.
Twijfel. Wordt het later nog wat?
Niets van gezien maar de omschrijving klinkt wel interessant.
Wel veel afleveringen in combinatie met lange afleveringen van meer dan een uur. Ben ik over het algemeen geen fan van.
pi_172921393
Ik heb geen tijd om alles wat me leuk lijkt op Netflix te zien xD Zoveel content. Top Netflix
pi_172922251
Gisteren Ozark afgekeken, was tof.

Denk dat wij nu aan the Keepers gaan beginnen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:34:26 #124
1234 HiZ
Istanbullu
pi_172922811
Ik heb Ozark ook net afgekeken. Geweldige serie, ik ben benieuwd hoe en of ze een tweede seizoen gaan doen.
pi_172922877
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:34 schreef HiZ het volgende:
Ik heb Ozark ook net afgekeken. Geweldige serie, ik ben benieuwd hoe en of ze een tweede seizoen gaan doen.
Lijkt me wel, gezien de positieve reacties. Hoop alleen niet dat we daarvoor moeten wachten tot eind 2018/2019,
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:38:11 #126
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172922941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Lijkt me wel, gezien de positieve reacties. Hoop alleen niet dat we daarvoor moeten wachten tot eind 2018/2019,
Daar zou ik toch maar vanuit gaan. Na het groene licht voor seizoen 2, moet er eerst weer een script geschreven worden, de acteurs moeten hun agenda's bij elkaar leggen...dan zit je al op z'n vroegst in de lente van 2018 voor je kunt beginnen met filmen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_172923031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:38 schreef Mike het volgende:

[..]

Daar zou ik toch maar vanuit gaan. Na het groene licht voor seizoen 2, moet er eerst weer een script geschreven worden, de acteurs moeten hun agenda's bij elkaar leggen...dan zit je al op z'n vroegst in de lente van 2018 voor je kunt beginnen met filmen.
Hier moet Netflix echt wat aan gaan doen. Een jaar wachten is niet meer dan normaal, maar anderhalf jaar of 2 jaar moeten wachten op een nieuwe seizoen.
pi_172923109
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hier moet Netflix echt wat aan gaan doen. Een jaar wachten is niet meer dan normaal, maar anderhalf jaar of 2 jaar moeten wachten op een nieuwe seizoen.
Dit "probleem" geldt toch niet enkel voor Netflix? Overigens zou ik niet van een probleem willen spreken, genoeg goede series om te kijken dus mijn tijd wordt toch wel gevuld.
pi_172923209
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit "probleem" geldt toch niet enkel voor Netflix? Overigens zou ik niet van een probleem willen spreken, genoeg goede series om te kijken dus mijn tijd wordt toch wel gevuld.
Geldt voor meerdere inderdaad. Het is geen groot probleem, enkel vervelend.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:52:14 #130
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172923316
Er valt ook gewoon weinig aan te doen. Je wil graag kwaliteit zien en dat kost tijd, geld en moeite. Het lijkt me bv al ontzettend moeilijk om een goed team van schrijvers, regisseurs en acteurs bij elkaar te krijgen (en dan evt. te houden voor volgende seizoenen).
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_172923478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:38 schreef Mike het volgende:

[..]

Daar zou ik toch maar vanuit gaan. Na het groene licht voor seizoen 2, moet er eerst weer een script geschreven worden, de acteurs moeten hun agenda's bij elkaar leggen...dan zit je al op z'n vroegst in de lente van 2018 voor je kunt beginnen met filmen.
Dit was natuurlijk wel een erg onaf verhaaltje na 1 seizoen. Maar goed, ik snap het gejubel om deze serie toch al niet zo. Wel uitgekeken maar het gaat allemaal erg sloom en het verhaal is slapjes wat mij betreft.
pi_172924187
Na het tegenvallen van The Flash na de tips hier begonnen met Arrow en dat bevalt goed :7
pi_172924382
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Na het tegenvallen van The Flash na de tips hier begonnen met Arrow en dat bevalt goed :7
Is persoonlijk, maar ik vind The Flash echt stukken beter dan Arrow.
pi_172929901
quote:
Netflix Announces First Chinese Language Original Series: Bardo (擺渡身)
Taipei Taiwan, Aug 4 2017 - Netflix Inc., the world's leading Internet television network, today announced the first Chinese language Netflix original series from Taiwan: Bardo (擺渡身). The eight-episode series is a jailbreak thriller with a karmic dimension, and it will be available to all Netflix members around the world at the same time.

[…]

Bardo (擺渡身) follows the journey of Ah Quan, a good man who has descended into crime and now waits in prison for execution. An encounter with a mysterious inmate causes him to experience events from alternative timelines. Learning that his son is in danger, Ah Quan escapes to protect his family only to discover he is a pawn in a much larger game. Blending Taiwanese aboriginal mysticism and karmic destiny, Bardo (擺渡身) - which describes state of existence between life and death - is Ah Quan’s search for redemption.

[…]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_172934555
Radiohead in Ozark afl.1 ik ben verkocht :)
pi_172934599
z nation _O-

wat is next, zombiesharknado?
  roze zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:49:56 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172937705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hier moet Netflix echt wat aan gaan doen. Een jaar wachten is niet meer dan normaal, maar anderhalf jaar of 2 jaar moeten wachten op een nieuwe seizoen.
Jessica Jones wachten we straks drie jaar op toch?
Your beauty never ever scared me.
pi_172937805
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:49 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Jessica Jones wachten we straks drie jaar op toch?
das "pas" eind 2018..

neemt niet weg dat het belachelijk is dat voor sommige "netflix originals" zelfs zo lang gewacht moet worden..

dat is vaak ook de reden dat ik normaal gesproken pas aan series begin als ze helemaal klaar zijn..
  zondag 6 augustus 2017 @ 00:32:44 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172938525
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:54 schreef mschol het volgende:
z nation _O-

wat is next, zombiesharknado?
Top! Er kunnen niet genoeg mensen die serie ontdekken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_172939417
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Top! Er kunnen niet genoeg mensen die serie ontdekken.
ik kende hem al toen S1 erop stond, S2 is gewoon een tijdje blijven liggen (kon er wat moeilijk weer inkomen)
  zondag 6 augustus 2017 @ 01:34:54 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172939454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:40 schreef golfer het volgende:
Eerste aflevering van Mar de Plastico bekeken.
Twijfel. Wordt het later nog wat?
Aflevering 2 gedeeltelijk bekeken en besloten ermee te stoppen vanwege slecht acteren en flinterdun verhaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 augustus 2017 @ 20:23:19 #142
163650 Greys
pi_172954883
Naast de al gegarandeerde twee uur durende extra aflevering van Sense8 gaat de schrijfster tóch het script maken voor seizoen 3 zei ze dit weekend in een tv show! Ze was samen met een deel van de cast in Vancouver bij de Pride aldaar.
Ondanks dat er nog geen garanties zijn heeft ze goede hoop - genoeg om het script te gaan maken - omdat er zoveel positieve fan'opstand' is over het cancellen dat bij zeer goede kijkcijfers van die speciale extra aflevering er misschien toch nog mogelijkheden komen voor een nieuw seizoen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2017 @ 21:49:52 #143
368283 ato
pi_172957569
quote:
17s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:23 schreef Greys het volgende:
Naast de al gegarandeerde twee uur durende extra aflevering van Sense8 gaat de schrijfster tóch het script maken voor seizoen 3 zei ze dit weekend in een tv show! Ze was samen met een deel van de cast in Vancouver bij de Pride aldaar.
Ondanks dat er nog geen garanties zijn heeft ze goede hoop - genoeg om het script te gaan maken - omdat er zoveel positieve fan'opstand' is over het cancellen dat bij zeer goede kijkcijfers van die speciale extra aflevering er misschien toch nog mogelijkheden komen voor een nieuw seizoen. *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_172957593
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Nice

Nu nog Japanse films/series.
pi_172964427
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:54 schreef mschol het volgende:
z nation _O-

wat is next, zombiesharknado?
Dit vind ik echt een leuke serie om te kijken,
laat S3 maar komen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:47:25 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172964552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:48 schreef Odaiba het volgende:

Geldt voor meerdere inderdaad. Het is geen groot probleem, enkel vervelend.
Wil je kwaliteit of flutproducties?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172965211
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:39 schreef Soohr het volgende:

[..]

Dit vind ik echt een leuke serie om te kijken,
laat S3 maar komen.
The asylum maakt wel meer films die ik prima voor tussendoor vind: matige acteurs, matige special effects en met een dosis humor.
ze zijn oa bekend van de vele low budget parodieën op blockbusters
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:48:39 #148
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172965733
Pff als ik met mn android telefoon Netflix wil kijken geeft hij fout 5.2 weer. Meer mensen die hier last van hebben?
pi_172967586
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wil je kwaliteit of flutproducties?
Game of Thrones is flut volgens jou? Daar komt ook een seizoen van elk jaar, hoewel dit recente seizoen voor het eerst wat langer op zich liet wachten in verband met het later opnemen.

Het heeft allemaal met voorbereiding, budget en een goed team te maken. Dus het is niet onmogelijk en bepaalt niet of iets kwalitatief goed of slecht zal worden.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 12:13:58 #150
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172967719
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:07 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Game of Thrones is flut volgens jou? Daar komt ook een seizoen van elk jaar, hoewel dit recente seizoen voor het eerst wat langer op zich liet wachten in verband met het later opnemen.

Het heeft allemaal met voorbereiding, budget en een goed team te maken. Dus het is niet onmogelijk en bepaalt niet of iets kwalitatief goed of slecht zal worden.
Maar dat is een serie die van tevoren weet hoeveel seizoenen ze gaan maken. Bij nieuwe series wacht je altijd af of een serie populair is en daarna bestel je eventueel een nieuw seizoen. Netflix brengt veel nieuwe series en dan kan een tweede seizoen even op zich laten wachten.

House of Cards is een populaire serie en je ziet dat ze daarvan wel een strakke planning hebben omdat de makers weten dat ze gewoon door mogen gaan met produceren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_172967866
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:13 schreef Mike het volgende:

[..]

Maar dat is een serie die van tevoren weet hoeveel seizoenen ze gaan maken. Bij nieuwe series wacht je altijd af of een serie populair is en daarna bestel je eventueel een nieuw seizoen. Netflix brengt veel nieuwe series en dan kan een tweede seizoen even op zich laten wachten.

House of Cards is een populaire serie en je ziet dat ze daarvan wel een strakke planning hebben omdat de makers weten dat ze gewoon door mogen gaan met produceren.
Ik snap wel hoe het werk in tv-land, ik gaf in eerste instantie alleen maar aan dat ik het jammer vind. HBO was volgens mij de eerste die meerdere seizoenen van een serie heeft bestelt voordat het op de televisie kwam. Daarna zijn er nog een aantal geweest.

Verder lijkt het bij GoT ook wel nodig, aangezien de productiewaarde echt zooooveeel meer voorbereiding nodig heeft., maar Ozark?

Met Netflix weten we zins een jaar of 2 dat ze ook zeker series cancelen. Soms zie ik liever dat ze minder seizoenen maken, maar gewoon het verhaal afmaken.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:55:46 #152
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_172972704
Weet iemand wanneer het meest recente seizoen van the Walking Dead op netflix verschijnt?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_172973044
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:55 schreef ShevaJB het volgende:
Weet iemand wanneer het meest recente seizoen van the Walking Dead op netflix verschijnt?
Verwachting is derde kwartaal 2017.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:12:13 #154
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_172973109
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Verwachting is derde kwartaal 2017.
Okay, dank je.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_172974252
Storing bij Netflix volgens mij. Ik kan Fargo seizoen 3 niet kijken omdat mijn PS4 app denkt dat ik in de VS zit, en mijn telefoon app geeft aan dat ik in Groot Brittanië zit 8)7
pi_172975393
Contratiempo is wel echt een geweldige Spaanse film zeg _O_ Erg spannend, hele film op het puntje van m'n stoel en een onverwacht einde.
pi_172980933
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Room, The – 2016 16 1:35 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Horror, Sensueel
Acteurs: Natasha Henstridge, Lukas Hassel, Lin Shaye
Het nieuwe droomhuis van een getrouwd stel verandert in een nachtmerrie wanneer ze erachter komen dat er een kwaadaardige, wellustige geest in de kelder zit.

Invincible – 2006 6 1:44 uur
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Biografie, Drama, Waargebeurd
Acteurs: Mark Wahlberg, Greg Kinnear, Elizabeth Banks
Een toegewijde fan van de Philadelphia Eagles heeft onlangs zijn vrouw en baan verloren en maakt indruk op de teamcoach tijdens proefwedstrijden. Hij wordt opgesteld.

Shooter – 2007 16 2:06 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Acteurs: Mark Wahlberg, Michael Peña, Danny Glover
Een scherpschutter wordt door collega's overgehaald te helpen om een complot om de president te vermoorden tegen te houden, maar dan wordt hij beschuldigd van de misdaad.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_172990603
Icarus, goede docu over een journalist die een docu wil maken over dopinggebruik in het wielrennen en dat zelf wil proberen door te kijken of hij met doping beter presteert in een amateurkoers. Hij raakt bevriend met een russische dopingtester, die plotseling centraal komt te staan in het russische dopingschandaal waardoor de docu een andere wending neemt. Dikke aanrader. Leuke gast ook die Rus :)
pi_173003175
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denis Leary: No Cure For Cancer – 1992 AL 1:02 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Standup-comedy
Acteurs: Denis Leary
In de stand-upshow waarmee comedian Denis Leary een legende werd, gaat hij tekeer tegen niet-rokers, vegetariërs en andere zeurpieten.

Nat King Cole: Afraid of the Dark – 2014 1:33 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Biografie, Documentaire
Ontdek het leven en talent van deze baanbrekende muzikant die ondanks alle etnische problemen zijn stempel op de jazzwereld wist te drukken.

Roommate, The – 2011 12 1:31 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Misdaad, Psychologische thriller
Acteurs: Leighton Meester, Minka Kelly, Cam Gigandet
Eerstejaars studente Sara begint langzaam te wennen aan het leven op de campus, maar merkt dat haar kamergenoot Rebecca door haar geobsedeerd begint te raken.

Steve Jobs – 2015 AL 2:02 uur
Audio: Engels | CC: NL
Genre: Biografie, Controversieel, Drama, Waargebeurd
Acteurs: Michael Fassbender, Seth Rogen, Kate Winslet
Deze biopic laat aan de hand van drie cruciale momenten in zijn carrière de menselijke tegenslagen en de gedurfde visie zien van de man die de Mac groot maakte.

Untouchables, The – 1987 16 1:59 uur
Audio: Engels | CC: EN FR ID NL
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Acteurs: Kevin Costner, Sean Connery, Charles Martin Smith
In dit misdaaddrama dat zich afspeelt in de jaren 30 houdt niets Eliot Ness tegen om de legendarische Al Capone in te rekenen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Donald Duck held dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:48:35 #160
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_173007672
En weer verdere fragmentatie van streaming. Disney gaat alles van Netflix verwijderen om een eigen dienst te beginnen.
https://www.macrumors.com(...)-streaming-services/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_173007696
En het filmaanbod is al zo fantastisch :+
SOONY
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:02:25 #162
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_173008028
Te zien tot en met 13 augustus

Food Matters (2008, 2,71)
Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight! (2015, 2,00)

Te zien tot en met 14 augustus

To Kill a Mockingbird (1962, 3,71)
Lt. Robin Crusoe, U.S.N. (1966, 2,28)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:14:38 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_173008345
Better Call Saul O+. Wat een top idee toch om van de drie leukste karakters van BB (Saul, Ehrmantraut en Fring) een spin-off te maken.

Disney noooo ;(. Nu maar hopen dat het (eerst) alleen voor de VS geldt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173008756
Ah, maar even die klassieker van Leary opzetten. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  roze dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:41:01 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173009032
Kut man van Disney.
Your beauty never ever scared me.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:52:02 #166
335263 freaky40
pi_173009306
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En weer verdere fragmentatie van streaming. Disney gaat alles van Netflix verwijderen om een eigen dienst te beginnen.
https://www.macrumors.com(...)-streaming-services/
Mooi zo, ruimte voor andere content. Disney kijk ik toch niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_173009314
OITNB uit. En ik was niet zo enthousiast over de eerste aflevering, maar naarmate het seizoen vorderde zat het toch wel weer goed in elkaar. En ik hou van Suzanne - Crazy Eyes _O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:52:40 #168
335263 freaky40
pi_173009319
Geweldig David Letterman komt naar Netflix! Dat is een grote vis! Top!
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:55:31 #169
335263 freaky40
pi_173009392
Zat er een beetje tegenop om Wet Hot American Summer te gaan kijken, maar het is toch wel weer geinig en leuker dan de eerste serie moet ik zeggen. Alweer bij aflevering 7 aan beland.
Allemaal cabaretteketet!
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2017 @ 00:28:50 #170
368283 ato
pi_173009953
Mean girls weer gekeken en Intouchables.
Life can be a bitch, so like it..
pi_173010968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En weer verdere fragmentatie van streaming. Disney gaat alles van Netflix verwijderen om een eigen dienst te beginnen.
https://www.macrumors.com(...)-streaming-services/
Pff... Netflix begint steeds onaantrekkelijker te worden zo op deze manier.

Betekent dat ook geen Marvel-series meer? Geen Once Upon A Time?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 03:00:10 ]
pi_173011052
Ik lees ook dat Disney hun dienst in het begin alleen gaat uitrollen in Amerika. Waar moeten wij dan hun content gaan bekijken?

De komende jaren kunnen we trouwens alles van Disney, Marvel en Star Wars nog zien op Netflix, gelukkig. Dankzij de in het verleden gemaakte deals, blijft men ook gewoon nieuwe series exclusief produceren voor Netflix en verschijnen alle grotere bioscoopreleases, dus ook 'Star Wars: The Last Jedi', 'Avengers: Infinity War' en 'Black Panther' nog gewoon keurig op Netflix.

Overigens ben ik wel van mening dat deze aankondiging weer een volgend teken is van de verzieking van de entertainmentmarkt. Mocht de dienst ook ooit naar Nederland komen, dat bekent het dat we wéér een extra abonnement kunnen afsluiten om over een volledig aanbod te kunnen beschikken. Dat is in de muziekindustrie toch wel beter aangepakt met diensten als Spotify en Google Play.

Ik snap serieus best dat mensen illegaal blijven downloaden als het zo doorgaat. Ik keur het niet goed, dat zeker niet, maar ik snap het wel. Dit kan geen enkele beurs op een gegeven moment meer opbrengen.

Maar goed, ... laten we het maar afwachten...
  woensdag 9 augustus 2017 @ 03:29:48 #173
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173011099
Tering Disney
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 9 augustus 2017 @ 06:13:08 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173011575
Waarom koopt Disney Netflix dan niet gewoon?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:52:16 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_173012523
Jammer idd van Disney, met name vanwege de verdere versplintering. Niet omdat ik nou zoveel Disney content kijk (alhoewel ik wel afgelopen weekend Finding Dory gekeken).

Misschien moet deze tak van de entertainment industrie eens stoppen met alle exclusieve content, waarom zou een serie niet op meerdere providers te zien kunnen zijn?
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:57:21 #176
62913 Blik
The one and Only!
pi_173012576
Wellicht dat Disney hierin een partnership aangaat met Apple, Steve Jobs was tot zijn dood de grootste individuele aandeelhouder van Disney en natuurlijk voormalig eigenaar/CEO van Pixar.
pi_173012661
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:52 schreef Blik het volgende:
Jammer idd van Disney, met name vanwege de verdere versplintering. Niet omdat ik nou zoveel Disney content kijk (alhoewel ik wel afgelopen weekend Finding Dory gekeken).

Misschien moet deze tak van de entertainment industrie eens stoppen met alle exclusieve content, waarom zou een serie niet op meerdere providers te zien kunnen zijn?
Het blijft alleen niet bij puur Disney content. In dat artikel spreken ze ook over het streamen van diverse sporten zoals ijhockey etc. In dat geval zou ook andere content van Netflix naar Disney kunnen switchen.
pi_173015765
Overal op internet dezelfde Netflix/Disney reacties _O-
https://news.ycombinator.com/item?id=14962634
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:32:48 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_173016608
Nieuw probeersel hier: American Horror Story: Coven :7 (dat seizoen eerder overgeslagen) en gisteren Bates Motel. Van die laatste weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Wel lekker mysterieus in ieder geval.

Hoop dat ze toch tzt een keer AHS: Roanoke en Cult online gaan zetten. En nieuwere seizoenen van Z-Nation (heb seizoen 3 al afgekeken).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:41:53 #180
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173016775
Beter boycot iedereen Disney

Zo fragmenteert de markt alleen maar. Zelfde verhaal als Tidal/Spotify, waarin Tidal artiesten exclusief op Tidal zette
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:12:39 #181
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_173017368
Laat 18 augustus maar komen, kan ik eindelijk weer That 70's Show bingen. _O_
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 13:56:11 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173018357
Hopelijk komt er nu meer Warner content naar Netflix Harry Potter bijvoorbeeld .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173018559
Volgens mij heeft Disney al in VK een soortgelijke dienst voor £5 per maand.
Zie mezelf alleen niet meerdere abonnementen hebben voor die ene film per maand.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 15:24:35 #184
335263 freaky40
pi_173020411
Zit midden in Icarus, wat een opzienbarende docu is dat! Wel een grappig ventje die rus, niet het stereotype Rus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_173020814
Tja, Disney... er staan toch maar een handjevol Pixar films op Netflix, en dat is het enige wat ik zou kunnen gaan missen van Disney. De rest mogen ze lekker zelf gaan streamen, ik zal er niet voor gaan betalen.
pi_173023967
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_173024061
als disney volledige series en in meerdere talen (niet zoals nu op disney channel bv alleen nederlands en dezelfde dingen herhalen) en veel meer films beschikbaar stelt, zou ik een paar keer per jaar een maandabo overwegen, doorlopend abo is mij te duur naast netflix.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 19:21:12 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173025036
Disney blijft in NL in ieder geval bij Netflix.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173025575
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disney blijft in NL in ieder geval bij Netflix.
tot 2019 ja..

daarna verdwijnen ze alsnog weg
  woensdag 9 augustus 2017 @ 19:56:04 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173025775
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:45 schreef mschol het volgende:

[..]

tot 2019 ja..

daarna verdwijnen ze alsnog weg
Tot 2019 blijven ze in de US. Voor NL zijn er 'nog geen plannen'. Aangezien NL volgens mij te klein is voor een succesvolle streamingdienst naast Netflix verwacht ik niet dat Disney hier zelf zo'n dienst lanceert.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173026387
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Site Delta – 2017 16 1:27 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Actie
Acteurs: Cam Gigandet, Teri Reeves, Michael Dale
Nadat enkele gevangenen hebben ontdekt dat hun geheime militaire gevangenis wordt aangevallen door terroristen, proberen ze de vijand te neutraliseren.

Tenkai Knights (seizoen 1) – 2013 6
Audio: Nederlands | CC: NL
Genre: Anime
Acteurs: Johnny Yong Bosch, Todd Haberkorn, Bryce Papenbrook
In het jaar 2034 worden vier tieners op aarde benoemd om als Tenkai-ridders op te treden en de planeet Quarton te beschermen tegen de snode Lord Vilius.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_173026505
quote:
19s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tot 2019 blijven ze in de US. Voor NL zijn er 'nog geen plannen'. Aangezien NL volgens mij te klein is voor een succesvolle streamingdienst naast Netflix verwacht ik niet dat Disney hier zelf zo'n dienst lanceert.
http://www.nu.nl/film/487(...)nederland-staan.html hier hebben ze het echt over eind 2019 in NL

ga er maar vanuit dat disney ook gewoon hier hun eigen streamingdienst opzet na 2019 indien het in de US slaagt; ze zullen 'teveel' aan netflix moeten afdragen als ze zelf een platform hebben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 20:30:28 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173026586
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:45 schreef mschol het volgende:

[..]

tot 2019 ja..

daarna verdwijnen ze alsnog weg
http://www.netflix-nederl(...)nd-verandert-weinig/

quote:
Om het eigen streamingplatform uit te laten groeien tot een succes haalt Disney de films die nu op Netflix staan terug voor 2019, zodat in dat jaar de service live kan gaan.

Blijven de Disney-films in Nederland op Netflix?
Fans van Disney-films hoeven niet bang te zijn dat in Nederland de films van Netflix zullen verdwijnen. Met de streamingdiensten gaat Disney zich in eerste instantie alleen op de Amerikaanse markt richten. Voor Disney is het dus van belang dat de films buiten de Verenigde Staten zichtbaar blijven en daar blijft Netflix een uitstekende partij voor. Tegenover Bright liet Netflix dan ook weten dat de fans in Nederland voorlopig niet hoeven te vrezen. “Dit heeft geen gevolgen voor de Disney-films waarover we in andere markten dan de VS overeenkomsten hebben”, aldus Netflix in een reactie aan Bright. “We blijven zaken doen met Disney op allerlei gebieden.”

Natuurlijk kunnen er nog steeds Disney-titels van Netflix verdwijnen, omdat de licenties verlopen en niet verlengd kunnen worden en in sommige gevallen is dit een bewuste keuze van Netflix. Zo zal binnenkort Star Wars: The Force Awakens, ook een film van Disney, verdwijnen. Daar staat overigens de komst van Rogue One tegenover en gelet op de reactie van Netflix is het dus goed denkbaar dat er ook in de toekomst nog Disney-titels naar Netflix in Nederland komen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173026594
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:26 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/film/487(...)nederland-staan.html hier hebben ze het echt over eind 2019 in NL

ga er maar vanuit dat disney ook gewoon hier hun eigen streamingdienst opzet na 2019 indien het in de US slaagt; ze zullen 'teveel' aan netflix moeten afdragen als ze zelf een platform hebben.
In de VS is er een andere mentaliteit m.b.t. de kosten; $60 aan TV-abonnementen is daar redelijk normaal, dus $5 extra voor Disney valt dan mee. In Nederland zijn we dat niet gewend (Netflix wordt vaak al als duur genoemd). Denk niet dat Disney heel populair zou worden in Nederland, zeker als je kijkt naar een Videoland en Amazon die ook niet écht populair hier zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_173026598
Netflix heeft de rechten verworven voor een nieuwe western miniserie van de Coen Brothers:
http://tcrn.ch/2vOHF0h
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  roze woensdag 9 augustus 2017 @ 20:35:39 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173026680
Ik ga sowieso geen extra Disney abonnement afsluiten. Fiks wel wat anders om het te zien. :) Erg jammer dit want ik vond Disney en Netflix echt een mooie samenwerking maar ja.
Your beauty never ever scared me.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 20:36:20 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173026694
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga sowieso geen extra Disney abonnement afsluiten. Fiks wel wat anders om het te zien. :) Erg jammer dit want ik vond Disney en Netflix echt een mooie samenwerking maar ja.
woon je in de VS dan? :P voorlopig blijven de disneyflims gewoon in nederland op netflix te zien hoor :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  roze woensdag 9 augustus 2017 @ 20:36:48 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173026704
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:36 schreef DJMO het volgende:

[..]

woon je in de VS dan? :P voorlopig blijven de disneyflims gewoon in nederland op netflix te zien hoor :P
Nee maar straks is het hier ook weg toch?
Your beauty never ever scared me.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 20:44:15 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173026849
quote:
11s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee maar straks is het hier ook weg toch?
zie post #193
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  roze woensdag 9 augustus 2017 @ 20:46:13 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173026894
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

zie post #193
Duidelijk. :)
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:30:20 #201
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173028171
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disney blijft in NL in ieder geval bij Netflix.
eindelijk goed nieuws
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:30:39 #202
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173028180
nu hopen dat ze tussendoor Frozen weer niet af gooien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')