abonnement Unibet Coolblue
pi_172816290
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:35 schreef Cee het volgende:
Dat is mooi klote, xMissi. -O- Slijtage, op zo'n jonge leeftijd al. Is het wel geoorloofd om toch nog met enige regelmaat wat rondjes te lopen? Ik hoop het voor je!
Thanks voor jullie lieve reacties :*

Hij heeft het me niet letterlijk verboden, hij zei dat ik beter kon gaan fietsen.. Maar ik denk dat ik dan maar iets minder fanatiek moet zijn. Net wel gewoon met de groep meegetraind en wel tegen de trainer verteld, die had het ook niet echt verwacht.. Maar ik wil absoluut niet stoppen, want voelde me vandaag de hele tijd niet fijn en net na het hardlopen voelde ik me al weer beter dusja... Het is wel zo dat het echt pas net is, en dus nog niet bot tegen bot is.( Hopelijk duurt dat nog heeeeel lang :) )
pi_172820268
Zo te lezen was juli een goede maand voor de meesten hier! Behalve voor xMIssie, balen zeg.

Mijn juli was ook niet slecht: 187 kilometer. Ik probeer een redelijke basis vast te houden voordat ik eind van het jaar opnieuw aan de marathontraining begin. Dan is de uitgangspositie alvast beter dan vorig jaar.

En vandavond mijn 2e 5km wedstrijd van de maand gelopen, opnieuw een echte kermisloop. Ik was niet van plan zo diep te gaan als de vorige keer, maar wel een lekker snel tempo te lopen.

Missie geslaagd: 20:02 gelopen en niet kapot gegaan, er zat zelfs nog een flinke eindsprint in.

Wel fijn om de vooruitgang te merken. Ik heb tijden tegen die grens van 20 minuten aangehikt, en nu loop ik die tijd zonder er echt vol voor te gaan. Heerlijk!

Nu maar eens op zoek naar één of meer 10km loopjes voor na mijn vakantie.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:51:57 #53
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_172826713
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

*O*
Feest gaat niet door. Ik heb oppasdienst want zus van de Frau is vandaag jarig. Geen baantraining voor mij dus.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_172826915
Gisteren een duurloop met "heuvel' training. Lees..een aantal keer langs het verliefde stelletje wat boven op de viaduct stond te zoenen gerend..

Weer 10km in de pocket
pi_172827353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:57 schreef McM77 het volgende:
Gisteren een duurloop met "heuvel' training. Lees..een aantal keer langs het verliefde stelletje wat boven op de viaduct stond te zoenen gerend..

Weer 10km in de pocket
Zo, die zullen jou een freak hebben gevonden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172827865
Ze keken inderdaad wat raar
  Forum Admin dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:15:23 #57
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172832816
Ik ben ook nog aan de opbouw bezig. Kan hier in de Eiffel al wel wat hoogtemeters (al dan niet gewild) pakken. Hopelijk dan in Nederland weer mijn eerste 10km, zonder te wandelen :') , van dit jaar te lopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172838738
Waarom denk ik toch bij bijna elke baantraining dat ik het niet kan en lukt het uiteindelijk toch :o 30' inlopen in best stevig tempo, en toen 4x1000 in 92, 92, 90 en 88 sec per rondje en 2 minuten pauze (3.50 de eerste 2 kms, toen 3.45, toen 3.38). Het scheelde wel dat we een mooi groepje hadden maar geeft toch wel wat vertrouwen dat het lukte.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172839249
Ik houd het er maar op dat deze training een slechte generale voor vrijdag was. Waar ik vorige week over de baan vloog en alles relatief soepel voelde, had ik vandaag het idee dat ik daar nog steeds van aan het herstellen ben :') Het ging voor geen meter, tijdens de 2e serie al vrij snel verzuurde benen, en toen m'n verlies maar genomen.

Vrijdag 1000m, lekker incourant, wel zin in!
  ESF Reporter dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:25:11 #60
87554 Cee
Welluk?
pi_172839368
Goed, morgen maar even een afspraak met de fysio maken want mijn loop van vanavond heb ik vroegtijdig gestopt, knie begon toch behoorlijk te steken. -O- Hopelijk niks langdurigs. Zodra ik ging wandelen was alles weer oké. Ik vrees dat die 11km van overmorgen en de 26km van zaterdag geen goed idee zijn.
Ik ga ervan uit dat de meeste mensen die voor een (eerste) marathon trainen ook met enige tegenslagen te kampen hebben gehad en dat een korte time-out geen grote gevolgen had voor de rest van de training?
Besef nu wel dat ik hem toch best graag wil lopen. :P Zo raar ook, ik liep eerst hooguit 3x in de week en nu voel ik me na twee dagen niet lopen meteen aardslui. _O-
pi_172839635
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:25 schreef Cee het volgende:
Goed, morgen maar even een afspraak met de fysio maken want mijn loop van vanavond heb ik vroegtijdig gestopt, knie begon toch behoorlijk te steken. -O- Hopelijk niks langdurigs. Zodra ik ging wandelen was alles weer oké. Ik vrees dat die 11km van overmorgen en de 26km van zaterdag geen goed idee zijn.
Ik ga ervan uit dat de meeste mensen die voor een (eerste) marathon trainen ook met enige tegenslagen te kampen hebben gehad en dat een korte time-out geen grote gevolgen had voor de rest van de training?
Besef nu wel dat ik hem toch best graag wil lopen. :P Zo raar ook, ik liep eerst hooguit 3x in de week en nu voel ik me na twee dagen niet lopen meteen aardslui. _O-
Hopelijk valt het mee en gaat het gauw weer goed met je knie. Ik heb geen marathon gelopen, maar het zal denk ik geen grote gevolgen hebben hoor.. Tenzij het echt niet over gaat, maar daar gaan we niet vanuit! Welke ging je ook alweer lopen?
  ESF Reporter dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:40:57 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_172839959
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef xMissi het volgende:

[..]

Hopelijk valt het mee en gaat het gauw weer goed met je knie. Ik heb geen marathon gelopen, maar het zal denk ik geen grote gevolgen hebben hoor.. Tenzij het echt niet over gaat, maar daar gaan we niet vanuit! Welke ging je ook alweer lopen?
Ik wil die van Eindhoven lopen. Is 'pas' op 9 oktober maar ik verwacht dat die twee maanden voorbij gaan vliegen!
pi_172842496
CR te pakken op een heuvel tegen een (semi) professionele atleet. Dat is het enige wat telt, niet het feit dat mijn activiteit veel langzamer en korter was.
pi_172844733
Cee en xMissi allebei sterkte met jullie knieën, hoop dat het allemaal meevalt!

Ik heb vanavond ook weer eens 400tjes gedaan, ik dacht dat ik 5x 400 met 2' rust moest en daarna 5x400 tot volledig herstel, allemaal in 80 seconden. Maar vond de rust al zo lang, dus heb het maar 2 minuten gelaten. Bleek later dat er 5x 400 in 80 met 200m rust en 5x 400 in 75 tot herstel op stond. Lekker goed gelezen weer :+ .
In ieder geval wel lekker gelopen, meeste gingen ietsje sneller dan 80 en heel soepel. Met de 9e fietste er een groepje tieners aan de overkant die het machtig mooi vonden dat ik ze bijhield. Laatste 100m een eindsprintje eruit gegooid en toen kreeg ik applaus. _O- Misschien heb ik nog wel iemand gemotiveerd daarmee :D . Mezelf in ieder geval ook nog. De 10e 400m ging daarna wel best zwaar. :+

Zondag voor de 2e keer in een maand naar het Ahrtal geweest in Duitsland, heeft minder met hardlopen te maken, maar het is er wel supergaaf! Daar 27km met 1900 hoogtemeters gelopen, in een uur of 6.5 :D . Waren met z'n 4tjes, dus dat was wel supergezellig ook en een erg goede techniektraining, voor het trailen dan ;) .

pi_172846754
Wow, vette foto. :D

Hier momenteel wat gedwongen rust, voet irriteert al een tijdje en moet wat herstellen. Kan er wel mee lopen, maar het gaat ook niet écht weg... Dus misschien ook maar wat fysio komende weken ofzo.

Maaaarrr dat houdt m'n plannen verder niet tegen, gister geregistreerd voor de loting voor de Tokyo marathon in 2018. Fingers crossed. :D
Jack does it in real time...
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:19:27 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_172846894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Cee en xMissi allebei sterkte met jullie knieën, hoop dat het allemaal meevalt!

Ik heb vanavond ook weer eens 400tjes gedaan, ik dacht dat ik 5x 400 met 2' rust moest en daarna 5x400 tot volledig herstel, allemaal in 80 seconden. Maar vond de rust al zo lang, dus heb het maar 2 minuten gelaten. Bleek later dat er 5x 400 in 80 met 200m rust en 5x 400 in 75 tot herstel op stond. Lekker goed gelezen weer :+ .
In ieder geval wel lekker gelopen, meeste gingen ietsje sneller dan 80 en heel soepel. Met de 9e fietste er een groepje tieners aan de overkant die het machtig mooi vonden dat ik ze bijhield. Laatste 100m een eindsprintje eruit gegooid en toen kreeg ik applaus. _O- Misschien heb ik nog wel iemand gemotiveerd daarmee :D . Mezelf in ieder geval ook nog. De 10e 400m ging daarna wel best zwaar. :+

Zondag voor de 2e keer in een maand naar het Ahrtal geweest in Duitsland, heeft minder met hardlopen te maken, maar het is er wel supergaaf! Daar 27km met 1900 hoogtemeters gelopen, in een uur of 6.5 :D . Waren met z'n 4tjes, dus dat was wel supergezellig ook en een erg goede techniektraining, voor het trailen dan ;) .

[ afbeelding ]
Dat is niet verkeerd Jero! Al weet ik nog niet of dat ook wat voor mij is, het echte klauterwerk...
Zie ik je nog bij de Fantomes eigenlijk?

Hier worden voorzichtig de eerste plannen voor de E101 gesmeed :@

@Cee, het kan geen kwaad om een training over te slaan. Belangrijker is het om naar je lichaam te luisteren!

@Missi, ik hoop zo dat het allemaal mee gaat vallen met die slijtage!
F means you're fucked
pi_172847062
De Venloop was binnen 13 uur uitverkocht zag ik :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172847261
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef DeeBee het volgende:
Wow, vette foto. :D

Hier momenteel wat gedwongen rust, voet irriteert al een tijdje en moet wat herstellen. Kan er wel mee lopen, maar het gaat ook niet écht weg... Dus misschien ook maar wat fysio komende weken ofzo.

Maaaarrr dat houdt m'n plannen verder niet tegen, gister geregistreerd voor de loting voor de Tokyo marathon in 2018. Fingers crossed. :D
Je kan dan eventueel ook meteen de kyoto marathon meepakken, zit niet zoveel tijd tussen.
pi_172847353
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is niet verkeerd Jero! Al weet ik nog niet of dat ook wat voor mij is, het echte klauterwerk...
Zie ik je nog bij de Fantomes eigenlijk?

Hier worden voorzichtig de eerste plannen voor de E101 gesmeed :@

@Cee, het kan geen kwaad om een training over te slaan. Belangrijker is het om naar je lichaam te luisteren!

@Missi, ik hoop zo dat het allemaal mee gaat vallen met die slijtage!
Jij loopt op zaterdag bij de TDF?
Daywalker en ik lopen op Zondag.

Grappig er is dus een kans dat er een kleine fokmeet is dan bij de Eiger. Zelf was ik al een beetje bezig met plannen voor de E51. En ik weet dat er nig een paar zijn met eventueel Eiger plannen.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:43:21 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_172847397
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Jij loopt op zaterdag bij de TDF?
Daywalker en ik lopen op Zondag.

Grappig er is dus een kans dat er een kleine fokmeet is dan bij de Eiger. Zelf was ik al een beetje bezig met plannen voor de E51. En ik weet dat er nig een paar zijn met eventueel Eiger plannen.
Ik ga idd op zaterdag heen en weer naar de Fantomes :Y

Eiger zal hier misschien een onderdeel van de vakantie worden ^O^
F means you're fucked
pi_172848950
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is niet verkeerd Jero! Al weet ik nog niet of dat ook wat voor mij is, het echte klauterwerk...
Zie ik je nog bij de Fantomes eigenlijk?

Hier worden voorzichtig de eerste plannen voor de E101 gesmeed :@

@Cee, het kan geen kwaad om een training over te slaan. Belangrijker is het om naar je lichaam te luisteren!

@Missi, ik hoop zo dat het allemaal mee gaat vallen met die slijtage!
Je ziet mij uiteraard weer bij de Fantomes, of niet natuurlijk. Ik loop er de 100 dit jaar, misschien ben jij dus al weg als ik binnen kom ;).
Hier worden ook plannen gesmeed voor de E101! O+ Supergaaf natuurlijk!
Klauteren vind ik echt heerlijk, het duurt alleen zo lang ;). Echappee Belle staat ook met potlood erin voor volgend jaar.
pi_172849435
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Jij loopt op zaterdag bij de TDF?
Daywalker en ik lopen op Zondag.

Grappig er is dus een kans dat er een kleine fokmeet is dan bij de Eiger. Zelf was ik al een beetje bezig met plannen voor de E51. En ik weet dat er nig een paar zijn met eventueel Eiger plannen.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga idd op zaterdag heen en weer naar de Fantomes :Y

Eiger zal hier misschien een onderdeel van de vakantie worden ^O^
De Eiger IS vakantie voor mij :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_172850891
Bij ons zal het ook onderdeel van de vakantieplannen zijn.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:23:15 #74
3878 Vork
Manisch creatief
pi_172852047
Ik behoor even tot #teamzereknie . Vorige week onderuit gegaan op een lullig glad bruggetje tijdens mijn vakantierit. Heb nog 3 dagen met een dikke knie rondgefietst (want fietsvakantie) en nu een week verder is de dikte weg, maar vanochtend liep ik 15 minuten met nogsteeds een pijnlijke knie. Dat sloeg nergens op, dus nu maar nog een weekje rust houden. Ik hoop wel dat ik dan weer wat kan trainen, want de opbouw naar volgende maand 10em en de maand erop een hm komt anders wel een beetje in de knel.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:32:28 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_172860110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
De Venloop was binnen 13 uur uitverkocht zag ik :o
En wordt ook elk jaar drukker. Dringen bij het startvak, dringen bij de wc's, ik haak af :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')