Dat is pas nog uiteengezet in deze reeks. In het kort komt het er op neer dat de indeling van de fundering kolommen en de kolommen van het gebouw zelf niet matcht, waardoor een soort adapter verdieping nodig was.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:40 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Ik deed beetje kortaf. waaruit blijkt dat WTC (7) niet erg sterk was? Vergeleken met?
Wtc7 bleek niet bestand tegen een lokale instorting.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:40 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Ik deed beetje kortaf. waaruit blijkt dat WTC (7) niet erg sterk was? Vergeleken met?
One of the many questions we never got an answer to, why the hell does the weight of the building matter?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef Tingo het volgende:
I only saw this again recently. I know its been posted here a couple of times over the years, I'm just posting it for anyone who is sceptical about the official 9/11 story and hasn't seen the video before.
Its hardly top quality but is much more realistic than the imagery we saw of the 9/11 airplane crashes.
It shows what really happens when a plane collides with an upright structure, in this case a wooden telegraph pole, which we all should know is not as strong as the steel columns of WTC1 & 2.
It doesn't (or shouldn't) take that much imagination to realise what would really happen if a plane (70/80tons) smashed into a row of steel columns all connected and strengthened by a huge steel cage with a weight of around 110,00 tons. Then of course there are many thousands of tons of concrete to take into consideration....probably about a total weight of around 250,000 tons.
Airplane wing is cut off by wooden telephone pole
Understanding that what we were shown on 9/11 TV is impossible saves a lot of time by not getting distracted with silly theories and arguments about mini-nukes, exotic weapons, pancakes, jet-fuel pouring down lift-shafts,WTC7, Pentagon, Shanksville etc.
Pcies, want zijn eigen video laat zien dat dat niet relevant is 🙈quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
One of the many questions we never got an answer to, why the hell does the weight of the building matter?
Goeie post.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef Tingo het volgende:
I only saw this again recently. I know its been posted here a couple of times over the years, I'm just posting it for anyone who is sceptical about the official 9/11 story and hasn't seen the video before.
Its hardly top quality but is much more realistic than the imagery we saw of the 9/11 airplane crashes.
It shows what really happens when a plane collides with an upright structure, in this case a wooden telegraph pole, which we all should know is not as strong as the steel columns of WTC1 & 2.
It doesn't (or shouldn't) take that much imagination to realise what would really happen if a plane (70/80tons) smashed into a row of steel columns all connected and strengthened by a huge steel cage with a weight of around 110,00 tons. Then of course there are many thousands of tons of concrete to take into consideration....probably about a total weight of around 250,000 tons.
Airplane wing is cut off by wooden telephone pole
Understanding that what we were shown on 9/11 TV is impossible saves a lot of time by not getting distracted with silly theories and arguments about mini-nukes, exotic weapons, pancakes, jet-fuel pouring down lift-shafts,WTC7, Pentagon, Shanksville etc.
Tja, de videos van Tingo en Lelijknap spreken je tegen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Goeie post.
Een vliegtuig dat iets schampt dat weerstand kan bieden, breekt al, maar een "vliegtuig" dat vol tegen een rigide toren aan klapt en dus in duizenden stukjes zou moeten opbreken en langs de façade naar beneden dwarrelen, morpht homogeen zonder enige weerstand een gebouw binnen.
Cartoon "physics".
Goeie video, maar niet relevant voor de twin towers, aangezien die niet gemaakt waren van een dergelijk massieve blok beton.quote:
Even ter herinnering:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Goeie video, maar niet relevant voor de twin towers, aangezien die niet gemaakt waren van een dergelijk massieve blok beton.
Het laat wel zien waarom van de vliegtuigen amper iets terug is te vinden.
En daarmee spreekt ook deze video de alternatieve 911 theorieen tegen.
quote:
De ironie...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Goeie post.
Een vliegtuig dat iets schampt dat weerstand kan bieden, breekt al, maar een "vliegtuig" dat vol tegen een rigide toren aan klapt en dus in duizenden stukjes zou moeten opbreken en langs de façade naar beneden dwarrelen, morpht homogeen zonder enige weerstand een gebouw binnen.
Cartoon "physics".
Top maare, das een jet..quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Goeie post.
Een vliegtuig dat iets schampt dat weerstand kan bieden, breekt al, maar een "vliegtuig" dat vol tegen een rigide toren aan klapt en dus in duizenden stukjes zou moeten opbreken en langs de façade naar beneden dwarrelen, morpht homogeen zonder enige weerstand een gebouw binnen.
Cartoon "physics".
Precies, en dat is dit nog alleen beton.quote:
Joh, waarempel. Ik denk dat je gelijk hebt, 9/11 was allemaal CGI - nooit plaatsgevonden. Michael Bay is de schuldige.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:59 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Precies, en dat is dit nog alleen beton.
Die Twin Towers bestonden uit horizontale massieve betonnen lagen (7) en verticale stalen pijlers (tientallen).
Maar wat het "vliegtuig" ook raakte en met welk deel (breekbaar vleugeltje of onverwoestbare motoren), het gebouw gaf net zoveel weerstand als lucht en het "vliegtuig" morphte gewoon naar binnen, alsof die wollenkrabber uit pixels bestond...
oh wacht...
Klopt, 1 massief blok beton met dezelfde breedte als het vliegtuig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:59 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Precies, en dat is dit nog alleen beton.
Met daartussen dus ruimte.quote:Die Twin Towers bestonden uit horizontale massieve betonnen lagen (7) en verticale stalen pijlers (tientallen).
Tja, dat komt omdat je naar een video kijkt waarbij zowel het vliegtuig als de toren uit een handjevol pixels bestaat.quote:Maar wat het "vliegtuig" ook raakte en met welk deel (breekbaar vleugeltje of onverwoestbare motoren), het gebouw gaf net zoveel weerstand als lucht en het "vliegtuig" morphte gewoon naar binnen, alsof die wollenkrabber uit pixels bestond...
Zie jij die jet tegen het beton afremmen dan? Verder moet je denk ik even massief in het woordenboek opzoeken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:59 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Precies, en dat is dit nog alleen beton.
Die Twin Towers bestonden uit horizontale massieve betonnen lagen (7) en verticale stalen pijlers (tientallen).
Maar wat het "vliegtuig" ook raakte en met welk deel (breekbaar vleugeltje of onverwoestbare motoren), het gebouw gaf net zoveel weerstand als lucht en het "vliegtuig" morphte gewoon naar binnen, alsof die wollenkrabber uit pixels bestond...
oh wacht...
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Goeie post.
Een vliegtuig dat iets schampt dat weerstand kan bieden, breekt al, maar een "vliegtuig" dat vol tegen een rigide toren aan klapt en dus in duizenden stukjes zou moeten opbreken en langs de façade naar beneden dwarrelen, morpht homogeen zonder enige weerstand een gebouw binnen.
Cartoon "physics".
Maybe if the 'planes' had been made of steel and the girders made of aluminium, something similar might have happened to what we saw in the 9/11 crash animation TV show.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Goeie post.
Een vliegtuig dat iets schampt dat weerstand kan bieden, breekt al, maar een "vliegtuig" dat vol tegen een rigide toren aan klapt en dus in duizenden stukjes zou moeten opbreken en langs de façade naar beneden dwarrelen, morpht homogeen zonder enige weerstand een gebouw binnen.
Cartoon "physics".
Why?quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Maybe if the 'planes' had been made of steel and the girders made of aluminium, something similar might have happened to what we saw in the 9/11 crash animation TV show.
What field of scientism are you in?quote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:56 schreef Copycat het volgende:
Ik wacht gewoon op het filmpje van Mata waarin en de moon- en de 911-hoax voor eens en voor altijd bewezen wordt. Zodat de stemmen van de tegenstanders voor altijd zullen verstommen.
Tot die tijd zijn al zijn posts vooral -waardig.
En de Bijlmer dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Maybe if the 'planes' had been made of steel and the girders made of aluminium, something similar might have happened to what we saw in the 9/11 crash animation TV show.
That is not an answer to my question.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
What field of scientism are you in?
Dat was beton, dus dat telt nietquote:
Excellent mirror talkquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
What field of scientism are you in?
Mja, je eigen video toont aan dat wat we zagen op 911 klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Maybe if the 'planes' had been made of steel and the girders made of aluminium, something similar might have happened to what we saw in the 9/11 crash animation TV show.
Ja, er komt geen enkel steekhoudend argument op tafelquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:56 schreef Copycat het volgende:
Ik wacht gewoon op het filmpje van Mata waarin en de moon- en de 911-hoax voor eens en voor altijd bewezen wordt. Zodat de stemmen van de tegenstanders voor altijd zullen verstommen.
Tot die tijd zijn al zijn posts vooral -waardig.
Oh ja was even vergeten, dat het wtc bestaat uit Vibranium.quote:
I know it isn't. I was just wondering because you seem to try and portray yourself as smarter than everyone else and I don't think you are.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
That is not an answer to my question.
While I do work with data from the human brain, I am not telepathic. I can't read your mind and know why you believe the things you believe. Smarter than everybody else? Unlikely. More knowledgeable than you? Hell yes.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
I know it isn't. I was just wondering because you seem to try and portray yourself as smarter than everyone else and I don't think you are.
If you are a real scientist you should not need to be asking me the question.....unless of course you are attempting to lure me into another potato and chicken wire discussion.
Jup. Vooral het breken van stalen kolommen (met elk een meter ertussen) lijkt me een fabel. Geen flatje in De bijlmer met dunne betonnen wandjes. En niet alleen aan de voorkant glijdt ie er doorheen; aan de achterkant zie je de NEUS (breder dan 1 meter) er gewoon weer uit knallen...wederom door staal heen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:59 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Precies, en dat is dit nog alleen beton.
Die Twin Towers bestonden uit horizontale massieve betonnen lagen (7) en verticale stalen pijlers (tientallen).
Maar wat het "vliegtuig" ook raakte en met welk deel (breekbaar vleugeltje of onverwoestbare motoren), het gebouw gaf net zoveel weerstand als lucht en het "vliegtuig" morphte gewoon naar binnen, alsof die wollenkrabber uit pixels bestond...
oh wacht...
De nose-out is bullshit Gewoon het eerste frame van de wolk puin die uit het gebouw knalt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jup. Vooral het breken van stalen kolommen (met elk een meter ertussen) lijkt me een fabel. Geen flatje in De bijlmer met dunne betonnen wandjes. En niet alleen de voorkant glijdt ie er doorheen; aan de achterkant zie je de NEUS (breder dan 1 meter) er gewoon weer uit knallen...wederom door staal heen.
Ander voorbeeld van vogel + vliegtuig
[ afbeelding ]
Which is the most efficient – a wrecking ball made of hollow thin aluminium or a wrecking ball made of solid steel?quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jup. Vooral het breken van stalen kolommen (met elk een meter ertussen) lijkt me een fabel. Geen flatje in De bijlmer met dunne betonnen wandjes. En niet alleen aan de voorkant glijdt ie er doorheen; aan de achterkant zie je de NEUS (breder dan 1 meter) er gewoon weer uit knallen...wederom door staal heen.
Ander voorbeeld van vogel + vliegtuig
[ afbeelding ]
De kolommen rondom 35cm x 35cm en er was maar 50cm tussen dacht ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jup. Vooral het breken van stalen kolommen (met elk een meter ertussen) lijkt me een fabel. Geen flatje in De bijlmer met dunne betonnen wandjes. En niet alleen aan de voorkant glijdt ie er doorheen; aan de achterkant zie je de NEUS (breder dan 1 meter) er gewoon weer uit knallen...wederom door staal heen.
De vleugels hebben de kolommen niet beschadigdquote:Op vrijdag 1 september 2017 11:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
De kolommen rondom 35cm x 35cm en er was maar 50cm tussen dacht ik.
Doet niet ter zake.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Which is the most efficient – a wrecking ball made of hollow thin aluminium or a wrecking ball made of solid steel?
Nee, dat is erbij verzonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jup. Vooral het breken van stalen kolommen (met elk een meter ertussen) lijkt me een fabel. Geen flatje in De bijlmer met dunne betonnen wandjes. En niet alleen aan de voorkant glijdt ie er doorheen; aan de achterkant zie je de NEUS (breder dan 1 meter) er gewoon weer uit knallen...wederom door staal heen.
Ander voorbeeld van vogel + vliegtuig
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je de vraag niet kon beantwoorden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
I know it isn't. I was just wondering because you seem to try and portray yourself as smarter than everyone else and I don't think you are.
If you are a real scientist you should not need to be asking me the question.....unless of course you are attempting to lure me into another potato and chicken wire discussion.
Dank je welquote:
Which is most efficient, a wrecking ball made of steel or of tungsten?quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Which is the most efficient – a wrecking ball made of hollow thin aluminium or a wrecking ball made of solid steel?
Irrelevantquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Which is most efficient, a wrecking ball made of steel or of tungsten?
Irrelevant but I think you are wrong about that anyway.quote:[b]Op [
en dat was een vliegtuig van grotendeels Hout!
quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Which is the most efficient – a wrecking ball made of hollow thin aluminium or a wrecking ball made of solid steel?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
I know it isn't. I was just wondering because you seem to try and portray yourself as smarter than everyone else and I don't think you are.
If you are a real scientist you should not need to be asking me the question.....unless of course you are attempting to lure me into another potato and chicken wire discussion.
quote:
Yup, just as irrelevant as your comparison between steel and aluminium.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |