abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:14:12 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172757947


Hier vind je de OP.


Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:14:28 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172757953
Bilal speelt natuurlijk _O_

Bilalgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172757966
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:24 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Maak je liever zorgen om je eigen club. Na die kwalificatie wedstrijd heb je daar alle reden toe _O-

Met RvP en Berghuis hebben we echt een sterk elftal. Best lekker om een zomer als deze te hebben waarbij Feyenoord actief spelers koopt en je niet alleen maar leest:'er is geen geld voor spelers'.
Hoezo? Moet ik een pasje van Feyenoord hebben voordat ik daar wat over mag zeggen? Dat PSV een kutseizoen tegemoet gaat lijkt me duidelijk. Zie ook mijn bovenstaande bericht.

Berghuis was dit seizoen toch ook niks bijzonders, waarom zou het dit seizoen ineens wel top worden? En voor van Persie geldt hetzelfde, alleen die heeft zelfs al meerdere seizoenen niet of nauwelijks gepresteerd. Wat is dan de reden dat je zo lyrisch bent? Verder is van Persie toch geen mentor type man :') Mensen die dat zeggen moeten echt hun ogen uit hun kunt halen. Die gast staat gewoon algemeen bekend als een naar persoon. Niks mis mee verder, maar niet het type wat nu wat toevoegt aan de sfeer in je kleedkamer. Als Jörgensen dan ook nog gewoon basis gaat staan dan wordt het helemaal een rotte appel. Mark my words. En nee, v. Persie gaat niet achter Jörgensen spelen.
pi_172757980
In de basis zijn we dr wel wat op achteruit gegaan, zowel voorin als op de back posities. In de breedte is het wel beter.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172757984
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:14 schreef Caland het volgende:
Bilal speelt natuurlijk _O_

Bilalgod
Helaas wel;

Opstelling Feyenoord: Vermeer; Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen en Boëtius.

Gewoon 4-3-3 dus ook, geen Toornstra als hangende rechtsbuiten (nu komt hij op 10 wel beter tot zijn recht, maar wat mij betreft alles beter dan Basacikoglu).

Maar goed, volgende week staat gewoon Berghuis op de positie van Basacikoglu.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:16:25 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172757987
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo? Moet ik een pasje van Feyenoord hebben voordat ik daar wat over mag zeggen? Dat PSV een kutseizoen tegemoet gaat lijkt me duidelijk. Zie ook mijn bovenstaande bericht.

Berghuis was dit seizoen toch ook niks bijzonders, waarom zou het dit seizoen ineens wel top worden? En voor van Persie geldt hetzelfde, alleen die heeft zelfs al meerdere seizoenen niet of nauwelijks gepresteerd. Wat is dan de reden dat je zo lyrisch bent? Verder is van Persie toch geen mentor type man :') Mensen die dat zeggen moeten echt hun ogen uit hun kunt halen. Die gast staat gewoon algemeen bekend als een naar persoon. Niks mis mee verder, maar niet het type wat nu wat toevoegt aan de sfeer in je kleedkamer. Als Jörgensen dan ook nog gewoon basis gaat staan dan wordt het helemaal een rotte appel. Mark my words. En nee, v. Persie gaat niet achter Jörgensen spelen.
Berghuis was na de winterstop by far de beste rechtsbuiten van de eredivisie al zegt dat ook wel meer over de rest. Erg fijne speler om er bij te hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 13:17:18 #7
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_172758037
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Vermeer
Keept puur omdat Jones de vorige wedstrijd de kans heeft gekregen en om hem aan het werk te zien.

Naar eigen zeggen beslist Gio pas komende week definitief wie de eerste keeper wordt. :)

Wat mij betreft wordt dat wel Vermeer, maar die discussie hebben we hier al 40 - 45 keer gevoerd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172758092
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo? Moet ik een pasje van Feyenoord hebben voordat ik daar wat over mag zeggen? Dat PSV een kutseizoen tegemoet gaat lijkt me duidelijk. Zie ook mijn bovenstaande bericht.

Berghuis was dit seizoen toch ook niks bijzonders, waarom zou het dit seizoen ineens wel top worden? En voor van Persie geldt hetzelfde, alleen die heeft zelfs al meerdere seizoenen niet of nauwelijks gepresteerd. Wat is dan de reden dat je zo lyrisch bent? Verder is van Persie toch geen mentor type man :') Mensen die dat zeggen moeten echt hun ogen uit hun kunt halen. Die gast staat gewoon algemeen bekend als een naar persoon. Niks mis mee verder, maar niet het type wat nu wat toevoegt aan de sfeer in je kleedkamer. Als Jörgensen dan ook nog gewoon basis gaat staan dan wordt het helemaal een rotte appel. Mark my words. En nee, v. Persie gaat niet achter Jörgensen spelen.
Van Persie algemeen bekend als een naar persoon? Bullshit. Lekker elkaar napapagaaien zonder onderbouwing. Van Persie was "lastig" bij Feyenoord omdat hij en van Hooijdonk elkaar nu niet echt lagen, daarna nooit problemen gehad. Bij Arsenal en United gewoon een goede prof, geen maniertjes en ook geroemd omdat hij altijd actief bezig was met de jonge spelers. Ook in Turkije nooit problemen en ook niet klagen dat ie op de bank zat. Ook bij oranje geen problemen, hij is niet voor niks aanvoerder geweest. Het enige incident was dat weigeren met de pers te praten.

Weet je wie altijd naar is als ie moet banken? Huntelaar, die loopt altijd te janken (ook bij oranje) als ie niet nr 1 is. Een van Bronckhorst looft van Persie zelfs om zijn mentor schap naar de jongeren toe en zijn inzet, en ik denk dat Gio dat als oud ploeggenoot wel iets beter kan inschatten dan ons. Van Persie zet zichzelf met dat soort dingen juist niet op de voorgrond maar doet dit in alle stilte.
pi_172758127
Feyenoord twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 13:12:54 OPSTELLING 📋Vermeer; Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen… https://t.co/SbnotkGQwM reageer retweet
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:25:47 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172758128
Ik zou in het geval dat Van Persie komt Jorgensen op 10 zetten, vraag is of hij dat wel ziet zitten.

Speelde hij daar in Denemarken ook niet? En soms linksbuiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172758132
Bilul.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:26:02 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172758135
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 13:12:54 OPSTELLING 📋Vermeer; Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen… https://t.co/SbnotkGQwM reageer retweet
Bilal gaat vlammen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:26:19 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172758138
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:25 schreef Caland het volgende:
Ik zou in het geval dat Van Persie komt Jorgensen op 10 zetten, vraag is of hij dat wel ziet zitten.

Speelde hij daar in Denemarken ook niet? En soms linksbuiten.
Ik zou Jorgensen niet zo snel van zijn positie afhalen eigenlijk.
2000 light years from home
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:27:48 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172758163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik zou Jorgensen niet zo snel van zijn positie afhalen eigenlijk.
Deels wel mee eens, maar ik zou het logischer vinden dan Van Persie op 10
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172758166
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo? Moet ik een pasje van Feyenoord hebben voordat ik daar wat over mag zeggen? Dat PSV een kutseizoen tegemoet gaat lijkt me duidelijk. Zie ook mijn bovenstaande bericht.

Berghuis was dit seizoen toch ook niks bijzonders, waarom zou het dit seizoen ineens wel top worden? En voor van Persie geldt hetzelfde, alleen die heeft zelfs al meerdere seizoenen niet of nauwelijks gepresteerd. Wat is dan de reden dat je zo lyrisch bent? Verder is van Persie toch geen mentor type man :') Mensen die dat zeggen moeten echt hun ogen uit hun kunt halen. Die gast staat gewoon algemeen bekend als een naar persoon. Niks mis mee verder, maar niet het type wat nu wat toevoegt aan de sfeer in je kleedkamer. Als Jörgensen dan ook nog gewoon basis gaat staan dan wordt het helemaal een rotte appel. Mark my words. En nee, v. Persie gaat niet achter Jörgensen spelen.
Nee, ik vind het raar dat je je zo druk maakt om een andere club
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:28:36 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_172758172
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:23 schreef alopio het volgende:

[..]

Van Persie algemeen bekend als een naar persoon? Bullshit. Lekker elkaar napapagaaien zonder onderbouwing. Van Persie was "lastig" bij Feyenoord omdat hij en van Hooijdonk elkaar nu niet echt lagen, daarna nooit problemen gehad. Bij Arsenal en United gewoon een goede prof, geen maniertjes en ook geroemd omdat hij altijd actief bezig was met de jonge spelers. Ook in Turkije nooit problemen en ook niet klagen dat ie op de bank zat. Ook bij oranje geen problemen, hij is niet voor niks aanvoerder geweest. Het enige incident was dat weigeren met de pers te praten.

Weet je wie altijd naar is als ie moet banken? Huntelaar, die loopt altijd te janken (ook bij oranje) als ie niet nr 1 is. Een van Bronckhorst looft van Persie zelfs om zijn mentor schap naar de jongeren toe en zijn inzet, en ik denk dat Gio dat als oud ploeggenoot wel iets beter kan inschatten dan ons. Van Persie zet zichzelf met dat soort dingen juist niet op de voorgrond maar doet dit in alle stilte.
Van Persie is een goede speler, maar hij komt qua karakter en leiderschap niet in de buurt van Kuijt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_172758176
@Timmmmmmm

Haps ipv Kongolo is inderdaad een achteruitgang, maar vergeet niet dat Kongolo er vaker niet dan wel was. Zeer blessure gevoelig dus ik vind dat we er in dat opzicht op vooruitgaan.
pi_172758179

Sunne mat.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:29:53 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172758196
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van Persie is een goede speler, maar hij komt qua karakter en leiderschap niet in de buurt van Kuijt.
Toch is Van Persie vrijwel overal aanvoerder geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:34:52 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172758266
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
@Timmmmmmm

Haps ipv Kongolo is inderdaad een achteruitgang, maar vergeet niet dat Kongolo er vaker niet dan wel was. Zeer blessure gevoelig dus ik vind dat we er in dat opzicht op vooruitgaan.
Heb je ook wel gelijk in. Al met al denk ik dus niet dat onze verdediging zwakker is
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:35:31 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172758279
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch is Van Persie vrijwel overal aanvoerder geweest.
TC03 zal beide mannen wel persoonlijk kennen met dit soort uitspraken
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:37:56 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_172758314
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch is Van Persie vrijwel overal aanvoerder geweest.
Daar zal hij zeker toe in staat zijn, maar El Ahmadi is nu ook aanvoerder en dat is ook geen Kuijt. Niet dat daar per se iets mis mee is.
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

TC03 zal beide mannen wel persoonlijk kennen met dit soort uitspraken
Ik oordeel op basis van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Ik denk dat het niet realistisch om te verwachten dat Van Persie een rol ā la Kuijt gaat vervullen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:39:15 #24
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172758331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van Persie is een goede speler, maar hij komt qua karakter en leiderschap niet in de buurt van Kuijt.
Dat leiderschap van Kuyt moet je ook niet overdrijven hoor. Als je tien keer per wedstrijd zo'n 'kom op gebaartje' maakt begint dat op den duur ook vermoeiend te worden voor de medespelers.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:40:15 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172758348
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daar zal hij zeker toe in staat zijn, maar El Ahmadi is nu ook aanvoerder en dat is ook geen Kuijt. Niet dat daar per se iets mis mee is.

[..]

Ik oordeel op basis van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Ik denk dat het niet realistisch om te verwachten dat Van Persie een rol ā la Kuijt gaat vervullen.
Dan volg jij het Turkse voetbal beter dan ik. Ook totaal overgelijkbaar overigens, zijn rol daar en hier dus ik snap niet hoe je dat kan baseren op afgelopen jaren, zelfs als je het Turkse voetbal echt op de voet gevolgd hebt
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')