abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172822852
Ik vind het jist getuigen van een gebrek aan respect wanneer je een dame benaderd en je het er na n afwijzing al meteen bij laat zitten. Daarmee zeg je eigenlijk dat ze het niet waard is en voor jou tig anderen. Als je iemand echt leuk vindt, doe je moeite voor haar.

Maar het hangt er sterk van af hoe stevig je in je schoenen staat. Zak je na een afwijzing meteen in de put?
Of wil je die persoon juist overtuigen dat JIJ de persoon bent voor haar. De persoon waarnaar zij al die tijd op zoek was...
pi_172822912
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:52 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Soms kan je na een tijdje pas merken hoe leuk een persoon eigenlijk is.
Ergo: soms ken je elkaar gewoon nog niet zo goed. En dat is wat ik aan de 'ik geef niet op'-types niet begrijp. Op basis waarvan bepalen jullie dat je niet opgeeft en dat zij 'echt bij je past'? Tot nu toe heb ik in dit draadje alleen gelezen over visuele criteria: uiterlijk. En tussen 'lekker ding' en 'die persoon past bij mij', zit toch wel een wereld van verschil.
pi_172823329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:23 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ergo: soms ken je elkaar gewoon nog niet zo goed. En dat is wat ik aan de 'ik geef niet op'-types niet begrijp. Op basis waarvan bepalen jullie dat je niet opgeeft en dat zij 'echt bij je past'? Tot nu toe heb ik in dit draadje alleen gelezen over visuele criteria: uiterlijk. En tussen 'lekker ding' en 'die persoon past bij mij', zit toch wel een wereld van verschil.
Observatie. Je stapt niet op een vreemde af. Uiterlijk speelt maar een kleine rol. Bij mij dan. Ik weet niet hoe dat bij mannen gaat.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:17:34 #79
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172823986
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:59 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Niet wanneer k versier, he? Dan geef ik niet snel op. Maar als ik degene ben die afwijs, dan ben ik niet de snelle opgever waar dit topic over gaat.
Je kan het zien als snel opgeven, ik zie het meer als mijn tijd niet verdoen. Zie je me niet zitten? Even goede vrienden maar dan houdt het wel gewoon op en als dat onderdeel is van hard to get spelen dan heb je (mij) verloren :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je kan het zien als snel opgeven, ik zie het meer als mijn tijd niet verdoen. Zie je me niet zitten? Even goede vrienden maar dan houdt het wel gewoon op en als dat onderdeel is van hard to get spelen dan heb je (mij) verloren :P
Is er niet een kleine kans dat ik je kan overhalen mij beter te leren kennen? Ik ben lief en aardig en ik hou van koken ;)

Maar even terug op je opgeverij: je wilt mij dus niet zo graag "hebben" toen je me benaderde. Je dacht: die is leuk, ik ga het proberen. En toen ik "nee" zei dacht je: whatever. Je ging niet voor mij, je ging om te gaan. Dat zal wel vaker zo gaan bij mannen, denk ik.
Daar verschillen wij dus in, in de intenties.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:37:00 #81
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:03 schreef ray-xxx het volgende:
Daarmee zeg je eigenlijk dat ze het niet waard is en voor jou tig anderen.
Inderdaad. Als zij mij afwijst dan is ze me niet waard.
Voor haar tig anderen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824280
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Inderdaad. Als zij mij afwijst dan is ze me niet waard.
Voor haar tig anderen.
Daar spreekt alleen maar jouw ego.
pi_172824316
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:27 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Observatie. Je stapt niet op een vreemde af. Uiterlijk speelt maar een kleine rol. Bij mij dan. Ik weet niet hoe dat bij mannen gaat.
Toen ik in mijn 20 was ging ik meer voor uiterlijk. Nu ik wat ouder ben ga ik vooral voor innerlijk. Maar nu ik meer ervaren met vrouwen ben zie ik ook dat jonge vrouwen vask voor de guy met de beste praatjes gaan. Terwijl dit juist vaak degenen zijn die de minste inhoud hebben
pi_172824333
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:43 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Toen ik in mijn 20 was ging ik meer voor uiterlijk. Nu ik wat ouder ben ga ik vooral voor innerlijk. Maar nu ik meer ervaren met vrouwen ben zie ik ook dat jonge vrouwen vask voor de guy met de beste praatjes gaan. Terwijl dit juist vaak degenen zijn die de minste inhoud hebben. Je ziet dan dat ze daar later alsnog achter komen. 20 gebroken harten verder...
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:46:13 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824361
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:32 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Is er niet een kleine kans dat ik je kan overhalen mij beter te leren kennen? Ik ben lief en aardig en ik hou van koken ;)
Maar dan komt het intiatief dus van jouw kant.

quote:
Maar even terug op je opgeverij: je wilt mij dus niet zo graag "hebben" toen je me benaderde. Je dacht: die is leuk, ik ga het proberen. En toen ik "nee" zei dacht je: whatever. Je ging niet voor mij, je ging om te gaan. Dat zal wel vaker zo gaan bij mannen, denk ik.
Als ik iemand benader wil ik diegene prima graag hebben en ik doe dat ook alleen als ik iemand leuk vind maar en als dat niet wederzijds is , moet ik dan de hele avond bij je blijven hangen ? Moet ik mijn tijd en energie verspillen aan iemand die aangegeven heeft mij niet te zien zitten?

Iemand afwijzen en hopen dat die persoon dan alsnog bij je blijft vind ik persoonlijk een vreemde tactiek . Dan eindig je dus met iemand als Ray-xxx en niet met mij ;)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:48:27 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824397
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:40 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Daar spreekt alleen maar jouw ego.
Iemand afwijzen en verwachten dat ze je alsnog versieren vind ik anders ook getuigen van een behoorlijk ego.
in de trant van: Ik ben z leuk, ook al wijs ik ze af, dan nog blijven ze bij mij rondcircelen :P
pi_172824400
Zonde van je tijd en je energie,afwijzing hoort er af en toe bij, net als spierpijn na sporten..voor haar 10 anderen.
pi_172824655
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:44 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Men leert door ervaring. Zo heb ik ook ervaren dat knappe jongens niet betrouwbaar zijn en dus uiterlijk voor mij nu maar een kleine rol speelt.
pi_172824710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar dan komt het intiatief dus van jouw kant.

[..]

Als ik iemand benader wil ik diegene prima graag hebben en ik doe dat ook alleen als ik iemand leuk vind maar en als dat niet wederzijds is , moet ik dan de hele avond bij je blijven hangen ? Moet ik mijn tijd en energie verspillen aan iemand die aangegeven heeft mij niet te zien zitten?

Iemand afwijzen en hopen dat die persoon dan alsnog bij je blijft vind ik persoonlijk een vreemde tactiek . Dan eindig je dus met iemand als Ray-xxx en niet met mij ;)
Ja, dat eerste was een poging tot grappig zijn.... :P

Je gaat niet de hele dag/avond bij haar hangen. Dat is juist de kunst: je gaat niet opdringen maar haar de ogen openen.

En wat is er mis met iemand als Ray-xxx? Hij lijkt wel een beetje op mij, toch? Misschien is zo iemand wel wat ik nodig heb, haha!
(Nee, geen uitnodiging, Ray :D)
pi_172824742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Iemand afwijzen en verwachten dat ze je alsnog versieren vind ik anders ook getuigen van een behoorlijk ego.
in de trant van: Ik ben z leuk, ook al wijs ik ze af, dan nog blijven ze bij mij rondcircelen :P
Iemand die afwijst verwacht dat niet, tenminste degenen die geen spelletjes spelen. Is hoe k denk over snelle opgevers.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:16:02 #91
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824801
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ja, dat eerste was een poging tot grappig zijn.... :P

Je gaat niet de hele dag/avond bij haar hangen. Dat is juist de kunst: je gaat niet opdringen maar haar de ogen openen.
Hoe zie je dat voor je dan?
Stel je zegt tegen mij dat je niet in me geinteresseerd bent, wat verwacht je dan dat ik zou gaan doen om je alsnog te overtuigen :)?

quote:
y-xxx? Hij lijkt wel een beetje op mij, toch? Misschien is zo iemand wel wat ik nodig heb, haha!
(Nee, geen uitnodiging, Ray :D)
RAY! EEN AFWIJZING, SNEL! DOE JE DING!
pi_172824869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan?
Stel je zegt tegen mij dat je niet in me geinteresseerd bent, wat verwacht je dan dat ik zou gaan doen om je alsnog te overtuigen :)?

[..]

RAY! EEN AFWIJZING, SNEL! DOE JE DING!
Dan verwacht ik niks.
Heb je mijn eerdere posts gelezen wat k dan zou doen? Maar ik ben een vrouw en heb andere tactieken. Ik zie jou niet verleidelijk doen :D
Voor mannen tips kun je beter bij Ray terecht :D
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:25:27 #93
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:20 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dan verwacht ik niks.
Heb je mijn eerdere posts gelezen wat k dan zou doen? Maar ik ben een vrouw en heb andere tactieken.
Had ik inderdaad overheen gelezen , Als je na afloop nog met me zou zitten flirten zou ik het zeker nog een kans geven ja.

quote:
Ik zie jou niet verleidelijk doen :D
Ik ben nou eenmaal een botte onromantische hark :')
pi_172824983
Tussen niet opgeven en niet op geven zit ook een verschil, TS is nog al obsessief bezig, en laat z'n geluk afhangen van een relatie.Bang om alleen door het leven te gaan.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:29:55 #95
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_172825099
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:39 schreef ray-xxx het volgende:
Benieuwd naar hoe peeps hier omgaan met afwijzing...
We zijn allemaal wel eens afgewezen. Hoe ga jij er mee om?
Geef je het meteen op? Respecteer je iemands mening? Zie je het als een veroverings spel en geef je juist nooit op? Geef je iemand ruimte? Of durf je geen man of vrouw meer te benaderen omdat je bang bent voor weer een afwijzing?

Ik zie het zelf als een spel en geef de dame ruimte (evt om simpelweg te wennen aan het idee van mij als haar lover. Tijd doet soms wonderen...) in de tussen tijd dring ik niet echt aan maar geef haar wel indirecte hints dat ik gelijk heb, en zij niet... ik wijs haar subtiel op bepaalde overeenkomsten tussen ons en stel me ook kwetsbaar op... Dit laat het ijs op den duur smelten. Playing hard to get is prima, maar dan zorg ik wel dat ik uiteindelijk de hoofdprijs binnen haal. Verliezen is geen optie...
Ik geef het meteen op. Nee is nee.
De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensheid gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.
pi_172825384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ben nou eenmaal een botte onromantische hark :')
Dat bedoelde ik niet. Ik zie mannen niet een verleidelijke pose aannemen waardoor het stof strak over de billen spant.. Maar ehm... Waarom heb ik nu wel opeens beeld...?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:45:43 #97
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172825406
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:44 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ik zie mannen niet een verleidelijke pose aannemen waardoor het stof strak over de billen spant.. Maar ehm... Waarom heb ik nu wel opeens beeld...?
Ik lees net in een van je eerdere posts dat je zou gaan flirten van afstand. Dat zou voor mij ondanks een eerdere afwijziging echt wel een reden zijn om het nog een keer te proberen.
pi_172825499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik lees net in een van je eerdere posts dat je zou gaan flirten van afstand. Dat zou voor mij ondanks een eerdere afwijziging echt wel een reden zijn om het nog een keer te proberen.
Zie je wel. Als ik te snel zou opgeven had je mij nooit "gehad" :P
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:07:14 #99
448036 Achterhoker
Wat een Sound!
pi_172825764
Nou als iemand me af zou wijzen dan ga ik echt niet door. Ook al zou er wel interesse zijn dan is dat gewoon een grote afknapper. Dat achterlijke hard-to-get kunnen ze mooi in hun hol steken. Wees gewoon duidelijk dat ben ik zelf ook.
I don't always listen to Music, but when I do, the neighborhood does too
De vergelijking met Nelis loopt mank.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:40:46 #100
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_172826411
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:32 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Lieve Sprietje toch, had meteen gezegd dat je van koken houdt .... Wanneer nodig je me eens uit. Ben een makkelijke eter, lust alles en wat ik niet ken ben ik altijd genegen te proberen.
Wat ik niet lust, daar doe ik gewoon pindasaus over .....

:Y) :Y) :Y)
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Daddy daddy, I´m sick. Call the doctor very quick. Doctor doctor shall I die? No my darling do not cry!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')