abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 juli 2017 @ 04:10:49 #201
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172775429
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 02:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Door de haat voor Trump negeert men de realiteit. Noord Korea heeft inmiddels kernwapens om New York te raken. Kim moet uitgeschakeld worden of het kernprogramma ontmanteld.
Zeker.

Echter wel pas als er een goed plan klaar ligt voor de bescherming van Zuid-Korea, de toekomst van een post Kim Noord-Korea, vluchtelingen en de economie in de regio. Zo'n plan is er niet omdat niemand baat heeft bij het oplossen van dit problem.

Zowel Amerika als China (en zelfs Zuid-Korea) gebruiken de situatie rondom Noord-Korea al tientallen jaren voor eigen gewin.

[ Bericht 12% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 30-07-2017 04:16:59 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_172775432
quote:
5s.gif Op zondag 30 juli 2017 01:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vind het gewoon om te kotsen dat zo iemand gehoord wordt bij zo'n relatief belangrijk onderwerp :r.
Het is een subcommittee, daar moet je geen objectiviteit van verwachten, al vind ik dat de geschiktheid van de getuigen goed meevalt. Shapiro als ervaringsdeskundige voor een hoorzitting over inbreuken op het recht om verwerpelijke maar grondwettelijk beschermde meningen te verspreiden. Moet je eens met de EMP commission vergelijken, leden en "experts" met belangen in de anti-missile defense industrie. Dit soort subcommittees zijn meestal politiek gekleurd, met een meerderheid van gelijkgezinde commissieleden en getuigen. Ze hebben weinig te betekenen, zeker in dit specifieke geval. In de VS is vrijheid van meningsuiting veel absoluter dan hier, dus over de wettelijkheid of onwettelijkheid van beperkingen/inbreuken zal iedereen het eens zijn.
Zal het subcommittee nieuwe feiten opleveren, gaat ook maar één afgevaardigde of senator z'n opinie betreffende het eerste amendement of de protesten op universiteiten wijzigen door wat deze commissie doet? Nee, het is geen technisch onderwerp waar congresleden iets nieuw kunnen vernemen. En als de conclusies van de commissie gebruikt worden als rechtvaardiging voor een wetsvoorstel of executive order, dan was dat de bedoeling van de commissie, geen gevolg.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 30 juli 2017 @ 07:22:07 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172775907
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
This is the Head of Cambridge University equality group.

[ afbeelding ]

En hoe is dit politiek?

Overigens lijkt het mij duidelijk dat de meeste mensen van dit soort uitspraken walgen, zo ook ik. En dat hij dan van equality is maakt het erger. Snap nog steeds niet wat dat te doen heeft met USA politiek.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 30 juli 2017 @ 07:28:43 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172775924
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 02:19 schreef Nintex het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er bommenwerpers en andere assets onderweg zijn naar het gebied.

Mark_swl twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 22:30:46 Now USAF bombers (B-1B, callsign [Feel]01flight, prob 2 ships) are on the route from Andersen AFB to Korean Peninsu… https://t.co/BQsxmyW364 reageer retweet
Net als dat andere schiop zeker dat onderweg was, maar het later de andere kant op aan het varen was.

En oja de haat tegen Trump heeft hij echt aan zichzelf te danken, daar heb je geen media voor nodig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 30 juli 2017 @ 07:55:03 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172776055
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
This is the Head of Cambridge University equality group.

[ afbeelding ]

- US <> UK.
- Gekken heb je overal.
- Wat is het argument of punt wat je wil maken?
- Ze kijken hiernaar/het wordt onderzocht: http://www.telegraph.co.u(...)d-equalitys-alleged/
  zondag 30 juli 2017 @ 08:10:53 #206
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172776136
Even een foto om wakker te worden. Of is dit te flauw op de zondagmorgen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, als NKorea dingen gaat zeggen als "We kunnen heel USA bereiken met onze raketten", dan lijkt een reactie helaas niet te stoppen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Vis1980 op 30-07-2017 08:19:52 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 30 juli 2017 @ 08:49:12 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  zondag 30 juli 2017 @ 09:08:03 #208
64792 Mryc
play me one more song
pi_172777126
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:10 schreef Vis1980 het volgende:
Even een foto om wakker te worden. Of is dit te flauw op de zondagmorgen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, als NKorea dingen gaat zeggen als "We kunnen heel USA bereiken met onze raketten", dan lijkt een reactie helaas niet te stoppen.
Trump heeft gelijk inzage de hypocriete houding van China. Het is inmiddels een onvermijdelijk scenario geworden en dat gaat onder Trump ook gebeuren. De wereld heeft nu een president nodig die bereid is om knopen door te hakken.

Niet een president waarvan later werd gezegd, hij wist het wel maar hij liet het liever aan zijn opvolger over zoals we zagen bij Trumps voorganger. .
  zondag 30 juli 2017 @ 09:58:07 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172777321
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump heeft gelijk inzage de hypocriete houding van China. Het is inmiddels een onvermijdelijk scenario geworden en dat gaat onder Trump ook gebeuren. De wereld heeft nu een president nodig die bereid is om knopen door te hakken.

Niet een president waarvan later werd gezegd, hij wist het wel maar hij liet het liever aan zijn opvolger over zoals we zagen bij Trumps voorganger. .
Die andere kandidaat was alleen maar uit op oorlog. Gelukkig kunnen we dat met deze president voorkomen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 30 juli 2017 @ 10:02:41 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172777368
Hij gaat trouwens twee weken golfen. De man heeft er recht op, dat twitteren is tenslotte erg inspannend. #MAGA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172777383
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump heeft gelijk inzage de hypocriete houding van China. Het is inmiddels een onvermijdelijk scenario geworden en dat gaat onder Trump ook gebeuren. De wereld heeft nu een president nodig die bereid is om knopen door te hakken.

Niet een president waarvan later werd gezegd, hij wist het wel maar hij liet het liever aan zijn opvolger over zoals we zagen bij Trumps voorganger. .
Ben je niet goed ofzo, als Trump NK net zo aanpakt als de rest van zijn beleid geven we over 4 jaar allemaal licht in het donker. Dit kun je al trump zijn vorgangers aanrekenen ze vonden het wel best
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zondag 30 juli 2017 @ 10:04:01 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172777392
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:02 schreef Ulx het volgende:
Hij gaat trouwens twee weken golfen. De man heeft er recht op, dat twitteren is tenslotte erg vermoeiend. #MAGA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172777884
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:03 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ben je niet goed ofzo, als Trump NK net zo aanpakt als de rest van zijn beleid geven we over 4 jaar allemaal licht in het donker. Dit kun je al trump zijn vorgangers aanrekenen ze vonden het wel best
Wat is het alternatief voor niks doen en NK ongestoord laten uitgroeien tot een kernmacht met intercontinentaal bereik? Want dat alternatief lees ik hier nergens. Opgelegde sancties hebben inmiddels wel aangetoond dat ze niet werken om dit regime in toom te houden.

Vroeg of laat zal het toch uitmonden in een conflict die inderdaad grootschalig en bloederig kan worden. Laten bovendien niet vergeten dat de Korea-oorlog formeel nooit is beëindigd. Beide landen zijn nog gewoon in staat van oorlog.

Nogmaals, geef eens een duidelijk alternatief. De tijd van wegkijken en vooruitschuiven is inmiddels wel gepasseerd.
pi_172777936
Als ik ergens vertrouwen in heb is het wel een oorlog onder een intelligent, rationeel en niet-impulsief leider als Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172777991
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:02 schreef Ulx het volgende:
Hij gaat trouwens twee weken golfen. De man heeft er recht op, dat twitteren is tenslotte erg inspannend. #MAGA.
Hoe mee hij gaat golfen, hoe beter. Het liefst 365 dagen per jaar.
  zondag 30 juli 2017 @ 10:37:54 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172778019
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:34 schreef Ludachrist het volgende:
Als ik ergens vertrouwen in heb is het wel een oorlog onder een intelligent, rationeel en niet-impulsief leider als Trump.
Iemand die knopen kan doorhakken, om Elzies' buurtsuperpowertaaltje te gebruiken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juli 2017 @ 10:40:17 #218
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172778066
Het enige wat Trump lanceert zijn tweets. De man is een lafbek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172778143
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Iemand die knopen kan doorhakken, om Elzies' buurtsuperpowertaaltje te gebruiken.
Dat trump maar aan een houthak wedstrijd tijdens het golfen gaat meedoen, wedden dat hij van elke andere redneck deelnemer verliest, misschien kan elzies daarmee zelfs van hem winnen. :D
pi_172778189
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat is het alternatief voor niks doen en NK ongestoord laten uitgroeien tot een kernmacht met intercontinentaal bereik? Want dat alternatief lees ik hier nergens. Opgelegde sancties hebben inmiddels wel aangetoond dat ze niet werken om dit regime in toom te houden.

Vroeg of laat zal het toch uitmonden in een conflict die inderdaad grootschalig en bloederig kan worden. Laten bovendien niet vergeten dat de Korea-oorlog formeel nooit is beëindigd. Beide landen zijn nog gewoon in staat van oorlog.

Nogmaals, geef eens een duidelijk alternatief. De tijd van wegkijken en vooruitschuiven is inmiddels wel gepasseerd.
China, de VS Rusland, Japan en Zuid-Korea moeten eerst maar een op een lijn gaan zitten ipv zo hoog van de toren te blazen wat Noord-Korea betreft. Dat heb ik de afgelopen 50 jaar een beetje gemist waardoor Noord-Korea nu is aanbeland om een kernmacht te worden. Noord-Korea zal echt uitzichzelf geen conflict starten die weten dan ook dat ze het niet overleven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_172778202
De Amerikaanse politiek is een wespennest van verraders, valsspelers, leugenaars, en onverschilligen. Moet ik nog meer zeggen?
  Overall beste user 2022 zondag 30 juli 2017 @ 10:49:39 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172778255
De VS en de rest van de wereld hebben gewoon het nakijken. NK heeft een a-bom. Heeft raketten. Niets meer aan te doen. Elke militaire optie gaat heel veel doden veroorzaken.

Trump moet over naar plan B of C of D...

Gelukkig is hij een meester in het sluiten van deals.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172778268
Leesvoer. https://decorrespondent.n(...)08028555943-90192b6f

Zo ook de comments eronder.
pi_172778313
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

China, de VS Rusland, Japan en Zuid-Korea moeten eerst maar een op een lijn gaan zitten ipv zo hoog van de toren te blazen wat Noord-Korea betreft. Dat heb ik de afgelopen 50 jaar een beetje gemist waardoor Noord-Korea nu is aanbeland om een kernmacht te worden. Noord-Korea zal echt uitzichzelf geen conflict starten die weten dan ook dat ze het niet overleven.
Dus lees ik opnieuw hetzelfde alternatief van wegkijken en vooruit schuiven. Ik vind dat hoogst naïef ten opzichte van een regime die maar blijft provoceren en zijn raketten blijft afvuren in diezelfde Japanse wateren.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juli 2017 @ 10:53:32 #225
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172778329
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

China, de VS Rusland, Japan en Zuid-Korea moeten eerst maar een op een lijn gaan zitten ipv zo hoog van de toren te blazen wat Noord-Korea betreft. Dat heb ik de afgelopen 50 jaar een beetje gemist waardoor Noord-Korea nu is aanbeland om een kernmacht te worden. Noord-Korea zal echt uitzichzelf geen conflict starten die weten dan ook dat ze het niet overleven.
Ze beschieten Zuid-Korea met enige regelmaat en ze torpedeerden hun schepen. Ontvoerden mensen uit Japan. Gebruikten gifgas in een ander land.


Als dat geen conflict uitlokken is weet ik het eigenlijk ook niet meer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')