abonnement Unibet Coolblue
pi_174524472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Meer dan een paar uur googlen heb je echt niet nodig om je in te lezen hoe een asielaanvraag in de EU werkt en om voorbeelden te vinden van succesvolle aanvragen. Als Mehmet zijn plannetje niet heeft uitgewerkt verwacht ik niet dat hij asiel krijgt nee, maar dan zou ik het eerder toeschrijven aan zijn eigen falen dan de procedures hier in NL.
Mehmet kennende faalt hij hard. Helemaal als hij denkt te kunnen komen met een recent twitteraccount en vrienden die hij niet aan kan tonen. Noch een eigen verleden als gulenist.
Best een gok als als je weet dat mensen vast zitten omdat hun zoon, vader of wat dan ook vastzit omdat die ervan verdacht wordt gulenist te zijn.
Ik wens mehmet veek wijsheid toe als hij erover denkt die gok te nemen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174524595
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:11 schreef marsan het volgende:

[..]

Mehmet kennende faalt hij hard. Helemaal als hij denkt te kunnen komen met een recent twitteraccount en vrienden die hij niet aan kan tonen. Noch een eigen verleden als gulenist.
Best een gok als als je weet dat mensen vast zitten omdat hun zoon, vader of wat dan ook vastzit omdat die ervan verdacht wordt gulenist te zijn.
Ik wens mehmet veek wijsheid toe als hij erover denkt die gok te nemen.
Dat is ook meteen het cruciale punt hé. Vele tig-% van de mensen die gearresteerd zijn wist men ook niets af van de Gulenistische verleden. Hell, Je hebt instructievideo's van mr Gulen himself dat je vooral je mond moet houden en je affiliatie moet verzwijgen wanneer je actief bent in het leger, politie, onderwijs of justitie. Wat heeft Mehmet te verliezen?
pi_174524659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is ook meteen het cruciale punt hé. Vele tig-% van de mensen die gearresteerd zijn wist men ook niets af van de Gulenistische verleden. Hell, Je hebt instructievideo's van mr Gulen himself dat je vooral je mond moet houden en je affiliatie moet verzwijgen wanneer je actief bent in het leger, politie, onderwijs of justitie. Wat heeft Mehmet te verliezen?
Verzwijgen voor anderen. Zelf kun je dan wel het een en aantonen natuurlijk. Verzwijgen voor een ander is niet hetzelfde als verzwijgen en wegstoppen voor jezelf.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_174524778
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Verzwijgen voor anderen. Zelf kun je dan wel het een en aantonen natuurlijk. Verzwijgen voor een ander is niet hetzelfde als verzwijgen en wegstoppen voor jezelf.
Daarom ook wel beetje voorbereiding nodig natuurlijk. Je moet niet zoals Ehsan Jami in de ene interview claimen dat je vader een vrijzinnige atheïst was en een fundamentalistische moslim in de ander, beetje oefenen, beetje inlezen.. beetje jezelf indekken en ik verwacht wel wat succes. :7
pi_174525326
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:00 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik ken drie Gulenisten die vervolgd worden. Een mag zijn rechtzaak in vrijheid afwachten, een ander zit in de gevangenis en een ander is gevlucht. Ze hebben alle drie rechtbankdocumenten waarmee ze kunnen aantonen dat ze vervolgd worden. Ook zijn de zaken digitaal op te vragen via een overheidsportaal. Als je zomaar gaat roepen dat je vervolgd wordt omdat je een Gulenist bent, zullen ze je niet geloven. Je moet bewijzen overdragen.
Er zijn ook aanvragen afgewezen. Dus roepen dat je Gulenist bent is niet voldoende.
pi_174525410
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er zijn ook aanvragen afgewezen. Dus roepen dat je Gulenist bent is niet voldoende.
had ie een beter verhaal moeten verzinnen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174525450
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

had ie een beter verhaal moeten verzinnen
Ik zou echt keihard cum laude slagen voor een asielaanvraag. :7
Nieuwe markt voor Altijdgeslaagd.nl _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 21:40:07 ]
pi_174525686
Desnoods doe je een paar sessies met een (acteer)coach en een psycholoog, als je er wat geld en moeite in wil stoppen kan het welhaast niet misgaan.
pi_174525978
quote:
Lahey hükümetine göre, 15 Temmuz 2016'daki sonra Hollanda'dan sığınma isteyen Türk vatandaşlarının sayısında ciddi artış yaşanıyor. 2015 yılında sadece 56 kişi sığınma başvurusu yaparken 2016'da bu sayı 235'e yükseldi.

Bu yılın ilk 8 ayında ise, 309 Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı Hollanda'dan sığınma talebinde bulundu
.
In 2015 vroegen 56 Turken asiel aan, in 2016 was dat 235 en in de eerste 8 maanden van dit jaar is het al 309 Turken.

Stijging van 600% _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 21:55:21 ]
pi_174526762
Gelukkig zijn het gemiddeld genomen wel de intelligentere Turken die Gülenist zijn. Leraren, dokters, advocaten, dat slag. Alle idioten met inteeltroots blijven nu in Turkije achter.
pi_174528944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:18 schreef hpeopjes het volgende:
Gelukkig zijn het gemiddeld genomen wel de intelligentere Turken die Gülenist zijn. Leraren, dokters, advocaten, dat slag. Alle idioten met inteeltroots blijven nu in Turkije achter.
Godverre, ben je nou serieus zo naïef? De intelligentere Islamist is een grotere bedreiging voor de Nederlandse rechtsorde dan de Turkse inteeltroots van Erdogan. :')
pi_174529292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:18 schreef hpeopjes het volgende:
Gelukkig zijn het gemiddeld genomen wel de intelligentere Turken die Gülenist zijn. Leraren, dokters, advocaten, dat slag. Alle idioten met inteeltroots blijven nu in Turkije achter.
Het fijne van zowel Gulen en AK is juist dat zij inteeltluitjes zich lieten emanciperen en het nieuwe hoger opgeleide segment van de bevolking is geworden.
pi_174533599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:18 schreef hpeopjes het volgende:
Gelukkig zijn het gemiddeld genomen wel de intelligentere Turken die Gülenist zijn. Leraren, dokters, advocaten, dat slag.
dat dacht erdo ook toen hij met ze in zee ging. grote spijt was het resultaat. :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174557060
geweldige long read, uit de groene amsterdammer. enjoy :P


Turkije, de samenzwering, het Groot Oosten, en wij
Meesterbrein versus Erdogan

De antiwesterse sentimenten in Turkije zijn sterk. Ze komen deels voort uit een overgeërfde weerzin tegen ‘een decadent Europa’, en worden extra gevoed door de paranoia van de president. In het huidige klimaat is niemand veilig.
....
Persoonlijk gelooft hij niet dat er een geheimzinnig centrum is van waaruit alles wordt aangestuurd. Het idee van een ‘meesterbrein’ is het product van Turkije’s ‘moeilijke jaren’, zegt hij, doelend op de tijd na de Eerste Wereldoorlog toen het Ottomaanse Rijk werd opgedeeld door de Europese grootmachten. ‘Maar weet u, de weigering van Duitsland om terreurverdachten uit te leveren aan Turkije, de wapenleveranties van de Verenigde Staten aan de Syrisch-Koerdische beweging ypg, een zusterorganisatie van de pkk – dat ligt bij het Turkse publiek allemaal uiterst gevoelig. Als je zoveel veiligheidskwesties het hoofd moet bieden, ga je vanzelf verbanden leggen.’ Duran noemt dat ‘het politieke bewustzijn van de waakzame toestand’. Erdogan maakt daar volgens hem tactisch gebruik van. De samenzweringstheorieën zorgen ervoor dat de bevolking alert blijft, een strategie die haar juistheid heeft bewezen op 15 juli 2016, bij de couppoging. ‘Dit verhoogde bewustzijn, dit gevoel van urgentie dat sinds 2013 door Erdogan is gecreëerd, is wat Turkije door de coupnacht hielp, het is een manier om de democratie te beschermen.’
......
EN NU NEEMT ERDOGAN dus in toenemende mate zijn toevlucht tot samenzweringstheorieën, waarin ‘het Westen’ als grote boosdoener figureert. Het merkwaardige is alleen dat ‘Sèvres’ tot een trauma werd dat de Turken tot op de dag van vandaag achtervolgt. Erdogan refereerde er afgelopen jaar meermalen aan, alsof hij wilde zeggen: wees op jullie hoede, het Westen staat klaar om ons land te veroveren en te verscheuren, net als toen.

Volgens de Turkse historica Fatma Müge Göçek is ‘Sèvres’ bovenal tot een trauma gemaakt. In een lang artikel getiteld Why Is There Still a ‘Sèvres Syndrome’? schetst ze de historische context. Grootschalige hervormingen gedurende de negentiende eeuw hadden niet kunnen voorkomen dat het Ottomaanse Rijk enorme gebiedsverliezen leed. Zo verloor het tijdens de Balkanoorlogen van 1912 niet minder dan zestig procent van zijn grondgebied aan Europese landen of aan Rusland. En de Jonge Turken verloren tussen 1912 en 1918 nog eens 35 procent van het deel dat overbleef. Miljoenen onderdanen van het rijk raakten op drift of kwamen om. Hoe kon ‘Sèvres’ van een te overkomen nederlaag een trauma worden?
....
Ook Kati Piri, de Turkije-rapporteur van het Europees Parlement, toont zich bij herhaling kritisch over de zuiveringsgolf en de willekeur die daarbij aan de dag wordt gelegd. Maar ook is ze van mening dat er in Europa te lichtvaardig over de pkk en Gülen wordt gedacht. Ze vertelt me dat ze eind augustus 2016 met een collega-parlementariër naar Turkije ging. Zes weken na de couppoging, ze waren de eerste Europese politici ter plaatse. ‘Wij beschouwden het niet als onze taak om te gaan’, zegt ze. ‘Maar toen er na een paar weken duidelijk werd dat er niemand ging, dachten wij: nou, dan gaan wij in ieder geval wél.’
....
Het Europese gedraal om Turkije concreet uitzicht te bieden op een volwaardig EU-lidmaatschap is nog steeds een open wond. Ondanks ingrijpende democratische hervormingen moest het land in 2004 de Oost-Europese landen (en zelfs aartsvijand Cyprus) laten voorgaan. Vervolgens gaf eerst Merkel en toen Sarkozy te kennen dat Turkije wat hen betrof nooit lid zou worden. Niet zozeer om wat het deed of naliet, maar om wat het ís: een groot moslimland. Volgens Piri zijn er nog steeds veel EU-leiders die zo denken. ‘“Zelfs al zou Turkije zo democratisch zijn als Zwitserland, dan nog blijven het tachtig miljoen moslims”, klinkt het dan.’
...
Serieus genomen willen worden, op gelijke voet staan, erkenning: het zijn sleuteltermen voor wie het moderne Turkije wil begrijpen. Tegelijkertijd lijkt er vanuit het Westen niet veel bereidheid om dat ook te doen. En eerlijk is eerlijk, heel gemakkelijk maakt Erdogan het ons daarbij ook niet. Het is lastig begrip hebben voor iemand die je voor ‘fascist’ uitscheldt of de principes van de rechtsstaat zo nadrukkelijk aan zijn laars lapt. Maar het antiwesterse sentiment in Turkije is reëel. Volgens Aydin, de historicus, moet je dat zien als onderdeel van een politiek discours, voortkomend uit de frustratie over een Europees centrum dat niet voldoet aan zijn beloften. ‘De bittere ironie is dat door het antiwesterse sentiment – en de samenzweringstheorieën die zich ermee voeden – het Westen juist weer tot het centrum van de wereld wordt gemaakt.’

De gevoelde ongelijkheid wordt op deze manier gecontinueerd. ‘Wanneer Europeanen Turkije bekritiseren nemen Turken dat serieus. Maar laten we eerlijk zijn: als Turken het Westen bekritiseren kan niemand dat in Europa of Amerika echt wat schelen.’
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_174684083
Wbt het waarschuwen van Erdogan door de Russen daar heb ik eerder over vernomen en opzich is dat aannemelijk.
Zijn er daadwerkelijk geloofwaardige bronnen dat Erdo niet is neergeschoten omdat de Russen de F-16s aan het jammen waren? Over die afstand? En waarom dan geen kogels afschieten als de raketten niet werkten?


Maw, Quora, full of it of.... aannemelijk?


https://www.quora.com/Did(...)=0356b346&srid=uepXR
pi_174687356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wbt het waarschuwen van Erdogan door de Russen daar heb ik eerder over vernomen en opzich is dat aannemelijk.
Zijn er daadwerkelijk geloofwaardige bronnen dat Erdo niet is neergeschoten omdat de Russen de F-16s aan het jammen waren? Over die afstand? En waarom dan geen kogels afschieten als de raketten niet werkten?

Maw, Quora, full of it of.... aannemelijk?

https://www.quora.com/Did(...)=0356b346&srid=uepXR
dat de russen een vinger in de pap hadden mbt die vlucht van erdo is een bekend "verhaal", maar jammen van f16 materiaal? misschien hadden ze geen kogels aan boord?

ik vind dit soort berichten mooi entertainment wel :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175018506
Turkije ontkent ontvoeringsplan omstreden geestelijke Gülen


quote:
Turkije noemt de berichten over een plan om de Turkse geestelijke Fethullah Gülen in de Verenigde Staten te ontvoeren en uit te leveren in ruil voor miljoenen dollars, belachelijk. Dat liet de Turkse ambassade in Washington zondag in een verklaring weten.
In de verklaring herhaalde de ambassade wel het verzoek van Ankara om de uitlevering van de geestelijke. Maar het land benadrukt dat het niet buiten de wet zou opereren om dat doel te bereiken.

Gülen, die in de Verenigde Staten woont, wordt door Turkije ervan beschuldigd achter de mislukte staatsgreep van 2016 te zitten.

De verklaring volgt op een bericht uit de Wall Street Journal. De krant meldde vrijdag dat de voormalig veiligheidsadviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, Michael Flynn, en zijn zoon door Turkije een beloning van 15 miljoen dollar werd beloofd, mocht het ontvoeringsplan slagen.

Dat zou aan het licht zijn gekomen in het onderzoek onder leiding van speciaal aanklager Robert Mueller naar Russische inmenging in de Amerikaanse verkiezingen.

Flynn gaf advies over nationale veiligheid aan Donald TrumpZie ook: 'Aanklager Mueller heeft genoeg bewijs tegen Flynn in Ruslandonderzoek'
'Schandalig'
''Turkije en het Turkse volk verwachten de onmiddellijke uitlevering van Fethullah Gülen aan Turkije zodat hij voor het gerecht kan verschijnen", aldus de verklaring van de ambassade. Het is de eerste officiële Turkse reactie op het krantenbericht. ''Alle beweringen dat Turkije gebruik zou maken van buitenwettelijke middelen om zijn uitlevering te rechtvaardigen, zijn volstrekt vals, belachelijk en ongegrond.’’

De advocaten van Flynn zeiden vrijdag dat de beschuldigingen tegen hun cliënt ''schandalig en vals'' zijn.
Was wel een bazenactie geweest :7
pi_175148080
ook de amerikanen gebruiken de entertainment om versies van de realiteit te propageren, amerikanen beschermen good guy gulen tegen te turken, die hem onterecht de coup in de schoenen schuiven :p

ragipsoylu twitterde op vrijdag 17-11-2017 om 17:57:44 The Designated Survivor’s latest episode on Turkey, Erdoğan and Fethullah Gülen is an embarrassment. History will record this ridiculous and moronic American attitude towards Turkey’s concerns with shame https://t.co/DCfEH8658a reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175149801
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:18 schreef Slayage het volgende:
ook de amerikanen gebruiken de entertainment om versies van de realiteit te propageren, amerikanen beschermen good guy gulen tegen te turken, die hem onterecht de coup in de schoenen schuiven :p

ragipsoylu twitterde op vrijdag 17-11-2017 om 17:57:44 The Designated Survivor’s latest episode on Turkey, Erdoğan and Fethullah Gülen is an embarrassment. History will record this ridiculous and moronic American attitude towards Turkey’s concerns with shame https://t.co/DCfEH8658a reageer retweet
Wij zaten op de bank te hopen dat Jack Bauer die Erdogan even zou martelen voor het fokken met zijn zoon. :7
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:59:28 #172
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175277232
Hoe kan het trouwens dat iemand die al decennia in de USA woont vanuit daar Turkije zou kunnen ontwrichten danwel een deel mobiliseren? Alleen dat al vind ik behoorlijk ongeloofwaardig.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_175277318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoe kan het trouwens dat iemand die al decennia in de USA woont vanuit daar Turkije zou kunnen ontwrichten danwel een deel mobiliseren? Alleen dat al vind ik behoorlijk ongeloofwaardig.
Linkje

Hurriyet is niet pro-Erdogan, noch behoort tot Erdo-kamp remotely. Integendeel zelfs

DE aanhoudende beschuldigingen van infiltratie in het leger en het omver willen werpen van de staat was de reden waarom hij is gevlucht naar de VS onder de kemalisten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 12:12:46 ]
pi_175277504
Alles met enige kritiek kan je wegzetten. Dan sta je er wel.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 29 november 2017 @ 13:13:53 #175
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175381099
Turkije wil honderden militairen oppakken

Turkse aanklagers hebben arrestatiebevelen uitgevaardigd tegen nog eens 360 mensen, van wie het overgrote deel militair. Het land is al langer bezig om aanhangers van de geestelijke Fethullah Gülen aan te pakken. Turkije beschuldigt Gülen, die in de Verenigde Staten verblijft, en zijn netwerk ervan achter de mislukte coup van vorig jaar te zitten.

Er zijn al duizenden mensen opgepakt en er lopen talloze rechtszaken. Ook zijn meer dan 150.000 mensen ontslagen.

Doel van de couppoging was de regering van president Erdogan omver te werpen. De geestelijke ontkent alle beschuldigingen.

(Frontpage)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175548832
Ik heb er een topic over gestart. Maar ik zet het bericht ook hier neer. De link naar het topic:

NWS / Gulenisten zaten achter de couppoging in Turkije

In het begin dacht ik dat Erdogan zelf achter de couppoging zat. Inmiddels heb ik zoveel bewijsstukken gezien, dat ik ervan overtuigd ben dat Gulen achter de couppoging zat. Ik zal hier een aantal bewijsstukken op een rijtje zetten.

1. Bekijk deze video

Deze Gulenist, professor Osman Özsoy praat een maand van tevoren over de coup. Hij denkt waarschijnlijk dat het geen consequenties zal hebben omdat de coup toch zal slagen. Het falen van de coup gaat niet eens door zijn hoofd



De dingen die hij zegt:

"Er komen goede tijden aan"

"Was ik maar een kolonel in plaats van een professor. Dan had ik een grotere bijdrage aan de oplossing geleverd". De interviewer vraagt "Wat zou deze bijdrage zijn?". Daarop antwoordt Osman Ozsoy "Je moet hierover geen vragen stellen".

"Dit (regering Erdogan) zal niet doorgaan. Kijk niet naar de 50% steun die ze krijgen vanuit de bevolking. Als er binnenkort een uitgaansverbod is, zal geen enkele AKP aanhanger de straat opgaan. "... "Alle coups vinden op een vrijdag plaats. Na een coup durven mensen niet eens naar de moskee te gaan". "Turken hebben niet de behoefte om op te komen voor democratie".


Wat hij probeert te zeggen is dat mensen niet de straat op zullen gaan om hun democratie op te eisen als er een coup plaatsvindt.

Hij gaat verder.

"Wat ik goed vind is dat de mensen in de Hizmet beweging (Gulenisten) experts zijn geworden wanneer het om geldstromen gaat"..... "Na twee dagen (als de coup succesvol is) zullen de Gulenisten alle geldstromen in kaart brengen van de AKP leden. Als ze vaststellen dat de AKP leden terreurorganisaties gesteund hebben, en als AKP leden veroordeeld worden voor het steunen van terreur, zal beslag gelegd worden op ALLE goederen van ALLE 6 miljoen AKP leden". "Misschien hebben we dan genoeg geld om de Turkse buitenlandse schulden af te lossen" . "Dit goede nieuws geef ik aan iedereen". .. "Was het maar niet zo ver gekomen". .."Ik zeg dit niet om het moreel van onze mensen op te vijzelen".... "Ik zweer in de naam van God dat ik geen enkele woord overdreven heb".


Het lijkt me duidelijk. Hij zweert zelfs in de naam van God dat hij geen enkele woord overdreven heeft.

2.
Adil Oksoz, een Gulenistische imam was aanwezig op Akinci luchtmachtbasis van waaruit de coup gecoördineerd werd. Hier zijn videobeelden van. Op 14 Juli (een dag van tevoren) kwam hij aan in Ankara vanuit de VS. Er zijn beelden van Adil Oksuz terwijl hij geknield zit naast Gulen. De man van Gulen's nichtje en de man van Adil's zus zijn ook nog eens broers van elkaar.

Kemal Batmaz, een hoge Gulenist, was ook aanwezig op Akinci luchtmachtbasis tijdens de coup. Hier zijn ook videobeelden van. Kemal Batmaz was een CEO bij een van de bedrijven van Akin Ipek. Ook een hoge Gulenist.

Mithat Aynaci, een Gulenistische politiecommisaris die ontslagen was, was gevonden in een tank in militaire kleding. Hij deed mee aan de coup.

Latif Erdogan, een ex-vertrouweling van Gulen, geeft aan dat hij Oksuz al 25 jaar kent. Hij geeft aan dat hij Oksuz al 25 jaar dicht bij Gulen staat.

Adil Oksuz gevangen genomen op Akinci Luchtmachtbasis na de couppoging:



Hier een video van Oksuz terwijl hij geknield bij Gulen zit:


Oksuz en Kemal Batmaz een dag voor de coup op de luchthaven.



3. Kemal Batmaz

Kemal Batmaz, een CEO van een Gulenistisch bedrijf, heeft gelogeerd in het verblijf van Fethullah Gulen. Kemal Batmaz was aanwezig op Akinci basis op de avond van de coup. Vanuit deze basis werd de coup geleid op 15 juli 2016. Hij is gevangen genomen.

Het document is afkomstig van homeland security in de VS.







4. Een andere civiele Gulenist die opgepakt was op Akinci luchtmachtbasis is Hakan Cicek.

Hakan Cicek was directeur van Anafartalar koleji, een Gulenistische school waar kinderen van Gulenistische generaals en officiers op zaten die betrokken waren bij de coup. Hakan Cicek verklaarde dat hij voor een sociale gebeurtenis op de Akinci luchtmachtbasis aanwezig was. Op deze foto is hij te zien naast couppleger generaal Akin Ozturk.



Anafartalar koleji:



5. Een andere civiele persoon die op coup hoofdkwartier Akinci gevangen was genomen is Nurettin Oruc. Hij was de gendarmerie imam van de Gulenisten. Hij heeft verklaard dat hij op de Akinci basis was om een documentaire over de veesector op te nemen. Nurettin Oruc was werkzaam bij SoyutMedya, een Gulenistisch bedrijf.



6. De Gulenistische broers Omer en Hasan Kulac waren beide bij de coup betrokken. Hun andere Gulenistische broer Huseyin Kulan was lid van het hooggerechtshof. De vrouw van Omer Kulac is het zusje van Gulenist Cihan Kansiz. Cihan Kansiz was Ergenekon aanklager. Ergenekon was een proces dat opgezet was door de Gulenisten om tegenstanders in de gevangenis te gooien.



De Kulac broers



Gulenist Cihan Kansiz (rechts op de foto) samen met Zekeriye Oz. De zus van Cihan Kansiz is getrouwd met Gulenist Huseyin Kulac.



7. Ex-Gulen vertrouweling Latif Erdogan heeft verklaard dat hij, op Akin Öztürk na, iedereen op de foto kent uit zijn Gulen tijd. Hij heeft aangegeven dat ze allemaal Gulenist zijn. De man aan de linkerkant met het witte shirt is Hasan Kulac. Deze generaals zijn tijdens de coup gevangen genomen.



De Kulac broers:

pi_175550253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:20 schreef polderturk het volgende:

In het begin dacht ik dat Erdogan zelf achter de couppoging zat. Inmiddels heb ik zoveel bewijsstukken gezien, dat ik ervan overtuigd ben dat Gulen achter de couppoging zat. Ik zal hier een aantal bewijsstukken op een rijtje zetten.
je bent gewoon een erdoganist in disguise. je zit de daden van de dictator goed te praten die de gulenisten als zondebok heeft aangewezen om zijn macht in het land te versterken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175724763
interview met joost lagendijk die sinds de coup niet meer turkije in mag. verstoken van huis en vrouw ;(

quote:
Een interview met Joost Lagendijk door Jan Mertens

Joost Lagendijk, voormalig Europees parlementslid van GroenLinks, kan voorlopig niet meer terugkeren naar Turkije, waar hij woonde en werkte. Met hem kijken we in de jongste editie van het Oikos-tijdschrift naar de politieke situatie in dat land dat meer is dan het land van Erdoğan. Lees hier het volledige interview:

Turkije is meer dan Erdoğan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177138725
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 februari 2018 @ 19:14:39 #181
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177467080
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 26 februari 2018 @ 21:29:19 #182
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 26 februari 2018 @ 21:33:44 #183
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_177471314
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voordat ze volledig uit de EU en de Navo getrapt worden.
Daar had Cavusoglu een mooi antwoord op, op de zogenaamde EU en Navo 'trapperts, hahahaha.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 26 februari 2018 @ 21:49:16 #184
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177472583
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Is dit echt? :{
pi_177472798
quote:
Ondertussen zitten zijn eigen dochters veilig ver weg van het martelaarschap.

In de door Erdogan in de media zo gehate VS :')
pi_177472866
Waarom ook altijd dat Turkije uber alles toontje, wat is dat, soort collectief minderwaardigheidscomplex oid?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:14:16 #188
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177478062
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voordat ze volledig uit de EU en de Navo getrapt worden.
die heeft een Hitler of Napoleon complex die Erdogan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:21:12 #189
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:59:27 #190
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177523128
Zijn die coupplegers aka landverraders al opgehangen?
Erdogan is best lief voor ze, als het aan mij lag...

Wel saai nu, geen burgers meer die effetjes een tank tegenhouden enzo
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177523253
Is het al bekend wanneer Erdogan de derde wereldoorlog gaat beginnen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator donderdag 1 maart 2018 @ 10:11:08 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_177523266
zou leuk zijn als iedereen ergens anders ging lolbroeken }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 1 maart 2018 @ 14:28:05 #193
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177527807
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 10:10 schreef Hallojo het volgende:
Is het al bekend wanneer Erdogan de derde wereldoorlog gaat beginnen?
Hij is druk met martelaren verzamelen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177538603

Hij heeft fans genoeg.
  donderdag 1 maart 2018 @ 22:29:50 #195
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 1 maart 2018 @ 22:53:27 #196
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177539441
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:16 schreef quirina het volgende:

Hij heeft fans genoeg.
kim il un ook , chavez

Poetin en Stalin ook

kwestie van goede camera lui en de media controleren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177539517
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

kim il un ook , chavez

Poetin en Stalin ook


De EU heeft meer fans?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2018 22:57:00 ]
  donderdag 1 maart 2018 @ 23:10:46 #198
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177539869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

De EU heeft meer fans?
niet zo erg zichtbaar

maar wel democratisch
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177539888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 23:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

niet zo erg zichtbaar

maar wel democratisch
Als jij dat zegt neem ik het glad aan!
  vrijdag 2 maart 2018 @ 15:36:30 #200
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177551896
Ik denk dat het Turks volk wel blij is met Erdogan hoor :Y
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')