abonnement Unibet Coolblue
pi_172874867
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Er komen weer meer toeristen naar Toerkai!

http://www.nu.nl/economie(...)t-terug-turkije.html
en je euros zijn goud waard tegenwoordig!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:49:21 #52
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173234740
http://www.telegraaf.nl/b(...)tegen_Merkel___.html

wat een gek he
hi is tegen vrouwen in de overheid,

Nu wil die sukkel weer lid van de EU worden

Ja dat zal wel lukken als hij de hele rechterlijke macht in het gevang gooit en het parlement buitenspel zet net als Maduro

quote:
De Turkse president beschuldigde Duitsland ook van ,,schending van EU-verdragen''. Dit vanwege eerdere uitlatingen van Merkel over het bevriezen van de onderhandelingen over Turkse toetreding tot de Europese Unie en het visumvrij reizen van Turken naar EU-landen

[ Bericht 53% gewijzigd door michaelmoore op 18-08-2017 15:32:03 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_173234988
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:49 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tegen_Merkel___.html

wat een gek he

hi is tegen vrouwen in de overheid,
Wat een volstrekte idioot :D _O- :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:03:09 #54
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173236217
Niets seksistisch aan, hij adviseert ook om niet op Schulz te stemmen:

https://nos.nl/artikel/21(...)erkel-of-schulz.html

Verstandig stemadvies van Erdogan, eindelijk ben ik het een keer met de man eens. Gewoon lekker AFD stemmen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:21:14 #55
323876 michaelmoore
pi_173244314
xx

[ Bericht 67% gewijzigd door michaelmoore op 19-08-2017 08:19:09 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_173245917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:21 schreef michaelmoore het volgende:
let all islamer s have 70 virgins

|Erdogan is there leader
Leer Engels.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 21 augustus 2017 @ 08:33:08 #57
323876 michaelmoore
pi_173294345
NWS / Moslimorganisaties woest op minister om gebiedsverbod

quote:
DEN HAAG - Een groot aantal islamitische organisaties is woest op minister Blok (Veiligheid en Justitie), die de omstreden Syrische prediker Fawaz Jneid een gebiedsverbod heeft opgelegd.

Jneid wordt 'onderdrukt en beroofd van zijn vrijheid', stellen diverse islamitische organisaties, waaronder de Stichting Islamitisch Onderwijs. In een gezamenlijke verklaring spreken zij van 'een heksenjacht op een ieder die een andere mening heeft dan de doorsnee publieke opinie'.

Minister Blok bepaalde vorige week dat de prediker, die is veroordeeld voor het afsluiten van illegale sharia-huwelijken, zich de komende zes maanden niet in de Haagse wijken Transvaal en Schilderswijk mag vertonen.

[ Bericht 53% gewijzigd door michaelmoore op 21-08-2017 18:21:32 ]
pi_173319569
Turkey’s energy minister and Erdogan's son in law: I would strangle Gülenists wherever I see them

Addressing students being sent abroad with a scholarship, President Recep Tayyip Erdoğan’s son-in-law and Energy and Natural Resources Minister Berat Albayrak has said he would strangle supports of Gülen movement wherever he sees them, the Cumhuriyet daily reported on Friday.
Claiming that Gülen movement members, who Turkish government accuses of having mounted a botched coup attempt last summer, were working on defaming Turkey, Albayrak said: “You probably see them in the countries you are visiting. By God’s name, I could barely hold myself if I were you. I would strangle them wherever I see them.”

Journalists Cem Küçük and Fuat Uğur, staunch supporters of Turkish President Recep Tayyip Erdoğan, made a call in June for the assassination of followers of the Gülen movement who are abroad.

Küçük, a staunchly pro-government journalist known for his attacks on government critics on social media, suggested that Justice and Development Party (AK Party) supporters living overseas were willing to carry out the assassinations and that the Turkish National Intelligence Organization (MİT) has the authority to carry out such acts outside the country. Küçük added that Turks living abroad were willing to sacrifice themselves and that they know where Gülen followers are living.

Turkey’s Economy Minister Nihat Zeybekçi said last year that that the AK Party government will punish plotters of the failed military coup attempt so severely that they will beg for death.
“We will put them into such holes [jails] for punishment that they won’t even be able to see the sun of God as long as they breathe. They will not see the light of day. They will not hear a human voice. They will beg for death, saying ‘just kill us,’” said Zeybekçi.

Turkey survived a military coup attempt on July 15, 2016 that killed 249 people and wounded more than a thousand others. Immediately after the putsch AKP government along with President Erdoğan pinned the blame on the Gülen movement.

Fethullah Gülen, who inspired the movement, strongly denied having any role in the failed coup and called for an international investigation into it, but President Erdoğan — calling the coup attempt “a gift from God” — and the government initiated a widespread purge aimed at cleansing sympathizers of the movement from within state institutions, dehumanizing its popular figures and putting them in custody.

Turkey’s Justice Ministry announced on July 13 that 50,510 people have been arrested and 169,013 have been the subject of legal proceedings on coup charges since the failed coup.
Turkey has suspended or dismissed more than 150,000 judges, teachers, police and civil servants since July 15.

pi_173320110
quote:
Hoe was je vakantie?
pi_173323271
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Turkey’s energy minister and Erdogan's son in law: I would strangle Gülenists wherever I see them

Addressing students being sent abroad with a scholarship, President Recep Tayyip Erdoğan’s son-in-law and Energy and Natural Resources Minister Berat Albayrak has said he would strangle supports of Gülen movement wherever he sees them, the Cumhuriyet daily reported on Friday.
Claiming that Gülen movement members, who Turkish government accuses of having mounted a botched coup attempt last summer, were working on defaming Turkey, Albayrak said: “You probably see them in the countries you are visiting. By God’s name, I could barely hold myself if I were you. I would strangle them wherever I see them.”

Journalists Cem Küçük and Fuat Uğur, staunch supporters of Turkish President Recep Tayyip Erdoğan, made a call in June for the assassination of followers of the Gülen movement who are abroad.

Küçük, a staunchly pro-government journalist known for his attacks on government critics on social media, suggested that Justice and Development Party (AK Party) supporters living overseas were willing to carry out the assassinations and that the Turkish National Intelligence Organization (MİT) has the authority to carry out such acts outside the country. Küçük added that Turks living abroad were willing to sacrifice themselves and that they know where Gülen followers are living.

Turkey’s Economy Minister Nihat Zeybekçi said last year that that the AK Party government will punish plotters of the failed military coup attempt so severely that they will beg for death.
“We will put them into such holes [jails] for punishment that they won’t even be able to see the sun of God as long as they breathe. They will not see the light of day. They will not hear a human voice. They will beg for death, saying ‘just kill us,’” said Zeybekçi.

Turkey survived a military coup attempt on July 15, 2016 that killed 249 people and wounded more than a thousand others. Immediately after the putsch AKP government along with President Erdoğan pinned the blame on the Gülen movement.

Fethullah Gülen, who inspired the movement, strongly denied having any role in the failed coup and called for an international investigation into it, but President Erdoğan — calling the coup attempt “a gift from God” — and the government initiated a widespread purge aimed at cleansing sympathizers of the movement from within state institutions, dehumanizing its popular figures and putting them in custody.

Turkey’s Justice Ministry announced on July 13 that 50,510 people have been arrested and 169,013 have been the subject of legal proceedings on coup charges since the failed coup.
Turkey has suspended or dismissed more than 150,000 judges, teachers, police and civil servants since July 15.

Lekker bananenrepubliekje is het aan 't worden.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:04:52 #61
323876 michaelmoore
pi_173328601
Dus Qatar steunt IS financieel en Erdogan steunt Qatar

Dus Erdogan is ISIS
pi_173330939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
Dus Qatar steunt IS financieel en Erdogan steunt Qatar

Dus Erdogan is ISIS
Nederland handelt met Saoedie-Arabië.

Dus Nederland steunt vrouwenonderdrukking.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:22:51 #63
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173330972
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vergeet de handel in hondenvlees niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:08:19 #64
323876 michaelmoore
pi_173332353
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Poetin is zeer tegen IS en heeft Turkije te pakken , zodra die uit de NATO gaat,
Klaar om af te rekenen met IS
pi_173332482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Poetin is zeer tegen IS en heeft Turkije te pakken , zodra die uit de NATO gaat,
Klaar om af te rekenen met IS
ISIS-slachtoffers in Nederland: 0? 1? 10?

Russen schieten 193 Nederlanders uit de lucht.

Lang zal die leven Putin, wat een baas, vecht tegen IS.
pi_173332685
Dus.. je kunt nu ook al wereldwijd opgepakt worden voor kritiek op Erdogan. Dat is vrij bezopen :)

Reuters: German critic of Turkey's Erdogan arrested in Spain
pi_173332743
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:22 schreef Beathoven het volgende:
Dus.. je kunt nu ook al wereldwijd opgepakt worden voor kritiek op Erdogan. Dat is vrij bezopen :)

Reuters: German critic of Turkey's Erdogan arrested in Spain
Moet zo'n 'red notice' opgevolgd worden eigenlijk?

Of kun/mag je die negeren?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 22:25:39 ]
pi_173332909
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Volgens mij kun je 'm best negeren maar dan heb je de poppen in Ankara weer aan het dansen.
pi_173333871
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

is volgens mij gewoon protocol om op te volgen, shoot first ask questions later in de ijdele hoop dat het uitsluitend voor prioriteitskwesties wordt gebruikt.

Wat Beathoven verder zegt, prioriteitskwestie, maar wel vrij om te negeren.

https://www.interpol.int/INTERPOL-expertise/Notices/Red-Notices

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 23:20:24 ]
pi_173333936
Duitsland levert zelf geen veroordeelde nazi uit aan buur en zogenaamde bondgenoot Nederland dus tja ach.. Duitsers en hun geneuzel over uitleveren :')
  woensdag 23 augustus 2017 @ 02:14:00 #71
323876 michaelmoore
pi_173335263
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

ISIS-slachtoffers in Nederland: 0? 1? 10?

Russen schieten 193 Nederlanders uit de lucht.

Lang zal die leven Putin, wat een baas, vecht tegen IS.
Poetin is flink aan het slachten onder die gekke moslims daar
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)usland-nieuwe-video/
pi_173335568
quote:
Rusland vs IS in Syrie :')
in een turkije topic :')

Koekoek :')
pi_173498789
Hm, de Turkse regering is heel wat stiller momenteel en dat heeft natuurlijk ook meteen effect op de waarde van de Turkse lira. :').

USD - TRY:
17-08: 3,5188
30-08: 3,4532

Verschil 2 weken: -1.87%.

Recentelijke hoogste stand: 25 juli - 3,5642.

EUR - TRY:
17-08: 4,1348
30-08: 4,1174

Verschil 2 weken: -0,42%.

Recentelijke hoogste stand: 3 augustus - 4,2033.

Kusjes aan michaelmoore.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 10:31:57 ]
pi_173546755
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:31 schreef zarGon het volgende:
Hm, de Turkse regering is heel wat stiller momenteel en dat heeft natuurlijk ook meteen effect op de waarde van de Turkse lira. :').

zou het daardoor komen? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173548148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:31 schreef zarGon het volgende:

USD - TRY:
17-08: 3,5188
30-08: 3,4532

Verschil 2 weken: -1.87%.

Recentelijke hoogste stand: 25 juli - 3,5642.

EUR - TRY:
17-08: 4,1348
30-08: 4,1174

Verschil 2 weken: -0,42%.

Recentelijke hoogste stand: 3 augustus - 4,2033.

Kusjes aan michaelmoore.
Veel Almancilar in Turkije met hun euro's he :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')