abonnement Unibet Coolblue
pi_172932573
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:32 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Waarom zou je dit willen? We zitten al dichtbij zo'n soort systeem, en het is erg gevaarlijk.

[..]

Ok, wat hebben ze er dan voor nodig, denk je?
consumptiekapitalisme
pi_172932590
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:34 schreef Drug het volgende:

[..]

consumptiekapitalisme
Materialisme is de manier om het te bereiken. Mensen moeten stoppen met materialistisch te zijn, vanwege materialisme maken we onze natuur en nog veel meer dan dat kapot.
pi_172932599
Verkeerde topic lol

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2017 20:37:20 ]
pi_172932715
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:35 schreef Drug het volgende:
Verkeerde topic lol
:?
pi_172932727
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:10 schreef Drug het volgende:

[..]

op suggereert het
Nee, de OP suggereert niet dat dit systeem de enige mogelijkheid is om een bepaald doel te bereiken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172932786
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus daar komt de naam "TARDIS" vandaan. Subliminal messages?
Ik weet niet of subliminal de juiste term is, maar menig complottheorie kun je terugvinden in afleveringen van Dr Who
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172932872
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, de OP suggereert niet dat dit systeem de enige mogelijkheid is om een bepaald doel te bereiken.
dat stel ik toch ook niet ;s
pi_172933317
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:32 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Waarom zou je dit willen? We zitten al dichtbij zo'n soort systeem, en het is erg gevaarlijk.

Wat is er feitelijk gezien gevaarlijk aan?
pi_172938791
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:46 schreef Drug het volgende:

[..]

dat stel ik toch ook niet ;s
En ik stel ook niet dat er een poging wordt gedaan om een cyborg systeem te creëren :S
pi_172939018
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:46 schreef Drug het volgende:

[..]

dat stel ik toch ook niet ;s
Dat impliceer je wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172940113
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat impliceer je wel.
neuj
  zondag 6 augustus 2017 @ 07:20:16 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172940354
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat je de film niet hebt begrepen. ..
Leg uit?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172940971
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 03:40 schreef Drug het volgende:

[..]

neuj
Je begrijpt dus je eigen tekst niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172940984
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leg uit?
Je suggereert dat precrime gaat over de gedachte om iemand te vermoorden. Dat is niet zo.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172941712
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je begrijpt dus je eigen tekst niet.
welke tekst? :')
pi_172941721
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:25 schreef Drug het volgende:

[..]

welke tekst? :')
Precies
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 10:40:13 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_172941930
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:34 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Materialisme is de manier om het te bereiken. Mensen moeten stoppen met materialistisch te zijn, vanwege materialisme maken we onze natuur en nog veel meer dan dat kapot.
Het vervelende is dat we allemaal materialistisch zijn.
pi_172942451
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het vervelende is dat we allemaal materialistisch zijn.
Nou, niet allemaal hoor, ken wel mensen die met heel weinig genoegen nemen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 11:43:56 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_172943148
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, niet allemaal hoor, ken wel mensen die met heel weinig genoegen nemen.
Ik ken er een aantal die niet anders kunnen dan met weinig genoegen nemen. Uit vrije wil minderen ken ik er niet zoveel. Een paar die heel dapper begonnen maar het gewoon niet konden bolwerken omdat deze wereld gewoon materialistisch is.
pi_172943510
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ken er een aantal die niet anders kunnen dan met weinig genoegen nemen. Uit vrije wil minderen ken ik er niet zoveel. Een paar die heel dapper begonnen maar het gewoon niet konden bolwerken omdat deze wereld gewoon materialistisch is.
Ja, druk vanuit de maatschappij is hoog, en het zit ook wel in de mens ingebakken. Ik ben zelf op dat gebied wel veranderd, ik ben veel kleiner gaan wonen, geen huur of hypotheek meer, 3/4 van mijn spullen weg gedaan en koop pas nieuw als het echt nodig is en tweedehands geen optie is... Ik ervaar het als een bevrijding.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172943586
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, druk vanuit de maatschappij is hoog, en het zit ook wel in de mens ingebakken. Ik ben zelf op dat gebied wel veranderd, ik ben veel kleiner gaan wonen, geen huur of hypotheek meer, 3/4 van mijn spullen weg gedaan en koop pas nieuw als het echt nodig is en tweedehands geen optie is... Ik ervaar het als een bevrijding.
Interessant. Woon je in Nederland? En, als ik vragen mag, hoezo geen huur betalen, huis afbetaald?

Ik ken ook veel mensen die absoluut niet materialistisch zijn, maar dat is in Spanje een stuk eenvoudiger. Veel kennissen die genoegen nemen met een finca op het platteland, TV is gratis en voor de rest heb je hier weinig nodig behalve eten/drinken en dat is hier vrij goedkoop - als je zorgt dat je een goedkope auto hebt zit je wel gebeiteld eigenlijk.
pi_172960986
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Interessant. Woon je in Nederland? En, als ik vragen mag, hoezo geen huur betalen, huis afbetaald?

Ik ken ook veel mensen die absoluut niet materialistisch zijn, maar dat is in Spanje een stuk eenvoudiger. Veel kennissen die genoegen nemen met een finca op het platteland, TV is gratis en voor de rest heb je hier weinig nodig behalve eten/drinken en dat is hier vrij goedkoop - als je zorgt dat je een goedkope auto hebt zit je wel gebeiteld eigenlijk.
Ik woon in Nederland. En afbetaald. .. zo kun je het noemen, maar er is nooit sprake van een lening geweest.
In Nederland is het inderdaad lastiger om sober te leven, door de woningnood zijn woningen vaak vrij duur en de norm is toch meer, groter, luxer, etc. Dat merk je ook in de media, woonprogramma's gaan eigenlijk altijd over luxe en weelde en liefst niet lager dan een half miljoen. Maar je merkt wel een kentering, tiny houses zijn bijvoorbeeld in opmars: leven op 25-40 m2 woonoppervlak.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173087520
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik woon in Nederland. En afbetaald. .. zo kun je het noemen, maar er is nooit sprake van een lening geweest.
In Nederland is het inderdaad lastiger om sober te leven, door de woningnood zijn woningen vaak vrij duur en de norm is toch meer, groter, luxer, etc. Dat merk je ook in de media, woonprogramma's gaan eigenlijk altijd over luxe en weelde en liefst niet lager dan een half miljoen. Maar je merkt wel een kentering, tiny houses zijn bijvoorbeeld in opmars: leven op 25-40 m2 woonoppervlak.
En mensen proberen elkaar te motiveren om materialistisch te worden, want je moet volgens hun pronken met je bezittingen (zoals een dure auto & huis & smartphone) omdat je dan zogenaamd heel wat bent. Dit gebeurt op veel plekken, en dat is problematisch. In de media wordt dit gemotiveerd, en eigenlijk worden mensen door de media ook gebrainwasht om materialistisch te zijn en statusobjecten te willen.
pi_173101984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:34 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

En mensen proberen elkaar te motiveren om materialistisch te worden, want je moet volgens hun pronken met je bezittingen (zoals een dure auto & huis & smartphone) omdat je dan zogenaamd heel wat bent. Dit gebeurt op veel plekken, en dat is problematisch. In de media wordt dit gemotiveerd, en eigenlijk worden mensen door de media ook gebrainwasht om materialistisch te zijn en statusobjecten te willen.
je spreekt jezelf tegen in deze reactie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 13 augustus 2017 @ 08:22:37 #50
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173103743
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

je spreekt jezelf tegen in deze reactie.
Absoluut niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')