abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172745017
Hoi

Ik moet wachten op een cijfer. Dat is gelukkig een cijfer waar ik de vorige keer net niet een voldoende had behaald. Maar ik ben bang. Wat als ik het weer niet haal? Wat als ik dan ook de derde kans faal? Strafrecht is inmiddels al bekend en de resultaten zijn weer eens hilarisch _O- maar ja ik moet dat kleine verschil nu wel halen en wat als de sectie die het nakijkt sadistisch is?

Ik kan dan natuurlijk naar de rechtbank gaan want er wordt geknoeid met resultaten. Maar ik kan natuurlijk ook een jaartje notarieel recht gaan studeren. Ik ga in september de masters aansprakelijkheid en strafrecht doen maar ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in erfenissen en zo.
Maar ik kan natuurlijk ook het menselijk brein gaan bestuderen, dat vind ik ook echt super intresseant.

Helaas is er iets met dat voor 1 mei je je moet hebben ingeschreven.
Ook twijfel ik of ik in jaar 2 notarieel kan instromen aan de leiden of VU.

Nog een bachelor aan de Eur zie ik niet zitten want dan moet ik weer geld geven aan de Eur. Dus dan ga ik liever me aanmelden aan andere uni en daar collegegeld betalen en dan volgend jaar dat vak weer herkansen als dat horrorscenorio waarheid wordt...

Iemand ervaring?

Oja als ik een voldoende heb hoe moet ik afstuderen? Wachten tot het cijfer in Osiris staat toch? Maar ook iets met een enquete die je verplicht moet invullen? Hoe kan het zo snel mogelijk verwerkt worden zodat ik me kan aanmelden voor de vakken van de master?
pi_172747016
Het is niet helemaal duidelijk of dit een dagboekverhaal is of een vraag.
Protège moi de mes désirs.
pi_172750874
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk
FTFY
Play hard, go pro.
pi_172751606
Ik snap hier geen reet van.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:05:50 #5
286575 Roces18
Chef de party
pi_172757809
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap hier geen reet van.
twee reetten
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')